• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:25:42 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:25:42 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:22:48]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426702
Total Topics: 31710
Online Today: 205
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 41
Guests: 150
Total: 191
abunchofcells
ElectroShock
filkilkis
Rithan
gtapalis
Karkarias
Captain
sofoklhs_pizza
Akis Papanikolaou
chris_p30
engineer2030
chriskazakos
bit11
rafail zisiadis
Βασιλης
giorgosss03
christina02
κοτζακ
Nianaro
soktas
Aftzidou
kriton
gkarapip
maestros
alexlabis
ThanosV
Nikos_313
mitsos753905
chaniotism
gcheristanidhs
mpaltzak
ANDVRONTZOS
IBOURAS
Διάλεξις
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2  (Read 2769 times)
XristosGakidis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 131


View Profile
[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« on: July 16, 2022, 19:07:32 pm »

Η εξέταση του μαθήματος των ΣΑΕ 2 είδαμε να αφήνει τους περισσότερους φοιτητές απογοητευμένους διότι είδαμε τα θέματα να μην απευθύνονται σε έναν μέσο φοιτητή που έχει ξοδέψει κάποιο χρόνο για το μάθημα και αντίστοιχα στην εξεταστική ώστε να μπορέσει να το περάσει. Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων επιβεβαιώθηκε το σενάριο της μαζικής αποτυχίας στην εξέταση μιας και το ποσοστό επιτυχίας μόνο του 31% των φοιτητών, μιλάει από μόνο του. Η έκβαση αυτή των αποτελεσμάτων δεν άφησε τους περισσότερους φοιτητές προ εκπλήξεως , μιας και όλοι πάνω κάτω το περιμένανε αλλά μας γεννά ουσιαστικά ερωτήματα του κατά πόσο βοηθητικά είναι τέτοιου είδους μαζικά κοψίματα για την πορεία των ήδη επιβαρυμένων και πλήρως εντατικοποιημένων σπουδών μας μέσα στην σχολή? Είναι ειρωνικό ένας φοιτητής να μην μπορεί με ένα αξιοπρεπές διάβασμα να περάσει ένα μάθημα και η ίδια ιστορία να επαναλαμβάνεται για πολλά μαθήματα της σχολής μας, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν φίλτρα όπως για την επιλογή τομέα, και πιο συγκεκριμένα να υπάρχουν χαρακτηριστικά μαθήματα που ο κάθε φοιτητής γνωρίζει πως παρά το διάβασμα του η εξέταση κατά πάσα πιθανότητα θα ειναι Βατερλώ, όπως στα ΣΑΕ 2 που με αυτά τα θέματα για να φτάσεις το 5 χρειάζεται να φτύσεις αίμα. Δεν γίνεται σε μία περίοδο με έναν ήδη ψηφισμένο νόμο Κεραμέως- Χρυσοχοΐδη που προβλέπει τις διαγραφές φοιτητών, σε μία περίοδο που η ακρίβεια επιβαρύνει μέρα με την μέρα την ζωή ενός φοιτητή που αναγκάζεται να δουλέψει ταυτόχρονα με τις σπουδές του, να γίνονται καθημερινότητα στην σχολή μας τα μαζικά κόψιματά που θα αποτελέσουν την σταγόνα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι. Δεν μπορούν οι φοιτητές να αποτελούν σε κάθε εξεταστική υποψήφια θύματα στις ορέξεις του κάθε καθηγητή. Είναι αντιφατικό επίσης να μιλάμε για πιο αναβαθμισμένα θέματα ή για εμβάθυνση με σκοπό την καλύτερη κατανόηση του μαθήματος όταν αυτά δεν ανταποκρίνονται στην διδασκαλία του μαθήματος. Παράλληλα ο νεοψηφισμένος νόμος πλαίσιο έρχεται να δώσει την χαριστική βολή στην καθημερινότητα, τα πτυχία και το μέλλον μας ως ηλεκτρολόγοι-μηχανολόγοι. Καταλαβαίνουμε όλοι λοιπόν πως δεν βοηθά κανέναν φοιτητή και δεν αλλάζει τίποτα στην ποιότητα του πτυχίου μία τέτοια εξέταση έκτρωμα όταν μία μέρα πριν από αυτά τα αποτελέσματα ψηφίστηκε ένας νόμος που αλλάζει ριζικά τον τρόπο που θα βγαίνουμε από τις σχολές μας και δεν θα θυμίζουμε τίποτα σε ηλεκτρολόγους-μηχανολόγους, όπως το είχαμε στο μυαλό μας τόσο καιρό, αλλά με ένα πτυχίο διαλυμένο και εξατομικευμένο θα χαράσσεται ο δρόμος για νέα εργασιακή άβυσσο. Ας αναρωτηθούμε λοιπόν σε αυτό το σημείο και ας μας απαντήσει και ο ίδιος ο καθηγητής πως είναι δυνατόν όλα αυτά να είναι λογικά μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο σχεδίων της κυβέρνησης για τα πτυχία μας και αντίστοιχα την εξατομικευμένη καθημερινότητά μας που ειδικά στην εξεταστική όπου η εντατικοποίηση εντείνεται ακόμα περισσότερο και κάθε φοιτητής χρειάζεται να κάνει ένα ιδιαίτερα σκληρό αγώνα δρόμου για να μπορέσει να ανταπεξέλθει σε όλα αυτά. Ως σχήμα και μετά την εξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος κάναμε κινητοποίηση στην οποία μάλιστα ο καθηγητής του μαθήματος δεσμεύτηκε ότι δεν θα υπάρξει μαζικό κόψιμο κάτι που μάλλον αναιρείται μετά τα σημερινά αποτελέσματα. Οι δεσμεύσεις του περί όχι μαζικού κοψίματος μάλλον έπεσαν στο κενό και αντίστοιχα ο αριθμός των φοιτητών που έδωσε που ήταν 189 και αντίστοιχα πέρασαν που ήταν 59 δημιουργεί πολλές αντιφάσεις αν σκεφτεί κανείς τον αριθμό των φοιτητών που είχαν δηλώσει το μάθημα αλλά δεν το επιχείρησαν γιατί ήξεραν ότι είναι ένα από τα μαθήματα στα οποία ανά καιρούς γίνεται χαμός με τα θέματα.

 Τέτοια περιστατικά δεν μπορούν να γίνονται άλλο ανεχτά στις σχολές μας όταν η προοπτική που έχουν να μας παρουσιάσουν είναι κατεστραμμένη και θα διαλύεται και άλλο όταν τα σχέδια της κυβέρνησης είναι το πως θα περνάει νόμους που θα κατακερματίζουν την ύπαρξή μας ως φοιτητές αλλά και θα υπονομεύουν το μέλλον μας ως εργαζόμενους. Η απάντηση θα πρέπει να δίνεται μέσα από τον φοιτητικό μας σύλλογο απέναντι σε όλες αυτές τις λογικές και σε όλους αυτούς που δημιουργούν μια τέτοια καθημερινότητα για μας, δείχνοντάς τους ξεκάθαρα πως οι φοιτητές έχουμε λόγο και δύναμη απέναντι σε ότι μας διαλύει και θα επιμείνουμε σθεναρά μέχρι την νίκη μας. Μέσα από τους φοιτητικούς μας συλλόγους και τις κινητοποιήσεις μπορούμε να βάλουμε όλοι μαζί αναχώματα στα σχεδία τους όπως βάλαμε και στο παρελθόν, πρέπει να αντιταχθούμε στην καταστροφή των ζωών μας, να αποτελέσουμε το εμπόδιο στην καταστροφική τους ατζέντα.

ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ
ΑΜΜΕΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ - ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ 45%
Logged
Μπιγκόνια
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 21436



View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« Reply #1 on: July 18, 2022, 13:23:21 pm »

Quote from: XristosGakidis on July 16, 2022, 19:07:32 pm
Η εξέταση του μαθήματος των ΣΑΕ 2 είδαμε να αφήνει τους περισσότερους φοιτητές απογοητευμένους διότι είδαμε τα θέματα να μην απευθύνονται σε έναν μέσο φοιτητή που έχει ξοδέψει κάποιο χρόνο για το μάθημα και αντίστοιχα στην εξεταστική ώστε να μπορέσει να το περάσει. Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων επιβεβαιώθηκε το σενάριο της μαζικής αποτυχίας στην εξέταση μιας και το ποσοστό επιτυχίας μόνο του 31% των φοιτητών, μιλάει από μόνο του. Η έκβαση αυτή των αποτελεσμάτων δεν άφησε τους περισσότερους φοιτητές προ εκπλήξεως , μιας και όλοι πάνω κάτω το περιμένανε αλλά μας γεννά ουσιαστικά ερωτήματα του κατά πόσο βοηθητικά είναι τέτοιου είδους μαζικά κοψίματα για την πορεία των ήδη επιβαρυμένων και πλήρως εντατικοποιημένων σπουδών μας μέσα στην σχολή? Είναι ειρωνικό ένας φοιτητής να μην μπορεί με ένα αξιοπρεπές διάβασμα να περάσει ένα μάθημα και η ίδια ιστορία να επαναλαμβάνεται για πολλά μαθήματα της σχολής μας, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν φίλτρα όπως για την επιλογή τομέα, και πιο συγκεκριμένα να υπάρχουν χαρακτηριστικά μαθήματα που ο κάθε φοιτητής γνωρίζει πως παρά το διάβασμα του η εξέταση κατά πάσα πιθανότητα θα ειναι Βατερλώ, όπως στα ΣΑΕ 2 που με αυτά τα θέματα για να φτάσεις το 5 χρειάζεται να φτύσεις αίμα. Δεν γίνεται σε μία περίοδο με έναν ήδη ψηφισμένο νόμο Κεραμέως- Χρυσοχοΐδη που προβλέπει τις διαγραφές φοιτητών, σε μία περίοδο που η ακρίβεια επιβαρύνει μέρα με την μέρα την ζωή ενός φοιτητή που αναγκάζεται να δουλέψει ταυτόχρονα με τις σπουδές του, να γίνονται καθημερινότητα στην σχολή μας τα μαζικά κόψιματά που θα αποτελέσουν την σταγόνα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι. Δεν μπορούν οι φοιτητές να αποτελούν σε κάθε εξεταστική υποψήφια θύματα στις ορέξεις του κάθε καθηγητή. Είναι αντιφατικό επίσης να μιλάμε για πιο αναβαθμισμένα θέματα ή για εμβάθυνση με σκοπό την καλύτερη κατανόηση του μαθήματος όταν αυτά δεν ανταποκρίνονται στην διδασκαλία του μαθήματος. Παράλληλα ο νεοψηφισμένος νόμος πλαίσιο έρχεται να δώσει την χαριστική βολή στην καθημερινότητα, τα πτυχία και το μέλλον μας ως ηλεκτρολόγοι-μηχανολόγοι. Καταλαβαίνουμε όλοι λοιπόν πως δεν βοηθά κανέναν φοιτητή και δεν αλλάζει τίποτα στην ποιότητα του πτυχίου μία τέτοια εξέταση έκτρωμα όταν μία μέρα πριν από αυτά τα αποτελέσματα ψηφίστηκε ένας νόμος που αλλάζει ριζικά τον τρόπο που θα βγαίνουμε από τις σχολές μας και δεν θα θυμίζουμε τίποτα σε ηλεκτρολόγους-μηχανολόγους, όπως το είχαμε στο μυαλό μας τόσο καιρό, αλλά με ένα πτυχίο διαλυμένο και εξατομικευμένο θα χαράσσεται ο δρόμος για νέα εργασιακή άβυσσο. Ας αναρωτηθούμε λοιπόν σε αυτό το σημείο και ας μας απαντήσει και ο ίδιος ο καθηγητής πως είναι δυνατόν όλα αυτά να είναι λογικά μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο σχεδίων της κυβέρνησης για τα πτυχία μας και αντίστοιχα την εξατομικευμένη καθημερινότητά μας που ειδικά στην εξεταστική όπου η εντατικοποίηση εντείνεται ακόμα περισσότερο και κάθε φοιτητής χρειάζεται να κάνει ένα ιδιαίτερα σκληρό αγώνα δρόμου για να μπορέσει να ανταπεξέλθει σε όλα αυτά. Ως σχήμα και μετά την εξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος κάναμε κινητοποίηση στην οποία μάλιστα ο καθηγητής του μαθήματος δεσμεύτηκε ότι δεν θα υπάρξει μαζικό κόψιμο κάτι που μάλλον αναιρείται μετά τα σημερινά αποτελέσματα. Οι δεσμεύσεις του περί όχι μαζικού κοψίματος μάλλον έπεσαν στο κενό και αντίστοιχα ο αριθμός των φοιτητών που έδωσε που ήταν 189 και αντίστοιχα πέρασαν που ήταν 59 δημιουργεί πολλές αντιφάσεις αν σκεφτεί κανείς τον αριθμό των φοιτητών που είχαν δηλώσει το μάθημα αλλά δεν το επιχείρησαν γιατί ήξεραν ότι είναι ένα από τα μαθήματα στα οποία ανά καιρούς γίνεται χαμός με τα θέματα.

 Τέτοια περιστατικά δεν μπορούν να γίνονται άλλο ανεχτά στις σχολές μας όταν η προοπτική που έχουν να μας παρουσιάσουν είναι κατεστραμμένη και θα διαλύεται και άλλο όταν τα σχέδια της κυβέρνησης είναι το πως θα περνάει νόμους που θα κατακερματίζουν την ύπαρξή μας ως φοιτητές αλλά και θα υπονομεύουν το μέλλον μας ως εργαζόμενους. Η απάντηση θα πρέπει να δίνεται μέσα από τον φοιτητικό μας σύλλογο απέναντι σε όλες αυτές τις λογικές και σε όλους αυτούς που δημιουργούν μια τέτοια καθημερινότητα για μας, δείχνοντάς τους ξεκάθαρα πως οι φοιτητές έχουμε λόγο και δύναμη απέναντι σε ότι μας διαλύει και θα επιμείνουμε σθεναρά μέχρι την νίκη μας. Μέσα από τους φοιτητικούς μας συλλόγους και τις κινητοποιήσεις μπορούμε να βάλουμε όλοι μαζί αναχώματα στα σχεδία τους όπως βάλαμε και στο παρελθόν, πρέπει να αντιταχθούμε στην καταστροφή των ζωών μας, να αποτελέσουμε το εμπόδιο στην καταστροφική τους ατζέντα.

ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΚΟΨΙΜΑΤΑ
ΑΜΜΕΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ - ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ 45%

νομίζω πως αυτά που έχω bold μπορούν να αφαιρεθούν. Έχει γίνει ήδη συζήτηση πάνω στο θέμα και βγαίνει ότι αυτά τα 2 δεν ισχύουν. Τα περί νόμων και τα λοιπά κομπλέ, αλλά δεν θα προσθέτουμε fake πράγματα για να κάνουμε πιο ωραία μια ανακοίνωση, παρακαλώ.
Logged

Αν με πληρώσετε, καθαρίζω τις ανακοινώσεις μία στο τόσο.

I'm living in the strange days, I'm living in a world that I don't know
Get ready for the dark age, I'm living in the strange days, so
Say goodbye to the silence, We can dance to the sirens
Strange days, here we come

Quote from: Σούλης
το οριο ειναι o nyquist, δλδ αμα τα περασεις/διαβάσεις τουλαχιστον 2 φορες μαλλον πας για 5αρι
illuv4tar
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 144


View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« Reply #2 on: July 18, 2022, 13:49:46 pm »

Ρε μάγκες μηχανικοί θα γίνετε, λογικό είναι να υπάρχουν μαθήματα που με 4-5 μέρες διάβασμα δεν περνάς. Το ότι μέσα στην καραντίνα έβαζε γελοία θέματα που περνούσε και η κουτση Μαρία δεν είδα να πείραξε κανέναν. Σε όλες τις δύσκολες σχολές( πολυτεχνείο, ιατρική, νομική) έτσι είναι, θέλει να βάλεις πρώτα το διάβασμα και μετά τη φοιτητική ζωή, αλλιώς θα σπουδάζεις 7,8 μπορεί και παραπάνω χρόνια. Και σας το λέω εγώ που είμαι πάνω από 10ο έτος, όσο διαβάζεις τόσο θα ανταμειφθείς, τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε.
Logged
okan
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 669



View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« Reply #3 on: July 19, 2022, 13:16:57 pm »

Quote from: illuv4tar on July 18, 2022, 13:49:46 pm
Ρε μάγκες μηχανικοί θα γίνετε, λογικό είναι να υπάρχουν μαθήματα που με 4-5 μέρες διάβασμα δεν περνάς. Το ότι μέσα στην καραντίνα έβαζε γελοία θέματα που περνούσε και η κουτση Μαρία δεν είδα να πείραξε κανέναν. Σε όλες τις δύσκολες σχολές( πολυτεχνείο, ιατρική, νομική) έτσι είναι, θέλει να βάλεις πρώτα το διάβασμα και μετά τη φοιτητική ζωή, αλλιώς θα σπουδάζεις 7,8 μπορεί και παραπάνω χρόνια. Και σας το λέω εγώ που είμαι πάνω από 10ο έτος, όσο διαβάζεις τόσο θα ανταμειφθείς, τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε.

Εντάξει αν σε ένα μάθημα περνάει οριακά 30% δεν είναι πρόβλημα μόνο των φοιτητών. Κάτι πάει στραβά και με τους διδάσκοντες.
Logged
lazar
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 45


View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« Reply #4 on: July 19, 2022, 13:43:41 pm »

Quote from: illuv4tar on July 18, 2022, 13:49:46 pm
Ρε μάγκες μηχανικοί θα γίνετε, λογικό είναι να υπάρχουν μαθήματα που με 4-5 μέρες διάβασμα δεν περνάς. Το ότι μέσα στην καραντίνα έβαζε γελοία θέματα που περνούσε και η κουτση Μαρία δεν είδα να πείραξε κανέναν. Σε όλες τις δύσκολες σχολές( πολυτεχνείο, ιατρική, νομική) έτσι είναι, θέλει να βάλεις πρώτα το διάβασμα και μετά τη φοιτητική ζωή, αλλιώς θα σπουδάζεις 7,8 μπορεί και παραπάνω χρόνια. Και σας το λέω εγώ που είμαι πάνω από 10ο έτος, όσο διαβάζεις τόσο θα ανταμειφθείς, τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε.
καλά πιπιλάς κ εσύ την καραμέλα αρκετών που την έχουν δει επιστήμονες και καλά με ανύπαρκτα citations...η αλήθεια είναι πώς μπαίνουν πάρα πολλοί φοιτητές κ κάπως πρέπει με διάφορα φίτλρα να ξεχωρίσουν οι καλύτεροι/ικανότεροι/μεγαλύτερης αντίληψης φοιτητές...δεν θα πάρουν όλοι πτυχίο στην ώρα τους διότι είμαστε υπεράριθμοι κ χρειάζονται στην αγορά πολύ λιγότεροι....τώρα εντάξει ότι πρέπει να ξεφύγει κανείς από την λυκειακή νοοτροπία , ναι έιναι σωστό...άλλο όμως αυτό κ άλλο να καρκινιάζουμε την σχολή με αποτέλεσμα οι απόφοιτοι να έχουν ψυχολογικά/ψυχοσωματικά προβλήματα όταν με το καλό ορκίζονται....πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία στην εξέταση των μαθημάτων που πολλοί καθηγητές δεν είναι διαθετειμένοι να το κάνουν γιατί βαριούνται ή γιατί είναι ανεπαρκείς εκπαιδευτικά(μπορεί να είναι οι καλύτεροι επιστήμονες αλλά αυτό δεν τους κάνει μεταδοτικούς απαραίτητα)
Logged
sokolatas
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 135



View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« Reply #5 on: July 19, 2022, 14:26:28 pm »

Quote from: lazar on July 19, 2022, 13:43:41 pm
καλά πιπιλάς κ εσύ την καραμέλα αρκετών που την έχουν δει επιστήμονες και καλά με ανύπαρκτα citations...η αλήθεια είναι πώς μπαίνουν πάρα πολλοί φοιτητές κ κάπως πρέπει με διάφορα φίτλρα να ξεχωρίσουν οι καλύτεροι/ικανότεροι/μεγαλύτερης αντίληψης φοιτητές...δεν θα πάρουν όλοι πτυχίο στην ώρα τους διότι είμαστε υπεράριθμοι κ χρειάζονται στην αγορά πολύ λιγότεροι....τώρα εντάξει ότι πρέπει να ξεφύγει κανείς από την λυκειακή νοοτροπία , ναι έιναι σωστό...άλλο όμως αυτό κ άλλο να καρκινιάζουμε την σχολή με αποτέλεσμα οι απόφοιτοι να έχουν ψυχολογικά/ψυχοσωματικά προβλήματα όταν με το καλό ορκίζονται....πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία στην εξέταση των μαθημάτων που πολλοί καθηγητές δεν είναι διαθετειμένοι να το κάνουν γιατί βαριούνται ή γιατί είναι ανεπαρκείς εκπαιδευτικά(μπορεί να είναι οι καλύτεροι επιστήμονες αλλά αυτό δεν τους κάνει μεταδοτικούς απαραίτητα)

Δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να καταλάβεις ότι το να περνάς το 80% των μαθημάτων σε αυτή τη σχολή με παλιά θέματα και προπόνηση σε ήδη λυμένες ασκήσεις αντί του να κατανοείς πλήρως το νόημα του μάθηματος δεν σου προσφέρει απολύτως τίποτα. Δεν λέω ότι δεν έχω πέσει θύμα αυτής της νοοτροπίας, απλά λέω ότι είναι παντελώς άχρηστη εκπαιδευτικά και νοητικά. Κατά τη γνώμη μου η ημιμάθεια είναι από τα χειρότερα προβλήματα της σχολής μας και φαινομενικά "δύσκολα" μαθήματα που απαιτούν την κατανόηση του φοιτητή κρατούν τις ισορροπίες.    Όντως τα αντικείμενα που καλύπτονται είναι πολλά και μερικές φορές δυσνόητα, αλλά θεωρητικά είσαι ένας full time φοιτητής. Αν προσπαθείς να χωρέσεις 100+ ώρες διαβάσματος σε 5 μέρες, ακόμα και 20 μέρες, τότε η πιθανότητα επιτυχίας είναι σίγουρα κάτω από 30% αν εξετάζεται η κατανόηση στο μάθημα.
sent from mTHMMY 
Logged
Κaraflodaimonas
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 238


View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« Reply #6 on: July 19, 2022, 15:02:18 pm »

Quote from: sokolatas on July 19, 2022, 14:26:28 pm
Δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να καταλάβεις ότι το να περνάς το 80% των μαθημάτων σε αυτή τη σχολή με παλιά θέματα και προπόνηση σε ήδη λυμένες ασκήσεις αντί του να κατανοείς πλήρως το νόημα του μάθηματος δεν σου προσφέρει απολύτως τίποτα. Δεν λέω ότι δεν έχω πέσει θύμα αυτής της νοοτροπίας, απλά λέω ότι είναι παντελώς άχρηστη εκπαιδευτικά και νοητικά. Κατά τη γνώμη μου η ημιμάθεια είναι από τα χειρότερα προβλήματα της σχολής μας και φαινομενικά "δύσκολα" μαθήματα που απαιτούν την κατανόηση του φοιτητή κρατούν τις ισορροπίες.    Όντως τα αντικείμενα που καλύπτονται είναι πολλά και μερικές φορές δυσνόητα, αλλά θεωρητικά είσαι ένας full time φοιτητής. Αν προσπαθείς να χωρέσεις 100+ ώρες διαβάσματος σε 5 μέρες, ακόμα και 20 μέρες, τότε η πιθανότητα επιτυχίας είναι σίγουρα κάτω από 30% αν εξετάζεται η κατανόηση στο μάθημα.
sent from mTHMMY 

Πως προέκυψε ότι το 80% των μαθημάτων περνιέται λύνοντας παλιά θέματα? Προσωπικά θεωρώ ότι πολύ λίγα μαθήματα, κυρίως 1ου κι 2ου έτους, μπορείς να τα περάσεις διαβάζοντας μόνο λυμένα θέματα ( στα περισσότερα μαθήματα ειδικά από το 2ο έτος κι πάνω δεν υπάρχουν λυμένα θέματα η κι αν υπάρχουν οι λύσεις του δεν είναι απαραίτητα σωστές).  Όσον αφορά την κατανόηση του μαθήματος , τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα συγκεκριμένα θέματα εξέταζαν το πόσο καλά έχει κατανοήσει κάποιος το αντικείμενο του μαθήματος ?
Logged
Caterpillar
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 10046



View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« Reply #7 on: July 19, 2022, 15:46:00 pm »

Quote from: Κaraflodaimonas on July 19, 2022, 15:02:18 pm
Πως προέκυψε ότι το 80% των μαθημάτων περνιέται λύνοντας παλιά θέματα? Προσωπικά θεωρώ ότι πολύ λίγα μαθήματα, κυρίως 1ου κι 2ου έτους, μπορείς να τα περάσεις διαβάζοντας μόνο λυμένα θέματα ( στα περισσότερα μαθήματα ειδικά από το 2ο έτος κι πάνω δεν υπάρχουν λυμένα θέματα η κι αν υπάρχουν οι λύσεις του δεν είναι απαραίτητα σωστές).
Για το 3ο έτος υπάρχουν νομίζω τα περισσότερα θέματα λυμένα (χωρίς να είναι απαραίτητα σωστά όλα), με εξάιρεση ίσως τα τηλεπ ι, ιι αλλά είδικά για τα τηλεπ ιι τα περισσότερα παλιά θέματα είναι λυμένα στο βιβλίο του κ.Καραγιαννίδη. Και σίγουρα δεν περνιούνται τα περισσότερα μαθήματα αν διαβάσεις μόνο τα παλιά θέματα 4-5 μέρες πριν τις εξετάσεις (πχ αν διαβάσεις 4 μέρες πριν την εξέταση τις άπειρες λυμένες ασκήσεις-παλιά θέματα στο βιβλίο του κ. Καραγιαννίδη, υπάρχουν ελάχιστες πιθανότητες να τις κατανοήσεις και να περάσεις τα τηλεπ ιι).
Quote
 Όσον αφορά την κατανόηση του μαθήματος , τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα συγκεκριμένα θέματα εξέταζαν το πόσο καλά έχει κατανοήσει κάποιος το αντικείμενο του μαθήματος ?
Τα φετινά θέματα αφορούσαν ένα συγκεκριμένο κομμάτι της ύλης, που διδάκτηκε κανονικά μέσα στο εξάμηνο από ότι κατάλαβα με βάση αυτά που ειπώθηκαν, και διδασκόταν κανονικά μέσα στο εξάμηνο και τις προηγούμενες χρονιές αν κρίνουμε από τις σημειώσεις του Καναβουρα ή του Apostolof, απλά θα το έλεγα αντισος γιατί δεν υπήρχε σε παλιά θέματα κάτι παρόμοιο. Πάντως και εγώ όταν έδωσα το μάθημα πήρα την απόφαση να μην διαβάσω το συγκεκριμένο κομμάτι γιατί μου χε φανεί "αντισος", απλά θα με χαρακτήριζα τυχερό που δεν έπεσε κάτι σχετικό, αν έπεφτε κάτι από αυτά που δεν διάβασα-αυτα που έπεσαν φέτος και κοβόμουν, ο υπεύθυνος θα ήμουν εγώ για την επιλογή που έκανα και όχι ο καθηγητής.

Εν πάση περιπτώση, ενά πρόβλημα που είχα συναντήσει στο μάθημα είναι ότι δεν γίνονται μαθήματα ασκήσεων, από κάποιον διδακτορικό όπως γίνεται στα υπόλοιπα μαθήματα του εργαστηρίου ΣΑΕ, χωρίς πολλές ασκήσεις δύσκολα να κατανοήσει κανείς την ύλη του μαθήματος.
« Last Edit: July 19, 2022, 15:51:51 pm by Caterpillar » Logged

Quote from: kinezos on May 15, 2007, 00:54:29 am
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 23:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."
"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις"


Σουλης
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 679


θκο μας παιδακ


View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« Reply #8 on: July 19, 2022, 15:51:25 pm »

Quote from: XristosGakidis on July 16, 2022, 19:07:32 pm
Παράλληλα ο νεοψηφισμένος νόμος πλαίσιο έρχεται να δώσει την χαριστική βολή στην καθημερινότητα, τα πτυχία και το μέλλον μας ως ηλεκτρολόγοι-μηχανολόγοι. Καταλαβαίνουμε όλοι λοιπόν πως δεν βοηθά κανέναν φοιτητή και δεν αλλάζει τίποτα στην ποιότητα του πτυχίου μία τέτοια εξέταση έκτρωμα όταν μία μέρα πριν από αυτά τα αποτελέσματα ψηφίστηκε ένας νόμος που αλλάζει ριζικά τον τρόπο που θα βγαίνουμε από τις σχολές μας και δεν θα θυμίζουμε τίποτα σε ηλεκτρολόγους-μηχανολόγους, όπως το είχαμε στο μυαλό μας τόσο καιρό, αλλά με ένα πτυχίο διαλυμένο και εξατομικευμένο θα χαράσσεται ο δρόμος για νέα εργασιακή άβυσσο.

εδω περνανε συμβουλια διοικησης, βιομηχανικα διδακτορικα, διδακτρα σε προπτυχιακα και οι αλλοι γκρινιαζουν για το "εσωτερικο Ερασμους", που δυνητικα θα τους επετρεπε να αποφυγουν τα ΣΑΕ2. εχετε λαλησει τελειως

ΥΓ: διααφορα νομοσχεδια πολλες φορες περιεχουν σωστες διαταξεις, συνηθως χωρις δημοσιονομικο αντικτυπο (γιατι προφανως αυτες που θα ειχαν, οπως η χρηματοδοτηση των ΑΕΙ, δε προκειται να τις φερουν), και λειτουργουν και ως καλυψη στην κυβερνηση ειδικα οταν γινεται κατ' αρθρο ψηφοφορια και οι διαφορες αντιπολιτευομενες δυναμεις καταψηφιζουν σωρηδον. Μια καλη διαταξη ομως δε κανει το νομοσχεδιο καλο. Αντε τωρα να το εξηγησεις αυτο στο 90% της εξωκοινοβουλευτικης αριστερας που τα βλεπει ολα ασπρο-μαυρο
« Last Edit: July 19, 2022, 15:56:41 pm by Σουλης » Logged

Quote from: Karaμazoβ on March 01, 2010, 00:49:39 am
μη φοβάσαι δεν θα τον κλείσουν, θα τον πουλήσουν. Και ως ιδιωτικό μονοπωλιο (μαζι με τα αεροπλάνα του Βγενό και τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ) θα μας γαμήκουν.
sokolatas
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 135



View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« Reply #9 on: July 19, 2022, 16:40:56 pm »

Quote from: Κaraflodaimonas on July 19, 2022, 15:02:18 pm
Πως προέκυψε ότι το 80% των μαθημάτων περνιέται λύνοντας παλιά θέματα? Προσωπικά θεωρώ ότι πολύ λίγα μαθήματα, κυρίως 1ου κι 2ου έτους, μπορείς να τα περάσεις διαβάζοντας μόνο λυμένα θέματα ( στα περισσότερα μαθήματα ειδικά από το 2ο έτος κι πάνω δεν υπάρχουν λυμένα θέματα η κι αν υπάρχουν οι λύσεις του δεν είναι απαραίτητα σωστές).  Όσον αφορά την κατανόηση του μαθήματος , τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα συγκεκριμένα θέματα εξέταζαν το πόσο καλά έχει κατανοήσει κάποιος το αντικείμενο του μαθήματος ?

Το πρώτο από προσωπική εμπειρία, με μια μικρή υπερβολή στο νούμερο και το δεύτερο διαβάζοντας τα θέματα ως κάποιος που κατανοεί το μάθημα
sent from mTHMMY 
Logged
el mariachi
Θαμώνας
****
Posts: 358


View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« Reply #10 on: July 19, 2022, 20:21:49 pm »

Quote from: sokolatas on July 19, 2022, 14:26:28 pm
Δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να καταλάβεις ότι το να περνάς το 80% των μαθημάτων σε αυτή τη σχολή με παλιά θέματα και προπόνηση σε ήδη λυμένες ασκήσεις αντί του να κατανοείς πλήρως το νόημα του μάθηματος δεν σου προσφέρει απολύτως τίποτα. Δεν λέω ότι δεν έχω πέσει θύμα αυτής της νοοτροπίας, απλά λέω ότι είναι παντελώς άχρηστη εκπαιδευτικά και νοητικά.
sent from mTHMMY 

διαφωνω με αυτο. εγω ποτε δεν μπηκα στη διαδικασια να λυσω παλια θεματα χωρις να εχω καταλαβει τι παιζει στο καθε μαθημα. βασικα δεν ξερω πως μπορεις να λυσεις για παραδειγμα θεματα στα μαθηματικα, στα κυκλωματα, στις ηλεκτρονικες, στα πεδια, στον προγραμματισμο, στα σαε, στα μικρο, στις ενεργειακες τεχνολογιες κλπ κλπ χωρις να εχεις κατανοησει τι διαβαζεις. δηλαδη ρε παιδες πως θα κατσω να λυσω θεματα χωρις να ξερω τι παιζει στο μαθημα? θα χαθω εντελως. δεν θα ξερω πως προκυπτουν οι λυσεις. θα πρεπει να προσανατολιστω διαβαζοντας και κατανοωντας τι παιζει στο μαθημα. εκτος αν ολη αυτη η γνωση εχει φυτρωσει στο κεφαλι μου με καποιον τροπο. το οτι καποια μαθηματα ειναι πιο δυσκολα στην κατανοηση απο αλλα και θελουν παραπανω διαβασμα, ειναι λογικο. επισης το να πεφτουν στις εξετασεις και θεματα που εχουν διδαχθει μεσα στο μαθημα, επισης ειναι λογικο. τα κανουμε στο μαθημα, μαθαινουμε τον τροπο σκεψης και μπορει να πεσει κατι παρομοιο. δεν ειναι κακο. αν το εχω καταλαβει, τοτε κομπλε. να το παπαγαλισω ειναι δυσκολο, χωρις να το εχω καταλαβει. δεν ειμαστε νομικη ξερω γω. για μενα τα θεματα πρεπει να εχουν μια διαβαθμιση. το 5 να μπορεις να το πιασεις, εχοντας κατανοησει τα βασικα του μαθηματος. απο κει και περα μεχρι το 7 να μπορει να παει καποιος που εχει ξοδεψει παραπανω χρονο και μεχρι το 10 καποιος που εχει καταλαβει πληρως το μαθημα. αλλα μεχρι το 5, καθε μαθημα εχει βασικα πραγματακια που πρεπει να ξερεις και αυτα δεν ειναι και λιγα συνηθως. νομιζω φιλε μου οτι θεωρεις πως στη σχολη μας δεν μαθαινεις, αλλα απλα παπαγαλιζεις. κατι που για μενα δεν ισχυει
Logged
Ros
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 6


View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« Reply #11 on: July 19, 2022, 22:12:52 pm »

Δε γίνεται να περνάει το 30% και να μη παραδεχόμαστε πως τα θέματα ήταν παραλόγως ή τουλάχιστον πολύ πέραν του συνηθισμένου δύσκολα. Είναι ή αυτό ή λέμε πως οι φοιτητές έχουν γίνει όλοι μαζί ξαφνικά μαλθακοί και δε διαβάζουν. Το δευτερο δε βλέπω λόγο να ισχύει. Δεδομένων αυτών είναι σημαντικό να γίνει δεκτή από τον διδάσκοντα η αστοχία των θεμάτων και να δούμε τι μπορεί να γίνει γι'αυτό καθώς είναι στο συμφέρον μας και γενικά της σχολής.

Υ.Γ. : Δεν αποτελεί πανάκεια η κανονικοποίηση, καθώς διαιωνίζει τις προβληματικές εξετάσεις.
sent from mTHMMY 
Logged
Κaraflodaimonas
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 238


View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« Reply #12 on: July 20, 2022, 10:16:14 am »

Quote from: Caterpillar on July 19, 2022, 15:46:00 pm

Εν πάση περιπτώση, ενά πρόβλημα που είχα συναντήσει στο μάθημα είναι ότι δεν γίνονται μαθήματα ασκήσεων, από κάποιον διδακτορικό όπως γίνεται στα υπόλοιπα μαθήματα του εργαστηρίου ΣΑΕ, χωρίς πολλές ασκήσεις δύσκολα να κατανοήσει κανείς την ύλη του μαθήματος.

Νομίζω αυτό μπορεί να αλλάξει μόνο μέσω της αξιολόγησης που κάνουν οι φοιτητές , αν κι απ'ότι έχω καταλάβει ελάχιστοι διδάσκοντες την λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν. Δεν υπάρχει διάθεση για βελτίωση!
Logged
Nikos_313
Administrator
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 2784



View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« Reply #13 on: July 20, 2022, 10:40:16 am »

Quote from: Κaraflodaimonas on July 20, 2022, 10:16:14 am
Νομίζω αυτό μπορεί να αλλάξει μόνο μέσω της αξιολόγησης που κάνουν οι φοιτητές , αν κι απ'ότι έχω καταλάβει ελάχιστοι διδάσκοντες την λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν. Δεν υπάρχει διάθεση για βελτίωση!
Εκτός από το γεγονός ότι τις αξιολογήσεις ελάχιστοι καθηγητές τις λαμβάνουν υπόψη, για κάποιον λόγο, στο Εαρινό εξάμηνο, φέτος, δεν στάλθηκε ποτέ το λινκ για την αξιολόγηση των μαθημάτων (ή δεν το είδα εγώ  Tongue)...
Logged
Ros
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 6


View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ]ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΕ 2
« Reply #14 on: July 20, 2022, 14:06:01 pm »

Quote from: Κaraflodaimonas on July 20, 2022, 10:16:14 am
Νομίζω αυτό μπορεί να αλλάξει μόνο μέσω της αξιολόγησης που κάνουν οι φοιτητές , αν κι απ'ότι έχω καταλάβει ελάχιστοι διδάσκοντες την λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν. Δεν υπάρχει διάθεση για βελτίωση!

Φέτος έγιναν κανονικά από διδακτορικό φοιτητή. Δεν είναι η έλλειψη μαθημάτων ασκήσεων το πρόβλημα.
sent from mTHMMY 
Logged
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...