• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 13:59:01 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 13:59:01 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426709
Total Topics: 31711
Online Today: 215
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 79
Guests: 107
Total: 186
Kpavlaras
ELEF
nikd
s4327063
Aris★
Nikos_313
distillery
Kazi
kostaspap
apos34
tasos gourd
Domnious
immo
andreas2000
asantor
BossiTsif
pxanthob
nikosmonov
eplysia
Pumpakos
gpapmtb
babistso
PanosPapaspirou
kalantzopoulos
PAPARI69
gpr000
lina_zs
abiki
gtapalis
salonis
mpizos
mgrivab
melisste22
mariaxalk
stefpapa21
antontsiorvas
mikrosdia
Spyrtos14
rafa98p
gkg
George_RT
grepanis
stathiskek
Anita
glavdakis
et7gr
Lykaonia
tasos_ntv
palladas
tsaliki
johnnypap
gcheristanidhs
Apostolos adam
jimalexoud
chatzimich
Captain
KOSTASITSKOS
Nicotre
george polymeros
Denisivo
redwolf
thanoswyd
elizabeth
marilita
mitsos753905
mprova
marf10
faidonchatz
Pcsc
ioannidisg
θσερναμε
george14
chidi anagonye
elias_farhood
mimi4426
gp6
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Αρχιτεκτονική Υπολογιστών > Ιστορία μου Αμαρτία μου της Α.Υ. (Moderators: chatzikys, tzortzis) > Κάποιες χρήσιμες πληροφορίες για την εργασία (2006)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Κάποιες χρήσιμες πληροφορίες για την εργασία (2006)  (Read 2693 times)
sm
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 102


View Profile
Κάποιες χρήσιμες πληροφορίες για την εργασία (2006)
« on: May 23, 2006, 18:53:31 pm »

Ρώτησα τους διδάσκοντες για κάποια θέματα και αναρτώ εδώ τις απαντήσεις που έλαβα για οποιονδήποτε ενδιαφέρεται.

1) Τα μικροπρογράμματα που θα γραφούν για το ζήτημα 2 μπορούν μετά την εκτέλεση να επαναφέρουν τους καταχωρητές που χρησιμοποιήθηκαν ώστε η εντολή να μην επιρρεάζει άσχετους καταχωρητές. Ύστερα από κάποια προσπάθεια διαπίστωσα ότι αυτό μπορεί να γίνει στην SHAXN n ενώ δεν βρήκα κάποιον τρόπο με τον οποίο αυτό να μπορεί να γίνει στην TDX. Ο κ.Χασάπης είπε ότι εάν το μικροπρόγραμμα  δεν επιρρεάζει άλλους καταχωρητές θα αξιολογηθεί ανάλογα. Ο κ.Λιοτόπουλος (ένας από τους εξεταστές) είπε πως δεν δίνουν σημασία σε αυτές τις λεπτομέριες. Επομένως, επιτρέπεται στα μικροπρογράμματα να επιρρεάζουν και άλλους καταχωρητές. Απλά θα πρέπει ο χρήστης της εντολής να αποθηκεύσει τους καταχωρητές που επιρρεάζονται εάν δεν θέλει να τους χάσει.
Σημείωση: Εάν κάποιος προσπαθήσει να γράψει τα μικροπρογράμματα ώστε να μην επιρρεάζουν άλλους καταχωρητές πιστεύω πως θα διαπιστώσει πόσο φτωχός είναι ο TRN σε δυνατότητες μικροπρογραμματισμού και πως εάν είχε μια μόνο μικρολειτουργεία ακόμα (TARBR) και εάν η TIRA μετέφερε ολόκληρο τον IR στον A θα μπορούσαμε να κάναμε πολύ περισσότερα πράγματα με αυτόν! Undecided

2) Στο δεύτερο ζήτημα, κατά την περιγραφή του προγράμματος που πρέπει να γράψουμε σε assembly αναφέρεται ότι μόλις ο X γίνει 0 θα πρέπει να γίνει κλήση μιας ρουτίνας η οποία θα χρησιμοποιεί την SHAXN. Εδώ, συμφωνα με τον κ.Λιοτόπουλο, δεν υπονοείται η ρουτίνα με την αυστηρή της έννοια. Αυτό που χρειάζεται να κάνουμε είναι μια μετάβαση σε μια εντολή (η οποία μπορεί να είναι και λίγες γραμμές πιο κάτω από το loop μέσα στο κύριο πρόγραμμα) και να καλέσουμε εκεί την SHAXN. Δεν χρειάζεται δηλαδή το γράψιμο εξωτερικής ρουτίνας και η κλίση της η οποία περιπλέκει λίγο το πρόγραμμα.

3)Μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι το άθροισμα που ζητείται από το πρώτο θέμα μπορεί πολύ εύκολα να υπολογιστεί από τον τύπο S(n)=a(n+2)-1. Οπότε κάποιος θα έλεγε να τροποποιήσω το πρόγραμμα ώστε να υπολογίζει τον a(n+2) και από αυτόν να αφαιρεί το 1. Σύμφωνα με σχετική ερώτηση στον κ.Χασάπη ένα τέτοιο πρόγραμμα δεν θα γίνει αποδεκτό γιατί παρακάμπτει τη διαδικασία της αλγοριθμικής πρόσθεσης.
« Last Edit: May 24, 2006, 13:30:48 pm by sm » Logged
poly1
Guest
Re: Κάποιες χρήσιμες πληροφορίες για την εργασία (2006)
« Reply #1 on: May 23, 2006, 23:38:49 pm »

Eυχαριστουμε sm! Η βοηθεια σου ειναι μεγαλη! Να σαι καλα Smiley
Logged
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Re: Κάποιες χρήσιμες πληροφορίες για την εργασία (2006)
« Reply #2 on: May 24, 2006, 00:15:19 am »

Quote from: sm on May 23, 2006, 18:53:31 pm
1)  Ο κ.Χασάπης είπε ότι εάν το μικροπρόγραμμα  δεν επιρρεάζει άλλους καταχωρητές θα αξιολογηθεί ανάλογα.

2) Εδώ, συμφωνα με τον κ.Λιοτόπουλο, δεν υπονοείται η ρουτίνα με την αυστηρή της έννοια. Αυτό που χρειάζεται να κάνουμε είναι μια μετάβαση σε μια εντολή (η οποία μπορεί να είναι και λίγες γραμμές πιο κάτω από το loop μέσα στο κύριο πρόγραμμα) και να καλέσουμε εκεί την SHAXN. Δεν χρειάζεται δηλαδή το γράψιμο εξωτερικής ρουτίνας και η κλίση της η οποία περιπλέκει λίγο το πρόγραμμα.

1) ΕΛΕΟΣ

2)ΕΛΕΟΣ

ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ!! ΑΝ ΛΕΣ ΡΟΥΤΙΝΑ ΕΝΝΟΕΙΣ ΡΟΥΤΙΝΑ, ΟΧΙ ΕΤΙΚΕΤΑ..

ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ Ο Κ ΧΑΣΑΠΗΣ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ TDX NA KRATAEI KAI TON A KAI TO I, ΘΑ ΤΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΩ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ!!
Logged
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Κάποιες χρήσιμες πληροφορίες για την εργασία (2006)
« Reply #3 on: May 24, 2006, 09:16:30 am »

Καμένε NotWorthy

Συμφωνώ και επαυξάνω!!!
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...