• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 21, 2025, 05:46:05 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 21, 2025, 05:46:05 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Των συνειρμών το παίγνιο....
by Petross
[August 20, 2025, 22:47:21 pm]

Ατάκες καθηγητών
by Nikos_313
[August 20, 2025, 20:38:19 pm]

Χρόνια Πολλά Chatzikys!
by chatzikys
[August 20, 2025, 20:29:30 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[August 20, 2025, 19:42:15 pm]

Κρίση στην Ουκρανία
by Katarameno
[August 20, 2025, 18:08:13 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 20, 2025, 00:05:51 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Nikos_313
[August 19, 2025, 21:20:04 pm]

[Διακριτά Μαθηματικά] Γεν...
by Cancid45
[August 18, 2025, 11:40:12 am]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by Mr Watson
[August 18, 2025, 11:38:26 am]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by abunchofcells
[August 17, 2025, 23:20:02 pm]

[Βαθιά Μάθηση] Να επιλέξω...
by Nikos_313
[August 17, 2025, 16:09:19 pm]

[Βαθιά Μάθηση] Ανακοινώσε...
by Nikos_313
[August 17, 2025, 16:08:36 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Nikos_313
[August 16, 2025, 23:14:02 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Nikos_313
[August 15, 2025, 14:44:38 pm]

Καλημέρα-νύχτα τόπικ
by Nikos_313
[August 15, 2025, 12:03:34 pm]

[Η/Μ Πεδίο I] Γενικές απο...
by Nikos_313
[August 15, 2025, 12:03:09 pm]

Ιντερνετ (Inalan ή HCN)
by alexiosmara
[August 14, 2025, 12:23:55 pm]

ΕΡΑΝΟΣ για μελη της ΑΝΤΙΣ...
by Nikos_313
[August 14, 2025, 08:36:14 am]

Χαρακτηριστικά Laptop
by femanak
[August 13, 2025, 21:03:22 pm]

Τεχνητή Νοημοσύνη
by Katarameno
[August 13, 2025, 20:48:54 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10004
Latest: HAHAHA1
Stats
Total Posts: 1427789
Total Topics: 31748
Online Today: 123
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 2
Guests: 93
Total: 95
mike1996
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > Κείμενο του ΑΡ.ΑΓ.Ε. Ε.Α.Α.Κ. για τα συγγράμματα
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Κείμενο του ΑΡ.ΑΓ.Ε. Ε.Α.Α.Κ. για τα συγγράμματα  (Read 664 times)
dimitris48
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 45


View Profile
Κείμενο του ΑΡ.ΑΓ.Ε. Ε.Α.Α.Κ. για τα συγγράμματα
« on: October 04, 2017, 22:57:00 pm »

ΣΥΓΓΡΆΜΜΑΤΑ: WANTED!!!

Την Τρίτη 4/10 έγινε γνωστή η απόφαση του Σ.Ε.Ε.ΒΙ. (Σύλλογος Εκδοτών Επιστημονικών Βιβλίων) να αναστείλει τη διανομή πανεπιστημιακών συγγραμμάτων στους φοιτητές και τους σπουδαστές για το χειμερινό εξάμηνο 2017-18. Και όλα αυτά γιατί; Πέρα από τις μειώσεις στις αποδοχές των μεγαλοεκδοτών και τα αλεισβερίσια του υπουργείου με ιδιώτες ( τα οποία βέβαια γίνονται στις πλάτες μας) , ως σημαντικότερος παράγοντας αναφέρεται η μη πληρωμή από το υπουργείο Παιδείας. Το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο, σχετίζεται άμεσα με την όλο και εντεινόμενη υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης ( όπως και όλων των κοινωνικών παροχών) αλλά και με την κατεύθυνση που υπάρχει τα τελευταία χρόνια για υποκατάσταση των βιβλίων με ψηφιακά.
Όπως φαίνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια οι σπουδές μας όχι απλά υποβαθμίζονται, αλλά γίνονται και μια οικονομική υποχρέωση που βαραίνει εμάς και τις οικογένειές μας. Η υποχρηματοδότηση που έχει επιβληθεί από τη μία υποστελεχώνει τα πανεπιστήμια σε καθηγητές, υλικοτεχνικό εξοπλισμό, εργαζόμενους και από την άλλη μας θέτει εκβιαστικά το δίλημμα Ή ΠΛΗΡΩΣΕ Ή ΠΑΡΑΤΑ ΤΑ. Ολόκληρες σχολές και τμήματα συγχωνεύονται, τομείς υπολειτουργούν με ελάχιστο προσωπικό και η μέριμνα (λέσχη και εστίες) υποβαθμίζεται συνεχώς.
  Όμως δεν είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζουμε το γνωστό ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Το ίδιο πράγμα ακούμε κάθε φορά που απαιτούμε τα αυτονόητα. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ όταν αιτούμαστε να ανοίξουν κι άλλα δωμάτια στις φοιτητικές εστίες και να μην καταβάλλεται κανένα αντίτιμο από τους οικότροφους. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ όταν αιτούμαστε δημόσια δωρεάν και ποιοτική σίτιση. Βέβαια κανένας δεν απαντά γιατί πληρώνει το πανεπιστήμιο υπέρογκα ποσά σε εργολαβικές εταιρείες στη σίτιση , την καθαριότητα και άλλους τομείς αντί να προσλάβει μόνιμους εργαζόμενους και να μην πληρώνει τα κέρδη της κάθε εταιρείας. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ τώρα για δωρεάν συγγράμματα. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ  για κόντρα εξεταστικές και διαλέξεις με πιο ανθρώπινους όρους, για συγκεκριμένα εργαστήρια.
Την ίδια στιγμή λοιπόν που δεν υπάρχουν λεφτά, υπέρογκα ποσά πηγαίνουν σε πολεμικούς εξοπλισμούς και στο χρέος. Την ίδια στιγμή που οι φόροι που πληρώνουν οι οικογένειές μας έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, τα χρήματα πηγαίνουν για να σωθούν οι τράπεζες και να τροφοδοτείται η πολεμική μηχανή. Επίσης τα ελάχιστα χρήματα που πηγαίνουν στην Παιδεία είναι πιο κερδοφόρο να πάνε σε ερευνητικά πρότζεκτ παρά στις ανάγκες μας.
Και πώς απαντά λοιπόν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ σε πλήρη συμφωνία με την ΕΕ και τους θεσμούς; Με το νομοσχέδιο Γαβρόγλου που πέρασε μέσα στο καλοκαίρι, αλλά και με λοιπές αλλαγές ήδη από το Λύκειο, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της συνθήκης της Μπολόνια. Ξεκινάει λοιπόν ένα κυνήγι με κύριο κριτήριο το ποιος έχει να πληρώσει ήδη από την εισαγωγή στο γενικό λύκειο μέχρι τα μεταπτυχιακά. Λιγότεροι κατά πολύ οι εισακτέοι, σπάσιμο των γνωστικών αντικειμένων και των κύκλων σπουδών σε bachelor  και master ( τα μεταπτυχιακά βέβαια με δίδακτρα, αν δεν αντιδράσουμε ας περιμένουμε κάτι παρόμοιο και για το προπτυχιακό), περαιτέρω υποβάθμιση της μέριμνας. Η μαγική λέξη είναι η αυτοχρηματοδότηση. Ας βγουν λοιπόν τα πανεπιστήμια στη γύρα να ψάξουν χορηγούς και ιδιώτες, όπως στο ΑΠΘ που αυτές τις μέρες έρχεται να ευχαριστήσει ξανά τον Σαββίδη που ιδρύει και άλλη έδρα. Έτσι ο κάθε ιδιώτης μπορεί να αξιοποιεί τζάμπα εργαστήρια και να επηρεάζει το περιεχόμενο της γνώσης που παρέχει το πανεπιστήμιο ανάλογα με το τι είναι κερδοφόρο για εκείνον την εκάστοτε στιγμή.
Απέναντι σε όλο αυτό εμείς οφείλουμε να ορθώσουμε αποφασιστικά το ανάστημά μας και να βάλουμε τείχος στις αλλαγές που προωθούνται. Να απαιτήσουμε το παρόν και το μέλλον που μας αξίζει , το δικαίωμά μας στην αξιοπρεπή μόρφωση και εργασία, κόντρα στο σκοταδισμό που επιβάλει η κυβέρνηση και η ΕΕ. Δε θα μείνουμε άπραγοι, θα παλέψουμε μέσα από τους συλλόγους μας και τις ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ για να επιβάλουμε τις ανάγκες μας. Οι φοιτητικοί σύλλογοι , οφείλουν να συνεδριάσουν και να συντονιστούν μεταξύ τους αλλά και με τα υπόλοιπα κομμάτια της εκπαίδευσης που κινητοποιούνται απέναντι στις σκληρές αλλαγές που προωθούνται.

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΣΕ ΣΙΤΙΣΗ-ΣΤΕΓΑΣΗ-ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Να δοθούν όλα τα συγγράμματα έγκαιρα.
Δωρεάν όσα συγγράμματα είναι αναγκαία για σφαιρική κάλυψη του αντικειμένου- Όχι στον περιορισμό του ενός συγγράμματος ανά μάθημα.
Γενναία αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης-Λεφτά για την παιδεία και τις ανάγκες μας , όχι για για το χρέος και τους πολέμους.
Καμία εφαρμογή του νόμου Γαβρόγλου.

Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...