• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 19, 2025, 01:13:35 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 19, 2025, 01:13:35 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[June 18, 2025, 20:28:39 pm]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 18, 2025, 19:40:47 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[June 18, 2025, 19:26:00 pm]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[June 18, 2025, 18:22:39 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[June 18, 2025, 07:55:05 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[June 18, 2025, 00:45:33 am]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426723
Total Topics: 31711
Online Today: 187
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 32
Guests: 109
Total: 141
ant2946
Papalamprous humor
cpapadd
ftheo11
ntina
georsoti
kostas1507
eleftheria
HlektrikhPatata
dkonst
makato
geftihiakos
thegreekbaron
kofius
koskyr
kraxtopoulos
nikos123321
EvP
despoina15
coyg
Captain
void
nick_slendy
swkraths
thunder
apal
vasilis saitis
abunchofcells
Billyskotsikas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Επιστήμες > Φυσική και Αστρονομία (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 31 Go Down Print
Author Topic: Γρήγορο Φως![aka Βουλίτσα]  (Read 46789 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #30 on: August 22, 2006, 14:04:08 pm »

Η ταχύτητα της βουλίτσας δεν έχει καμία σχέση με ταχύτητα φωτός.
Κατα μήκος του τοίχου κινείται η εικόνα της βουλίτσας και όχι τα φωτόνια.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #31 on: August 22, 2006, 14:13:43 pm »

Quote from: Nessa on August 22, 2006, 13:59:11 pm
Quote from: Megawatt (ptolemaida.gr) on August 22, 2006, 13:48:45 pm
οτι έχουν εκπεμφθεί από το λέιζερ σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.
Μα αυτό δεν είναι ιδιότητα του κάθε φωτονίου!
Quote from: Rattlehead on August 22, 2006, 13:50:20 pm
Nessa δεν είναι τα ίδια φωτόνια. Είναι διαφορετικά φωτόνια που μοιάζουν μεταξύ τους. Η βουλίτσα δεν είναι η ίδια κάθε στιγμή, είναι διαφορετική. Η βουλίτσα που βλέπεις τώρα δεν είναι η ίδια με τη βουλίτσα που βλέπεις μετά από 1 πικοσεκόντ, απλά είναι μια άλλη βουλίτσα πανομοιότυπη με την πρώτη. Το ότι νομίζεις ότι είναι η ίδια βουλίτσα είναι μια ψευδαίσθηση ουσιαστικά του ματιού μας!
Τι θα πει "ίδια" και "διαφορετική"; Ένα φυσικό φαινόμενο είναι. Όταν βρίσκεσαι στη θάλασσα και σε χτυπάει ένα κύμα είναι το ίδιο κύμα που είδες να έρχεται από μακριά ή διαφορετικό; Τα μόρια που ανεβοκατεβαίνουν είναι διαφορετικά κάθε στιγμή, δε μετακινούνται, αλλά το κύμα είναι το ίδιο.
Μποινγκ! Άσχετο! Εσύ αυτό που λες είναι ότι το κύμα που βλέπω μακριά είναι το ίδιο με αυτό που με χτυπάει τώρα, οπότε η ταχύτητα του κύματος είναι μεγαλύτερη από αυτή του φωτός!
Και τέλοσπάντων τι κόλλησες με το φυσικό φαινόμενο. Ωραία είναι ένα φυσικό φαινόμενο, so what? Το φυσικό φαινόμενο "βουλίτσα/διαταραχή" που συμβαίνει στο μακρινό τοίχο είναι πανομοιότυπο με το φυσικό φαινόμενο "βουλίτσα/διαταραχή" που συμβαίνει στον κοντινό. Δεν ταξιδεύει από το μακρινό τοίχο στο κοντινό, δεν είναι το ίδιο ακριβώς φαινόμενο αλλά κάποιο άλλο πανομοιότυπο!
Logged

Nessa
Guest
Απ: Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #32 on: August 22, 2006, 14:18:42 pm »

Quote from: Rattlehead on August 22, 2006, 14:13:43 pm
Μποινγκ! Άσχετο! Εσύ αυτό που λες είναι ότι το κύμα που βλέπω μακριά είναι το ίδιο με αυτό που με χτυπάει τώρα, οπότε η ταχύτητα του κύματος είναι μεγαλύτερη από αυτή του φωτός!
Περίπου (η βουλίτσα δεν είναι κύμα).

ΒΤW, η ταχύτητα ενός κύματος δε μπορεί να ξεπεράσει αυτήν του φωτός, αλλά αν παραμορφωθεί, η ταχύτητα του μεγίστου του κύματος θα μπορούσε κάλλιστα να την ξεπεράσει.
Quote from: Rattlehead on August 22, 2006, 14:13:43 pm
Και τέλοσπάντων τι κόλλησες με το φυσικό φαινόμενο. Ωραία είναι ένα φυσικό φαινόμενο, so what? Το φυσικό φαινόμενο "βουλίτσα/διαταραχή" που συμβαίνει στο μακρινό τοίχο είναι πανομοιότυπο με το φυσικό φαινόμενο "βουλίτσα/διαταραχή" που συμβαίνει στον κοντινό. Δεν ταξιδεύει από το μακρινό τοίχο στο κοντινό, δεν είναι το ίδιο ακριβώς φαινόμενο αλλά κάποιο άλλο πανομοιότυπο!
Αυτό που λες δεν έχει νόημα!
Logged
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #33 on: August 22, 2006, 14:22:50 pm »

Quote from: Rattlehead on August 22, 2006, 14:16:21 pm
Quote from: Net Von Buster on August 22, 2006, 13:59:52 pm
Κλειδωστε αυτο το τοπικ!!!!!!!!!!!
Τρεμουν κοκκαλα σπουδαιων αντρων...
Αν έχεις να πεις κάτι για να σώσεις τα κόκκαλα των σπουδαίων αντρών πεστο αλλιώς STFU (σόρι κιόλας)
Εκανα προφανως πλακα. Σορρυ
« Last Edit: August 23, 2006, 00:58:12 am by NetBuster » Logged
Megawatt
Guest
Re: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #34 on: August 22, 2006, 14:26:06 pm »

Quote from: Nessa on August 22, 2006, 13:59:11 pm
Τι θα πει "ίδια" και "διαφορετική"; Ένα φυσικό φαινόμενο είναι. Όταν βρίσκεσαι στη θάλασσα και σε χτυπάει ένα κύμα είναι το ίδιο κύμα που είδες να έρχεται από μακριά ή διαφορετικό; Τα μόρια που ανεβοκατεβαίνουν είναι διαφορετικά κάθε στιγμή, δε μετακινούνται, αλλά το κύμα είναι το ίδιο.
Το αντίθετο Νέσσα. Τα μόρια είναι τα ίδια, το κύμα είναι διαφορετικό!!
Όπως ακριβώς και με τα ηλεκτρόνια που μεταφέρουν το ρεύμα. Το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο=κύμα=φως μέσα στον αγωγό κινείται με την ταχύτητα του φωτός. Τα e όμως κινούνται γύρω από μια θέση ισορροπίας και με ταχύτητα που υπολογίζεται γύρω στα 350 Km/h.

Πας να αναλύσεις το φως με την ηλεκτρομαγνητική του φύση ενώ μέχρι τώρα το εξετάζουμε σωματιδιακά. Έστω κιέτσι λοιπόν, στο ΠΕΔΙΟ ΙΙΙ είδαμε ότι το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο=φως,  κινείται κάθετα κάθε φορά κάθετα προς το επίπεδο του ηλεκτρικού και του μαγνητικού πεδίου, δλδ πάνω στον άξονα Ζ. Η κίνησή του αυτή όμως, προυποθέτει και διαφορετικές τιμές για το ηλεκτρικό και μαγνητικό πεδίο σε κάθε χρονική στιγμή t. Άλλωστε , η απαίτηση να υπάρχει αυτή η διαφορετικότητα στις τιμές των πεδίων , μαζί με το γεγονός να παραμαίνει αναλοίωτο το φως ως προς την μορφή του (κάθετοι άξονες, ημιτονοειδής κυματομορφές), οδηγούν το φως να κινείται με μια σταθερή ταχύτητα, την c.
Δηλαδή η c προκύπτει σαν αποτέλεσμα των παραπάνω ιδιοτήτων και γιαυτό είναι μια σταθερά, Τυχόν απόκλιση από αυτήν την σταθερή ταχύτητα, αλοιώνει το κύμα.
Quote from: Nessa on August 22, 2006, 14:00:32 pm
Quote from: Megawatt (ptolemaida.gr) on August 22, 2006, 13:58:36 pm
Η βουλίτσα δεν υφίσταται σαν υλικό μέγεθος. Είναι μια ψευδαίσθηση όπως λέει ο ΡΑτλ. Άρα η ψευδαίσθηση αυτή καθ'αυτή τρέχει με ταχύτητα μεγαλύτερη του φωτός και άρα, όπως απέδειξα (  Shocked ) παραπάνω, παίρνει πληροφορίες (φωτόνια) από το μέλλον.
Δεν παίρνει πληροφορίες από το μέλλον! Αφού δε μεταφέρει πληροφορία μεταξύ των σημείων από όπου περνάει!

Σωστό αυτό που λες. Άλλωστε ότι πληροφορία πέρνει την αφήνει να φύγει.
Quote from: Net Von Buster on August 22, 2006, 13:59:52 pm
Κλειδωστε αυτο το τοπικ!!!!!!!!!!!

Τρεμουν κοκκαλα σπουδαιων αντρων...



Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
υποθέσεις κάνουμε......υποθέσεις και μόνο.
Logged
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #35 on: August 22, 2006, 14:28:17 pm »

Quote from: Nessa on August 22, 2006, 14:18:42 pm
Quote from: Rattlehead on August 22, 2006, 14:13:43 pm
Μποινγκ! Άσχετο! Εσύ αυτό που λες είναι ότι το κύμα που βλέπω μακριά είναι το ίδιο με αυτό που με χτυπάει τώρα, οπότε η ταχύτητα του κύματος είναι μεγαλύτερη από αυτή του φωτός!
Περίπου (η βουλίτσα δεν είναι κύμα).

ΒΤW, η ταχύτητα ενός κύματος δε μπορεί να ξεπεράσει αυτήν του φωτός, αλλά αν παραμορφωθεί, η ταχύτητα του μεγίστου του κύματος θα μπορούσε κάλλιστα να την ξεπεράσει.

Quote from: Rattlehead on August 22, 2006, 14:13:43 pm
Και τέλοσπάντων τι κόλλησες με το φυσικό φαινόμενο. Ωραία είναι ένα φυσικό φαινόμενο, so what? Το φυσικό φαινόμενο "βουλίτσα/διαταραχή" που συμβαίνει στο μακρινό τοίχο είναι πανομοιότυπο με το φυσικό φαινόμενο "βουλίτσα/διαταραχή" που συμβαίνει στον κοντινό. Δεν ταξιδεύει από το μακρινό τοίχο στο κοντινό, δεν είναι το ίδιο ακριβώς φαινόμενο αλλά κάποιο άλλο πανομοιότυπο!
Αυτό που λες δεν έχει νόημα!
Πως δεν έχει νόημα; Λέει αυτό ακριβώς, ότι οι βουλίτσα στο μακρινό τοίχο δεν είναι η ίδια με αυτή στον κοντινό! Η βουλίτσα/φυσικό φαινόμενο δεν ταξιδεύει. Άλλο το φυσικό φαινόμενο "βουλίτσα"/διαταραχή στον μακρινό τον τοίχο, άλλο αυτό στον κοντινό (απλά αυτά τα φαινόμενα είναι ίδια/όμοια μεταξύ τους). Δεν είναι το ίδιο που ταξιδεύει από το μακρινό τοίχο στον κοντινό.
« Last Edit: August 23, 2006, 00:50:57 am by Rattlehead » Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #36 on: August 22, 2006, 14:29:51 pm »

Εγώ δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα, ο προβληματισμός;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Megawatt
Guest
Re: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #37 on: August 22, 2006, 14:34:40 pm »

Η Νέσσα λέει ότι η βουλίτσα ταξιδεύει με ταχύτητα μεγαλύτερη του φωτός, ενώ στην ουσία δεν υπάρχει βουλίτσα που ταξιδεύει...Είναι άλλη βουλίτσα αυτή και άλλη βουλίτσα εκείνη.
Logged
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #38 on: August 22, 2006, 14:37:00 pm »

Quote from: Megawatt (ptolemaida.gr) on August 22, 2006, 14:34:40 pm
Η Νέσσα λέει ότι η βουλίτσα ταξιδεύει με ταχύτητα μεγαλύτερη του φωτός, ενώ στην ουσία δεν υπάρχει βουλίτσα που ταξιδεύει...Είναι άλλη βουλίτσα αυτή και άλλη βουλίτσα εκείνη.
Για να το διαπιστωσεις ομως αυτο πρεπει να επαληθευσεις (φωτισεις) τα σωματιδια....
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #39 on: August 22, 2006, 14:40:27 pm »

Quote from: Megawatt (ptolemaida.gr) on August 22, 2006, 14:34:40 pm
Η Νέσσα λέει ότι η βουλίτσα ταξιδεύει με ταχύτητα μεγαλύτερη του φωτός, ενώ στην ουσία δεν υπάρχει βουλίτσα που ταξιδεύει...Είναι άλλη βουλίτσα αυτή και άλλη βουλίτσα εκείνη.

+1
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Megawatt
Guest
Re: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #40 on: August 22, 2006, 14:46:44 pm »

Quote from: Net Von Buster on August 22, 2006, 14:36:15 pm
Kαι εγω συμμετειχα στη συζητηση RattleHead στην αρχη. Τωρα που δεν ξερω κατι αλλο γιατι δεν ειμαι φυσικος ταχεων σωματιδιων, δεν μιλαω αλλο. Εσυ που ξερεις μιλησε ή βρισε....
Κανένας ρε συ Net δεν το παίζει φυσικός , ούτε έξυπνος. Ακόμα κι εγώ ηλεκτρονικός είμαι-όχι τηλέπ.  Άπλώς κάνουμε υποθέσεις πάνω στο γρήγορο φως και πιαστίκαμε από ένα ΜΗ επιτυχημένο παράδειγμα που είπε η Νέσσα, για την περιβόητη βουλίτσα. Η βουλίτσα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ παράδειγμα γρήγορου φωτός, αφού αναλύσαμε ότι είναι λάθος.

Καταρχήν, αυτό που είπε παραπάνω ο Άλεξ, περι κυματοδηγών είναι νομίζω παράδειγμα περί γρήγορου φωτός. Αλλά πιαστήκαμε από την βουλίτσα.
Quote from: Net Von Buster on August 22, 2006, 14:37:00 pm
Quote from: Megawatt (ptolemaida.gr) on August 22, 2006, 14:34:40 pm
Η Νέσσα λέει ότι η βουλίτσα ταξιδεύει με ταχύτητα μεγαλύτερη του φωτός, ενώ στην ουσία δεν υπάρχει βουλίτσα που ταξιδεύει...Είναι άλλη βουλίτσα αυτή και άλλη βουλίτσα εκείνη.
Για να το διαπιστωσεις ομως αυτο πρεπει να επαληθευσεις (φωτισεις) τα σωματιδια....
Ποιά σωματίδια εννοείς? Αυτό είπαμε. Ότι η βουλίτσα ακόμα και αν υφίσταται σαν φαινόμενο, συμβαίνει σε διαφορετικές χρονικές στιγμές. Δεν ταξίδεψε με καμιά ταχύτητα! Πεινάω τώρα, πεινούσα και χθες. Δεν σημαίνει ότι ταξίδεψε η πείνα μου από το χθες στο σήμερα!!!!!!!  Sad
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #41 on: August 22, 2006, 15:01:21 pm »

ΟΦΦ ΤΟΠΙΚ (αλλά εσείς τα ξεκινήσατε)

Quote from: Rattlehead on August 22, 2006, 13:50:20 pm
Nessa δεν είναι τα ίδια φωτόνια. Είναι διαφορετικά φωτόνια που μοιάζουν μεταξύ τους. Η βουλίτσα δεν είναι η ίδια κάθε στιγμή, είναι διαφορετική. Η βουλίτσα που βλέπεις τώρα δεν είναι η ίδια με τη βουλίτσα που βλέπεις μετά από 1 πικοσεκόντ, απλά είναι μια άλλη βουλίτσα πανομοιότυπη με την πρώτη. Το ότι νομίζεις ότι είναι η ίδια βουλίτσα είναι μια ψευδαίσθηση ουσιαστικά του ματιού μας!

Το να κρίνεται το φαινόμενο σύμφωνα με τα φτωχά ανθρώπινα αισθητήρια είναι άστοχο.

Η βουλίτσα που βλέπεις τώρα... θα την βλέπεις για 0.1 sec, την ίδια ξανά και ξανά.

Αλλά μάλλον δεν εννοούσες αυτό, οπότε σκάω.


Από εκεί και πέρα ο προβληματισμός για φυσικά φαινόμενα από ανθρώπους που δεν ξέρουν αρκετά επί του θέματος είναι πολύ όμορφος αρκεί να βρίσκαμε στο τέλος τη καταλληλη βιβλιογραφία για να επαληθεύσουμε τα συμπεράσματα τις συζήτησης (όχι για να αναδείξουμε νικητή)

Πέρα από αυτό όμως η αναζήτηση της αλήθειας, χωρίς να ψάχνεις ακριβώς την αλήθεια αλλά να αναλύεις τα γύρω γύρω φαινόμενα είναι μια διαδικασία στην οποία πρέπει να δώσει πολύ ενέργεια ο κάθε ένας που θέλει να θεωρεί τον εαυτό του επιστήμονα.
Logged

byeeee
Nessa
Guest
Απ: Re: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #42 on: August 22, 2006, 15:03:41 pm »

Quote from: Megawatt (ptolemaida.gr) on August 22, 2006, 14:26:06 pm
Το αντίθετο Νέσσα. Τα μόρια είναι τα ίδια, το κύμα είναι διαφορετικό!!
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ; Shocked Shocked Shocked

Δηλαδή μου λες ότι το νερό που σε χτυπάει εκεί που κολυμπάς είναι το ίδιο νερό που ξεκίνησε πχ από το ιπτάμενο δελφίνι 100 μέτρα πιο πέρα; Καμία σχέση!

Quote from: Megawatt (ptolemaida.gr) on August 22, 2006, 14:26:06 pm
Πας να αναλύσεις το φως με την ηλεκτρομαγνητική του φύση ενώ μέχρι τώρα το εξετάζουμε σωματιδιακά. Έστω κιέτσι λοιπόν, στο ΠΕΔΙΟ ΙΙΙ είδαμε ότι το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο=φως,  κινείται κάθετα κάθε φορά κάθετα προς το επίπεδο του ηλεκτρικού και του μαγνητικού πεδίου, δλδ πάνω στον άξονα Ζ. Η κίνησή του αυτή όμως, προυποθέτει και διαφορετικές τιμές για το ηλεκτρικό και μαγνητικό πεδίο σε κάθε χρονική στιγμή t. Άλλωστε , η απαίτηση να υπάρχει αυτή η διαφορετικότητα στις τιμές των πεδίων , μαζί με το γεγονός να παραμαίνει αναλοίωτο το φως ως προς την μορφή του (κάθετοι άξονες, ημιτονοειδής κυματομορφές), οδηγούν το φως να κινείται με μια σταθερή ταχύτητα, την c.
Δηλαδή η c προκύπτει σαν αποτέλεσμα των παραπάνω ιδιοτήτων και γιαυτό είναι μια σταθερά, Τυχόν απόκλιση από αυτήν την σταθερή ταχύτητα, αλοιώνει το κύμα.
Δεν καταλαβαίνω πού κολλάνε όλα αυτά...

Quote from: Megawatt (ptolemaida.gr) on August 22, 2006, 14:26:06 pm
Σωστό αυτό που λες. Άλλωστε ότι πληροφορία πέρνει την αφήνει να φύγει.
Ουγκ; Τι θα πει αυτό;
Logged
Nessa
Guest
Απ: Re: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #43 on: August 22, 2006, 15:07:16 pm »

Quote from: Megawatt (ptolemaida.gr) on August 22, 2006, 14:46:44 pm
Η βουλίτσα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ παράδειγμα γρήγορου φωτός, αφού αναλύσαμε ότι είναι λάθος.

Καταρχήν, αυτό που είπε παραπάνω ο Άλεξ, περι κυματοδηγών είναι νομίζω παράδειγμα περί γρήγορου φωτός. Αλλά πιαστήκαμε από την βουλίτσα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί ο κυματοδηγός υπάρχει ενώ η βουλίτσα δεν υπάρχει!
Logged
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Γρήγορο Φώς!-Οπτικές ίνες
« Reply #44 on: August 22, 2006, 15:08:21 pm »

Το θεμα με το laser που ειπε η Nessa ειναι ενα παραδειγμα-αναλογια. Μιλαμε για μεμονωμενα σωματιδια ενω το laser ειναι ακολουθια σωματιδιων. Σαν αναλογια στεκει αριστα αλλα δεν ειναι το ιδιο. Προσφερεται μονο για την κατανοηση του φαινομενου. Απ'οτι ξερω η ταχυτητα δεν παραβιαζει τη θεωρια της σχετικοτητας καθως ουσιαστικα ειναι να σα να αλλαζει η γωνια που βλεπουμε το αντικειμενο. Οπως με το αεροπλανο αλλα το αντιθετο. Το αεροπλανο το βλεπεις να κινειται αργα.

« Last Edit: August 23, 2006, 00:57:29 am by NetBuster » Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 31 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...