• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:16:53 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:16:53 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 73
Guests: 100
Total: 173
ddantono
skopsinos
thenoface
dimchin
sterlouk
dimitrisblioumis
vagk
Nefeli Nikita
jim_sklab
pdiamantis
BENEDICTVS
NickSpan
andyy
iropap
chrysaep
Andreas K
Soto Gonzalez
Stathiss
lapin
jojos
mkakale
george14
Fotis
agapi
mrodi
theofr
dem05
soktas
ioannisfa
stergios03
miltan8
gntitsios
geojohn
gkg
sigklitiki
Petross
Saint_GR
VeGGoS
thanosk
ggalamat
avatangg
AA RE LEWN
simosilias
Denisivo
Ioannakoliou
tank
petralexiou
Captain
theresnocur3
DK06
Nikos_313
ellimoschou
meliou
IBOURAS
evrinasto
aafroditi
stelinas
xhesikameni
serafeim
giannis_horgos
3rdDegreeBurn
johnk
aalmpanb
mkoutsouk
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα - Εξεταστικές (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 Go Down Print
Author Topic: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός  (Read 5468 times)
thrylosm
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 7


View Profile
Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« on: February 17, 2021, 13:30:34 pm »

Καλημέρα.

Όσοι έδιναν Δομημένo Προγραμματισμό μπορούν να καταλάβουν ότι δεν ήταν εξέταση αυτό. Κάκιστη οργάνωση, προβλήματα με το e-learning, στους μισούς σβήστηκε ο κώδικας τελείως και έπρεπε να τον ξαναγράψουν. Επί 2 ώρες απίστευτη βαβούρα. Ό,τι χειρότερο έχει συμβεί ποτέ σίγουρα. Προτείνω e-mail στον κ. Μπακιρτζή.

Ευχαριστώ.
Logged
lckp
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 35


View Profile
Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« Reply #1 on: February 17, 2021, 13:56:00 pm »

Έχουν υπάρξει αντίστοιχα  προβλήματα και σε άλλα μαθήματα.σαββατο έχει γενική συνέλευση ο σύλλογος καλό είναι να τα συγκεντρώσουμε και να στείλουμε εμαιλ στον Μπακιρτζή να βρεθούμε από κοντά όπως έγινε και στην προηγούμενη εξεταστική .Επίσης για ποιο λόγο να δώσουν τον δομημένο στον χειρότερο καθηγητή της σχολής..
Logged
Local Rider
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1589



View Profile
Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« Reply #2 on: February 17, 2021, 14:11:17 pm »

φιασκο
Logged
chandlerbing
Αρχάριος/Αρχάρια

Posts: 4


View Profile
Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« Reply #3 on: February 17, 2021, 15:07:44 pm »

ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Σχετικά με την οργάνωση του μαθήματος, φέτος ο κ. Σεβαστιάδης έκανε μια ολοκληρωμένη δουλειά με αρκετό υλικό και οργανωμένα εργαστήρια, καθώς και μια προαιρετική εργασία.

Ωστόσο, η εξέταση 17/2 ήταν μια τραγωδία. Σημειώνονται τα σοβαρότερα προβλήματα που παρουσιάστηκαν:

1. Πραγματοποιήθηκε δοκιμαστική εξέταση στην οποία παρουσιάστηκαν δυο λειτουργίες που θα είχε το elearning στο ανέβασμα κώδικα: ο προέλεγχος και ο έλεγχος. Αυτές δεν δούλευαν την ημέρα της εξέτασης.
2. Την ώρα της εξέτασης έκλεισε το παράθυρο του κώδικα σε πολλούς φοιτητές. Σε κάποιους ξανά άνοιξε με τον κώδικα σε άλλους όχι. Σε κάποιους δεν είχε θέμα και συνέχισαν. Σε κάποιους για να ξανά ανοίξει έκαναν δεύτερη προσπάθεια εξέτασης καταναλώνοντας επιπλέον χρόνο ενώ κάποιοι έπρεπε να ξαναγράψουν τον κώδικα.
3. Ήταν δυνατό να γράφουμε τον κώδικα σε πρόγραμμα της επιλογής μας, αλλά το copy paste δεν επιτρέπεται. Με αποτέλεσμα αρκετοί δούλευαν στην πλατφόρμα του elearning αποκλειστικά και να χάσουν τη δουλειά τους. Τους ζητήθηκε να ξανά αρχίσουν.
4. Επικράτησε ο πανικός. Απαντήσεις δε δινόντουσαν. Δεν υπήρχε ησυχία. Ο έξτρα χρόνος ουσιαστικά δεν αναπλήρωσε το σβήσιμο του κώδικα ή/και την ταραχή.
5. Σε όσους είχαν τον κώδικα εκτός elearning δόθηκε η δυνατότητα να τον στείλουν, ενώ όλες οι οδηγίες τόνιζαν ότι δεν θα επιτραπεί αυτό. Έτσι, όσοι δούλευαν στο μη λειτουργικό elearning με βάση τις οδηγίες αδικήθηκαν απροκάλυπτα.  
6. Εμφανιζόταν έλεγχος στα πολλαπλής που δεν είχε νόημα με αποτέλεσμα το χάσιμο χρόνου και το μπέρδεμα των φοιτητών.
7. Δεν υπάρχει τρόπος να αξιολογηθούν αυτοί που τους δούλεψε ο προέλεγχος με τους υπόλοιπους που δεν δούλευε σε αυτούς.
8. Σε όσους δούλεψε κανονικά το σύστημα επίσης προκλήθηκε σύγχυση.
9. Κάποιοι έκαναν λόγο για email επιβεβαίωσης, στους περισσότερους δεν ήρθε. Την ώρα της εξέτασης επικρατούσαν ερωτήσεις/απαντήσεις για να δουν οι φοιτητές αν έχουν ανέβει οι απαντήσεις τους. Αυτό είναι ανεπίτρεπτο και λύνεται με ένα απλό μήνυμα επιβεβαίωσης.

Η όλη διαδικασία δεν κρίνεται αξιόπιστη. Ας βγούνε οι βαθμοί με μια rand() καλύτερα. Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν την αποτυχία της εξέτασης.

Ακολουθούν σχόλια και προτάσεις διόρθωσης:

1. Κατά τη διάρκεια της εξέτασης έγινε λόγος για λάθος στης ερωτήσεις multiple choice. Αυτό δεν επιβεβαιώθηκε αλλά απαντήθηκε με ένα «μπορεί». Εκτός του ότι δεν πρέπει να υπάρχουν λάθη στις ερωτήσεις και εκτός του ότι δεν είναι απάντηση το «μπορεί», δημιουργούνται τα εξής θέματα: σε αυτούς που αφιέρωσαν πολύ χρόνο στη λάθος ερώτηση δεν έμεινε χρόνος για τις υπόλοιπες. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, καλό είναι η κάθε ερώτηση να έχει δικό της χρόνο. Έτσι, αν είναι να ακυρωθεί μια λόγω λάθους καθηγητή τότε να είναι δίκαιη για όλους η αφαίρεση της. (Και σε επίσημες εξετάσεις αυτή η τακτική ακολουθείται)
2. Στην δοκιμαστική που έγινε την Κυριακή έπρεπε να έχει και multiple choice αρνητικής βαθμολόγησης χωρίς το πεδίο 'έλεγχος' που εμφανιζόταν από λάθος αλλά και δημιουργία απλού προγράμματος με έλεγχο και προέλεγχο, ώστε να εξοικειωθούμε. Αντί αυτού είχε μια απλή συνάρτηση σε c που δούλεψε σε όλους και άλλη μια σε python που δεν είχε λόγο ύπαρξης. Συμπέρασμα: όταν κάνουμε δοκιμαστική να είναι όντως δοκιμαστική με όλες τις περιπτώσεις. Αν δεν ξέρουμε τι θέματα θα βάλουμε, μην προχωράμε σε δοκιμαστικά, αφού μετά δεν θα δουλέψουν.
3. Αν είναι να επιτρέπεται η ανάπτυξη κώδικα εκτός elearning να επιτρέπεται το ανέβασμα/ή η επικόλληση του. Αλλιώς δεν έχει νόημα. Αν ως καθηγητές δεν θελουμε να το κάνουμε έτσι γιατί κανεις μπορεί να κλέψει τοτε ας σκεφτούμε άλλο τρόπο εξέτασης.
4. Μην περιπλέκουμε τα πράγματα και μην θεωρούμε ότι όλοι αντιγράφουν άρα πρέπει να είναι πολύ δύσκολα. Η ερωτήσεις multiple choice με αρνητική + εργαστήριο + εργασία αρκούν για να καταλάβει κανεις αν κάποιος ξέρει μια γλώσσα.
5. Η πλατφόρμα του elearning δεν χρησιμοποιείται από όλους με όλες τις δυνατότητες που έχει. Οι φοιτητές δεν είναι εξοικειωμένοι. Αλλά εδώ φάνηκε ότι ούτε οι καθηγητές ξέρουν τι γίνεται. Αν χρειάζεται, ας διεξάγουμε εβδομαδιαία κουίζ καθ' όλη τη διάρκεια του εξαμήνου -λέμε τώρα- για να εξοικειωθούν όλοι με τις διαδικασίες αλλά και για να υπάρχει όντως πραγματική εικόνα του ποιος συμμετέχει ή όχι και αν ασχολείται με ένα μάθημα.
6. Το ότι κάποιοι αντιγράφουν και εξ αιτίας τους ανεβαίνει η δυσκολία των θεμάτων και μικραίνει ο περιορισμός του χρόνου είναι άδικο για τους υπόλοιπους. Έστω και μειοψηφία να τηρεί σωστά τη διαδικασία.
7. Επιτήρηση γίνεται ορθότερα ως εξής: χωρίζονται οι φοιτητές σε breakout rooms.
8. Όχι 200+ άτομα σε μια κλήση και όλοι μαζί να μιλάνε. Η αρμονική διεξαγωγή των εξετάσεων είναι ευθύνη του ιδρύματος. Δεν είναι δυνατόν να επικρατεί χάος. Μόνη λύση είναι να κλείσει κανεις τον ήχο για να συγκεντρωθεί. Αυτό δεν είναι σωστό να θεωρείται λογικό.

Καταλαβαίνουμε τη δυσκολία ειδικότερα σε μαθήματα με πολλούς φοιτητές που δεν είναι εφικτή η αξιολόγηση όλων ένας προς ένας ή σε ομάδες. Είναι η τέταρτη εξεταστική που γίνεται με αυτόν τον τρόπο. Θα έπρεπε να έχουν λυθεί αυτά τα ζητήματα. Υπάρχουν ορθότεροι τρόποι εξέτασης. Βρείτε τους.

« Last Edit: February 17, 2021, 15:15:13 pm by chandlerbing » Logged
HarryDresden
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 161


View Profile
Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« Reply #4 on: February 17, 2021, 15:12:56 pm »

αν και δεν εδινα, μεγαλυτερο φιασκο δεν εχω ακουσει ποτε
Logged
Arcade
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1003



View Profile
Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« Reply #5 on: February 17, 2021, 15:24:10 pm »

Για άλλη μια φορά ο Σεβαστιάδης απέδειξε την απαξία του.
Logged

“We rip out so much of ourselves to be cured of things faster than we should, that we go bankrupt by the age of thirty and have less to offer each time we start with someone new. But to make yourself feel nothing, so as not to feel anything - what a waste!”
― André Aciman
προφιτερόλ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 699



View Profile
Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« Reply #6 on: February 17, 2021, 15:24:30 pm »

Απαράδεκτοι
Logged
Chr1sgr
Θαμώνας
****
Posts: 345


Electricity is really just organized lightning


View Profile
Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« Reply #7 on: February 17, 2021, 15:30:45 pm »

Quote from: chandlerbing on February 17, 2021, 15:07:44 pm
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Σχετικά με την οργάνωση του μαθήματος, φέτος ο κ. Σεβαστιάδης έκανε μια ολοκληρωμένη δουλειά με αρκετό υλικό και οργανωμένα εργαστήρια, καθώς και μια προαιρετική εργασία.

Ωστόσο, η εξέταση 17/2 ήταν μια τραγωδία. Σημειώνονται τα σοβαρότερα προβλήματα που παρουσιάστηκαν:

1. Πραγματοποιήθηκε δοκιμαστική εξέταση στην οποία παρουσιάστηκαν δυο λειτουργίες που θα είχε το elearning στο ανέβασμα κώδικα: ο προέλεγχος και ο έλεγχος. Αυτές δεν δούλευαν την ημέρα της εξέτασης.
2. Την ώρα της εξέτασης έκλεισε το παράθυρο του κώδικα σε πολλούς φοιτητές. Σε κάποιους ξανά άνοιξε με τον κώδικα σε άλλους όχι. Σε κάποιους δεν είχε θέμα και συνέχισαν. Σε κάποιους για να ξανά ανοίξει έκαναν δεύτερη προσπάθεια εξέτασης καταναλώνοντας επιπλέον χρόνο ενώ κάποιοι έπρεπε να ξαναγράψουν τον κώδικα.
3. Ήταν δυνατό να γράφουμε τον κώδικα σε πρόγραμμα της επιλογής μας, αλλά το copy paste δεν επιτρέπεται. Με αποτέλεσμα αρκετοί δούλευαν στην πλατφόρμα του elearning αποκλειστικά και να χάσουν τη δουλειά τους. Τους ζητήθηκε να ξανά αρχίσουν.
4. Επικράτησε ο πανικός. Απαντήσεις δε δινόντουσαν. Δεν υπήρχε ησυχία. Ο έξτρα χρόνος ουσιαστικά δεν αναπλήρωσε το σβήσιμο του κώδικα ή/και την ταραχή.
5. Σε όσους είχαν τον κώδικα εκτός elearning δόθηκε η δυνατότητα να τον στείλουν, ενώ όλες οι οδηγίες τόνιζαν ότι δεν θα επιτραπεί αυτό. Έτσι, όσοι δούλευαν στο μη λειτουργικό elearning με βάση τις οδηγίες αδικήθηκαν απροκάλυπτα. 
6. Εμφανιζόταν έλεγχος στα πολλαπλής που δεν είχε νόημα με αποτέλεσμα το χάσιμο χρόνου και το μπέρδεμα των φοιτητών.
7. Δεν υπάρχει τρόπος να αξιολογηθούν αυτοί που τους δούλεψε ο προέλεγχος με τους υπόλοιπους που δεν δούλευε σε αυτούς.
8. Σε όσους δούλεψε κανονικά το σύστημα επίσης προκλήθηκε σύγχυση.
9. Κάποιοι έκαναν λόγο για email επιβεβαίωσης, στους περισσότερους δεν ήρθε. Την ώρα της εξέτασης επικρατούσαν ερωτήσεις/απαντήσεις για να δουν οι φοιτητές αν έχουν ανέβει οι απαντήσεις τους. Αυτό είναι ανεπίτρεπτο και λύνεται με ένα απλό μήνυμα επιβεβαίωσης.

Η όλη διαδικασία δεν κρίνεται αξιόπιστη. Ας βγούνε οι βαθμοί με μια rand() καλύτερα. Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν την αποτυχία της εξέτασης.

Ακολουθούν σχόλια και προτάσεις διόρθωσης:

1. Κατά τη διάρκεια της εξέτασης έγινε λόγος για λάθος στης ερωτήσεις multiple choice. Αυτό δεν επιβεβαιώθηκε αλλά απαντήθηκε με ένα «μπορεί». Εκτός του ότι δεν πρέπει να υπάρχουν λάθη στις ερωτήσεις και εκτός του ότι δεν είναι απάντηση το «μπορεί», δημιουργούνται τα εξής θέματα: σε αυτούς που αφιέρωσαν πολύ χρόνο στη λάθος ερώτηση δεν έμεινε χρόνος για τις υπόλοιπες. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, καλό είναι η κάθε ερώτηση να έχει δικό της χρόνο. Έτσι, αν είναι να ακυρωθεί μια λόγω λάθους καθηγητή τότε να είναι δίκαιη για όλους η αφαίρεση της. (Και σε επίσημες εξετάσεις αυτή η τακτική ακολουθείται)
2. Στην δοκιμαστική που έγινε την Κυριακή έπρεπε να έχει και multiple choice αρνητικής βαθμολόγησης χωρίς το πεδίο 'έλεγχος' που εμφανιζόταν από λάθος αλλά και δημιουργία απλού προγράμματος με έλεγχο και προέλεγχο, ώστε να εξοικειωθούμε. Αντί αυτού είχε μια απλή συνάρτηση σε c που δούλεψε σε όλους και άλλη μια σε python που δεν είχε λόγο ύπαρξης. Συμπέρασμα: όταν κάνουμε δοκιμαστική να είναι όντως δοκιμαστική με όλες τις περιπτώσεις. Αν δεν ξέρουμε τι θέματα θα βάλουμε, μην προχωράμε σε δοκιμαστικά, αφού μετά δεν θα δουλέψουν.
3. Αν είναι να επιτρέπεται η ανάπτυξη κώδικα εκτός elearning να επιτρέπεται το ανέβασμα/ή η επικόλληση του. Αλλιώς δεν έχει νόημα. Αν ως καθηγητές δεν θελουμε να το κάνουμε έτσι γιατί κανεις μπορεί να κλέψει τοτε ας σκεφτούμε άλλο τρόπο εξέτασης.
4. Μην περιπλέκουμε τα πράγματα και μην θεωρούμε ότι όλοι αντιγράφουν άρα πρέπει να είναι πολύ δύσκολα. Η ερωτήσεις multiple choice με αρνητική + εργαστήριο + εργασία αρκούν για να καταλάβει κανεις αν κάποιος ξέρει μια γλώσσα.
5. Η πλατφόρμα του elearning δεν χρησιμοποιείται από όλους με όλες τις δυνατότητες που έχει. Οι φοιτητές δεν είναι εξοικειωμένοι. Αλλά εδώ φάνηκε ότι ούτε οι καθηγητές ξέρουν τι γίνεται. Αν χρειάζεται, ας διεξάγουμε εβδομαδιαία κουίζ καθ' όλη τη διάρκεια του εξαμήνου -λέμε τώρα- για να εξοικειωθούν όλοι με τις διαδικασίες αλλά και για να υπάρχει όντως πραγματική εικόνα του ποιος συμμετέχει ή όχι και αν ασχολείται με ένα μάθημα.
6. Το ότι κάποιοι αντιγράφουν και εξ αιτίας τους ανεβαίνει η δυσκολία των θεμάτων και μικραίνει ο περιορισμός του χρόνου είναι άδικο για τους υπόλοιπους. Έστω και μειοψηφία να τηρεί σωστά τη διαδικασία.
7. Επιτήρηση γίνεται ορθότερα ως εξής: χωρίζονται οι φοιτητές σε breakout rooms.
8. Όχι 200+ άτομα σε μια κλήση και όλοι μαζί να μιλάνε. Η αρμονική διεξαγωγή των εξετάσεων είναι ευθύνη του ιδρύματος. Δεν είναι δυνατόν να επικρατεί χάος. Μόνη λύση είναι να κλείσει κανεις τον ήχο για να συγκεντρωθεί. Αυτό δεν είναι σωστό να θεωρείται λογικό.

Καταλαβαίνουμε τη δυσκολία ειδικότερα σε μαθήματα με πολλούς φοιτητές που δεν είναι εφικτή η αξιολόγηση όλων ένας προς ένας ή σε ομάδες. Είναι η τέταρτη εξεταστική που γίνεται με αυτόν τον τρόπο. Θα έπρεπε να έχουν λυθεί αυτά τα ζητήματα. Υπάρχουν ορθότεροι τρόποι εξέτασης. Βρείτε τους.



δεν θα μπορούσες να τα πεις καλύτερα
sent from mTHMMY 
Logged

graduated: 09/04/2025
Ο χρυσός κανόνας: Πάρε ό,τι είναι πιο εύκολο
Judas Priest saved me
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 396



View Profile
Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« Reply #8 on: February 17, 2021, 15:30:52 pm »

Ντροπή...

τα λόγια είναι περιττά
Logged

Παίξε πανκ priest ρεε
Local Rider
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1589



View Profile
Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« Reply #9 on: February 17, 2021, 15:39:46 pm »

Κάνουμε κάτι;;; περιμένουμε βαθμολογίες;; περιμένουμε μια ανακοίνωση από κάποιον;;
Logged
Τζουμ τριαλαρέι
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 57


View Profile
Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« Reply #10 on: February 17, 2021, 15:55:34 pm »

Η εξέταση κατέληξε να είναι  μια παρωδία,
όπως πολύ καλά ειπώθηκε. Όλοι οι φοιτητές πρέπει
Να τρέχουμε να προλάβουμε να γράψουμε θέματα
Στις πιο αντίξοες συνθήκες. Εγώ ειλικρινά έχω κουραστεί με το να "τιμωρουμαστε" κάθε φορά γιατί
υπάρχει πάντα η δικαιολογία της αντιγραφής.
Το σημερινό ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Ειλικρινά,
δεν έχω ζήσει χειρότερη εξέταση. Οι τρόποι επίλυσης που ειπώθηκαν παραπάνω είναι μια καλή αρχή.
Logged
τόνγκα
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 534



View Profile
Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« Reply #11 on: February 17, 2021, 16:03:56 pm »

Μαγκες πεδιο 2 ειχε λαθος η εκφωνηση, ρωτηθηκαν οι διδασκοντες περιπου 6 φορες αν εχει λαθος η εκφωνηση, απαντησαν και τις 6 φορες οτι δεν υπαρχει λαθος και παρολα αυτα δε βγηκαν να πουνε ενα συγγνωμη.
Οχι απλα ειχε λαθος η εκφωνηση, οχι απλα δεν ενημερωσαν κανεναν, μαλιστα ρωτηθηκαν και 6 φορες και λεγανε ψεματα.


Μας κοροιδευουνε μπροστα στα μουτρα  μας και εμεις δε κανουμε τιποτα.
Νομιζουν οτι σε καθε εξεταση 250 ατομα εχουν προσλαβει ινδους να τους λυσουν τα θεματα.
Το πραγμα εχει εκτροχιαστει.
Οι εξετασεις εχουν καταντησει μια παρωδια, δε θελω πλεον να ακουω για σχολη.
Ειστε ενα ματσο χαλι και το μονο που κανετε, ειναι να κανετε εξετασεις για ατομα που εχουν προετοιμαστει να αντιγραψουν,  ολοι οι υπολοιποι να πανε να πνιγουνε.
Πραγματικα, ο κομπος εφτασε στο χτενι.
« Last Edit: February 17, 2021, 16:10:25 pm by τόνγκα » Logged

Quote from: Endeavour X on June 02, 2014, 00:04:59 am
Γενικα ενιοτε με ανησυχει ποσο καλα μπορω να περασω μονος μου.
Δεν εννοω το τυπικα ηλιθιο αστειο που εξαγεται απ αυτο που ειπα.
Απλα καμια ταινια και κανα κασονι μπυρες νομιζω ειμαι οκ.
thrylosm
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 7


View Profile
Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« Reply #12 on: February 17, 2021, 16:26:16 pm »

Δεν έχω να συμπληρώσω κάτι παραπάνω. Τα είπατε όλα ορθά.
Logged
Arcade
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1003



View Profile
Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« Reply #13 on: February 17, 2021, 18:19:40 pm »

Παιδιά στείλτε email στον πρόεδρο. Η μόνη λύση.
Logged

“We rip out so much of ourselves to be cured of things faster than we should, that we go bankrupt by the age of thirty and have less to offer each time we start with someone new. But to make yourself feel nothing, so as not to feel anything - what a waste!”
― André Aciman
Save Earth
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1511



View Profile
Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
« Reply #14 on: February 17, 2021, 18:42:07 pm »

Και για το πεδίο 2 πρέπει να γίνει κάτι. Όσο μένουμε άπραγοι τόσο χειρότεροι γίνονται σε κάθε εξεταστική.
Logged

Αλήθεια οι ΠΟΛΥΘΡΟΝΕΣ γιατί λέγονται έτσι;;; Αφού μόνο ΕΝΑΣ κάθεται σ' αυτές!!!....
Pages: [1] 2 3 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...