• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
July 03, 2025, 05:27:18 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
July 03, 2025, 05:27:18 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Lits
[Today at 01:33:53]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Nikos_313
[July 02, 2025, 15:29:13 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[July 02, 2025, 14:56:35 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[July 02, 2025, 14:17:13 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Le ece
[July 02, 2025, 12:30:13 pm]

Ποιητής του Μήνα - Παράσι...
by Nikos_313
[July 01, 2025, 23:57:12 pm]

Μάθημα επιλογής από άλλο ...
by tzortzis
[July 01, 2025, 19:37:31 pm]

[Δίκτυα Ι ΝΠΣ] Γενικές απ...
by Saint_GR
[July 01, 2025, 18:38:40 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[July 01, 2025, 13:23:14 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούνιος ...
by Mr Watson
[July 01, 2025, 03:00:23 am]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Giopan
[June 30, 2025, 22:54:29 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 30, 2025, 11:27:40 am]

[Ηλεκτρικά Κυκλώματα Ι] Γ...
by nmpampal
[June 30, 2025, 02:07:32 am]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Juror8
[June 29, 2025, 13:27:54 pm]

[Ηλεκτρολογικά Υλικά] Απο...
by nmpampal
[June 28, 2025, 17:39:03 pm]

[Αξιοπιστία Συστημάτων] Ν...
by Agios Gewrgios Printezis
[June 28, 2025, 11:30:11 am]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by george14
[June 27, 2025, 17:39:27 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 27, 2025, 17:31:52 pm]

Σύνθεση νέων Πρυτανικών Α...
by Katarameno
[June 27, 2025, 16:07:02 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[June 27, 2025, 15:40:14 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9971
Latest: Ganastop
Stats
Total Posts: 1427189
Total Topics: 31723
Online Today: 216
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 5
Guests: 117
Total: 122
Giopan
noimaginationforthis
Gauss111
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
  Show Posts
Pages: 1 [2] 3 4 ... 9
16  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Φεβρουάριος 2021 on: February 15, 2021, 23:49:37 pm
ΑΣΥΡΜΑΤΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΟΠΩΣ Ο ΔΙΨΑΣΜΕΝΟΣ ΤΗ ΣΤΑΓΟΝΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ 20 ΜΕΡΕΣ !!!
17  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2020 on: February 12, 2021, 22:06:46 pm
Quote from: Save Earth on February 12, 2021, 20:53:28 pm



για να μην παρεξηγηθώ, μακάρι να γίνει το σωστό, αλλά δυστυχώς δεν το βλέπω
Quote from: The Goat on February 12, 2021, 20:12:52 pm
χαχαχαχα

Το ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο, απλά προσπαθώ να δώσω μια ολοκληρωμένη άποψη και έστω και αυτήν την απλοϊκή πρόταση  Tongue. Θα μπορούσα να κράξω αλλά και μεις θα πρέπει κάποια στιγμή να γίνουμε πιο ώριμοι και ψύχραιμοι και να αντιπροτείνουμε ιδέες όσο γίνεται... Αλλιώς δεν θα βρούμε το δίκιο μας   
18  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II / Re: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2020 on: February 12, 2021, 19:32:08 pm
Δεν έδινα σήμερα, ωστόσο είδα τα θέματα, και είχα φίλους που έδιναν. Νομίζω οποιοσδήποτε έχει μια εμπειρία από Πεδίο 2, ρίχνοντας μια ματιά στο 3ο θέμα, καταλάβαινε αμέσως ότι η εκφώνηση κάπου γκελάρει. Δεν μπορούσε να μην είναι τυπογραφικό. Αλλά όταν ρωτάς επανειλημμένα τον καθηγητή, "Κύριε μήπως υπάρχει λάθος στην εκφώνηση?" και η απάντηση είναι " Όχι σωστό είναι απλά πρέπει να σκεφτείς λίγο παραπάνω", τότε εσύ ως φοιτητής τι κάνεις? Εμπιστεύεσαι τον καθηγητή σου ή κάνεις αυτό που νομίζεις εσύ? Επειδή 99 στους 100 θα κάναμε το πρώτο, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτό, γιατί ένας καθηγητής να απαντάει λάθος μέσα στην εξέταση, και όταν τελειώνει η εξέταση να απαντάει διαφορετικά. Και με τι σκοπό. Καταλαβαίνω ότι η ηλεκτρονική εξεταστική είναι μια πρόκληση για όλους, και η αλήθεια είναι ότι και οι καθηγητές δικαιολογημένα αναγκάζονται να δυσκολέψουν τα θέματα και το χρονικό όριο, αλλά το να παραπλανείς ηθελημένα τους φοιτητές με μια εκφώνηση είναι υπερβολικό. Ελπίζω να πρόκειται για απροσεξία, και πιστεύω ότι υπάρχουν τρόποι να διορθωθεί, όπως π.χ. επανεξέταση ή επιεικέστερη βαθμολόγηση. Είναι λίγο άδικο για αυτούς που όντως έχουν προσπαθήσει και έχουν διαβάσει, και θέλουν να περάσουν με το σπαθί τους, να τα πηγαίνουν άσχημα στις εξετάσεις, επειδή οι καθηγητές προσπαθούν να εμποδίσουν έτσι την μαζική αντιγραφή.
19  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Μικροκυματική Τεχνολογία / Re: [Μικροκυματική Τεχνολογία] Γενικές απορίες και επικαιρότητα/ανακοινώσεις 2020/21 on: February 10, 2021, 22:22:10 pm
Παιδιά εγώ δεν το δωσα το μάθημα τώρα, η αλήθεια είναι ότι το φοβήθηκα λόγω τεράστιας ύλης και λόγω εμπειρίας που είχα από τις Οπτικές... Νομίζω πως ο Κριεζής δεν ήταν πάντα έτσι, απλά η κατάσταση εκτροχιάστηκε με την αντιγραφή τον Ιούνη και Σεπτέμβρη, και επειδή του την είχαμε "πει" και στο μάθημα ότι δεν είναι σωστό να τιμωρεί τους πάντες επειδή αντιγράφουν κάποιο λίγοι ... Γενικά δεν περίμενα να ξεφύγει τόσο η κατάσταση, τον θεωρώ από τους πιο τίμιους και λογικούς καθηγητές.. Τι να πω
20  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: εξέταση Τηλεπ1 on: February 10, 2021, 19:10:19 pm
Οι 2 ερωτήσεις που είπανε ότι θα μετρήσουν για όλους σωστά ποιες ακριβώς ήταν? Ξερεί κανείς?
21  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Aναγνώριση Προτύπων] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2020-2021 on: February 05, 2021, 19:06:44 pm
Quote from: HarryDresden on February 05, 2021, 18:25:41 pm

Κανονικα αμα η μεθοδολογια ηταν σωστη πρεπει να τα παρουν και τα δυο σωστα
Μακάρι να γίνει αυτό, γιατί λόγω χρόνου πιστεύω πολλοί μπορεί να ξέρανε τι πρέπει να κάνουν αλλά να μην προλάβανε και να κάνανε λάθη λόγω βιασύνης και απροσεξίας
22  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Aναγνώριση Προτύπων] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2020-2021 on: February 05, 2021, 16:19:59 pm
Quote from: snek on February 05, 2021, 15:34:21 pm
Ξεφτιληστικε ενα ακομα μαθημα, επισης δεν πρεπει να τους στειλουμε μαιλ να βαλει σωστες και τις δυο απαντησεις για το low/medium για οσους δεν το ακουσαν ?
Για αρχή θα έπρεπε να έχουν ενημερώσει τους πάντες για το λάθος. Το λιγότερο που μπορούν να κάνουν είναι να το μετρήσουν σωστό σε όλους
23  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Aναγνώριση Προτύπων] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2020-2021 on: February 05, 2021, 13:25:44 pm
Quote from: snek on February 05, 2021, 13:22:31 pm
Πωωω το low ηταν ??

Ναι ρώτησε ένα παιδί και το είπε ο μιχάλης στο Group 1
24  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Aναγνώριση Προτύπων] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2020-2021 on: February 05, 2021, 13:10:12 pm
Quote from: pontikomamis on February 05, 2021, 13:04:53 pm
Εμένα μια εκφώνηση έλεγε το εξής "επιλεξε το χαμηλό μισθό" και σε παρένθεση είχε (salary = medium)...5 λεπτά το κοιτούσα ! Έβαλα το low τελικά.

Το ρώτησε παιδί στο γκρουπ μου αυτό, και του είπε ότι είναι λάθος η εκφώνηση. Σωστά πήρες το low, αλλά το θέμα είναι οτί εφόσον το βρήκανε, δεν ενημέρωσαν τα άλλα groups για το λάθος. Απαράδεκτοι
25  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Aναγνώριση Προτύπων] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2020-2021 on: February 05, 2021, 12:58:32 pm
Επιβάλλεται η κανονικοποίηση...
Ξεπέρασε και την πρώτη πρόοδο το σημερινό :Ρ
26  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι / Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Ύλη που έχει καλυφθεί 2020/21 on: January 27, 2021, 22:50:56 pm
Quote from: Caterpillar on January 27, 2021, 19:25:53 pm
Ποιος Κώστας είναι αυτός?   Cheesy. Δεν έχει αναφερθεί καθόλου σε αυτά.

Τίποτα απλά ήταν εντός επί Δημάκη, λέω μήπως  Tongue
27  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι / Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Ύλη που έχει καλυφθεί 2020/21 on: January 27, 2021, 19:14:33 pm
Costas Loop και Squaring Loop είναι στην ύλη?
28  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ανάλυση και Σύνθεση Ραδιοσυστημάτων / Re: [Ανάλυση και Σύνθεση Ραδιοσυστημάτων] Γενικές απορίες και επικαιρότητα 2020/21 on: January 11, 2021, 15:16:16 pm
Χρυσουλίδης δεν θα κάνει μάθημα σήμερα? Είχε πει κάτι τέτοιο την τελευταία φορά?
29  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ανάλυση και Σύνθεση Ραδιοσυστημάτων / Re: [Ανάλυση και Σύνθεση Ραδιοσυστημάτων] Γενικές απορίες και επικαιρότητα 2020/21 on: December 22, 2020, 23:29:08 pm
Quote from: PNyktwr on December 22, 2020, 23:15:49 pm
Ναι, του Σεργιάδη εννοώ. Τα pll τα έχει και στο βιβλίο, αλλά από μια ματιά που έριξα τα γράφει πολύ πιο θεωρητικά από το πώς μας τα έδειξε ο Δημητρίου. Οπότε δεν ξέρω κατά πόσο θα βοηθήσει το βιβλίο στα pll για το κομμάτι των εξετάσεων τουλάχιστον.
Κατάλαβα σε ευχαριστώ πολύ  Grin
30  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Aναγνώριση Προτύπων] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2020-2021 on: December 22, 2020, 23:26:07 pm
Είχα γράψει εδώ και μετά την πρώτη πρόοδο, ξαναγράφω τώρα μετά την 2η...
Αρχικά έπρεπε να μην είχα κάνει αξιολόγηση το μάθημα, ώστε να κάνω σήμερα μετά και την 2η πρόοδο, όπου έχω μια καλύτερη εικόνα για το μάθημα.
Δεν είχα πάει καθόλου καλά στην πρώτη πρόοδο, παρά το αρκετό διάβασμα, οπότε σήμερα έδωσα για την εμπειρία απλά, και για να είμαι πιο έτοιμος για Φλεβάρη. Λόγω και άλλων μαθημάτων δεν είχα χρόνο να διαβάσω πολύ, αλλά για κάποιον περίεργο λόγο, τα θέματα σήμερα ήταν πανεύκολα, και όχι δεν θεωρώ ότι είναι υπερβολική η λέξη πανεύκολα. Κυριολεκτικά πρόλαβα ίσα ίσα να κάνω μια περασιά την θεωρία και μία τα εργαστήρια, συνολικά δηλαδή μιλάμε για πολύ λίγες ώρες διάβασμα, ειδικά σε σχέση με την πρώτη πρόοδο, αλλά παίζει να χω γράψει πάνω από 8-9.
Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα, τι σκοπό είχαν αυτές οι πρόοδοι? Να καθαρίσουν κόσμο στην πρώτη, και η δεύτερη να μην έχει λόγο ύπαρξης? Γιατί με το διάβασμα που έκανα στη δεύτερη, δεν θεωρώ ότι ξέρω Clustering, παρ'ότι πήγα καλά. Όπως επίσης θεωρώ ότι ξέρω πολύ καλύτερο Classification παρά το γεγονός ότι πήρα 4,5. Οπότε τι ακριβώς εξετάζεται σε αυτές τις προόδους? Τι μαθαίνουμε από αυτό το μάθημα? Εμένα πάντως που δεν είμαι softwarας καθόλου, μου έμαθε ότι για να γράψω καλά στις προόδους, πρέπει είτε να γίνω μηχανάκι στην R χωρίς απαραίτητα να καταλαβαίνω τι γράφω, είτε να κάνω copy paste τις εντολές. Αυτό κρατάω εγώ από αυτές τις προόδους.
Ίσως να δούλευε καλύτερα ένα άλλο σύστημα βαθμολόγησης, π.χ. 7/10 Classification και 3/10 Clustering, γιατί εμένα αυτό μου έδειξαν οι πρόοδοι. Ίσως να φταίει η ηλεκτρονική εξέταση, και προσπαθώντας οι διδάσκοντες να περιορίσουν την αντιγραφή, καταδικάζουν και ένα κομμάτι φοιτητών με τον περιορισμένο χρόνο.
Γνώμη μου είναι ότι όλοι θα έπρεπε να βλέπουν τι πάει στραβά σε αυτό το μάθημα με τις προόδους, ανεξάρτητα αν πήγαν καλά ή όχι, αλλά δεν βλέπω να υπάρχουν και πολλά παράπονα...
Pages: 1 [2] 3 4 ... 9
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...