• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:14:32 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:14:32 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 75
Guests: 104
Total: 179
Andreas K
iropap
Soto Gonzalez
Stathiss
chrysaep
lapin
ddantono
sterlouk
jojos
mkakale
vagk
thenoface
skopsinos
george14
Fotis
agapi
mrodi
theofr
dem05
soktas
ioannisfa
stergios03
miltan8
gntitsios
geojohn
gkg
sigklitiki
jim_sklab
Petross
Saint_GR
VeGGoS
thanosk
ggalamat
avatangg
AA RE LEWN
simosilias
Denisivo
Ioannakoliou
tank
petralexiou
Captain
theresnocur3
DK06
Nikos_313
ellimoschou
meliou
IBOURAS
evrinasto
Nefeli Nikita
aafroditi
stelinas
xhesikameni
serafeim
giannis_horgos
3rdDegreeBurn
johnk
aalmpanb
mkoutsouk
dimitrisblioumis
Angelagfb
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
thegreekbaron
tzortzis
EvanTsir
tasakis
airam
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > Πλαίσια για την ΓΣ της Τρίτης 6/2/2024
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Πλαίσια για την ΓΣ της Τρίτης 6/2/2024  (Read 2543 times)
Mr Watson
Administrator
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 1520



View Profile
Πλαίσια για την ΓΣ της Τρίτης 6/2/2024
« on: February 03, 2024, 14:18:00 pm »

Καλούμε όλους τους ενδιαφερόμενους να ανεβάζουν στο παρόν τόπικ τα πλαίσια που πρόκειται να κατατεθούν προς ψήφιση στην ΓΣ της Τρίτης 6 Φεβρουαρίου 2024 για την έγκαιρη ενημέρωση των μελών του ΦΣ. Όπως καταλαβαίνετε, η σειρά εμφάνισης των πλαισίων θα είναι χρονολογική.
Παρακαλούμε το συγκεκριμένο τόπικ να μείνει καθαρό, η συζήτηση για τα πλαίσια να γίνεται στο τόπικ "Κατάληψη - Χειμερινή Εξεταστική 2024". Πιθανές απαντήσεις εδώ θα μεταφέρονται εκεί.
Εάν η έκταση της συζήτησης μεγαλώσει, αυτή θα μεταφερθεί σε νέο τόπικ στο board "Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών".
Logged
acolak
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 14


View Profile
Re: Πλαίσια για την ΓΣ της Τρίτης 6/2/2024
« Reply #1 on: February 03, 2024, 14:50:24 pm »

Το παρών κείμενο συντάχθηκε προκειμένου να εκφράσει τους προβληματισμούς μίας μερίδας φοιτητών αναφορικά με το μέλλον της εξεταστικής περιόδου και τις  συνέπειες που θα επιφέρει μία ενδεχόμενη ματαίωση της. Το κείμενο δεν αποτελεί προϊόν φοιτητικής πολιτικής παράταξης και δεν εχει σκοπό να διχάσει ή να δημιουργήσει δίπολα στο σύνολο των φοιτητών. Όσα άτομα ταυτίζονται με τις θέσεις του πλαισίου μπορούν ελεύθερα να το καταθέσουν στην γενική συνέλευση. Κάθε σχόλιο, παρατήρηση και προβληματισμός επί του πλαισίου είναι ευπρόσδεκτα. Παρακάτω παρατίθενται το πλαίσιο :
                                            Στο ζύγι των καταλήψεων μπαίνουν και οι συνέπειες   
Το παρόν κείμενο συντάχτηκε καθώς η επιθυμία πολυάριθμων συμφοιτητών μας (που δεν ανήκουν και δεν εκπροσωπούνται από κάποια παράταξη), να πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις του χειμερινού εξαμήνου 2023-2024 χρήζει εκπροσώπησης.
  Έπειτα από την γνωστοποίησης της απόφασης της συνέλευσης των καθηγητών του τμήματος πως δεν θα πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως  εξετάσεις όσο το τμήμα τέλει υπό κατάληψη μιας και δεν εξασφαλίζεται το αδιάβλητο της διαδικασίας αξιολόγησης, θα θέλαμε να παραθέσουμε τους σοβαρούς προβληματισμούς αναφορικά με τις συνέπειες που θα υποστεί μεγάλη μερίδα του φοιτητικού σώματος σε ενδεχόμενη ματαίωση των εξετάσεων.
  Συγκεκριμένα, η μη πραγματοποίηση των εξετάσεων θα επιφέρει μεγάλη επιβάρυνση για τους παρακάτω λόγους :
   Η ματαίωση των εξετάσεων ισοδυναμεί με μια χαμένη ευκαιρία από τις τρεις συνολικά για όλους εκείνους τους φοιτητές που νοικιάζουν διαμέρισμα και φοιτούν μακριά από τον τόπο μόνιμης κατοικίας, να συγκεντρώσουν τις απαιτούμενες πιστωτικές μονάδες-ects, 30 στο πλήθος κατά την διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους προκειμένου να τους χορηγηθεί το στεγαστικό επίδομα που για πολλά νοικοκυριά αποτελεί σημαντική οικονομική ανάσα. Ακόμη και στην περίπτωση που η τωρινή εξεταστική περίοδος μετατεθεί στο εαρινό εξάμηνο δηλαδή στην περίπτωση διπλής εξεταστικής την περίοδο του Ιουνίου αντιλαμβανόμαστε πως όσο μεγαλώνει το πλήθος των υπό εξέταση μαθημάτων τόσο πιο  δύσκολο είναι να επιτύχει ο εξεταζόμενος σε αυτά.
   Η παράταση διαμονής στην πόλη φοίτησης είτε κατά την εαρινή εξεταστική (σε ενδεχόμενο διπλής εξεταστικής) είτε κατά την επαναληπτική περίοδο εξετάσεων τον Σεπτέμβρη μεταφράζεται σε περισσότερα έξοδα συντήρησης της φοιτητικής κατοικίας και διαβίωσης για τον φοιτητή και την οικογένεια του όπως για παράδειγμα δαπάνες σε σούπερ μάρκετ και ηλεκτρικό ρεύμα και μέσα μεταφοράς.

   Η συμφόρηση του προγράμματος και η επέκταση της εξεταστικής περιόδου Ιουνίου-Ιουλίου ή η συμφόρηση του προγράμματος της εξεταστικής περιόδου Σεπτεμβρίου λόγο της αύξησης των εξεταζόμενων μαθημάτων του εκάστοτε φοιτητή μειώνει δραματικά τις διαθέσιμες μέρες για εργασία την περίοδο του καλοκαιριού. Με άλλα λόγια θα προκληθεί ψαλιδισμός στα μεροκάματα όσων φοιτητών εργάζονται την θερινή περίοδο. Ο ψαλιδισμός αυτός ισοδυναμεί με σημαντική μείωση του εισοδήματος πολλών εργαζομένων φοιτητών ιδίως αυτών που εργάζονται σε τουριστικές περιοχές. Για πολλούς αυτά τα μεροκάματα είναι ζωτικής σημασίας στη προσπάθεια να διασφαλίσουν την  ομαλή και απρόσκοπτη φοίτηση τους κατά την χειμερινή περίοδο όπου τα έξοδα ιδίως στα μεγάλα αστικά κέντρα όπως η Θεσσαλονίκη είναι υπέρογκα.



   Οι επί πτυχίο φοιτητές θα επεκτείνουν αναγκαστικά την περίοδο φοίτησης τους. Όλοι καταλαβαίνουμε πως επιπλέον καθυστέρηση στην λήψη του διπλώματος μόνο σε προβλήματα μπορεί να οδηγήσει. Μερικά από αυτά είναι η απώλεση επαγγελματικών ευκαιριών, μεταπτυχιακών θέσεων σπουδών  και η περεταίρω διαμονή στην πόλη, δηλαδή καταβολή περισσότερων ενοικίων.

   Πρέπει να μπούμε και στα παπούτσια των παιδιών του 1ου έτους που δεν έχουν βιώσει ξανά περίοδο εξετάσεων και μια ενδεχόμενη απώλεια αυτής της εξεταστικής θα τα φέρει αντιμέτωπα στις πρώτες τους εξετάσεις με ένα μαραθώνιο 12 μαθημάτων τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο που ίσως οδηγήσει σε κακές επιδόσεις πράγμα που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ψυχολογία ενός πρωτοετή οδηγώντας τον σε λανθασμένες δεύτερες σκέψεις.

   Κάποιοι οικονομικά αδύναμοι συμφοιτητές μας με καλές επιδόσεις και βαθμολογίες λαμβάνουν πολύ σημαντική οικονομική στήριξη μέσω προγραμμάτων χορήγησης υποτροφιών (πχ. ΙΚΥ ή κληροδοτήματα ΑΠΘ) αν λοιπόν μειωθούν οι επιδόσεις λόγο συμφόρησης του προγράμματος εξετάσεων διακινδυνεύουν να χάσουν τα βαθμολογικά κριτήρια για την χορήγηση αυτών.

   Πρέπει να συνυπολογίσουμε τα περιορισμένα χρονικά περιθώρια φοίτησης και ολοκλήρωσης των σπουδών στο τμήμα που πλέον είναι 8 ακαδημαϊκά έτη. Επομένως κάθε χαμένη εξεταστική είναι μια χαμένη ευκαιρία να συλλέξουμε πιστωτικές μονάδες ώστε να φτάσουμε έγκαιρα τις 300 ή να συμπληρώσουμε τις απαιτούμενες 94 για να προχωρήσουμε στον τομέα για να μην κολλήσουν οι σπουδές μας.
 Θέλοντας να προλάβω όσους θεωρήσουν πως όσα γράφονται παραπάνω σχετίζονται με το ατομικό συμφέρων κάθε φοιτητή και θεωρούν πως αυτό το πλαίσιο προσπαθεί να τοποθετήσει ακριβώς αυτό το ατομικό συμφέρον πάνω από τις συλλογικές προσπάθειες πολλών, ας αναλογιστούν ότι για κάποιους ανάμεσα μας δεν χάνεται απλώς μια εξεταστική άλλα κινδυνεύει να καταρρεύσει άμεσα η σταθερότητα του φοιτητικού τους βίου που με αξιοπρέπεια και καθημερινό αγώνα προσπαθούν να διαφυλάξουν. Θέλουμε την σχολή μας ανοιχτή, να μην χαθεί η εξεταστική, να εναντιωθούμε στο σχέδια της κυβέρνησης χωρίς όμως να πλήττουμε τους συμφοιτητές μας ενώ ακόμη επιθυμούμε τα αιτήματα των φοιτητών να ακουστούν με τρόπο που δεν εξυπηρετούν το αφήγημα της κυβέρνησης καθώς πολλά στελέχη της και κάποια υποκινούμενα ΜΜΕ, αφορμή ψάχνουν για να δυσφημήσουν τα δημοσιά ΑΕΙ και τα αιτήματα των φοιτητών, παρουσιάζοντας τους φοιτητές ως μπαχαλάκηδες πράγμα που σε καμία των περιπτώσεων δεν ισχύει. 
Η θέση μας εκφράζεται με σαφήνεια  ώστε να μην οδηγήσει σε αμφισβήτηση των προθέσεων μας : είμαστε υπέρ ενός ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΩΡΕΑΝ και ΑΝΟΙΧΤΟΥ (για όλα τα κοινωνικά στρώματα) ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΟΥ που προωθεί τον ανοικτό δημόσιο διάλογο και διασφαλίζει ένα υψηλό επίπεδο σπουδών.

Για αυτό προτείνουμε :
-   Παύση της κατάληψης προκειμένου να διεξαχθεί ομαλά η εξεταστική.
-   Έκδοση νέου προγράμματος εξεταστικής  και  πτυχιακής εξεταστικής.
-   Αποφυγή συρρίκνωσης της  χειμερινής εξεταστικής περιόδου 2023-2024.
-   Αύξηση των ωρών διδασκαλίας  είτε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως τις πρώτες εβδομάδες του εαρινού εξαμήνου (όταν αυτό εκκινήσει) προκειμένου να αναπληρωθούν οι χαμένες ημέρες και να ολοκληρωθεί εγκαίρως το εαρινό εξάμηνο  έχοντας συμπληρωθεί η απαιτούμενες ώρες διδασκαλίας και τα απαιτούμενα εργαστήρια.
-   Στήριξη του φοιτητικού συλλόγου από την  συνέλευση των καθηγητών του τμήματος και ξεκάθαρη τοποθέτηση του τμήματος κατά του νομοσχεδίου.
-   Παρέμβαση στον πρόεδρο του τμήματος και κατ' επέκταση στον κοσμήτορα της Πολυτεχνικής για να αναδειχθεί η ανάγκη επιπλέον χρηματοδότησης και όχι ανάγκη ίδρυσης ιδιωτικών ΑΕΙ για να υπάρχει υψηλό επίπεδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
-   Επόμενη γενική συνέλευση του συλλόγου μετά το πέρας της εξεταστικής.
 Όπως και να  έχει θεωρούμε πως σε μια δημοκρατική διαδικασία όπως αυτή της συνέλευσης καλό είναι να ακούγονται όλες οι απόψεις και να παρουσιάζονται όλα τα επιχειρήματα από κάθε πλευρά για να παρθεί στο τέλος η απόφαση που υπηρετεί σε μεγαλύτερο βαθμό τα θέλω των φοιτητών του συλλόγου.
  Όποια και να είναι η τελική έκβαση προσπαθούμε να διαφυλάξουμε ένα υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης στο ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ σε συνεργασία με το διδακτικό προσωπικό το οποίο μας στήριξε έμπρακτα γυρνώντας την πλάτη στις άδικες και διαβλητές ηλεκτρονικές εξετάσεις. Μια απόφαση που δείχνει πως οι καθηγητές σέβονται το επίπεδο σπουδών  στο τμήμα άλλα και το ίδιο το φοιτητικό σώμα.
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...