THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Μαθήματα - Εξεταστικές => Topic started by: thrylosm on February 17, 2021, 13:30:34 pm



Title: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: thrylosm on February 17, 2021, 13:30:34 pm
Καλημέρα.

Όσοι έδιναν Δομημένo Προγραμματισμό μπορούν να καταλάβουν ότι δεν ήταν εξέταση αυτό. Κάκιστη οργάνωση, προβλήματα με το e-learning, στους μισούς σβήστηκε ο κώδικας τελείως και έπρεπε να τον ξαναγράψουν. Επί 2 ώρες απίστευτη βαβούρα. Ό,τι χειρότερο έχει συμβεί ποτέ σίγουρα. Προτείνω e-mail στον κ. Μπακιρτζή.

Ευχαριστώ.


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: lckp on February 17, 2021, 13:56:00 pm
Έχουν υπάρξει αντίστοιχα  προβλήματα και σε άλλα μαθήματα.σαββατο έχει γενική συνέλευση ο σύλλογος καλό είναι να τα συγκεντρώσουμε και να στείλουμε εμαιλ στον Μπακιρτζή να βρεθούμε από κοντά όπως έγινε και στην προηγούμενη εξεταστική .Επίσης για ποιο λόγο να δώσουν τον δομημένο στον χειρότερο καθηγητή της σχολής..


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Local Rider on February 17, 2021, 14:11:17 pm
φιασκο


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: chandlerbing on February 17, 2021, 15:07:44 pm
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Σχετικά με την οργάνωση του μαθήματος, φέτος ο κ. Σεβαστιάδης έκανε μια ολοκληρωμένη δουλειά με αρκετό υλικό και οργανωμένα εργαστήρια, καθώς και μια προαιρετική εργασία.

Ωστόσο, η εξέταση 17/2 ήταν μια τραγωδία. Σημειώνονται τα σοβαρότερα προβλήματα που παρουσιάστηκαν:

1. Πραγματοποιήθηκε δοκιμαστική εξέταση στην οποία παρουσιάστηκαν δυο λειτουργίες που θα είχε το elearning στο ανέβασμα κώδικα: ο προέλεγχος και ο έλεγχος. Αυτές δεν δούλευαν την ημέρα της εξέτασης.
2. Την ώρα της εξέτασης έκλεισε το παράθυρο του κώδικα σε πολλούς φοιτητές. Σε κάποιους ξανά άνοιξε με τον κώδικα σε άλλους όχι. Σε κάποιους δεν είχε θέμα και συνέχισαν. Σε κάποιους για να ξανά ανοίξει έκαναν δεύτερη προσπάθεια εξέτασης καταναλώνοντας επιπλέον χρόνο ενώ κάποιοι έπρεπε να ξαναγράψουν τον κώδικα.
3. Ήταν δυνατό να γράφουμε τον κώδικα σε πρόγραμμα της επιλογής μας, αλλά το copy paste δεν επιτρέπεται. Με αποτέλεσμα αρκετοί δούλευαν στην πλατφόρμα του elearning αποκλειστικά και να χάσουν τη δουλειά τους. Τους ζητήθηκε να ξανά αρχίσουν.
4. Επικράτησε ο πανικός. Απαντήσεις δε δινόντουσαν. Δεν υπήρχε ησυχία. Ο έξτρα χρόνος ουσιαστικά δεν αναπλήρωσε το σβήσιμο του κώδικα ή/και την ταραχή.
5. Σε όσους είχαν τον κώδικα εκτός elearning δόθηκε η δυνατότητα να τον στείλουν, ενώ όλες οι οδηγίες τόνιζαν ότι δεν θα επιτραπεί αυτό. Έτσι, όσοι δούλευαν στο μη λειτουργικό elearning με βάση τις οδηγίες αδικήθηκαν απροκάλυπτα.  
6. Εμφανιζόταν έλεγχος στα πολλαπλής που δεν είχε νόημα με αποτέλεσμα το χάσιμο χρόνου και το μπέρδεμα των φοιτητών.
7. Δεν υπάρχει τρόπος να αξιολογηθούν αυτοί που τους δούλεψε ο προέλεγχος με τους υπόλοιπους που δεν δούλευε σε αυτούς.
8. Σε όσους δούλεψε κανονικά το σύστημα επίσης προκλήθηκε σύγχυση.
9. Κάποιοι έκαναν λόγο για email επιβεβαίωσης, στους περισσότερους δεν ήρθε. Την ώρα της εξέτασης επικρατούσαν ερωτήσεις/απαντήσεις για να δουν οι φοιτητές αν έχουν ανέβει οι απαντήσεις τους. Αυτό είναι ανεπίτρεπτο και λύνεται με ένα απλό μήνυμα επιβεβαίωσης.

Η όλη διαδικασία δεν κρίνεται αξιόπιστη. Ας βγούνε οι βαθμοί με μια rand() καλύτερα. Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν την αποτυχία της εξέτασης.

Ακολουθούν σχόλια και προτάσεις διόρθωσης:

1. Κατά τη διάρκεια της εξέτασης έγινε λόγος για λάθος στης ερωτήσεις multiple choice. Αυτό δεν επιβεβαιώθηκε αλλά απαντήθηκε με ένα «μπορεί». Εκτός του ότι δεν πρέπει να υπάρχουν λάθη στις ερωτήσεις και εκτός του ότι δεν είναι απάντηση το «μπορεί», δημιουργούνται τα εξής θέματα: σε αυτούς που αφιέρωσαν πολύ χρόνο στη λάθος ερώτηση δεν έμεινε χρόνος για τις υπόλοιπες. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, καλό είναι η κάθε ερώτηση να έχει δικό της χρόνο. Έτσι, αν είναι να ακυρωθεί μια λόγω λάθους καθηγητή τότε να είναι δίκαιη για όλους η αφαίρεση της. (Και σε επίσημες εξετάσεις αυτή η τακτική ακολουθείται)
2. Στην δοκιμαστική που έγινε την Κυριακή έπρεπε να έχει και multiple choice αρνητικής βαθμολόγησης χωρίς το πεδίο 'έλεγχος' που εμφανιζόταν από λάθος αλλά και δημιουργία απλού προγράμματος με έλεγχο και προέλεγχο, ώστε να εξοικειωθούμε. Αντί αυτού είχε μια απλή συνάρτηση σε c που δούλεψε σε όλους και άλλη μια σε python που δεν είχε λόγο ύπαρξης. Συμπέρασμα: όταν κάνουμε δοκιμαστική να είναι όντως δοκιμαστική με όλες τις περιπτώσεις. Αν δεν ξέρουμε τι θέματα θα βάλουμε, μην προχωράμε σε δοκιμαστικά, αφού μετά δεν θα δουλέψουν.
3. Αν είναι να επιτρέπεται η ανάπτυξη κώδικα εκτός elearning να επιτρέπεται το ανέβασμα/ή η επικόλληση του. Αλλιώς δεν έχει νόημα. Αν ως καθηγητές δεν θελουμε να το κάνουμε έτσι γιατί κανεις μπορεί να κλέψει τοτε ας σκεφτούμε άλλο τρόπο εξέτασης.
4. Μην περιπλέκουμε τα πράγματα και μην θεωρούμε ότι όλοι αντιγράφουν άρα πρέπει να είναι πολύ δύσκολα. Η ερωτήσεις multiple choice με αρνητική + εργαστήριο + εργασία αρκούν για να καταλάβει κανεις αν κάποιος ξέρει μια γλώσσα.
5. Η πλατφόρμα του elearning δεν χρησιμοποιείται από όλους με όλες τις δυνατότητες που έχει. Οι φοιτητές δεν είναι εξοικειωμένοι. Αλλά εδώ φάνηκε ότι ούτε οι καθηγητές ξέρουν τι γίνεται. Αν χρειάζεται, ας διεξάγουμε εβδομαδιαία κουίζ καθ' όλη τη διάρκεια του εξαμήνου -λέμε τώρα- για να εξοικειωθούν όλοι με τις διαδικασίες αλλά και για να υπάρχει όντως πραγματική εικόνα του ποιος συμμετέχει ή όχι και αν ασχολείται με ένα μάθημα.
6. Το ότι κάποιοι αντιγράφουν και εξ αιτίας τους ανεβαίνει η δυσκολία των θεμάτων και μικραίνει ο περιορισμός του χρόνου είναι άδικο για τους υπόλοιπους. Έστω και μειοψηφία να τηρεί σωστά τη διαδικασία.
7. Επιτήρηση γίνεται ορθότερα ως εξής: χωρίζονται οι φοιτητές σε breakout rooms.
8. Όχι 200+ άτομα σε μια κλήση και όλοι μαζί να μιλάνε. Η αρμονική διεξαγωγή των εξετάσεων είναι ευθύνη του ιδρύματος. Δεν είναι δυνατόν να επικρατεί χάος. Μόνη λύση είναι να κλείσει κανεις τον ήχο για να συγκεντρωθεί. Αυτό δεν είναι σωστό να θεωρείται λογικό.

Καταλαβαίνουμε τη δυσκολία ειδικότερα σε μαθήματα με πολλούς φοιτητές που δεν είναι εφικτή η αξιολόγηση όλων ένας προς ένας ή σε ομάδες. Είναι η τέταρτη εξεταστική που γίνεται με αυτόν τον τρόπο. Θα έπρεπε να έχουν λυθεί αυτά τα ζητήματα. Υπάρχουν ορθότεροι τρόποι εξέτασης. Βρείτε τους.



Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: HarryDresden on February 17, 2021, 15:12:56 pm
αν και δεν εδινα, μεγαλυτερο φιασκο δεν εχω ακουσει ποτε


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Arcade on February 17, 2021, 15:24:10 pm
Για άλλη μια φορά ο Σεβαστιάδης απέδειξε την απαξία του.


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: προφιτερόλ on February 17, 2021, 15:24:30 pm
Απαράδεκτοι


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Chr1sgr on February 17, 2021, 15:30:45 pm
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Σχετικά με την οργάνωση του μαθήματος, φέτος ο κ. Σεβαστιάδης έκανε μια ολοκληρωμένη δουλειά με αρκετό υλικό και οργανωμένα εργαστήρια, καθώς και μια προαιρετική εργασία.

Ωστόσο, η εξέταση 17/2 ήταν μια τραγωδία. Σημειώνονται τα σοβαρότερα προβλήματα που παρουσιάστηκαν:

1. Πραγματοποιήθηκε δοκιμαστική εξέταση στην οποία παρουσιάστηκαν δυο λειτουργίες που θα είχε το elearning στο ανέβασμα κώδικα: ο προέλεγχος και ο έλεγχος. Αυτές δεν δούλευαν την ημέρα της εξέτασης.
2. Την ώρα της εξέτασης έκλεισε το παράθυρο του κώδικα σε πολλούς φοιτητές. Σε κάποιους ξανά άνοιξε με τον κώδικα σε άλλους όχι. Σε κάποιους δεν είχε θέμα και συνέχισαν. Σε κάποιους για να ξανά ανοίξει έκαναν δεύτερη προσπάθεια εξέτασης καταναλώνοντας επιπλέον χρόνο ενώ κάποιοι έπρεπε να ξαναγράψουν τον κώδικα.
3. Ήταν δυνατό να γράφουμε τον κώδικα σε πρόγραμμα της επιλογής μας, αλλά το copy paste δεν επιτρέπεται. Με αποτέλεσμα αρκετοί δούλευαν στην πλατφόρμα του elearning αποκλειστικά και να χάσουν τη δουλειά τους. Τους ζητήθηκε να ξανά αρχίσουν.
4. Επικράτησε ο πανικός. Απαντήσεις δε δινόντουσαν. Δεν υπήρχε ησυχία. Ο έξτρα χρόνος ουσιαστικά δεν αναπλήρωσε το σβήσιμο του κώδικα ή/και την ταραχή.
5. Σε όσους είχαν τον κώδικα εκτός elearning δόθηκε η δυνατότητα να τον στείλουν, ενώ όλες οι οδηγίες τόνιζαν ότι δεν θα επιτραπεί αυτό. Έτσι, όσοι δούλευαν στο μη λειτουργικό elearning με βάση τις οδηγίες αδικήθηκαν απροκάλυπτα
6. Εμφανιζόταν έλεγχος στα πολλαπλής που δεν είχε νόημα με αποτέλεσμα το χάσιμο χρόνου και το μπέρδεμα των φοιτητών.
7. Δεν υπάρχει τρόπος να αξιολογηθούν αυτοί που τους δούλεψε ο προέλεγχος με τους υπόλοιπους που δεν δούλευε σε αυτούς.
8. Σε όσους δούλεψε κανονικά το σύστημα επίσης προκλήθηκε σύγχυση.
9. Κάποιοι έκαναν λόγο για email επιβεβαίωσης, στους περισσότερους δεν ήρθε. Την ώρα της εξέτασης επικρατούσαν ερωτήσεις/απαντήσεις για να δουν οι φοιτητές αν έχουν ανέβει οι απαντήσεις τους. Αυτό είναι ανεπίτρεπτο και λύνεται με ένα απλό μήνυμα επιβεβαίωσης.

Η όλη διαδικασία δεν κρίνεται αξιόπιστη. Ας βγούνε οι βαθμοί με μια rand() καλύτερα. Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν την αποτυχία της εξέτασης.

Ακολουθούν σχόλια και προτάσεις διόρθωσης:

1. Κατά τη διάρκεια της εξέτασης έγινε λόγος για λάθος στης ερωτήσεις multiple choice. Αυτό δεν επιβεβαιώθηκε αλλά απαντήθηκε με ένα «μπορεί». Εκτός του ότι δεν πρέπει να υπάρχουν λάθη στις ερωτήσεις και εκτός του ότι δεν είναι απάντηση το «μπορεί», δημιουργούνται τα εξής θέματα: σε αυτούς που αφιέρωσαν πολύ χρόνο στη λάθος ερώτηση δεν έμεινε χρόνος για τις υπόλοιπες. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, καλό είναι η κάθε ερώτηση να έχει δικό της χρόνο. Έτσι, αν είναι να ακυρωθεί μια λόγω λάθους καθηγητή τότε να είναι δίκαιη για όλους η αφαίρεση της. (Και σε επίσημες εξετάσεις αυτή η τακτική ακολουθείται)
2. Στην δοκιμαστική που έγινε την Κυριακή έπρεπε να έχει και multiple choice αρνητικής βαθμολόγησης χωρίς το πεδίο 'έλεγχος' που εμφανιζόταν από λάθος αλλά και δημιουργία απλού προγράμματος με έλεγχο και προέλεγχο, ώστε να εξοικειωθούμε. Αντί αυτού είχε μια απλή συνάρτηση σε c που δούλεψε σε όλους και άλλη μια σε python που δεν είχε λόγο ύπαρξης. Συμπέρασμα: όταν κάνουμε δοκιμαστική να είναι όντως δοκιμαστική με όλες τις περιπτώσεις. Αν δεν ξέρουμε τι θέματα θα βάλουμε, μην προχωράμε σε δοκιμαστικά, αφού μετά δεν θα δουλέψουν.
3. Αν είναι να επιτρέπεται η ανάπτυξη κώδικα εκτός elearning να επιτρέπεται το ανέβασμα/ή η επικόλληση του. Αλλιώς δεν έχει νόημα. Αν ως καθηγητές δεν θελουμε να το κάνουμε έτσι γιατί κανεις μπορεί να κλέψει τοτε ας σκεφτούμε άλλο τρόπο εξέτασης.
4. Μην περιπλέκουμε τα πράγματα και μην θεωρούμε ότι όλοι αντιγράφουν άρα πρέπει να είναι πολύ δύσκολα. Η ερωτήσεις multiple choice με αρνητική + εργαστήριο + εργασία αρκούν για να καταλάβει κανεις αν κάποιος ξέρει μια γλώσσα.
5. Η πλατφόρμα του elearning δεν χρησιμοποιείται από όλους με όλες τις δυνατότητες που έχει. Οι φοιτητές δεν είναι εξοικειωμένοι. Αλλά εδώ φάνηκε ότι ούτε οι καθηγητές ξέρουν τι γίνεται. Αν χρειάζεται, ας διεξάγουμε εβδομαδιαία κουίζ καθ' όλη τη διάρκεια του εξαμήνου -λέμε τώρα- για να εξοικειωθούν όλοι με τις διαδικασίες αλλά και για να υπάρχει όντως πραγματική εικόνα του ποιος συμμετέχει ή όχι και αν ασχολείται με ένα μάθημα.
6. Το ότι κάποιοι αντιγράφουν και εξ αιτίας τους ανεβαίνει η δυσκολία των θεμάτων και μικραίνει ο περιορισμός του χρόνου είναι άδικο για τους υπόλοιπους. Έστω και μειοψηφία να τηρεί σωστά τη διαδικασία.
7. Επιτήρηση γίνεται ορθότερα ως εξής: χωρίζονται οι φοιτητές σε breakout rooms.
8. Όχι 200+ άτομα σε μια κλήση και όλοι μαζί να μιλάνε. Η αρμονική διεξαγωγή των εξετάσεων είναι ευθύνη του ιδρύματος. Δεν είναι δυνατόν να επικρατεί χάος. Μόνη λύση είναι να κλείσει κανεις τον ήχο για να συγκεντρωθεί. Αυτό δεν είναι σωστό να θεωρείται λογικό.

Καταλαβαίνουμε τη δυσκολία ειδικότερα σε μαθήματα με πολλούς φοιτητές που δεν είναι εφικτή η αξιολόγηση όλων ένας προς ένας ή σε ομάδες. Είναι η τέταρτη εξεταστική που γίνεται με αυτόν τον τρόπο. Θα έπρεπε να έχουν λυθεί αυτά τα ζητήματα. Υπάρχουν ορθότεροι τρόποι εξέτασης. Βρείτε τους.



δεν θα μπορούσες να τα πεις καλύτερα
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Judas Priest saved me on February 17, 2021, 15:30:52 pm
Ντροπή...

τα λόγια είναι περιττά


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Local Rider on February 17, 2021, 15:39:46 pm
Κάνουμε κάτι;;; περιμένουμε βαθμολογίες;; περιμένουμε μια ανακοίνωση από κάποιον;;


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Τζουμ τριαλαρέι on February 17, 2021, 15:55:34 pm
Η εξέταση κατέληξε να είναι  μια παρωδία,
όπως πολύ καλά ειπώθηκε. Όλοι οι φοιτητές πρέπει
Να τρέχουμε να προλάβουμε να γράψουμε θέματα
Στις πιο αντίξοες συνθήκες. Εγώ ειλικρινά έχω κουραστεί με το να "τιμωρουμαστε" κάθε φορά γιατί
υπάρχει πάντα η δικαιολογία της αντιγραφής.
Το σημερινό ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Ειλικρινά,
δεν έχω ζήσει χειρότερη εξέταση. Οι τρόποι επίλυσης που ειπώθηκαν παραπάνω είναι μια καλή αρχή.


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: τόνγκα on February 17, 2021, 16:03:56 pm
Μαγκες πεδιο 2 ειχε λαθος η εκφωνηση, ρωτηθηκαν οι διδασκοντες περιπου 6 φορες αν εχει λαθος η εκφωνηση, απαντησαν και τις 6 φορες οτι δεν υπαρχει λαθος και παρολα αυτα δε βγηκαν να πουνε ενα συγγνωμη.
Οχι απλα ειχε λαθος η εκφωνηση, οχι απλα δεν ενημερωσαν κανεναν, μαλιστα ρωτηθηκαν και 6 φορες και λεγανε ψεματα.


Μας κοροιδευουνε μπροστα στα μουτρα  μας και εμεις δε κανουμε τιποτα.
Νομιζουν οτι σε καθε εξεταση 250 ατομα εχουν προσλαβει ινδους να τους λυσουν τα θεματα.
Το πραγμα εχει εκτροχιαστει.
Οι εξετασεις εχουν καταντησει μια παρωδια, δε θελω πλεον να ακουω για σχολη.
Ειστε ενα ματσο χαλι και το μονο που κανετε, ειναι να κανετε εξετασεις για ατομα που εχουν προετοιμαστει να αντιγραψουν,  ολοι οι υπολοιποι να πανε να πνιγουνε.
Πραγματικα, ο κομπος εφτασε στο χτενι.


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: thrylosm on February 17, 2021, 16:26:16 pm
Δεν έχω να συμπληρώσω κάτι παραπάνω. Τα είπατε όλα ορθά.


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Arcade on February 17, 2021, 18:19:40 pm
Παιδιά στείλτε email στον πρόεδρο. Η μόνη λύση.


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Save Earth on February 17, 2021, 18:42:07 pm
Και για το πεδίο 2 πρέπει να γίνει κάτι. Όσο μένουμε άπραγοι τόσο χειρότεροι γίνονται σε κάθε εξεταστική.


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: lazar on February 17, 2021, 21:05:01 pm
Και για το πεδίο 2 πρέπει να γίνει κάτι. Όσο μένουμε άπραγοι τόσο χειρότεροι γίνονται σε κάθε εξεταστική.
για τον Δομημένο πιστεύω αν κάνετε διαμαρτυρία κάτι θα γίνει...τώρα για το πεδίο ΙΙ....I doubt it :'(


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: lampas on February 17, 2021, 23:04:45 pm

Μας κοροιδευουνε μπροστα στα μουτρα  μας και εμεις δε κανουμε τιποτα.
Νομιζουν οτι σε καθε εξεταση 250 ατομα εχουν προσλαβει ινδους να τους λυσουν τα θεματα.
Το πραγμα εχει εκτροχιαστει.
Οι εξετασεις εχουν καταντησει μια παρωδια, δε θελω πλεον να ακουω για σχολη.
Ειστε ενα ματσο χαλι και το μονο που κανετε, ειναι να κανετε εξετασεις για ατομα που εχουν προετοιμαστει να αντιγραψουν,  ολοι οι υπολοιποι να πανε να πνιγουνε.
Πραγματικα, ο κομπος εφτασε στο χτενι.

Αυτό με τους Ινδούς δυστυχώς είναι η πιο σωστή τοποθέτηση που έχω διαβάσει για  τις ηλεκτρονικές εξεταστικές..
Ακόμα και οι Καραγιαννιδης-Νέστορας, που ηταν αξιοπρεπέστατοι κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, μας έδωσαν εξωφρενικά λίγο χρόνο για τα θέματα τους, με αποτέλεσμα πολλοί να μην καταφέρουν να αποδώσουν αυτό που μπορούσαν. Δυστυχώς στο τμήμα μας η αξιοπρεπής εξεταστική δεν είναι αυτονόητη, καθηγητές νομίζουν ότι πρέπει να σπάσουμε ρεκορ στην ταχύτητα επίλυσης, λες και αν μας δώσουν νορμαλ χρόνο για εύκολα θέματα, θα προσπαθήσουμε να κλέψουμε αντί να τα γράψουμε...
Anyway μακάρι να βρείτε το δίκιο σας παιδιά με τον Δομημένο.. Ούτε αυτό είναι αυτονόητο όπως φαίνεται..


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Rick Deckard on February 17, 2021, 23:42:50 pm
Ο νέστορας αν και τον παω αρκετα μου εχει σπασει τα νευρα και τον Ιουνιο στα σηματα και τον σεπτεμβρη και τωρα με το στοχαστικο και τα τηλεπ. Περιεργα πραγματα


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: mikeyenom on February 18, 2021, 02:31:06 am
Με αφορμή όλα αυτά, να πούμε και ένα μπράβο σε Ρέκανο, Χατζηλεοντιάδη που αφαίρεσαν τις προβληματικές ερωτήσεις άμεσα και έδωσαν και παραπάνω χρόνο. Για να λέμε και τα θετικά.


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: lhmma_Jordan on February 18, 2021, 02:39:08 am
Με αφορμή όλα αυτά, να πούμε και ένα μπράβο σε Ρέκανο, Χατζηλεοντιάδη που αφαίρεσαν τις προβληματικές ερωτήσεις άμεσα και έδωσαν και παραπάνω χρόνο. Για να λέμε και τα θετικά.

Ω ναι, θα μπορούσε να είχε προκληθεί χάος αλλά ξηγήθηκαν σωστά.


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: mermaid on February 18, 2021, 09:50:07 am
Με αφορμή όλα αυτά, να πούμε και ένα μπράβο σε Ρέκανο, Χατζηλεοντιάδη που αφαίρεσαν τις προβληματικές ερωτήσεις άμεσα και έδωσαν και παραπάνω χρόνο. Για να λέμε και τα θετικά.

Συμφωνώ. Μπράβο και στον κ. Κίτσα που μόλις του είπαμε για τις ερωτήσεις μπήκε να τις βρει και να τις διορθώσει αλλά τελικά ήταν θέμα του elearning.


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Funky man on February 18, 2021, 23:20:45 pm
Παιδια εγω προτεινω να περιμενουμε τα αποτελεσματα να βγουν.... Σιγουρα θα μας περασει ολους


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Μπιγκόνια on February 19, 2021, 00:12:15 am
Παιδια εγω προτεινω να περιμενουμε τα αποτελεσματα να βγουν.... Σιγουρα θα μας περασει ολους
ακόμα και όλους να τους περάσει δνε δικαιολογεί αυτή τη κατάσταση, απλά το σπρώχνει κάτω από το χαλί για να τη βρουν οι επόμενοι και να φρίξουν (αλλά εντάξει εμείς περάσαμε)


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Caterpillar on February 19, 2021, 08:04:28 am
ακόμα και όλους να τους περάσει δνε δικαιολογεί αυτή τη κατάσταση, απλά το σπρώχνει κάτω από το χαλί για να τη βρουν οι επόμενοι και να φρίξουν (αλλά εντάξει εμείς περάσαμε)
Ξέρει κανένας αν το μάθημα του χρόνου θα το έχει ο ίδιος? Αν το ξαναπάρει ο τσαρδου θα φτίαξουν τα πράγματα.


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Local Rider on February 19, 2021, 11:21:37 am
ακόμα και όλους να τους περάσει δνε δικαιολογεί αυτή τη κατάσταση, απλά το σπρώχνει κάτω από το χαλί για να τη βρουν οι επόμενοι και να φρίξουν (αλλά εντάξει εμείς περάσαμε)


Ξεκάθαρα συμφωνώ μαζί σου.... εννοείται γουστάρω να με περάσει αλλά υπάρχει κ ένα όριο.. Ξεκίνησε με γελακια κ (κακα) αστεία κ του βγήκαν σε κλάματα... #εξεταση_παρωδια


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Judas Priest saved me on February 19, 2021, 12:25:36 pm
Παιδια εγω προτεινω να περιμενουμε τα αποτελεσματα να βγουν.... Σιγουρα θα μας περασει ολους


"We dont do that here."


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: tiger_lily on February 19, 2021, 16:15:52 pm
Για να μην παραπονιόμαστε μόνο για την ηλεκτρονική εξεταστική (οχι ότι δεν υπάρχει λόγος) και για να δώσουμε good vibes ένα μπράβο στον Ατρέα για την σημερινή εξέταση στα Εφαρμοσμένα Ι.  2-3 διευκρινήσεις στην αρχή, όχι χαμός με λάθος εκφωνήσεις καμία ειρωνεία, κομπλέ χρόνος και κυρίως ησυχία κατά τη διάρκεια εξέτασης, δε μιλούσε κανείς γιατί ήταν σωστά οργανωμένη η εξέταση και δε χρειαζόταν. petition να κάνει ο ατρέας όλα τα μαθήματα :D :D


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Caterpillar on February 19, 2021, 17:30:27 pm
petition να κάνει ο ατρέας όλα τα μαθήματα :D :D
Ατρεας και Ζάχαρης παντού  <3 <3 <3 <3


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Save Earth on February 19, 2021, 17:33:36 pm
Δεν υπάρχουν καλύτεροι απ αυτούς τους 2. Τα ίδια και στο Λογισμό 2. Άψογοι και στις εξετάσεις και στις παραδόσεις. Κρίμα που είναι λίγες αυτές οι περιπτώσεις......  ^sealed^


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: manek on February 19, 2021, 19:06:01 pm
Ατρεας και Ζάχαρης παντού  <3 <3 <3 <3
+++++++
'Aξιοι επαίνων και οι δύο.


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: achariso on February 19, 2021, 21:52:15 pm
Με αφορμή όλα αυτά, να πούμε και ένα μπράβο σε Ρέκανο, Χατζηλεοντιάδη που αφαίρεσαν τις προβληματικές ερωτήσεις άμεσα και έδωσαν και παραπάνω χρόνο. Για να λέμε και τα θετικά.

+1 Σούπερ τίμιοι και ακομπλεξαριστοι
sent from mTHMMY (https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.thmmy.mthmmy) 


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: finos on February 19, 2021, 23:38:08 pm
Ο Κ.Τσαρδούλιας με βαση το ΜΟΔΗΠ https://qa.auth.gr/el/cv/etsardou  (https://qa.auth.gr/el/cv/etsardou) ήταν ορισμένου χρονου. δεν νομιζω οτι θα επιστέψει


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Rick Deckard on February 20, 2021, 13:36:00 pm
Νομίζω πήρε άδεια για οικογενειακή υποχρέωση. Δεν είμαι σίγουρος.


Title: Re: Εξέταση - Δομημένος Προγραμματισμός
Post by: Caterpillar on February 20, 2021, 13:52:07 pm
Νομίζω πήρε άδεια για οικογενειακή υποχρέωση. Δεν είμαι σίγουρος.
Και εγώ κάτι τέτοιο άκουσα δεν ξέρω αν αληθεύει.