• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
November 27, 2025, 00:51:12 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
November 27, 2025, 00:51:12 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αν μπορούσα να αλλάξω το ...
by PolarBear
[November 26, 2025, 23:58:04 pm]

Erasmus στο KU Leuven
by PolarBear
[November 26, 2025, 23:49:29 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by claus
[November 26, 2025, 21:25:40 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by tartoufos
[November 26, 2025, 21:05:01 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Nikos_313
[November 26, 2025, 20:32:56 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by RivenT
[November 26, 2025, 19:48:34 pm]

[IEEE PES] PES Talk Ep2
by IEEE PES AUTh SBC
[November 26, 2025, 19:45:17 pm]

Μόνο λάθος απαντήσεις
by Μπιγκόνια
[November 26, 2025, 15:47:29 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Γενικές α...
by Nikos_313
[November 26, 2025, 13:22:54 pm]

Υπερτιμημένες για σας ται...
by tartoufos
[November 26, 2025, 01:37:38 am]

[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες σ...
by Nikos_313
[November 25, 2025, 22:47:19 pm]

Προτάσεις για ταινίες!
by Nikos_313
[November 25, 2025, 21:39:54 pm]

[Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ] ...
by RivenT
[November 25, 2025, 21:14:56 pm]

Προτάσεις για βιβλία!
by RivenT
[November 25, 2025, 17:42:13 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by chatzikys
[November 25, 2025, 16:52:51 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Εργαστήρι...
by tony stank
[November 25, 2025, 14:40:15 pm]

Έχεις ή δεν έχεις?
by tartoufos
[November 25, 2025, 14:20:17 pm]

Περι του περμα μπαν στο Κ...
by Karaμazoβ
[November 25, 2025, 14:06:22 pm]

Απορία για διπλωματικές
by tartoufos
[November 24, 2025, 20:28:56 pm]

[ΑΣΗΕ] Γενικές απορίες κα...
by Tasos Bot
[November 24, 2025, 18:58:40 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10198
Latest: IEEE PES AUTh SBC
Stats
Total Posts: 1429366
Total Topics: 31867
Online Today: 229
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 12
Guests: 208
Total: 220
alexiosmara
Lmnop
akmilios
PolarBear
asimomyti
Christofanis
Nikos_313
Mr Watson
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Αν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα σπουδών θα...
0 Members and 3 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Αν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα σπουδών θα...  (Read 708 times)
Nikos_313
Administrator
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 3150



View Profile
Re: Αν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα σπουδών θα...
« Reply #15 on: November 25, 2025, 16:10:30 pm »

Quote from: MajorTom on November 25, 2025, 15:50:03 pm

Αυτό θα μπει στο intro των υλικών στο επόμενο εξάμηνο. Stay tuned.
Χαχαχα δεν θα το ήθελα.
Logged
The Web
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2177


μπορει και οχι


View Profile
Re: Αν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα σπουδών θα...
« Reply #16 on: November 26, 2025, 11:52:31 am »

Quote from: Elliot Alderson on November 25, 2025, 11:41:24 am


Αυτό που περιγράφεις δεν παραπέμπει τόσο σε αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών, όσο σε "σπάσιμο" του πτυχίου, μείωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων και των πιθανών κλάδων ενασχόλησης μετά το δίπλωμα.

Το σπάσιμο του πτυχίου μας ήταν κάτι που ούτως ή άλλως γινόταν με την Τεχνολογική Εκπαίδευση. Το αντικείμενο των σπουδών μας αντιστοιχούσε σε 5-6 διαφορετικά τμήματα, τα οποία αθροιστικά σχημάτιζαν αυτό που λέμε "Ηλεκτρολόγος μηχανικός και μηχανικός υπολογιστών". Εκεί είχαμε να κάνουμε με πιο εξειδικευμένη και πιο πρακτική γνώση και αυτό ήταν χρήσιμο στην αγορά εργασίας. Δυστυχώς τα ΤΕΙ καταργήθηκαν και μάλιστα με διαδικασία express (με ένα νόμο και ένα άρθρο που θα έλεγε ο Αλέξης) οπότε κάποιοι "φωστήρες" του Υπουργείου Παιδείας μάλλον δεν υιοθετούν τις δικές μου απόψεις.
Όσον αφορά το δικό μας τμήμα Ναι είναι μεγάλο το εύρος, αλλά υπάρχουν απόφοιτοι που την πάλεψαν σε απαιτητικά περιβάλλοντα, δουλεύοντας σε αντικείμενο άλλου τομέα από αυτόν που διάλεξαν.

Η βασική μου ένσταση είναι το τμήμα μας είναι δύσκολο και στο να μπεις και στο να το βγάλεις οπότε αυτό κάπως θα πρέπει να "επιβραβεύεται". Δεν είναι κακό όμως να έχουμε την επίγνωση ότι είμαστε άσχετοι σε μεγάλο μέρος αυτού του πολύ ευρέος αντικειμένου, αυτό είναι ρεαλισμός.
Πολλά τμήματα Πολυτεχνείου που είχαν προβλήματα με επαγγελματικά δικαιώματα ακριβώς γιατί ήταν εξειδικευμένα δώσανε αγώνα για να εξομοιωθούν τα πτυχία τους με τα "παραδοσιακά τμήματα του Πολυτεχνείου (ηλεκτρολόγοι μηχανικοί, μηχανολόγοι, χημικοί...) και το κατάφεραν. Αυτά τα τμήματα ήταν κυρίως σε περιφερειακά πανεπιστήμια και είχαν ξέρω γω βάση 13, καμία σχέση με το ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ. Θα απεμπολίσουμε εμείς αυτά τα δικαιώματα, για να πάρουμε, υποτίθεται, πιο εξειδικευμένη και πρακτική γνώση ; Και πάλι λέω το να έχει κάποιος την επίγνωση ότι είναι άσχετος δεν βλάπτει, δηλαδή να ξέρει ότι θεωρητικά π.χ. μπορεί ως απόφοιτος να υπογράψει την εγκατάσταση ενός ολόκληρου νέου εργοστασίου, αλλά πρακτικά, ιδιαίτερα αν δεν είναι ενεργειακός, μπορεί να ζοριστεί να σχεδιάσει την εγκατάσταση μιας μονοκατοικίας ή μίας γκαρσονιέρας, μέχρι να πάρει τον αέρα.
Τα επαγγελματικά δικαιώματα δεν προσφέρουν κάποια εξασφάλιση , του καθενός μας η προσπάθεια την προσφέρει, αλλά είναι κάτι. Και υπάρχουν απόφοιτοι που έχουν επιδείξει εντυπωσιακή προσαρμοστικότητα και "δείχνουν το δρόμο".

Πάνω στο thread θα ήθελα να γράψω ότι πρέπει να επιστρέψουν τα τεχνικά αγγλικά στο πρόγραμμα σπουδών μας. Όταν μπήκα στο τμήμα υπήρχαν 3 (τρία) υποχρεωτικά προπτυχιακά μαθήματα τεχνικών αγγλικών τα οποία αποσύρθηκαν. Εύκολα μαθηματάκια ήταν - για βαθμό - αλλά ήταν και χρήσιμα. Δεν είναι χρήσιμα μόνο για αυτόν που θα δουλέψει στο εξωτερικό. Η συχνή τριβή που έχουμε με τα αγγλικά και το ότι μπορούμε οι περισσότεροι να κατανοήσουμε το 90% του περιεχομένου ενός manual στα αγγλικά (και το γεγονός ότι οι μισές επιστημονικές λέξεις στα αγγλικά έχουν ελληνική ρίζα) μας δίνει την εντύπωση ότι "το 'χουμε" αλλά όταν προσπαθήσεις να μιλήσεις ή να γράψεις τεχνικό κείμενο στα αγγλικά, να βγαίνει νόημα και να μην σε κοιτάνε σαν UFO εκεί αλλάζουν τα πράγματα. Οι συνηθισμένες λέξεις που γνωρίζουμε π.χ. supply, demand, drain, require, efficient... στα τεχνικά αγγλικά η χρήση της μίας αντί για της παραπλήσιας αλλάζει εντελώς το νόημα.

Αυτά από εμένα. Συγγνώμη για το σεντόνι      Tongue  

« Last Edit: November 26, 2025, 11:54:49 am by The Web » Logged

Kiroi senko @ thmmy : 22-12-2016 / 27-06-2017     Sad
PolarBear
Global Moderator
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
***
Posts: 565



View Profile
Re: Αν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα σπουδών θα...
« Reply #17 on: November 26, 2025, 23:58:04 pm »

Quote from: sassi on November 25, 2025, 00:33:29 am
Με Νευρωνικά από πληροφορική βγαίνουν τα 30 ects. Προσωπικά θα πρόσθεση ακόμη ένα μάθημα σχετικά με την κυβερνοασφάλεια και θα πρόσθετα κβαντικούς υπολογιστές.

Εχω παρει σαφως νευρωνικα. Guess what, δεν λυθηκε το προβλημα. Δεν ειναι δυνατον μαθηματα οπως παραλληλα και διανεμημενα συστηματα να εχουν 4ects ενω ηλεκτρονικη3 να εχει 6. Αυτο ειναι το πιο τρανταχτο παραδειγμα, αλλα ισχυει για πολλα αλλα οτι ειναι undevalued. Πχ αναλυση δεδομενων αφιερωνω καθε βδομαδα τουλαχιστον 4 ωρες για τις εργασιες. Τεχνικες βελτιστοποιησης επισης πολυ μεγαλες οι εργασιες. Τα λεω παντα σε σχεση με τα ects που δινουν και σε σχεση με τα ects που δινουν άλλα μαθηματα (ξερωγω σηε2 6ects, lol)
Logged

Σε αλλες σχολες συνδυαζουν γνωσεις για να λυσουν προβληματα. Στο πολυτεχνειο συνδυαζουμε γνωσεις για να δημιουργησουμε νεα προβληματα.

~Κανταρτζης
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...