|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
Show Posts
|
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 9
|
31
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Aναγνώριση Προτύπων] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2020-2021
|
on: December 22, 2020, 23:26:07 pm
|
Είχα γράψει εδώ και μετά την πρώτη πρόοδο, ξαναγράφω τώρα μετά την 2η... Αρχικά έπρεπε να μην είχα κάνει αξιολόγηση το μάθημα, ώστε να κάνω σήμερα μετά και την 2η πρόοδο, όπου έχω μια καλύτερη εικόνα για το μάθημα. Δεν είχα πάει καθόλου καλά στην πρώτη πρόοδο, παρά το αρκετό διάβασμα, οπότε σήμερα έδωσα για την εμπειρία απλά, και για να είμαι πιο έτοιμος για Φλεβάρη. Λόγω και άλλων μαθημάτων δεν είχα χρόνο να διαβάσω πολύ, αλλά για κάποιον περίεργο λόγο, τα θέματα σήμερα ήταν πανεύκολα, και όχι δεν θεωρώ ότι είναι υπερβολική η λέξη πανεύκολα. Κυριολεκτικά πρόλαβα ίσα ίσα να κάνω μια περασιά την θεωρία και μία τα εργαστήρια, συνολικά δηλαδή μιλάμε για πολύ λίγες ώρες διάβασμα, ειδικά σε σχέση με την πρώτη πρόοδο, αλλά παίζει να χω γράψει πάνω από 8-9. Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα, τι σκοπό είχαν αυτές οι πρόοδοι? Να καθαρίσουν κόσμο στην πρώτη, και η δεύτερη να μην έχει λόγο ύπαρξης? Γιατί με το διάβασμα που έκανα στη δεύτερη, δεν θεωρώ ότι ξέρω Clustering, παρ'ότι πήγα καλά. Όπως επίσης θεωρώ ότι ξέρω πολύ καλύτερο Classification παρά το γεγονός ότι πήρα 4,5. Οπότε τι ακριβώς εξετάζεται σε αυτές τις προόδους? Τι μαθαίνουμε από αυτό το μάθημα? Εμένα πάντως που δεν είμαι softwarας καθόλου, μου έμαθε ότι για να γράψω καλά στις προόδους, πρέπει είτε να γίνω μηχανάκι στην R χωρίς απαραίτητα να καταλαβαίνω τι γράφω, είτε να κάνω copy paste τις εντολές. Αυτό κρατάω εγώ από αυτές τις προόδους. Ίσως να δούλευε καλύτερα ένα άλλο σύστημα βαθμολόγησης, π.χ. 7/10 Classification και 3/10 Clustering, γιατί εμένα αυτό μου έδειξαν οι πρόοδοι. Ίσως να φταίει η ηλεκτρονική εξέταση, και προσπαθώντας οι διδάσκοντες να περιορίσουν την αντιγραφή, καταδικάζουν και ένα κομμάτι φοιτητών με τον περιορισμένο χρόνο. Γνώμη μου είναι ότι όλοι θα έπρεπε να βλέπουν τι πάει στραβά σε αυτό το μάθημα με τις προόδους, ανεξάρτητα αν πήγαν καλά ή όχι, αλλά δεν βλέπω να υπάρχουν και πολλά παράπονα...
|
|
|
38
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Aναγνώριση Προτύπων] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2020-2021
|
on: November 19, 2020, 23:29:30 pm
|
Πιστεύω είχε εντολές που δεν είχαμε δεί. Συγκεκριμένα με τα levels και τα factors ακόμα και ο διδακτορικός σκάλωσε όταν πήγε να κάνει το 3ο εργαστήριο και δεν μπορούσε να υπολογίσει την κλάση συγκεκριμένου δείγματος. Λόγω αυτού και υπολογιζοντας τον χρόνο που είχαμε νομίζω η δυσκολία της εξέτασης δεν ήταν μέτρια.
Έτσι ακριβώς είναι, και κακώς δεν είχαν σχολιαστεί πολύ αυτά τότε που γινόντουσαν, και τα λέμε τώρα που την πάθαμε... Αλλά δεν γίνεται να υπάρχει λάθος στο εργαστήριο, και να μην βγαίνει κάποιος διδάσκων στο επόμενο μάθημα να πει, "ξέρετε παιδιά, αυτό που δεν δούλευε στο προηγούμενο εργαστήριο, ήταν αυτό τελικά" , ή "έχουμε ενημερώσει τα φυλλάδια και βάλαμε το σωστό".
|
|
|
40
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Aναγνώριση Προτύπων] Ανακοινώσεις - Επικαιρότητα 2020-2021
|
on: November 19, 2020, 21:22:31 pm
|
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω, μπορώ να γράψω ολόκληρη έκθεση για το σημερινό... Το χειρότερο είναι ότι μας είχαν πει θα σας βάλουμε ότι δείξαμε στο εργαστήριο και στα κουίζ, τίποτα παραπάνω... Και πραγματικά δεν ξέρω τι στόχο είχε η σημερινή πρόοδος, ουσιαστικά εξεταστήκαμε σε διαφορετικά πράγματα από αυτά που μας έδειξαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος, και μάλιστα σε χρόνο που πρέπει να σαι και παααρα πολύ καλά διαβασμένος, και να χεις ξοδέψει πάρα πολλές ώρες στην εξοικείωση με την R. Το υλικό του μαθήματος δεν βοηθάει σε καμία περίπτωση σε αυτό. Θα δικαιολογούσα σε ένα βαθμό το σημερινό, αν το μάθημα που κάναμε ήταν ανάλογης δυσκολίας, και όχι στα εργαστήρια να κάνουμε 2-3 εντολές για κάθε κεφάλαιο.
Προσωπικά θεωρώ πως έκανα ένα μέτριο διάβασμα, ούτε σκίστηκα δλδ 1 μήνα, αλλά ούτε κάθισα να διαβάσω τελευταία στιγμή όλη την ύλη. Για μένα το σημερινό ήταν ξεκάθαρα εξέταση για να μαζευτούν όλοι γύρω από το 5
|
|
|
44
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα επιλογής / Re: Βοήθεια για την επιλογή μαθημάτων του 7ου εξαμήνου
|
on: October 22, 2020, 20:29:39 pm
|
Να δώσω και μια άποψη ως τηλεπ αλλά και όπως βλέπω ως τρίτος φίλους ηλεκτρονικάριους ( για ενέργεια δεν έχω άποψη). Για τους τηλέπ: Το 7ο εξάμηνο ο τομέας δεν προσφέρει καλά επιλογής κατά τη γνώμη μου, καθώς είναι κυρίως μαθήματα αυτοτελή που δεν σχετίζονται με κάποιο άλλο στη συνέχεια. Ένα λάθος κατ'εμέ που καλό θα ήταν να το ξεκαθαρίσετε από τώρα και να το αποφύγετε στην συνέχεια ( εγώ το έκανα :ρ ), είναι ότι το γεγονός ότι είστε τηλεποικινωνιακοί δεν σημαίνει ότι πρέπει να περιορίζεστε στα μαθήματα του τομέα. Υπάρχουν μαθήματα ηλεκτρονικής και στο 7ο και στο 8ο και στο 9ο εξάμηνο που πραγματικά είναι πολύ χρήσιμα και "διατομεακά" αν μπορώ να το πω έτσι :Ρ , π.χ. Ανάλυση Δεδομένων,Αναγνώριση Προτύπων, Χρονοσειρές και αρκετά ακόμα. Εννοείται δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις "γουστάρω Ηλεκτρακουστική¨ ή "γουστάρω Ειδικές Κεραίες", προφανώς το παίρνεις τότε. Αυτό που λέω είναι να μπαλαντζάρετε λίγο το τι "χρειάζεται" με το τι σας ενδιαφέρει να μάθετε. Δηλαδή με ό,τι και να θες να ασχοληθείς σήμερα ως τηλεπ, δεν νομίζω να "γλυτώσεις" Machine Learning ή Δεδομένα. Από την άλλη δεν είμαι σίγουρος για το πως πρέπει να σχολιάσω το ότι έχουμε υποχρεωτικά μαθήματα. 7ο,8ο εξάμηνο θεωρώ ότι ήταν αρκετά κομπλέ και όντως χρήσιμα, τώρα για 9ο με βάζει σε δεύτερες σκέψεις ο κ.Σεργιάδης και λίγο οι Ασύρματες Για τους ηλεκτρονικάριους: Πραγματικά νομίζω είναι πολύ κακό το πρόγραμμα σπουδών για τους ηλεκτρονικάριους. Από την μια όπως είπαν πάνω τα παιδιά δεν γίνεται να ακολουθείς 2-3 υποκατηγορίες της ηλεκτρονικής ταυτόχρονα γιατί και χρονικά και σαν δουλειά αλήθεια δεν βγαίνει :Ρ. Οπότε αναγκάζεσαι να ακολουθήσεις 1 ή 2 και να γεμίσεις παράλληλα με μαθήματα που δεν σε ενδιαφέρουν καθόλου από Τηλεπ και Ενέργεια και ουσιαστικά να γίνεις "συλλέκτης¨ ects επιλέγοντας μαθήματα με μόνο κριτήριο το πόσα ects έχουν ( ειδικά στο 9ο που είσαι πολύ ζόρικα από μαθήματα ) . Οπότε δηλώσεις σαν του παιδιού που είδα πιο πάνω που θέλει όλα τα βαρβάτα είναι μη βιώσιμες θεωρώ :Ρ.
|
|
|
|
|