• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 16:41:10 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 16:41:10 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by MeTheWizard
[Today at 13:49:11]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Vaskas
[Today at 12:41:32]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431513
Total Topics: 32024
Online Today: 2292
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 54
Guests: 339
Total: 393
yol06
Nikos_313
hacky
fivosfivos1
sinex
chris123
Fraser
kpapama
prodrom0s
apob
georsoti
user4
IASONK
ThanosKoutsoump
sotirispo2
femanak
Thanasis_pap
Tzikaman
anna.ts
leolam
chriskazakos
theofr
eliannaantonarou
Zach
giannnnis23
geoarg
mdimitrig
PeriklisL
abunchofcells
gynekomagnitis
xanthosp
payniac
Xousein
vaggelisx
elenak
cealexop
Tasos Bot
kriton
vasilikitsatsi
The Web
cheinopor
Papadopoulosthanos
Petross
sunagrida
arisap
sterboga
Giannis Masterio
gourgaris
makato
kstavroulis
stavr0s16
Psycher
styliss
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Εξεταστικής Εαρινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Λογισμός ΙΙ (Moderators: RivenT, tony stank) > [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 54 Go Down Print
Author Topic: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες  (Read 150069 times)
Papatanasis
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1479



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #45 on: June 08, 2008, 21:57:33 pm »

Quote from: Junior on June 08, 2008, 21:52:01 pm
Ααααχχχ τι ωραία που ήταν τότε που διαβάζαμε λογισμό 2... Αλλά όλα τα ωραία κρατάν λίγο... Το πρώτο έτος δεν ξανάρχεται :'(

(σκάστε ρε, προσπαθώ να τρομάξω τους νέους)
Ντροπη ντροπη!
Τρομαξα τοσο πολυ που δεν ανοιξα βιβλιο! Tongue
Logged
Matzika
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1313


my immortality


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #46 on: June 08, 2008, 22:00:59 pm »

Quote from: Junior on June 08, 2008, 21:52:01 pm
Ααααχχχ τι ωραία που ήταν τότε που διαβάζαμε λογισμό 2... Αλλά όλα τα ωραία κρατάν λίγο... Το πρώτο έτος δεν ξανάρχεται :'(

(σκάστε ρε, προσπαθώ να τρομάξω τους νέους)

junior θες να ερθεις να γραψεις για μενα αυριο λογισμό?ετσι για να θυμηθείς τα ωραια χρόνια της νιότης σ και να ξανανιώσεις τις παλιες καλές στιγμές..... Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Logged
Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #47 on: June 08, 2008, 23:55:05 pm »

Quote from: Juan on June 08, 2008, 21:50:13 pm
Χαλαρα τον έχω τον διψήφιο.. 
Στο δυαδικό; Cheesy


Σοζ για το off, καλή επιτυχία! Smiley Smiley Smiley
Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #48 on: June 08, 2008, 23:55:36 pm »

Για τα μαθηματικά(Το θέμα είναι επίκαιρο):

http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=23468.msg475516#msg475516

Γιατί άντε!
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #49 on: June 09, 2008, 00:00:18 am »

παιδιά θα συμφωνήσω κι εγώ με τον junior... προτιμώ το λογισμό 2 παρά τα σαε... τα οποία τα αντιπαθώ απεριόριστα... Cheesy Cheesy

και φυσικά δεν έχω γράψει διψήφιο  8) 8)
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #50 on: June 09, 2008, 14:47:11 pm »

για τα σημερινά θέματα..
θα μιλήσω μόνο για Κωνσταντινίδου γιατί μόνο αυτό το κομμάτι ξέρω καλά.
Έβαλε μια χαρά θέματα έχω να πω. Κάποια ερωτήματα πολύ εύκολα, σχεδόν χάριζε τη μιάμιση μονάδα της. Από κει και πέρα, για να πιάσεις 5,5/5,5 έπρεπε να έχεις ξεσκιστεί στο διάβασμα, το 3β) δεν λυνόταν εύκολα.

Διαβαθμισμένα θέματα.. φάιναλι!

για τον Κάππο πείτε άλλοι, αλλά το έχω λίγο παράπονο, δεν έδινε 1μιση μονάδα να περάσεις.. την πρώτη του άσκηση την είχε δώσει μεν στο ιντερνετ, αλλά ήταν κλασσικά μερικά χιλιόμετρα μακριά από τη φιλοσοφία ασκήσεων του βιβλίου...
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
Airmak_gr
Θαμώνας
****
Posts: 311


Den eimaste kala!!!!!!


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #51 on: June 09, 2008, 16:16:44 pm »

φιλε συμφωνω για κωνστ....δεν πρεπει βεβαια να εγραψα πανω απο 3 σε αυτη...εκει εγραψα.....στον αλλο ομως δεν πρεπει να εχω γραψει 1.5 με τιποτα.......!!!!!!!!αμα ελυνα τον τορο θα περνουσα........Α ΡΕ ΤΟΡΟΣΙΔΗ ΤΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!!!!!!
Logged
Matzika
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1313


my immortality


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #52 on: June 09, 2008, 17:15:45 pm »

Παιδια τι να πω???για μενα η κωνσταντινίδου εβαλε βαρβατα για αυτα που μας εχει συνηθίσει σε αντίθεση με τον Καππο που νομίζω ήταν βατα...
Για να καταλάβετε μ πήρε 1:30 ώρα να λύσω τα θεματα της Κων ( για τα οποία δεν είμαι και πολύ σίγουρη ότι τα έχω σωστά) ενώ για του Καππου 45 λεπτά!! Ενταξει σαφώς δεν θα χαρίσει τη μιαμιση μοναδα...πρέπει να ξερεις και κατι τις από το μπλέ για να το περάσεις το μαθημα...
Τεσπα γενικα αφου εφυγε αυτό έχει σημασία!! Cheesy Cheesy Cheesy
Logged
socrates
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 66


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #53 on: June 09, 2008, 17:29:53 pm »

Εχει καποιος τα θεματα να τα ανεβασει? 

Βtw,  ειναι απο τα αγαπημενα μου μαθηματα...
Logged
manos88
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 562



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #54 on: June 09, 2008, 18:30:39 pm »

Socrates συλλογή θεμάτων κάνεις??
Logged

"Υπάρχει αρκετό φως για αυτούς που επιθυμούν να δουν και αρκετό σκοτάδι γι' αυτούς που έχουν την αντίθετη επιθυμια".B.Pascal

Imagination is more important than knownledge. Knownledge is limited; imagination encircles the world.

O,ti Agapo Einai Gia Ligo XASMA

BCS VS HOLDER

Δύο οι αγάπες μου,ο στρατός και ο χριστιανισμός(εδώ γελαμε!!!χα χα χα!!)
N3ikoN
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1018


one piece 4ever


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #55 on: August 23, 2008, 01:21:43 am »

γειαα!!

από ότι είδα στ downloads δεν έχει προσφατα θέματα.. το κακό είναι ότι δεν πηγαινα κ καθόλου στις παρακολουθήσεις..οπότε δεν έχω ιδεα τι ειδους θεματα πεφτουν στις εξετασεις! αν διαβασω το βιβλιο κ τις σημειωσεις του καππου απο το blackboard ειμαι καλυμμενος?  Roll Eyes
Logged

o,ti aksizei na to kaneis , aksizei na to parakaneis!
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #56 on: August 23, 2008, 02:52:07 am »

ένα 5άρι το πιάνεις..

Κάππο χωρίς σημειώσεις από παρακολουθήσεις Κάππου δεν γράφεις πάνω από 1.5 μονάδα.. Βάζει τα δικά του ιδιαίτερα, μοναδικά θέματα που πρέπει να τον έχεις ζήσει για να τα λύσεις Tongue
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
N3ikoN
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1018


one piece 4ever


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #57 on: August 23, 2008, 14:09:48 pm »

Quote from: vasso on August 23, 2008, 02:52:07 am
ένα 5άρι το πιάνεις..

Κάππο χωρίς σημειώσεις από παρακολουθήσεις Κάππου δεν γράφεις πάνω από 1.5 μονάδα.. Βάζει τα δικά του ιδιαίτερα, μοναδικά θέματα που πρέπει να τον έχεις ζήσει για να τα λύσεις Tongue


χαχαχαχαχ!! τοσο καλα δλδ  Tongue κατι ειχα ακουσει για τα "ανεπαναληπτα" θεματα του  Tongue ε,οκ, τοτε θα παρω σημειώσεις απο κάποιον φιλο!  Tongue θενκς!

(για να δουμε τι θα δουμε με αυτον τον λογισμο λολ Cheesy)
Logged

o,ti aksizei na to kaneis , aksizei na to parakaneis!
soso
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 724


Shake ya @$$ but watch yourself


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #58 on: September 15, 2008, 12:12:41 pm »

Δε μου άρεσαν καθόλου τα θέματα στη σελίδα 2   mad
Logged


crap  Γιατί έγραψα καλά στις πανελλήνιες?!?!?  angry4
 CryBaby mopping
Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #59 on: September 15, 2008, 12:15:13 pm »

Quote from: soso on September 15, 2008, 12:12:41 pm
Δε μου άρεσαν καθόλου τα θέματα στη σελίδα 2   mad

Λογικό!! Εγώ την έκανα από νωρίς με ελαφρά! DontKnow
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 54 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...