• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:35:57 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:35:57 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31711
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 51
Guests: 105
Total: 156
Mikekmp
miltan8
Giorgos2222
DemetriosL
Giannis Masterio
Saint_GR
tasos gourd
superkolios
m.renia
dkonst
alex_samaras_
EiriniGeo
vagk
aalmpanb
babis.o.sougias
Maximos7
Deviate
sigklitiki
arisap
Spyridon01101
mpizos
antontsiorvas
Ulmo
Βασιλης
Yamal
Christina_R
Zaxarenia
maria.r
apol
anon
acolak
akoil
satsok
VaiosG
vastridam
leolam
Carot1456
soph553
kouf
Born_Confused
ELEF
sassi
gkyrodi
jimalexoud
HlektrikhPatata
iliaskou
noys
vpoug
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 5 6 [7] Go Down Print
Author Topic: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης  (Read 17690 times)
nbourgis
Guest
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #90 on: March 05, 2009, 22:39:30 pm »


Δεν στην μπαινω καθολου.
Ρωτας στην ουσια αν οι εργασιες ειναι καλυτερη μορφη αξιολογησης.
Σου λεω οτι και εκει γινονται αντιγραφες.
Μου λες δεν ειναι αυτο το θεμα.
Ε ποιο ειναι το θεμα.

Και συνεχιζω..
Θελω να πιστευω αυτο που εννοεις ειναι οτι καποιος με μια εργασια σε ενα μαθημα μπορει να εμβαθυνει σε ενα πεδιο της αρεσκειας του (και ακομα περισσοτερο αν το θεμα της εργασιας ειναι και της επιλογης του).Παρολα αυτα ουτε οι εργασιες ειναι καλο συστημα αξιολογησης λογω αντιγραφων ουτε οι ομαδικες βασει του γεγονοτος οτι μπορει καποιος να σλακαρει μεχρι αηδιας και να τσακωσει βαθμο.Καταληγουμε οτι μορφη εξετασης γραπτη πρεπει να υπαρχει σε συνδιασμο με εργασιες ατομικες ή ομαδικες. Παντως μου φαινεται πιο ευκολο να πιασεις τον κλεφτη στις εξετασεις παρα να μαντευεις ποιος αντεγραψε ποιον στις εργασιες.

Αμα ξερεις ποιο ειναι το θεμα πες το.
Logged
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #91 on: March 05, 2009, 22:49:10 pm »

δεν πρότεινα τις εργασίες ως μέσο καταπολέμισης της αντιγραφής στις εξετάσεις, αλλά ως μέθοδο καλύτερης αξιολόγησης από τις εξετάσεις

τα συνέκρινα σα μεθόδους, άσχετα από το πόσο μπορεί να κλέψει κάποιος στο καθένα
Logged

It's alright
yorgos_78
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 681


Fear, Emptiness, Despair... (Napalm Death, 1994)


View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #92 on: March 05, 2009, 22:56:04 pm »

Quote from: JAE on March 05, 2009, 22:39:30 pm
Παντως μου φαινεται πιο ευκολο να πιασεις τον κλεφτη στις εξετασεις παρα να μαντευεις ποιος αντεγραψε ποιον στις εργασιες.

Δεν θα συμφωνήσω. Απόδειξη τα Ηλεκτρονικά Ισχύος Ι & ΙΙ του Κου Δημουλιά. ΔΕΝ υπάρχουν γραπτές εξετάσεις, κάνεις μία (πολύ μεγάλη) εργασία και εξετάζεσαι 15 λεπτά επάνω σ'αυτή. Αν έχεις αντιγράψει το καταλαβαίνει αμέσως με τις πρώτες 2-3 ερωτήσεις.
Logged

We were somewhere around Barstow on the edge of the desert, when the drugs began to take hold...
fourier
Guest
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #93 on: March 05, 2009, 23:04:05 pm »

Quote from: JAE on March 05, 2009, 22:39:30 pm
Παντως μου φαινεται πιο ευκολο να πιασεις τον κλεφτη στις εξετασεις παρα να μαντευεις ποιος αντεγραψε ποιον στις εργασιες.

Δε συμφωνω απαραιτητα. Η κοπυ-παστε εργασια βρωμαει. Οχι μονο ανακαλυπτοντας τον.. κλωνο της, αλλα και απο το γενικοτερο υφος.

Ο πιο αποτελεσματικος τροπος ειναι να εξετασεις προφορικα επι της εργασιας. 10 λεπτα ειναι αρκετα για να καταλαβεις, οχι μονο αν η εργασια ειναι δικια του, αλλα και σε τι βαθμο εχει εμβαθυνει.

Επισης η μεθοδος αυτη ειναι και η πιο αξιοπρεπης για καταστασεις του τυπου "ρε μπαρμπα, δεν μου αρεσει το μαθημα σου, εγω ειμαι του αλλου τομεα, βλεπεις ποια ειναι τα ενδιαφεροντα μου, εχω ηδη διπλωματικη εκει, εμαθα 3-4 βασικα πραματα, να σου τα πω να το διαπιστωσεις, βαλε το 5 και στειλε με στην ευχη του θεου", απο το να πλακωνεσαι στο ξυλο για μια καλη θεση στην αιθουσα 5, να γεμιζεις το θρανιο σημειωσεις και να ιδρωνεις επειδη σου τυχε επιτηρηση ο μαλακας.

Ποσο υλοποιησιμο ειναι ενα τετοιο συστημα με τα σημερινα δεδομενα?
(Δεδομενα οχι μονο αυστηρως ποσοτικα -λεφτα, προσωπικο, υποδομες- αλλα και πιο συνθετα: αξια του πτυχιου στην κοινωνια, βαθμος συνειδητοποιησης του πού εισαι και τι κανεις εδω, γιατι ηρθες και πού σκεφτεσαι να πας...)
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #94 on: March 05, 2009, 23:10:30 pm »

Quote from: Doctor_Doctor on March 05, 2009, 21:44:02 pm

Αυτό απέχει έτη φωτός από το να κάνεις συστηματικά σκονάκια για να περνάς τα μαθήματα με τη λιγότερη δυνατή γνώση.
Γενικότερα το "κάνω σκονάκι γιατί το σύστημα προάγει την αποστήθιση" είναι όντως η αντίδραση σε μια παθογένεια. Αλλά δε νομίζω να πιστεύει κανείς ότι είναι ώριμη και αποτελεσματική αντίδραση. Είναι μάλλον στα πλαίσια της κονφορμιστικής -ελληνικής?- λογικής "έλα μωρέ, ο καθένας ψάχνει να βολευτεί όπως μπορεί, χάλια είναι το σύστημα, εγώ τι να κάνω". Γι' αυτό και χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο που γράφει και υποννοεί ότι η αντιγραφή είναι...επαναστατική πράξη.

 NotWorthy NotWorthy
Logged
ikoufis
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1052



View Profile WWW
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #95 on: March 05, 2009, 23:20:40 pm »

Βασικά η νοοτροπία σε πολλές εργασίες είναι να βρούμε μια παλιά και να την έχουμε αναφορά να κάνουμε τη δική μας, οπότε η ετεροσυσχέτιση μεταξύ των εργασιών δεν είναι μηδέν.
Σε εμάς (τηλέπ) που είμαστε 10 τόσοι αυτοί κάνουμε εργασίες, δεν επιβιώνουν μέχρι την επόμενη χρονιά, οπότε ο χρόνος αποσυσχέτισης μειώνεται πιο γρήγορα.

Επιπλέον, η προφορική εξέταση κρύβει πάρα πολλούς κινδύνους αξιοκρατίας και σωστής αξιολόγησης. Ας μας πούνε όμως οι ενεργειακοί που έχουν τέτοια τερτίπια κατά πόσο παίρνει ο καθένας το βαθμό που του αρμόζει.
Εγώ θα πω μόνο ότι σε κάποιο μάθημα που ήμασταν λίγοι μας έγινε πρόταση για προφορική εξέταση, την αρνηθήκαμε και ευτυχώς, γιατί μετά υπήρχε διαφωνία ως προς τη λύση κάποιου πράγματος και πάλι καλά που είχαμε τα γραπτά..Αρα παίζει ρόλο ο κάθε καθηγητής ξεχωριστά εδώ.

Τέλος, εμένα μου αρέσουν οι γραπτές εξετάσεις γιατί πρέπει κάποια στιγμή να πονοκεφαλιάσεις να βγάλεις μια άσκηση σε μισή ώρα-μια άσκηση πρωτότυπη, που δεν την έμαθες παπαγαλία, ή μια θεωρία που προσπαθείς να θυμηθείς..
Και όταν(αν) την λύσεις θα πεις ότι δουλεύει ακόμη το κεφάλι μου. Είναι μια επιπλέον δεξιότητα που καλείσαι να έχεις. Αν δεν τη λύσεις απλά θα πεις ότι θα αποδείξεις την επόμενη φορά ότι δουλεύει το κεφάλι σου Tongue
Καλύτερο σύστημα, το έχω ξαναπει είναι το μισό μισό.Και εργασία μεγάλη, εφ όλης της ύλης, πρωτότυπη κλπ και εξέταση στο τέλος. Αν βέβαια γίνει αυτό σε 7 μαθήματα δε θα προλαβαίνουμε, αλλά νομίζω αυτή είναι η σωστή κατ εμέ κατεύθυνση.

Για την αντιγραφή αφήστε τα όλα ανοιχτά στις εξετάσεις, δώστε και το αποτέλεσμα που πρέπει να βγει στην άσκηση στην εκφώνησή της και όποιος μιλήσει έφυγε. Ούτε λόγος για σκονάκι, ούτε για κουβέντα..
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #96 on: March 05, 2009, 23:24:41 pm »

Quote from: ikoufis on March 05, 2009, 23:20:40 pm

Επιπλέον, η προφορική εξέταση κρύβει πάρα πολλούς κινδύνους αξιοκρατίας και σωστής αξιολόγησης. Ας μας πούνε όμως οι ενεργειακοί που έχουν τέτοια τερτίπια κατά πόσο παίρνει ο καθένας το βαθμό που του αρμόζει.

Συνεξεταζόμενοί μου στα προφορικά ενεργειακού μαθήματος : ο ένας με αντεγραμμένη εργασία από την αρχή ως το τέλος πέρασε και μάλιστα με 6.5 και ο άλλος έχοντας κάνει 2 εργασίες (τη δική του και ενός άλλου παιδιού) κόπηκε με 3 λόγω άγχους και πίεσης χρόνου.

Τα συμπεράσματα για τις προφορικές εξετάσεις δικά σας.
Logged
fourier
Guest
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #97 on: March 05, 2009, 23:36:57 pm »

Quote from: pandora on March 05, 2009, 23:24:41 pm
Quote from: ikoufis on March 05, 2009, 23:20:40 pm

Επιπλέον, η προφορική εξέταση κρύβει πάρα πολλούς κινδύνους αξιοκρατίας και σωστής αξιολόγησης. Ας μας πούνε όμως οι ενεργειακοί που έχουν τέτοια τερτίπια κατά πόσο παίρνει ο καθένας το βαθμό που του αρμόζει.

Συνεξεταζόμενοί μου στα προφορικά ενεργειακού μαθήματος : ο ένας με αντεγραμμένη εργασία από την αρχή ως το τέλος πέρασε και μάλιστα με 6.5 και ο άλλος έχοντας κάνει 2 εργασίες (τη δική του και ενός άλλου παιδιού) κόπηκε με 3 λόγω άγχους και πίεσης χρόνου.

Τα συμπεράσματα για τις προφορικές εξετάσεις δικά σας.

Τα συμπερασματα μου:

α) Ο πρωτος φιλος σου (που περασε) ηταν κωλοφαρδος και καλος συνδικαλιστης.
β) Ο δευτερος φιλος σου (που κοπηκε) πρεπει να χαλαρωσει γενικα στη ζωη του.
γ) Ο διδασκων δεν ξερει να εξεταζει.

δ - που αναιρει τα παραπανω) Αυτος που αντεγραψε καταλαβε περισσοτερα απο αυτον που τις εκανε μονος του. Δεν ειναι και ο,τι πιο λογικο, αλλα δεν ειναι και τελειως απιθανο.

edit: Στα Εφαρμοσμενα ΙΙ εξεταστηκαμε προφορικα, αλλα στον πινακα. Δηλαδη, λυσε μου αυτην την εξισωση, περιγραφοντας μου τι κανεις και γιατι το κανεις.

edit2: ε - που συμπληρωνει τα παραπανω) Τι θες να μας πεις δηλαδη, οτι στον τομεα σας ανθει η παπαγαλια? Το ξεραμε κι απο πριν αυτο  Grin
« Last Edit: March 05, 2009, 23:39:53 pm by γ'ρουν' » Logged
nbourgis
Guest
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #98 on: March 05, 2009, 23:49:22 pm »


Τελικα ποσα συστηματα αξιολογησης παιζουν σε αυτο το τμημα - εχω χασει τη μπαλα.
Εχω πετυχει και μαθημα με ομαδικη γραπτη εξεταση.
Παντως αυτο με τον πινακα καλη φαση.
Σχεδιασε το Smith Chart σε 10 λεπτα.
Logged
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #99 on: March 07, 2009, 02:46:52 am »

Bjork:
Quote from: bjork on March 05, 2009, 22:09:26 pm
όταν λέω δε θέλω να υπάρχουν εξετάσεις εννοώ ότι θέλω εναλλακτικούς τρόπους αξιολόγησης. για παράδειγμα εργασίες. δεν είναι καλύτερο αυτό?
ΟΚ, ίσως κάπου στην πορεία της συζήτησης μπερδευτήκαμε. Αν σε καταλαβαίνω τώρα, δεν έχεις αντίρρηση στην αντιγραφή με το παρόν κ συγκεκριμένο σύστημα γραπτής εξέτασης στο τέλος του εξαμήνου. Εγώ διαφωνώ. Αλλά ποια είναι η θέση σου για την αντιγραφή εργασιών (αν η αξιολόγηση γινόταν με εργασίες)? Για την αντιγραφή γενικότερα (υπό οποιοδήποτε σύστημα αξιολογησης)?

Γρουν/Στάθη:
Πολύ ενδιαφέρον το ποστ σου (το εννοώ, δεν ειρωνεύομαι) και συμφωνώ μαζί σου στα περισσότερα απόσα λες. Αλλά δεν καταλαβαίνω πως το ποστ στηρίζει την άποψη σου:
Quote from: γ'ρουν' on March 05, 2009, 21:31:56 pm
Εγω, [πιστεύω /λεω ότι η αντιγραφή δεν πρέπει να εμποδίζεται] και το συζηταμε οσο θελετε.
Εκτός και αν το σκεπτικό σου βασίζεται στο
Quote from: γ'ρουν' on March 05, 2009, 21:31:56 pm
Η συλλειτουργια ενος αξιοπρεπους διδασκοντα-εξεταστη κι ενος αξιοπρεπους φοιτητη-εξεταζομενου αρκει. Οταν λειπει ενα απο τα δυο, το πραγμα χαλαει και αρχιζουμε τους παπαδες ενθεν κακειθεν.
Πάντως θα ήθελα να μου εξηγήσεις πιο εκτενώς τι εννοείς, δικτυακά ή σε face2face συνάντηση.

Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο thread. 'Ισως θα έπρεπε να συγχωνευθεί με το "Τι διδασκαλία θέλουμε". Ή 'ισως να το αφήσουμε να πεθάνει ήσυχα.

Όπως είπαν κάποιοι, τη συνάντηση / ημερίδα για συζήτηση προβλημάτων και προτάσεις λύσεων να την κάνουμε, θεωρώ ότι μπορεί να είναι πού χρήσιμη, αν γίνει με κάποιο δομημένο τρόπο και όχι στο στιλ λέει ο καθένας τον πόνο του και στο τέλος ανταλλάσσουμε συμπάθεια. Εν αναμονή αυτής της συνάντησης, θα ήθελα να επιστρέψω στο αρχικό θέμα, της αντιγραφής, και να πω πολύ σύντομα τα εξής.

Πιστεύω ότι η αντιγραφή στις γραπτές εξετάσεις (και στις κατ' οίκον εργασίες εξ άλλου) δεν γίνεται γιατί ο συγκεριμένος τρόπος εξέτασης είναι αναξιόπιστος, μεθοδολογικά ή/και ιδεολογικά λάθος ούτε για οποιονδήποτε άλλο τόσο ψαγμένο λόγο. Και τα σχετικά επιχειρήματα που γράφτηκαν εδώ δεν με πείθουν στο ελάχιστο.

Πιστευω αντίθετα ότι αντιγράφετε γιατί έχετε μέσα σας την τάση να ακολουθείτε τον δρόμο της ελάχιστης προσπάθειας και γιατί έχετε πάρει πολύ κακά παραδείγματα στην ως τώρα εκπαίδευση σας.

Όταν χρησιμοποιώ το β' πληθυντικό αναφέρομαι στους φοιτητές -- όπως έχω ξαναπεί αρκετές φορές, εσείς κάνετε πολλά λάθη. Όπως και εμείς επίσης -- και βέβαια η δικιά μας ευθύνη είναι μεγαλύτερη για τα προβλήματα του Παν/μίου. Αλλά αυτό δεν απαλάσσει εσάς από την δική σας ευθύνη.

Κάποιοι από εσάς κι εμάς προσπαθούν λίγο ή πολύ περισσότερο και αυτοί είναι που σώζουν την κατάσταση ... προς το παρόν.

Θ
Logged

bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #100 on: March 07, 2009, 20:04:33 pm »

Quote from: thanasiskehagias on March 07, 2009, 02:46:52 am
Bjork:
Quote from: bjork on March 05, 2009, 22:09:26 pm
όταν λέω δε θέλω να υπάρχουν εξετάσεις εννοώ ότι θέλω εναλλακτικούς τρόπους αξιολόγησης. για παράδειγμα εργασίες. δεν είναι καλύτερο αυτό?
ΟΚ, ίσως κάπου στην πορεία της συζήτησης μπερδευτήκαμε. Αν σε καταλαβαίνω τώρα, δεν έχεις αντίρρηση στην αντιγραφή με το παρόν κ συγκεκριμένο σύστημα γραπτής εξέτασης στο τέλος του εξαμήνου. Εγώ διαφωνώ. Αλλά ποια είναι η θέση σου για την αντιγραφή εργασιών (αν η αξιολόγηση γινόταν με εργασίες)? Για την αντιγραφή γενικότερα (υπό οποιοδήποτε σύστημα αξιολογησης)?

κ.Κεχαγιά τα έχω λίγο μπερδεμένα στο μυαλό μου και θα μου επιτρέψετε να μην τα ξεμπλέξω αμέσως...κουράστηκα κι απ' την εξεταστική  Smiley
είμαι κατά της αντιγραφής γενικότερα. το θέμα όμως είναι να μην αντιγράφουν ούτε φοιτητές ούτε καθηγητές στις έρευνες και στις δημοσιεύσεις τους  Wink
είμαι κατά της αντιγραφής εργασιών, αλλά κάθε αντιγραφή δεν είναι ίδια. για παράδειγμα άλλο μια εργασία που θα μάθεις πράγματα κι άλλο μια εργασία με παράλογες απαιτήσεις όταν έχεις να κάνεις άλλες πέντε
Logged

It's alright
fourier
Guest
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #101 on: March 09, 2009, 01:11:54 am »

Quote from: thanasiskehagias on March 07, 2009, 02:46:52 am
Γρουν/Στάθη:
Πολύ ενδιαφέρον το ποστ σου (το εννοώ, δεν ειρωνεύομαι) και συμφωνώ μαζί σου στα περισσότερα απόσα λες. Αλλά δεν καταλαβαίνω πως το ποστ στηρίζει την άποψη σου:

Quote from: γ'ρουν' on March 05, 2009, 21:31:56 pm
Εγω, [πιστεύω /λεω ότι η αντιγραφή δεν πρέπει να εμποδίζεται] και το συζηταμε οσο θελετε.

Εκτός και αν το σκεπτικό σου βασίζεται στο

Quote from: γ'ρουν' on March 05, 2009, 21:31:56 pm
Η συλλειτουργια ενος αξιοπρεπους διδασκοντα-εξεταστη κι ενος αξιοπρεπους φοιτητη-εξεταζομενου αρκει. Οταν λειπει ενα απο τα δυο, το πραγμα χαλαει και αρχιζουμε τους παπαδες ενθεν κακειθεν.

Πάντως θα ήθελα να μου εξηγήσεις πιο εκτενώς τι εννοείς, δικτυακά ή σε face2face συνάντηση.

Απο τη στιγμη που δεν ειναι ξεκαθαρισμενο το περιεχομενο του Πανεπιστημιακου πτυχιου, δυσκολευομαι να αποδεχτω ακριτα την αναφορα σε οποιαδηποτε "αληθεια" που θα χρησιμοποιηθει ως βαση για να στηριχθουν οι θεσεις και οι πρακτικες που ακολουθουνται στο εκπαιδευτικο κομματι της ακαδημαϊκης λειτουργιας. Το επεκτεινω και στην ερευνα βεβαιως, αλλα δεν ειναι της στιγμης. Και αφου δεν αποδεχομαι την "αληθεια", αμφισβητω και τις θεσεις και πρακτικες που πατανε σ' αυτην.
Ωστοσο ξεκαθαριζω πως δεν εχω καμια σχεση με τις απολυτες και μηδενιστικες λογικες συναδελφων που διακατεχονται απο μια "υπερεπαναστατικοτητα" καθυστερημενης εφηβειας.

Εξηγουμαι: Το περιεχομενο του πτυχιου μας δεν ειναι ξεκαθαρισμενο, ουτε στην οικονομικη βαση της κοινωνιας (γραμμη παραγωγης, θεση, ρολος και δικαιωματα του μηχανικου, συγκριση με αλλες βαθμιδες οπως τα ΤΕΙ), ουτε και στο ιδεολογικο της εποικοδομημα (κοινωνικη "αξια" πτυχιου).

Το καθεστως που ισχυε τοσα χρονια στη χωρα, αν και δεν συμφωνω μαζι του, ηταν τουλαχιστον σχετικα σαφες: ηξερες ποια ηταν τα επαγγελματικα σου δικαιωματα, πού και πώς μπορουσες να κινηθεις στην αγορα εργασιας, τι ομοιοτητες και διαφορες ειχες με καποιον που σπουδαζε το ιδιο αντικειμενο αλλα σε αλλη βαθμιδα (ΙΕΚ, ΤΕΙ).
Ωστοσο οπως ειπα, παρα τη σχετικη σαφηνεια, δεν σημαινει πως με καλυπτει, καθως για το συγκεκριμενο κοινωνικοοικονομικο καθεστως, και για τη στρεβλη/καθυστερημενη εκδοχη του που εχουμε στην Ελλαδα, ο ρολος του μηχανικου ηταν ιδιαιτερα υποβαθμισμενος. (Μηχανικος σημαινει παραγωγη, πού ειναι η παραγωγη?) Ακομα χειροτερα τωρα που οι αναδιαρθρωσεις στην παιδεια και κυριως στην οικονομια περιπλεκουν το πραγμα περισσοτερο, με σαφη κατευθυνση προς την περαιτερω υποβαθμιση.
Ενα στοιχειο ακομα, η ανεργια, που με την οικονομικη κριση διογκουται και γενικευεται, πληττει κι αλλο την θεση και την "αξια" του μηχανικου στην παραγωγη (οχι μονο του μηχανικου βεβαιως, ο μηχανικος ειναι ειδικευμενος εργατης και το φαινομενο επηρεαζει ολη την εργατικη ταξη)
Να μην αναφερουμε και την τεραστια αυξηση στον αριθμο των εισακτεων που δεν εχει κανενα αντικρυσμα στην αγορα εργασιας.
Αυτα ισχυουν και για τα αλλα πτυχια, τα επιστημονικα (δηλαδη τα μη-μηχανικου, με αναφορα στο διπολο science VS engineering, που ως σχημα με απασχολει διαρκως απο το 3ο ετος) προσαρμοσμενα στον τομεα τους.

Για να συνοψισω μεχρι εδω: η συστηματικη απαξιωση του ρολου και του τιτλου του μηχανικου/επιστημονα, ειναι νομιζω μια καλη αρχη για να προβληματιστει κανεις σχετικα με τον ενδεχομενως υποκριτικο και εθελοτυφλο χαρακτηρα μιας αναφορας σε "εξαπατηση" οσον αφορα στην αντιγραφη.
Γιατι να χρεωθω εγω την "εξαπατηση" του κρατους τη στιγμη που αυτο εξαπατα κατα συρροη εμενα?

Στο ιδεολογικο εποικοδομημα τωρα, δηλαδη στο τι θεση καταλαμβανουν οι πανεπιστημιακες σπουδες στη συλλογικη συνειδηση της κοινωνιας, τα πραγματα ειναι ακομα χειροτερα. Η πληρης απαξιωση ειναι προφανης. Το Πανεπιστημιο δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο "τριτοβαθμια εκπαιδευση", μια "φυσικη" (ντετερμινιστικη ισως) συνεχεια του λυκειου. Μαλιστα την τελευταια δεκαετια το ιδιο ισχυει και για τα μεταπτυχιακα, που μαλλον απο διαβολικη συμπτωση δεν εχουν ακομα χαρακτηρισθει ως "τεταρτη βαθμιδα". Θα γινει κατα πασα πιθανοτητα τωρα που με τις αναδιαρθρωσεις θα μπορουν να "ανοιγουν" μεταπτυχιακα ολοι - και οταν λεω ολοι εννοω ολοι.

Τι ποσοστο των φοιτητων εισερχεται στο Πανεπιστημιο για να σπουδασει γνωριζοντας απο πριν τι ειναι Πανεπιστημιακη εκπαιδευση. Κι αν τελοσπαντων, ελεω συνηθειας, αποδεχτουμε πως κατι τετοιο δεν ειναι απαραιτητο (η γνωση και συνειδητοποιηση απο πριν) τι ποσοστο ειναι αυτο που το συνειδητοποιει στη διαρκεια των σπουδων του. Γιατι η στατιστικη παρατηρηση δυστυχως δεν ειναι καθολου ελπιδοφορα. Και ειδικα τον καιρο της εξεταστικης, με τοπικς οπως αυτο για τα Κυκλωματα, τις φαρσες του αδιορθωτου Μαργαρη, το περιβοητο (ή διαβοητο?) mail του Αλεξη και τις απειλες εναντιον του και εναντιον του ηθικου αυτουργου. Εγω γυρω μου δεν βλεπω φοιτητες αλλα καριεριστες, διεκπεραιωτες υποθεσεων, ανθρωπομορφα ρομποτ που αντιλαμβανονται τον εαυτο τους ως μαυρα κουτια γραμμικης επεξεργασιας πληροφοριων (δωσε μου input στις διαλεξεις και παμε στις εξετασεις να σου δωσω output). Ατομα που δεν εχουν, δεν προσπαθουν να εχουν, δεν θελουν να εχουν καμια επαφη με το εκαστοτε αντικειμενο, παρα μονο να βρουν εναν οποιονδηποτε τροπο να περασουν τις εξετασεις. Και η κοινωνια που ετσι τους μεγαλωσε και συνεχιζει να καλλιεργει την αντιληψη τους αυτη, να τους "τιμωρει" οταν ο τροπος αυτος ξεφυγει ενα κλικ παραπερα απο μια ηθικη που στεκεται εντελως στον αερα. Προσφατα ο Μαργαρης κατειγγειλε την περιπτωση ενος αποφοιτου ΤΕΙ που αντεγραψε πληρως τη Διπλωματικη μιας φοιτητριας του Τμηματος μας (αν παρακολουθειτε τη λιστα θα το ειδατε) και ανεφερε ακομα και ενδεχομενη προσφυγη στον εισαγγελεα, ζητωντας ανακληση της απονομης του πτυχιου. Αναρωτιεμαι, ποιο πρυτανικο/διοικητικο συμβουλιο θα του παρει πισω το πτυχιο? Αυτο που διορισε την Παναγιωταρεα και τους Χριστιανακηδες, ή τον αλλο καθηγητη στο ΠΑΜΑΚ που δεν εχει ουτε μια σελιδα δικια του που να μην εχει κλεψει? Και ποιο δικαστηριο θα τον δικασει για λογοκλοπη, το δικαστηριο που αθωωσε τα σκανδαλωδη DVD, τις μιζες της Siemens, τη Μονη Βατοπεδιου, τους μπατσους της ζαρντινιερας? Ή το κρατος που παγωνει μισθους και συνταξεις για να δωσει 28 δις ευρω στις τραπεζες -χωρις καν να τα εχουν αναγκη!!!- ντεμεκ για να μη φαλιρισουν λογω κρισης?
Ξεφυγα και ζητω συγγνωμη αλλα ειναι αδυνατον να μη συνδεθουν ολα αυτα. Το 'χω ξαναγραψει και εχει γινει το αγαπημενο μου μοτο: Το Πανεπιστημιο δεν ειναι θερμοκηπιο, δεν ειναι αποκομμενο απ' την κοινωνια.
Μηπως η συμπαθης συμφοιτητρια που προχθες μου ειπε οτι περασε το ταδε μαθημα (απο τα δυσκολα) αλλα σκεφτεται να το κοψει γιατι δεν εγραψε αριστα, και "θα πεσει ο μεσος ορος μου, δεν θα μπορω να κανω μεταπτυχιακο και να βρω δουλεια" δεν ειναι προϊον της κοινωνιας?

Ενα παραδειγμα περι απαξιωσης: η αγγελια που ειδα σημερα στη σταση του αστικου εξω απ' το σπιτι μου και θελω να φωτογραφισω για να επισυναψω στην απαντηση, και εγραφε "Καθηγητης Φυσικης, αποφοιτος του ΑΠΘ, με μεταπτυχιακο τιτλο στη Θεωρητικη Φυσικη, παραδιδει ιδιαιτερα σε μαθητες γυμνασιου και λυκειου. Τιμες φιλικες. Τηλ 69ΧΧΧΧΧΧΧΧ"
Σκεφτηκα μαλιστα οτι εαν οι γονεις μου σταματησουν να με υποστηριζουν οικονομικα και χρειαστει να δουλεψω, εαν επιχειρησω να βαλω αγγελιες για ιδιαιτερα θα αναφερω οτι ειμαι φοιτητης του τμηματος ΗΜΜΥ, του "τμηματος των αριστουχων, της καλυτερης σχολης με την υψηλοτερη βαση", για να τραβηξω την προσοχη των φαντασμενων γονεων.

Πού θα στηριχθει λοιπον ο ανενδοτος αγωνας για την παταξη της αντιγραφης?

Να διαφυλαξουμε το κυρος και την αξιοπρεπεια του Πανεπιστημιου μας? Παπαρια! Το κυρος και η αξιοπρεπεια του Πανεπιστημιου μας πληττονται απο την επιμονη αρνηση του υπουργειου χρονια τωρα να προσλαβει προσωπικο, να δωσει λεφτα για υποδομες, να στηριξει την δημοσια εκπαιδευση! Το δημοσιο Πανεπιστημιο απαξιωνεται σχεδιασμενα εδω και δεκαετιες, απο τις κυβερνησεις των αστικων κομματων, με σκοπο να επελθει η ιδιωτικοποιηση ως "σωτηρια".

Γι' αυτο και τα "στραβα ματια", με την αξιωση της στοιχειωδους αξιοπρεπειας και του στοιχειωδους σεβασμου προς χωρο και ανθρωπους, που εβαλα στην προηγουμενη απαντηση μου, θεωρω οτι ειναι μια σχετικα ρεαλιστικη προοπτικη, που ουτε ενισχυει την καταντια, αλλα ουτε και παραβλεπει την ιδια την πραγματικοτητα.
Ηρθα κι εδωσα Εφαρμοσμενα Ι και τελικα το εγραψα το (υποτιθεμενο) θεμα με το σημειο ανωμαλιας επανω στην καμπυλη ολοκληρωσης (που ο Καππος αρνηθηκε να μου απαντησει). Ετυχε ενας φιλος να το εχει καταλαβει και να μου δωσει κι εμενα να το καταλαβω**. Εαν ομως δεν συνεβαινε, θα εβρισκα μια λυση ενος παλιου θεματος και θα την εγραφα πανω στο θρανιο. Με κανει αυτο καλυτερο μηχανικο? Θα με εκανε η αντιγραφη χειροτερο?
Το συναδελφο που θα γινει προγραμματιστης? Τον αλλον που θα γινει ενεργειακος? Τον αλλον που θα ασχολειται με ασυρματες ζευξεις?
Ή στο παραδειγμα για τις συναρτησεις Green. Ο Α ξερει να λυσει μια τυπικη πεδιακη ασκηση με συναρτησεις Green, θα ξεκινησει απ την αρχη και θα φτασει μεχρι ενα αποτελεσμα που θα ειναι και σωστο. Αλλα δεν εχει καταλαβει ντιπ. Ξερει μονο να λυνει ασκησεις. Ο Β δεν τα καταφερνει, αλλα εχει καταλαβει τι ειναι οι Green, ξερει να τις συνδεσει με αλλες θεωριες και μεθοδους, να βρει ομοιοτητες και διαφορες. Ποιος απο τους δυο θα αξιολογηθει με καλυτερο βαθμο? (Προσοχη, δεν λεω απαραιτητα οτι ο δευτερος ειναι "καλυτερος"... Ρητορικες ειναι αυτες οι ερωτησεις που θετω, για να δειξουν μονο το ανουσιο της υποθεσης - κατα τη γνωμη μου μαλιστα ο μεν πρωτος εινια καλυτερος μηχανικος, ο δε δευτερος ειναι καλυτερος δασκαλος)

Η συλλειτουργια αξιοπρεπους εξεταστη με αξιοπρεπη εξεταζομενο που ανεφερα ειναι μια καλη βαση (οχι η βελτιστη ή η "τελεια", απλα μια καλη!) για να πατησει μια επικοινωνια, που θα φερει την ισορροπια. Δηλαδη, δωσε μου με καποιον τροπο να καταλαβω ποια ειναι αυτα τα 5 πραγματα που κατα τη γνωμη σου πρεπει να κατεχει καποιος για να κρινεις οτι περναει το μαθημα σου, ενα κατω φραγμα δηλαδη στην ποσοτητα και ποιοτητα κατανοησης του αντικειμενου, κι ασε με να ρθω να σου γραψω τι καταλαβα, και οπως το καταλαβα. Εαν εισαι ενταξει απεναντι μου, θα ειμαι κι εγω απεναντι σου. Αλλα κι απ' την αλλη, κι αν πεις οτι εισαι ενταξει απεναντι μου αλλα εγω παω να σε ξεγελασω, γιατι πιστευεις οτι απαγορευοντας μου να αντιγραψω εχεις αλλαξει και κατι? ΟΚ μπορει να μην τα καταφερα. Και τι εγινε? Εχουν αλλαξει οι αιτιες που με οδηγουν στο να αντιγραψω?
Τι περισσοτερο θα καταφερεις απο το να εχεις απλα καθαρη τη συνειδηση σου απο καποιες "τυψεις". Τυψεις ομως εντελως εσωστρεφεις, που προοριζονται για αυτοκαταναλωση. Οι τυψεις του καλου χριστιανου που εδωσε ενα ευρω στο ζητιανο της γειτονιας, που εδωσε μια μικρη οικονομικη ενισχυση στην Greenpeace...

Και πες οτι αντεγραψε στο μαθημα σου. Τι καταλαβε?
Και πες οτι το περασε με το σπαθι και την αξια του. Τι καταλαβε?



Το κοβω λιγο αποτομα γιατι μολις ειδα την εκταση του κειμενου... Ειμαι αδιορθωτος τελικα!
Παντως δεν εχω καταληξει κι εγω απολυτα. Τα παραπανω ειναι μονο μια προσπαθεια αποδομησης μιας θεσης. Στο παιχνιδι μπαινει εκ των πραγματων και η αξιολογηση, και οι εξετασεις και η επιτηρηση, και φυσικα η αποτροπη της αντιγραφης. Ωστοσο θεωρω οτι η αναγωγη σε υπερτατη αληθεια ή η αντιμετωπιση της (της αποτροπης/απαγορευσης) ως αξιωμα ειναι μεθοδολογικα λανθασμενη.
Να ανοιξω κι αλλο κεφαλαιο? Με τι μεσα και τι τροπους μπορει να επιτευχθει η αποτροπη και η απαγορευση?



**τουλαχιστον ετσι νομιζω, και μαλιστα θα σας γραψω εδω τι καταλαβα για να μου πειτε την αποψη σας αν θελετε:
Το ολοκληρωτικο υπολοιπο δειχνει τη συνεισφορα του πολου στο "εμβαδο" που εκφραζει το ολοκληρωμα. Οταν ο πολος πεφτει πανω στην καμπυλη ολοκληρωσης, και επειδη ο πολος ειναι ενα μονο σημειο, λογω της συνεχειας της καμπυλης μπορουμε να δεχτουμε οτι υπαρχει παντα μια γειτονια σημειων τοσο μικρη, οπου η καμπυλη ειναι ευθυγραμμη. Ετσι, καθως η καμπυλη περναει μεσα απο τον πολο, τον κοβει στα δυο, αφηνει το μισο εντος και τον αλλο μισο εκτος ολοκληρωματος. Αρα εαν ο πολος συνεισφερει Β, ο μισος πολος συνεισφερει Β/2, γι' αυτο και πολλαπλασιαζουμε το ολοκληρωτικο υπολοιπο με jπ και οχι με j2π που κανουμε στην περιπτωση που ειναι ολος μεσα.
Το καταλαβα σωστα?

« Last Edit: March 09, 2009, 01:21:04 am by γ'ρουν' » Logged
Sartre
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2010


ΜΠΛΕ!!!!!


View Profile
Re: Έλλειψη σεβασμού την ώρα της εξέτασης από συναδέλφους σε ώρα εξέτασης
« Reply #102 on: March 16, 2009, 15:40:40 pm »

γουρουνι respekt
Logged

Αν δε διεκδικήσουμε σήμερα το αδύνατο, αύριο θα βρεθούμε αντιμέτωποι με το αδιανόητο. Murray Bookchin
Pages: 1 ... 5 6 [7] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...