• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 04, 2025, 08:15:53 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 04, 2025, 08:15:53 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σχεδίαση Συστημάτων VLSI...
by cealexop
[Today at 00:58:35]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by immo
[August 03, 2025, 22:49:59 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by nmpampal
[August 03, 2025, 21:29:36 pm]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[August 03, 2025, 13:56:19 pm]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 02, 2025, 21:29:19 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 00:59:05 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427654
Total Topics: 31739
Online Today: 117
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 6
Guests: 73
Total: 79
gpap
Ponan
ansia
chatzikys
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΜΗΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΜΗΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ  (Read 837 times)
eleftheria
Αρχάριος/Αρχάρια

Posts: 4


View Profile
[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΜΗΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
« on: June 23, 2022, 16:01:29 pm »

Σήμερα το τμήμα καθηγητών του τμήματος Ηλεκτρολόγων συνεδρίασε δίχως την παρουσία του Φοιτητικού Συλλόγου καθ΄ όλη την διάρκεια της διαδικασίας. Παρότι βρισκόμαστε ένα μήνα μετά τις φοιτητικές εκλογές όπου αποτέλεσαν μία μαζική διαδικασία του συλλόγου που συμμετείχαν σε αυτή πάνω από 600 φοιτητές, αποτυπώνοντας συσχετισμούς για τον σύλλογό μας μετά από τρία χρόνια. Το νέο Δ.Σ. που προέκυψε αλλά και οι ορισμένοι εκπρόσωποι που βγήκαν για να εκπροσωπούν τον σύλλογό μας στο τμήμα καθηγητών, παρόλου που προέκυψαν από μία αναγνωρισμένη και μαζική διαδικασία δεν έγιναν αποδεκτοί στην σημερινή συνεδρίαση του τμήματος. Αυτό συμβαίνει με την πρόφαση ότι στον σύλλογό μας κάναμε διά ζώσης εκλογές και όχι διαδικτυακές όπως ορίζεται βάση νόμου για αναγνώριση των ορισμένων εκπροσώπων. Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να θέσουμε το ερώτημα στο τμήμα καθηγητών αν αμφισβητεί τις διαδικασίες του συλλόγου, τον αποφασιστικό του χαρακτήρα και την ιδιότητά του να εκπροσωπεί συμφέροντα. Και αν όντως αυτή είναι η στάση τους, προβληματισμούς γεννά το γεγονός πως την επιλέγουν σε μία συγκυρία όπου έχει κατατεθεί για διαβούλευση ένας νέος νόμος πλαίσιο που φέρνει συμβούλια ιδρύματος και κατά επέκταση κατάργηση του αυτοδιοίκητου με αποτέλεσμα η ακαδημαϊκή κοινότητα να χάνει κάθε λόγο πάνω στο τι συμβαίνει μέσα στο πανεπιστήμιο.

Εμείς ως σχήμα παρά αυτή την λογική που προβάλλεται από το τμήμα και βάζει εμπόδια, όπως κάνουμε σταθερά από την ίδρυσή μας επιλέξαμε να μπούμε και να παρέμβουμε στο τμήμα γιατί κρίνουμε απαραίτητο κανείς να μην μπορεί να αποφασίζει για μας χωρίς εμάς. Αυτό αναδεικνύεται και από την πρωτοβουλία που πήραμε και κατεβάσαμε ένα ψήφισμα στο Δ.Σ. από την πρώτη μέρα που εκλεγήκαμε σε αυτό το οποίο έχει σκοπό να ορίσει εκπροσώπους για την συμμετοχή στα τμήματα.

Όσον αφορά το σήμερα εμείς σαν κόμβο ανοίξαμε το κομμάτι του νέου νόμου πλαισίου ο οποίος έρχεται να διασπάσει τα πτυχία μας, προδιαγράφοντας μας χειρότερη προοπτική και καταργώντας το αυτοδιοίκητο των τμημάτων. Αναδείξαμε το γεγονός πως εδώ και τόσο καιρό τα ΜΑΤ έχουν στρατοπεδεύσει μέσα στο ΑΠΘ καταπατώντας καθημερινά το άσυλο και επίσης το θέμα του ζητήματος που προέκυψε με την φύση των θεμάτων στα ΣΑΕ 2. Μέσα σε αυτό το κλίμα θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε και να απαιτούμε την συμμετοχή του συλλόγου μας στα όργανα διοίκησης ώστε να μπορούμε βάζουμε μπροστά τα συμφέροντά μας. Να υλοποιούμε τις αποφάσεις του φοιτητικού μας συλλόγου πιέζοντας το τμήμα να τις δεχθεί .
« Last Edit: June 23, 2022, 16:24:48 pm by MajorTom » Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...