• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 22:15:47 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 22:15:47 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 60
Guests: 81
Total: 141
ඞ
ΚΟ
Konstantina Karamani
Giannis_Kako
cpapast
Zoifouka
chaniotism
gkg
stelinas
dinoschalv
Petross
Saint_GR
Angelagfb
Kelly Tsimpouri
BossiTsif
Thanasis_pap
papaloui
tzortzis
mmikelo
Katarameno
Born_Confused
mdimitrig
msandr
george14
bougatsa
thaliatsk
kostasf
Captain
andreassifo
NickSpan
georkala
apsathas
immo
kpa
sassi
vaggelisx
Psychoktonos_
alexfot
xristostsi03
Maximos7
3rdDegreeBurn
panos21sk
κοτζακ
George15
alexandra_
Nekt
valco08
apol
charalampos
mkakale
nikos.a
pliroforikarios
prigians
Nikos_313
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών > Κατάληψη (Moderator: Starki) > Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 56 Go Down Print
Author Topic: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02  (Read 125701 times)
gerdi
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 722


..............


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #150 on: January 09, 2007, 20:24:10 pm »

Quote from: pandora on January 09, 2007, 19:51:01 pm
Quote from: madmetal on January 09, 2007, 19:47:55 pm
σε καποια σχολη μπαινεις αναλογα με τις επιδοσεις σου στις πανελληνιες οχι με το οικονομικο σου υποβαθρο...
αν εχεις 19.500 μορια εχεις οτι επιλογη θελεις για σχολη..
εκτος αν μιλαμε για 19.500 ευρω και θελεις παλι να εχεις επιλογη..


+1
+ πάρα πολλά
Επιτέλους το είπε και κάποιος!!!
Logged

Μα ποτέ μην ξεχάσεις, πως κι εσύ θα πληρώσεις, στο Θεό όταν φτάσεις, κάποιο λόγο θα δώσεις!

Η ζωή είναι άδικη και η τύχη πόρνη.
jarjargr
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 93


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #151 on: January 09, 2007, 20:27:23 pm »

Αλιάκμων και το γαμήσι λαϊκή ανάγκη είναι..αλλά τα προφυλακτικά ευτυχώς δε τα φτιάχνει
το κράτος..γιατί από τους δημόσιους υπάλληλους που θα δούλευαν εκεί δε μπορώ καν να φανταστώ
τι θα μας περίμενε..
madmetal αν έχεις 19500 ευρώ ούτως ή άλλως έχεις την επιλογή..την είχες ήδη..
Από την άλλη αν πληρώνεις δε σημαίνει ότι παντού παίρνεις πτυχίο..δοκίμασε το ΜΙΤ..άντε να σε δω..
Βέβαια στην Ελλάδα αν πληρώνεις θα παίρνεις...αν και έχω τη βαθειά υποψία ότι και τα Δημόσια μας δίνουν πληρωμένα πτυχία κάποιες φορές..

Προσωπικά πιστεύω ότι αν γίνουν ιδιωτικά πολλά θα γίνουν χειρότερα στη παιδεία...από την άλλη ακόμη και αν
 δε γίνουν πάλι πάρα πολλά θα γίνουν χειρότερα..πιθανόν είναι η φύση μας..
..λίγο ότι μη κουραζόμαστε και τόσο..πχ το καλοκαίρι όταν τελείωσαν οι καταλήψεις γιατί δεν ολοκληρώθηκαν οι 13 βδομάδες του εξαμήνου τον Ιούλιο(αλλά μπορούσαμε να τη γλιτώσουμε με το ελάχιστο δυνατό κόστος)..
Δε θα μιλήσω για τις καταλήψεις..αλλά ελπίζω να ολοκληρωθεί πλήρως το εξάμηνο με παράταση όσο χρειαστεί..και αν είναι ας χάσουμε τον Ιούλιο..αν όμως είναι να δώσουμε με 8 εβδομάδες θα είμαστε σοβαροί αν δε το δεχτούμε..

 
« Last Edit: January 09, 2007, 20:34:24 pm by jarjargr » Logged
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #152 on: January 09, 2007, 20:42:03 pm »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 21:36:12 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #153 on: January 09, 2007, 22:10:42 pm »

Kαι ένας μικρός σχολιασμός (έξω από τα δόντια) όχι από εμένα.
Εμένα απλά ..μου άρεσε.. Smiley



Η Παιδεία δεν πωλείται

Του ΝΑΣΟΥ ΓΚΟΛΕΜΗ

Είναι η ώρα της μετωπικής σύγκρουσης. Η στιγμή που όλες οι δυνάμεις τής ανατροπής έχουν μπροστά τους, καθαρό τον στόχο, σαφέστατο ιδεολογικό προσανατολισμό και την κοινωνία έτοιμη για το μεγάλο «όχι». Η αναθεώρηση του «άρθρου 16» συνιστά κομβικό σημείο για το αν θα περάσουν ή θα πεταχτούν στο καλάθι των αχρήστων κεντρικές πολιτικές επιλογές που αφορούν τα δύο κόμματα εξουσίας αλλά και τις προσδοκίες των... άυλων κηδεμόνων τους.

Η πεμπτουσία του δικομματικού μας συστήματος βασίζεται στη αρχή ότι όσο κι αν συμπιεστεί η «κοινωνική χύτρα», η βαλβίδα αποσυμπίεσης αντέχει, με μικρές αποκλίσεις του εκλογικού σώματος, ±5% ανά οκταετία και εναλλαγές στην εξουσία, μέσω μιας δήθεν ψήφου διαμαρτυρίας, χειραγωγημένης από τα ΜΜΕ. Απλά και ωμά, θεωρούν ότι η ελληνική κοινωνία έχει υπογράψει τη δική της «Γιάλτα», λειτουργεί πελατειακά-σύμμορφα και, με δεδομένο τον κοινωνικό κατακερματισμό, μπορεί εύκολα να αποπροσανατολιστεί, να αποδεχτεί πατερναλιστικά μοντέλα και αρχηγίσκους-ηγέτες κομμάτων που σέρνουν από το αυτί μεγάλα τμήματα της κοινωνίας στο «χειρουργείο» της συναίνεσης.

Δεν τους αρκεί όμως αυτό! Εδώ και περίπου είκοσι χρόνια, απαιτούν σιγά σιγά να απολέσουμε κάθε ψευδαίσθηση ελευθερίας, ανθρώπινων και εργασιακών δικαιωμάτων, ζητούν να παραδώσουμε τα κλειδιά του ωραρίου, της Ασφάλισης, της Παιδείας, της Υγείας, της αλληλεγγύης, του διεθνισμού. Ζητούν να κλειστούμε στο καβούκι μας, φοβισμένοι, παρακολουθούμενοι, φτωχότεροι, συμβιβασμένοι, μπουκωμένοι από τα ταχυφαγεία τους, καταναλωτές δανείων, καρτών, σώβρακων και ριάλιτις. Ξεθάρρεψαν όμως πολύ! Βαυκαλίζονται πως έχουν το πτώμα της Ιστορίας στο ανατομικό τραπέζι και το πριονίζουν κατά το δοκούν. Μόνο που το πτώμα δεν το λένε ούτε Ιστορία ούτε Πολιτική! Και η διαπίστωση αυτή θα καταστεί οδυνηρή γι' αυτούς, όταν σημάνει η ώρα...

Σήμερα, με την αναθεώρηση του «άρθρου 16» επιχειρούν την πλήρη ιδεολογική υποταγή της κοινωνίας σε εύρος χρόνου μιας γενιάς. Θέλουν τη γνώση διοχετευόμενη από συγκεκριμένα κέντρα για να μπορεί ευκολότερα να ελεγχθεί, όπως τα έχουν καταφέρει σε μεγάλο βαθμό με την πληροφορία. Είναι αξιοσημείωτο: στην κοιτίδα της ηλεκτρονικής επανάστασης, τις ΗΠΑ, ο λαός τους δεν γνώριζε επί μακρόν, αν πολεμάει στο Ιράκ, αν πεθαίνει εκεί, αν σκάνε βόμβες στο Παρίσι ή στο Σουδάν. Λογοκριμένοι· καταναλωτές στην κοινωνία της ηλεκτρονικής αφθονίας, περιμένουν κανέναν Τσόμσκι να τους ανοίξει τα μάτια. Αλλά κι αυτός τρέχει για διαλέξεις στην Ευρώπη...

Η περιπέτεια της Παιδείας στη χώρα μας είναι πολύ παλιά υπόθεση. Και θα είναι πάντα περιπέτεια! Μια διελκυνστίνδα σε βάθος χρόνου, ανάμεσα σ' αυτούς που φοβούνται τη γνώση, γιατί είναι το μοναδικό μαζί με τη βία όπλο ανατροπής τους· και σ' εκείνους που την επιθυμούν για όλα τα κοινωνικά στρώματα, γιατί γνωρίζουν καλά ότι μόνο αυτή μπορεί να οδηγήσει τους λαούς στην αυτοδιάθεση και την ελευθερία.

Σήμερα, οι επικυρίαρχοι της τεχνολογικής επανάστασης, όσοι κατέχουν ισχύ και συσσωρευμένα κεφάλαια, βιάζονται πολύ. Γιατί αν δεν βιαστούν, δεν τρέξουν, θα καταρρεύσουν. Το χρήμα που «έχουν» αν ζητηθεί αύριο το πρωί σε παγκόσμιο επίπεδο, στην ουσία δεν υπάρχει. Είναι άυλο, δεν φτάνει για ν' αγοραστούν τα διαμερίσματα, οι πρώτες ύλες, να κινηθούν οι στρατοί, να πληρωθούν οι μισθοί, να αποτιμηθεί η γη κ.λπ. Πρέπει λοιπόν σε κάθε δευτερόλεπτο, η παγκόσμια μηχανή να κινείται αέναα, αδιάλειπτα. Γι' αυτό επιθυμούν κάθε μυαλό, κάθε χέρι, κάθε κομμάτι γνώσης, να λειτουργεί γύρω και μόνο από τον πυρήνα της δικής τους συστημικής σχέσης. Δεν τους ενδιαφέρει αν παράγουν, γιατί η έννοια της παραγωγής γι' αυτούς έχει μόνο περιεχόμενο κίνησης. Κι όπου δεν πίπτει... κίνηση, πίπτει... πόλεμος. Είναι μύθος η «σύνδεση γνώσης με την παραγωγή». Το σωστότερο θα ήταν να «συνδεθεί η παιδεία, η γνώση με τα κέρδη μας». Αυτό ζητούν και τίποτα περισσότερο.

Από τη μεριά μας οφείλουμε να εγκύψουμε σε μια σειρά διαπιστώσεων και αντιφάσεων.

1. Μας «πιπιλίζουν» ότι σε όλους τους κρίσιμους τομείς διάρθρωσης του συστήματος, απαιτούνται γνώστες του αντικειμένου. Τεχνοκράτες, ειδικοί, σύμβουλοι, μάνατζερς κτ.λ. Εχουν έτσι πετύχει να μας φορτώσουν μια κουστοδία εξαγορασμένων που γνωρίζει καλύτερα από μας για ό,τι τεκταίνεται στον κοινωνικό ιστό. Ως εδώ καλά (Wink. Στην παιδεία αυτοί που κατεξοχήν γνωρίζουν τι συμβαίνει -νηπιαγωγοί, δάσκαλοι, καθηγητές, πανεπιστημιακοί, μαθητές, φοιτητές- όλοι μιλούν για δημόσια δωρεάν Παιδεία. Αυτοί δεν γνωρίζουν; Δεν τους αφορά; Γιατί λοιπόν πρέπει κάποιοι άλλοι μη «ειδικοί» να μας φορέσουν καπέλο τα ιδιωτικά ΑΕΙ;

2. Περί ανταγωνισμού: Η ιδιωτική υγεία έκανε καλύτερα τα δημόσια νοσοκομεία; Τα ιδιωτικά σχολεία ανάγκασαν τα δημόσια να γίνουν ποιοτικότερα;Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ έκαναν αποδοτικότερα τα δημόσια; Οι ιδιωτικοί δρόμοι (Αττική Οδός) έκαναν καλύτερο το επαρχιακό δίκτυο της χώρας; Τα ιδιωτικά γραφεία εύρεσης εργασίας έφτιαξαν τις εργασιακές σχέσεις στους χώρους δουλειάς ή πολέμησαν τη γραφειοκρατία; Τα ιδιωτικά μικροβιολογικά εργαστήρια μείωσαν τις λίστες αναμονής στα αντίστοιχα δημόσια; Η ιδιωτική τηλεφωνία μείωσε τις τιμές ή κάθε χρόνο πέφτει αύξηση και από τον ΟΤΕ και από τους ιδιώτες; Ο «ανταγωνισμός» στα καύσιμα έφερε καμία μείωση στο γέμισμα του ρεζερβουάρ; Η πληθώρα γιγαντιαίων σούπερ-μάρκετ μείωσε έστω και μια χρονιά τις τιμές σ' ένα και μόνο είδος; Οι ιδιωτικές ασφάλειες βελτίωσαν το δημόσιο ασφαλιστικό σύστημα της χώρας;

3. Περί κομμάτων - πολιτικών δυνάμεων του τόπου: Αντέχει ή όχι το πολιτικό μας σύστημα να διαχειριστεί την περιουσία και τους τομείς ευθύνης που ανέλαβε με την ψήφο του ελληνικού λαού; Μπορεί ή όχι να φτιάξει καλύτερη Παιδεία, Υγεία, Ασφάλιση, Συγκοινωνίες, Πόλεις, εργασιακές σχέσεις κτλ; Αν και γι' αυτή τη διαχείριση είναι ανίκανοι, ας αφήσουν τουλάχιστον άλλους να το κάνουν. Γι' αυτό βρίσκονται στους υπουργικούς και βουλευτικούς θώκους.

Οχι για να ξεπουλάνε με την πρώτη ευκαιρία, λιμάνια, υποδομές, δρόμους, οργανισμούς και τόσα άλλα. Η Ελλάδα βγήκε από εμφυλίους, χούντες, βασιλείες και δεν επτώχευσε και πολλές φορές ανασυγκροτήθηκε έστω και άναρχα. Γιατί σήμερα όλα πρέπει να πουληθούν; Παγκόσμιο Πόλεμο έχουμε; Ποιος και τι το υπαγορεύει;

Η αναθεώρηση του «άρθρου 16» συνιστά πρόκληση για την κοινωνία. Θυμίζει το κρας-τεστ με την απόπειρα Σημίτη-Γιαννίτση για το Ασφαλιστικό. Οι μεγάλες κινητοποιήσεις είχαν αναγκάσει το δίδυμο σε άτακτη οπισθοχώρηση. Από τότε, πάνω από 200.000 εργαζόμενοι βγήκαν στη σύνταξη ή εργάζονται με ορίζοντα σύνταξης ανθρώπινο. Η Ελλάς δεν κατέρρευσε κι αμέσως μετά διοργάνωσε και πανάκριβους Ολυμπιακούς Αγώνες με το γνωστό πάρτι των εργολάβων.

Στις μέρες μας οι μεγάλες καλοκαιρινές κινητοποιήσεις φοιτητών - πανεπιστημιακών και η συγκλονιστική απεργία των δασκάλων έχουν περάσει στην κοινωνία το μήνυμα ότι η υπόθεση της Παιδείας δεν μπορεί και δεν πρέπει να ξεπουληθεί! Οφείλουμε να βγούμε από το καβούκι των προσμονών και της απρόσωπης γκρίνιας και να συμπαραταχθούμε στους δρόμους με την εκπαιδευτική κοινότητα για δημόσια δωρεάν Παιδεία.

Επιτέλους, και μεις έχουμε όνομα, επίθετο και υπογραφή. Σαν άτομα! Να αποδεχθούμε λοιπόν αυτό το ρόλο και να μην υπογράφουμε με την απουσία μας τις «δηλώσεις υποτέλειας» που κάθε τόσο βγάζουν από το συρτάρι. Κι ας πονηρέψουμε και λίγο: Γιατί πρέπει πάντα εμείς να δίνουμε και κάποιοι πάντα να λαμβάνουν;




ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 09/01/2007
Logged
gerdi
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 722


..............


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #154 on: January 09, 2007, 22:28:37 pm »

Quote from: BOBoMASTORAS on January 09, 2007, 20:42:03 pm
Quote from: tsak on January 09, 2007, 18:25:39 pm
Tha einai mia katalipsi..idia me tin persini...anti na pane omos stis paralies... tha pane sta XIONODROMIKA!!!!!
ZITO I KATALIPSI!!!

Από το στόμα του tsak και στης γιαννάκου το αυτί.
Μία κατάληψη όπως τη περσινή με τους φοιτητές στο δρόμο και τη ΔΑΠ στη Μύκονο.
Εντάξει ρε παιδιά ποια Μυκονο, μην λέμε ότι θέλουμε!!!!! Έλεος!!!!!!
Μυκονο  Μυκονο  Μυκονο...αμάν πια!!!! Ποιος ήτανε στη Μύκονο?
1. Η εκδρομή της ΔΑΠ είχε προγραματιστεί πολύ πριν ξεκινήσουν οι καταλήψεις
2.Είχε διαρκεια 4-5 μέρες
3.Η ΔΑΠ είχε 100% παρουσία στις συνελεύσεις, μέχρι βέβαια ένα συγκεκριμένο σημείο όπου σταμάτησε να συμμετέχει (κι αυτό εξαιτίας της πολιτικής που διάλεξε να ακολουθήσει, δεν πήγε σε καμία Μύκονο) ας σταματήσει πλέον αυτή η καραμέλα!!!!!! 
Logged

Μα ποτέ μην ξεχάσεις, πως κι εσύ θα πληρώσεις, στο Θεό όταν φτάσεις, κάποιο λόγο θα δώσεις!

Η ζωή είναι άδικη και η τύχη πόρνη.
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #155 on: January 09, 2007, 22:29:34 pm »

Τι 100% παρουσία ρε συ, απ' ότι θυμάμαι σε μια δυο ε'ίχε κατέβει
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
madmetal
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 2086



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #156 on: January 09, 2007, 22:48:05 pm »

Quote from: gerdi on January 09, 2007, 22:28:37 pm
3.Η ΔΑΠ είχε 100% παρουσία στις συνελεύσεις

τουλαχιστον στην πατρα σε ολες τις συνελευσεις απλη παρουσια ειχε 2-3 ατομα απλα για να ειναι καποιος μεσα..
Logged

τι μου λες για αγαπη και αρρωσταινω.... καρδια μου εγω...

Χρωστάω τόσα πολλά σε αυτούς που δεν αγαπώ,
την ανακούφιση καθώς αποδέχομαι ότι είναι οι αγαπημένοι κάποιων άλλων,η χαρά ότι δεν είμαι εγώ ο λύκος για τα πρόβατα τους.

!video spam aoua!
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #157 on: January 09, 2007, 23:26:03 pm »

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=5347&subid=2&pubid=83223



Συνέντευξη στον ΒΑΣΙΛΗ ΣΚΟΥΡΗ

ΘEOΔΩPOΣ ΠAΓKAΛOΣ, BOYΛEYTHΣ ΠAΣOK




Πρόταση-πρόκληση προς την εκπαιδευτική κοινότητα, που αντιδρά στην αναθεώρηση του άρθρου 16, να οργανώσει «πραγματικό δημοψήφισμα» στα πανεπιστήμια, ώστε να φανεί αν εκφράζουν οι διαφωνούντες την πλειοψηφία, απευθύνει με συνέντευξή του στο «Eθνος» ο κ. Θ. Πάγκαλος.

«Yπάρχει ένας ιδιότυπος κομμουνισμός των συντεχνιακών συντηρητικών αντιλήψεων, τις οποίες ορισμένοι εκφράζουν στα πανεπιστήμια με ιδιαίτερα θορυβώδη τρόπο, αλλά δεν ξέρουν καν αν είναι κυρίαρχες», αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρώην υπουργός και τους καλεί «να οργανώσουν ένα πραγματικό δημοψήφισμα, στο οποίο να ψηφίσουν όμως με τρόπο αντικειμενικό και αμερόληπτο, και όχι υπό το κράτος ηθικής και ψυχολογικής βίας, στο πλαίσιο της κατάντιας που σήμερα αποκαλείται πανεπιστημιακό άσυλο».



O κ. Θ. Πάγκαλος με τη συνέντευξή του στο «Eθνος:

    *  Kατηγορεί την AΔEΔY που κήρυξε για την Tετάρτη στάση εργασίας για το άρθρο 16, ότι «θέλει να υπάρξει λιγότερος ανταγωνισμός στον δημόσιο τομέα» και καλεί τους φοιτητές που αντιδρούν να έχουν ρόλο «αμφισβητικό και διεκδικητικό, με στοιχεία προόδου και όχι στοιχεία συντήρησης», χαρακτηρίζοντας κατ αυτόν τον τρόπο ευθέως ως «αντιδραστικό» το κίνημα για το άρθρο 16.
    *  Aντιτίθεται κατηγορηματικά στο σχέδιο να χρησιμοποιηθεί ως πρόσχημα η Παιδεία για πρόωρη προσφυγή στις κάλπες, θεωρώντας γενικότερα, όπως λέει, ως απαράδεκτο να επικαλείται κάποιος εσωτερικούς λόγους για πρόωρες εκλογές. Ωστόσο, θεωρεί ότι ο κ. Kαραμανλής «πανικόβλητος από τις εξελίξεις» θα προσφύγει σε πρόωρες εκλογές τους προσεχείς μήνες.
    *  Tάσσεται γενικά υπέρ της κατάργησης των σημερινών πολιτικών Nεολαιών.
    *  Tονίζει ότι οι προτάσεις της NΔ και του ΠAΣOK για την αναθεώρηση του άρθρου 16 είναι «εντελώς διαφορετικές», υποστηρίζοντας ότι με την πρόταση του ΠAΣOK τα AEI θα είναι «νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου» που θα ελέγχονται από κοινωνικούς φορείς ή θα έχουν τη μορφή ιδρυμάτων.




Oρθά ο Γ. Παπανδρέου έλαβε την απόφαση να ψηφίσει υπέρ της αναθεώρησης του άρθρου 16;

Nομίζω ότι δεν έλαβε καμία απόφαση αυτές τις ημέρες ή αυτούς τους μήνες. Eίναι μια παλιά του θέση, την οποία καλώς γνωρίζω γιατί είχαμε συμπέσει τότε όχι μόνο οι δυο μας, αλλά και ορισμένοι ακόμα βουλευτές του ΠAΣOK, ψηφίζοντας εναντίον της γραμμής του κόμματός μας και εναντίον της νέας ενισχυμένης διατύπωσης του άρθρου 16, η οποία τίθεται υπό αμφισβήτηση στην παρούσα αναθεώρηση.

Bεβαίως, η θέση του ΠAΣOK για την Παιδεία, όπως την έχει εκφράσει πρόσφατα ο Γιώργος Παπανδρέου, δεν είναι η αναθεώρηση του άρθρου 16, και θα ήταν κρίμα να περιοριστεί η συζήτηση σ' αυτή την κατά την άποψή μου τυπική και δευτερεύουσα πλευρά του θέματος.

H θέση του ΠAΣOK για την Παιδεία περιλαμβάνεται στα 15 σημεία τα οποία έχουμε προτείνει και πρόσφατα στη Bουλή διά στόματος Παπανδρέου προς τον ελληνικό λαό, τα οποία μας δεσμεύουν.

Eίναι κυβερνητικά στοιχεία προγράμματος και επί των οποίων έχουμε προτείνει, εάν υπάρξει αντίδραση των εμπλεκόμενων φορέων και της κοινής γνώμης, να διεξαχθεί δημοψήφισμα.

Eντούτοις, στο συγκεκριμένο θέμα της αναθεώρησης του άρθρου 16, σας κατηγορούν ότι ταυτίζεστε με τη NΔ.

Mα πώς ταυτιζόμαστε με τη NΔ, αφού υπάρχουν δύο διαφορετικές προτάσεις αναθεώρησης, οι οποίες περιλαμβάνουν δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα...

Στη δική μας πρόταση αναθεώρησης τονίζεται εις το έπακρον η ανάγκη να ενισχυθεί ο δημόσιος χαρακτήρας της εκπαίδευσης και ειδικότερα του πανεπιστημίου, υπάρχει πρόβλεψη ότι τα ιδρύματα αυτά που πιθανόν θα ιδρυθούν, όταν δεν θα είναι κρατικά, δεν θα είναι κερδοσκοπικά, άρα αυτό που απομένει είναι νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου που θα ελέγχονται από κοινωνικούς φορείς ή θα έχουν τη μορφή ιδρυμάτων.

Σ όλο τον κόσμο υπάρχει αυτή η δυνατότητα. H μοναδική χώρα στην Eυρώπη όπου αυτό δεν είναι δυνατόν είναι η Eλλάδα. Yπάρχει, δηλαδή, ένας ιδιότυπος κομμουνισμός των συντεχνιακών συντηρητικών αντιλήψεων τις οποίες ορισμένοι εκφράζουν, δεν ξέρω καν αν κυριαρχούν στο πανεπιστήμιο, με ιδιαίτερα θορυβώδη τρόπο.

Oι αντιδράσεις αυτές, πάντως, στην πανεπιστημιακή κοινότητα είναι πάρα πολύ έντονες...

Eίναι πολύ έντονες, δεν ξέρω αν είναι πλειοψηφικές. Kαι γι αυτό θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να έμπαιναν στον κόπο αυτοί όλοι οι οποίοι φωνάζουν να οργανώσουν ένα πραγματικό δημοψήφισμα, στο οποίο να ψηφίσουν όμως με τρόπο αντικειμενικό και αμερόληπτο και όχι υπό το κράτος ηθικής και ψυχολογικής βίας εις στο πλαίσιο της κατάντιας που σήμερα αποκαλείται πανεπιστημιακό άσυλο.

Nα οργανώσουν ένα ανοιχτό δημοψήφισμα για την αναθεώρηση ή όχι του άρθρου 16 θα είχε πολύ ενδιαφέρον. Ή, αν θέλετε, εμείς είμαστε διατεθειμένοι να δούμε ποια είναι η άποψη της πανεπιστημιακής κοινότητας επί των 15 σημείων τα οποία προτείναμε και επί των οποίων δεν ακούσαμε τίποτα από όλους αυτούς που έχουν τη λύση των προβλημάτων της Παιδείας στο τσεπάκι τους.

Oλες αυτές οι θέσεις, είτε προέρχονται από φοιτητικές παρατάξεις, συλλόγους είτε προέρχονται από συλλόγους διδασκόντων έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: Mην θίγετε τα κακώς κείμενα.

Eίναι πρωτοφανές όταν συμμετέχουν προοδευτικά πρόσωπα σ' αυτές τις κινήσεις, εννοώ προοδευτικά πρόσωπα που ισχυρίζονται ότι ψηφίζουν προοδευτικά κόμματα, είναι πρωτοφανές να υπάρχει μια τόσο καθολικά συντηρητική και αντιδραστική άποψη για έναν τομέα της δημόσιας και της κοινωνικής ζωής σχεδόν από το σύνολο των ανθρώπων που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν αυτά τα ρεύματα ιδεών.

Σ' αυτές τις κινητοποιήσεις, όμως, πρωταγωνιστεί και η Nεολαία ΠAΣOK...


Eίναι πράγματι πρόβλημα...

...ενώ με πρωτοβουλία του κ. Παπασπύρου η AΔEΔY εξήγγειλε ήδη στάση εργασίας την Tετάρτη.

H AΔEΔY, προφανώς, ερμηνεύει ότι εδώ τίθεται σε αμφισβήτηση ο δημόσιος χαρακτήρας της ανώτατης εκπαίδευσης.

Kαι βεβαίως η AΔEΔY ως φορέας δημοσίων υπαλλήλων υπερασπίζεται το Δημόσιο και τις θέσεις εργασίας που προσφέρονται στο Δημόσιο. Eίναι ένας κλάδος των εργαζομένων ο συγκεκριμένος κλάδος, δεν θέλει ανταγωνισμό, θέλει ενδεχομένως το Δημόσιο να λειτουργεί με χαμηλότερους ρυθμούς απ ό,τι πρέπει να λειτουργήσει για να υπάρξει λιγότερος ανταγωνισμός.

Eίναι λογικά στοιχεία μιας προσέγγισης AΔEΔY. Tι είναι οι φοιτητές; Yποψήφιοι δημόσιοι υπάλληλοι; Aυτό είναι ένα ερώτημα που θα πρέπει να απαντήσουν οι ίδιοι για τον εαυτό τους. Aν είναι υποψήφιοι δημόσιοι υπάλληλοι, τότε όλες τους οι αντιδράσεις εξηγούνται και εντάσσονται μέσα σε ένα λογικό γενικότερο πλαίσιο.

Eάν, όμως, δεν είναι και δεν θέλουν να το παραδεχθούν, τότε βρίσκονται σε πλήρη αντίφαση με τον ρόλο τον οποίο υποτίθεται ότι παίζουν και ο οποίος θα έπρεπε να είναι αμφισβητικός και διεκδικητικός με στοιχεία προόδου και όχι στοιχεία συντήρησης.

Eπιμένετε σε άποψή σας ότι δεν χρειάζεται η Nεολαία ΠAΣOK;


Eίμαι γενικότερα κατά των πολιτικών Nεολαιών, γιατί θεωρώ ότι, φευ, η νεότης παρέρχεται και δεν αποτελεί ούτε ταξική ιδιότητα ούτε επαγγελματικό στοιχείο καθορισμού του τρόπου σκέπτεσθαι.

Θεωρώ, λοιπόν, ότι τα κόμματα πρέπει να έχουν ένα γραφείο Nεολαίας ως εκλογικό μηχανισμό και από εκεί και πέρα να υπάρχουν ομοσπονδίες ομοφρονούντων νέων οι οποίες να αναπτύσσουν τον κοινωνικό χαρακτήρα της νεανικής περιόδου της ζωής.

Θεωρώ, επίσης, ότι η μόνη μεγάλη πραγματική Nεολαία που υπήρξε στην Eλλάδα ως μαζικό κίνημα, και ήταν η Nεολαία Λα
μπράκη, είχε ακριβώς αυτόν τον χαρακτήρα. Hταν συνομοσπονδία ποικίλων μορφών οργάνωσης Nεολαίας.

H κυβέρνηση τελικά προωθεί όντως μεταρρύθμιση στην Παιδεία;

Nομίζω ότι η κυβέρνηση είναι σε πλήρη σύγχυση και στον τομέα αυτόν όπως και σε όλους τους άλλους. Aυτό το λέω γιατί, αν δεν ήταν σε πλήρη σύγχυση, θα είχαμε και εμείς οι υπόλοιποι μια σαφή ιδέα για το τι ακριβώς επιδιώκει. Nομίζω ότι η προσέγγισή της είναι μια μικροαστική και κάπως υστερική, αν θέλετε, αντίδραση του μέσου πολίτη.

Aυτού που κάθεται στο καφενείο και λέει διάφορα πράγματα για τα κακώς κείμενα και συνήθως προσθέτει και το μνημειώδες «αν γινόμουν εγώ πρωθυπουργός μία ημέρα, όλα αυτά θα τα ρύθμιζα»!

Kάπως έτσι είναι πιστεύω η βάση του προβληματισμού της... μεταρρύθμισης που έγινε γνωστή, διότι επιλέχθηκαν πράγματα εντελώς δευτερεύοντα, όπως το θέμα των αιωνίων φοιτητών, και κυρίως δεν άγγιξε η κυβέρνηση με κανέναν τρόπο τις δύο βασικές αντιφάσεις της Παιδείας.

H πρώτη αντίφαση είναι πώς θα συνδυαστεί η είσοδος όλου του κόσμου, αν είναι δυνατόν, στα πανεπιστήμια, εν πάση περιπτώσει όσο τον δυνατόν πλησιέστερα να φθάσουμε στο να έχουν όλοι οι νέοι Eλληνες τη δυνατότητα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, με μια προοπτική απασχόλησης συναφούς με αυτά που σπουδάζουν.

Eξ ορισμού οι δύο αυτοί στόχοι είναι αντιφατικοί και δημιουργούν πρόβλημα. H δεύτερη μεγάλη αντίφαση είναι η αυτοτέλεια των πανεπιστημίων σε σχέση με τη δημόσια χρηματοδότηση.

Πώς είναι δυνατόν το Δημόσιο, δηλαδή ο Eλλην φορολογούμενος, να χρηματοδοτεί αφειδώς κάτι, επί του οποίου δεν θα υπάρχει έλεγχος ουσιαστικός - πέραν των τυπικών και λογιστικών ελέγχων οι οποίοι υπάρχουν και τώρα και οι οποίοι, όπως ξέρετε, πολύ λίγο επαρκούν όπως έδειξαν και τα επανειλημμένα σκάνδαλα που διαπιστώθηκαν στον πανεπιστημιακό χώρο.
Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #158 on: January 09, 2007, 23:31:47 pm »

Quote from: NetBuster on January 09, 2007, 19:55:51 pm

Επιλογή από τον υποψήφιο γενικής κατεύθυνσης σπουδών(Υγεία, Πολυτεχνείο κλπ) και στη συνέχεια κύκλου εξειδίκευσης (πχ ΜηχΜηχ, ΠολΜηχ, ΗΜΜΥ)

Στο μεσοδιάστημα εξετάσεις ΜΕΣΑ στη ΣΧΟΛΗ για το εάν ανταποκρίνεται στις προυποθέσεις τις σχολής...


-----
edit
-----

Μην μπερδεύουμε το σύστημα εισαγωγής με το σκοπό του Πανεπιστημίου


Έχω ένσταση σε αυτό:
Ήδη μόνο η σχολή μας έχει 3 κύκλους κατέυθυνσης.
Πόσο γενική θα είναι η γνώση που θα παίρνει ο "ο υποψήφιος γενικής κατεύθυνσης σπουδών";
Χαλάει το πράγμα.
Logged
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #159 on: January 09, 2007, 23:34:06 pm »

Quote from: anonymous-root on January 09, 2007, 23:31:47 pm
Quote from: NetBuster on January 09, 2007, 19:55:51 pm

Επιλογή από τον υποψήφιο γενικής κατεύθυνσης σπουδών(Υγεία, Πολυτεχνείο κλπ) και στη συνέχεια κύκλου εξειδίκευσης (πχ ΜηχΜηχ, ΠολΜηχ, ΗΜΜΥ)

Στο μεσοδιάστημα εξετάσεις ΜΕΣΑ στη ΣΧΟΛΗ για το εάν ανταποκρίνεται στις προυποθέσεις τις σχολής...


-----
edit
-----

Μην μπερδεύουμε το σύστημα εισαγωγής με το σκοπό του Πανεπιστημίου


Έχω ένσταση σε αυτό:
Ήδη μόνο η σχολή μας έχει 3 κύκλους κατέυθυνσης.
Πόσο γενική θα είναι η γνώση που θα παίρνει ο "ο υποψήφιος γενικής κατεύθυνσης σπουδών";
Χαλάει το πράγμα.

Δεν χαλάει καθόλου. Μαθηματικά και Φυσική είναι παραπλήσια, γενικά υπάρχουν μαθήματα. Το λεγόμενο προπαρασκευαστικό έτος.
Logged
Νessa
Guest
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #160 on: January 09, 2007, 23:36:49 pm »

Παιδιά μην το δένετε κόμπο ότι θα ψηφιστεί έτσι κι αλλιώς. Δεν υπάρχει λόγος να γινόμαστε ηττοπαθείς.

Προσωπικά καταλαβαίνω απόλυτα το φόβο ορισμένων, καθώς έχω ήδη χάσει μια χρονιά και θέλω ένα μάθημα για τομέα. Χαλαρώστε. Δε λέμε να κάνουμε μια ζωή κατάληψη. Απλά τώρα είναι κρίσιμη περίοδος και πρέπει να κινητοποιηθούμε άμεσα. Δεν είμαστε μαζοχιστές. Φυσικά θα κοιτάξουμε και την πάρτη μας, και θα προσπαθήσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν μικρότερες απώλειες. Οι περισσότεροι καθηγητές είναι μαζί μας, καθώς η αναθεώρηση του Συντάγματος θίγει και τους ίδιους, οπότε λογικά θα υπάρξει κάποια συνεννόηση. Το ξέρω ότι χρονικά είναι στριμωγμένα τα πράγματα λόγω διπλής εξεταστικής, αλλά μην τρελαινόμαστε. Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι - αυτήν τη στιγμή τουλάχιστον - είναι εύλογο να φοβόμαστε ότι θα χάσουμε χρονιά.

Εξάλλου η κατάληψη, όπως αποδείχτηκε και πέρσι, είναι μια μοναδική ευκαιρία να συνδυάσεις το διάβασμα με τις κινητοποιήσεις ξημεροβραδιαζόμενος στη σχολή. Διαβάζεις κανονικά, και για... διάλειμμα πας και σε καμιά εκδήλωση ή σε καμιά εξόρμηση Tongue Tongue Tongue
Logged
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #161 on: January 09, 2007, 23:42:03 pm »

Nessa απάντησέ μου Please σε κάτι που ρώτησα πριν κανα 5αρι σελίδες
Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #162 on: January 09, 2007, 23:42:40 pm »

Netbuster πιστεύω πως αν είναι να γίνει κάτι τέτοιο που προτείνεις, θα χρειαστεί και αύξηση της διάρκειας σπουδών.

ʼντε, τα μαθηματικά και οι φυσικές είναι 1 - 2 έτη.
Από κει και πέρα για να πάρει μια γεύση από τις κατευθύνσεις (εδώ: ΗΜΜΥ, ΠΟΛ ΜΗΧ κτλ) βάλε άλλο ένα έτος, σωστά;
Και μετά πάμε στους τομείς 2,5 - 3 έτη.
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #163 on: January 09, 2007, 23:44:24 pm »

Quote from: gpap on January 09, 2007, 22:10:42 pm

Η πεμπτουσία του δικομματικού μας συστήματος βασίζεται στη αρχή ότι όσο κι αν συμπιεστεί η «κοινωνική χύτρα», η βαλβίδα αποσυμπίεσης αντέχει, με μικρές αποκλίσεις του εκλογικού σώματος, ±5% ανά οκταετία και εναλλαγές στην εξουσία, μέσω μιας δήθεν ψήφου διαμαρτυρίας, χειραγωγημένης από τα ΜΜΕ. Απλά και ωμά, θεωρούν ότι η ελληνική κοινωνία έχει υπογράψει τη δική της «Γιάλτα», λειτουργεί πελατειακά-σύμμορφα και, με δεδομένο τον κοινωνικό κατακερματισμό, μπορεί εύκολα να αποπροσανατολιστεί, να αποδεχτεί πατερναλιστικά μοντέλα και αρχηγίσκους-ηγέτες κομμάτων που σέρνουν από το αυτί μεγάλα τμήματα της κοινωνίας στο «χειρουργείο» της συναίνεσης.

Δεν τους αρκεί όμως αυτό! Εδώ και περίπου είκοσι χρόνια, απαιτούν σιγά σιγά να απολέσουμε κάθε ψευδαίσθηση ελευθερίας, ανθρώπινων και εργασιακών δικαιωμάτων, ζητούν να παραδώσουμε τα κλειδιά του ωραρίου, της Ασφάλισης, της Παιδείας, της Υγείας, της αλληλεγγύης, του διεθνισμού. Ζητούν να κλειστούμε στο καβούκι μας, φοβισμένοι, παρακολουθούμενοι, φτωχότεροι, συμβιβασμένοι, μπουκωμένοι από τα ταχυφαγεία τους, καταναλωτές δανείων, καρτών, σώβρακων και ριάλιτις. Ξεθάρρεψαν όμως πολύ! Βαυκαλίζονται πως έχουν το πτώμα της Ιστορίας στο ανατομικό τραπέζι και το πριονίζουν κατά το δοκούν. Μόνο που το πτώμα δεν το λένε ούτε Ιστορία ούτε Πολιτική! Και η διαπίστωση αυτή θα καταστεί οδυνηρή γι' αυτούς, όταν σημάνει η ώρα...

Σήμερα, οι επικυρίαρχοι της τεχνολογικής επανάστασης, όσοι κατέχουν ισχύ και συσσωρευμένα κεφάλαια, βιάζονται πολύ. Γιατί αν δεν βιαστούν, δεν τρέξουν, θα καταρρεύσουν. Το χρήμα που «έχουν» αν ζητηθεί αύριο το πρωί σε παγκόσμιο επίπεδο, στην ουσία δεν υπάρχει. Είναι άυλο, δεν φτάνει για ν' αγοραστούν τα διαμερίσματα, οι πρώτες ύλες, να κινηθούν οι στρατοί, να πληρωθούν οι μισθοί, να αποτιμηθεί η γη κ.λπ. Πρέπει λοιπόν σε κάθε δευτερόλεπτο, η παγκόσμια μηχανή να κινείται αέναα, αδιάλειπτα. Γι' αυτό επιθυμούν κάθε μυαλό, κάθε χέρι, κάθε κομμάτι γνώσης, να λειτουργεί γύρω και μόνο από τον πυρήνα της δικής τους συστημικής σχέσης. Δεν τους ενδιαφέρει αν παράγουν, γιατί η έννοια της παραγωγής γι' αυτούς έχει μόνο περιεχόμενο κίνησης. Κι όπου δεν πίπτει... κίνηση, πίπτει... πόλεμος. Είναι μύθος η «σύνδεση γνώσης με την παραγωγή». Το σωστότερο θα ήταν να «συνδεθεί η παιδεία, η γνώση με τα κέρδη μας». Αυτό ζητούν και τίποτα περισσότερο.


2. Περί ανταγωνισμού: Η ιδιωτική υγεία έκανε καλύτερα τα δημόσια νοσοκομεία; Τα ιδιωτικά σχολεία ανάγκασαν τα δημόσια να γίνουν ποιοτικότερα;Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ έκαναν αποδοτικότερα τα δημόσια; Οι ιδιωτικοί δρόμοι (Αττική Οδός) έκαναν καλύτερο το επαρχιακό δίκτυο της χώρας; Τα ιδιωτικά γραφεία εύρεσης εργασίας έφτιαξαν τις εργασιακές σχέσεις στους χώρους δουλειάς ή πολέμησαν τη γραφειοκρατία; Τα ιδιωτικά μικροβιολογικά εργαστήρια μείωσαν τις λίστες αναμονής στα αντίστοιχα δημόσια; Η ιδιωτική τηλεφωνία μείωσε τις τιμές ή κάθε χρόνο πέφτει αύξηση και από τον ΟΤΕ και από τους ιδιώτες; Ο «ανταγωνισμός» στα καύσιμα έφερε καμία μείωση στο γέμισμα του ρεζερβουάρ; Η πληθώρα γιγαντιαίων σούπερ-μάρκετ μείωσε έστω και μια χρονιά τις τιμές σ' ένα και μόνο είδος; Οι ιδιωτικές ασφάλειες βελτίωσαν το δημόσιο ασφαλιστικό σύστημα της χώρας;




++++  καταπληκτική η ανάλυση, οξυδερκές και αιχμηρό το κείμενο. Με δυό λόγια, τέλειο. Εκφράζει προβληματισμούς πολλών ανθρώπων.

Quote from: madmetal on January 09, 2007, 22:48:05 pm
Quote from: gerdi on January 09, 2007, 22:28:37 pm
3.Η ΔΑΠ είχε 100% παρουσία στις συνελεύσεις

τουλαχιστον στην πατρα σε ολες τις συνελευσεις απλη παρουσια ειχε 2-3 ατομα απλα για να ειναι καποιος μεσα..


Για ποιά συμμετοχή μιλάμε όμως? Στην προχθεσινή συνέλευση η ΔΑΠ χλεύαζε και χαζογελούσε με όσα έλεγαν όλοι οι ομιλητές που δεν ανήκαν στην παράταξή της.Να χαρώ εγώ σοβαρούς εκπροσώπους φοιτητικής παράταξης!! Shocked Shocked Από το να χαζογελάμε καλό θα ήταν νομίζω να έχουμε κάτι να πούμε. Και επειδή ακούστηκε η φράση από την ΔΑΠ στη συνέλευση του τύπου "δεν θα μου πείς εμένα πότε θα μιλάω και πότε όχι", φυσικά και θα σου πώ γιατί εσύ με εκπροσωπείς - δυστυχώς -  στις συναντήσεις με τους καθηγητές και σε πολλά άλλα θέματα της σχολής. Λοιπόν, μην τρελαθούμε κιόλας...κάποιοι φοιτητές σε ψήφισαν εσένα για να έχεις τα μούτρα να λές αυτά που λές και να μου το παίζεις και ρυθμιστής της κατάστασης. Εξάλλου αν η ΔΑΠ είχε 100% παρουσία στις συνελεύσεις θα είχε ψηφιστεί το δικό τους πλαίσιο εφόσον έχουν τόσο μεγάλα ποσοστά στις φοιτητικές εκλογές.  8) Wink
Logged
Νessa
Guest
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #164 on: January 09, 2007, 23:46:43 pm »

Quote from: NetBuster on January 09, 2007, 23:42:03 pm
Nessa απάντησέ μου Please σε κάτι που ρώτησα πριν κανα 5αρι σελίδες
Σου απάντησαν ήδη άλλοι. Ο Μάργαρης έχει δηλώσει ότι το εξάμηνο δε θα χαθεί.
Logged
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 56 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...