|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
 Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
Show Posts
|
Pages: 1 [2] 3 4 ... 9
|
17
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2020
|
on: February 12, 2021, 22:06:46 pm
|
για να μην παρεξηγηθώ, μακάρι να γίνει το σωστό, αλλά δυστυχώς δεν το βλέπω χαχαχαχα
Το ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο, απλά προσπαθώ να δώσω μια ολοκληρωμένη άποψη και έστω και αυτήν την απλοϊκή πρόταση  . Θα μπορούσα να κράξω αλλά και μεις θα πρέπει κάποια στιγμή να γίνουμε πιο ώριμοι και ψύχραιμοι και να αντιπροτείνουμε ιδέες όσο γίνεται... Αλλιώς δεν θα βρούμε το δίκιο μας
|
|
|
18
|
Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2020
|
on: February 12, 2021, 19:32:08 pm
|
Δεν έδινα σήμερα, ωστόσο είδα τα θέματα, και είχα φίλους που έδιναν. Νομίζω οποιοσδήποτε έχει μια εμπειρία από Πεδίο 2, ρίχνοντας μια ματιά στο 3ο θέμα, καταλάβαινε αμέσως ότι η εκφώνηση κάπου γκελάρει. Δεν μπορούσε να μην είναι τυπογραφικό. Αλλά όταν ρωτάς επανειλημμένα τον καθηγητή, "Κύριε μήπως υπάρχει λάθος στην εκφώνηση?" και η απάντηση είναι " Όχι σωστό είναι απλά πρέπει να σκεφτείς λίγο παραπάνω", τότε εσύ ως φοιτητής τι κάνεις? Εμπιστεύεσαι τον καθηγητή σου ή κάνεις αυτό που νομίζεις εσύ? Επειδή 99 στους 100 θα κάναμε το πρώτο, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτό, γιατί ένας καθηγητής να απαντάει λάθος μέσα στην εξέταση, και όταν τελειώνει η εξέταση να απαντάει διαφορετικά. Και με τι σκοπό. Καταλαβαίνω ότι η ηλεκτρονική εξεταστική είναι μια πρόκληση για όλους, και η αλήθεια είναι ότι και οι καθηγητές δικαιολογημένα αναγκάζονται να δυσκολέψουν τα θέματα και το χρονικό όριο, αλλά το να παραπλανείς ηθελημένα τους φοιτητές με μια εκφώνηση είναι υπερβολικό. Ελπίζω να πρόκειται για απροσεξία, και πιστεύω ότι υπάρχουν τρόποι να διορθωθεί, όπως π.χ. επανεξέταση ή επιεικέστερη βαθμολόγηση. Είναι λίγο άδικο για αυτούς που όντως έχουν προσπαθήσει και έχουν διαβάσει, και θέλουν να περάσουν με το σπαθί τους, να τα πηγαίνουν άσχημα στις εξετάσεις, επειδή οι καθηγητές προσπαθούν να εμποδίσουν έτσι την μαζική αντιγραφή.
|
|
|
30
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Aναγνώριση Προτύπων] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2020-2021
|
on: December 22, 2020, 23:26:07 pm
|
Είχα γράψει εδώ και μετά την πρώτη πρόοδο, ξαναγράφω τώρα μετά την 2η... Αρχικά έπρεπε να μην είχα κάνει αξιολόγηση το μάθημα, ώστε να κάνω σήμερα μετά και την 2η πρόοδο, όπου έχω μια καλύτερη εικόνα για το μάθημα. Δεν είχα πάει καθόλου καλά στην πρώτη πρόοδο, παρά το αρκετό διάβασμα, οπότε σήμερα έδωσα για την εμπειρία απλά, και για να είμαι πιο έτοιμος για Φλεβάρη. Λόγω και άλλων μαθημάτων δεν είχα χρόνο να διαβάσω πολύ, αλλά για κάποιον περίεργο λόγο, τα θέματα σήμερα ήταν πανεύκολα, και όχι δεν θεωρώ ότι είναι υπερβολική η λέξη πανεύκολα. Κυριολεκτικά πρόλαβα ίσα ίσα να κάνω μια περασιά την θεωρία και μία τα εργαστήρια, συνολικά δηλαδή μιλάμε για πολύ λίγες ώρες διάβασμα, ειδικά σε σχέση με την πρώτη πρόοδο, αλλά παίζει να χω γράψει πάνω από 8-9. Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα, τι σκοπό είχαν αυτές οι πρόοδοι? Να καθαρίσουν κόσμο στην πρώτη, και η δεύτερη να μην έχει λόγο ύπαρξης? Γιατί με το διάβασμα που έκανα στη δεύτερη, δεν θεωρώ ότι ξέρω Clustering, παρ'ότι πήγα καλά. Όπως επίσης θεωρώ ότι ξέρω πολύ καλύτερο Classification παρά το γεγονός ότι πήρα 4,5. Οπότε τι ακριβώς εξετάζεται σε αυτές τις προόδους? Τι μαθαίνουμε από αυτό το μάθημα? Εμένα πάντως που δεν είμαι softwarας καθόλου, μου έμαθε ότι για να γράψω καλά στις προόδους, πρέπει είτε να γίνω μηχανάκι στην R χωρίς απαραίτητα να καταλαβαίνω τι γράφω, είτε να κάνω copy paste τις εντολές. Αυτό κρατάω εγώ από αυτές τις προόδους. Ίσως να δούλευε καλύτερα ένα άλλο σύστημα βαθμολόγησης, π.χ. 7/10 Classification και 3/10 Clustering, γιατί εμένα αυτό μου έδειξαν οι πρόοδοι. Ίσως να φταίει η ηλεκτρονική εξέταση, και προσπαθώντας οι διδάσκοντες να περιορίσουν την αντιγραφή, καταδικάζουν και ένα κομμάτι φοιτητών με τον περιορισμένο χρόνο. Γνώμη μου είναι ότι όλοι θα έπρεπε να βλέπουν τι πάει στραβά σε αυτό το μάθημα με τις προόδους, ανεξάρτητα αν πήγαν καλά ή όχι, αλλά δεν βλέπω να υπάρχουν και πολλά παράπονα...
|
|
|
|
|