• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
October 03, 2023, 14:32:33 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Θέματα Διπλωματικών Εργασιών ΤΗΜΜΥ
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
October 03, 2023, 14:32:33 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Βάσεις Δεδομένων] Ανακοι...
by tzelilai
[Today at 13:44:32]

[Σχεδίαση Συστημάτων Υλικ...
by okan
[Today at 13:03:17]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Σοκοφρέτας
[Today at 12:13:48]

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ...
by Katarameno
[Today at 11:27:36]

[Ανάλυση και Σύνθεση Ραδι...
by supersonic pepega
[Today at 10:36:32]

[Μικροκυματική Τεχνολογία...
by supersonic pepega
[Today at 10:36:24]

[Χρονοσειρές] Επικαιρότητ...
by supersonic pepega
[Today at 10:29:54]

[Συστήματα Μετρήσεων] Απο...
by supersonic pepega
[Today at 10:01:38]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by chatzikys
[Today at 09:46:04]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Caterpillar
[Today at 08:02:23]

Περί επιλογής τομέα...
by Caterpillar
[Today at 07:50:01]

[Ανάλυση Δεδομένων] Γενικ...
by supersonic pepega
[Today at 07:45:37]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by kathrin_p
[October 02, 2023, 23:53:26 pm]

Κάλεσμα / Συνάντηση ΟΔ/ΟΣ...
by Katarameno
[October 02, 2023, 21:29:04 pm]

[Ψηφιακά Συστήματα ΗW σε ...
by Starki
[October 02, 2023, 20:09:33 pm]

[Ψηφιακά Συστήματα ΗW σε ...
by Starki
[October 02, 2023, 20:08:57 pm]

[Ισχύος I] Γενικές απορίε...
by Mr Watson
[October 02, 2023, 20:06:43 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by Starki
[October 02, 2023, 20:04:50 pm]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by Starki
[October 02, 2023, 20:04:02 pm]

[ΣΑΕ ΙΙΙ] Απορίες στις ασ...
by Starki
[October 02, 2023, 20:02:00 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9272
Latest: konouz
Stats
Total Posts: 1410488
Total Topics: 30931
Online Today: 172
Online Ever: 901
(October 13, 2020, 16:39:09 pm)
Users Online
Users: 53
Guests: 112
Total: 165
chatzikys
lidakossy
nicksterghs
papaloui
Filip-kan
georsoti
apostchris
nikosgk
firefox1
giannora
Captain
BigBrainz
LYMIG
gpap
bluecactusgr
ckaragiak
John120196
Vicky1213!
chrysolog
Sintrimi_Sanidi
kapoutsi
arswagdapro
samamidou
vkarapas
nataliapap
DIMITRIS2000
JoHn!
jh13
Chr1sgr
Caterpillar
gkg
Elliot Alderson
tasos_ntv
ThanosTheTT
redwolf
mariospg
paul
noreason
Thanos35
Geoth
aurora
alexter
Firstchanter
could_not_find_a_name
dimitris kiziridis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
  Show Posts
Pages: 1 ... 8 9 [10]
136  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [Προγραμματιστικές Τεχνικές] Task 4 - Κυριακή 20/11 11:55 μμ on: November 16, 2016, 00:21:29 am
Quote from: georthom on November 15, 2016, 23:10:23 pm
Στο exercise 4 το ogre δεχεται το Id της καρτας που κλαπηκε η ολοκληρη την καρτα ετσι ωστε να μπορουμε να ρωτησουμε την καρτα πού ειναι και να παμε το ογρε αμεσως εκει.Αμα ξερω μονο το id πρεπει να βαλλω το ogre να ψαξει ενα ενα τα μερη και εναν εναν τους ανθρωπους;

To ogre δέχεται μόνο το ID. Δεν χρειάζεται να ψάξεις ένα ένα τα μέρη, καθώς η (clock) μετακινεί τυχαία το ogre. Αρκεί δηλαδή να τοποθετήσεις το ogre αρχικά στο dungeon.

Επίσης, στο ερώτημα αυτό έχει προστεθεί μία παραπάνω απαίτηση, οπότε σου προτείνω να κατεβάσεις ξανά το ps4.pdf.
137  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [Προγραμματιστικές Τεχνικές] Task 4 - Κυριακή 20/11 11:55 μμ on: November 12, 2016, 20:02:16 pm
Έχει γίνει αλλαγή στην εκφώνηση στην Exercise 4, και δίνεται πλέον η μορφή του ονόματος που πρέπει να έχει το ogre της report-stolen-card.
138  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [Προγραμματιστικές Τεχνικές] Task 4 - Κυριακή 20/11 11:55 μμ on: November 09, 2016, 22:35:33 pm
Quote from: sotiristsar on November 09, 2016, 02:11:40 am
Έχουμε ιδέα τι είναι αυτό το Quiz που ανέβηκε elearning ???

Είναι multiple choice quiz για τις 4 ερωτήσεις του Theoretical understanding που έχει η εκφώνηση.

Quote from: maria.t on November 09, 2016, 22:30:58 pm
παιδια οταν παταω το link για το cms για να κατεβασω το ps4 και το tester4 με πηγαινει στη σελιδα για την προηγουμενη ασκηση!εχει κανεις αλλος το ιδιο προβλημα?

Το CMS για την 4η άσκηση δεν άνοιξε ακόμα, αλλά μπορείς να κατεβάσεις τα αρχεία από τα links στο elearning.
139  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός / Re: [Προγραμματιστικές Τεχνικές] Task 3 - Κυριακή 6/11 11:55 μμ on: October 27, 2016, 14:40:09 pm
Quote from: Argirios on October 27, 2016, 09:00:47 am
Τί ακάουντ χρησιμοποιούμε στο cms για να ανεβάσουμε τις εργασίες?

Κάνεις εγγραφή στις Προγραμματιστικές Τεχνικές (2016 - 2017) στο elearning, και μετά στέλνεις e-mail στο fcdimitr@auth.gr για να πάρεις τα στοιχεία εισόδου στο cms.
140  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Δομημένος Προγραμματισμός / Re: [Δομημένος Προγραμματισμός] Άσκηση 5 (Hμ/νία λήξης: 10/4/2016) on: March 31, 2016, 22:45:16 pm
Quote from: Apostolof on March 31, 2016, 18:22:31 pm
Πολύ καλός Assassin. Σωστότατος και open source Smiley
Βέβαια καλό θα είναι αν έχεις έτοιμο πρόγραμμα που λειτουργεί και όχι απορίες να το ποστάρεις μετά τη λήξη της διορίας.

Τώρα στα του προγραμματισμού, εγώ θα το έγραφα όπως λέει ο Egkelados για οικονομία χώρου. Εδώ δεν υπάρχει καμία διαφορά. Αλλά όταν υπάρχουν πολλές επαναλήψεις ή αναδρομικές συναρτήσεις μπορεί οι προσωρινές μεταβλητές αυτές να δημιουργήσουν πρόβλημα.

Σχετικά με το χρόνο εκτέλεσης μπορούμε να δούμε τα αποτελέσματα αυτού:
Code:
#include <stdio.h>
#include <time.h>
#define REP 1000000

double kybos1(float);
double ginomeno1(float,float,float);
double kybos2(float);
double ginomeno2(float,float,float);

int main() {
clock_t begin1, end1,begin2, end2;
double time_spent1,time_spent2;
float x,y,z;
double fu;
int i;
begin1 = clock();
for(i=0;i<REP;i++){
    x=y=z=i;
    printf("To αποτελεσμα της f(x) είναι : %f\n",kybos1(x)+ginomeno1(x,y,z) );
}
end1 = clock();
time_spent1 = (double)(end1 - begin1) / CLOCKS_PER_SEC;
begin2 = clock();
for(i=0;i<REP;i++){
    x=y=z=i;
    fu=kybos2(x)+ginomeno2(x,y,z);
    printf("To αποτελεσμα της f(x) είναι : %f\n",fu );
}
end2 = clock();
time_spent2 = (double)(end2 - begin2) / CLOCKS_PER_SEC;
printf("Time 1 = %lf\nTime 2 = %lf",time_spent1,time_spent2);
return 0;
}
double kybos1(float x){
return x*x*x;
}
double ginomeno1(float x, float y, float z){
return x*y*z;
}
double kybos2(float x){
double t;
t=x*x*x;
return t;
}
double ginomeno2(float x, float y, float z){
double t;
t=x*y*z;
return t;
}

Εγώ το έτρεξα μέχρι τις 1000000 επαναλήψεις και έβγαλε:
Code:
Time 1 = 165.24
Time 2 = 164.69

Δηλαδή η γραφή του Assassin είναι γρηγορότερη! Αυτό υποθέτω ότι συμβαίνει γιατί ο compiler που χρησιμοποίησα (mingw) κάνει καλύτερο optimization στη μορφή που το έχει γράψει ο Assassin από ότι στην άλλη. Ο ίδιος κώδικας όταν χρησιμοποίησα gnu gcc έδωσε:
Code:
Time 1 = 160.23
Time 2 = 160.26
Αν κάποιος ξέρει περισσότερα ας συμπληρώσει.

Συμφωνώ με Apostolof, το απλό return x*x*x φαίνεται πιο ευανάγνωστο, ενώ η άλλη λύση μπορεί να αυξήσει τις απαιτήσεις σε χώρο και μνήμη, αν και πάλι είναι αμελητέες.

Έκανα κι εγώ κάποια benchmarks με το GCC και τον κώδικα του Apostolof, αφού αφαίρεσα τις printf που είναι αρκετά βαριές (https://gist.github.com/kongr45gpen/269d32cafc307b6bce44d9ffd0856ed0). Με full optimization, οι δύο τρόποι δεν είχαν διαφορά (άλλοτε έβγαινε το 1 γρηγορότερο, άλλοτε το 2), ενώ με καθόλου optimization, οι συναρτήσεις χωρίς έξτρα μεταβλητή είναι ελάχιστα πιο γρήγορες από τις άλλες:

Code:
gcc -03

Time 1 = 0.282369
Time 2 = 0.282341

Code:
gcc -00

Time 1 = 2.374460
Time 2 = 2.612350

EDIT: gcc -O4 → gcc -O3
141  Πίνακας Ανακοινώσεων / Ληγμένες Αγγελίες / Re: Ζητούνται βιβλία 2ου εξαμήνου για ανταλλαγή on: March 27, 2016, 22:09:46 pm
Μάλλον θέλει ο Εύδοξος νέες εκδόσεις. Ο Vlassis έχει του 2011, ενώ ο Egkelados ζητά του 2014 και 2015.
142  Αίθουσα Υποδοχής / Πληροφορίες για τους πρωτοετείς / Re: Αριθμός ΑΕΜ?? on: March 09, 2016, 22:31:29 pm
Αν έχεις δημιουργήσει λογαριασμό, μπορείς να το δεις και στο https://sis.auth.gr/
143  Μαθήματα Βασικού Κύκλου / Λογισμός Ι / Re: [Λογισμός Ι] Απορίες σε ασκήσεις 2015/2016 on: October 30, 2015, 16:43:07 pm
Η εξίσωση δεν πρέπει να βγάζει αποτέλεσμα συνάρτηση που να εκφράζεται με γνωστές συναρτήσεις.

Αφού δε ζητείται η ακριβής λύση για κάθε t, σκοπός της άσκησης είναι να χρησιμοποιήσεις αριθμητική μέθοδο για να βρεις την απάντηση, όπως πρότεινε ο vasilis94.
Η μέθοδος που προτείνει ο Κεχαγιάς για την αριθμητική επίλυση είναι αυτή του Euler, όπως μπορείς να διαβάσεις στο README της σπιτεργασίας.

Πρέπει λοιπόν να υλοποιήσεις τη μέθοδο του Euler όπως φαίνεται στο http://tutorial.math.lamar.edu/Classes/DE/EulersMethod.aspx, χρησιμοποιώντας τη Matlab, το δωρεάν Sage ή οποιοδήποτε άλλο εργαλείο/γλώσσα προγραμματισμού θες.
Pages: 1 ... 8 9 [10]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...