• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
December 12, 2025, 07:37:08 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
December 12, 2025, 07:37:08 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Η μάστιγα των Ρευματοκλοπ...
by Mr Watson
[Today at 03:10:51]

Υποβολή αιτήσεων Erasmus+...
by Mr Watson
[Today at 02:29:32]

Δυσκολία με την Φυσική στ...
by Nikos_313
[December 11, 2025, 22:00:32 pm]

Ανοίξαν οι αιτήσεις για Π...
by Διάλεξις
[December 11, 2025, 15:46:21 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by PolarBear
[December 11, 2025, 12:40:04 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[December 11, 2025, 07:50:35 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by RivenT
[December 11, 2025, 01:41:33 am]

Έναρξη και Λήξη Χειμερινο...
by PolarBear
[December 10, 2025, 19:50:15 pm]

Δηλώσεις μαθημάτων επί δι...
by Mr Watson
[December 10, 2025, 12:03:25 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by tony stank
[December 10, 2025, 11:17:00 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by sassi
[December 09, 2025, 12:45:30 pm]

[ΑΣΗΕ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[December 08, 2025, 17:54:39 pm]

Αιτήσεις ορκωμοσίας επανα...
by okan
[December 08, 2025, 17:46:06 pm]

[Σύγχρονα Ενεργειακά Συστ...
by Mr Watson
[December 08, 2025, 17:02:59 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Elliot Alderson
[December 05, 2025, 20:35:09 pm]

Οδηγοί ΕΛΕΜΚΟ
by MaGill
[December 05, 2025, 10:52:15 am]

[Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ] ...
by Nikos_313
[December 04, 2025, 19:20:58 pm]

[ΣΦ ΗΛ-ΜΗΧ] Υποστηρίζουμε...
by Aris★
[December 03, 2025, 14:45:45 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by tartoufos
[December 03, 2025, 14:17:34 pm]

Απορίες σχετικά με την εξ...
by tony stank
[December 03, 2025, 12:56:55 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10234
Latest: stavrosstamp
Stats
Total Posts: 1429511
Total Topics: 31876
Online Today: 755
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 1
Guests: 479
Total: 480
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Αν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα σπουδών θα...
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Αν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα σπουδών θα...  (Read 1758 times)
Nikos_313
Administrator
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 3172



View Profile
Re: Αν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα σπουδών θα...
« Reply #15 on: November 25, 2025, 16:10:30 pm »

Quote from: MajorTom on November 25, 2025, 15:50:03 pm

Αυτό θα μπει στο intro των υλικών στο επόμενο εξάμηνο. Stay tuned.
Χαχαχα δεν θα το ήθελα.
Logged
The Web
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2178


μπορει και οχι


View Profile
Re: Αν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα σπουδών θα...
« Reply #16 on: November 26, 2025, 11:52:31 am »

Quote from: Elliot Alderson on November 25, 2025, 11:41:24 am


Αυτό που περιγράφεις δεν παραπέμπει τόσο σε αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών, όσο σε "σπάσιμο" του πτυχίου, μείωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων και των πιθανών κλάδων ενασχόλησης μετά το δίπλωμα.

Το σπάσιμο του πτυχίου μας ήταν κάτι που ούτως ή άλλως γινόταν με την Τεχνολογική Εκπαίδευση. Το αντικείμενο των σπουδών μας αντιστοιχούσε σε 5-6 διαφορετικά τμήματα, τα οποία αθροιστικά σχημάτιζαν αυτό που λέμε "Ηλεκτρολόγος μηχανικός και μηχανικός υπολογιστών". Εκεί είχαμε να κάνουμε με πιο εξειδικευμένη και πιο πρακτική γνώση και αυτό ήταν χρήσιμο στην αγορά εργασίας. Δυστυχώς τα ΤΕΙ καταργήθηκαν και μάλιστα με διαδικασία express (με ένα νόμο και ένα άρθρο που θα έλεγε ο Αλέξης) οπότε κάποιοι "φωστήρες" του Υπουργείου Παιδείας μάλλον δεν υιοθετούν τις δικές μου απόψεις.
Όσον αφορά το δικό μας τμήμα Ναι είναι μεγάλο το εύρος, αλλά υπάρχουν απόφοιτοι που την πάλεψαν σε απαιτητικά περιβάλλοντα, δουλεύοντας σε αντικείμενο άλλου τομέα από αυτόν που διάλεξαν.

Η βασική μου ένσταση είναι το τμήμα μας είναι δύσκολο και στο να μπεις και στο να το βγάλεις οπότε αυτό κάπως θα πρέπει να "επιβραβεύεται". Δεν είναι κακό όμως να έχουμε την επίγνωση ότι είμαστε άσχετοι σε μεγάλο μέρος αυτού του πολύ ευρέος αντικειμένου, αυτό είναι ρεαλισμός.
Πολλά τμήματα Πολυτεχνείου που είχαν προβλήματα με επαγγελματικά δικαιώματα ακριβώς γιατί ήταν εξειδικευμένα δώσανε αγώνα για να εξομοιωθούν τα πτυχία τους με τα "παραδοσιακά " τμήματα του Πολυτεχνείου (ηλεκτρολόγοι μηχανικοί, μηχανολόγοι, χημικοί...) και το κατάφεραν. Αυτά τα τμήματα ήταν κυρίως σε περιφερειακά πανεπιστήμια και είχαν ξέρω γω βάση 13, καμία σχέση με το ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ. Θα απεμπολίσουμε εμείς αυτά τα δικαιώματα, για να πάρουμε, υποτίθεται, πιο εξειδικευμένη και πρακτική γνώση ; Και πάλι λέω το να έχει κάποιος την επίγνωση ότι είναι άσχετος δεν βλάπτει, δηλαδή να ξέρει ότι θεωρητικά π.χ. μπορεί ως απόφοιτος να υπογράψει την εγκατάσταση ενός ολόκληρου νέου εργοστασίου, αλλά πρακτικά, ιδιαίτερα αν δεν είναι ενεργειακός, μπορεί να ζοριστεί να σχεδιάσει την εγκατάσταση μιας μονοκατοικίας ή μίας γκαρσονιέρας, μέχρι να πάρει τον αέρα.
Τα επαγγελματικά δικαιώματα δεν προσφέρουν κάποια εξασφάλιση , του καθενός μας η προσπάθεια την προσφέρει, αλλά είναι κάτι. Και υπάρχουν απόφοιτοι που έχουν επιδείξει εντυπωσιακή προσαρμοστικότητα και "δείχνουν το δρόμο".

Πάνω στο thread θα ήθελα να γράψω ότι πρέπει να επιστρέψουν τα τεχνικά αγγλικά στο πρόγραμμα σπουδών μας. Όταν μπήκα στο τμήμα υπήρχαν 3 (τρία) υποχρεωτικά προπτυχιακά μαθήματα τεχνικών αγγλικών τα οποία αποσύρθηκαν. Εύκολα μαθηματάκια ήταν - για βαθμό - αλλά ήταν και χρήσιμα. Δεν είναι χρήσιμα μόνο για αυτόν που θα δουλέψει στο εξωτερικό. Η συχνή τριβή που έχουμε με τα αγγλικά και το ότι μπορούμε οι περισσότεροι να κατανοήσουμε το 90% του περιεχομένου ενός manual στα αγγλικά (και το γεγονός ότι οι μισές επιστημονικές λέξεις στα αγγλικά έχουν ελληνική ρίζα) μας δίνει την εντύπωση ότι "το 'χουμε" αλλά όταν προσπαθήσεις να μιλήσεις ή να γράψεις τεχνικό κείμενο στα αγγλικά, να βγαίνει νόημα και να μην σε κοιτάνε σαν UFO εκεί αλλάζουν τα πράγματα. Οι συνηθισμένες λέξεις που γνωρίζουμε π.χ. supply, demand, drain, require, efficient... στα τεχνικά αγγλικά η χρήση της μίας αντί για της παραπλήσιας αλλάζει εντελώς το νόημα.

Αυτά από εμένα. Συγγνώμη για το σεντόνι      Tongue  

« Last Edit: November 27, 2025, 09:27:12 am by The Web » Logged

Kiroi senko @ thmmy : 22-12-2016 / 27-06-2017     Sad
PolarBear
Global Moderator
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
***
Posts: 569



View Profile
Re: Αν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα σπουδών θα...
« Reply #17 on: November 26, 2025, 23:58:04 pm »

Quote from: sassi on November 25, 2025, 00:33:29 am
Με Νευρωνικά από πληροφορική βγαίνουν τα 30 ects. Προσωπικά θα πρόσθεση ακόμη ένα μάθημα σχετικά με την κυβερνοασφάλεια και θα πρόσθετα κβαντικούς υπολογιστές.

Εχω παρει σαφως νευρωνικα. Guess what, δεν λυθηκε το προβλημα. Δεν ειναι δυνατον μαθηματα οπως παραλληλα και διανεμημενα συστηματα να εχουν 4ects ενω ηλεκτρονικη3 να εχει 6. Αυτο ειναι το πιο τρανταχτο παραδειγμα, αλλα ισχυει για πολλα αλλα οτι ειναι undevalued. Πχ αναλυση δεδομενων αφιερωνω καθε βδομαδα τουλαχιστον 4 ωρες για τις εργασιες. Τεχνικες βελτιστοποιησης επισης πολυ μεγαλες οι εργασιες. Τα λεω παντα σε σχεση με τα ects που δινουν και σε σχεση με τα ects που δινουν άλλα μαθηματα (ξερωγω σηε2 6ects, lol)
Logged

Σε αλλες σχολες συνδυαζουν γνωσεις για να λυσουν προβληματα. Στο πολυτεχνειο συνδυαζουμε γνωσεις για να δημιουργησουμε νεα προβληματα.

~Κανταρτζης
RivenT
Moderator
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 190


Math lunatic


View Profile
Re: Αν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα σπουδών θα...
« Reply #18 on: November 27, 2025, 09:26:02 am »

Quote from: PolarBear on November 26, 2025, 23:58:04 pm

Εχω παρει σαφως νευρωνικα. Guess what, δεν λυθηκε το προβλημα. Δεν ειναι δυνατον μαθηματα οπως παραλληλα και διανεμημενα συστηματα να εχουν 4ects ενω ηλεκτρονικη3 να εχει 6. Αυτο ειναι το πιο τρανταχτο παραδειγμα, αλλα ισχυει για πολλα αλλα οτι ειναι undevalued. Πχ αναλυση δεδομενων αφιερωνω καθε βδομαδα τουλαχιστον 4 ωρες για τις εργασιες. Τεχνικες βελτιστοποιησης επισης πολυ μεγαλες οι εργασιες. Τα λεω παντα σε σχεση με τα ects που δινουν και σε σχεση με τα ects που δινουν άλλα μαθηματα (ξερωγω σηε2 6ects, lol)

Η σύγκριση μαθήματος του βασικού κύκλου όπως τα ΣΗΕ ΙΙ με ένα μάθημα τομέα όπως οι τεχνικές βελτιστοποίησης έχει νόημα όμως? Ο τομέας υποτίθεται είναι πιο δύσκολος θεωρώ

συμφωνώ πάντως ότι παράλληλα και διανεμημενα αν έχουν όντως τόσο φόρτο εργασίας όσο διαβάζω στο φόρουμ (από τις παλιές απόψεις τουλάχιστον, τώρα τα τελευταία χρόνια δεν ανεβάζει κάνεις στον τομέα ηλεκτρονικής έστω που έχω κοιτάξει) τότε σίγουρα τα 4 ects είναι λίγα
sent from mTHMMY 
Logged

What is even ενέργεια about? Ηλεκτρονική + Τηλεπ supremacy.
PolarBear
Global Moderator
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
***
Posts: 569



View Profile
Re: Αν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα σπουδών θα...
« Reply #19 on: November 27, 2025, 13:33:57 pm »

Quote from: RivenT on November 27, 2025, 09:26:02 am
Η σύγκριση μαθήματος του βασικού κύκλου όπως τα ΣΗΕ ΙΙ με ένα μάθημα τομέα όπως οι τεχνικές βελτιστοποίησης έχει νόημα όμως? Ο τομέας υποτίθεται είναι πιο δύσκολος θεωρώ

Ναι, εχει νοημα. Διοτι, ξανατονιζω οτι δεν μιλαω για την δυσκολια απλα. Περιμενα ο τομεας να ειναι πιο δυσκολος λογω των πολλων εργασιων, μου αρεσουν οι εργασιες και ειμαι ενταξει με αυτο.

Το θεμα ειναι τα ects. Δεν αντιστοιχουν στην δυσκολια. Δηλαδη, δεν εχω θεμα που ο τομεας ειναι δυσκολος, εχω θεμα που ο τομεας δεν αμοιβεται με ects για αυτη την αντιστοιχη δυσκολια. Οποτε εδω ερχεται και η συγκριση δυσκολιας και ects με τον κορμο.

Αν θελουμε ολο το προγραμμα σπουδων να βασιζεται στη συλλογη ects οπως ειναι τωρα, αυτα θα πρεπει να ειναι πολυ προσεκτικα επιλεγμενα. Αρα δεν γινεται να μου λεει το προγραμμα οτι για σηε2 αξιζα 6ects, ενω για παραλληλα (και πολλα αλλα) λιγοτερο απο 6.
Logged

Σε αλλες σχολες συνδυαζουν γνωσεις για να λυσουν προβληματα. Στο πολυτεχνειο συνδυαζουμε γνωσεις για να δημιουργησουμε νεα προβληματα.

~Κανταρτζης
Nikos_313
Administrator
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 3172



View Profile
Re: Αν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα σπουδών θα...
« Reply #20 on: November 27, 2025, 14:10:45 pm »

Quote from: PolarBear on November 27, 2025, 13:33:57 pm
Αν θελουμε ολο το προγραμμα σπουδων να βασιζεται στη συλλογη ects οπως ειναι τωρα, αυτα θα πρεπει να ειναι πολυ προσεκτικα επιλεγμενα. Αρα δεν γινεται να μου λεει το προγραμμα οτι για σηε2 αξιζα 6ects, ενω για παραλληλα (και πολλα αλλα) λιγοτερο απο 6.

Παράλληλα και διανεμημένα 4 ects vs ευθύνη επιστήμονα 6 ects
Choose wisely.  Cool
Logged
RivenT
Moderator
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 190


Math lunatic


View Profile
Re: Αν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα σπουδών θα...
« Reply #21 on: November 27, 2025, 14:15:37 pm »

Quote from: PolarBear on November 27, 2025, 13:33:57 pm
Ναι, εχει νοημα. Διοτι, ξανατονιζω οτι δεν μιλαω για την δυσκολια απλα. Περιμενα ο τομεας να ειναι πιο δυσκολος λογω των πολλων εργασιων, μου αρεσουν οι εργασιες και ειμαι ενταξει με αυτο.

Το θεμα ειναι τα ects. Δεν αντιστοιχουν στην δυσκολια. Δηλαδη, δεν εχω θεμα που ο τομεας ειναι δυσκολος, εχω θεμα που ο τομεας δεν αμοιβεται με ects για αυτη την αντιστοιχη δυσκολια. Οποτε εδω ερχεται και η συγκριση δυσκολιας και ects με τον κορμο.

Αν θελουμε ολο το προγραμμα σπουδων να βασιζεται στη συλλογη ects οπως ειναι τωρα, αυτα θα πρεπει να ειναι πολυ προσεκτικα επιλεγμενα. Αρα δεν γινεται να μου λεει το προγραμμα οτι για σηε2 αξιζα 6ects, ενω για παραλληλα (και πολλα αλλα) λιγοτερο απο 6.

οκ εδώ συμφωνώ, βάζουν το ίδιο μέτρο και στα δύο κατά κάποιον τρόπο ενώ θα έπρεπε να έχει διαφορετική κλίμακα βαθμολογίας. Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει κάτι διαφορετικό σαν ects τομέα? τώρα τι λέω και γω μετά θέματα με την ΕΕ θα υπήρχαν. Τώρα άλλο και αυτό, θεωρία υπολογισμών και αλγορίθμων έχει τα ίδια ects με παράλληλα και διανεμημενα (λολ)

Σίγουρα πρέπει να υπάρξει ανακατανομή στα ects ή να δηλωθεί ξεκάθαρα ότι επειδή μπαίνεις στην ειδίκευση τα Ects έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα. Και πάλι οι προβληματισμοί σου μου φαίνονται πολύ λογικοί
sent from mTHMMY 
Logged

What is even ενέργεια about? Ηλεκτρονική + Τηλεπ supremacy.
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...