• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 15, 2025, 21:31:37 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 15, 2025, 21:31:37 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 20:08:49]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 18:42:40]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[Today at 16:25:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[Today at 06:43:15]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[Today at 00:50:23]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:18 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 13, 2025, 14:43:58 pm]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by tasos_ntv
[June 12, 2025, 21:38:52 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες σ...
by RogueSoftware
[June 12, 2025, 12:19:21 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by chris_krkls
[June 12, 2025, 11:20:29 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9957
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426660
Total Topics: 31711
Online Today: 213
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 58
Guests: 95
Total: 153
George_RT
mprizakias
engineer2030
thathas12
agkentzi
kris
alexter
Nikos_313
jimalexoud
DioBadiavas
georsoti
Nikospneumatikos
ggalamat
andyy
george polymeros
Captain
nikos123321
despoina15
ΦΙδανης Αριστοτελης
sotirispo2
alexiosmara
Mr White
Athinaaz
mariia
andrpats
gtapalis
taniakrg
vaggelisx
karaths.d
kkotsopo
pxanthob
glavdakis
Deviate
TheKingInTheNorth
iliaskou
KZerenidis
asterisdemetris
Yamal
victoria ginikopoulou
DimKaratzas
mgrivab
mzacharop
kstavroulis
Kpavlaras
Tesla_1
Stelios Leivas
DarkMagiK06
m.renia
mixkats
tasos gourd
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 5ο Εξάμηνο > Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 Go Down Print
Author Topic: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021  (Read 25100 times)
Odysseask
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 88



View Profile
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021
« Reply #105 on: February 09, 2021, 12:55:48 pm »

Συγγνώμη αν θα γίνω κουραστικός και επαναληφθώ (για όσους άκουσαν τη συζήτησή μου στο τέλος των εξετάσεων με τους διδάσκοντες) ενώ να προσθέσω ότι γενικά προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ να αντιδράσω σε εξετάσεις, ούτε έχω πάει ποτέ να ζητήσω χάρη (και ούτε ζητάω τώρα). Εδώ μιλάω αναφερόμενος προς επόμενες εξεταστικές:

Νομίζω το τμήμα μας έχει πάρει συγκεκριμένη κατεύθυνση για τον τρόπο των εξετάσεων η οποία περιλαμβάνει επιτήρηση μέσω της κάμερας για διασφάλιση της μη αντιγραφής. Προφανώς, φυσικά σε ένα βαθμό μπορεί να αλλάξει, ανάλογα το μάθημα, και η μορφή της εξέτασης. Ωστόσο, η κατάλληλη διαμόρφωση των θεμάτων ώστε απλά να πέσει ο Μ.Ο. στο σύνολο των εξεταζόμενων δε διασφαλίζει ότι δεν αντιγράφουν φοιτητές αλλά απλά ίσως να επιτυγχάνονται στατιστικά που κάνουν την εξεταστική να φαίνεται σαν να ήταν όπως όλες οι άλλες.

Στην πραγματικότητα όμως αυτό που φαίνεται να επιτυγχάνεται είναι να γράφουν καλύτερα όσοι έχουν σε ένα βαθμό διαβάσει προφανώς και παράλληλα αντιγράφουν. Γιατί κανένα ενδιαφέρον δε φάνηκε να υπάρχει από τους εξεταστές για το αν συμφοιτητές αντέγραφαν την ώρα της εξέτασης και νομίζω μπορούμε να σκεφτούμε αρκετά παραδείγματα όσοι δώσαμε σήμερα αλλά ας μη στοχοποιήσουμε φοιτητές. Σημείωση ότι όποιος αντιγράφει θα έπρεπε τυπικά να κοπεί, άρα αν απλά τα θέματα είναι τέτοια ώστε αντί για 8-10, να γράψει 4-6, τότε ευννοείται και πάλι (αφού έπρεπε να κοπεί).

Πρακτικά, λοιπόν, οι τρόποι εξέτασης που απλά θέλουν να πετύχουν στατιστικά που να φαίνονται "αξιοκρατικά"/παρόμοια με τους βαθμούς στις δια ζώσης εξετάσεις, όχι απλά δε διασφαλίζουν ότι δε θα υπάρξουν αντιγραφές αλλά αντίθετα ωθούν τους φοιτητές στην αντιγραφή.

Οπωσδήποτε δεν έχουν όλοι οι καθηγητές το απαραίτητο προσωπικό ενώ ούτε και μπορούν να διαθέτουν όλοι οι φοιτητές τον ανάλογο εξοπλισμό ώστε να γίνει πιο σωστή επιτήρηση.

Θα πρέπει όμως πιστεύω να πάρουν την απόφαση ορισμένοι καθηγητές ότι θα υπάρξουν - όπως έγινε σε άλλα τμήματα στο ΑΠΘ - μαθήματα με μεγαλύτερους βαθμούς από ότι στις δια ζώσης εξετάσεις λόγο της ανικανότητας να υπάρξει πλήρης επιτήρηση. Ακόμη και αν οι βαθμοί μετά "φτιάχνονται", δηλαδή βλέπουμε ότι πολλοί δε τα πήγαν καλά και κάνουμε π.χ. το 3->5 - πρακτική που ίσως να ευννοεί εμένα ως ΠΠΣ, μιας και είναι συνήθως οι παλαιότεροι που ευννοούνται με αυτό τον τρόπο - αυτό οπωσδήποτε δεν είναι σωστό γιατί όπως είπαμε αντικειμενικώς δε διασφαλίζει ότι δεν αντιγράφουν φοιτητές ενώ σίγουρα δεν είναι "αξιοκρατικό" σύστημα.
Logged

“It is difficult for me to imagine what 'personal liberty' is enjoyed by an unemployed person, who goes about hungry, and cannot find employment.

Real liberty can exist only where exploitation has been abolished, where there is no oppression of some by others, where there is no unemployment and poverty, where a man is not haunted by the fear of being tomorrow deprived of work, of home and of bread. Only in such a society is real, and not paper, personal and every other liberty possible.”
Caterpillar
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 10046



View Profile
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021
« Reply #106 on: February 09, 2021, 12:59:46 pm »

Στις 2 ερωτήσεις που υπήρχαν λάθη στην εκφώνηση δόθηκε ο βαθμός σαν σωστή ανεξάρτητα από την απάντηση που δώσαμε άλλαξε-αυξήθηκε και ο βαθμός στο elearning.
Logged

Quote from: kinezos on May 15, 2007, 00:54:29 am
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 23:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."
"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις"


The Audacious AI
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5251


21/3/2023


View Profile WWW
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021
« Reply #107 on: February 09, 2021, 13:04:32 pm »

Quote from: Odysseask on February 09, 2021, 12:55:48 pm
Συγγνώμη αν θα γίνω κουραστικός και επαναληφθώ (για όσους άκουσαν τη συζήτησή μου στο τέλος των εξετάσεων με τους διδάσκοντες) ενώ να προσθέσω ότι γενικά προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ να αντιδράσω σε εξετάσεις, ούτε έχω πάει ποτέ να ζητήσω χάρη (και ούτε ζητάω τώρα). Εδώ μιλάω αναφερόμενος προς επόμενες εξεταστικές:

Νομίζω το τμήμα μας έχει πάρει συγκεκριμένη κατεύθυνση για τον τρόπο των εξετάσεων η οποία περιλαμβάνει επιτήρηση μέσω της κάμερας για διασφάλιση της μη αντιγραφής. Προφανώς, φυσικά σε ένα βαθμό μπορεί να αλλάξει, ανάλογα το μάθημα, και η μορφή της εξέτασης. Ωστόσο, η κατάλληλη διαμόρφωση των θεμάτων ώστε απλά να πέσει ο Μ.Ο. στο σύνολο των εξεταζόμενων δε διασφαλίζει ότι δεν αντιγράφουν φοιτητές αλλά απλά ίσως να επιτυγχάνονται στατιστικά που κάνουν την εξεταστική να φαίνεται σαν να ήταν όπως όλες οι άλλες.

Στην πραγματικότητα όμως αυτό που φαίνεται να επιτυγχάνεται είναι να γράφουν καλύτερα όσοι έχουν σε ένα βαθμό διαβάσει προφανώς και παράλληλα αντιγράφουν. Γιατί κανένα ενδιαφέρον δε φάνηκε να υπάρχει από τους εξεταστές για το αν συμφοιτητές αντέγραφαν την ώρα της εξέτασης και νομίζω μπορούμε να σκεφτούμε αρκετά παραδείγματα όσοι δώσαμε σήμερα αλλά ας μη στοχοποιήσουμε φοιτητές. Σημείωση ότι όποιος αντιγράφει θα έπρεπε τυπικά να κοπεί, άρα αν απλά τα θέματα είναι τέτοια ώστε αντί για 8-10, να γράψει 4-6, τότε ευννοείται και πάλι (αφού έπρεπε να κοπεί).

Πρακτικά, λοιπόν, οι τρόποι εξέτασης που απλά θέλουν να πετύχουν στατιστικά που να φαίνονται "αξιοκρατικά"/παρόμοια με τους βαθμούς στις δια ζώσης εξετάσεις, όχι απλά δε διασφαλίζουν ότι δε θα υπάρξουν αντιγραφές αλλά αντίθετα ωθούν τους φοιτητές στην αντιγραφή.

Οπωσδήποτε δεν έχουν όλοι οι καθηγητές το απαραίτητο προσωπικό ενώ ούτε και μπορούν να διαθέτουν όλοι οι φοιτητές τον ανάλογο εξοπλισμό ώστε να γίνει πιο σωστή επιτήρηση.

Θα πρέπει όμως πιστεύω να πάρουν την απόφαση ορισμένοι καθηγητές ότι θα υπάρξουν - όπως έγινε σε άλλα τμήματα στο ΑΠΘ - μαθήματα με μεγαλύτερους βαθμούς από ότι στις δια ζώσης εξετάσεις λόγο της ανικανότητας να υπάρξει πλήρης επιτήρηση. Ακόμη και αν οι βαθμοί μετά "φτιάχνονται", δηλαδή βλέπουμε ότι πολλοί δε τα πήγαν καλά και κάνουμε π.χ. το 3->5 - πρακτική που ίσως να ευννοεί εμένα ως ΠΠΣ, μιας και είναι συνήθως οι παλαιότεροι που ευννοούνται με αυτό τον τρόπο - αυτό οπωσδήποτε δεν είναι σωστό γιατί όπως είπαμε αντικειμενικώς δε διασφαλίζει ότι δεν αντιγράφουν φοιτητές ενώ σίγουρα δεν είναι "αξιοκρατικό" σύστημα.

Ό,τι πιο σωστό διάβασα σήμερα.
Logged

Το thmmy εάλω loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....
Caterpillar
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 10046



View Profile
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021
« Reply #108 on: February 09, 2021, 13:06:08 pm »

Quote from: The Audacious AI on February 09, 2021, 13:04:32 pm
Ό,τι πιο σωστό διάβασα σήμερα.
Ότι πιο σωστό διάβασα τον τελευταίο καιρό σχετικά με τις ηλ. εξετάσεις.
Logged

Quote from: kinezos on May 15, 2007, 00:54:29 am
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 23:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."
"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις"


GohanDGeo
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 134



View Profile
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021
« Reply #109 on: February 09, 2021, 13:39:17 pm »

+1 σε ο,τι είπε ο Οδυσσέας. Πρακτικά ωθείται να αντιγράψει ο φοιτητής γιατί πολύ απλά όσο καλά προετοιμασμένος και να είσαι, να σκεφτείς και να γράψεις την απάντηση στα χρονικά περιθώρια που δίνονται είναι πρακτικά αδύνατο. Γενικότερα είμαι υπέρ της θέσπισης εργασιών στα μαθήματα (όπως γίνεται και πολύ στο εξωτερικό) που μπορείς και να αξιολογήσεις καλύτερα, αλλά και, όντας φοιτητές που θέλουμε να μάθουμε ένα αντικείμενο, και όχι απλά να προσαρμοστούμε σε μια αποστήθιση που να ανταποκρίνεται στο τρόπο εξέτασης κάθε καθηγητή/μαθήματος, δίνεται η ευκαιρία για πρακτική άσκηση και γνώση. Αυτός/η που δε θέλει να μάθει, ο,τι τρόπο εξετάσης και να έχεις πάντα θα βρει παραθυράκι. Το θέμα θα έπρεπε πάντα να είναι να προάγεις τη γνώση και όχι να προσπαθείς γίνεσαι "εξεταστική αστυνομία", με μόνο φόκους να πιάσεις τους "αντιγραφείς".

Επίσης, αν και είχα ένα από τα λάθος ερωτήματα, ο βαθμός στο ιλέρνινγκ δεν αυξήθηκε.
Logged
Caterpillar
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 10046



View Profile
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021
« Reply #110 on: February 09, 2021, 13:42:23 pm »

Quote from: GohanDGeo on February 09, 2021, 13:39:17 pm
Επίσης, αν και είχα ένα από τα λάθος ερωτήματα, ο βαθμός στο ιλέρνινγκ δεν αυξήθηκε.
Στείλε mail καλύτερα,  σε μένα και σε φίλους μου αυξήθηκε.
Logged

Quote from: kinezos on May 15, 2007, 00:54:29 am
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 23:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."
"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις"


Odysseask
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 88



View Profile
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021
« Reply #111 on: February 09, 2021, 13:42:38 pm »

Quote from: GohanDGeo on February 09, 2021, 13:39:17 pm
Επίσης, αν και είχα ένα από τα λάθος ερωτήματα, ο βαθμός στο ιλέρνινγκ δεν αυξήθηκε.

Για αυτό οπωσδήποτε επικοινώνησε με τον καθηγητή.
Logged

“It is difficult for me to imagine what 'personal liberty' is enjoyed by an unemployed person, who goes about hungry, and cannot find employment.

Real liberty can exist only where exploitation has been abolished, where there is no oppression of some by others, where there is no unemployment and poverty, where a man is not haunted by the fear of being tomorrow deprived of work, of home and of bread. Only in such a society is real, and not paper, personal and every other liberty possible.”
Πατερ Ημμυων
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 297



View Profile WWW
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021
« Reply #112 on: February 09, 2021, 13:55:01 pm »

Μπορεί να είχες διαλέξει αυτό που είχαν ως σωστό.Ούτε σε μένα άλλαξε κάτι.
Logged
Caterpillar
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 10046



View Profile
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021
« Reply #113 on: February 09, 2021, 14:01:39 pm »

Quote from: neutron57 on February 09, 2021, 13:55:01 pm
Μπορεί να είχες διαλέξει αυτό που είχαν ως σωστό.Ούτε σε μένα άλλαξε κάτι.
Όντως αυτό πρέπει να ναι.
Logged

Quote from: kinezos on May 15, 2007, 00:54:29 am
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 23:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."
"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις"


tiger_lily
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 110



View Profile
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021
« Reply #114 on: February 09, 2021, 14:02:50 pm »

Quote from: GohanDGeo on February 09, 2021, 13:39:17 pm
+1 σε ο,τι είπε ο Οδυσσέας. Πρακτικά ωθείται να αντιγράψει ο φοιτητής γιατί πολύ απλά όσο καλά προετοιμασμένος και να είσαι, να σκεφτείς και να γράψεις την απάντηση στα χρονικά περιθώρια που δίνονται είναι πρακτικά αδύνατο. Γενικότερα είμαι υπέρ της θέσπισης εργασιών στα μαθήματα (όπως γίνεται και πολύ στο εξωτερικό) που μπορείς και να αξιολογήσεις καλύτερα, αλλά και, όντας φοιτητές που θέλουμε να μάθουμε ένα αντικείμενο, και όχι απλά να προσαρμοστούμε σε μια αποστήθιση που να ανταποκρίνεται στο τρόπο εξέτασης κάθε καθηγητή/μαθήματος, δίνεται η ευκαιρία για πρακτική άσκηση και γνώση. Αυτός/η που δε θέλει να μάθει, ο,τι τρόπο εξετάσης και να έχεις πάντα θα βρει παραθυράκι. Το θέμα θα έπρεπε πάντα να είναι να προάγεις τη γνώση και όχι να προσπαθείς γίνεσαι "εξεταστική αστυνομία", με μόνο φόκους να πιάσεις τους "αντιγραφείς".

Επίσης, αν και είχα ένα από τα λάθος ερωτήματα, ο βαθμός στο ιλέρνινγκ δεν αυξήθηκε.
πολύ σωστή τοποθέτηση αυτό το βλέπαμε να γίνεται και πριν, αλλά τώρα σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό δεν είναι σκοπός η γνώση αυτή καθ' αυτή αλλά επικρατεί ένα βαθμοθηρικο κλίμα
Logged
Odysseask
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 88



View Profile
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες _
« Reply #115 on: February 09, 2021, 14:04:28 pm »

Προσωπικά θέλω λίγο να μείνουμε στο συμπέρασμα του προηγούμενού μου σχολίου. Δηλαδή ότι οι καταστάσεις μπορεί να ευνοήσουν φοιτητές που αντιγράφουν και αν δεν μπορεί, λοιπόν, να αποφευχθεί η αντιγραφή απλά κάποιοι θα ευνοηθούν. Το να μπαίνουν κατάλληλα θέματα και οι βαθμοί να πειράζονται ανάλογα για να φαίνεται ότι η εξεταστική είναι εντάξει, δεν αποτρέπει τις αντιγραφές, μόνο δυσκολεύει όσους δεν αντιγράφουν και απλά κρύβει τα όσα προβλήματα υπάρχουν με τις ηλεκτρονικές εξετάσεις. Έτσι, δεν αφήνεται και περιθώριο για παρέμβαση του πανεπιστημίου ώστε να γίνουν οι εξετάσεις καλύτερες (παροχή επιτηρητών σε όσα μαθήματα δε είναι επαρκείς - χωρίς να μιλάω για άμμισθη εργασία προφανώς - παροχή υλικού ή κατάλληλου χώρου για όσους φοιτητές δε διαθέτουν, ίσως μέτρα για επίτευξη δια ζώσης εξεταστικής κ.ο.κ.). Το πανεπιστήμιο, λοιπόν, δείχνει πλασματικά νούμερα, σαν να ήταν η ηλεκτρονική εξεταστική επιτυχημένη.

Αν φτιάχνουμε τις εξετάσεις με τη λογική ότι θα ανεβούν οι βαθμοί από τις αντιγραφές ή απλά περιμένοντας από την πλειοψηφία να πάρει 4-5, τότε έτσι χάνεται κάθε μορφή αξιοκρατίας. Νομίζω δεν υπάρχει και κανένας απολύτως λόγος να πρέπει σώνει και καλά να μην υπάρξει εξεταστική με μεγαλύτερους βαθμούς από ότι συνήθως (με το οποίο προφανώς δεν εννοείτα να δωθούν εύκολα θέματα αλλά να μην τιμωρηθούν όσοι δεν αντιγράφουν επειδή οι καταστάσεις ευνούν την αντιγραφή).

Αυτό που θα πω τώρα ίσως να είναι λίγο προσβλητικό προς παιδιά άλλων σχολών με μικρότερες βάσεις και για αυτό να σχολιάσω ότι προφανώς υπάρχουν πάρα πολλοί μαθητές που έπαιρναν μικρότερους βαθμούς στο σχολείο για τους οποίους επίσης ισχύει:
Είμαστε μια υψηλόβαθμη σχολή όπου ήρθαμε ως μαθητές λυκείου με τη λογική να περιμένουμε βαθμό ανάλογο της προσπάθειάς μας, πηγαίνοντας στις εξετάσεις περιμένοντας να γράψουμε με τη σιγουριά που μας δίνει ο κόπος μας και όχι με τη λογική ότι θα αντιγράψουμε. Πολλές όμως μορφές εξετάσεων, η τάση ορισμένων καθηγητών να μη θέλουν να είναι εφικτό με ανάλογη προσπάθεια να μπορούν φοιτητές να γράψουν καλά και γενικά να θέλουν να είναι μικρός ο Μ.Ο. απλά ωθούν τους φοιτητές στην αντιγραφή, στο διάβασμα SOS θεμάτων, επικέντρωση μόνο στις γνώσεις που αφορούν την επίλυση των θεμάτων των εξετάσεων κ.ο.κ. Τάσεις που σίγουρα δε χαρακτηρίζουν το σύνολο των φοιτητών, πόσο μάλλον των φοιτητών του τμήματός μας.

Ίσως με αυτό το τελευταίο σχόλιο να ξέφυγα, συγγνώμη και για το σπαμ. Όπως καταλαβαίνετε δεν έγραψα καλά θεωρώντας ότι μπορούσα να γράψω καλύτερα. Το γεγονός ότι δεν μπορούσα να γράψω στην πρόοδο για λόγους υγείας, πως είμαι ΠΠΣ και θέλω να τελειώνω και άλλους προσωπικούς λόγους με έχουν κάνει λίγο αντιδραστικό. Σε κάθε περίπτωση δε λέεω όλα αυτά αναφερόμενος στον κ. Καραγιαννίδη και στο συγκεκριμένο μάθημα. Τα σχόλια πήγαιναν στο σύνολο των μαθημάτων ενώ πολλές αναφορές αφορούσαν άλλα μαθήματα.
« Last Edit: February 09, 2021, 15:47:37 pm by Odysseask » Logged

“It is difficult for me to imagine what 'personal liberty' is enjoyed by an unemployed person, who goes about hungry, and cannot find employment.

Real liberty can exist only where exploitation has been abolished, where there is no oppression of some by others, where there is no unemployment and poverty, where a man is not haunted by the fear of being tomorrow deprived of work, of home and of bread. Only in such a society is real, and not paper, personal and every other liberty possible.”
GohanDGeo
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 134



View Profile
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες _
« Reply #116 on: February 09, 2021, 18:20:40 pm »

Quote from: Odysseask on February 09, 2021, 14:04:28 pm
Προσωπικά θέλω λίγο να μείνουμε στο συμπέρασμα του προηγούμενού μου σχολίου. Δηλαδή ότι οι καταστάσεις μπορεί να ευνοήσουν φοιτητές που αντιγράφουν και αν δεν μπορεί, λοιπόν, να αποφευχθεί η αντιγραφή απλά κάποιοι θα ευνοηθούν. Το να μπαίνουν κατάλληλα θέματα και οι βαθμοί να πειράζονται ανάλογα για να φαίνεται ότι η εξεταστική είναι εντάξει, δεν αποτρέπει τις αντιγραφές, μόνο δυσκολεύει όσους δεν αντιγράφουν και απλά κρύβει τα όσα προβλήματα υπάρχουν με τις ηλεκτρονικές εξετάσεις. Έτσι, δεν αφήνεται και περιθώριο για παρέμβαση του πανεπιστημίου ώστε να γίνουν οι εξετάσεις καλύτερες (παροχή επιτηρητών σε όσα μαθήματα δε είναι επαρκείς - χωρίς να μιλάω για άμμισθη εργασία προφανώς - παροχή υλικού ή κατάλληλου χώρου για όσους φοιτητές δε διαθέτουν, ίσως μέτρα για επίτευξη δια ζώσης εξεταστικής κ.ο.κ.). Το πανεπιστήμιο, λοιπόν, δείχνει πλασματικά νούμερα, σαν να ήταν η ηλεκτρονική εξεταστική επιτυχημένη.

Αν φτιάχνουμε τις εξετάσεις με τη λογική ότι θα ανεβούν οι βαθμοί από τις αντιγραφές ή απλά περιμένοντας από την πλειοψηφία να πάρει 4-5, τότε έτσι χάνεται κάθε μορφή αξιοκρατίας. Νομίζω δεν υπάρχει και κανένας απολύτως λόγος να πρέπει σώνει και καλά να μην υπάρξει εξεταστική με μεγαλύτερους βαθμούς από ότι συνήθως (με το οποίο προφανώς δεν εννοείτα να δωθούν εύκολα θέματα αλλά να μην τιμωρηθούν όσοι δεν αντιγράφουν επειδή οι καταστάσεις ευνούν την αντιγραφή).

Αυτό που θα πω τώρα ίσως να είναι λίγο προσβλητικό προς παιδιά άλλων σχολών με μικρότερες βάσεις και για αυτό να σχολιάσω ότι προφανώς υπάρχουν πάρα πολλοί μαθητές που έπαιρναν μικρότερους βαθμούς στο σχολείο για τους οποίους επίσης ισχύει:
Είμαστε μια υψηλόβαθμη σχολή όπου ήρθαμε ως μαθητές λυκείου με τη λογική να περιμένουμε βαθμό ανάλογο της προσπάθειάς μας, πηγαίνοντας στις εξετάσεις περιμένοντας να γράψουμε με τη σιγουριά που μας δίνει ο κόπος μας και όχι με τη λογική ότι θα αντιγράψουμε. Πολλές όμως μορφές εξετάσεων, η τάση ορισμένων καθηγητών να μη θέλουν να είναι εφικτό με ανάλογη προσπάθεια να μπορούν φοιτητές να γράψουν καλά και γενικά να θέλουν να είναι μικρός ο Μ.Ο. απλά ωθούν τους φοιτητές στην αντιγραφή, στο διάβασμα SOS θεμάτων, επικέντρωση μόνο στις γνώσεις που αφορούν την επίλυση των θεμάτων των εξετάσεων κ.ο.κ. Τάσεις που σίγουρα δε χαρακτηρίζουν το σύνολο των φοιτητών, πόσο μάλλον των φοιτητών του τμήματός μας.

Ίσως με αυτό το τελευταίο σχόλιο να ξέφυγα, συγγνώμη και για το σπαμ. Όπως καταλαβαίνετε δεν έγραψα καλά θεωρώντας ότι μπορούσα να γράψω καλύτερα. Το γεγονός ότι δεν μπορούσα να γράψω στην πρόοδο για λόγους υγείας, πως είμαι ΠΠΣ και θέλω να τελειώνω και άλλους προσωπικούς λόγους με έχουν κάνει λίγο αντιδραστικό. Σε κάθε περίπτωση δε λέεω όλα αυτά αναφερόμενος στον κ. Καραγιαννίδη και στο συγκεκριμένο μάθημα. Τα σχόλια πήγαιναν στο σύνολο των μαθημάτων ενώ πολλές αναφορές αφορούσαν άλλα μαθήματα.

Συμφωνώ μαζί σου στα περισσότερα, αν όχι όλα. Ειδικά αυτό με την πρόοδο, που μπορεί για τον ΧΥ λόγο να μην μπόρεσε κάποιος να δώσει, όπως εσύ, δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως επιχείρημα τύπου "Δώσαμε πρόοδο, οπότε ανεβάζουμε βαθμό δυσκολίας -που δεν είναι αντικειμενικής δυσκολίας αλλά τεσπα-".

Προφανώς δεν είναι αναφορά μόνο στα Τηλεπ αυτό, απλώς αποτελούν αφορμή. Η πλειοψηφία των μαθημάτων αντιμετωπίζεται με βαθμοθηρικά κριτήρια. Ενώ θα έπρεπε να προάγεται η γνώση και η κατανόηση επιστήμης/μηχανικής, προωθείται απλά η απόκτηση βαθμών, με τη δικαιολογία της αξιοκρατίας -που εν τέλει καταρρέει από τα ίδια μέσα που εφαρμόζονται για να την επιφέρουν-. Εάν κάποιος θέλει να αντιγράψει και να κλέψει, ας το κάνει. Στο τέλος στην πραγματική ζωή μετράει η ικανότητα και το portfolio (προφανώς όχι στο 100%, αλλά στο 99%), οπότε προσωπικά δικαιολογίες τύπου σας κατεβάζουμε όλους για να κόψουμε αντιγραφείς (που δεν πετυχαίνει καν), μου φαίνονται το λιγότερο παράλογες. Γιατί προφανώς ο καθένας που απλά θέλει να περάσει το οποιοδήποτε μάθημα με όποιον δυνατό τρόπο, στην τελική δεν ενδιαφέρεται για την απόκτηση γνώσης.

Αντί να γίνεται προσπάθεια να προάγουμε τη γνώση ακόμα και σε αυτά τα άτομα, προσπαθούμε να κάνουμε έναν "αγώνα" κατά της αντιγραφής, πρακτικά να παλέψουμε άτομα που δεν ενδιαφέρονται για το μάθημα/σχολή. Και καταλήγουμε να κάνουμε όλους τους φοιτητές να μην ενδιαφέρονται για το μάθημα/σχολή Cheesy Γιατί ακόμη και κάποιο μάθημα να μην είναι στα άμεσα ενδιαφέροντα μας, αν υπήρχε σωστός τρόπος διδαχής και εξέτασης πιστεύω ο μέσος φοιτητής που δε θα ενδιαφερόταν για αυτό θα κατέβαλε μια τίμια προσπάθεια...

Τέλος πάντων, σόρυ και γω για το σπαμ και για κάποιες υπερβολές που ίσως ειπώθηκαν, απλά είναι μια παράνοια η κατάσταση...
Logged
HowYouDoin
Αρχάριος/Αρχάρια

Posts: 1


View Profile
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021
« Reply #117 on: February 09, 2021, 19:47:43 pm »

40 λεπτά μαζί με το ανέβασμα (δηλαδή 35 λεπτά ο χρόνος για τα γραπτά) για δύο θέματα στα ΤΗΛ Ι...το βρήκα μεγάλο λάθος και δεν ανταποκρίνεται πιστεύω σε καμία περίπτωση στις γνώσεις που έχει πραγματικά ο φοιτητής. Θα πει κάποιος : μα έτσι δεν προλαβαίνει κανείς να αντιγράψει οπότε εξασφαλίζεται το αδιάβλητο...εγώ θα διαφωνήσω και θα πω το εξής...αυτός που είναι να αντιγράψει, πάντα θα αντιγράφει και 10 λεπτά να ναι  η εξέταση.
Επίσης, μη ξεχνάμε ότι πάρα πολλοί φοιτητές δεν έχουν αυτή την φιλοσοφία...οπότε αυτή η τακτική του " μειώνω το χρόνο στο μισό ή ας πούμε αφαιρώ 20 λεπτά από το πραγματικό χρόνο της εξέτασης  " στην ουσία δεν σέβεται  και αδικεί την προσπάθεια αυτών που ασχολούνται με το μάθημα, ενώ παράλληλα αυτοί που είναι να αντιγράψουν θα το κάνουν σε οποιεσδήποτε και όσο αυστηρές είναι οι συνθήκες εξέτασης (της εξ αποστάσεως τουλάχιστον). Για να μην αναφέρω βέβαια μόνο την μία όψη του θέματος ,θα πω ότι η πρόοδος ήταν κάτι θετικό και τίμια κίνηση ,αφού έδινε το bonus και ώθησε πολλούς το συγκεκριμένο μάθημα να το έχουν ήδη διαβασμένο (σχεδόν) ,πριν καν ξεκινήσει η εξεταστική.
« Last Edit: February 09, 2021, 20:09:29 pm by andronikos » Logged
llanna
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Female
Posts: 43



View Profile
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021
« Reply #118 on: February 09, 2021, 23:38:54 pm »

Quote from: Caterpillar on February 09, 2021, 12:19:18 pm
Oι ερωτήσεις μου στο quiz κάποιες έχουν λάθος εκφώνηση δεν έχω την 9. Αν θέλετε ας ανεβάσετε και τις δικές σας εδώ, για να γίνει ένα αρχείο στα downloads. Οι επιλεγμένες απαντήσεις δεν ξέρω αν είναι και οι σωστές.

Σχόλια για την συνολική αξιολόγηση του μαθήματος+ την πρόοδο θα πω αφού βγουν τα αποτελέσματα γιατί πραγματικά με τον λίγο χρόνο στα θέματα  και κάποια λάθη στις εκφωνήσεις του quiz   δεν ξέρω πόσο στο περίπου έγραψα σήμερα.

Ανεβάζω κι εγώ τις δικές μου (1-2 ερωτήσεις λείπουν).
Logged
Caterpillar
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 10046



View Profile
Re: [Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι] Γενικές Απορίες και Επικαιρότητα 2020-2021
« Reply #119 on: April 25, 2021, 08:06:18 am »

Quote from: VPap on September 29, 2020, 11:13:09 am
Το μάθημα Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Ι θα ξεκινήσει την Δευτέρα, 5-10-2020, 11.00.
Το link του μαθήματος είναι https://authgr.zoom.us/j/94070831281
Στο πρώτο μάθημα θα δοθούν οδηγίες και θα πραγματοποιηθεί διάλεξη του Καθ. Γ. Καραγιαννίδη με θέμα: “Από τις Φρυκτωρίες στα Ασύρματα Δίκτυα 5G”.
Παρακαλούνται οι φοιτητές να εγγραφούν από 5-10-2020 στο e-learning
Οι Διδάσκοντες
Γ. Καραγιαννίδης, Ν. Χατζηδιαμαντής
Λογικά θα παρουσιάσει το ίδιο στο σφημμυ σήμερα, εμείς είμασταν πιο τυχεροί το ακούσαμε και με μουσικούλα από τον dj geo.
Logged

Quote from: kinezos on May 15, 2007, 00:54:29 am
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 23:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."
"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις"


Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...