• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 09:29:04 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 09:29:04 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431511
Total Topics: 32024
Online Today: 2292
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 23
Guests: 850
Total: 873
Κaraflodaimonas
dimopana
kakousios
georgiosz
georgino
pipitsenko
tasos_ntv
MrGreekArrow
s
lola_3000
chris123
eliannaantonarou
marysmr
mavrhs
mike1996
DKarakatsanis
ioannisfa
Nikossok118
jimalexoud
dseid
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Λογισμός ΙΙ (Moderators: RivenT, tony stank) > [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
0 Members and 3 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 54 Go Down Print
Author Topic: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες  (Read 149735 times)
BabisI
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 252



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #450 on: June 15, 2014, 13:01:30 pm »

Quote from: Utrion on June 15, 2014, 03:04:57 am
2014 θεμα 2 Φεβρουαριος (Α ομαδα) (Ατρεας)




Για το (1/2,-1,-1) γιατί να πούμε ότι είναι σαγματικό?Ο πίνακας ΔΕΝ είναι μικτά προσημασμένος,αφού για να ήταν από τη θεωρία θα έπρεπε να υπάρχουν τουλάχιστον δύο αριθμοί στην κύρια διαγώνιο με αντίθετα πρόσημα.Εδώ είναι και τα τρία αρνητικά.Άρα η σωστή απάντηση λογικά θα είναι δεν ξέρουμε τι είναι το σημείο αυτό.
Logged

Scientists discover the world that exists; engineers create the world that never was.<br /><br />-Theodore Von Karman
airguitar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1396


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #451 on: June 15, 2014, 13:05:19 pm »

πρεπει παντα να ισχυει αυτο με την διαγωνιο(να εχουμε 2 αριθμους με διαφορετικο προσημο ? ) ωστε να ειναι σαγματικο (δεν ειμαι και σιγουρος ρωταω)
Logged
BabisI
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 252



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #452 on: June 15, 2014, 13:09:26 pm »

Quote from: airguitar on June 15, 2014, 13:05:19 pm
πρεπει παντα να ισχυει αυτο με την διαγωνιο(να εχουμε 2 αριθμους με διαφορετικο προσημο ? ) ωστε να ειναι σαγματικο (δεν ειμαι και σιγουρος ρωταω)
Ναι,το γράφει στη θεωρία στο pdf
Logged

Scientists discover the world that exists; engineers create the world that never was.<br /><br />-Theodore Von Karman
Utrion
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 98


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #453 on: June 15, 2014, 13:29:32 pm »

Πάντως και στο wolfram αν το βάλεις αυτο βγάζει μονο ... Ολα εξαρτονται απο τον fxx ,το διπλό πίνακα και τριπλό όχι απο τις διαγωνίους τους .
- + - μέγιστο
+ + + ελαχιστο

Είπα σαγματικο γιατί συνήθως για το δεν ξέρουμε θέλει να βγει κάποια ίση με μηδέν ( εδώ μπορεί να κάνω λάθος φυσικά )
« Last Edit: June 15, 2014, 13:36:16 pm by Utrion » Logged
airguitar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1396


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #454 on: June 15, 2014, 13:40:06 pm »

θεμα 4α 2014 ατρεας πως βγαινει ?
« Last Edit: June 15, 2014, 14:45:38 pm by airguitar » Logged
BabisI
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 252



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #455 on: June 15, 2014, 13:51:21 pm »

Quote from: Utrion on June 15, 2014, 13:29:32 pm
Πάντως και στο wolfram αν το βάλεις αυτο βγάζει μονο ... Ολα εξαρτονται απο τον fxx ,το διπλό πίνακα και τριπλό όχι απο τις διαγωνίους τους .
- + - μέγιστο
+ + + ελαχιστο

Είπα σαγματικο γιατί συνήθως για το δεν ξέρουμε θέλει να βγει κάποια ίση με μηδέν ( εδώ μπορεί να κάνω λάθος φυσικά )
Τι να πω,εγώ αναφέρω αυτό που έχει στη θεωρία,σελ. 11-12 από κεφ. 3.Δίνει ορισμό του μικτά προσημασμένου και μετά λέει αν είναι μικτά τότε είναι σαγματικό.Και μετά στις παρατηρήσεις λέει ότι αν δεν είναι ούτε θετικά ούτε αρνητικά ούτε μικτά τότε δεν μπορούμε να αποφανθούμε.
Logged

Scientists discover the world that exists; engineers create the world that never was.<br /><br />-Theodore Von Karman
Meh
Guest
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #456 on: June 15, 2014, 14:04:55 pm »

d44h
« Last Edit: May 13, 2015, 03:56:24 am by Meh » Logged
airguitar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1396


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #457 on: June 15, 2014, 14:45:51 pm »

Quote from: airguitar on June 15, 2014, 13:40:06 pm
θεμα 4α 2014 ατρεας πως βγαινει ?
καμι ιδεα ?
Logged
airguitar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1396


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #458 on: June 15, 2014, 14:57:26 pm »

Θεμα 2β ατρεας 2013 ιουνης ??
Logged
Meh
Guest
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #459 on: June 15, 2014, 15:06:19 pm »

fse
« Last Edit: May 13, 2015, 03:50:00 am by Meh » Logged
Panos_Kanel
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 196



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #460 on: June 15, 2014, 15:15:25 pm »

Ναι 8π βρήκα και γω με πολικές.
Logged

http://www.youtube.com/watch?v=96mMMzgo0ok
Panos_Kanel
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 196



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #461 on: June 15, 2014, 15:18:09 pm »

Έχει βγάλει κανείς το 1β του Ιουνίου 13 ατρέα; αυτό με τις (μ)πλεγμένες
Logged

http://www.youtube.com/watch?v=96mMMzgo0ok
airguitar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1396


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #462 on: June 15, 2014, 15:38:35 pm »

Quote from: Meh on June 15, 2014, 15:06:19 pm
Θέμα 4α ατρέας 2014 έχεις την έλλειψη 4χ^2+ψ^2=16 ή χ^2/2^2 + ψ^2/4^2=1 έχεις χωρίο κανονικό ως προς ψ παίρνεις χωρίο Τ={ -2≤x≤2 και -2sqrt(4-x^2)≤ψ≤2sqrt(4-x^2)} ε και βγαίνει το ολοκλήρωμα με απλές πράξεις μετά ίσο με 8π (με επιφύλαξη για το νούμερο)
 
το ψ γιατι ειναι  -2sqrt(4-x^2)≤ψ≤2sqrt(4-x^2)  μπορεις να το εξηγησεις λιγο πιο αναλυτικα ? ( μηπως μες την ριζα εχεις 16-χ^2 ??)  Smiley
Logged
Meh
Guest
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #463 on: June 15, 2014, 16:26:38 pm »

rwe
« Last Edit: May 13, 2015, 03:50:09 am by Meh » Logged
airguitar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1396


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Παλιά θέματα, Σχολιασμός και απορίες
« Reply #464 on: June 15, 2014, 16:38:11 pm »

Quote from: Meh on June 15, 2014, 16:26:38 pm
4χ^2+ψ^2=16 => ψ^2=4(4-χ^2) => ψ=+/- sqrt(4(4-χ^2))=+/- 2sqrt(4-x^2) τα δύο ημισφαίρια της έλλειψης

βγαινει ενα δυσκολο ολοκληρωμα και το αποτελεσμα του ειναι 0 (τουλαχιστον τοσο βρισκω ) ειναι σωστο εμβαδον = 0 ? μαλλον οχι
Logged
Pages: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 54 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...