• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 16:30:43 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 16:30:43 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by MeTheWizard
[Today at 13:49:11]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Vaskas
[Today at 12:41:32]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431513
Total Topics: 32024
Online Today: 2292
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 56
Guests: 821
Total: 877
PeriklisL
abunchofcells
gynekomagnitis
xanthosp
payniac
Xousein
vaggelisx
elenak
cealexop
Tasos Bot
kriton
vasilikitsatsi
The Web
cheinopor
Papadopoulosthanos
IASONK
Petross
theofr
sunagrida
arisap
sterboga
Giannis Masterio
gourgaris
makato
kstavroulis
stavr0s16
eliannaantonarou
Psycher
styliss
varvoutis
Θιασώτης
eviii
nikd
kpapadoaa
gkaramp
Antonis Mak
Paparouna
anthi kotsani
Roidos
alice
simosilias
dimopana
Το παγώνι
dimitriskon
Geoth
mikrosdia
ktsamoukas
Arispap
Fenia04
Lalson
johnmax
Born_Confused
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Εξεταστικής Εαρινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 7ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική ΙΙΙ (Moderators: geo66, Elliot Alderson, Prosontas, sassi, Tasos Bot) > [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21  (Read 37935 times)
Stavrenas
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 19



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #90 on: December 21, 2020, 02:51:52 am »

Quote from: Mavioux on December 19, 2020, 21:18:03 pm
Το gain bandwidth είναι η συχνότητα που το κέρδος του ενισχυτή μας (Vout/Vin) γίνεται -3 dB, σωστά;
Ναι, επί το κέρδος σε εκείνη τη συχνότητα.
Logged

Eskere
Stavrenas
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 19



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #91 on: December 21, 2020, 03:00:45 am »

Καλησπέρα. Απευθύνομαι κυρίως στον Leo_Paranoid, ο οποίος με έχει φοβίσει λιγάκι διότι στο παρελθόν μιλούσε για λιθοβολισμούς και κοψίματα, οπότε θα ήθελα , πριν ανεβάσω την εργασία , να πάρω ενα feedback. Ο ενισχυτής που παραθέτω, όχι μόνο πληρεί τις προδιαγραφές, αλλά σε ορισμένες είμαι τουλάχιστον 2 φορές πάνω από το όριο (όπως πχ στο SR και στο GB) ενώ δεν έχω κανένα πρόβλημα στις θερμοκρασίες. Είτε λοιπόν έχω κάνει κάτι πολύ λάθος, είτε είμαι κωλόφαρδος και το ΑΕΜ μου βόλεψε απίστευτα πολύ.
Logged

Eskere
Sarge
Veteran
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 655


Αρμαντίλλο


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #92 on: December 21, 2020, 16:06:27 pm »

Quote from: Stavrenas on December 21, 2020, 02:51:52 am
Ναι, επί το κέρδος σε εκείνη τη συχνότητα.

Can you elaborate a bit more?
sent from mTHMMY 
Logged

“I cannot remember the books I've read any more than the meals I have eaten; even so, they have made me.”
― Ralph Waldo Emerson
Stavrenas
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 19



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #93 on: December 21, 2020, 17:04:33 pm »

Quote from: Sarge on December 21, 2020, 16:06:27 pm
Can you elaborate a bit more?
sent from mTHMMY 

Από όσο γνωρίζω, το GB είναι το γινόμενο του κέρδους επί τη συχνότητα στην οποία υπολογίζεται το κέρδος. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gain%E2%80%93bandwidth_product
Logged

Eskere
kakalouk
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 9


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #94 on: December 22, 2020, 18:30:26 pm »

Παιδιά, είμαι στρατιώτης και μου μένει μόνο η ηλεκτρονικη 3 για να παρω πτυχιο. Υπάρχει κανένας που έχει κάνει την εργασία και μπορεί να βοηθήσει με κάποιες απορίες που έχω; Αν χρειαστεί μεγάλη βοήθεια, είμαι πρόθυμος να δώσω και κάποια χρήματα, αναλόγως με τον χρόνο υποστήριξης. Να σημειώσω οτι έχω κάνει προεργασία (matlab).
Logged
tigriss
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 164


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #95 on: December 22, 2020, 23:44:18 pm »

αν καποιο S βγαζει τιμη της ταξης του 37 πχ εχουμε κανει λαθος στο ματλαμπ?
Logged
Spiral
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 271


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #96 on: December 23, 2020, 08:31:56 am »

Σχεδιάζοντας το κύκλωμα και θέτοντας τις τιμές για κάθε στοιχείο το Slew Rate υπολογίζεται σε mV/s αντί MV/s.





Τα μοντέλα είναι MBreakP3 και MBreakN3 με εισαγωγή δεδομένων από την εκφώνηση.
Μπορεί να μου πει κανείς πού υπάρχει λάθος;
« Last Edit: December 23, 2020, 08:37:13 am by Spiral » Logged
Leo_Paranoid
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 998



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #97 on: December 23, 2020, 12:50:00 pm »

Quote from: Stavrenas on December 21, 2020, 03:00:45 am
Καλησπέρα. Απευθύνομαι κυρίως στον Leo_Paranoid, ο οποίος με έχει φοβίσει λιγάκι διότι στο παρελθόν μιλούσε για λιθοβολισμούς και κοψίματα, οπότε θα ήθελα , πριν ανεβάσω την εργασία , να πάρω ενα feedback. Ο ενισχυτής που παραθέτω, όχι μόνο πληρεί τις προδιαγραφές, αλλά σε ορισμένες είμαι τουλάχιστον 2 φορές πάνω από το όριο (όπως πχ στο SR και στο GB) ενώ δεν έχω κανένα πρόβλημα στις θερμοκρασίες. Είτε λοιπόν έχω κάνει κάτι πολύ λάθος, είτε είμαι κωλόφαρδος και το ΑΕΜ μου βόλεψε απίστευτα πολύ.

Φέτος το πρόγραμμα περιλαμβάνει σταύρωση.

Παλιότερα ήταν γνωστό ενα cheat για την εργασία. Δεν το αναφέρω για να μην σας μπαίνουν ιδέες. Όποιος το έκανε κοβόταν κατευθείαν, αλλά νομιζω ότι πλέον εχει ξεχαστεί.
Αν σου βγαινουν όλα χωρίς tunning, μάλλον είσαι τυχερός. !!!Προσοχή!!! Στην εξέταση θα πρέπει να δικαιολογήσεις κάποια απο τα αποτελέσματα. Μην επαναπαυτείς στο οτι βγήκαν.
Logged

Ας αλλάξουμε πρώτα τον εαυτό μας
Leo_Paranoid
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 998



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #98 on: December 23, 2020, 12:51:26 pm »

Quote from: kakalouk on December 22, 2020, 18:30:26 pm
Παιδιά, είμαι στρατιώτης και μου μένει μόνο η ηλεκτρονικη 3 για να παρω πτυχιο. Υπάρχει κανένας που έχει κάνει την εργασία και μπορεί να βοηθήσει με κάποιες απορίες που έχω; Αν χρειαστεί μεγάλη βοήθεια, είμαι πρόθυμος να δώσω και κάποια χρήματα, αναλόγως με τον χρόνο υποστήριξης. Να σημειώσω οτι έχω κάνει προεργασία (matlab).

Αν χρειάζεσαι μονο απαντήσεις σε απορίες, γράφε εδώ ή στείλε μου mail.
Logged

Ας αλλάξουμε πρώτα τον εαυτό μας
Leo_Paranoid
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 998



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #99 on: December 23, 2020, 12:52:47 pm »

Quote from: tigriss on December 22, 2020, 23:44:18 pm
αν καποιο S βγαζει τιμη της ταξης του 37 πχ εχουμε κανει λαθος στο ματλαμπ?

Μάλλον ναι. Μην ασχοληθεις με τον να διορθώσεις το matlab. Μίκρυνε την τιμη σε λογικά πλαίσια και κάνε το tunning
Logged

Ας αλλάξουμε πρώτα τον εαυτό μας
Leo_Paranoid
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 998



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #100 on: December 23, 2020, 13:03:39 pm »

Quote from: Spiral on December 23, 2020, 08:31:56 am
Σχεδιάζοντας το κύκλωμα και θέτοντας τις τιμές για κάθε στοιχείο το Slew Rate υπολογίζεται σε mV/s αντί MV/s.





Τα μοντέλα είναι MBreakP3 και MBreakN3 με εισαγωγή δεδομένων από την εκφώνηση.
Μπορεί να μου πει κανείς πού υπάρχει λάθος;

Gain, GB και phase margin σου βγαίνουν;
Logged

Ας αλλάξουμε πρώτα τον εαυτό μας
Stavrenas
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 19



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #101 on: December 23, 2020, 15:39:50 pm »

Quote from: Leo_Paranoid on December 23, 2020, 12:50:00 pm
Φέτος το πρόγραμμα περιλαμβάνει σταύρωση.
!!Jesus !!
Χρειάστηκε tuning! Απλώς υπερκαλύπτονται οι προδιαγραφές και αναρωτιέμαι μήπως αυτό είναι ύποπτο-δηλαδη έχει γίνει λάθος .
Logged

Eskere
Stavrenas
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 19



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #102 on: December 23, 2020, 16:11:05 pm »

 Συγνώμη για το spam , αλλά τώρα προέκυψε αυτό. Προσπάθησα να κάνω μία απο τις ασκήσεις του εργαστηρίου στο spice (16.6 lite) ( που έχει ένα 555Β το οποίο έχει πάνω απο 20 τρανζίστορ) και το spice λεει simulation limit exceeded. Έκανα αίτητηση για το 17.4 Free Academic αλλά οι αιτήσεις έκλεισαν και ανοίγουν πάλι απο 18-1....άρα να ψάξω να το βρω στις γνωστές άγνωστες πηγές;
Logged

Eskere
Spiral
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 271


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #103 on: December 23, 2020, 18:09:31 pm »

Quote from: Leo_Paranoid on December 23, 2020, 13:03:39 pm
Gain, GB και phase margin σου βγαίνουν;

Το Gain βγαίνει 5.1902 dB, το Gb 0 Mhz και η ισχύς 0W.

Λάθος εισαγωγή δεδομένων , βρέθηκε
« Last Edit: December 24, 2020, 01:32:04 am by Spiral » Logged
Caterpillar
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 10054



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2020/21
« Reply #104 on: December 23, 2020, 18:40:40 pm »

Quote from: Stavrenas on December 23, 2020, 16:11:05 pm
Συγνώμη για το spam , αλλά τώρα προέκυψε αυτό. Προσπάθησα να κάνω μία απο τις ασκήσεις του εργαστηρίου στο spice (16.6 lite) ( που έχει ένα 555Β το οποίο έχει πάνω απο 20 τρανζίστορ) και το spice λεει simulation limit exceeded. Έκανα αίτητηση για το 17.4 Free Academic αλλά οι αιτήσεις έκλεισαν και ανοίγουν πάλι απο 18-1....άρα να ψάξω να το βρω στις γνωστές άγνωστες πηγές;
Nαι, νομίζω μετά τον φεβρουάριο θα δωσουν νεες άδειες.
Logged

Quote from: kinezos on May 15, 2007, 00:54:29 am
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 23:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."
"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις"


Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...