• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 01, 2025, 22:04:16 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 01, 2025, 22:04:16 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Mr Watson
[Today at 21:17:49]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[Today at 20:35:12]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by nmpampal
[Today at 20:03:57]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[Today at 15:13:09]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by PolarBear
[Today at 15:05:18]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[Today at 15:03:05]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[Today at 13:53:11]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by MajorTom
[Today at 11:34:38]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by okan
[July 31, 2025, 20:32:45 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[July 30, 2025, 14:19:11 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Διάλεξις
[July 29, 2025, 01:00:00 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9987
Latest: Kwtininatheod
Stats
Total Posts: 1427631
Total Topics: 31739
Online Today: 147
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 14
Guests: 99
Total: 113
stefpapa21
PolarBear
Gaspard
stavros0201
Mr Watson
afroditi
AcDimitri
ggougous
Xxanth
femanak
jimalexoud
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
  Show Posts
Pages: [1]
1  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Μηχανική Λογισμικού Ι (πρώην Τεχνολογία Λογισμικού) / Re: [Τεχνολογία Λογισμικού] Να επιλέξω το μάθημα ; on: July 03, 2025, 21:50:25 pm
Το πήρα κι εγώ με Συμεωνίδη και γενικά συμφωνώ με ότι ειπώθηκε από τον odysseass. Γενικά θεωρώ τα μαθήματα της issel έχουν αυτήν την βαρετή γραφειοκρατική δομή που αναγκάζεσαι να κάνεις χαμαλοδουλειές και να γράφεις τα ίδια και τα ίδια πολλές φορές. Η ΜΛ1 ήταν μάλλον το χειρότερο από τα άλλα δύο (βάσεις ήταν αρκετά πιο χαλαρά και φαν, ΜΛ2 αποσο εχω ακουσει επισης πιο πρακτικό). Δεν προχώρησα στη ΜΛ2 γιατί βαρέθηκα πολύ σε αυτό το μάθημα και μου έδωσε αρνητική εικόνα για το software engineering, αν και δεν έχω εμπειρία στον τομέα οπότε δε μπορώ να πω αν γενικά είναι έτσι το αντικείμενο ή απλά το κάνουν έτσι αυτοί. Κατανοώ ότι είναι απαραίτητο να γράφεις κι ένα documentation για την εφαρμογή σου αλλά θα περίμενα και κάτι πιο πρακτικό. Επίσης μια λεπτομέρεια που παρατήρησα είναι ότι κάποια concepts τα έβλεπες καλύτερα στις βάσεις δεδομένων και για μένα φάνηκε κάπως παράδοξο που δεν διδάσκεται πρώτα το μάθημα των Βάσεων.
Αν θέλετε το μάθημα για ects και δεν βρίσκετε κάτι καλύτερο οκ μπορείτε να το πάρετε γιατί αν ασχοληθείτε με εργασίες γενικά θα πάτε καλά και στο τέλος. Παρ' όλ'αυτά ναι θέλουν μπόλικη ενασχόληση οι εργασίες και επίσης εγω βρήκα κάπως δύσκολη τη συνεργασία με άλλα 3 άτομα, γιατί ο καθένας είχε κάπως διαφορετικά στο μυαλό του το πως θέλει την εφαρμογή ενδεχομένως και το πως θέλει να το κάνει. Αντικειμενικά, δεν είναι δύσκολο το αντικείμενο των εργασιών, απλά είναι χρονοβόρο και κουραστικό. Επίσης, όπως ανέφερα και παραπάνω δε ξέρω αν αποτελεί όντως καλή εισαγωγή στο software engineering, γιατί μπορεί και να το μισήσεις. Ναι, ο Συμεωνίδης είναι καλός ρήτορας μπορεί να σου πει 5 ωραία πράγματα αλλά γενικά πιστεύω λέει και πράγματα που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα (ότι έχουμε τόσο υψηλό κύρος και ότι μας ζητάνε όλοι και ότι θα παίρνουμε τα καλύτερα λεφτά).
Γενικά πάντως νιώθω ότι είναι ένα μάθημα που συζητάς διαρκώς τι θα έκανες και πως θα το έκανες, αλλά δεν το κάνεις ποτέ, είναι όλα εντελώς θεωρητικά και αφαιρετικά. Δηλαδή στην αρχή φαίνεται κουλ γιατί επρόκειτο να υλοποιήσεις μια δικιά σου εφαρμογή αλλά στο τέλος αυτό που ένιωσα είναι ότι δε ξέρω και πολλά για το πως να την υλοποιήσω στην πραγματικότητα, πέρα ενδεχομένως από το γεγονός ότι έχεις ένα σκελετό για την εφαρμογή σου (που και αυτό αμφιβάλλω γιατί πολλές φορές μιλούσαμε τελείως θεωρητικά και δε ξέρω κατά πόσο όλα αυτά ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα και ήταν υλοποιήσιμα.)
2  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Συστήματα Πολυμέσων / Re: [Πολυμέσα] Να επιλέξω το μάθημα ; on: June 26, 2025, 11:33:12 am
Θα αφήσω κι εγώ μια πιο πρόσφατη γνώμη
Από άποψη αντικειμένου κινείται κατά τα γνωστά στα ενδιαφέροντα του ντελόπουλου (ήχος, εικόνα, βίντεο). Νομίζω ότι αν σου αρέσουν τα ΨΕΕ θα σου αρέσει σίγουρα και αυτό το μάθημα. Εμένα προσωπικά μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον διότι βλέπαμε πράγματα που βρίσκονται παντού γύρω μας στο σύγχρονο ψηφιακό και όχι μόνο περιβάλλον. Μας έδειχνε πως λειτουργούν οι ψηφιακες τηλεοράσεις, πως λειτουργούν οι εκτυπωτές, οι ψηφιακοί υπολογιστές, οι φωτογραφικές μηχανές και άλλα, φυσικά όχι πως λειτουργούν γενικά και αόριστα αλλά αναφορικά με την κωδικοποίηση της πληροφορίας, την αναπαράστασή της, την μετάδοση και την αναπαραγωγή της. Νιώθω ότι αποκτάς μια καλύτερη αντίληψη για το τι είναι η πληροφορία στις μέρες μας, πως αναπαριστάται, πως συμπιέζεται και μεταδίδεται από τα διάφορα συστήματα πολυμέσων. Ο Ντελόπουλος, όπως και στα υπόλοιπα μαθήματά του, φαίνεται ότι κατέχει σε βάθος το αντικείμενο που διδάσκει γι'αυτό και μπορεί άνετα να σου μεταδώσει τη μαγεία του.
Όσον αφορά την εργασία, θεωρώ ότι αποτελεί και το σημαντικότερο κομμάτι του μαθήματος. Φέτος το χειμερινό, η εργασία ήταν υλοποίηση codec (coder/decoder) φωνής. Απ'οσο είπαν και παλιότεροι μάλλον η εργασία είναι κάτι αντίστοιχο κάθε χρόνο. Επίσης πολύ ενδιαφέρουσα γιατί νιώθεις ότι υλοποιείς κάτι αρκετά πρακτικό και κάτι αρκετά κουλ (είναι λετζιτ κωδικοποιητής ήχου). Είναι σε python και δίνει μια καλή αντίληψη της γλώσσας όπως και οι άλλες εργασίες του ντελόπουλου. Φέτος την είχαμε κάνει ανά δύο άτομα (προφανώς μπορείς και μόνος/η). Ήθελε αρκετούτσικη ενασχόληση φυσικά αλλά γενικά το καλό είναι ότι πάει κλιμακωτά, μπορείς να ασχοληθείς όσο μπορείς δηλαδή και παίρνεις τις ανάλογες μονάδες (μέχρι +4 μπόνους).
Όσον αφορά την εξέταση, εδώ είναι που συνηθώς ο Ντελόπουλος γίνεται λίγο απαιτητικός. Φέτος η εξέταση ήταν αρκετά κακή θα πω, έγινε μια σφαγή, αλλά αυτό που παρατηρήσαμε όλοι ήταν ότι ευνόησε πάρα πολύ τον κόσμο που έκανε εργασία (έβαζε 9αρια σαυτους που έκαναν) και τιμώρησε αρκετά τον κόσμο που δεν έκανε (πολλοί κοπήκανε). Επομένως, γενικά προτείνω την ενασχόληση με την εργασία και γιατι θα μάθεις τα περισσότερα από εκεί και γιατί ευνοεί πάρα πολύ στο τέλος. Νομίζω το μάθημα γυρνάει αρκετά γύρω από το κομμάτι της εργασίας.
Συνολικά η γνώμη μου για το μάθημα είναι αρκετά θετική, το αντικείμενο πολύ ενδιαφέρον και όπως προανέφερα αν ασχοληθείς με την εργασία θα υπάρχει η ανάλογη ανταμοιβή. Αν σου αρέσει το αντικείμενο πάρτο.
3  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Αναγνώριση Προτύπων / Re: [Αναγνώριση Προτύπων] Να επιλέξω το μάθημα; on: June 26, 2025, 10:51:11 am
To πήρα το χειμερινό εξάμηνο. Γενικά συμφωνώ απόλυτα με ο,τι ειπώθηκε για τον Πετραντωνάκη. Το Φλεβάρη έκοψε σχεδόν το μισό τμήμα. Είχα πάει στο γραφείο του και ήταν όλοι  εκεί  να δουν το γραπτό τους. Επίσης στο γραφείο μιλούσε άσχημα και υπήρχε και το ενδεχόμενο να σε κόψει κι άλλο αν δεν απαντούσες σε αυτά που ρωτούσε. Είναι 50% η εργασία και 50% η εξέταση αλλά για να μετρήσει η εργασία πρέπει να γράψεις πάνω από 4 και ενώ στην αρχή φαίνεται γελοίο το 4, εντέλει δεν είναι καθόλου εύκολο να το πάρεις με τον Πετραντωνάκη. Οι κάτω από το 4 βαθμοί κυμαίνονταν περίπου στο 2 για να καταλάβεις.
Όσον αφορά την εργασία ίσως ήταν το μόνο ευχάριστο κομμάτι μια και δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη και μπορείς να πάρεις έναν ικανοποιητικό βαθμό (κάπου στο 8 νομιζω ηταν οι περισσότερες). Έδινε κι ενα μπόνους σε κάποιες ομάδες που είχαν πετύχει ένα υψηλότερο σκορ. Γενικά είναι εργασία που βγαίνει και με gpt κλπ, αλλά ήταν ευχάριστη στην ενασχόληση μια και μαθαίνεις τα περισσότερα από εκεί.
Σαν αντικείμενο οκ είναι κλασσική μηχανική μάθηση, αυτά που πραγματεύεται είναι όντως χρήσιμα και παίζουν αρκετά. Παρ'όλ'αυτά συμφωνώ με το να προτιμήσεις τη μηχανική μάθηση από πληροφορική. Έχω πάρει και τα δύο μαθήματα και πλέον μου είναι ξεκάθαρο ότι της πληροφορικής είναι μακράν καλύτερη επιλογή. Πέρα από τα παραπάνω που ανέφερα για τον διδάσκοντα, επιπλέον ένιωσα ότι η δόμηση και η ιεράρχηση που έχει κάνει στη θεωρία είναι κάπως ανορθόδοξη και μπερδεμένη, προσωπικά δε μου έγιναν καθόλου ξεκάθαρα κάποια πράγματα, σε αντίθεση με την πληροφορική που η δόμηση είναι αρκετά πιο straight forward. Βέβαια υπήρχαν κάποιες μικρές διαφορές στην ύλη αλλά χωρίς να επηρεάζει ιδιαίτερα. Γενικά, με κάποιο μαγικό τρόπο ενώ κάνανε θεωρητικά το ίδιο αντικείμενο, ένιωσα ότι παρακολουθώ διαφορετικό μάθημα λολ.
Σχετικά με τα θέματα εξετάσεων, θεωρώ ότι προσπαθεί κυρίως να παγιδεύσει και να δυσκολέψει χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Θέτει πολλές φορές ερωτήματα που είτε θέλουν βαθιά κατανοήση που σίγουρα δε την προσφέρει το μάθημα είτε θέλουν τον τρόπο σκέψης του διδάσκοντα (που πολλές φορές είναι κι αυτός μπερδεμένος). Θεωρώ ότι δεν είναι ιδιαίτερα αντιπροσωπευτικά των ικανοτήτων των φοιτητών πάνω στο αντικείμενο και ντάξει προφανώς είναι κάπως υπονομευτικό όλο αυτό.
Κατακλείδα: Αν δεν έχεις ανάγκη τα ects και σε ενδιαφέρει το αντικείμενο να προτιμήσεις ξεκάθαρα της πληροφορικής, δεν χάνεις σε επίπεδο γνώσεων και είναι πολύ πιο ευχαριστό, με λίγη ενασχόληση και σχεδόν δεδομένη επιτυχία στις εξετάσεις. Αν παρ'ολ'αυτά το πάρεις, θεωρώ ότι ακόμη και να περάσεις το μάθημα δεν προσφέρεται για βαθμό μια και τις μονάδες τις παίρνεις με το σταγονόμετρο.
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: Τα παράσιτα ανάμεσά μας on: June 25, 2025, 23:01:25 pm
Ζιζάνιο σε existential crisis:

    "Κι αν τελικά εγώ είμαι το κανονικό φυτό
    και όλοι οι άλλοι… είναι ζιζανιοκτόνοι εφιάλτες σε ανθρώπινη μορφή;"
5  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Διανεμημένη Παραγωγή / Re: [Διανεμημένη Παραγωγή] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2025 on: April 14, 2025, 09:44:58 am
Θα γίνει ζουμ σήμερα κανονικά;
6  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Μαθήματα - Εξεταστικές / Re: Πότε θα βγει το μάθημα; - Ιούνιος 2024 on: July 18, 2024, 01:25:13 am
Quote from: Ch4d on July 15, 2024, 16:00:22 pm
Rumor has it ότι τα Λειτουργικά είναι έτοιμα, βαθμοί τελικής εξέτασης και όλων των εργασιών και απλά μένει η δημοσίευση τους Cool

Ανώνυμες πηγές αναφέρουν ότι θα ανακοινωθεί και ώρα γραπτών/εργασιών για απορίες/διευκρινίσεις.
Αργεί η δημοσίευση απ' ότι φαίνεται Smiley
Pages: [1]
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...