• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 19:59:27 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 19:59:27 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[Today at 19:07:04]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426694
Total Topics: 31710
Online Today: 224
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 77
Guests: 139
Total: 216
statiris
redwolf
kostas1507
PanosPapaspirou
gourgaris
NickSpan
HlektrikhPatata
Guts
Joaakim
gianniss
xristodoulou
Thanos_gr
gkarapip
BB
ELEF
jimalexoud
LambisTr
Saint_GR
Papalamprous humor
christina02
rigas_s
Paschalina.S
abiki
glavdakis
DimiTout
vevi
Ioannakoliou
sosak
George15
rafa98p
akpapako
pantoc
nikoskaza
Zoe06
koskyr
MASV
Eleniiii
Bill g
antontsiorvas
ellimoschou
chris_p30
gksp
elias_farhood
pave
bougatsa
hevidis3524
tzortzis
trelogauros7
gpapmtb
chrysa.tsilika
kpapama
kstavroulis
xarisagraf
kkotsopo
george14
Cersei Tsoulannister
dkoukn
Ariadni
Elenit
kalantzopoulos
bsp
mpournaz
dimitrisif
kokkinosgior
soktas
evangeliaap
gianst
fpapat
lapin
MarakiT
tasos potsakis
Χρήστος Κίτσος
user182
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > Ανακοίνωση για την εξεταστική - BLOCO
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Ανακοίνωση για την εξεταστική - BLOCO  (Read 569 times)
feoudarxhs
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 144


View Profile
Ανακοίνωση για την εξεταστική - BLOCO
« on: September 23, 2020, 10:26:23 am »

Δεν ήταν μία λάθος εξέταση, μία κακιά στιγμή… είναι μια εξεταστική-παρωδία!

Από την αρχή της πανδημίας, οι φοιτητές βάλαμε πλάτη στη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης. Ήταν αυτονόητο για εμάς, ότι θα συνδράμουμε με όλες μας τις δυνάμεις προς την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού. Για το λόγο αυτό, ήδη από το προηγούμενο εξάμηνο δεχθήκαμε ως πρόσκαιρο μέτρο την τηλεκπαίδευση. Από την αρχή της πανδημίας και δεχόμενοι την ιδιαιτερότητα των περιστάσεων, προτείναμε μία δέσμη μέτρων ώστε η χρονιά να ολοκληρωνόταν κατά το δυνατό ομαλότερα, δίχως να μείνει απ’ έξω κανένας φοιτητής. Η κυβέρνηση από την άλλη, αγνόησε επιδεικτικά το φοιτητικό κόσμο, λαμβάνοντας μηδενική μέριμνα για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μάλιστα, δεν είναι μόνο ότι έμεινε απλώς άπραγη. Είναι ότι αντίθετα, στοχοποίησε εξ’ αρχής τους φοιτητές! Έτσι, την ώρα που από τη μία σπαταλούσε δεκάδες εκατομμύρια σε φιλικά της ΜΜΕ και σε μια σειρά κολλητών και φίλων, την ώρα που μας ζητούσε να μείνουμε σπίτι, την ίδια ώρα, πετούσε χιλιάδες φοιτητές έξω από τις εστίες φοιτητές.

Φτάσαμε σχεδόν στο Σεπτέμβριο, δίχως όλο αυτό το διάστημα να έχει ληφθεί κανένα ουσιαστικό μέτρο για το Πανεπιστήμιο, ή καλύτερα δίχως να υπάρχει ούτε μια ανακοίνωση για το τι μέλλει γενέσθαι με την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Έτσι, μας ανακοινώθηκε τελικά από το πανεπιστήμιο, λίγο πριν την εξεταστική, το πλέον αναμενόμενο βάση της κυβερνητικής αδιαφορίας. Ότι δηλαδή, εξετάσεις θα δώσουμε και πάλι ηλεκτρονικά, γιατί «δε γίνεται αλλιώς». Στη συνέχεια βέβαια, μας ανακοινώθηκε από την ίδια την κυβέρνηση, ότι ούτε το επόμενο εξάμηνο τα Πανεπιστήμια μπορούν να λειτουργήσουν ομαλά, γιατί και πάλι «δε γίνεται αλλιώς». Αυτά μας τα είπαν οι ίδιοι άνθρωποι που στοιβάζουν 25 και 27 μικρούς μαθητές πρώτης δημοτικού σε αίθουσες λίγων τετραγωνικών. Αντίθετα, οι ενήλικες φοιτητές μάθαμε πως είμαστε λιγότερο ικανοί να διαχειριστούμε υγειονομικά πρωτόκολλα από τα παιδιά πρώτης δημοτικού, οπότε και πάλι «δε γίνεται αλλιώς». Αλλά «ας μη στεναχωριόμαστε», καθώς μας είπαν πως η Microsoft έδωσε δωρεάν πρόσβαση στο Teams, την ίδια ώρα που κάθε ελληνικό Πανεπιστήμιο έχει έτσι κι αλλιώς ενεργή σύμβαση με την εταιρεία. Μπροστά στις παλινωδίες τους και τον εμπαιγμό όλων των προηγούμενων μηνών, στην κυβέρνηση τώρα φωνασκούν λέγοντάς μας επιπλέον ότι «φταίγαμε». «Φταίγαμε» λένε, εμείς οι φοιτητές και οι νέοι, για το δεύτερο κύμα πανδημίας.

Στην κυβέρνηση λοιπόν λέμε πως ναι, έχουν δίκιο! Φταίγαμε! Φταίγαμε που τους ανεχτήκαμε!

Όμως τώρα, στο ίδιο μήκος κύματος μας αντιμετωπίζει και το ίδιο μας το τμήμα. Το τμήμα που βγάζει ανακοίνωση κατηγορώντας ωμά και αδιακρίτως τους ίδιους τους φοιτητές του ότι αντιγράφουν. Το τμήμα που επίσημα ανακοινώνει ότι οι φοιτητές του υποβαθμίζουν την εικόνα του! Το τμήμα που έχει μπει σε μία κούρσα παραλογισμού για το ποιο μάθημα θα φέρει τον τίτλο της μεγαλύτερης εξέτασης-παρωδίας. Δε θεωρούμε λοιπόν πως η προχθεσινή εξέταση στα μαθήματα των Συστημάτων Μετρήσεων και των Ηλεκτρικών Μετρήσεων Ι και ΙΙ, καθώς και η χθεσινή των Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων ΙΙ αποτελούν μεμονωμένες περιπτώσεις. Τόσο στην εξεταστική του περασμένου Ιούνη, αλλά κυρίως στην τρέχουσα εξεταστική, με μοναδικές εξαιρέσεις ορισμένα μετρημένα στα δάχτυλα μαθήματα, ως φοιτητές δηλώνουμε πως ουσιαστικά δεν εξεταστήκαμε πάνω στις πραγματικές γνώσεις που αποκομίσαμε. Αντίθετα, άλλοτε συμμετείχαμε σε μία παράλογη χρονική κούρσα και άλλοτε με τα θέματα που βλέπαμε αγωνιούσαμε να καταλάβουμε αν σίγουρα μπήκαμε στην εξέταση του σωστού μαθήματος. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, ήταν τόσο μεγάλη η αγωνία επιτήρησης, ενώ στην πραγματικότητα κανένας δεν ήταν σε θέση να λύσει έγκαιρα τα θέματα ούτε για τον ίδιο του τον εαυτό, πόσο μάλλον να τα διαθέσει και στους υπόλοιπους.

Η παρούσα εξεταστική θεωρούμε πως έχει οδηγηθεί στην απόλυτη παρωδία! Σε κάποια μαθήματα πράγματι, υπήρξαν εκ’ των υστέρων διορθωτικές κινήσεις, αλλά απαιτούμε επιτέλους μία συνολική λύση!

Διεκδικούμε από το τμήμα:

•   Εκλογίκευση των συνθηκών εξέτασης για τα μαθήματα που έχουν απομείνει μέχρι το τέλος της εξεταστικής, στα πλαίσια των παλαιότερων δια ζώσης εξετάσεων.
•   Κανονικοποίηση των βαθμολογιών όλων των μαθημάτων που ο μέσος όρος έχει διαμορφωθεί χαμηλότερα από τις προηγούμενες τρεις δια ζώσης εξεταστικές Σεπτεμβρίου. Η κανονικοποίηση θα πρέπει να οδηγεί τόσο σε βαθμολογίες όσο και σε ποσοστά επιτυχόντων ανάλογα με τις τρεις προηγούμενες δια ζώσης εξεταστικές Σεπτεμβρίου.
•   Δικαίωμα επανεξέτασης για όσους φοιτητές το επιθυμούν στα μαθήματα των οποίων το ποσοστό των επιτυχόντων είναι φανερά μειωμένο συγκριτικά με τις τρεις προηγούμενες δια ζώσης εξεταστικές Σεπτεμβρίου.
•   Μία συγγνώμη για την ξεδιάντροπη συκοφάντηση όλων των φοιτητών του τμήματος!



BLOCO Ριζοσπαστικής Αριστεράς
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...