• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:49:19 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:49:19 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426704
Total Topics: 31710
Online Today: 205
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 41
Guests: 138
Total: 179
ΡΙΤΟΣΧΑ
JiMan5
fkaravi
kokkinosgior
astakos1
Yamal
vagelismo
Elenit
babistso
BB
saristei
glavdakis
chris_p30
dtkyriak
andripappa
Σοφιστικέ Κοτόπουλο
Σουλης
qwertyuiop
gprok
arswagdapro
DemetriosL
kiriakos234
elias_farhood
chryssana
nikpamp
rafail zisiadis
Eleniiii
m.renia
tasos_ntv
athena_apo
Mr Watson
Captain
andyy
PurpleWitch
Nikos_313
vagk
giannisdomu
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών > Κατάληψη (Moderator: Starki) > Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 56 Go Down Print
Author Topic: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02  (Read 126024 times)
wordball
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 42



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #735 on: January 30, 2007, 14:49:08 pm »

Ένας μεγάλος αριθμός φίλων χθές αναρωτιόταν και μέσω μηνυμάτων αλλά και τηλεφωνικά, αν θα συνεχιστεί η κατάληψη.
Θεωρώ πως μια τέτοια ερώτηση μετά από 3 εβδομάδες καταλήψεων, υποδηλώνει:
1. πλήρη μη αντίληψη των γεγονότων που λαμβάνουν χώρα εδώ και 1 χρόνο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (που είναι αδικαιολόγητη μετά την εμπειρία του Μαϊου Ιουνίου)
2. νοοτροπία μικροαστού*, που προσπαθεί να εξασφαλίσει το συμφέρον του (εξεταστική), μέσα σε ένα ταραγμένο περιβάλλον

Η κατάληψη είναι διαρκείας, επ' αόριστον, και ανανεώνεται κάθε δευτέρα από τη γενική συνέλευση.
Το πρώτο κόστος σε κάθε ανάλογο αγώνα πρέπει να είναι το προσωπικό κόστος.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να σταματήσει η κατάληψη πριν την ψήφοφορία της αναθεώρησης γιατί απλά η κατάληψη ΔΕΝ είναι παιχνίδι.

*συγγνώμη για το μικροαστός
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #736 on: January 30, 2007, 21:05:15 pm »

Θα συζητηθεί την Παρασκευή
Ερώτηση Αλαβάνου προς Καραμανλή για την κατάσταση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση


Επίκαιρη ερώτηση προς τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση κατέθεσε την Τρίτη ο πρόεδρος του Συνασπισμού Αλέκος Αλαβάνος. Η ερώτηση θα συζητηθεί στη Βουλή την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου.

Με την ερώτηση του, ο κ. Αλαβάνος ζητά την απόσυρση των κυβερνητικών προτάσεων για το άρθρο 16, το νόμο-πλαίσιο για τα ΑΕΙ και το πανεπιστημιακό άσυλο, ζητώντας ταυτόχρονα να πληροφορηθεί τη θέση της κυβέρνησης επί των προτάσεων των πρυτάνεων των τεσσάρων πανεπιστημίων.

«Η εμμονή της κυβέρνησης στην κατάργηση του άρθρου 16 και στην κατεύθυνση ίδρυσης ιδιωτικών 'πανεπιστημίων' και οι αλλαγές που θέλει να προωθήσει στο νόμο-πλαίσιο και το πανεπιστημιακό άσυλο είναι οι αιτίες μιας πρωτοφανούς κρίσης στα πανεπιστημιακά ιδρύματα, αλλά και στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας» επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του ΣΥΝ.

«Η απόσυρση της κυβερνητικής πρότασης για την αναθεώρηση του άρθρου 16 και των αλλαγών στο νόμο-πλαίσιο, καθώς και η διασφάλιση του πανεπιστημιακού ασύλου είναι οι αναγκαίες προϋποθέσεις για να εκκινήσει ένας ουσιαστικός διάλογος για την αναβάθμιση του δημόσιου πανεπιστημίου, με βάση τις προτάσεις των πανεπιστημιακών και του φοιτητικού κινήματος» τονίζει επίσης.

news.in.gr
Logged

byeeee
zlatalex
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1840


Tot ziens


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #737 on: January 30, 2007, 22:48:26 pm »

Όποιος νοιάζεται για την εξεταστική δεν είναι πάντως ούτε μικροαστός (καλά μιλάμε για κάργα αδόκιμο όρο, έτσι;) ούτε καριερίστας, ούτε σταρχιδιστής. Όλοι έχουμε το δικαίωμα της γνώμης μας και το δικαίωμα να ιεραρχούμε τους προσωπικούς-πολιτικούς-ταξικούς στόχους μας όπως γουσταρουμε. Ευχαριστούμε αλλά δεν χρειαζόμαστε κανέναν αυτοδιοριζόμενο φωστήρα να μας διαφωτίσει πολιτικά, μεγάλα παιδιά είμαστε. Άντε γιατί τελευταία πήξαμε στους καθοδηγητές (ούτε η ΚΝΕ να ήμασταν). Και μην κοροϊδευόμαστε πως είναι  ίδιο το κόστος των κινητοποιήσεων για τον πρωτοετή και τον τελειόφοιτο, όπως ισχυρίστηκε ο μάγκας πιο πάνω, έτσι; Γιατί η υποκρισία περισσεύει από μερικούς, μερικούς...
Logged

Neuken in de keuken
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #738 on: January 30, 2007, 23:04:23 pm »

Quote from: alexzlat on January 30, 2007, 22:48:26 pm
Όλοι έχουμε το δικαίωμα της γνώμης μας και το δικαίωμα να ιεραρχούμε τους προσωπικούς-πολιτικούς-ταξικούς στόχους μας όπως γουσταρουμε.

do we?

Τοποθετώντας τους προσωπικούς στόχους παραπάνω από τους κοινωνικούς/πολιτικούς κάνεις τουλάχιστον μεγάλο λάθος.
Logged

byeeee
zlatalex
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1840


Tot ziens


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #739 on: January 30, 2007, 23:27:19 pm »

Αυτό ακριβώς εννοώ ρε συ Turambar!! Να που μου κάνεις μάθημα "αγωνιστικής ανιδιοτέλειας"! Σορυ δεν τα χω πάρει μαζί σου προσωπικά, μόνο με την αντίληψη αυτή που αιωρείται παντού, ότι είμαστε παρτάκηδες. Διαφωνούμε με την παρούσα μορφή των κινητοποιήσεων. Και θέλουμε το πτυχίο μας!! Χρειάζεται να απολογηθούμε σε κανέναν;;;
Logged

Neuken in de keuken
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #740 on: January 30, 2007, 23:37:56 pm »

Δεν σου είπα πάντως τι να κάνεις... αναφέρθηκα στο τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα πράγματα, κατά την άποψη μου.

Σίγουρα δεν έχεις λόγο να απολογηθείς σε κανέναν. Οι απόψεις σου όμως θα κρίνονται και θα σχολιάζονται αναγκαστηκά, εφόσον θες να ακούγονται... Sad
Logged

byeeee
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #741 on: January 31, 2007, 01:20:32 am »

Εγώ σήμερα πάντως, επειδή μιλούσαμε παραπάνω για Μ.Μ.Ε. έστειλα σε ηλεκτρονικές διευθύνσεις του ΑΝΤ1, του MEGA, του αλφα και του star, αλλά και στα νέα, στην ελευθεροτυπία και στην καθημερινή το εξής κείμενο γιατί τα χω πάρει με την γενικότερη αντιμετώπιση των μέσων όπως και πολλοί άλλοι εδώ μέσα απ'ότι βλέπω :

"Για το επεισόδιο που έγινε στην Θεολογική σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με βεβήλωση εικόνων, θρησκευτικών συμβόλων κτλ….

Θα ήθελα να γνωστοποιήσω σʼ αυτούς που ίσως δεν το ξέρουνε ότι η Θεολογική σχολή μέχρι πριν 1-2 εβδομάδες τελούσε υπό κατάληψη – ΟΧΙ με απόφαση Γενικής Συνέλευσης – αλλά με «πρωτοβουλία» ομάδας αντιεξουσιαστών που κατέλαβαν το χώρο με δική τους και μόνο θέληση, χωρίς την κατάληψη αυτή να νομιμοποιεί κάποια απόφαση γενικής συνέλευσης των φοιτητών. Τα επεισόδια και οι βεβηλώσεις θρησκευτικών συμβόλων είναι καταδικαστέα από όλη την κοινότητα των φοιτητών που έχουν πάρει αγωνιστικές αποφάσεις για κατάληψη των Σχολών βάσει αποφάσεων Γενικών Συνελεύσεων. Θεωρούμε ότι τέτοια επεισόδια στιγματίζουν άδικα την μεγάλη πλειοψηφία των φοιτητών που αγωνίζονται για Δημόσια και Δωρεάν Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, για ίσα δικαιώματα όλων στην μόρφωση, ανεξαρτήτως της οικονομικής κατάστασης του κάθε Έλληνα πολίτη. Τέτοια επεισόδια δίνουν τροφή στις δικαιολογίες της κυβέρνησης για κατάργηση του ασύλου και δεν βοηθούν στο να κατανοήσει ο κόσμος το νόημα των φοιτητικών κινητοποιήσεων καθώς θίγεται το θρησκευτικό τους συναίσθημα. Από κεί και πέρα εμείς θεωρούμε ότι πρέπει, για να υπάρχει δίκαιη προβολή του θέματος της παιδείας για όλες τις πλευρές –  να δίνεται ισόποσος τηλεοπτικός χρόνος και σε εκπροσώπους φοιτητικών συλλόγων, να διαβάζονται αποφάσεις συντονιστικών και γενικών συνελεύσεων, πλαίσια που ψηφίζονται στις γενικές συνελεύσεις έτσι ώστε να ενημερωθεί επαρκώς ο κόσμος για τα αιτήματα και τις απόψεις μας, καθώς θεωρούμε ότι η ενημέρωση του κόσμου είναι ελλειπής αυτή τη στιγμή. Κόντρα στα εμπόδια που μας βάζουν κάποιοι, κόντρα στη «δύναμη της εικόνας», εμείς διαλέγουμε με εξορμήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, στις γειτονιές, στο κέντρο, την ενημέρωση των πολιτών κατευθείαν από εμάς, μοιράζοντας φυλλάδια και άλλο υλικό, αφού δεν μας δίνουν τα περισσότερα μέσα το βήμα, ή αρκετό χρόνο για να ενημερώσουμε τον κόσμο για ένα πραγματικό κίνημα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην παιδεία. ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ. ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, όπως λέει και ένα σύνθημα.

Για τα επεισόδια που έγιναν σε Εκκλησία στου Ζωγράφου…..

Όπως και τα προηγούμενα επεισόδια στη θεολογική, τα καταδικάζουμε απερίφραστα, καθώς στιγματίζουν αρνητικά τον αγώνα μας. Η μεγάλη πλειοψηφία των φοιτητών, και μιλώ για ποσοστό 99%, δεν είναι αλητεία που βεβηλώνει και γράφει στους τοίχους, Πολλοί φοιτητές καταδίκασαν τη συγκεκριμένη ενέργεια και με δηλώσεις τους σε τηλεοπτικά μέσα. Οι «καταληψίες», όπως κάποιοι τους αναφέρουν αποδοκιμαστικά, δεν είναι μέσα στις σχολές μέρα νύχτα για να πίνουν καφέ, να παίζουν τάβλι, και να βεβηλώνουν τις σχολές. Οι φοιτητές αυτοί, κάθε εβδομάδα, διοργανώνουν εκδηλώσεις και συζητήσεις με θεματολογία σχετική με την παιδεία και το πώς θέλουμε την τριτοβάθμια εκπαίδευση γενικότερα. Θέματα όπως «τί παιδεία θέλουμε», «αλλαγή στα προγράμματα σπουδών των σχολών», «επιστημονικά θέματα» κτλ γίνονται σχεδόν καθημερινά σε όλες τις σχολές που τελούν υπό κατάληψη, και μπορεί όποιος θέλει να συμμετάσχει σε αυτές τις συζητήσες. Προβάλλονται ντοκυμαντέρ (π.χ. για την εξέγερση στην οαχάκα), γίνονται συζητήσεις, προβάλλεται η τέχνη και ο πολιτισμός (βραδιές ποίησης, βραδιές με μουσική). Συζητάμε όλοι εμείς οι φοιτητές για το τί πανεπιστήμιο, τί παιδεία θέλουμε, και γίνονται ζυμώσεις στα πανεπιστήμια, βγαίνουν ιδέες, στις οποίες τα μέσα ενημέρωσης(εκτός από κάποιες εφημερίδες) απουσιάζουν , και έτσι καταδικάζουν και τον ελληνικό λαό να απουσιάσει από αυτά τα – μεγάλης σημασίας κατά τη γνώμη μας – θέματα. Θέλετε να δείτε τις απόψεις μας? Η κυρία Υπουργός διατείνεται ότι δεν έχουμε. Υπάρχουν παντού γύρω σας. Σε προκηρύξεις, σε  συνθήματα, σε πανώ στις πορείες, σε στράτσα κρεμασμένα στους τοίχους, σε αποφάσεις συντονιστικών συνελεύσεων, στην ιστοσελίδα του www.edopolytexneio.org. Προβάλλετέ τα.Αν κάτι σας ξενίζει, αν κάτι δεν σας αρέσει, ελάτε στις σχολές μας να το συζητήσουμε. Θέλουμε την κοινωνία μαζί μας. Θέλουμε τον εργαζόμενο, τον μέσο έλληνα πολίτη μαζί μας.

Όσο αναφορά την Εκκλησία και τους εκπροσώπους της, και τις παρεμβάσεις αυτών στα πολιτικά πράγματα. Είναι γνωστό ότι η Εκκλησία ενδιαφέρεται για ίδρυση Ιδιωτικών Πανεπιστημίων που θα διαχειρίζεται αυτή. Οπότε «βούτυρο στη φέτα της» που θα λεγε και μια λαϊκή έκφραση για τα επεισόδια που έγιναν. Ποιος ζημειώνεται από αυτά τα επεισόδια? Το φοιτητικό κίνημα. Ποιος ωφελείται από αυτά? Η εκκλησία και η κυβέρνηση. Η κοινή λογική επιβάλλει ότι η συγκεκριμένη «ομάδα» που τα έκανε μάλλον ήταν αντιμέτωπη με το φοιτητικό κίνημα. Πώς να αποκλείσει η κοινή λογική και το ενδεχόμενο προβοκατόρικων ενεργειών? Όσο για το θρησκευτικό συναίσθημα… εμείς δεν θέλουμε ο λαός να αισθάνεται ότι αυτοί που προσβάλλουν το θρησκευτικό του συναίσθημα έχουν καμία σχέση με το φοιτητικό κίνημα. Άλλωστε κι εμείς δεν είμαστε άθεοι… Grin Αλλά άλλο η θρησκεία και άλλο οι εκπρόσωποι της εκκλησίας που εκπροσωπούν και κάποιου είδους εξουσία, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Άλλωστε βγήκαν στη φόρα διάφορα πρίν λίγο καιρό στα κανάλια, τα οποία απέφυγαν οι προκαθήμενοι της εκκλησίας εντέχνως να καταδικάσουν, όπως χρηματισμοί και σεξουαλικά σκάνδαλα, χωρίς να έχουν τη δύναμη να κάνουν την αυτοκάθαρση του χώρου τους, ενός χώρου που είναι ιερός για τον Ελληνικό λαό είναι η αλήθεια. Αυτοί είναι που μας κρίνουν. Το φοιτητικό κίνημα κάνει ότι καλύτερο μπορεί για την αυτοκάθαρσή του. Περιφρουρεί πορείες, απομακρύνει κουκουλοφόρους, προσπαθεί να τους εμποδίσει από επεισόδια, κατεβαίνει μαζί με τον Πρύτανη όπως έγινε στις 17 Νοεμβρίου να τους πείσει ότι με το να σπάσουν και να κάψουν δεν καταφέρνουν τίποτα,να εκτονώσει το κλίμα με την αστυνομία, με κίνδυνο ίσως και της σωματικής ακεραιότητας του κάθε φοιτητή. Οι ίδιοι οι καθηγητές μας καταγγέλουν προβοκατόρικες ενέργειες από την αστυνομία σε επεισόδια με κουκουλοφόρους  στα Πανεπιστήμια και η τηλεόραση τους βγάζει τρελούς. Αυτή είναι η καθημερινότητά μας. Ανακατεμένοι μέσα στις πορείες μας, κυκλοφορούν ασφαλίτες που καταγράφουν φυσιογνωμίες και ζητούν ταυτότητες.
Και άλλωστε η φοιτητική κοινότητα έχει κάποιο πολιτικό αισθητήριο. Πώς περιμένετε να αντιμετωπίσει έναν άνθρωπο σαν τον κύριο Χριστόδουλο που έχει δηλώσει παλιότερα «εγώ στην δικτατορία δεν κατάλαβα τι έγινε, εγώ τότε διάβαζα»??????? Εμείς αν και διαβάζουμε, καταλαβαίνουμε πολύ καλά τι γίνεται γύρω μας…

Ευχαριστώ

Μια φοιτήτρια του ΑΠΘ."
Logged
aliakmwn
Guest
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #742 on: January 31, 2007, 01:33:18 am »

Quote from: alexzlat on January 30, 2007, 23:27:19 pm
Διαφωνούμε με την παρούσα μορφή των κινητοποιήσεων. Και θέλουμε το πτυχίο μας!! Χρειάζεται να απολογηθούμε σε κανέναν;;;

Στην ιστορια.
Logged
wordball
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 42



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #743 on: January 31, 2007, 02:56:08 am »

Quote from: alexzlat on January 30, 2007, 22:48:26 pm
Όποιος νοιάζεται για την εξεταστική δεν είναι πάντως ούτε μικροαστός (καλά μιλάμε για κάργα αδόκιμο όρο, έτσι;) ούτε καριερίστας, ούτε σταρχιδιστής. Όλοι έχουμε το δικαίωμα της γνώμης μας και το δικαίωμα να ιεραρχούμε τους προσωπικούς-πολιτικούς-ταξικούς στόχους μας όπως γουσταρουμε. Ευχαριστούμε αλλά δεν χρειαζόμαστε κανέναν αυτοδιοριζόμενο φωστήρα να μας διαφωτίσει πολιτικά, μεγάλα παιδιά είμαστε. Άντε γιατί τελευταία πήξαμε στους καθοδηγητές (ούτε η ΚΝΕ να ήμασταν). Και μην κοροϊδευόμαστε πως είναι  ίδιο το κόστος των κινητοποιήσεων για τον πρωτοετή και τον τελειόφοιτο, όπως ισχυρίστηκε ο μάγκας πιο πάνω, έτσι; Γιατί η υποκρισία περισσεύει από μερικούς, μερικούς...
Καταρχήν ΔΕΝ είμαι μάγκας. Δεν είμαι επίσης και φωστήρας. 
Δεύτερον, το φόρουμ είναι χώρος ανταλλαγής απόψεων και συζήτησης.
Τρίτον το μικροαστός ΔΕΝ είναι βρισιά, οπότε δεν κατανοώ την υπερβολική αντίδρασή σου.
Τέταρτον, οι όροι καριερίστας και σταρχιδιστής δεν χρησιμοποιήθηκαν από εμένα.

Αλλά επιμένω ότι:
1. Το πρώτο κόστος που θα πρέπει να αποδεχτεί κάποιος στα πλαίσια ενός κοινωνικού αγώνα είναι το προσωπικό.
2. Οι συνελεύσεις καλώς ή κακώς εκφράζουν αυτή τη στιγμή όλους μας. Η σύγχρονη μορφή της δημοκρατίας βασίζεται σε ανάλογου είδους διαδικασίες, οι οποίες επιτρέπουν στην εκάστοτε πλειοψηφία (αδιαφορώντας για την αποχή, βλέπε βουλευτικές εκλογές) να αποφασίζει για το σύνολο. Σε αυτό τον άξονα κινείται η σκέψη μου λέγοντας πως το τίμημα πρέπει να καταβληθεί από όλους.

Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #744 on: January 31, 2007, 03:19:32 am »

turmabar pandora πήρατε κάποια απάντηση από τα μαιλς που στείλατε;
εάν όχι είναι μια καλή ιδέα αύριο στο υλικό που θα μοιραστεί να τονίζεται
αυτή ακριβώς η απαξίωση από τα ΜΜΕ.
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
zlatalex
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1840


Tot ziens


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #745 on: January 31, 2007, 04:19:10 am »

Quote from: Turambar on January 30, 2007, 23:37:56 pm
Δεν σου είπα πάντως τι να κάνεις... αναφέρθηκα στο τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα πράγματα, κατά την άποψη μου.

Σίγουρα δεν έχεις λόγο να απολογηθείς σε κανέναν. Οι απόψεις σου όμως θα κρίνονται και θα σχολιάζονται αναγκαστηκά, εφόσον θες να ακούγονται... Sad

Δεκτόν, δεκτόν, δεκτόν. Συγνώμη για το ύφος μου απέναντί σου φίλε Τουράμπαρ, ήταν αδικαιολόγητο.

Quote from: aliakmwn_banned on January 31, 2007, 01:33:18 am
Quote from: alexzlat on January 30, 2007, 23:27:19 pm
Διαφωνούμε με την παρούσα μορφή των κινητοποιήσεων. Και θέλουμε το πτυχίο μας!! Χρειάζεται να απολογηθούμε σε κανέναν;;;

Στην ιστορια.

Εσύ πάλι Aliakmwn_banned γράφεις ιστορία ρε μεγάλε! Συγχαρητήρια! Γράψε και για μας καμμιά σειρά, μη μείνουμε στην απόξω! Ε ρε κάτι ψώνια...

Και όσο για τον Wordball αυτός είπε τα εξής:

Quote from: wordball on January 30, 2007, 14:49:08 pm
Ένας μεγάλος αριθμός φίλων χθές αναρωτιόταν και μέσω μηνυμάτων αλλά και τηλεφωνικά, αν θα συνεχιστεί η κατάληψη.
Θεωρώ πως μια τέτοια ερώτηση μετά από 3 εβδομάδες καταλήψεων, υποδηλώνει:
1. πλήρη μη αντίληψη των γεγονότων που λαμβάνουν χώρα εδώ και 1 χρόνο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (που είναι αδικαιολόγητη μετά την εμπειρία του Μαϊου Ιουνίου)
2. νοοτροπία μικροαστού*, που προσπαθεί να εξασφαλίσει το συμφέρον του (εξεταστική), μέσα σε ένα ταραγμένο περιβάλλον
 

Και μετά ακολούθησε η διαμαρτυρία:
Quote from: wordball on January 31, 2007, 02:56:08 am
Καταρχήν ΔΕΝ είμαι μάγκας. Δεν είμαι επίσης και φωστήρας.

Έλα όμως που είσαι (αυτοθεωρούμενος) φωστήρας ρε μάγκα αφού αμφιβάλλεις για την αντίληψη μας και τη νοημοσύνη μας και μας προσφέρεις απλόχερα την πολιτική σου σοφία-και στο τέλος καταδικάζεις και τα ταπεινά ελατήριά μας (με τον άχαρο τρόπο σου). Ρε είμαστε στα καλά μας;; Απαξιώνεις τον κόσμο που αγωνιά για το μέλλον του (και αυτοί συνάδελφοί σου είναι εάν δεν το κατάλαβες), τους αποκαλείς σε ένα παραλήρημα κακών ελληνικών "μικροαστούς σε ένα ταραγμένο περιβάλλον" (άλλοι είναι οι δια-ταραγμένοι μου φαίνεται όμως), και όλα αυτά πάντα με την περισσή αυταρέσκεια πως εσύ κατέχεις κάποια αλήθεια πολύ πέρα από τις δικές μας πνευματικές δυνατότητες. Ε ρε κάτι ψώνια... (μόνιμη επωδός θα γίνει αυτό μου φαίνεται!)

Logged

Neuken in de keuken
wordball
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 42



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #746 on: January 31, 2007, 04:51:05 am »

Quote from: alexzlat on January 31, 2007, 04:19:10 am

Έλα όμως που είσαι (αυτοθεωρούμενος) φωστήρας ρε μάγκα αφού αμφιβάλλεις για την αντίληψη μας και τη νοημοσύνη μας και μας προσφέρεις απλόχερα την πολιτική σου σοφία-και στο τέλος καταδικάζεις και τα ταπεινά ελατήριά μας (με τον άχαρο τρόπο σου). Ρε είμαστε στα καλά μας;; Απαξιώνεις τον κόσμο που αγωνιά για το μέλλον του (και αυτοί συνάδελφοί σου είναι εάν δεν το κατάλαβες), τους αποκαλείς σε ένα παραλήρημα κακών ελληνικών "μικροαστούς σε ένα ταραγμένο περιβάλλον" (άλλοι είναι οι δια-ταραγμένοι μου φαίνεται όμως), και όλα αυτά πάντα με την περισσή αυταρέσκεια πως εσύ κατέχεις κάποια αλήθεια πολύ πέρα από τις δικές μας πνευματικές δυνατότητες. Ε ρε κάτι ψώνια... (μόνιμη επωδός θα γίνει αυτό μου φαίνεται!)


Η παράθεση μιας άποψης δεν είναι ούτε κατήχηση, ούτε προσβολή νοημοσύνης.
Είναι απλά η παράθεση μιας άποψης. 
Χαρακτηρισμούς όπως διαταραγμένος, μάγκας και ψώνιο απλά δεν μπορώ να τους αποδεκτώ. Απορώ πώς τους εκστομίζεις με τόση ευκολία χωρίς καν να γνωρίζεις τον δέκτη.
Στα πλαίσια αυτά δεν μπορώ να σου απαντήσω προσωπικά.
Οι απόψεις μας έχουν ήδη ακουσθεί. 
   
 
Logged
zlatalex
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1840


Tot ziens


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #747 on: January 31, 2007, 05:34:15 am »

Και εσύ μάλλον δεν έχεις αντιληφθεί πως οι χαρακτηρισμοί σου δεν είναι ηπιότεροι επειδή δεν απευθύνονται σε κάποιον προσωπικά αλλά σε μεγάλες ομάδες συναδέλφων. Αντιθέτως αυτό τους καθιστά, αν μη τι άλλο, πολύ περισσότερο απρεπείς. Εσύ και αν δεν ξέρεις ποιοί είναι οι αποδέκτες των χαρακτηρισμών σου αξιότιμε συνάδελφε ύπο το ηλεκτρονικό προσωνύμιο wordball (το μάγκας μάλλον ήταν καλύτερο τελικά!)
Logged

Neuken in de keuken
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #748 on: January 31, 2007, 10:53:37 am »

Μην πυροβολείτε άλλο την παιδεία


Του ΒΕΝΙΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ*


Κοινή διαπίστωση πως η Παιδεία βρίσκεται σε κρίση. Κρίση που σηματοδοτείται σήμερα από την αντιπαράθεση ανάμεσα στις κυβερνητικές προθέσεις και στην πανεπιστημιακή κοινότητα που τις εισπράττει σαν απειλή στην ίδια της την υπόσταση. Με ορατό αποτέλεσμα, συνεχείς διαδηλώσεις και καταλήψεις, με κλειστά πανεπιστήμια.


Η κρίση επεκτείνεται και στην αξιωματική αντιπολίτευση, που πατάει σε δύο βάρκες, ενώ τα ΜΜΕ την υποδαυλίζουν με κραυγές, οιμωγές και δίλεπτες «αναλύσεις», συνοδευόμενες από εικόνες εντυπωσιασμού, παρουσιάζοντας τα πανεπιστήμια σαν άντρα ανομίας, για λόγους θεαματικότητας και σκοπιμότητας.1

Είναι δύσκολο να αναζητήσεις νηφάλια τρόπους διεξόδου χωρίς να παραιτηθείς από τις απόψεις σου. Δύσκολο, διότι το ερώτημα που κυριαρχεί είναι «ποιος φταίει», όπου οποιαδήποτε σύγκλιση αποκλείεται, κι όχι «τι να κάνουμε». Δύσκολο, αλλά νομίζω αναγκαίο, και θα το επιχειρήσω.

 
Οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι

Βεβαίως και για το ποιος φταίει έχω άποψη. Δεν ανήκω σ' αυτούς που κατηγορούν τους πανεπιστημιακούς δασκάλους ως βολεψιματίες, υποκινητές εξεγέρσεων, εμπόρους ναρκωτικών, εκπαιδευτές τρομοκρατών ή ό,τι άλλο. Μόνο παιδεραστές δεν μας έχουν ακόμα πει, ίσως επειδή οι ίδιοι αισθάνονται πως ασελγούν κατ' εξακολούθηση πάνω στο δύσμοιρο της Παιδείας σώμα και κάπως ντρέπονται. Περιμένουμε.²

Α νήκω σ' αυτούς που θεωρούν υπαίτια την κυβέρνηση επειδή οι παρεμβάσεις της, τόσο σε καθημερινή πρακτική όσο και θεσμικά, επιδεινώνουν τα κακώς κείμενα αντί να τα βελτιώνουν.3 Σ' αυτούς που είχαν την τύχη να επιλέξουν μια δουλειά που τους αρέσει και τους γεμίζει. Που υποφέρουν και όταν τα Πανεπιστήμια ερημώνονται και όταν διδάσκουν σε τάξεις με μάτια αδειανά. Που αναζωογονούνται από τη νεανική αμφισβήτηση, ακόμα κι αν αφορά τους ίδιους -ιδίως τότε. Που θλίβονται όταν με τους φοιτητές τους δεν έχουν κοινή γλώσσα.

Προφανώς δεν είναι όλοι οι διδάσκοντες ενωμένοι, ούτε άγιοι, άσπιλοι κι αμόλυντοι. Οχι μόνο επειδή το ιδιοτελές καταφερτζιλίκι προβάλλεται σαν υπέρτατη κοινωνική αρετή, αλλά επειδή και θεσμικά ωθούνται προς ατομικές διεξόδους. Οταν ο μέγιστος μισθός πανεπιστημιακού (καθηγητής σε τέλος καριέρας) είναι περίπου 2.500 ευρώ καθαρά το μήνα κι ο κατώτερος απλήρωτη εργασία (ελπίζοντας μελλοντική πρόσληψη), ενώ το σύστημα προσφέρει δυνατότητες παράλληλης αξιοποίησης προσόντων, αρκετοί θα εκμεταλλευθούν τις ευκαιρίες που προσφέρονται, κάνοντας ενδεχομένως κάποιες προσαρμογές της ακαδημαϊκής δεοντολογίας (που, εξάλλου, είναι άγραφη και κανείς δεν την ελέγχει)- μέχρι και την πλήρη αντιστροφή της σε ακραίες περιπτώσεις.

Δεν είναι τυχαίο ότι οι πανεπιστημιακοί που προωθούν την εμπορευματοποίηση της γνώσης και στηρίζουν την κυβερνητική πολιτική, ταυτίζονται σε μεγάλο βαθμό με όσους έχουν στήσει κυκλώματα και πόλους εξουσίας μέσα στα ΑΕΙ ή συναναστρέφονται στενά την πολιτική εξουσία. Κι ενδεχομένως ορισμένοι καλόπιστα σκέφτονται «αφού εγώ τα κατάφερα, ο καθένας μπορεί». Ομως το μοντέλο της προσωπικής λύσης ίσως λειτουργεί για κάποιους, αλλά όχι για όλους, ούτε καν τους μισούς.

Οι φοιτητές

Η οξύτητα της κρίσης δεν εξηγείται από την αντίθεση μόνων των πανεπιστημιακών, αλλά κυρίως από την αμφισβήτηση της φοιτητικής νεολαίας. Αμφισβήτηση πρωτοφανής σε ένταση και διάρκεια, που ανέδειξε το πρόβλημα της Παιδείας σε μείζον πολιτικό θέμα. Το ότι πολλοί ασχολούνται μ' αυτό, έστω και κινδυνολογώντας ορισμένοι, αποτελεί κέρδος. Προς αξιοποίηση.

Και για να αξιοποιηθεί, πρέπει να καταλάβουμε ότι αν οι φοιτητές κατεβαίνουν μαζικά στους δρόμους, ρισκάροντας μέχρι και τις εξετάσεις τους (δηλαδή το άμεσο ατομικό συμφέρον τους), είναι γιατί αισθάνονται πως οι κόποι τους πάνε στράφι. Οταν τα πτυχία δεν αναιρούν την απειλή της ανεργίας ή όταν η πολιτεία εξισώνει τριετείς και πενταετείς σπουδές, βιώνουν στο πετσί τους την κοινωνική υποκρισία, αισθάνονται ότι η θρυλούμενη ατομική λύση είναι άπιαστο όνειρο. Κι ευτυχώς, οι νέοι μας δεν είναι μοιρολατρικά εθισμένοι και αντιδρούν.

Σπασμωδικά ενδεχομένως. Κατακτώντας όμως μια λειτουργία που ωθείται σε ατροφία: σκέπτονται. Και συσκέπτονται.

Η κυβέρνηση

Αντίκρυ η κυβέρνηση, με σταθερό δηλωμένο στόχο. Μεταρρυθμίσεις για το καλό της δημόσιας Παιδείας τον αποκαλεί, που στοχεύουν στη βελτίωσή της μέσω ανταγωνιστικότητας. Ολέθριες τις θεωρούμε εμείς, διότι παραδίδουν την Παιδεία σε ιδιωτικά συμφέροντα (μίλησε κανείς για νταβατζήδες;) περιορίζοντας τη γνώση σ' όποιον έχει να πληρώσει.

Στόχος σταθερός, στρατηγικές εναλλασσόμενες: με το καλό ή με το άγριο; Η πρώτη επιδεικνύει διάθεση συναίνεσης και διαλόγου (έστω και στημένου), ελπίζοντας να συμπαρασύρει την κοινή γνώμη. Η δεύτερη επιδιώκει όξυνση, χρησιμοποιώντας βία, λεκτική ή σωματική, από τη διαπόμπευση του Πανεπιστημίου μέχρι τα ακούνητα στρατιωτάκια και τις αιμοβόρες ζαρντινιέρες. Στρατηγικές άλλοτε συγκρουόμενες, άλλοτε συμπληρωματικές.

Η πρόσφατη στροφή της κυβέρνησης δείχνει να συνθέτει τις δύο επιλογές, ανάγοντας την Παιδεία σε προνομιακό πεδίο προεκλογικής αντιπαράθεσης, με κύριο σύνθημα «να μπει τάξη στα πανεπιστήμια», ελπίζοντας να επωφεληθεί από τη σχιζοφρένεια που επικρατεί στο ΠΑΣΟΚ. Στρατηγική συγκρουσιακή, με αναμενόμενα παράπλευρα οφέλη (σαν να τους ακούω τους επικοινωνιακούς συμβούλους): διχασμό των φοιτητών, κορεσμό των καθηγητών, διάλυση των πανεπιστημίων (ενδεχομένως με καταστροφές, πυρκαγιές, λεηλασίες).

Πρόταση πρυτάνεων για ανακωχή

Είτε όμως κερδίσει είτε χάσει η Νέα Δημοκρατία τις εκλογές (το ΠΑΣΟΚ δεν έχει ακόμα αυτοκτονήσει τελείως), η Παιδεία υφίσταται μεγάλο πλήγμα όντας έπαθλο κομματικής αντιπαράθεσης στις εκλογές. Πλήγμα που επιδεινώνεται εφόσον η κυβέρνηση θεωρεί το Πανεπιστήμιο πολιτικό της αντίπαλο. Η ανησυχία είναι ήδη τέτοια, που τέσσερις πρυτάνεις4 πρότειναν ανακωχή στο μέτωπο της Παιδείας, ώστε τα ΑΕΙ να λειτουργήσουν κανονικά. Πρόταση προς το παρόν μετέωρη.

Η ανακωχή είναι όρος πολέμου. Οι εμπόλεμοι την αποδέχονται όταν θεωρούν ότι δεν ευνοεί τον αντίπαλο. Ανασυντάσσονται και, αν δεν τα βρουν ώστε να κάνουν ειρήνη, ξαναρχίζουν τον πόλεμο. Σε έναν επιθετικό πόλεμο, μόνο ο επιτιθέμενος μπορεί να αποδεχθεί πρώτος την ανακωχή. Αν το κάνει ο αμυνόμενος είναι σαν να καταθέτει τα όπλα.

Στον πόλεμο της Παιδείας η κυβέρνηση είναι η επιτιθέμενη. Αφού πάνω από χρόνο άκουγε και κατέγραφε όπου πρέπει τα αιτήματα του κλάδου, κατέληξε σε προτάσεις είτε άσχετες με αυτά είτε τελείως αντίθετες. Αυτό εισπράχθηκε ως επίθεση και οδήγησε στις περσινές κινητοποιήσεις. Προφανώς επίθεση το θεωρούσε και η κυβέρνηση: η απόσυρση του προσχεδίου τον Ιούνιο ήταν πρόταση ανακωχής, που έγινε δεκτή. Τότε θεωρούσε ότι προεκλογικά τη συνέφερε η εξομάλυνση στα Πανεπιστήμια.

Σήμερα μοιάζει να πιστεύει το αντίθετο, ότι θα κερδίσει τον πόλεμο και μάλιστα μ' ένα σμπάρο δύο πολέμους: θα νικήσει στις εκλογές και θα διαλύσει τα Πανεπιστήμια.

Ανακωχή ή ειρήνη;

Είναι η ανακωχή λύση; Οχι, είναι μια πρόσκαιρη ανάσα. Αν δεν παραιτηθεί ο επιτιθέμενος από τις βλέψεις του, θα έχουμε μία από τα ίδια. Λύση είναι μόνο η ειρήνη, έπειτα από διαπραγμάτευση, με αποδεκτούς όρους.

Δύο, επομένως, τα ζητούμενα. Πρώτον, να πεισθεί ο επιτιθέμενος ότι ο πόλεμος είναι πιο ασύμφορος από την ειρήνη, δεύτερον να διατυπωθούν οι όροι της ειρήνης.

Τ ο δεύτερο γίνεται πολύ πιο εύκολο, εφόσον έχει επιτευχθεί το πρώτο. Στην περίπτωσή μας οι γενικές γραμμές της «ειρήνευσης» μπορούν να περιληφθούν σε ένα Μορατόριουμ για την Παιδεία, με το εξής περιεχόμενο (ενδεικτικά και όχι εξαντλητικά):

- Διακομματική συμφωνία να αναγορευθεί εθνική προτεραιότητα η αναβάθμιση της δημόσιας δωρεάν Παιδείας (όλων των βαθμίδων), έξω από κομματικές αντιπαραθέσεις (όπως συμβαίνει π.χ. στην ουτοπική Φινλανδία), και ίδρυση κατάλληλων οργάνων χωρίς κυβερνητική κ
ηδεμονία.

- Οργάνωση και διενέργεια ενός Εθνικού Συνεδρίου Παιδείας, με στόχο την καταγραφή προβλημάτων, δυσλειτουργιών, προτάσεων και πειραματισμών.

- Επεξεργασία μιας μακρόπνοης εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, με παρακολούθηση των αποτελεσμάτων και περιοδική αναπροσαρμογή των στόχων.

Ε ίναι αυτονόητο βέβαια ότι μια κυβέρνηση που θα προσχωρήσει σε ένα τέτοιο μορατόριουμ, θα προσαρμόσει την πολιτική της έτσι ώστε και τη χρηματοδότηση να αυξήσει, και τη γραφειοκρατική παρενόχληση ιδρυμάτων και διδασκόντων να πατάξει, και να προχωρήσει σε κάποιες ρυθμίσεις που δεν εξυπηρετούν ιδιαίτερα συμφέροντα, ούτε δημιουργούν παρενέργειες. Το μορατόριουμ αυτό και γενικόλογο είναι και ανέφικτο φαντάζει γι' αυτό και δεν χρειάζεται σήμερα να συγκεκριμενοποιηθεί περισσότερο. Ετσι κι αλλιώς, τα κόμματα εξουσίας δεν πρόκειται να δεσμευτούν σε κάτι τέτοιο, αν δεν έχει προηγουμένως πεισθεί η κοινωνία. Και αυτό μας στέλνει στο πρώτο ζητούμενο: η κυβέρνηση (αυτή ή άλλη) δεν θα σταματήσει να θεωρεί την Παιδεία αντικείμενο πολιτικής εκμετάλλευσης και τους εκπαιδευτικούς που αντιδρούν εχθρούς της, παρά μόνο αν την υποχρεώσει το πολιτικό κόστος.

Δύσκολο να θεωρήσει η κοινωνία την Παιδεία προτεραιότητά της, αλλά όχι αδύνατο. Ολοι έχουν κάποιο παιδί, εγγόνι ή ανίψι στα θρανία -ή φοιτούν οι ίδιοι κάπου. Επίσης, εκείνοι που πιστεύουν πως βουλιάζει η κοινωνία που δεν επενδύει στη μόρφωση της νεολαίας της, ανήκουν σε όλους τους πολιτικούς χώρους και είναι πολύ περισσότεροι απ' αυτούς που διαδηλώνουν. Χρειάζεται όσοι έχουν πεισθεί να πείσουν κι άλλους, απαντώντας στις αμφιβολίες τους και συμμετέχοντας στους προβληματισμούς τους.

Ως τότε η κυβέρνηση έχει το μπαλάκι. Οσο συνεχίζει να μας πολεμά, μπορεί να κερδίσει κάποιες μάχες και να χάσει άλλες. Τον πόλεμο όμως δεν θα τον κερδίσει. Κανένας πόλεμος εναντίον αυτών που θεωρούν την παραγωγή και τη μετάδοση της γνώσης αδιαπραγμάτευτη αξία δεν κερδήθηκε ποτέ. Ο Γαλιλαίος κάμφθηκε. Η Γη όμως γυρίζει.

* Μέλος της Συσπείρωσης Πανεπιστημιακών angemath.ntua.gr

1. Ομως και του στραβού το δίκιο να λέμε: χωρίς τις κάμερες, ο πρόσφατος ξυλοδαρμός του Κύπριου φοιτητή θα είχε αποδοθεί σε κουκουλοφόρους αντιεξουσιαστές και όχι σε αστυνομικές ζαρντινιέρες.

2. Δεν διεκδικώ νηφαλιότητα στην απόδοση των απέναντι απόψεων για το ποιος φταίει. Απλά, περιγράφω πώς τις εισπράττω.

3. Για διεξοδικότερη ενημέρωση, η ιστοσελίδα της ΠΟΣΔΕΠ (http://www.ntua.gr/posdep/) περιέχει πλούσιο υλικό και πλουσιότατο κατάλογο δημοσιευμάτων.

4. Πανεπιστημίων Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Πάτρας και Πολυτεχνείου




ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 30/01/2007
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
« Reply #749 on: January 31, 2007, 11:20:25 am »

Quote from: fugiFOX on January 31, 2007, 03:19:32 am
turmabar pandora πήρατε κάποια απάντηση από τα μαιλς που στείλατε;
εάν όχι είναι μια καλή ιδέα αύριο στο υλικό που θα μοιραστεί να τονίζεται
αυτή ακριβώς η απαξίωση από τα ΜΜΕ.


Δεν πήρα απάντηση από κανέναν, εκτός από το Αλ Τσαντίρι του Λαζόπουλου. Η αλήθεια είναι πώς και παλιότερα δεν είχα λάβει απάντηση όταν είχα στείλει ένα κείμενο στις επιστολές στα ΝΕΑ, αλλά την άλλη μέρα το είδα δημοσιευμένο στην εφημερίδα. Πολλές φορές τα διαβάζουνε και δεν απαντάνε, άλλες φορές δεν τα διαβάζουνε καθόλου. Εγώ πιστεύω πάντως ότι αν στείλουμε πολλοί κείμενα σίγουρα δεν θα μπορέσουν να μας αγνοήσουν. Άλλωστε εδώ υπάρχει κάτι μαζικό. Δεν είμαστε "μειοψηφία" όπως θα θελε η Γιαννάκου.

Πάντως εγώ προτείνω στους συναδέλφους (τουράμπαρ κτλ και όποιον άλλο έστειλε) να δούν τίς σημερινές εφημερίδες μήπως τυχόν έχει κάτι δημοσιευμένο. Ο Λαζόπουλος διαβάζει επίσης κάποια e-mail στην εκπομπή του κάποιες μέρες.
Logged
Pages: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 56 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...