• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
May 19, 2025, 18:33:15 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
May 19, 2025, 18:33:15 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by George_RT
[Today at 18:11:16]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Nikos_313
[Today at 15:23:44]

[ΣΦ Ηλ - Μηχ] Αποτελέσματ...
by romanos
[Today at 13:26:28]

Απόψεις για Eurovision 20...
by Katarameno
[Today at 12:44:42]

[ΔΥΣ] Γενικές απορίες και...
by Σουλης
[Today at 12:17:42]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Yamal
[Today at 11:56:39]

Αξίζουν οι πτυχιακές εξετ...
by Yamal
[Today at 11:49:07]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[Today at 00:08:58]

Hackάραν λογαριασμό Insta...
by Katarameno
[May 18, 2025, 23:58:48 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Μπιγκόνια
[May 18, 2025, 21:27:26 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[May 18, 2025, 16:31:20 pm]

[Οπτική] Να επιλέξω το μά...
by tzortzis
[May 18, 2025, 13:04:13 pm]

[Γραφική με Υπολογιστές] ...
by panos98
[May 17, 2025, 22:05:55 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[May 17, 2025, 04:38:33 am]

Τετάρτη 14 Μάη οι φοιτητι...
by Σουλης
[May 16, 2025, 12:46:02 pm]

[Επιχειρησιακή Έρευνα Ι] ...
by grepanis
[May 16, 2025, 11:35:38 am]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[May 15, 2025, 14:49:48 pm]

Σήμερα ήταν μια καλή μέρα
by kolokythokeftedakia
[May 15, 2025, 12:46:46 pm]

Διπλωματικές στον Τομέα Τ...
by tzortzis
[May 15, 2025, 10:07:21 am]

3 γραμματα...
by tzortzis
[May 15, 2025, 08:52:32 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9949
Latest: mourou10
Stats
Total Posts: 1426288
Total Topics: 31695
Online Today: 182
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 27
Guests: 119
Total: 146
alexlabis
Fotis Roukoutakis
apob
xarisvougiou
Pcsc
PurpleWitch
Don
jimalexoud
asimomyti
BlackBeard
geo66
johnk
petikas
artemissamaras_
sterlouk
kmarkad
gkg
Fraser
chrisdardas
Chr1sgr
SteveNK
George_RT
AggelosZ
Pastellaki
Σουλης
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού > Παιχνίδια (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Των συνειρμών το παίγνιο...
0 Members and 10 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 7159 Go Down Print
Author Topic: Των συνειρμών το παίγνιο...  (Read 3532789 times)
mafalda
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1427



View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2055 on: November 24, 2006, 00:22:15 am »

Ταξιτζης
Logged
xenia
Καταστραμμένος
********
Posts: 9150


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2056 on: November 24, 2006, 00:22:44 am »

πολυλογάς
Logged

TODO ES FERPECTO
mendelita
Καταστραμμένος
********
Posts: 8448


will you be my guinea pig?


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2057 on: November 24, 2006, 00:23:29 am »

μεθύσι
Logged

It's impossible to kiss your own elbow.
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2058 on: November 24, 2006, 00:24:54 am »

Αμνησία
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2059 on: November 24, 2006, 00:25:49 am »

αλητεία
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2060 on: November 24, 2006, 00:26:14 am »

αίσχος
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2061 on: November 24, 2006, 00:26:54 am »

καρναβάλι
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2062 on: November 24, 2006, 00:27:53 am »

ο καρνάβαλος
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2063 on: November 24, 2006, 00:28:26 am »

Κρέας
Logged
Damien
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 545


Έλα στο φανάρι αν τολμάς......


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2064 on: November 24, 2006, 00:29:12 am »

Κόκκινο
Logged

To γκάζι του αμαξιού μου σαν πατώ
Όλα μου τα προβλήματα ξεχνώ....
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2065 on: November 24, 2006, 00:30:18 am »

καποτένιο - όποιος κατάλαβε κατάλαβε
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2066 on: November 24, 2006, 00:38:35 am »

ψαγμένο
Logged

byeeee
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2067 on: November 24, 2006, 00:41:52 am »

αχυρένιο (-βελόνα)
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2068 on: November 24, 2006, 00:45:14 am »

σουβλούρι
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
xenia
Καταστραμμένος
********
Posts: 9150


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #2069 on: November 24, 2006, 00:46:28 am »

αριστοτέλους
Logged

TODO ES FERPECTO
Pages: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 7159 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...