• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 13:29:21 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 13:29:21 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426687
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 69
Guests: 72
Total: 141
spoun
hacky
gksp
asemas
Roidos
annaparask
Yamal
kmarkad
Eirini AlfaPi
micelethe
teosimeon
aggnwstos
Giannis Masterio
airam
Rizotto
anastas1a
ggalamat
bit11
tzortzis
Pastellaki
Saint_GR
idchatzi
chidi anagonye
Juror8
msandr
dimitavram
vdelimpalta
Xontroulis
thanoswyd
ThanosKoutsoump
shamaelas
Arakapas
chrisg
mmikelo
sassi
dimitris kiziridis
Leftor
dnikoa
gsifnio
ZontanosThrylos
thomasdt
ellimoschou
kvas
athena_apo
aggelina
Giannis_Kako
giannisd
papaloui
MrGreekArrow
Mavromati
alexkont
mike1996
dimopoul
paristetos
George_RT
gpap
Geoth
panagiot
Maximos7
programmer2004
DimKaratzas
superkolios
acolak
noimaginationforthis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Δομές Δεδομένων (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > Εργασία Γ - Απορίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 Go Down Print
Author Topic: Εργασία Γ - Απορίες  (Read 7903 times)
nicktgr15
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 167


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #45 on: January 11, 2007, 21:46:49 pm »

Quote from: kekropas on January 11, 2007, 21:21:53 pm
Να ρωτήσω εγώ κάτι απλώς για να σιγουρευτώ:
Έχω μια μεταβλητή στην creature κλάσση που αποθηκεύει την τιμή της προηγούμενης κίνησης. Αυτή λογικά κρατά την τελευταία κίνηση και του κηνυγού και του θυράματος ανάλογα μέσω ποιου object θα κληθεί, έτσι δεν είναι? Το ίδιο γίνεται και για τον πίνακα μνήμης που έχουμε φτιάξει?

Ναι, αυτο που λες γίνεται.
Logged

Playing a lion being led to a cage,I turn from surreal to seclusion,
From love to disdain,From belief to illusion,From a theif to a beggar,
From a God to God save me
kekropas
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 511

thmmy rocks!!!


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #46 on: January 13, 2007, 04:20:26 am »

Να ρωτήσω κάτι ακόμα: Μήπως όταν πατάμε generate maze συνεχόμενα χωρίς να κλείσουμε το παράθυρο και τρέχουμε το παιχνίδι πολλές φορές διαδοχικά μήπως το timestep δε μηδενίζεται? Γιατί μετά από 4-5 εκτελέσεις σταματά κάπου ξεκάρφωτα χωρίς λόγο και δεν μπορώ να βρω αν μπλοκάρει κάπου ο κώδικας ή αν είναι το timestep.

edit:  Μια ερώτηση πιο επείγουσα
Αρχή αρχή έχω ένα τμήμα κώδικα που κάνει το πιο απλό, αν δει ο predator το Prey στο visionVector να κινηθεί ανάλογα. Γράφω λοιπόν:
Code:
if(amPrey==false){
        for(int v=1;v<9;v++){
        if(visionVector[v]!=null&&visionVector[v].isPrey()==true)
        y=v;
           }
        if(y>0){
        if(y==1){newDirection=3;
        }
        if(y==2){newDirection=3;
        }
            if(y==3){newDirection=1;
            }
            if(y==4){newDirection=1;
            }
            if(y==5){newDirection=2;
            }
            if(y==6){newDirection=2;
            }
            if(y==7){newDirection=0;
            }
            if(y==8){newDirection=0;
            }
         }
        }

και δεν δουλεύει. Μπορεί κάποιος να βρει το λάθος?
(To ξέρω ότι συμμαζεύεται λίγο , μόλις βρω το λάθος!)
« Last Edit: January 13, 2007, 05:25:18 am by kekropas » Logged
Νessa
Guest
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #47 on: January 13, 2007, 05:43:51 am »

Καταρχάς βγάλε τα ==true και ==false από τις συνθήκες, δε χρειάζονται. Θα βάλεις if(!amPrey) στην αρχή. Στο επόμενο if επειδή αν είναι null το visionVector[v] θα πάει να ελέγξει μία μέθοδο που δεν υπάρχει, θα σου βγάλει μήνυμα λάθους. Γι'αυτό πρέπει να χρησιμοποιήσεις εμφωλευμένα if, δηλαδή:

if (visionVector[v]!=null){
if (visionVector[v].isPrey()){
y=v;
}
}
Logged
kekropas
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 511

thmmy rocks!!!


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #48 on: January 13, 2007, 13:46:16 pm »

Για αυτό έχω βάλει διπλό &&, αν είναι null το visionVector[v] δεν πάει ποτέ στη δεύτερη συνθήκη. Θα ψάξω λίγο αυτό με το !amPrey που λες

edit: Δεν είχε κανένα αποτέλεσμα πάλι τα ίδια. Ξεκινάω το Prey και το Predator δίπλα δίπλα και δεν το κηνυγάει
« Last Edit: January 13, 2007, 13:50:58 pm by kekropas » Logged
Νessa
Guest
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #49 on: January 13, 2007, 14:06:21 pm »

Quote from: kekropas on January 13, 2007, 13:46:16 pm
αν είναι null το visionVector[v] δεν πάει ποτέ στη δεύτερη συνθήκη.
Δεν ισχύει αυτό. Όταν είναι στο ίδιο if ο υπολογιστής ελέγχει όλες τις συνθήκες που περιέχει, άσχετα αν εσύ ο άνθρωπος καταλαβαίνεις ότι θα βγει false και δεν πας στη δεύτερη.
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #50 on: January 13, 2007, 19:13:22 pm »

Quote from: Νessa on January 13, 2007, 14:06:21 pm
Quote from: kekropas on January 13, 2007, 13:46:16 pm
αν είναι null το visionVector[v] δεν πάει ποτέ στη δεύτερη συνθήκη.
Δεν ισχύει αυτό. Όταν είναι στο ίδιο if ο υπολογιστής ελέγχει όλες τις συνθήκες που περιέχει, άσχετα αν εσύ ο άνθρωπος καταλαβαίνεις ότι θα βγει false και δεν πας στη δεύτερη.

ακριβώς! Είναι σαν να ελέγχει ταυτόχρονα και τις δύο συνθήκες. Για να εξασφαλίσεις ότι θα ελέγχει πρώτα την πρώτη, πρέπει να το βάλεις σε χωριστές εντολές. Σ' το λέω γιατί είχα κάνει την ίδια βλακεία στη Β΄εργασία...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
kekropas
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 511

thmmy rocks!!!


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #51 on: January 13, 2007, 20:31:49 pm »

Μεταφέρω από βιβλίο:

Η διαφορά του & και του && είναι ότι στη δεύτερη περίπτωση, αν με τον υπολογισμό της
πρώτης παράστασης ο συνδυασμός βγαίνει αληθής ή ψευδής τότε αποφεύγεται ο
υπολογισμός της δεύτερης.
Για παράδειγμα, αν έχουμε την παράσταση
(alpha == true) & (beta == 1)
το πρόγραμμα θα υπολογίσει και θα εξετάσει και τίς δύο προτάσεις ακόμη και αν η
πρώτη (alpha == true) είναι ψευδής.
Με τη χρήση του &&, το πρόγραμμα θα επιστρέψει αμέσως ψευδή τιμή (false) αν η πρώτη
είναι ψευδής, και θα προχωρήσει στον υπολογισμό της δεύτερης μόνο αν η πρώτη είναι
αληθής.


Εξάλλου όταν το έχω με απλό & βγάζει exception ενώ με διπλό && και πρώτο τον έλεγχο για null λειτουργεί οκ.
Πάντως συνεχίζω να έχω πρόβλημα ότι δεν κηνυγά το θύραμα όταν είναι δίπλα του και δεν μπορώ να βρω το γιατί
Logged
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #52 on: January 13, 2007, 22:16:00 pm »

      Δεν ξέρω τί λέει στο βιβλίο αλλά αυτό που σου είπαν τα κορίτσια όντως ισχύει. Κι εγώ είχα διαβάσει ότι δεν ελέγχει τη δεύτερη συνθήκη αλλά μου εβγαιναν NullPointerExceptions και σταμάτησα να βάζω τις διπλές συνθήκες.
      Τώρα αν είναι ή όχι αυτό το πρόβλημα δεν μπορώ να ξέρω. Ειδικά αν δε σου βγάζει exceptions, ενδέχεται να υπάρχει πρόβλημα κάπου αλλού.
Logged

Ουδέν Σχόλιον!
ilithios
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 104


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #53 on: January 14, 2007, 17:44:41 pm »

Ξέρει κανείς αν πρέπει να κινούνται και οι δυο παίκτες σε κάθε step υποχρεωτικά; Ρωτώ απλά από περιέργεια, δε θα αλλάξω τίποτα τώρα πια, θεώρησα από την αρχή ως δεδομένο ότι σε κάθε step κινούνται και οι δυο παίκτες.
Logged
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #54 on: January 14, 2007, 20:04:41 pm »

Ναι, κινούνται υποχρεωτικά, δεν μπορεί ο ένας να μείνει ακίνητος.
Logged

Ουδέν Σχόλιον!
ilithios
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 104


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #55 on: January 15, 2007, 17:32:22 pm »

Κύριε Ψωμόπουλε πείτε μας αν μπορείτε πότε θα ξεκινήσει η παράδοση της εργασίας στο ethmmy για να μην δοκιμάζουμε άδικα. Σας ευχαριστώ
Logged
fpsom
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 119


I am not antisocial. Society is anti-me...


View Profile WWW
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #56 on: January 16, 2007, 10:39:04 am »

Quote from: ilithios on January 15, 2007, 17:32:22 pm
Κύριε Ψωμόπουλε πείτε μας αν μπορείτε πότε θα ξεκινήσει η παράδοση της εργασίας στο ethmmy για να μην δοκιμάζουμε άδικα. Σας ευχαριστώ

Η υποβολή εργασιών έχει ανοίξει...
Logged

Sed quis custodiet ipsos custodes?
vasmil
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 32


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #57 on: January 16, 2007, 15:20:06 pm »

Αν ο κυνηγός και το θύμα βρεθούν σε διπλανά δωμάτια αλλά δεν αλλάξουν θέσεις και απλώς κυνηγιούνται το ένα πίσω απτο άλλο, το παιχνίδι δεν θα πρεπε να τερματίζει σωστά? Νομίζω ότι τωρα τερματίζει αν ο κυνηγός βρεθεί απλά στη θέση που είχε το θύμα την προηγούμενη φορά. Στη mainplatform ο κώδικας:
if (((preyCurrentPos[0] == predatorPreviousPos[0]) && (preyCurrentPos[1] == predatorPreviousPos[1])) || ((predatorCurrentPos[0] == preyPreviousPos[0]) && (predatorCurrentPos[1] == preyPreviousPos[1]))) {
                     break;
                  }
αντί για OR δεν θα πρεπε να έχει AND???
Logged
KorkoLyk
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 840


Δεν αντέχω τόση πραγματικότητα


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #58 on: January 16, 2007, 15:31:03 pm »

Quote from: fpsom on December 30, 2006, 20:23:12 pm
Καταρχήν, στο eTHMMY υπάρχουν οι νέες κλάσεις MainPlatform και LabyrinthUtilities ("Υλικο Μαθήματος" -> "Εργασίες"). Απλά αντικαθιστάτε τις παλιές κλάσεις του project σας με αυτές που θα κατεβάσετε από το eTHMMY. Αυτά που έχουν διορθωθεί είναι τα εξής δύο bugs:

1. Συνθήκες Τερματισμού (πλέον ανταλλαγές θέσεων μεταξύ prey και predator οδηγούν - σωστά - στον τερματισμό του παιχνιδιού). Σε αυτήν την περίπτωση το τελευταίο στιγμιότυπο που θα βλέπετε στην οθόνη σας είναι τα prey και predator σε γειτονικά (και όχι στο ίδιο) δωμάτια.


Καλημέρα! Σε εμας, με κατεβασμένες τις καινούριες κλάσεις (τις διορθωμένες) το bug αυτό ακόμα υπάρχει...βασικά όταν διασταυρώνονται κυνηγός και θήραμα περνά το ένα μέσα από το άλλο και συνεχίζουν να περπατάνε...το έχει συναντήσει κανένας αυτό? Προσπαθούμε να αλλάξουμε την υλοποίηση για να το ξεπεράσουμε βέβαια...αν αλλάξει κάτι, θα ξαναστείλω... Smiley

Edit: το μήνυμα το έγραψα πριν δω αυτό το τελευταίο...μπορεί να φταίει αυτό που λες vasmil!
Logged

"The fact that each individual sees apathy in his fellows perpetuates the common reluctance to organize for change."

Port Huron Statement
fpsom
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 119


I am not antisocial. Society is anti-me...


View Profile WWW
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #59 on: January 16, 2007, 16:10:36 pm »

@vasmil: μάλλον έχεις δίκιο και αντί για AND θέλει OR, αν και δεν νομίζω ότι σας δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα σε αυτήν τουλάχιστον τη φάση. Ευχαριστώ πάντως για την παρατήρηση (και τη λύση) Smiley

@KorkoLyk: Εάν το πρόβλημα ανταλλαγής θέσεων παραμένει, τότε μάλλον υπήρξε κάποιο πρόβλημα με το ovewrite των νέων (updated) κλάσεων. Επίσης, μην ξεχάσετε να κάνετε reload και rebuild το project μετά το update.
Logged

Sed quis custodiet ipsos custodes?
Pages: 1 2 3 [4] 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...