|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
 Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
Show Posts
|
Pages: 1 [2] 3 4 ... 24
|
16
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Κατάληψη - Χειμερινή Εξεταστική 2024
|
on: January 25, 2024, 17:28:00 pm
|
Ξέρει κανείς αν η κατάληψη εμποδίζει να διεξαχθούν οι εξετάσεις στα μεταπτυχιακά εντός της πολυτεχνικής;
Βασικά και οι μεταπτυχιακοί στον δικό μας σύλλογο δεν υπάγονται; Οπότε απ'την στιγμή που ο σύλλογος κάνει κατάληψη αυτό σταματάει όλες τις λειτουργίες της σχολής, δεν νομίζω να χει να κάνει με το πού διεξάγονται οι εξετάσεις
|
|
|
17
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Κατάληψη - Χειμερινή Εξεταστική 2024
|
on: January 24, 2024, 14:56:45 pm
|
Εχουμε 2 ενδεχομενα: 1) Μιλαμε εκεινη την ωρα οταν πρεπει ΚΑΙ τα γραφουμε μετα και εδω 2) Δε μιλαμε εκεινη την ωρα οταν πρεπει ΚΑΙ τα γραφουμε ΜΟΝΟ εδω
Σαφως το 1ο ειναι η σωστη επιλογη. Δεν σας ειπα να μην τα γραφετε εδω. Ομως οταν ειναι η ωρα των πραξεων καντε το, μην περιμενετε να εξαπολυσετε την οργη σας.. MONO πισω απο το πληκτρολογιο
Πιστευω καταλαβαινετε τη διαφορά. Εφοσον ησασταν που ησασταν εκει, προσπαθησατε να κανετε κατι τοτε; Εστω η προσπαθεια μετραει. Αν πχ σηκωνοσασταν ορθιοι και πηγαινατε στην επιτροπη να διαμαρτυρηθειτε. Κι ας μην ειχε αποτελεσμα. Δεν το κανατε απ'ό,τι καταλαβαίνω.
Σίγουρα καλό είναι να μιλάμε, γι'αυτό τα γράφουμε κι εδώ για να προτρέπουμε ο ένας τον άλλον  Δεν διαφωνώ δηλαδή σ'αυτο που λες αλλά από κάπου πρέπει να ξεκινήσει όλο αυτό, ειδικά με άτομα τα οποία ίσως δεν έχουν τόση εξοικείωση με την διαδικασία. Οκ, το άτομο που προσπάθησε να το καταθέσει δεν ήξερε πιθανόν, οπότε τώρα μπορεί να επιστρέψει με ένα πιο αναλυτικό version. Και αν το κάνει, εγώ το στηρίζω να κατατεθεί.
Σίγουρα χρειάζεται να έχει μια ανάλυση πίσω από αυτό που γράφει, ίσως αυτό το άτομο δεν είχε ξαναπάει σε συνέλευση και δεν ήξερε τόσο πώς λειτουργεί η διαδικασία, οπότε μπορεί να συγκεντρώσει τις σκέψεις του και την επόμενη φορά να το παρουσιάσει. Όντως η απόφαση δεν ήταν τόσο λάθος από μόνη της, απλά καλό θα ήταν να ήταν λίγο πιο ξεκάθαροι και να δείξουν ότι υπάρχει διάθεση να ακουστεί κάθε πρόταση.
|
|
|
18
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Κατάληψη - Χειμερινή Εξεταστική 2024
|
on: January 24, 2024, 13:29:15 pm
|
μου ακουγεται σαν passive aggressive συμπεριφορα, του στιλ "τι εχεις;" -> "τίποτα", και μετά από δυο ώρες μου σερνει ενα σωρο Εκει που ηταν να ανοιξουν το στομα να τα πουνε δεν το κανανε και τα λενε εδω που δεν εχει πλεον σημασια, εκ των υστερων. Δε μου μοιαζει σωστη συμπεριφορα. Ειναι σα να κανεις λαθος, να μη σου λενε κατι και μετα απο καιρο να σου λενε ναι αλλά τοτε εκανες το ταδε λαθος και με πειραξε. Ε και γιατι ρε φιλε δε μου το ειπες εκεινη την ωρα και το κρατας για μετα;; Κατι τετοιο μου μοιαζει και εδω. Αντι να το πεις απο κοντα αντρικια, το λες δειλά πισω απο ενα πληκτρολογιο σε δευτερο χρονο, θυμιζοντας social justice warrior. Ούτε αυτη ειναι σωστη συμπεριφορα. Και το παιδι εκεινη την ωρα ενιωσε μονος του χωρις στηριξη.
Το να συζητιούνται όμως βοηθάει στο να βελτιωθεί η κατάσταση την επόμενη φορά. Τι να κάνουμε δεν είμαστε όλοι αντρίκιοι
|
|
|
19
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Κατάληψη - Χειμερινή Εξεταστική 2024
|
on: January 24, 2024, 13:26:19 pm
|
παντως βρε παιδια, για αυτο που λετε οτι ενας δευτεροετης προτεινε κατι και δεν ακουστηκε, γιατί δεν ειπατε κατι οι υπολοιποι εκεινη την ωρα να τον υποστηριξετε ωστε αν μη τι αλλο να ακουστει τι ειχε να προτεινει; Τωρα και που το γραφετε εδω σε ενα φορουμ δεν αλλαζει κατι.
Όντως κακώς δεν είπε κανείς τίποτα, αλλά χέρια σηκώθηκαν όταν έγινε η ερώτηση ποιος είναι υπέρ. Το ότι δεν μετρήθηκαν καν και κατευθείαν ρώτησαν πόσοι είναι κατά δείχνει ότι εξαρχής περίμεναν ότι τα κατά θα είναι τόσα πολλά που δεν χρειάζεται καν να μετρήσουμε τα υπέρ (το οποίο τελικά δεν ίσχυε αφού αριθμητικά εμένα δεν μου φάνηκε καμιά τεράστια διαφορά). Και ο τρόπος που ανακοίνωσε το προεδρείο όλο αυτό ήταν τελείως απαξιωτικός πιστεύω. Πχ είπαν κάτι του τύπου "ένα άτομο θέλει να καταθέσει σαν πλαίσιο ΑΥΤΟ" και έδειξαν ένα χαρτί που ήταν αρκετά μικρό. Οπότε σε μια τέτοια κατάσταση δυσκολεύεσαι να πεις κάτι όταν βλέπεις ότι αντιμετωπίζεται κάπως απαξιωτικά. Ναι καταλαβαίνω ότι χρειάζεται να έχει μια έκταση ένα υποψήφιο πλαίσιο για να δικαιολογεί κάπως την τοποθέτησή του, οπότε μπορεί το άτομο αυτό να το γράψει καλύτερα και να το καταθέσει την επόμενη φορά που ελπίζω η διαδικασία θα είναι κάπως πιο ανοιχτή.
|
|
|
20
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κατάληψη / Re: Κατάληψη - Χειμερινή Εξεταστική 2024
|
on: January 24, 2024, 01:04:13 am
|
Για να μπορέσει να αρθεί η κατάληψη θα πρέπει να κατέβει ένα πλαίσιο σοβαρό, το οποίο αφενός να είναι κατά του νομοσχεδίου (με το οποίο νομίζω συμφωνεί κάθε λογικός άνθρωπος) αλλά και αφετέρου κατά της κατάληψης. Δυστυχώς εμείς τους μόνους που έχουμε να κατεβάζουν πλαίσιο κατά της κατάληψης είναι οι ΔΑΠίτες, οι οποίοι (no shit Sherlock) λένε και ένα άλλο σωρό μαλακίες, όποτε και να θέλεις δε μπορείς να το ψηφίσεις. Αυτό είναι το πρόβλημά μας....
Σήμερα ένα άτομο ήθελε να κατεβάσει ένα πλαίσιο στην μορφή bullets, και τα άτομα που συντόνιζαν την συνέλευση είπαν ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό επειδή πρέπει ένα πλαίσιο να έχει μια πολιτική μορφή. Αυτό ήταν αρκετά ασαφές πιστεύω, δηλαδή ποιες ακριβώς προϋποθέσεις πρέπει να πληρεί για να γίνει δεκτό; Στην συνέχεια είπαν να ψηφίσουμε για το αν θα το δεχτούμε ή όχι, αλλά δεν είδα να μετράνε τα χέρια που σηκώθηκαν στο υπέρ και στο κατά. Ρώτησαν ποιοι είναι υπέρ, σήκωσαν κάποιοι χέρια, και μετά από 5 δευτερόλεπτα ρώτησαν ποιοι είναι κατά. Η διαφορά στον αριθμό ήταν ελάχιστη (οπότε χωρίς να τα μετρήσεις δεν μπορείς να ξέρεις ποιο υπερισχύει) οπότε δεν καταλαβαίνω πώς βγήκε τόσο γρήγορα το συμπέρασμα ότι οι κατά ήταν περισσότεροι απ'τους υπέρ αφού δεν μετρήθηκαν ποτέ. Εν τέλει το πλαίσιο αυτό δεν παρουσιάστηκε ποτέ. Δεν ξέρω ακριβώς τι προτάσεις περιείχε αφού δεν ακούστηκε ποτέ, αλλά θεωρώ ότι θα μπορούσε να υπάρχει μεγαλύτερη ανεκτικότητα και σε διαφορετικές απόψεις ακόμα και αν δεν προέρχονται από κάποιο οργανωμένο σχήμα.
|
|
|
26
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ 9ου ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
|
on: October 02, 2023, 15:07:04 pm
|
Καλησπέρα παιδιά ψάχνω ένα μάθημα filler να κλείσω ects το οποίο ναι μεν θα διαβάσω σοβαρά αλλά δε θέλω να έχει και μεγάλο φόρτο συνολικά (διάβασμα + εργασίες) Από τα - Λειτουργικά συστήματα
- Θεωρία δικτύων
- Τεχνικές βελτιστοποίησης
- Βάσεις δεδομένων
ποιο θα λέγατε ότι είναι πιο εύκολο συνολικά Απ'αυτά μόνο λειτουργικά και βάσεις έχω πάρει, και τα δύο έχουν εργασίες αλλά σε ανταμείβουν στο τέλος. Και στα δύο θα έχεις να ασχοληθείς μες στο εξάμηνο. Στα λειτουργικά πιστεύω οι εργασίες είναι πολύ πιο εύκολες (είναι κάτι κουιζ με κώδικα τα οποία βγαίνουν σε μια μέρα το καθένα άνετα), αλλά η εξέταση ίσως είναι λίγο πιο δύσκολη. Αν διαβάσεις παλιά θέματα όμως λογικά είσαι οκ και με καλό βαθμό. Στις βάσεις ψιλοισχύει το αντίστροφο. Η εργασία μες στο εξάμηνο θέλει λίγη παραπάνω δουλειά, αλλά η εξέταση είναι πολύ εύκολη. Και η εργασία βέβαια δεν είναι ότι είναι δύσκολη, απλά θέλει κάποια δουλίτσα μες στο εξάμηνο. Έχει και δύο παρουσιάσεις. Και τα δύο πάντως στα προτείνω.
|
|
|
29
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Συστημάτων VLSI / Re: [Σχεδίαση Συστημάτων VLSI] Να επιλέξω το μάθημα;
|
on: September 21, 2023, 12:48:17 pm
|
Πιστεύω ότι αξίζει, αρκεί όπως είπε ο Caterpillar να έχεις ένα ενδιαφέρον για το αντικείμενο. Επειδή είναι πολυ low-level (ασχολείσαι δηλαδή φουλ με τρανζίστορ, αλλά κατά βάση όχι με τις αναλογικές εξισώσεις του τρανζίστορ), αν δεν σου αρέσει τόσο αυτό θα το βαρεθείς. Σαν ύλη σου δείχνει πώς κατασκευάζονται οι λογικές πύλες με τρανζίστορ, και πώς είναι το physical layout αυτών των τρανζίστορ. Επίσης ασχολείται με ισχύ, καθυστέρηση, διασυνδέσεις κτλ. Εμένα μου φάνηκε πολύ ωραίο μάθημα, και έχεις να πάρεις πολύ χρήσιμες γνώσεις αν θες να ασχοληθείς με hardware σε χαμηλό επίπεδο.
Οι διαλέξεις αρκετά ενδιαφέρουσες. Έχει μια εργασία στο εργαλείο Virtuoso της Cadence, στο οποίο σχεδιάζεις αρχικά το schematic και στη συνέχεια το layout ενός κυκλώματος. Δεν είναι πολύ δύσκολο, και υπάρχουν και tutorial για το εργαλείο στο elearning. Από κάποια άτομα άκουσα ότι χρειάστηκε να βρουν κάποια specifications για το κύκλωμα π.χ. κέρδος ή κάτι τέτοιο, το οποίο πιστεύω βγαίνει λίγο εκτός του αντικειμένου του μαθήματος. Ίσως έχει να κάνει με το κύκλωμα που διαλέγεις, εμένα δεν μου χρειάστηκε αλλά το άκουσα από κάποιους. Η εργασία είναι σε ομάδες των 2 ατόμων και στο τέλος του εξαμήνου έχει μια μικρή εξέταση στην οποία απλά τους δείχνεις τι έχεις κάνει και μπορεί να σε ρωτήσουν 2-3 ερωτήσεις. Επίσης έχει μια βιβλιογραφική εργασία, πάλι σε ομάδες των 2 ατόμων, στην οποία διαλέγεις ένα θέμα από μια λίστα θεμάτων. Πρέπει να διαβάσεις κάποια papers πάνω στο θέμα τα οποία θα βρεις μόνος σου, αλλά σου δίνουν περιορισμό να έχουν εκδοθεί τα τελευταία 2 χρόνια. Πρέπει να γράψεις μια αναφορά σε template paper πάνω σε αυτά που διαβάσατε (10 σελίδες νομίζω), και επίσης να κάνετε μια παρουσίαση των 10 λεπτών στο μάθημα. Οι παρουσιάσεις αξιολογούνται από τους συμφοιτητές σου. Από άποψη βαθμολόγησης η εξέταση πιάνει 70%, και οι εργασίες όλες μαζί πιάνουν 30%, ενώ οι 2 καλύτερες παρουσιάσεις παίρνουν +1 μπόνους.
Μπορεί να ακούγονται πολλά όλα αυτά, αλλά δεν πιστεύω ότι χρειάζονται πάρα πολύ χρόνο. Γενικά πιστεύω οι εργασίες σου ανεβάζουν αρκετά τον βαθμό ακόμα και αν δεν γράψεις τόσο καλά. Η εξέταση έχει κάποια στάνταρ πράγματα, π.χ. να κάνεις sizing κάποια τρανζίστορ κτλ, αλλά έχει και κάποια θέματα λίγο πιο τσιμπημένα. Συνολικά πάντως πιστεύω ότι αξίζει σαν μάθημα, και δεν θα λεγα ότι είναι από τα πολύ δύσκολα.
|
|
|
30
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / 9ο Εξάμηνο / Re: [Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
|
on: September 18, 2023, 22:36:55 pm
|
Για αλλη μια φορα χρειαζομαι την συμβουλή των παλιων που ξεν πολλα και ο νους τους κατεβαζει. Χρειάζομαι άλλα 29 ECTs από το τελευταίο έτος. Η κλίση μου είναι soft-eng και ml. Τα αγαπημένα μου μαθήματα από κατεύθυνση μέχρι τώρα ήταν του ντελόπουλου. Προς το παρόν έχω επιλέξει σχετικά σίγουρα: - Αναγνώριση
- Βάσεις
- Πολυμέσα
- Μηχανική λογισμικού ΙΙ
οπότε μου μένουν αλλα 10 ECTs. Από 7ο έχω πάρει: - Θεωρία δικτύων
- ΘΥΑ
- Λειτουργικά
- Παράλληλα
- Τεχνικές βελτιστοποίησης
- ΨΕΣ
Έλεγα να πάρω ΣΑΕ ΙΙΙ και βιοιατρική και να τελειώνω. Δεν θα ασχόληθω με σαε γενικά αλλά μου άρεσαν πολύ και τα πήγαινα μια χαρά. Το 4ωρο όμως δευτέρα πρωί με πονάει τόσο πολύ που σκέφτομαι σοβαρά να μην το πάρω γι αυτό τον λόγο. Επίσης είμαι της λογικής στον βωμό της γνώσης ας πεθάνουμε γιατί μάθημα που δεν μ' αρέσει δεν με βλέπω να το διαβάζω κι ας είναι πιο εύκολο. Οπότε σκέφτομαι τώρα να πάρω νευρωνικά από πληροφορική αυτό το εξάμηνο και στο 10o να πάρω και μηχανική μάθηση, οπότε μοιράζεται και ο φόρτος κάπως. Σε όλο αυτό πρέπει να χωρέσω και μια διπλωματική που το αρχικό μου πλάνο ήταν να ξεκινήσω διαδικασίες από τώρα. Ο ντελόπουλος -που με ενδιαφέρει- απ' όσο ξέρω δίνει θέματα κάπου τον νοέμβριο, όποτε θα την έπαιρνα τότε, θα ασχολιόμουν κυρίως με βιβλιογραφία μέχρι την εξεταστική και μετά στο 10ο που θα έχω 1 ή κανενα μάθημα θα καώ στην διπλωματική. Πόσο long-shot είναι το πλάνο μου και ποια είναι η καλύτερη επιλογή πιστεύετε; Απ'τα 4 πρώτα που είπες, για πολυμέσα δεν ξέρω, αλλά τα υπόλοιπα θα χρειαστούν αρκετό απ'τον χρόνο σου για εργασίες κτλ. Και πολυμέσα βασικά απότι έχω ακούσει πρέπει να χει εργασίες. Όποια και αν είναι τα άλλα 2 μαθήματα, σκέψου ότι 6 μαθήματα με απαιτητικές εργασίες σου γεμίζουν από μόνα τους ένα εξάμηνο, οπότε η διπλωματική είναι αρκετά στριμωγμένη. Κάποιοι καθηγητές δεν δίνουν διπλωματική έτσι κι αλλιώς αν δεν χρωστάς κάτω από έναν αριθμό μαθημάτων (π.χ. 5). Θα σου πρότεινα να κρατήσεις αυτό το πλάνο αλλά να είσαι και λίγο ρεαλιστικός στο ότι αν θες να ασχοληθείς καλά με αυτά τα μαθήματα η διπλωματική θα πάει αρκετά πίσω. Θα σου πρότεινα επίσης να πας να κάνεις μια συζήτηση μαζί του και να του πεις ότι έχεις τόσα μαθήματα με εργασίες, για να σου πει και αυτός την γνώμη του. Μπορεί να σου πει ότι δεν έχει νόημα να ξεκινήσεις τώρα, και να ξεκινήσεις καλύτερα απ'τον Φεβρουάριο. Ή μπορεί να σου πει να την πάρεις τώρα και να την τρέξεις χαλαρά μέχρι τον Φεβρουάριο, για να σπιντάρεις τότε. Δεν ξέρεις όμως αν μπορεί να σου κρατήσει κάποιο θέμα μέχρι τον Φεβρουάριο, οπότε γενικά συζήτησέ το μαζί του. Γενικά keep in mind ότι το γεγονός ότι η διπλωματική μετράει για 6 μαθήματα λέει από μόνο του πολλά. Θα είναι δηλαδή σαν να έχεις 12 μαθήματα σε ένα εξάμηνο. Είναι καλό βέβαια που κάνεις αυτό το πλάνο στο μυαλό σου και τα βάζεις όλα σε πρόγραμμα, οπότε συζήτησε μαζί του για το πότε και πώς είναι καλύτερο να ξεκινήσεις και όλα γκουντ. Όλα αυτά με δεδομένο ότι θέλεις να πάρεις κάπως χρονοβόρα μαθήματα. Αν έπαιρνες και κάποια εύκολα μαθήματα χωρίς εργασίες και εργαστήρια, τότε άνετα θα μπορούσες να ξεκινήσεις Νοέμβριο. Επίσης και η διπλωματική στον Ντελόπουλο απ'ότι έχω ακούσει θέλει αρκετή δουλειά, έχει και κώδικα και έρευνα κτλ, δεν είναι δηλαδή απ'τις βιβλιογραφικές που βγαίνουν γρήγορα. Σε αυτό εγώ θα σου πρότεινα εφόσον έχεις πάρει αυτά που σε ενδιαφέρουν σαν αντικείμενο, για τα υπόλοιπα ECTS να ξανασκεφτείς και κάποια πιο εύκολα μαθήματα. Ο μελλοντικός σου εαυτός θα σε ευχαριστεί 
|
|
|
|
|