• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 19, 2025, 02:02:02 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 19, 2025, 02:02:02 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[June 18, 2025, 20:28:39 pm]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 18, 2025, 19:40:47 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[June 18, 2025, 19:26:00 pm]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[June 18, 2025, 18:22:39 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[June 18, 2025, 07:55:05 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[June 18, 2025, 00:45:33 am]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426723
Total Topics: 31711
Online Today: 187
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 35
Guests: 141
Total: 176
elias_farhood
geftihiakos
iropap
payniac
eirinistyl
ExecuteExe
kostas.de
Summand
kutsukellis
Dimos Bachlas
chryssana
athena_apo
Papadopoulosthanos
vaggelisx
Captain
unreasonable
glavdakis
pantoulis
Nekt
evangeliaap
superkolios
ftheo11
soktas
esroussou
sterxz
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
VagsS
nikpamp
stefanoskal
mkoutsouk
christi
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Πολιτικά (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ  (Read 1926 times)
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« on: July 17, 2007, 01:15:00 am »

Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ

Η ρύθμιση της κυκλοφορίας γίνεται ακόμα με ραδιοτηλέφωνα, ενώ οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό

Τον κανόνα που θέλει τα τρένα να είναι το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς φαίνεται ότι προσπαθεί να καταρρίψει η χώρα μας, με τα σιδηροδρομικά ατυχήματα να αποτελούν καθημερινότητα πλέον για τον ΟΣΕ. Οι δεκαπέντε εκτροχιασμοί που σημειώθηκαν από τον Σεπτέμβριο του 2006 φαίνεται ότι δεν θορύβησαν τους υπευθύνους, με αποτέλεσμα το ατύχημα της περασμένης Πέμπτης να θεωρηθεί αναμενόμενο από τους εργαζομένους στον ΟΣΕ, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι η κατάσταση στον οργανισμό είναι ιδιαίτερα ανησυχητική. Η μετωπική σύγκρουση των τρένων μάλιστα συνέβη λίγες εβδομάδες μετά την αλλαγή της διοίκησης στον ΟΣΕ, η οποία είχε θεωρηθεί υπεύθυνη για τους 15 εκτροχιασμούς.

Το περιστατικό, που λίγο έλειψε να εξελιχθεί σε τραγωδία, συνέβη την Πέμπτη το πρωί (7.30) στις Τρεις Γέφυρες (περιοχή Μυκονιάτικα, Αγίων Αναργύρων), όταν ο συρμός του προαστιακού σιδηροδρόμου που ερχόταν από τη Νεραντζιώτισσα συγκρούστηκε μετωπικά με εμπορική αμαξοστοιχία που ερχόταν από τον Πειραιά. Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν 53 άτομα, εκ των οποίων δύο γυναίκες σε κατάσταση εγκυμοσύνης και ο ένας μηχανοδηγός, που διακομίστηκαν σε τέσσερα νοσοκομεία. Ηταν ευτύχημα ότι η τοπική εμπορική αμαξοστοιχία 54304, που εκτελούσε το δρομολόγιο Αγ. Ι. Ρέντη - Διυλιστήρια κατευθυνόταν προς τα διυλιστήρια, με αποτέλεσμα να μην είναι φορτωμένη με καύσιμα. Οι πρώτες ενδείξεις που έχει στα χέρια της η διοίκηση του ΟΣΕ κάνουν λόγο για κακή συνεννόηση μεταξύ των σταθμαρχών, οι οποίοι έπρεπε να ενημερώσουν τον μηχανοδηγό του προαστιακού ότι κινείται στην ίδια γραμμή με την εμπορική αμαξοστοιχία, η οποία προηγούνταν. Είναι πολύ νωρίς ακόμα να διαπιστωθεί εάν υπαίτιος είναι ο σταθμάρχης Αθηνών που είχε τον έλεγχο της κυκλοφορίας του ΟΣΕ ή ο σταθμάρχης της Λυκότρυπας, που είχε την ευθύνη για την κυκλοφορία του προαστιακού. Η αντίδραση του μηχανοδηγού του προαστιακού θεωρήθηκε ταχύτατη, καθώς μόλις αντιλήφθηκε την παρουσία της εμπορικής αμαξοστοιχίας ενεργοποίησε το σύστημα πέδης ανάγκης, άνοιξε τις πόρτες των βαγονιών για να εκτονωθεί ο αέρας που βρισκόταν σε αυτά και ενημέρωσε τους επιβάτες να κινηθούν προς το πίσω μέρος των βαγονιών για να περιορίσει τις επιπτώσεις τις επικείμενης σύγκρουσης.

Ωστόσο, ιδιαίτερα σημαντικό κρίνεται το γεγονός ότι η ρύθμιση της κυκλοφορίας γίνεται με ραδιοτηλέφωνα ή ακόμα και κινητά τηλέφωνα, με την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μετακινήσεων να εναποτίθεται στον ανθρώπινο παράγοντα και τα συστήματα που χρησιμοποιούνται να παραπέμπουν στη δεκαετία του '50.

Ο ανθρώπινος παράγων

«Δεν θα έπρεπε η ασφάλεια των τρένων να εναπόκειται στον ανθρώπινο παράγοντα, ενώ υπάρχουν λόγοι που οδηγούν σε αυτήν την κατάσταση» δήλωσε στην «Κ» ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Ανδρέας Βασιλόπουλος. Οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ καταγγέλλουν ότι ελλείψεις προσωπικού αναγκάζουν το υπάρχον προσωπικό να εργάζεται πάνω από 10 ώρες την ημέρα, με ελάχιστα ρεπό κατά τη διάρκεια του μήνα. Τη θέση του σταθμάρχη κατέχουν αυτήν τη στιγμή μόλις 600 άτομα, ενώ θα έπρεπε να είναι 900, σύμφωνα με τις καταγγελίες των εργαζομένων. Αντίστοιχη είναι και η αναλογία των μηχανοδηγών, 100 εκ των οποίων όμως απασχολούνται ως εποπτικό προσωπικό. Οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ περιγράφουν ότι ο κάθε σταθμάρχης παραλαμβάνει κατά μέσο όρο 80 τρένα σε κάθε βάρδια, κυκλοφοριακός φόρτος ο οποίος φυσικά θεωρείται υπέρογκος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο σημείο όπου σημειώθηκε το ατύχημα και βρίσκεται μέσα στην πόλη δεν διαθέτει ούτε φωτοσήμανση ούτε σύστημα τηλεδιοίκησης. Πρόκειται για μια πονεμένη και μακρά ιστορία, καθώς το έργο εκσυγχρονισμού του τμήματος της γραμμής Πειραιάς - Τρεις Γέφυρες, που προέβλεπε και την τοποθέτηση συστήματος τηλεδιοίκησης και φωτοσήμανσης ήταν... ολυμπιακό και δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Το καλοκαίρι του 2003 προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός και ύστερα από πολλές καθυστερήσεις και προσφυγές το έργο, που θα εξασφαλίσει την κατάλληλη σηματοδότηση στην περιοχή, τη λειτουργία συστήματος τηλεδιοίκησης ξεκινάει τον Φεβρουάριο του 2006. Υπεύθυνοι του ΟΣΕ υποστηρίζουν ότι τα έργα στην περιοχή θα συνεχιστούν για τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμη.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
 
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« Reply #1 on: July 17, 2007, 01:17:54 am »

προσωπικά μου βρωμάει πλήρης απαξίωση και επερχόμενο ξεπούλημα του ΟΣΕ... τα ατυχήματα έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια πολύ σημαντικά..
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
sakaflias7
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3506


Μήπως κανένας καλός είμαι?


View Profile WWW
Re: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« Reply #2 on: July 19, 2007, 16:01:06 pm »

αν και δεν εχει ακουστει κπ σεναριο για αποκρατικοποιηση του που μοιαζει αρκετα δυσκολο(βλ ΟΑ) δε νομιζω να μας συμφερει.ειναι αρκετα φθηνο παρα τις αυξησεις των τελευταιων χρονων και αν το παρει ξενος επενδυτης και εξισωθουν οι τιμες με αυτες των αυρωπαικων τρενων τοτε τη βαψαμε.

ειχα ακουσει για ενα μεγαλοπνοο σχεδιο ο οσε να κινειται με ηλεκτρικο ρευμα αλλα αποσο μ ειπε ενας θειος μου τον αλλο αιωνα μαλλον!!
Logged
cat
Guest
Re: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« Reply #3 on: July 19, 2007, 16:06:46 pm »

Quote from: apostolos1986 on July 17, 2007, 01:17:54 am
προσωπικά μου βρωμάει πλήρης απαξίωση και επερχόμενο ξεπούλημα του ΟΣΕ... τα ατυχήματα έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια πολύ σημαντικά..

δεν ειναι τυχαίο αυτό..εχεις δικιο συμφωνω
Logged
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« Reply #4 on: July 19, 2007, 16:32:35 pm »

Quote from: sakaflias7 on July 19, 2007, 16:01:06 pm
αν και δεν εχει ακουστει κπ σεναριο για αποκρατικοποιηση του που μοιαζει αρκετα δυσκολο(βλ ΟΑ) δε νομιζω να μας συμφερει.ειναι αρκετα φθηνο παρα τις αυξησεις των τελευταιων χρονων και αν το παρει ξενος επενδυτης και εξισωθουν οι τιμες με αυτες των αυρωπαικων τρενων τοτε τη βαψαμε.

ειχα ακουσει για ενα μεγαλοπνοο σχεδιο ο οσε να κινειται με ηλεκτρικο ρευμα αλλα αποσο μ ειπε ενας θειος μου τον αλλο αιωνα μαλλον!!
Χωρίς να ξέρω κάτι... Πιστεύω ότι όλοι έχουμε δει τις "μηχανές" που κινούνται με ρεύμα καθώς και τα "καλώδια" κατα μήκος όλων των γραμμών..! Απορώ αφού φαίνονται έτοιμα γιατί δεν τα χρησιμοποιούν... Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι θέλουν να "ξεζουμίσουν" τις παλιές μηχανές... Εκτός αν δεν είναι όντως έτοιμα...
Logged

sakaflias7
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3506


Μήπως κανένας καλός είμαι?


View Profile WWW
Re: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« Reply #5 on: July 19, 2007, 16:36:17 pm »

δεν ειναι σε ολο το σιδηροδρομικο δικτυο αποσο εχω δει.λεπτομερειες δεν ξερω...
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« Reply #6 on: July 19, 2007, 19:07:54 pm »

Quote from: sakaflias7 on July 19, 2007, 16:01:06 pm
αν και δεν εχει ακουστει κπ σεναριο για αποκρατικοποιηση του που μοιαζει αρκετα δυσκολο(βλ ΟΑ) δε νομιζω να μας συμφερει.ειναι αρκετα φθηνο παρα τις αυξησεις των τελευταιων χρονων και αν το παρει ξενος επενδυτης και εξισωθουν οι τιμες με αυτες των αυρωπαικων τρενων τοτε τη βαψαμε.

ειχα ακουσει για ενα μεγαλοπνοο σχεδιο ο οσε να κινειται με ηλεκτρικο ρευμα αλλα αποσο μ ειπε ενας θειος μου τον αλλο αιωνα μαλλον!!

πάντως ήδη η βρετανική virgin είχε ενδιαφερθεί νομίζω πριν 2-3 χρόνια για τον ΟΣΕ...
αγοραστές θα βρεθούν πολλοί γιατί η αγορά των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα είναι εντελώς παρθένα και έχει μεγάλο περιθώριο κέρδους ακόμη... δεν έχει κορεστεί...και αυτό γιατί ουσιαστικα δεν υπάρχει σιδηρόδρομος σοβαρός στην Ελλάδα...
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« Reply #7 on: July 19, 2007, 19:36:40 pm »

Εμένα μου βρωμάει έλλειμμα 2*10^8 Ε /year...

 Άντε να ιδιωτικοποιηθεί να δούμε προκοπή
Logged
sakaflias7
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3506


Μήπως κανένας καλός είμαι?


View Profile WWW
Re: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« Reply #8 on: July 19, 2007, 22:03:41 pm »

εκτος απο οτε ποια αλλη δημοσια επιχειρηση δεν εχει ελλειμα...??ο οσε ειναι πολυ πισω αλλα θα προτιμουσα να παραμεινει κρατικος εννοειται να αναβαθμιστει...
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« Reply #9 on: July 20, 2007, 12:46:16 pm »

Quote from: Guybrush on July 19, 2007, 19:36:40 pm
Εμένα μου βρωμάει έλλειμμα 2*10^8 Ε /year...

 Άντε να ιδιωτικοποιηθεί να δούμε προκοπή

προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με το να ιδιωτικοποιηθεί...

εμένα θα με ενοχλήσει να ξεπουληθεί...

Logged

www.twitter.com/apostolos1986
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« Reply #10 on: July 20, 2007, 13:30:49 pm »

Quote from: apostolos1986 on July 17, 2007, 01:17:54 am
προσωπικά μου βρωμάει πλήρης απαξίωση και επερχόμενο ξεπούλημα του ΟΣΕ... τα ατυχήματα έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια πολύ σημαντικά..
Και φυσικά η νεοφιλελεύθερη κυβερνησάρα μας δεν διστάζει να παίξει με τις ζωές μας για να ξεπουλήσει μία δημόσια επιχείρηση.
Ξεφτίλες...
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« Reply #11 on: July 20, 2007, 13:33:08 pm »

Quote from: sakaflias7 on July 19, 2007, 16:01:06 pm
ειχα ακουσει για ενα μεγαλοπνοο σχεδιο ο οσε να κινειται με ηλεκτρικο ρευμα αλλα αποσο μ ειπε ενας θειος μου τον αλλο αιωνα μαλλον!!
Μα ο ΟΣΕ κινείται ήδη με ηλεκτρικό ρεύμα.
Τους τροχούς τους κινούν ηλεκτρομηχανές, οι οποίες τροφοδοτούνται από γεννήτριες ηλεκτρικού ρεύματος, τις οποίες τις κινούν ντιζελομηχανές. Γι' αυτό και υπάρχει το σύστημα άμεσης πέδησης (έκτακτης ανάγκης). Απλά αντιστρέφεις την πολικότητα των μηχανών ούτως ώστε να απορροφούν κινητική ενέργεια από το τρένο αντί να του δίνουν. Cool?
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
sakaflias7
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3506


Μήπως κανένας καλός είμαι?


View Profile WWW
Re: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« Reply #12 on: July 20, 2007, 17:02:05 pm »

αλλο λεω εγω,οτι θα ειναι σαν τα τρολλευ...
Logged
Kargas
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5053


ʕ • •ʔ


View Profile WWW
Re: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« Reply #13 on: July 20, 2007, 19:47:41 pm »

εσυ σακαφλια αγορι μου, τα εχεις βαλει με τον ΟΣΕ! πως φαίνεται ο άνθρωπος που εχει φαει τον καρβουνιάρη στην μαπα, για να πηγαίνει να βλέπει τον Ολυμπιακό στην Αθηνα!  χαχαχα  Grin
Logged


"since you make it in thmmy, you can make it anywhere"
                                                                  Kargas feat Jay-Z
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Με συστήματα ασφαλείας του ’50 ο ΟΣΕ
« Reply #14 on: July 20, 2007, 20:56:51 pm »

Φοβάμαι οτι με την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων θα χουμε φαινόμενα όπως αυτά της ναυτιλίας των επιβατηγών , οπου νησιά τα οποιά δεν είναι κερδοφόρα, σχεδόν απομονώνονται... Ποσο κέρδος να εχει μια αμαξοστοιχία να σταματάειι πχ. στο Αίγιο?


Υπάρχουν παραδείγματα άλλων χωρών? Πως λειτουργει η αγορά εκει?
Logged

Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...