• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 15, 2025, 11:35:06 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 15, 2025, 11:35:06 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[Today at 06:43:15]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[Today at 05:32:44]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[Today at 00:50:23]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:18 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by χασλμαλικι
[June 14, 2025, 00:33:08 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 13, 2025, 14:43:58 pm]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by tasos_ntv
[June 12, 2025, 21:38:52 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες σ...
by RogueSoftware
[June 12, 2025, 12:19:21 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by chris_krkls
[June 12, 2025, 11:20:29 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by TzimStark
[June 12, 2025, 08:43:50 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9953
Latest: dpapav
Stats
Total Posts: 1426642
Total Topics: 31710
Online Today: 159
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 34
Guests: 100
Total: 134
iJasonOP
tasos gourd
Nikos_313
Fenia04
EvanTsir
Denisivo
Σουλης
GeorgeGk
apob
George_RT
Pastellaki
HAHAHA
Pakapis5
Vaantoniadis
stefanos123
Smaragda
Mr Watson
giorgos_skl
mett
Le ece
Minmaxeng
Asozou
mariachatz
PetrosCc
BlackClara
AcDimitri
Gordesm
trelogauros7
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ  (Read 7110 times)
Πάτρικ Αστέρης
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1072


Aπ'τον καιρο που επινααααα


View Profile
Re: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
« Reply #15 on: August 22, 2017, 18:59:19 pm »

Quote from: GiannisM on August 12, 2017, 00:10:26 am

Εγώ πάντως με εαακίτες την διεκδικούσα το 2011. Με μια επιφύλαξη ότι μπορεί να μην συμφωνούσε το αραγε με αυτό το αίτημα του κινήματος. Αλλά καταλαβαίνεις ότι αυτό σημαίνει πχ ότι δεν θέλεις και δικαίωμα ψήφου για το πρόγραμμα σπουδών ας πούμε.


ΔΩΣΕ ΛΑΣΠΗ ΣΤΟΝ ΛΑΟ
Logged


Και τα παρτάλια οι σκέεεεεψεις μαααααας
noescape
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 51


View Profile
Re: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
« Reply #16 on: August 22, 2017, 19:23:26 pm »

Κάθε συριζαίος που έχει ξετρυπώσει εδώ πέρα να γυρίσει στην τρύπα του. Άνθρωπος που ακόμα εν έτει 2017 υποστηρίζει αυτούς που συνεχίζουν μια πολιτική που μας καταστρέφει δεν έχουν λόγο ύπαρξης σε αυτόν τον πλανήτη. Τώρα που τα πτυχία θα γίνουν 3+2 βγες να πας να δουλέψεις με τρεις και εξήντα. Αναρωτιέμαι πως νιώσατε Συριζάκια όταν ο Γιούνκερ ανακυρήχθηκε επίτιμος καθηγητής της Νομικής ΑΠΘ. Ο γιούνκερ που είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή της πιο αντιδραστικής και αντιλαικής πολιτικής στην ΕΕ τον 21ο αιώνα. Αλλά ναι για εμάς έχει κάποιο συμβολισμό όταν στον τομέα της παιδείας κάποιος τέτοιος γίνεται επίτημος καθηγητής: ότι όλοι σας ανήκετε στον ίδιο κουβά με σκατά.
« Last Edit: August 22, 2017, 19:35:53 pm by Κουτί Κονσέρβας » Logged
Σουλης
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 679


θκο μας παιδακ


View Profile
Re: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
« Reply #17 on: August 22, 2017, 19:48:34 pm »

οσο και να μισεις συριζα και τσιπρα, οταν υπαρχει κατι καλο σε ενα νομοσχεδιο οφειλει να αναγνωριζεται. Οχι οτι θα βελτιωσει τη συνολικη πολιτικη, αλλα δεν μπορεις να το τσουβαλιαζεις συνολικα με αυτη. Απο τις αναφορες που εχει το συγκεκριμενο νομοσχεδιο στο ενιαιο πενταετες πτυχιο, νομιζω οτι προς το παρον δεν κινδυνευουμε να παμε σε διασπαση πτυχιου, και ουτε η ΕΕ φαινεται να σκοτιζεται με το συγκεκριμενο θεμα στην περιπτωση της Ελλαδας οταν επωφελειται απο το brain drain, το οποιο σαφως σχετιζεται με την υψηλοτερη καταρτιση ολων ανεξαιρετως των αποφοιτων γιατι ολοι θα πρεπει να βγαλουν τα 5 χρονια. Και με λεφτα ψιχουλα απο το κρατος βεβαια, αλλα η αποτελεσματικοτητα του συστηματος να σε πειθει να γινεις ο ανταγωνιστικοτερος και να βγεις εξω γιατι "τα μυαλα τα εκμεταλλευονται στην Ευρωπη" ειναι αρκετη για να παραγουμε οσους αυτοι χρειαζονται.
Logged

Quote from: Karaμazoβ on March 01, 2010, 00:49:39 am
μη φοβάσαι δεν θα τον κλείσουν, θα τον πουλήσουν. Και ως ιδιωτικό μονοπωλιο (μαζι με τα αεροπλάνα του Βγενό και τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ) θα μας γαμήκουν.
GiannisM
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 45


View Profile
Re: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
« Reply #18 on: August 22, 2017, 21:29:21 pm »

Βρε οκ στον ίδιο κουβά σκατά ας ανήκουμε. Αλλά το thread είναι για τον νόμο και εγώ ακόμα δεν κατάλαβα τί σχέση έχει ο ν. Γαβρόγλου με τον ν. Διαμαντοπούλου. Όταν συγκρίνεις νόμους συγκρίνεις νόμους, κείμενα, άρθρα. Και την λογική τους προφανώς αλλά μέσα από τα άρθρα, όχι αυθαίρετα. Δεν πετάς μια ανάλυση στον αέρα και γειά σας. Και το 3+2 δεν υπάρχει στον νόμο. Ίσως πάει κάποια στιγμή να περάσει από την συνέλευση τμήματος αλλά δεν θέλετε να συμμετέχετε εκεί.

Μέχρι τώρα πάντως από αυτό το thread έμαθα:
ότι το άσυλο δεν είναι νομική έννοια αλλά ένα περίεργο πράγμα που ίπταται πάνω από το πανεπιστήμιο και έχει να κάνει με εταιρείες (εγώ ήξερα ότι είναι το νομικό πλαίσιο που καθορίζει αν μπαίνει η αστυνομία ή όχι στο πανεπιστήμιο όποτε θέλει αλλά οκ).Άρα δε μας νοιάζει τί γράφει ο νόμος γι'αυτό.
ότι κλάιν οι διαγραφές στα 7 έτη αφού έχουμε καπιταλισμό και μνημόνια, άρα δε μας νοιάζει τί γράφει ο νόμος γι'αυτό.
ότι είτε με Συμβούλια είτε χωρίς δε μας νοιάζει γιατί έχουμε καπιταλισμό άρα δε μας νοιάζει τί λέει ο νόμος γι'αυτό.
ότι το πρόγραμμα σπουδών ούτε αυτό μας νοιάζει πώς θα προκύπτει γιατί έχουμε καπιταλισμό και ΕΕ άρα δε μας νοιάζει τί λέει ο νόμος γι'αυτό.
για το πτυχίο ότι ΘΑ ΓΙΝΕΙ 3+2 άσχετα με το τί λέει ο νόμος γιατί "Μπολόνια", άρα δε μας νοιάζει τί λέει ο νόμος γι'αυτό.
κάτι περίεργο για τα ΕΠΑΛ και τα ΤΕΙ και ότι τελικά δε θέλουμε να έχουμε ισχυρό πτυχίο γιατί έχουμε καπιταλισμό και ανταγωνισμό και δεν κατάλαβα που κολούσε αυτό με οτιδήποτε αλλά πάλι δε μας νοιάζει τί λέει ο νόμος γι'αυτό.

Γενικά ότι ο νόμος είναι κακός, αλλά δεν μπορούμε να αναφέρουμε 1 (ΕΝΑ) άρθρο που είναι κακό, αλλά δεν έχει σημασία γιατί αυτά που λέει που είναι θετικά δεν θα εφαρμοστούν γιατί εεκαπιταλισμοςμπολονια, ή και να εφαρμοστούν δεν έχει σημασία γιατί εεκαπιταλισμοςμπολονια, και επίσης είναι στην ίδια λογική με τον ν. Διαμαντοπούλου, παρόλο που όλα τα άρθρα είναι αντίθετα με τον ν. Διαμαντοπούλου, γιατί εεκαπιταλισμοςμπολονια.

Τότε ρε παιδιά γιατί γράψατε ποστ για το νόμο? Και γιατί ασχολείστε με τους νόμους γενικά αφού δεν έχει σημασία τί γράφουν? Κάντε ένα ποστ σκατά στον σύριζα την ΕΕ και τον καπιταλισμό και πείτε τα. Και δεν θα διαφωνήσει και κανείς ότι πχ ότι ο συριζα υπέγραψε μνημόνιο και ότι κακώς έγινε επίτιμος ο Γιούνκερ (που είναι θέμα του ΑΠΘ βέβαια αλλά έστω) και ότι και να καταργηθούν οι διαγραφές δεν βοηθάει τον κόσμο που δεν βγαίνει να σπουδάσει (βοηθάει βέβαια να μειωθεί η εντατικοποίηση και τον κόσμο που δουλεύει αλλά πάλι έστω). Άλλα όταν ανοίγεις θέμα για τον νόμο μίλα για τον νόμο. Μέσα στο όλο κοινωνικό και πολιτικό πλαίσιο προφανώς γιατί οι νόμοι δεν είναι ουρανοκατέβατοι, αλλά κάπου, σε κάποια γωνιά του συλλογισμού, σε μια πρόταση, πρέπει να αναφερθείς στον νόμο. Σε αυτά που ΓΡΑΦΕΙ, γιατί οι νόμοι είναι κείμενα, γραπτά, λέξεις. Έχουν νόημα πέρα από το κείμενό τους, αλλά όχι χωρίς το κείμενό τους!

Και στην τελική πάρτε μια απόφαση. Ο νόμος είναι κακός και συνέχεια του νόμου Διαμαντοπούλου ή αυτά που λέει δεν έχουν καμιά σημασία? Γιατί ή έχει σημασία τί γράφει ο νόμος που περνάει άρα να μιλήσουμε για τον νόμο, ή δεν έχει καμιά σημασία τί νόμοι περνάνε και τί λένε οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολείστε με έναν νόμο που δεν πιστεύετε ότι αλλάζει τίποτα. Και αν αλλάζει τί αλλάζει τέλος πάντων?
Logged
mprizakias
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2923



View Profile
Re: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
« Reply #19 on: August 22, 2017, 22:13:55 pm »

Quote from: Snape on August 22, 2017, 19:48:34 pm
οσο και να μισεις συριζα και τσιπρα, οταν υπαρχει κατι καλο σε ενα νομοσχεδιο οφειλει να αναγνωριζεται. Οχι οτι θα βελτιωσει τη συνολικη πολιτικη, αλλα δεν μπορεις να το τσουβαλιαζεις συνολικα με αυτη. Απο τις αναφορες που εχει το συγκεκριμενο νομοσχεδιο στο ενιαιο πενταετες πτυχιο, νομιζω οτι προς το παρον δεν κινδυνευουμε να παμε σε διασπαση πτυχιου, και ουτε η ΕΕ φαινεται να σκοτιζεται με το συγκεκριμενο θεμα στην περιπτωση της Ελλαδας οταν επωφελειται απο το brain drain, το οποιο σαφως σχετιζεται με την υψηλοτερη καταρτιση ολων ανεξαιρετως των αποφοιτων γιατι ολοι θα πρεπει να βγαλουν τα 5 χρονια. Και με λεφτα ψιχουλα απο το κρατος βεβαια, αλλα η αποτελεσματικοτητα του συστηματος να σε πειθει να γινεις ο ανταγωνιστικοτερος και να βγεις εξω γιατι "τα μυαλα τα εκμεταλλευονται στην Ευρωπη" ειναι αρκετη για να παραγουμε οσους αυτοι χρειαζονται.

+1
Απο την στιγμη που αναφερει ρητα integrated master (που υπαρχει και στο εξωτερικο αρα δεν εχει καποιο προβλημα με αυτο η εε) ειμαστε καλυμμενοι νομιζω.

Για το υπολοιπο σχεδιο νομιζω οτι ειναι βελτιωση σε σχεση με το υπαρχον συστημα.
Το κομματι της συμμετοχης στην διοικηση ειναι παγιδα ομως. Σε ενα τμημα σαν το δικο μας μπορει να βοηθησει εστω και λιγο προς το καλυτερο. Σε τμηματα ομως που υπαρχουν (ειδικα πρασινομπλε) αυτοδυναμιες ειναι πολυ πιθανο να εχουμε φαινομενα ατομα να περνανε 14 μαθηματα καθε εξεταστικη για να παρουν πτυχιο στην ωρα τους, μιλημενες αναθεσεις εργασιων και αλλα τετοια ωραια (σε μεγαλυτερο βαθμο απο σημερα τουλαχιστον).

Quote from: GiannisM on August 22, 2017, 21:29:21 pm
Βρε οκ στον ίδιο κουβά σκατά ας ανήκουμε. Αλλά το thread είναι για τον νόμο και εγώ ακόμα δεν κατάλαβα τί σχέση έχει ο ν. Γαβρόγλου με τον ν. Διαμαντοπούλου. Όταν συγκρίνεις νόμους συγκρίνεις νόμους, κείμενα, άρθρα. Και την λογική τους προφανώς αλλά μέσα από τα άρθρα, όχι αυθαίρετα. Δεν πετάς μια ανάλυση στον αέρα και γειά σας. Και το 3+2 δεν υπάρχει στον νόμο. Ίσως πάει κάποια στιγμή να περάσει από την συνέλευση τμήματος αλλά δεν θέλετε να συμμετέχετε εκεί.
Αφου οριζεται ρητα το integrated, δεν νομιζω να μπορει το τμημα να κανει τιποτα απο μονο του (ειδικα αν αναλογιστει κανεις το 15%. Σκεψου οτι τοσα χρονια προσπαθουσαν να δινουν master αλλα η βεβαιωση που εδιναν δεν ειχε καθολικη ισχυ μεχρι τωρα.

Quote from: GiannisM on August 22, 2017, 21:29:21 pm
Μέχρι τώρα πάντως από αυτό το thread έμαθα:
ότι το άσυλο δεν είναι νομική έννοια αλλά ένα περίεργο πράγμα που ίπταται πάνω από το πανεπιστήμιο και έχει να κάνει με εταιρείες (εγώ ήξερα ότι είναι το νομικό πλαίσιο που καθορίζει αν μπαίνει η αστυνομία ή όχι στο πανεπιστήμιο όποτε θέλει αλλά οκ).Άρα δε μας νοιάζει τί γράφει ο νόμος γι'αυτό.
ότι κλάιν οι διαγραφές στα 7 έτη αφού έχουμε καπιταλισμό και μνημόνια, άρα δε μας νοιάζει τί γράφει ο νόμος γι'αυτό.
ότι είτε με Συμβούλια είτε χωρίς δε μας νοιάζει γιατί έχουμε καπιταλισμό άρα δε μας νοιάζει τί λέει ο νόμος γι'αυτό.
ότι το πρόγραμμα σπουδών ούτε αυτό μας νοιάζει πώς θα προκύπτει γιατί έχουμε καπιταλισμό και ΕΕ άρα δε μας νοιάζει τί λέει ο νόμος γι'αυτό.
για το πτυχίο ότι ΘΑ ΓΙΝΕΙ 3+2 άσχετα με το τί λέει ο νόμος γιατί "Μπολόνια", άρα δε μας νοιάζει τί λέει ο νόμος γι'αυτό.
κάτι περίεργο για τα ΕΠΑΛ και τα ΤΕΙ και ότι τελικά δε θέλουμε να έχουμε ισχυρό πτυχίο γιατί έχουμε καπιταλισμό και ανταγωνισμό και δεν κατάλαβα που κολούσε αυτό με οτιδήποτε αλλά πάλι δε μας νοιάζει τί λέει ο νόμος γι'αυτό.

Γενικά ότι ο νόμος είναι κακός, αλλά δεν μπορούμε να αναφέρουμε 1 (ΕΝΑ) άρθρο που είναι κακό, αλλά δεν έχει σημασία γιατί αυτά που λέει που είναι θετικά δεν θα εφαρμοστούν γιατί εεκαπιταλισμοςμπολονια, ή και να εφαρμοστούν δεν έχει σημασία γιατί εεκαπιταλισμοςμπολονια, και επίσης είναι στην ίδια λογική με τον ν. Διαμαντοπούλου, παρόλο που όλα τα άρθρα είναι αντίθετα με τον ν. Διαμαντοπούλου, γιατί εεκαπιταλισμοςμπολονια.

+1

Επισης να προσθεσω οτι δεν ειναι δαιμονικο να εχει το πανεπιστημιο σχεσεις με επιχειρησεις αρκει
1) Να μην εχουμε απληρωτες ή με ψιχουλα πρακτικες
2) Να μην εχουμε την νεα μοδα με τις διπλωματικες σε εταιρια (aka δουλευεις τζαμπα)
3) Ενδελεχη ελεγχο για τυχον στημενες ερευνες
4) Καμια αναμειξη των εταιριων σε προγραμματα σπουδων
Logged
ChrisKaloy-Kakou
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 554


View Profile
Re: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
« Reply #20 on: August 24, 2017, 11:40:37 am »

Η λογική που παρουσιάζει ο GiannisM δεν είναι γενικά πρωτότυπη. Ξεκινάει απ' το ότι μια κυβέρνηση μπορεί να αλλάξει τα πράγματα στην Ελλάδα του 2017, προς όφελος του κόσμου. Αυτό όμως είναι αδύνατο και όλοι ξέρουμε το γιατί: επειδή η χώρα είναι τόσο δεσμευμένη σε σχεδόν όλες τις πτυχές της, που δεν μπορείς να πας ούτε για κατούρημα χωρίς επιτροπεία. Αυτό σημαίνει η λέξη "Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση". Άρα, είναι απόλυτα λογικό να είσαι κατά του νόμου, ολόκληρου και να μην συζητάς γι αυτό και ο λόγος είναι ότι η παραπάνω λογική είναι αποτυχημένη από τη φύση της.

Παιδιά, εγώ νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο πως δεν πρέπει να εμπιστευόμαστε τα όσα λέει ο Συριζαίος, επειδή πρόκειται για ψεύτες. Θυμάμαι τον GiannisM σε συνέλευση να λέει ότι δεν θα περάσει μνημόνιο και 2 μήνες μετά πέρασε. Μετά για το επόμενο μνημόνιο να λέει ότι είναι "αναγκαίο" και να προσπαθεί να βγει κι από πάνω. Φτάνει πια.

Το παραπάνω το είπα επειδή η ανάλυση που "πέταξα" πριν, είναι όσα έχει πει ο Σύριζα για το πανεπιστήμιο από το μνημόνιο και μετά. Και φυσικά τα πορίσματα του εθνικού διαλόγου για την παιδεία, τον οποίο έκαναν όλοι όσοι υπηρετεί ο Σύριζα: ΣΕΒ, τεχνοκράτες, μέλη του Σύριζα, Πρυτάνεις κλπ. Δεν τα έβγαλα απ' το μυαλό μου.

Τον νόμο λοιπόν, δεν το κρίνεις με βάση το τι γράφει στο χαρτί, αλλά με βάση τα πορίσματα του εθνικού διαλόγου για την παιδεία και όσα έχει ψηφίσει ο Σύριζα για την παιδεία σε μνημόνια (δηλαδή ουσιαστικά ευθυγράμμιση με Μπολόνια και γενικά Ευρωπαϊκές στρατηγικές). Υπό αυτό το συγκεκριμένο πρίσμα, προκύπτουν τα προηγούμενα που έγραψα στην αρχή

Κοινώς, δεν κάνεις αυτό που κάνει ο GiannisM.

Quote
Τότε ρε παιδιά γιατί γράψατε ποστ για το νόμο? Και γιατί ασχολείστε με τους νόμους γενικά αφού δεν έχει σημασία τί γράφουν? Κάντε ένα ποστ σκατά στον σύριζα την ΕΕ και τον καπιταλισμό και πείτε τα. Και δεν θα διαφωνήσει και κανείς ότι πχ ότι ο συριζα υπέγραψε μνημόνιο και ότι κακώς έγινε επίτιμος ο Γιούνκερ (που είναι θέμα του ΑΠΘ βέβαια αλλά έστω) και ότι και να καταργηθούν οι διαγραφές δεν βοηθάει τον κόσμο που δεν βγαίνει να σπουδάσει (βοηθάει βέβαια να μειωθεί η εντατικοποίηση και τον κόσμο που δουλεύει αλλά πάλι έστω). Άλλα όταν ανοίγεις θέμα για τον νόμο μίλα για τον νόμο. Μέσα στο όλο κοινωνικό και πολιτικό πλαίσιο προφανώς γιατί οι νόμοι δεν είναι ουρανοκατέβατοι, αλλά κάπου, σε κάποια γωνιά του συλλογισμού, σε μια πρόταση, πρέπει να αναφερθείς στον νόμο. Σε αυτά που ΓΡΑΦΕΙ, γιατί οι νόμοι είναι κείμενα, γραπτά, λέξεις. Έχουν νόημα πέρα από το κείμενό τους, αλλά όχι χωρίς το κείμενό τους!

Κάτι ακόμα για το σχόλιο του mprizakias.

Quote
Απο την στιγμη που αναφερει ρητα integrated master (που υπαρχει και στο εξωτερικο αρα δεν εχει καποιο προβλημα με αυτο η εε) ειμαστε καλυμμενοι νομιζω.

Στην ΕΕ τα ΠΣ είναι σπασμένα σε 3+2 και πρέπει να σπάσουν κι εδώ και θα το κάνει ο Σύριζα. Επίσης, μην ενθουσιαζόμαστε τόσο με το πτυχίο γιατί και πριν ισχυρά πτυχία είχαμε, αλλά φίλε η ανεργία στους νέους μηχανικούς είναι 60%. Τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι πρόβλημα της αγοράς εργασίας, όχι της σχολής, γιατί μπορεί να έχεις τέλειο πτυχίο κλπ αλλά να δουλεύεις μπλοκάκι, μισθωτός τεχνικός, 8μηνος κλπ, επειδή ο κατασκευαστικός κλάδος έπεσε το 2007 και στο software engineer η φάση είναι 1100 ευρώ και mr. robot σαπίλα. Μπορεί κάποιος να έχει παραπάνω ects από 'σένα. Άρα είναι κάτι πιο βαθύ που μας λερώνει το οποίο δε διορθώνεται με το μάστερ.

Quote
Επισης να προσθεσω οτι δεν ειναι δαιμονικο να εχει το πανεπιστημιο σχεσεις με επιχειρησεις αρκει
1) Να μην εχουμε απληρωτες ή με ψιχουλα πρακτικες
2) Να μην εχουμε την νεα μοδα με τις διπλωματικες σε εταιρια (aka δουλευεις τζαμπα)
3) Ενδελεχη ελεγχο για τυχον στημενες ερευνες
4) Καμια αναμειξη των εταιριων σε προγραμματα σπουδων

Μια εταιρία μπαίνει στο πανεπιστήμιο για να επενδύσει με κάποιους από αυτούς τους 4 τρόπους. Αν της τους απαγορεύσεις, τότε δε μπουν ή μάλλον (ακόμα καλύτερο) θα κάνουν ότι έκαναν στην Ελλάδα και σε όλη την Ευρώπη: υποχρηματοδότηση από τις κυβερνήσεις-διάλυση-επιχειρηματική ανασυγκρότηση, όπου εμφανίζονται σαν μεσσίες και "σώζουν" το πανεπιστήμιο. Ξέρουν να παίρνουν αυτό που θέλουν, οπότε θέλει πόλεμο στις εταιρίες και γενικά στη σύνδεση του πανεπιστημίου με την αγορά εργασίας.
Logged
GiannisM
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 45


View Profile
Re: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
« Reply #21 on: August 24, 2017, 15:20:14 pm »

Να σου πω την αλήθεια περίμενα πότε θα υποψιαστείς ότι αυτά που λέτε δεν πείθουν ούτε τους εαυτούς σας και θα το πας σε εμένα προσωπικά. Σχεδόν με προβλημάτισε πόσο άργησες. Αλλά ρε άνθρωπε, υπάρχει ο εθνικός διάλογος και έβγαλε πορίσματα. Υπάρχει και η ΕΕ που λέει τα δικά της. Υπάρχουν τα μνημόνια που λένε τα δικά τους. Υπάρχουν κυβερνήσεις, κινήματα, κόμματα, υπάρχουν όλα αυτά. Σύμφωνοι. Και σύμφωνοι ότι μπορεί αύριο με βάση αυτά να έρθει το 3+2 και δεν ξέρω τί άλλο. Αλλά αύριο μπορεί να έρθουν σε άλλο νόμο, σήμερα ήρθε αυτός ο νόμος που μιλάει για ενιαίο πτυχίο. Και επειδή όλα αυτά δεν είναι μόνο τσιτάτα για να τα βάζετε σε πανό, αλλά όπως και ο νόμος έχουν συγκεκριμένη υπόσταση και λειτουργούν με συγκεκριμένο τρόπο, ψάξε λίγο τί είναι πριν τα πετάξεις στην κουβέντα.

1) Ο διάλογος ήταν για να προκύψει ο νόμος. Άρα δεν έχουν καμιά ουσιαστική σημασία τί έλεγαν τα πορίσματα (που ήταν απαράδεκτα) αν δεν πέρασαν στον νόμο. Και δεν πέρασαν. Και αν πιστεύεις ότι πέρασε κάποιο πόρισμα του διαλόγου στον νόμο, πες μας ποιό πόρισμα και σε ποιό άρθρο, αλλιώς δεν είμαι εγώ ο ψεύτης. Εσύ είσαι που πετάς αποψάρες χωρίς στοιχεία.
2) Η Μπολόνια δίνει κατεύθυνση. Δεν είναι νόμος. Για να εφαρμοστεί πρέπει να γίνει μέσα από νόμους. Αν ένας νόμος προωθεί την Μπολόνια είναι κακός. Αν ένας νόμος δεν προωθεί την Μπολόνια δεν είναι. Αυτός ο νόμος δεν προωθεί την Μπολόνια και αν πιστεύεις ότι την προωθεί πες ΠΩΣ. Συγκεκριμένα. Άρθρο. Πες ότι "αυτό το άρθρο ή αυτός ο συνδιασμός άρθρων με βάση και τις κατευθύνσεις της ΕΕ κάνει αυτό και αυτό και προωθεί την Μπολόνια έτσι". Αλλιώς όπως πριν, δεν είμαι εγώ ο ψεύτης.
3) Μάλλον δεν ξέρεις τί λέει το μνημόνιο για την παιδεία αλλά πάμε και γι'αυτό. Δεν λέει τίποτα σαφές ακόμα (γιατί αναθεωρείται συνέχεια) σχετικά με την δομή της 3οβάθμιας που να πηγαίνει αντίθετα με αυτά που λέει ο νόμος, ώστε να πεις ότι "ααα έχουμε μνημόνιο άρα μην κοιτάτε τον νόμο". Και αν το πει στο μέλλον θα πρέπει να περάσει άλλος νόμος για να γίνει, που θα τον συζητήσουμε αν και όταν έρθει φαντάζομαι. Σε σχέση με την τριτοβάθμια έχουμε από το 2ο μνημόνιο αν δεν κάνω λάθος την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ στην αξιολόγηση (που είναι στα αρνητικά του νόμου ότι δεν το αλλάζει) και περιορισμούς στις προσλήψεις και την χρηματοδότηση. Έμμεσα μπαίνει και το στάνταρ θέμα της επιτροπείας, ότι δηλαδή οι νόμοι πρέπει να περνάνε από έλεγχο πριν κατατεθούν, αλλά αυτός ψηφίστηκε ήδη οπότε αυτό το περάσαμε. Αυτή είναι η σχέση του μνημονίου με την παιδεία. Καμιά σχέση με τον νόμο όπως (ελπίζω) ότι καταλαβαίνεις. Αλλιώς αν διαφωνείς τα ξανάπαμε, γίνε συγκεκριμένος. Αρθράκι. "Έχουμε μνημόνιο άρα αυτό δεν θα γίνει".
4) Αν δεν το έχεις πάρει χαμπάρι, οι πρυτάνεις είναι ενάντια στον νόμο. Γενικά η δεξία ολόκληρη είναι πολύ συνεπής στην αντίθεσή της στον νόμο. Με αφορμή τον νόμο ξεκίνησε η σαχλαμάρα περί αριστείας. Βέβαια που ξέρεις, μπορεί όντως να μην καταλαβαίνουν ότι κατά βάθος τους συμφέρει. Γνωστοί αφελείς οι αστοί. Στείλτε τους μια ανακοίνωση όταν την γράψετε να τους ανοίξετε τα μάτια.

Όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι δεν υπάρχει πίεση για εμπορευματοποίηση της παιδείας και μια σειρά άλλα, ή ότι επειδή ήρθε ο νόμος όλα καλά, ή ότι δεν μπορεί να ανατραπούν αργότερα. Σημαίνουν ότι αν έρθουν αλλαγές θα έρθουν με νόμους. Με άρθρα. Με παραγράφους. Που θα τα διαβάσεις και θα πεις "ααα αυτό φέρνει εμπορευματοποίηση" ή "ααα αυτό δεν φέρνει". Η Μπολόνια και η ΕΕ και όλα αυτά που αναφέρεις δεν σημαίνουν τίποτα αν δεν γίνουν τάλιρα σε νόμους. Άρα όχι, δεν κρίνεις τους νόμους μόνο με βάση όλα τα υπόλοιπα. Κρίνεις τους νόμους με βάση αυτά που γράφουν, και το πώς συνδέονται με όλα τα υπόλοιπα. Γιατί στην τελική αυτά που λέει ο νόμος είναι που θα εφαρμοστούν, όχι τα γύρω γύρω. Δεν καταλαβαίνω καν πώς σου ήρθε αυτή η ατάκα, είναι εντυπωσιακή από μόνη της. Ας μιλήσουμε για τον νομό χωρίς να τον διαβάσουμε.

Για να τελειώνουμε, δεν στηρίζετε τον νόμο όχι επειδή είναι καλός ή κακός, αλλά επειδή δε σας νοιάζει. Γι'αυτό δεν τον έχετε διαβάσει, γι'αυτό προσπαθείς να υποστηρίξεις ότι καλά κάνεις και δεν τον διαβάζεις. Δεν θα τον στηρίζατε όσο καλός και να ήταν, ότι και να έγραφε. Γιατί αυτή είναι η λογική σας για την νομική οδό και είναι σεβαστή, ότι στους νόμους θα είστε μόνο ενάντια ασχέτως περιεχομένου. Αλλά πες αυτό. Μη μας κάνεις το άσπρο μαύρο επειδή ντρέπεσαι να πεις ότι δε σε νοιάζει πλέον να αλλάξει η κατάσταση σε σχέση με τις διαγραφές, το άσυλο και γενικά οτιδήποτε πριν τον σοσιαλισμό. Γιατί αν σε νοιάζουν, θα έπρεπε να θέλεις να περάσει ένας νόμος που τα αλλάζει θετικά. Αν θες λοιπόν να μιλήσεις για τον νόμο να μιλήσεις για τον νόμο, και μην περιμένεις ότι θα πετάς ατάκες τύπου "είναι ίδιος με τον ν. Διαμαντοπούλου" χωρίς να το στηρίζεις πουθενά και θα θίγεσαι όταν σου απαντάνε με στοιχεία.


Edit: Τα τελευταία δεν τα σβήνω για διαφάνεια κλπ, αλλά ξεκάθαρα υπερβολή και λάθος από μέρους μου. Το "ψεύτες" με φόρτωσε. Προφανώς ως εαακ έχετε κάνει άπειρα πράγματα για όλα αυτά, ειδικά στη δική μας σχολή και δεν αμφισβητούνται. Αλλά παραμένει νομίζω παράδοξο να θέλεις να ανατρέψεις πράγματα και να είσαι ενάντια σε έναν νόμο που τα ανατρέπει, ή τουλάχιστον κάποια από αυτά.
« Last Edit: August 24, 2017, 20:09:33 pm by GiannisM » Logged
Κονσερβοκούτης
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 140


35χρονος χουλιγκαν


View Profile
Re: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
« Reply #22 on: August 27, 2017, 00:23:40 am »

Quote from: GiannisM on August 24, 2017, 15:20:14 pm
Και σύμφωνοι ότι μπορεί αύριο με βάση αυτά να έρθει το 3+2 και δεν ξέρω τί άλλο. Αλλά αύριο μπορεί να έρθουν σε άλλο νόμο, σήμερα ήρθε αυτός ο νόμος που μιλάει για ενιαίο πτυχίο. Και επειδή όλα αυτά δεν είναι μόνο τσιτάτα για να τα βάζετε σε πανό, αλλά όπως και ο νόμος έχουν συγκεκριμένη υπόσταση και λειτουργούν με συγκεκριμένο τρόπο, ψάξε λίγο τί είναι πριν τα πετάξεις στην κουβέντα.

Ο νομος μιλαει οντως ξεκαθαρα για ενιαιο 5ετες. Ελα μου ομως που η συντριπτικη πλειοψηφια των σχολων στην Ελλαδα ειναι 4ετεις. Οντως εγω ο πονηρος σου λεω οτι δεν συμφερει καν την αστικη ταξη να ακουμπησει τα πολυτεχνεια και τις γεωπονικες σχολες, στο ονομα της παραγωγικης ανασυγκροτησης. Για τις 4ετεις σχολες δεν ειδα να γινεται λογος, μου φαινεται οτι αφηνεται λιγο στον αερα.
Η εκθεση της ΑΑΔΙΠ ομως ειναι λιγο πιο συγκεκριμενη (https://www.esos.gr/arthra/52117/ekthesi-tis-adip-sos-gia-ta-ptyhia-ton-panepistimion-poy-den-tha-pistopoiisoyn-ta)

 Και επειδη το μαστερ ειναι τιτλος σπουδων, προυποθετει την υπαρξη του μπατσελορ, αν οχι στο ιδιο το προγραμμα σπουδων, σιγουρα εντος του εκπαιδευτικου συστηματος. Ετσι κι αλλιως απο τοτε που αλλαξε το προγραμμα σπουδων της σχολης οι καθηγητες λεγανε οτι σκισανε τον κωλο τους να εχουμε ενιαιο 5ετες μαστερ με 300 ects. Απο την σκοπια και της συντεχνιας ακομα ακομα, εχουν βγει ανακοινωσεις απο επιστημονικους συλλογους (π.χ πολιτικων μηχανικων που τον ελεγχει ο ΝΔ με παντοκρατορια) που εναντιωντονται στο 3+2. Ετσι κι αλλιως εχει περασει και ο εργασιακος νομος των μηχανικων που οριζει τις βαθμιδες, αρα οσα χρονια και να εισαι φοιτητης παλι θα σε εκμεταλλευεται η εκαστοτε επιχειρηση με τον χειριστο δυνατο τροπο
(περισσοτερα για τις βαθμιδες μηχανικων εδω: http://arage-e-a-a-k.blogspot.gr/2016/11/blog-post_9.html)
Το ζητημα ειναι τα ECTS, ο ατομικος φακελος προσοντων, η ιερη αγελαδα της Μπολονια που δεν ακουμπαται. Αυτο που θα μας βαλει στο κυνηγι προσοντων, που μας επιβαλλει να συλλεχουμε συνεχεια πιστοποιησεις και χαρτια, που θα μας βαλει να φαμε τον συναδελφο μας μας

Quote from: GiannisM on August 24, 2017, 15:20:14 pm
1) Ο διάλογος ήταν για να προκύψει ο νόμος. Άρα δεν έχουν καμιά ουσιαστική σημασία τί έλεγαν τα πορίσματα (που ήταν απαράδεκτα) αν δεν πέρασαν στον νόμο. Και δεν πέρασαν.

Αυτο δεν σημαινει οτι ο νομος συγκρουστηκε μετωπικα με αυτα τα πορισματα. Αν και αυτο που εχει σημασια δεν ειναι η ταδε αποψη του ταδε κοσμητορα, αλλα η εκαστοτε εκθεση των ΑΑΔΙΠ και ΟΟΣΑ που καθοριζουν τις εξελιξεις στην παιδεια

Quote from: GiannisM on August 24, 2017, 15:20:14 pm
2) Η Μπολόνια δίνει κατεύθυνση. Δεν είναι νόμος.

Το τρενο εχει συγκεκριμενες ραγες και πανω σε αυτες τσουλαει. Και ο πιο γαματος οδηγος δεν μπορει να το στριψει, οσο κι αν θελει (που ο συγκεκριμενος οδηγος δεν φαινεται να καιγεται κιολας)

Quote from: GiannisM on August 24, 2017, 15:20:14 pm
4) Αν δεν το έχεις πάρει χαμπάρι, οι πρυτάνεις είναι ενάντια στον νόμο. Γενικά η δεξία ολόκληρη είναι πολύ συνεπής στην αντίθεσή της στον νόμο. Με αφορμή τον νόμο ξεκίνησε η σαχλαμάρα περί αριστείας.

Ειναι εξωφρενικο οτι φερνεις το παραδειγμα για "αντιπολιτευση περι αριστειας". Ειναι το μονο που καταφερνουν να κανουν οι αστοι, αφου δεν εχουν διαφορετικο πολιτικο προσανατολισμο για να κανουν αντιπαραθεση. Μαλλον δεν θα χρειαστουν κανενα αρθρο για να τους ανοιξουμε τα ματια. Τα εχουν ορθανοιχτα και βλεπουν οτι σε ολα τα αλλα μαλλον ευθυγραμμιζεστε.
ασχετο, αλλα η αντιπαραθεση περι αριστειας που γινεται στη βουλη ειναι επιπεδου του τρολλογκρουπ "Εξωκοινοβουλευτικοί Φιλελεύθεροι" του φβ. Συνφιλελευθεροι του τημμυ σας περιμενουμε με ανοιχτες αγκαλες

Quote from: GiannisM on August 24, 2017, 15:20:14 pm

Όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι δεν υπάρχει πίεση για εμπορευματοποίηση της παιδείας και μια σειρά άλλα, ή ότι επειδή ήρθε ο νόμος όλα καλά, ή ότι δεν μπορεί να ανατραπούν αργότερα. Σημαίνουν ότι αν έρθουν αλλαγές θα έρθουν με νόμους. Με άρθρα. Με παραγράφους. Που θα τα διαβάσεις και θα πεις "ααα αυτό φέρνει εμπορευματοποίηση" ή "ααα αυτό δεν φέρνει".

ειναι σαββατο βραδυ και πρεπει να ενισχυσω την επιθυμητικη παραγωγη. Επιφυλασσομαι να σου απαντησω στο μελλον

3 Συντομα σχολια:
1) Το ασυλο εχει διττη φυση. Ειναι μεν νομικη εννοια, αλλα αποκταει πραγματικη υποσταση οταν εχει κατι να προστατευσει. Το ασυλο δεν ειναι απλα ασυλο γνωσης (που κατα τη γνωμη μου καταργειται εφοσον ολα τα προγραμματα σπουδων καθοριζονται απο την ΜΟΔΙΠ), ειναι ασυλο αγωνων και διεκδικησεων, που σημερα δυστυχως δεν υπαρχουν (εκτος ορισμενων μεμονωμενων εξαιρεσεων). Ο νομος λεει οτι η πρυτανεια μπορει να καλεσει τους μπατσους οποτε αυτη το κρινει. Αυτο το πραγμα το εκανε ομως ΜΟΝΟ οταν ηταν να σπασουν απεργιες (εργολαβικοι 2012, μπηκαν τα ΜΑΤ με εντολη Μυλοπουλου -πρωην πασοκ νυν ΣΥΡΙΖΑ) ή να καταστειλουν αγωνες (17 Νοεμβρη 2012 παλι με εντολη Μυλοπουλου, 10 Οκτωβρη 2014 ως η πρωτη δραση του Μητκα ως πρυτανη, που τελικα δεν μπηκαν αλλα η "προσκληση" υπηρξε).

Να εχουν ασυλο ή να μην εχουν? Εαν το εχουν χωρις να το εχουν, αυτοι θα χαιρονται οτι το εχουν και εμεις θα ξερουμε οτι δεν θα το εχουν
https://www.youtube.com/watch?v=l869XshiWS0

2) Με τους εαακιτες διαδηλωνες εναντια στα συμβουλια ιδρυματος (Οκτωβριος 2012, η πρωτη μου κινητοποιηση ως -τοτε- πρωτοετης φοιτητης στην οποια συμμετειχαν ολοι, εαακ αρεν κνε και ολες οι φυλες του Ισραηλ). Με εναν σμπαρο 2 τρυγονια. Απο τη μια αποκοβεις ενα αιτημα απο το συνολικο περιεχομενο, προσπαθωντας ετσι να δειξεις οτι ο νεος νομος ενσωματωνει φοιτητικα αιτηματα (λες και αυτα ειναι απλα μπουλετ σε πλαισια), απο την αλλη δειχνεις τις παλιες εποχες που ησουν και εσυ αγωνιστης εναντια στην τρισκαταρατη δεξια κυβερνηση του Σαμαρα , αρα σου δινεται η νομιμοποιηση να ψηφισεις 2 μνημονια, ενα ασφαλιστικο, εναν κοφτη, να κανεις 3-4 αξιολογησεις και να τα ψηφιζουν και τα "οχι-και-τοσο-χαζα-αστικα-κομματα". Γιαυτο ασε τους αγωνες που καναμε οι εαακιτες, δεν μπορεις να τους βαλεις στο χερι. Μην μου το παιζεις πως ο κοσμος αλλαζει νομοθετικα. Με καμια κυβερνηση δεν ξεπερνιεται η κριση. Να λες ότι τα συμβούλια ιδρύματος και αυτό που φέρνει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι διαφορετικό, είναι σαν να λες ότι άμα φύγει το ρόλο από την πτέρυγα και μπεί καγκελόπορτα θα ικανοποιηθούν τα αιτήματα

3) Ναι ο καπιταλισμος ειναι κακος, ναι μας καταπιεζει και μας γαμαει η ζωη και δεν ντρεπομαι να βγω να το πω.Ναι αυτος φταιει για ολα τα προβληματα του κοσμου (και μην μου πει καποιος οτι δεν φταιει ο καπιταλισμος που δεν σταυρωνει γκομενα. Ναι αυτος φταιει). Γιατι με/μας κατηγορεις που το λεμε? εχουμε γεμισει με τοσους απολογητες του καπιταλισμου που στο τελος η παρανοια θα γινει καθημερινοτητα. ΚΙ ΟΜΩΣ ΓΥΡΙΖΕΙ
« Last Edit: August 27, 2017, 01:46:50 am by Κονσερβοκούτης » Logged

Στα παλιά μας παπούτσια κι αν δε βρίσκονται
στους Ομήρους και στους Οβίδιους
ανθρώποι σαν και μας
provataki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3834



View Profile
Re: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
« Reply #23 on: August 27, 2017, 00:53:17 am »

Quote from: Κουτί Κονσέρβας on August 22, 2017, 19:23:26 pm
Κάθε συριζαίος που έχει ξετρυπώσει εδώ πέρα να γυρίσει στην τρύπα του. Άνθρωπος που ακόμα εν έτει 2017 υποστηρίζει αυτούς που συνεχίζουν μια πολιτική που μας καταστρέφει δεν έχουν λόγο ύπαρξης σε αυτόν τον πλανήτη. Τώρα που τα πτυχία θα γίνουν 3+2 βγες να πας να δουλέψεις με τρεις και εξήντα.

Τί να πεις για άνθρωπο που εν έτει 2017, σε λίγο 2018, έχει υιοθετήσει το κονσερβοκούτι στο δημόσιο λόγο του - έστω και για πλάκα.
Πόσο μάλλον που το κεφάλι του είναι κονσερβοκούτι. Πάει το είδος μας πίσω και δεν έχει λόγο ύπαρξης σε αυτόν τον πλανήτη.

Αλλά ας ξεπεράσουμε λίγο τα παραπάνω  Cheesy. Θα σε παρακαλούσα να μας πεις και ένα θετικό στοιχείο της "Μπολόνια". Εκτός από τους πύργους και τις μακαρονάδες της.


Logged

bay bay timy.
ChrisKaloy-Kakou
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 554


View Profile
Re: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
« Reply #24 on: August 27, 2017, 19:00:31 pm »

Quote
Θα σε παρακαλούσα να μας πεις και ένα θετικό στοιχείο της "Μπολόνια". Εκτός από τους πύργους και τις μακαρονάδες της.

Ρε, είναι δύσκολο αυτό που ρωτάς. Επειδή η Μπολόνια, όπως και κάθε νόμος, έχει αρχή, μέση, τέλος, δομή, συγκεκριμένη λογική. Ότι γράφει εκεί μέσα βασίζεται σε μια κεντρική λογική του τι θέλει να κάνει η ΕΕ με τα πανεπιστήμια. Άρα, αν δε συμφωνείς με αυτή τη λογική, δε συμφωνείς και με όλα τα υπόλοιπα ακριβώς επειδή πηγάζουν από την κεντρική λογική με την οποία διαφωνείς.

Στη Μπολόνια ουσιαστικά, η ΕΕ παίρνει πράγματα τα οποία αν τα δεις από μόνα τους ως αξίες δεν είναι άσχημα (πχ Δια βίου Μάθηση). Απλά τα χρησιμοποιεί με βάση την κεντρική λογική της που είναι το να βγάλει λεφτά από το πανεπιστήμιο, τους μελλοντικούς εργαζόμενους, όσους δουλεύουν ήδη στα πανεπιστήμια, την έρευνα, τα ΠΣ, οπότε η Δια Βίου Μάθηση για παράδειγμα μετατρέπεται σε μηχανισμό επανακατάρτησης ώστε να προωθηθεί η ελαστασφάλεια στη δουλειά, να παίρνουν τις καλύτερες δουλειές αυτοί που έχουν να πληρώνουν σεμινάρια μια ζωή και να κόβεται η γνώση σε κομμάτια.

Άρα τελικά ακόμα κι αν δεις μια ιδέα που θα μπορούσε να είναι καλή, αυτή ενσωματώνεται στους γενικούς στόχους και διαστρεβλώνεται δημιουργώντας ένα τερατούργημα.
Logged
vanhelsing
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 516


Sounds like I have nothing to worry about.


View Profile
Re: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
« Reply #25 on: August 27, 2017, 20:30:55 pm »

παιδια θελω να ρωτησω κατι λιγο ασχετο
στον νομο υπαρχει καμια προβλεψη αν εχεις δωσει ενα μαθημα πολλες φορες (6-7) και εχεις κοπει ενω ειναι το τελευταιο σου (αφου εχεις παρουσιασει διπλωματικη) να εξεταστεις απο επιτροπη η κατι τελος παντων;
Αν ξερει καποιος κατι ας βοηθησει παρακαλω
ευχαριστω
Logged
Κονσερβοκούτης
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 140


35χρονος χουλιγκαν


View Profile
Re: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
« Reply #26 on: August 28, 2017, 12:30:25 pm »

Για το πόσες φορές έχεις κοπεί έχει να κάνει περισσότερο με τους εσωτερικούς κανονισμούς του ιδρύματος και όχι με τον νόμο. Δεν έχω υπόψιν μου κάποια τροποποιηση του νόμου
Logged

Στα παλιά μας παπούτσια κι αν δε βρίσκονται
στους Ομήρους και στους Οβίδιους
ανθρώποι σαν και μας
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...