• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 20:20:17 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 20:20:17 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[Today at 19:07:04]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426694
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 70
Guests: 145
Total: 215
xarabalios
xristodoulou
Naks404
evax
mariajuana
thathas12
meni
ggalamat
ntinara
xrhstos
soule
themisb
engineer2030
aachmet
gprok
andyy
kkotsopo
giannnnis23
Kazi
vevi
sylaiangel
Zoe06
George_RT
geoagour
PAPARI69
stefanos hios
vasilikitsatsi
Fotis Roukoutakis
Soterd52
nikol michalou
Billyskotsikas
mihanologos
faidonchatz
gkyrodi
Antigoni
Conriz
useranknown
xeniam
fopapadopoulos
kstavroulis
PeriklisL
Ioakeim Zisis
fungi
georsoti
athenamits
GeorgeChri
mariachatz
apapagd
asimeniacha
tzortzis
Psychoktonos_
Napoleontas
vajim
tasos potsakis
EvP
kostas1507
Petran25
jimalexoud
xarisagraf
agapi
Γιώργος Τσανακτσιίης
dimitire
Nekt
statiris
VengeX
eli_k
LambisTr
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Δομές Δεδομένων (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > Εργασία Γ - Απορίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 Go Down Print
Author Topic: Εργασία Γ - Απορίες  (Read 7936 times)
charis
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 15


I'm a llama!


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #30 on: December 30, 2006, 00:27:34 am »

Ο κυνηγός είπαμε ότι δεν βλέπει τις εξόδους. Γνωρίζει όμως ότι αυτές οι έξοδοι είναι σε εξωτερικά δωμάτια;
Μπορούμε να τροποποιήσουμε τον προηγούμενο κώδικα (εργασία Β) για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα; (ενόψει πρωταθλήματος)
« Last Edit: December 30, 2006, 01:07:45 am by charis » Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #31 on: December 30, 2006, 16:46:45 pm »

Quote from: charis on December 30, 2006, 00:27:34 am
Ο κυνηγός είπαμε ότι δεν βλέπει τις εξόδους. Γνωρίζει όμως ότι αυτές οι έξοδοι είναι σε εξωτερικά δωμάτια;
Μπορούμε να τροποποιήσουμε τον προηγούμενο κώδικα (εργασία Β) για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα; (ενόψει πρωταθλήματος)


Γιατί ο κυνηγός να μην βλέπει τις εξόδους?? Αφού χρησιμοποιεί και αυτός όπως και το θήραμα κανονικά την όραση!!! Απλά φαντάζομαι δεν τον ενδιαφέρουν οι εξοδοι γιατί κυνηγάει το θήραμα! Και ούτε μπορεί να καθίσει να στήσει "καραούλι" μπροστά από μία έξοδο, γιατί υπάρχουν και άλλες, οπότε το θήραμα μπορεί να βγει από εκεί!! Άρα φαντάζομαι θα κινείται συνεχώς προσπαθώντας να βρει το θήραμα!

Όσο για τον κώδικα της Β', έχει ήδη απαντηθεί παραπάνω αν διάβασες. Προφανώς και μπορείς να βελτιώσεις των κώδικά σου! Άλλωστε στη Γ' εργασία ουσιαστικά υλοποιείς ξανά την ίδια συνάρτηση, οπότε αφού περιλαμβάνεις και τον κυνηγό και την όσφρηση, προφανώς ο κώδικας θα χρειάζεται τροποποίηση!
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
fpsom
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 119


I am not antisocial. Society is anti-me...


View Profile WWW
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #32 on: December 30, 2006, 17:07:30 pm »

Quote from: corina on December 30, 2006, 16:46:45 pm
Γιατί ο κυνηγός να μην βλέπει τις εξόδους?? Αφού χρησιμοποιεί και αυτός όπως και το θήραμα κανονικά την όραση!!! Απλά φαντάζομαι δεν τον ενδιαφέρουν οι εξοδοι γιατί κυνηγάει το θήραμα! Και ούτε μπορεί να καθίσει να στήσει "καραούλι" μπροστά από μία έξοδο, γιατί υπάρχουν και άλλες, οπότε το θήραμα μπορεί να βγει από εκεί!! Άρα φαντάζομαι θα κινείται συνεχώς προσπαθώντας να βρει το θήραμα!

Αυτό είναι λάθος: ο κυνηγός ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να δει τις εξόδους. Με άλλα λόγια το visionVector που παίρνει ο κυνηγός δεν έχει την πληροφορία αυτή. Ακόμα πιο συγκεκριμένα, τα αντικείμενα τύπου Room που υπάρχουν μέσα στο visionVector του κυνηγού, θα έχουν πάντα isExit() == false.
Logged

Sed quis custodiet ipsos custodes?
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #33 on: December 30, 2006, 17:13:34 pm »

Κατά τα άλλα φαντάζομαι όμως βλέπει κανονικά τα στοιχεία του δωματίου...σωστά??

Και κάτι άλλο: Η παρουσία ενός από τους 2 παίκτες σε ένα δωμάτιο, γίνεται από τον άλλον παίκτη αντιληπτή μόνο από την όσφρηση? Η μπορεί να γίνει και με την όραση?? Δηλαδή μπορούμε να καλέσουμε κάποια συνάρτηση για το room που βλέπουμε με το visionVector που θα μας λέει αν υπάρχει μέσα κυνηγός (ή αντίστοιχα θήραμα) ή όχι?
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #34 on: December 30, 2006, 17:55:13 pm »

Βρήκα bug στον λαβύρινθο!


ΧΑΑΑΑΑ

Το prey μου δεν το πιάνει ο κυνηγός ποτε...


ΑΝ το π΄ρευ πάει κατα πάνω στον κυνηγό δεν πατήσουν στο ίδιο τετράγωνο αλλα σε 2 κολλητά και ο καθένας πάει προς τον άλλον, τότε περνάει ο ένας μέσα απο τον άλλον!!!!!!

ΚΑι μάλλον αυτό γίνεται επειδή δεν πατάνε καμία χρονική στιγμή στο ίδιο τετραγωνο ετσι ώστε να φάει ο κηνυγός το θύμα.!!!!

Οπότε αν το θύμα υπολογίσει τα βήματα ετσι ώστε να πατήσει ένα τετράγωνο πριν τον κυνηγό τότε περνά απο μέσα του!!!!!  Wink
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
fpsom
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 119


I am not antisocial. Society is anti-me...


View Profile WWW
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #35 on: December 30, 2006, 18:04:56 pm »

Quote from: Larry_Flint on December 30, 2006, 17:55:13 pm
Βρήκα bug στον λαβύρινθο!


ΧΑΑΑΑΑ

Το prey μου δεν το πιάνει ο κυνηγός ποτε...


ΑΝ το π΄ρευ πάει κατα πάνω στον κυνηγό δεν πατήσουν στο ίδιο τετράγωνο αλλα σε 2 κολλητά και ο καθένας πάει προς τον άλλον, τότε περνάει ο ένας μέσα απο τον άλλον!!!!!!

ΚΑι μάλλον αυτό γίνεται επειδή δεν πατάνε καμία χρονική στιγμή στο ίδιο τετραγωνο ετσι ώστε να φάει ο κηνυγός το θύμα.!!!!

Οπότε αν το θύμα υπολογίσει τα βήματα ετσι ώστε να πατήσει ένα τετράγωνο πριν τον κυνηγό τότε περνά απο μέσα του!!!!!  Wink
Ναι, ναι, το ξέρω... Undecided Έχω λάθος στις συνθήκες τερματισμού. Θα κάνω τις απαραίτητες διορθώσεις και θα βγάλω σχετική ανακοίνωση. Αλλά ούτως ή άλλως μπορείτε να το αγνοήσετε προς το παρόν: εάν συμβεί κάτι τέτοιο, πολύ απλά θεωρήστε ότι νικητής είναι ο κυνηγός...

Quote from: corina on December 30, 2006, 17:13:34 pm
Κατά τα άλλα φαντάζομαι όμως βλέπει κανονικά τα στοιχεία του δωματίου...σωστά??

Και κάτι άλλο: Η παρουσία ενός από τους 2 παίκτες σε ένα δωμάτιο, γίνεται από τον άλλον παίκτη αντιληπτή μόνο από την όσφρηση? Η μπορεί να γίνει και με την όραση?? Δηλαδή μπορούμε να καλέσουμε κάποια συνάρτηση για το room που βλέπουμε με το visionVector που θα μας λέει αν υπάρχει μέσα κυνηγός (ή αντίστοιχα θήραμα) ή όχι?
Ναι υπάρχουν σχετικές συναρτήσεις στην κλάση Room (isPredator() και isPrey() ) ακριβώς με την ίδια λογική της isExit().
Logged

Sed quis custodiet ipsos custodes?
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #36 on: December 30, 2006, 19:59:22 pm »

Είπα σε μια στιγμή να μην πώ τίποτα και όταν κάνουμε την παρουσίαση να περνάω μέσα απο τον κυνηγό....
Αλλα σίγουρα θα το έβλεπε κάποιος μέχρι τότε.

Και κάτι άλλο... όταν το θύμα κολλάει σε μια αδιέξοδο και το έχει κλείσει απο την άλλη ο κηνυγός και ξέρει οτι θα πεθάνει θέλω να το κάνω να κάθεται ακίνητο σε μια γωνια... πως γίνεται αυτό; Προς το παρόν το κανα να κάνει μπρος πίσω σε 2 τετράγωνα μέχρι το μοιραίο και να κάνει count down τις στιγμές που του απομένουν!  Grin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
fpsom
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 119


I am not antisocial. Society is anti-me...


View Profile WWW
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #37 on: December 30, 2006, 20:23:12 pm »

Καταρχήν, στο eTHMMY υπάρχουν οι νέες κλάσεις MainPlatform και LabyrinthUtilities ("Υλικο Μαθήματος" -> "Εργασίες"). Απλά αντικαθιστάτε τις παλιές κλάσεις του project σας με αυτές που θα κατεβάσετε από το eTHMMY. Αυτά που έχουν διορθωθεί είναι τα εξής δύο bugs:

1. Συνθήκες Τερματισμού (πλέον ανταλλαγές θέσεων μεταξύ prey και predator οδηγούν - σωστά - στον τερματισμό του παιχνιδιού). Σε αυτήν την περίπτωση το τελευταίο στιγμιότυπο που θα βλέπετε στην οθόνη σας είναι τα prey και predator σε γειτονικά (και όχι στο ίδιο) δωμάτια.

2. Bug στο visionVector: υπήρχε ένα λάθος στον κώδικα και τα αντικείμενα τύπου room που υπήρχαν στον visionVector επέστρεφαν πάντα isPredator == false  και  isPrey == false.

Ζητώ συγγνώμη (για άλλη μια φορά) για την αναστάτωση.

Quote from: Larry_Flint on December 30, 2006, 19:59:22 pm
Και κάτι άλλο... όταν το θύμα κολλάει σε μια αδιέξοδο και το έχει κλείσει απο την άλλη ο κηνυγός και ξέρει οτι θα πεθάνει θέλω να το κάνω να κάθεται ακίνητο σε μια γωνια... πως γίνεται αυτό; Προς το παρόν το κανα να κάνει μπρος πίσω σε 2 τετράγωνα μέχρι το μοιραίο και να κάνει count down τις στιγμές που του απομένουν!  Grin

Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν υπάρχει σαν επιλογή. Εάν ξέρεις ότι ο θάνατός σου είναι βέβαιος, κάνε ακριβώς αυτό που περιγράφεις - βόλτες μέχρι το final countdown... Smiley
Logged

Sed quis custodiet ipsos custodes?
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #38 on: January 04, 2007, 13:14:03 pm »

     Πρώτα απ' όλα εύχομαι καλή χρονιά σε όλους
     Τώρα στο θέμα μας! Αν είδα σωστά, με τη νέα έκδοση του κώδικα, θήραμα και ο κυνηγός ξεκινούν πάντα από απόσταση 11 τετραγώνων (smell=11). Αυτό διευκολύνει πολύ την υλοποίηση αφού, όταν ο κυνηγός αρχίζει να καταδιώκει το θήραμα δεν έχει καμία εμπειρία από το λαβύρινθο και κινείται μόνο με την οσμή. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για το θήραμα. Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω αν τα πράγματα θα παραμείνουν έτσι. Γιατί είχα μείνει με την εντύπωση ότι θήραμα και κυνηγός θα τοποθετούνται στις αρχικές τους θέσεις έτσι ώστε να απέχουν 26 τετράγωνα τουλάχιστον και αρχικά να εξερευνούν το χώρο.
Logged

Ουδέν Σχόλιον!
fpsom
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 119


I am not antisocial. Society is anti-me...


View Profile WWW
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #39 on: January 04, 2007, 14:09:46 pm »

Καλή Χρονιά σε όλους επίσης!

Quote from: #KronokiD# on January 04, 2007, 13:14:03 pm
     Πρώτα απ' όλα εύχομαι καλή χρονιά σε όλους
     Τώρα στο θέμα μας! Αν είδα σωστά, με τη νέα έκδοση του κώδικα, θήραμα και ο κυνηγός ξεκινούν πάντα από απόσταση 11 τετραγώνων (smell=11). Αυτό διευκολύνει πολύ την υλοποίηση αφού, όταν ο κυνηγός αρχίζει να καταδιώκει το θήραμα δεν έχει καμία εμπειρία από το λαβύρινθο και κινείται μόνο με την οσμή. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για το θήραμα. Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω αν τα πράγματα θα παραμείνουν έτσι. Γιατί είχα μείνει με την εντύπωση ότι θήραμα και κυνηγός θα τοποθετούνται στις αρχικές τους θέσεις έτσι ώστε να απέχουν 26 τετράγωνα τουλάχιστον και αρχικά να εξερευνούν το χώρο.

Ναι, σωστά το κατάλαβες. Προφανώς στο τουρνουά δεν θα είναι τόσο κοντινή η απόσταση (λογικά θα είναι στο διάστημα [30 - 40]). Εάν θέλετε να κάνετε και εσείς από τώρα "real world" προσεγγίσεις, αλλάξτε τις τιμές των παρακάτω μεταβλητών στην κλάση LabyrinthUtilities:

minDistanceFromPrey = 30;
maxDistanceFromPrey = 40;

Η αρχική απόσταση των 11 τετραγώνων έχει μπει ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιείτε (και να ελέγχετε) από την πρώτη στιγμή τήν όσφρηση.
Logged

Sed quis custodiet ipsos custodes?
charis
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 15


I'm a llama!


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #40 on: January 05, 2007, 09:42:18 am »

Αν συναντηθούν το θήραμα και ο κυνηγός επάνω στην έξοδο ποιος είναι ο νικητής;
Το θήραμα επειδή βγήκε ή ο κυνηγός;
Χάρης
Logged
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #41 on: January 06, 2007, 02:12:29 am »

Quote from: fpsom on December 23, 2006, 21:39:01 pm
Από την πλευρά του κώδικα, και στις δύο περιπτώσεις θα καλείται η συνάρτηση calculateNextPosition. Η υλοποίηση που πρέπει να κάνετε, πρέπι να λαμβάνει υπόψιν της το περιεχόμενο της μεταβλητής amPrey, ώστε να "ενεργοποιείται" κάθε φορά η αντίστοιχη λειτουργικότητα (ένα απλό if μπορεί κάλλιστα να έχει αυτό το ρόλο, αν και υπάρχουν και πιο "κομψές" προσεγγίσεις").
    Ποιά μπορεί να είναι η "πιο κομψή προσέγγιση"; Ρωτάω, κι αν μπορείτε απαντάτε. Με επικάλυψη συναρτήσεων δεν γίνεται και δεν έχω υπόψην μου πώς μπορεί να γίνει. Βέβαια, αυτό είναι το μικρότερο από τα προβλήματα, αλλά τέλος πάντων, έτσι από περιέργεια.
Logged

Ουδέν Σχόλιον!
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #42 on: January 06, 2007, 04:38:08 am »

Quote from: charis on January 05, 2007, 09:42:18 am
Αν συναντηθούν το θήραμα και ο κυνηγός επάνω στην έξοδο ποιος είναι ο νικητής;
Το θήραμα επειδή βγήκε ή ο κυνηγός;
Χάρης


Πολύ σπάνια περίπτωση αλλά νομίζω ότι είναι δυνατό να συμβεί! Roll Eyes
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
nicktgr15
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 167


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #43 on: January 10, 2007, 23:56:28 pm »

Καλησπέρα!!
Εχει οριστικοποιηθεί ο αριθμός των εξοδων που θα υπάρχουν στην τελικη version; Με 1 εξοδο παντως ,που δοκιμαζω εγω το προγραμμα, εχει μαλλον πλεονέκτημα ο κυνηγός. Απο την αλλη, με 5 εξόδους εχει πλεονεκτημα το θυμα. Νομιζω οτι 2-3 έξοδοι για διασταση λαβυρινθου 20χ25 είναι καλος αριθμός, ωστε να γίνεται και λιγο "παιχνιδι" .  Cheesy
Logged

Playing a lion being led to a cage,I turn from surreal to seclusion,
From love to disdain,From belief to illusion,From a theif to a beggar,
From a God to God save me
kekropas
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 511

thmmy rocks!!!


View Profile
Re: Εργασία Γ - Απορίες
« Reply #44 on: January 11, 2007, 21:21:53 pm »

Να ρωτήσω εγώ κάτι απλώς για να σιγουρευτώ:
Έχω μια μεταβλητή στην creature κλάσση που αποθηκεύει την τιμή της προηγούμενης κίνησης. Αυτή λογικά κρατά την τελευταία κίνηση και του κηνυγού και του θυράματος ανάλογα μέσω ποιου object θα κληθεί, έτσι δεν είναι? Το ίδιο γίνεται και για τον πίνακα μνήμης που έχουμε φτιάξει?
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...