• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 17:41:30 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 17:41:30 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Απορίες σχετικά με την εξ...
by Konlefk
[Today at 15:45:03]

Σαν Σήμερα...
by tartoufos
[Today at 14:31:16]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by tartoufos
[Today at 04:12:19]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by tartoufos
[December 18, 2025, 17:32:09 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by chatzikys
[December 18, 2025, 16:50:50 pm]

Τα δύο πρόσωπα του Γιάννη...
by Elliot Alderson
[December 18, 2025, 13:24:33 pm]

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ...
by tartoufos
[December 18, 2025, 01:25:35 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by chatzikys
[December 17, 2025, 20:07:35 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[December 17, 2025, 12:04:06 pm]

[ΟΔΕ] Γενικές απορίες,ασκ...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:14:18 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:12:27 pm]

πώληση παλμογράφου και πο...
by botrinis
[December 16, 2025, 21:59:34 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by tartoufos
[December 16, 2025, 21:54:47 pm]

Υποτιμημένες για εσάς ται...
by tartoufos
[December 16, 2025, 12:28:56 pm]

Αναγνωριση μαθηματων
by The Web
[December 15, 2025, 12:33:40 pm]

Αιτήσεις ορκωμοσίας επανα...
by Elliot Alderson
[December 14, 2025, 15:18:37 pm]

Δυσκολία με την Φυσική στ...
by Mr Watson
[December 13, 2025, 22:37:02 pm]

Υποβολή αιτήσεων Erasmus+...
by PolarBear
[December 13, 2025, 21:01:46 pm]

Η μάστιγα των Ρευματοκλοπ...
by chatzikys
[December 13, 2025, 09:53:40 am]

Ανοίξαν οι αιτήσεις για Π...
by Διάλεξις
[December 11, 2025, 15:46:21 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10245
Latest: Papakas
Stats
Total Posts: 1429588
Total Topics: 31878
Online Today: 593
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 17
Guests: 183
Total: 200
gabonstv
AcDimitri
femanak
ellimoschou
amoinick
DimitrisKost
jimalexoud
maria_sf8
dimitris papadimitriou
marios02
kstavroulis
giorgosth
fpap
Lazzaross
ThanosKoutsoump
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Παρα-φόρουμ > Σχετικά με το THMMY.gr (Moderator: PolarBear) > Αστεράκια MOD και ADMIN
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Αστεράκια MOD και ADMIN  (Read 1274 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Αστεράκια MOD και ADMIN
« on: August 17, 2006, 13:17:27 pm »

Τόσο καιρό που βλέπω τα αστεράκια των MOD και των ADMIN κάτι με χαλούσε. Είναι λίγο πιο μεγάλα απο των κανονικών χρηστών και κάθονται κάπως άχαρα κάτω απο το νικ. Τα ξαναέκανα λίγο.

Δεν ξέρω αν σας αρέσουν.
« Last Edit: August 17, 2006, 13:26:48 pm by 911 » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
poly1
Guest
Re: Αστεράκια MOD και ADMIN
« Reply #1 on: August 17, 2006, 13:18:22 pm »

Πολυ ομορφα! Καλη ιδεα Larry Smiley
Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Απ: Αστεράκια MOD και ADMIN
« Reply #2 on: August 17, 2006, 13:27:52 pm »

Συμφωνώ με την αλλαγή. Λάρρυ βάλε και κανένα effect! Wink
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Αστεράκια MOD και ADMIN
« Reply #3 on: August 17, 2006, 13:32:46 pm »

Τι να βάλω. Άσχετίλας είμαι  Tongue .


Με μολύβι τα έκανα χαχαχαχα. Τι εφέ να βάλω σε 12χ12 πίξελ! Θα γίνει οίκος ανοχής!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Αστεράκια MOD και ADMIN
« Reply #4 on: August 17, 2006, 15:24:53 pm »

βαλε μια μπάλα που αναβοσβήνει (όπως είχαν παλιά οι ντίσκο)
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Αστεράκια MOD και ADMIN
« Reply #5 on: August 17, 2006, 15:35:15 pm »

ναι δισκόμπαλα και προβολείς!  Shocked  Grin  Grin  Grin  Grin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...