• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
December 14, 2025, 21:59:26 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
December 14, 2025, 21:59:26 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αιτήσεις ορκωμοσίας επανα...
by Elliot Alderson
[Today at 15:18:37]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by RivenT
[Today at 04:25:25]

Δυσκολία με την Φυσική στ...
by Mr Watson
[December 13, 2025, 22:37:02 pm]

Υποβολή αιτήσεων Erasmus+...
by PolarBear
[December 13, 2025, 21:01:46 pm]

Η μάστιγα των Ρευματοκλοπ...
by chatzikys
[December 13, 2025, 09:53:40 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Mr Watson
[December 12, 2025, 22:51:30 pm]

Ανοίξαν οι αιτήσεις για Π...
by Διάλεξις
[December 11, 2025, 15:46:21 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by PolarBear
[December 11, 2025, 12:40:04 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[December 11, 2025, 07:50:35 am]

Έναρξη και Λήξη Χειμερινο...
by PolarBear
[December 10, 2025, 19:50:15 pm]

Δηλώσεις μαθημάτων επί δι...
by Mr Watson
[December 10, 2025, 12:03:25 pm]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by sassi
[December 09, 2025, 12:45:30 pm]

[ΑΣΗΕ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[December 08, 2025, 17:54:39 pm]

[Σύγχρονα Ενεργειακά Συστ...
by Mr Watson
[December 08, 2025, 17:02:59 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Elliot Alderson
[December 05, 2025, 20:35:09 pm]

Οδηγοί ΕΛΕΜΚΟ
by MaGill
[December 05, 2025, 10:52:15 am]

[Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ] ...
by Nikos_313
[December 04, 2025, 19:20:58 pm]

[ΣΦ ΗΛ-ΜΗΧ] Υποστηρίζουμε...
by Aris★
[December 03, 2025, 14:45:45 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by tartoufos
[December 03, 2025, 14:17:34 pm]

Απορίες σχετικά με την εξ...
by tony stank
[December 03, 2025, 12:56:55 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10242
Latest: nimuser123
Stats
Total Posts: 1429529
Total Topics: 31876
Online Today: 530
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 16
Guests: 404
Total: 420
PolarBear
ThanosKoutsoump
alexter
illupo_kd
basilis pol
gpapmtb
gpap
stefanos hios
nickvas24
jimalexoud
Randomuser762
chris123
tasosl
dimkon
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Παρα-φόρουμ > Σχετικά με το THMMY.gr (Moderator: PolarBear) > Αστεράκια MOD και ADMIN
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Αστεράκια MOD και ADMIN  (Read 1260 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Αστεράκια MOD και ADMIN
« on: August 17, 2006, 13:17:27 pm »

Τόσο καιρό που βλέπω τα αστεράκια των MOD και των ADMIN κάτι με χαλούσε. Είναι λίγο πιο μεγάλα απο των κανονικών χρηστών και κάθονται κάπως άχαρα κάτω απο το νικ. Τα ξαναέκανα λίγο.

Δεν ξέρω αν σας αρέσουν.
« Last Edit: August 17, 2006, 13:26:48 pm by 911 » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
poly1
Guest
Re: Αστεράκια MOD και ADMIN
« Reply #1 on: August 17, 2006, 13:18:22 pm »

Πολυ ομορφα! Καλη ιδεα Larry Smiley
Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Απ: Αστεράκια MOD και ADMIN
« Reply #2 on: August 17, 2006, 13:27:52 pm »

Συμφωνώ με την αλλαγή. Λάρρυ βάλε και κανένα effect! Wink
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Αστεράκια MOD και ADMIN
« Reply #3 on: August 17, 2006, 13:32:46 pm »

Τι να βάλω. Άσχετίλας είμαι  Tongue .


Με μολύβι τα έκανα χαχαχαχα. Τι εφέ να βάλω σε 12χ12 πίξελ! Θα γίνει οίκος ανοχής!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Αστεράκια MOD και ADMIN
« Reply #4 on: August 17, 2006, 15:24:53 pm »

βαλε μια μπάλα που αναβοσβήνει (όπως είχαν παλιά οι ντίσκο)
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Αστεράκια MOD και ADMIN
« Reply #5 on: August 17, 2006, 15:35:15 pm »

ναι δισκόμπαλα και προβολείς!  Shocked  Grin  Grin  Grin  Grin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...