• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 08, 2026, 20:15:34 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 08, 2026, 20:15:34 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[Today at 19:51:35]

[Θεωρία Δικτύων] Γενικές ...
by PolarBear
[Today at 19:50:59]

Μόνο λάθος απαντήσεις
by χηρουλα Αλεξίου
[Today at 19:34:43]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[Today at 19:33:19]

Πρόγραμμα επαναληπτικής ε...
by Nikos_313
[Today at 12:25:36]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 11:49:58]

[ΣΑΕ ΙΙ] Απορίες σε ασκήσ...
by Nikos_313
[Today at 11:16:10]

[Ηλ.Μηχανές Ι] Γενικές απ...
by Mr Watson
[Today at 10:35:48]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by Nikos_313
[Today at 00:24:12]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by okan
[June 07, 2026, 04:44:15 am]

[Τηλεπ.Συστήματα ΙΙ] Γενι...
by Mr Watson
[June 05, 2026, 16:52:12 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Γενικέ...
by Trelix
[June 04, 2026, 20:29:52 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Tasos Bot
[June 04, 2026, 11:27:50 am]

[Σήματα και Συστήματα] Γε...
by kaplan
[June 04, 2026, 00:34:13 am]

Αιτήσεις ορκωμοσίας εαριν...
by Nikos_313
[June 03, 2026, 23:00:21 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Nikos_313
[June 03, 2026, 22:49:19 pm]

Κανόνες συμμετοχής και επ...
by DimStyl
[June 03, 2026, 19:47:58 pm]

[Αναλογικές Τηλεπ. / Τηλε...
by georkala
[June 03, 2026, 18:48:20 pm]

[ΣΑΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Nikos_313
[June 02, 2026, 18:49:07 pm]

[Η/Μ Πεδίο I] Γενικές απο...
by Nikos_313
[June 02, 2026, 16:52:43 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10393
Latest: Panagiotis278
Stats
Total Posts: 1431355
Total Topics: 32024
Online Today: 795
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 60
Guests: 359
Total: 419
papatmaria
AgiaLavida
sinex
georgino
mpizos
dsaragiotis
whatdoesthefoxsay
ggalamat
thaliatsk
giannhs
giorgosss03
Kyrisan
hacky
sinakos
Leou
el1
Vharitou
georgeb
kypros
bougatsa
Paschalina.S
valantis
Sotirisbikos
apob
andrkott
vevi
manolitsis
Ecet
gksp
mikrosdia
gorg
grigorad
Nmparkas
angelband
estoimea
johnliko333388
glavdakis
Roidos
mgrivab
Giannisl
Σβέλτο Φτυάρι
atampakc
ppoug
anna.ts
vajim
eliannaantonarou
gkaramp
Nikoletta
1234
nbampos
cmpillis
gcheristanidhs
iliaskou
simosilias
kav-liaris
veri212
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική Ι (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis, RivenT, tony stank) > [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025  (Read 8813 times)
chatzikys
Administrator
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
***
Gender: Male
Posts: 2006



View Profile
[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« on: September 30, 2024, 01:22:11 am »

Τόπικ για απορίες στο SPICE μόνο.
Logged

Quote from: Wibvious on June 26, 2025, 13:04:11 pm
("Mom, what’s the integral of regret?").
RogueSoftware
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 21


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« Reply #1 on: November 12, 2024, 01:32:11 am »

Ξέρει κανείς αν η εργασία Spice ειναι υποχρεωτικη ; (η εργασια που η εκφώνηση της ειναι στο φυλλάδιο εργαστηριου) Ή μπορουμε να παμε απευθειας στην εξεταση του Spice;
Logged
Nikos_313
Administrator
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 3482



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« Reply #2 on: November 12, 2024, 01:48:40 am »

Quote from: RogueSoftware on November 12, 2024, 01:32:11 am
Ξέρει κανείς αν η εργασία Spice ειναι υποχρεωτικη ; (η εργασια που η εκφώνηση της ειναι στο φυλλάδιο εργαστηριου) Ή μπορουμε να παμε απευθειας στην εξεταση του Spice;

Όχι, δεν είναι υποχρεωτική. Για την ακρίβεια δεν θα σου την ζητήσει κανένας... Roll Eyes
Logged
alexiosmara
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 10


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« Reply #3 on: December 19, 2024, 20:26:34 pm »

Θυμάται κανείς στο Spice όταν ζητάει διάγραμμα απόκρισης συχνότητας και πάμε να κάνουμε Ac Analysis, τι βάζουμε για αρχική-τελική συχνότητα και points συνήθως είχε πει? ευχαριστώ προκαταβολικά!
sent from mTHMMY  
« Last Edit: December 19, 2024, 20:36:00 pm by alexiosmara » Logged
Tasos Bot
Global Moderator
Θαμώνας
***
Gender: Male
Posts: 492



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« Reply #4 on: December 20, 2024, 18:22:53 pm »

Quote from: alexiosmara on December 19, 2024, 20:26:34 pm
Θυμάται κανείς στο Spice όταν ζητάει διάγραμμα απόκρισης συχνότητας και πάμε να κάνουμε Ac Analysis, τι βάζουμε για αρχική-τελική συχνότητα και points συνήθως είχε πει? ευχαριστώ προκαταβολικά!
sent from mTHMMY 

Δεν ξέρω αν σας είχε πει κάτι φέτος αλλά θυμάμαι από πέρσι ότι η αρχική συχνότητα ήταν 1 (δεν γίνεται 0) και η τελική 100meg. Points/decade βάζαμε 500.Καλό βέβαια θα ήταν να πειραματιστείτε και με άλλες παραμέτρους.
Logged

"Ο παράγοντας lande είναι κάπου μεταξύ στις μονάδες που θα χάσω αν πέσει παράγοντας lande"

"Εγώ και η κοπέλα μου είμαστε μιγαδικό ζευγάρι. Εγώ είμαι το πραγματικό μέρος και αυτή το φανταστικό"

Tasos bot
DimStyl
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 62


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« Reply #5 on: December 21, 2024, 18:12:11 pm »

ξερετε πως προσθετουμε τα components που ζηταει στην εργασια ( δίοδος 1Ν4148,  τρανζίστορ BC546B,  FET 2N3819) στο Ltspice;;;
Logged
Wibvious
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 71



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« Reply #6 on: January 05, 2025, 16:12:35 pm »

Quote from: DimStyl on December 21, 2024, 18:12:11 pm
ξερετε πως προσθετουμε τα components που ζηταει στην εργασια ( δίοδος 1Ν4148,  τρανζίστορ BC546B,  FET 2N3819) στο Ltspice;;;

Θα διαλεξεις τα απο place component πανω στη μπαρα το σωστο πχ διοδος γενικα η npn transistor γενικα και μετα με δεξι πανω τους μπορεις να βρεις απο μια λιστα το σωστο μοντελο.

Logged

Σίγουρα!! (νομίζω)
Wibvious
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 71



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« Reply #7 on: January 05, 2025, 18:18:42 pm »

Στην ασκηση 2 ερωτημα 14 που πρεπει να υπολογισουμε κερδος τασης, προσπαθω να κανω add trace το εξης;

MAX(V(IN)) / MAX(V(OUT))

και μου λεει οτι το max θελει 2 arguments. Εχετε ιδεα πως υπολογιζεται αυτο;
(Χωρις τη χρηση του max βγαινει μια περιεργη καμπυλη αντι για ευθεια που θελουμε)

Επισης μπορει καποιος να μου θυμισει τι πρεπει να κανουμε στην πηγη για να κανουμε ac sweep;
« Last Edit: January 05, 2025, 18:41:03 pm by Wibvious » Logged

Σίγουρα!! (νομίζω)
nmpampal
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 725



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« Reply #8 on: January 08, 2025, 12:15:23 pm »

Quote from: Wibvious on January 05, 2025, 18:18:42 pm
Στην ασκηση 2 ερωτημα 14 που πρεπει να υπολογισουμε κερδος τασης, προσπαθω να κανω add trace το εξης;

MAX(V(IN)) / MAX(V(OUT))

και μου λεει οτι το max θελει 2 arguments. Εχετε ιδεα πως υπολογιζεται αυτο;
(Χωρις τη χρηση του max βγαινει μια περιεργη καμπυλη αντι για ευθεια που θελουμε)

Επισης μπορει καποιος να μου θυμισει τι πρεπει να κανουμε στην πηγη για να κανουμε ac sweep;

Αν και δεν έχω το Pspice η max θέλει δύο παραμέτρους, 2 τιμές πχ MAX(number1, number2) και σου επιστρέφει την μεγαλύτερη.
Εσύ έχεις δώσει μόνο μία παράμετρο και στις 2 MAX. Θα πρέπει να έχεις κάτι τέτοιο:
MAX(V(IN), V(X1)) / MAX(V(OUT), V(X2)).

AC Sweep δεν υπάρχει, μόνο DC Sweep, μήπως εννοείς AC Analysis (δηλαδεί ανάλυση στην συχνότητα - frequency response)?

AC Analysis: Σου δίνει την απόκριση στην συχνότητα για να δεις πως συμπεριφέρετε η επιθυμητή εξοδός σε ένα μεγάλο εύρος συχνοτήτων.

DC Sweep: Μπορείς να ορίσεις μεταβλητές στο κυκλωμά σου (σε τιμές αντιστάσεων, χωρητικοτήτων, τάσεων κτλ) όπου η ανάλυση θα σου τρέξει για κάθε
τιμή αυτών των μεταβλητών. Στην συνέχεια μπορείς να κάνεις plot την έξοδο που σε ενδιαφέρει και το simulation θα σου δώσει διαφορετικές καμπύλες για
κάθε τιμή της μεταβλητής. Πχ μπορείς να κάνεις DC Sweep πάνω σε μια αντίσταση πόλωσης ενώς BJT για να δεις ποια τιμή σου δίνει την τάση που θες
για να πολώσεις το transistor.
« Last Edit: January 08, 2025, 12:26:27 pm by nmpampal » Logged
Nekt
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 81


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« Reply #9 on: January 08, 2025, 15:52:01 pm »

Quote from: Wibvious on January 05, 2025, 18:18:42 pm
Στην ασκηση 2 ερωτημα 14 που πρεπει να υπολογισουμε κερδος τασης, προσπαθω να κανω add trace το εξης;

MAX(V(IN)) / MAX(V(OUT))

και μου λεει οτι το max θελει 2 arguments. Εχετε ιδεα πως υπολογιζεται αυτο;
(Χωρις τη χρηση του max βγαινει μια περιεργη καμπυλη αντι για ευθεια που θελουμε)

Επισης μπορει καποιος να μου θυμισει τι πρεπει να κανουμε στην πηγη για να κανουμε ac sweep;

Το LTSpice μαλλον δεν υποστηριζει την συναρτηση max. Εγω εκανα τους υπολογισμους μονος μου και εγραψα τα αποτελεσματα σε text.
Για AC Analysis βαζεις στην πηγη AC Amplitude 1
Logged
Wibvious
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 71



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« Reply #10 on: January 13, 2025, 21:49:02 pm »

Ευχαριστώ για τη βοήθεια, κάτι ακόμα.

Αυτό το BC548BP/ZTX που το βρίσκουμε στο LTSpice;
Πρέπει να το κάνουμε import την ώρα της εξετασης;
« Last Edit: January 13, 2025, 22:54:23 pm by Wibvious » Logged

Σίγουρα!! (νομίζω)
nmpampal
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 725



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« Reply #11 on: January 14, 2025, 16:34:25 pm »

Quote from: Wibvious on January 13, 2025, 21:49:02 pm
Ευχαριστώ για τη βοήθεια, κάτι ακόμα.

Αυτό το BC548BP/ZTX που το βρίσκουμε στο LTSpice;
Πρέπει να το κάνουμε import την ώρα της εξετασης;

Η θα είναι έτοιμο και το επιλέγεις από τα components, ή μπορεί να θέλει να δει αν ξέρεις να κάνει import.
Δεν είναι κατί, απλώς πρέπει να ξέρεις που βρήσκετε το αρχείο και το ανοίγεις μέσα από το LTspice, η
πας και το βάζεις στα αρχεία για τις βιβλιοθήκες:
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=ZHdDhVBSiiA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ZHdDhVBSiiA</a>
Logged
RogueSoftware
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 21


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« Reply #12 on: April 19, 2025, 16:44:33 pm »

Παιδιά ξέρει κανείς αν γίνεται πτυχιακή εξέταση στο Spice τον Ιούνιο; Και αν ναι, ξέρετε αν η εξέταση γίνεται μέσα στην εξεταστική ή τέλη Μαίου;
Logged
Nikos_313
Administrator
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 3482



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« Reply #13 on: April 19, 2025, 18:19:23 pm »

Quote from: RogueSoftware on April 19, 2025, 16:44:33 pm
Παιδιά ξέρει κανείς αν γίνεται πτυχιακή εξέταση στο Spice τον Ιούνιο; Και αν ναι, ξέρετε αν η εξέταση γίνεται μέσα στην εξεταστική ή τέλη Μαίου;
Συνήθως οι εξετάσεις Spice γινονται εκτός εξεταστικής περιόδου. Νομίζω (βεβαία δεν είμαι 100% σίγουρος) ότι γίνεται επαναληπτική εξέταση τον Ιούνιο. Για να είσαι ασφαλής θα σου έλεγα να στείλεις ένα email στον Κωνσταντινίδη να τον ρωτήσεις... Roll Eyes
Logged
Saint_GR
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 31


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2024/2025
« Reply #14 on: June 10, 2025, 17:25:57 pm »

Στο LTSpice υπάρχει τρόπος να κάνουμε ανανέωση τις βιβλιοθήκες όπως καναμε στο PSpice την ώρα της εξέτασης?
Logged
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...