• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 15:23:56 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 15:23:56 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by MeTheWizard
[Today at 13:49:11]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Vaskas
[Today at 12:41:32]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431513
Total Topics: 32024
Online Today: 2292
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 55
Guests: 1071
Total: 1126
giorgosth
Maria Golia
high_pres
Smaragda
CodeBro
georsoti
George Hadjilyras
elias_farhood
alice
chrismzag
kakousios
ilias123
kouf
hercstr
petralexiou
mdimitrig
femanak
sassi
stmanzaf
The Web
thanaf_231
tasos_ntv
axilleas
Zach
themechanic
iliaspapam
Σουλης
whatdoesthefoxsay
arkou
Ast
abunchofcells
acolak
gpapmtb
soa2002
jo
mikrosdia
Jim4
Lalson
florianm
apob
gabonstv
dimitris585
fungi
nikolihss
vasilis saitis
ThanosKoutsoump
giannischliapas
kostaspap
angelband
statiris
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > *Black_Topic*
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 55 Go Down Print
Author Topic: *Black_Topic*  (Read 112630 times)
Νessa
Guest
Απ: *Black_Topic*
« Reply #345 on: October 12, 2006, 21:52:44 pm »

Quote from: Daphnekasgr on October 12, 2006, 21:48:13 pm
:'( Ναι...... Που να ξερες κιόλας......
Κι εμένα με εκφράζει Wink
Quote from: Daphnekasgr on October 12, 2006, 21:48:13 pm
Shit...............Blackkkkkkkkkkkk!!!  :'(  :'(
Μπορείς να καείς στο forum για να ξεδώσεις Smiley
Logged
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Απ: *Black_Topic*
« Reply #346 on: October 12, 2006, 21:54:51 pm »

Quote from: Νessa on October 12, 2006, 21:52:44 pm
Quote from: Daphnekasgr on October 12, 2006, 21:48:13 pm
:'( Ναι...... Που να ξερες κιόλας......
Κι εμένα με εκφράζει Wink
Quote from: Daphnekasgr on October 12, 2006, 21:48:13 pm
Shit...............Blackkkkkkkkkkkk!!!  :'(  :'(
Μπορείς να καείς στο forum για να ξεδώσεις Smiley


Πιστεψέ με...δεν είναι το ίδιο.......

Πιστεψέ με το φόρουμ δε με κάνει να ξεδίνω....μάλλον εντίνει τη μοναξιά μου και όσα νιώθω τώρα.....  :'(
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Νessa
Guest
Απ: *Black_Topic*
« Reply #347 on: October 12, 2006, 21:56:50 pm »

Πήγαινε στο cuteoverload ή στο Astronomy Picture Of the Day (google it) και θα νιώσεις καλύτερα Smiley
Logged
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Απ: *Black_Topic*
« Reply #348 on: October 12, 2006, 21:58:36 pm »

Το αστρόνομι τέτοιο δε νομίζω ότι μπορεί να αντικαταστήσει μια αγκαλιά του........  Undecided
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Νessa
Guest
Απ: *Black_Topic*
« Reply #349 on: October 12, 2006, 22:07:46 pm »

Πήγαινε στο www.cuteoverload.com. Πήγαινε στο link kittens. Θα ξεχάσεις τα πάντα για λίγο Wink
Logged
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Απ: *Black_Topic*
« Reply #350 on: October 12, 2006, 22:14:40 pm »

Μπα......το δοκίμασα δεν πιάνει.....  Embarrassed

Μάλλον δε πρόσεξες το παραπάνω.....  Undecided
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Νessa
Guest
Απ: *Black_Topic*
« Reply #351 on: October 12, 2006, 22:26:01 pm »

Εντάξει, την αγκαλιά Του* δεν την υποκαθιστά τίποτα... βασικά ή θα πρέπει να κλάψεις για να το βγάλεις από μέσα σου (σβήσε τα φώτα, θα μπορέσεις να εκφραστείς ευκολότερα - κάποιοι βάζουν και μελαγχολική/καταθλιπτική μουσική όπως Prisoner of Your Eyes, Lonely Day, Fragile, Beyond the Realms of Death, Soldier Side, Dreamer Deceiver κλπ, αλλά δεν ξέρω αν αυτό κάνει τα πράγματα καλύτερα ή χειρότερα) ή κάπως να ξεχαστείς. Ένα ζωάκι είναι ιδανικό γι'αυτήν τη δουλειά Cheesy

*ο Ανήρ, του Ανδρός
Logged
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Απ: *Black_Topic*
« Reply #352 on: October 12, 2006, 22:30:14 pm »

Εμ έλα που δεν υπάρχει ζωάκι εύκαιρο.....(λείπει και ο αδερφός!!  Cheesy καλά σταματάω)

ενδιαφέρουσες προτάσεις....

Θα δω τι από αυτά μπορώ να βρω.....

Στα πλαίσια της μαζοχιστικής τάσης για περισσότερο πόνο-κατάθίψη θα μου κάνουν καλό!!  Undecided Ντόινκ!

Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Απ: *Black_Topic*
« Reply #353 on: October 13, 2006, 01:57:38 am »

Τελικά η λύση είναι να τα βγάζεις όλα....να τα πετάς έξω να τα λες.... από ένα σημείο και πέρα παύεις να αισθάνεσαι... είσαι σε κατάσταση αδράνειας....

ΔΕ ΝΙΩΘΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!

 Smiley 

Και η ζωή συνεχίζεται δυναμικάααααααα!!!  Wink
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20654

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: *Black_Topic*
« Reply #354 on: October 13, 2006, 16:50:19 pm »

όχι στο συναισθηματικό μούδιασμα:

Ο Έρλικ μια φορά ταξίδεψε στους κόσμους των ονείρων. Μέσα στο ταξίδι επισκέφθηκε και τη Χώρα των Χαμένων Πόθων. Εκεί ζούσαν οι άνθρωποι που εγκλωβίστηκαν στα όνειρα τους για να αποκτήσουν κάτι που δεν απέκτησαν ποτέ ή το έχασαν, γιατί προτιμούσαν την απροσδιόριστη ελπίδα από την σκληρή πραγματικότητα.

Η Οόνη έσωσε για άλλη μια φορά τον Έρλικ, δείχνοντας του την πραγματική φύση αυτού του κόσμου. Ο Έρλικ την ρώτησε αν η ίδια δεν σαγηνεύεται από το όνειρο αυτό.

"Γιατί όχι; Νομίζεις πως εγώ δεν έχω ξεχασμένες επιθυμίες; Τίποτα που να θέλω να ονειρευτώ;"
"Συγχώρα με κυρά"
"Αυτ΄η πλευρά του παρελθόντος ασκεί μεγάλη έλξη. Υποθέτω πως αυτό συμβαίνει με το παρελθόν γενικότερα. Ξεχνάμε όμως τις άλες πλευρές, εκείνα τα πράγματα που μας έσμπρωξαν στη φαντασίωση από μιας αρχής."
"Πιστεύεις στο μέλλον λοιπόν;"
"Το μέλλον κρύβει τόσες πολλές παγίδες όσες και το παρελθόν. Πιστεύω στο παρόν, άρχοντά μου. Στο αιώνιο παρόν."



ΟΚ το παραδέχομαι, δεν φαίνεται ένας άμεσως συσχετισμός. Πιστεύω όμως ότι πρέπει να αφεθείς στον πόνο, να τον συνειδητοποιήσεις για να μπορέσεις να συνεχίσεις. Αλλιώς θα ξεχνάς αυτά τα πράγματα που θα σε οδηγήσουν στο Μαραντορ... Τα πράγματα που σε πλήγωσαν και σου στέρησαν τις επιθυμίες σου.

και ένα τελευταίο... ακόμα και η Οόνη πιστεύει ότι δεν υπάρχει μέλλον ή παρελθόν, αλλά μόνο το αιώνιο παρόν (ΑΚΑ δεν υπάρχει χρόνος)
Logged

byeeee
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Απ: *Black_Topic*
« Reply #355 on: October 13, 2006, 16:54:06 pm »

 NotWorthy NotWorthy NotWorthy
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: *Black_Topic*
« Reply #356 on: October 13, 2006, 17:03:33 pm »


 Roll Eyes [...]
Logged
mendelita
Καταστραμμένος
********
Posts: 8448


will you be my guinea pig?


View Profile
Re: *Black_Topic*
« Reply #357 on: October 14, 2006, 20:43:43 pm »

Κατάρααααααααα!!! Δεν πάω καθόλου μα καθόλου καλάα!!!! Μου έχω σπάσει τα νεύρα!!! Δεν ξέρω τι θέλω και τι όχι!!! Αλλάζω γνώμη σαν να ήταν μπλούζα!!! Χρειάζομαι ένα γερό ταρακούνημα μπας και έρθω στα ίσα μου!!!

bang_head  TickedOff Idiot  :'(

Υ.Γ. Υπάρχει και μία μικρή περίπτωση να είμαι σε λάθος τόπικ...  redface Ούτε αυτό δεν μπορώ να ξεχωρίσω...  Undecided
Logged

It's impossible to kiss your own elbow.
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: *Black_Topic*
« Reply #358 on: October 14, 2006, 21:43:09 pm »

Πάμε όλοι μαζί!







Logged
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: *Black_Topic*
« Reply #359 on: October 14, 2006, 21:45:12 pm »


Ήρθε λοιπόν η στιγμή..
Logged
Pages: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 55 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...