• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 08:26:47 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 08:26:47 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 18
Guests: 84
Total: 102
sigklitiki
smaragdis
stavrosk
jimalexoud
chris_p30
Joaakim
gpap
hacky
Geoth
mixkats
valantis
kvas
Saint_GR
Petross
Mikekmp
filon05
swkraths
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Δομές Δεδομένων (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > Εργασία Γ - Απορίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 5 Go Down Print
Author Topic: Εργασία Γ - Απορίες  (Read 7892 times)
Νessa
Guest
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #15 on: December 26, 2006, 22:52:39 pm »

@Larry_Flint: Καλά, δεν ήσουν στα εργαστήρια; Μέθοδος χοντρικά είναι αυτό που λες συνάρτηση, και ανήκει σε μια κλάση. Οι κλάσεις είναι μια κατηγορία αντικειμένων. Αλλά είναι λίγο βασικά αυτά που ρωτάς και δε γίνεται να απαντηθούν σύντομα. Καλύτερα πάρε τις διαφάνειες από το ethmmy. Έχεις πολύ διάβασμα να αναπληρώσεις Undecided

Η οσμή είναι έτοιμη, δε χρειάζεται να την υλοποιήσεις εσύ.

Εγώ να ρωτήσω κάτι ψιλοάσχετο: Προς το παρόν δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με την όσφρηση και με το παιχνίδι κυνηγού-θηράματος, απλά προσπαθώ να τελειοποιήσω την τακτική εύρεσης της εξόδου που είχαμε και στην εργασία Β. Αυτό που με δυσκολεύει είναι ότι το Creature πάει πολύ γρήγορα αυτή τη φορά και δε μπορώ να ελέγξω τη διαδρομή του. Ποια τιμή πρέπει να αλλάξω για να ρυθμίσω την ταχύτητα του παιχνιδιού;
Logged
AnnieHall
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 89



View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #16 on: December 26, 2006, 23:10:00 pm »

Tην timeStep στην κλάση LabyrinthUtilities. Ένα 200άρι αντί για 10 που είναι τώρα πιστεύω είναι καλό Tongue
Logged

"That was the most fun I've ever had without laughing"
Νessa
Guest
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #17 on: December 27, 2006, 02:44:50 am »

Ευχαριστώ Smiley
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #18 on: December 27, 2006, 04:58:04 am »

Ναι είμαι πανάσχετος το ξέρω  Cheesy .

Π.χ. η κλάση είναι η creature. Ένα αντικείμενο είναι το prey και άλλο το predator;
Είναι αυτό σωστό;

Που είναι η οσμή;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
AnnieHall
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 89



View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #19 on: December 27, 2006, 18:41:31 pm »

  Βασικά η κλάση που μας ενδιαφέρει, η Creature, έχει τη μέθοδο calculateNextPosition. Αυτή δέχεται σαν ορίσματα 1)το διάνυσμα όρασης visionVector, το οποίο υλοποιείται σε άλλη κλάση και καλείται μέσω της κλάσης MainPlatform. 2) τη δυνατότητα οσμής, smell η οποία και πάλι υλοποιείται αλλού, και της δίνεται τιμή αυτόματα όταν καλείται από την κλάση ΜainPlatform. Άρα εμείς δεν τις υλοποιούμε, απλά τις καλούμε. Έτσι αν απλά βάλεις μέσα στην calculateNextPosition, ένα "if (smell<26) System.out.println("Smell="+smell);", θα σου εκτυπώνει κάθε φορά που το ένα creature οσμίζεται το άλλο, πόσα δωμάτια μεσολαβούν ανάμεσά τους.   Η smell είναι μία απλή int μεταβλητή, που ορίζεται αλλού και εμείς απλά ελέγχουμε την τιμή της.

Όσον αφορά στα αντικείμενα prey και predator, με βάση τις οδηγίες του fpsom , αυτά τα δημιουργούμε εμείς. Υπάρχει η μεταβλητή amPrey στον constructor της κλάσης μας Creature. Η μεταβλητή αυτή είναι boolean. Αν δημιουργήσεις ένα αντικείμενο της κλάσης Creature πχ με όνομα plasma, τότε αν plasma.amPrey==true αναφέρεσαι στο θήραμα, ενώ όταν plasma.amPrey==false αναφέρεσαι στον κυνηγό. Κάπως έτσι νομίζω ότι είναι μιας και δεν τα δοκίμασα ολοκληρωμένα στην πράξη για να σου πω τι γίνεται ακριβώς.  sleep
Logged

"That was the most fun I've ever had without laughing"
AnnieHall
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 89



View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #20 on: December 27, 2006, 19:33:51 pm »

Xμμ μόλις το κοίταξα και έβγαλα το εξής συμπέρασμα. Έχουν ήδη δημιουργηθεί δύο αντικείμενα της κλάσης Creature, στην κλάση mainPlatform. Το ένα είναι το prey , στο οποίο δίνεται ως όρισμα στον constructor η τιμή true στη μεταβλητή amPrey και το άλλο είναι το predator, στο οποίο δίνεται ως όρισμα στον constructor η τιμή false στη μεταβλητή amPrey. Άρα πιστεύω εμείς αρκεί μέσα στη μέθοδο calculateNextPosition που υλοποιούμε να έχουμε όποτε χρειάζεται ως έλεγχο :
"if amPrey==false" -> κυνηγός  . και
"if amPrey==true" -> θήραμα.
Οπότε όταν χρησιμοποιείται το αντικείμενο prey στην MainPlatform, θα εκτελούνται από το θήραμα μόνο όσα είναι στο βρόχο "if amPrey==true" , ενώ μέσω του αντικειμένου predator θα εκτελούνται από τον κυνηγό όσα βρίσκονται στο βρόχο "if amPrey==false". Προφανώς δεν υπάρχει λόγος να δημιουργήσουμε νέο αντικείμενο στην κλάση Creature. Τέσπα ας μιλήσει και ο fpsom πάνω σε όσα είπα και βλέπουμε 8)
Logged

"That was the most fun I've ever had without laughing"
fpsom
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 119


I am not antisocial. Society is anti-me...


View Profile WWW
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #21 on: December 27, 2006, 20:47:33 pm »

Quote from: AnnieHall on December 27, 2006, 18:41:31 pm
Βασικά η κλάση που μας ενδιαφέρει, η Creature, έχει τη μέθοδο calculateNextPosition. Αυτή δέχεται σαν ορίσματα 1)το διάνυσμα όρασης visionVector, το οποίο υλοποιείται σε άλλη κλάση και καλείται μέσω της κλάσης MainPlatform. 2) τη δυνατότητα οσμής, smell η οποία και πάλι υλοποιείται αλλού, και της δίνεται τιμή αυτόματα όταν καλείται από την κλάση ΜainPlatform. Άρα εμείς δεν τις υλοποιούμε, απλά τις καλούμε. Έτσι αν απλά βάλεις μέσα στην calculateNextPosition, ένα "if (smell<26) System.out.println("Smell="+smell);", θα σου εκτυπώνει κάθε φορά που το ένα creature οσμίζεται το άλλο, πόσα δωμάτια μεσολαβούν ανάμεσά τους.   Η smell είναι μία απλή int μεταβλητή, που ορίζεται αλλού και εμείς απλά ελέγχουμε την τιμή της.

Quote from: AnnieHall on December 27, 2006, 19:33:51 pm
Άρα πιστεύω εμείς αρκεί μέσα στη μέθοδο calculateNextPosition που υλοποιούμε να έχουμε όποτε χρειάζεται ως έλεγχο :
"if amPrey==false" -> κυνηγός  . και
"if amPrey==true" -> θήραμα.
Οπότε όταν χρησιμοποιείται το αντικείμενο prey στην MainPlatform, θα εκτελούνται από το θήραμα μόνο όσα είναι στο βρόχο "if amPrey==true" , ενώ μέσω του αντικειμένου predator θα εκτελούνται από τον κυνηγό όσα βρίσκονται στο βρόχο "if amPrey==false". Προφανώς δεν υπάρχει λόγος να δημιουργήσουμε νέο αντικείμενο στην κλάση Creature.

Ακριβώς αυτό...  Smiley Grin
Logged

Sed quis custodiet ipsos custodes?
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #22 on: December 28, 2006, 04:52:08 am »

Έχω σε 5 μέρη γραμμένες 6 ίδιες σειρές. Αυτές θέλω να τις βάλω σε μια μέθοδο?? και σε αυτά τα 5 μέρη να βάλω?? καλώ?? τη μέθοδο.
Για να έχει πιο ωραία δομή ο κώδικας. Μπορώ να το κάνω αυτό;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
AnnieHall
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 89



View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #23 on: December 28, 2006, 12:10:52 pm »

Larry_Flint μ αρέσει που κάθε μέρα απαντάς μετά τις 3 τα ξημερώματα. Ειδικά το τελευταίο σου μην, δεν είχε και πολύ ... δομή. Αποδίδει η υλοποίηση του λαβυρίνθου, μετά από ξενύχτι??  Tongue
Βασικά σαφώς και γίνεται αυτό που λες. Θα κάνεις μία μέθοδο, η οποία θα δέχεται κάποια ορίσματα (ή δε θα δέχεται εξαρτάται από το τι θες να κάνεις), και θα την καλείς αυτές τις 5 φορές που τη χρειάζεσαι, με τα αντίστοιχα ορίσματα.
Logged

"That was the most fun I've ever had without laughing"
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #24 on: December 28, 2006, 15:39:37 pm »

A, ωραία θα το δοκιμάσω!

Αποδίδει το μεταμεσονύκτιο προγραμμάτισμα του λαβύρινθου, η Task_B έγινε μετά τις 4 το πρωί.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Da Bo$$
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 412


Περιποιητικός&αβρόφρων,1 γόης της παλιάς σχολής


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #25 on: December 29, 2006, 01:18:46 am »

Μία μάλλον διαδικαστική απορία...
Έχουν δικαίωμα συμμετοχής στην Γ' εργασία όσοι δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν/παραδώσουν την Β' ?
Logged


Μέσα στα όνειρά σου ταξιδεύω να σε βρώ να με νιώσει η καρδιά σου,

άλλο μη φοβάσαι κάθε βράδυ θα 'μαι εδώ αγκαλιά μου θα κοιμάσαι...

cyb3rb0ss
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3348


0 ΜΗΔΕΝ ZERO NULL CERO


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #26 on: December 29, 2006, 01:23:41 am »

Quote from: fpsom on December 21, 2006, 16:14:32 pm
Δικαίωμα να παραδώσετε την Εργασία Γ' έχετε, ανεξάρτητα του αν παραδώσατε την Α' ή/και την Β'...

Το πρόβλημα είναι ότι για να καταφέρετε να κάνετε την Εργασία Γ', σημαίνει ότι θα έχετε ολοκληρώσει (τουλάχιστον) την υλοποίηση της "μνήμης" (ή με άλλα λόγια την αξιοποίηση της αίσθησης της όρασης) και την στρατηγική εύρεσης της εξόδου. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να τα κάνετε επιπλέον όλων των ζητούμενων της Εργασίας Γ'.

(Για να προλάβω τυχόν ερωτήσεις: προφανώς ΔΕΝ θα σας δοθεί έτοιμος κώδικας ο οποίος θα εκτελεί τα ζητούμενα της Β΄...)
Logged

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. ~Albert Einstein

Never argue with stupid people,
the will drag you down to their level
and then beat you with experience.
~Mark Twain

Απλά 0! Fuck Yeah!

LinkedIn
Da Bo$$
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 412


Περιποιητικός&αβρόφρων,1 γόης της παλιάς σχολής


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #27 on: December 29, 2006, 01:30:00 am »

ʼρα... αποκλειστήκαμε...... Sad Sad  :'( :'( :'( Sad Sad
Logged


Μέσα στα όνειρά σου ταξιδεύω να σε βρώ να με νιώσει η καρδιά σου,

άλλο μη φοβάσαι κάθε βράδυ θα 'μαι εδώ αγκαλιά μου θα κοιμάσαι...

cyb3rb0ss
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3348


0 ΜΗΔΕΝ ZERO NULL CERO


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #28 on: December 29, 2006, 01:34:15 am »

Εάν μπορείς να κάνεις την υλοποίηση της "μνήμης".... δεν αποκλειστηκες  Huh
Logged

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. ~Albert Einstein

Never argue with stupid people,
the will drag you down to their level
and then beat you with experience.
~Mark Twain

Απλά 0! Fuck Yeah!

LinkedIn
Da Bo$$
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 412


Περιποιητικός&αβρόφρων,1 γόης της παλιάς σχολής


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #29 on: December 29, 2006, 01:36:55 am »

Αν όμως, αν...
Logged


Μέσα στα όνειρά σου ταξιδεύω να σε βρώ να με νιώσει η καρδιά σου,

άλλο μη φοβάσαι κάθε βράδυ θα 'μαι εδώ αγκαλιά μου θα κοιμάσαι...

Pages: 1 [2] 3 4 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...