• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 16:13:30 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 16:13:30 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[Today at 13:25:49]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[Today at 09:51:26]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by Nikos_313
[Today at 01:40:22]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[Today at 01:30:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:04:15]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:59:05]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[July 30, 2025, 14:19:11 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Διάλεξις
[July 29, 2025, 01:00:00 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427640
Total Topics: 31739
Online Today: 142
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 13
Guests: 95
Total: 108
stefpapa21
George_RT
stefanos hios
A-TheITGuy
kouf
stavrospk
antwnis
parzival
tzortzis
Λέσχη Επιστημόνων
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 8ο Εξάμηνο > Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά > AVR Εποχή > [Μικρο ΙΙ] Επικαιρότητα και Απορίες απο παλαιότερες χρονιές
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 22 Go Down Print
Author Topic: [Μικρο ΙΙ] Επικαιρότητα και Απορίες απο παλαιότερες χρονιές  (Read 45615 times)
mendelita
Καταστραμμένος
********
Posts: 8448


will you be my guinea pig?


View Profile
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #75 on: June 16, 2008, 21:33:10 pm »


Ο ADC χρησιμοποιεί τα pins του PORTF αν θυμάμαι καλά. Δες στο αρχείο I/O προς το τέλος λέει αναλυτικά όλα τα ports τι άλλη λειτουργία κάνουν. Smiley
Logged

It's impossible to kiss your own elbow.
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #76 on: June 17, 2008, 00:27:58 am »

Ευχαριστώ.

Λοιπόν:

1. Στον ADC ποιο mode χρησιμοποιούμε; Το Single Convertion Mode ή το Free Running Mode;
2. Έστω:

Code:
.org 0x0000
rjmp reset
 
.org 0x000E
rjmp ADC_ISR
 
reset:
ldi r16, low(RAMEND)
out SPL, r16
ldi r16, high(RAMEND)
out SPH, r16

ldi r16, 0
out ADMUX, r16
ldi r16, 0b11101101
out ADCSR, r16
 
sei
 
loop:
rjmp loop
 
ADC_ISR:

in r16, SREG
push r16
push r17
 
in r16, ADCL
in r17, ADCH

//και διάφορες εντολές

pop r17
pop r16
out SREG, r16


reti


κάπως έτσι ρουφάμε;

3. Όταν λέει συνδεσμολογία τι θα πούμε; Ότι βάζω το Vref σε εκείνο το pin, την τάση εισόδου στο άλλο;

4. Αυτό με τα 12bit ένω ο δικός μας κάνει 10bit τι κάνουμε;

Θένκς Cheesy
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #77 on: June 17, 2008, 00:31:27 am »

Αααααααααα και τι είναι αυτό το polling?

Κανονικά έπρεπε να ήταν τα μίκρο ΙΙ στο ίδιο εξάμηνο με τα μίκρο Ι. Τζάμπα τα ξεχνάμε.

« Last Edit: June 17, 2008, 00:45:27 am by Larry_Flynt » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Azdul
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 97


it's a long long night


View Profile
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #78 on: June 17, 2008, 01:01:11 am »

Να κάνω μία ψιλοάσχετη ερώτηση...αμα π.χ. χρησιμοποιούμε τον Timer0 με ένα μικρό prescaling σε normal mode και έχουμε ενεργοποιήσει το OCIE0 τότε αν τη στιγμή που γράφουμε την εντολή sei ο TCNT0 είναι ακομά στο μηδέν τότε μετά απο μερικούς κύκλους(δηλαδή μόλις ο TCNT0 γίνει μονάδα ) θα έχουμε interrupt??Δηλαδή πρέπει να έχουμε προνοήσει να είναι τουλάχιστον 1 ο TCNT όταν ενεργοποιούμε τις διακοπές?
Logged

My one regret in life is that I am not someone else.
jeffaldo
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 803



View Profile WWW
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #79 on: June 17, 2008, 01:15:33 am »

Quote from: Larry_Flynt on June 17, 2008, 00:31:27 am
Αααααααααα και τι είναι αυτό το polling?


δες σελιδες 46-47/intro2
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #80 on: June 17, 2008, 01:35:00 am »

Δηλαδή είναι όταν περιμένουμε με πατέντα να μας γίνει κανα PIN από 0 σε 1 ή το ανάποδο; Αυτό που κάναμε στα μίκρο Ι για να διαβάζουμε τα διακοπτάκια;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Mendoza
Guest
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #81 on: June 17, 2008, 03:02:06 am »

nai,koitame pote tha ginei kapoio ap ayta 1,ayto einai polling!

Tora i diki moy aporia,pos sto kalo orizoume tasi anaforas??pos to kanoume ayto??
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #82 on: June 17, 2008, 03:22:55 am »

Βάζουμε στον αντίστοιχο ακροδέκτη την τάση που θέλουμε για αναφορά. Νομίζω είναι ο ΑREF και πρέπει να ορίσεις μέσω του ADMUX οτι έχεις εξωτερική αναφορά.

Αν και απ' οτι βλέπω μπορείς να πειράξεις και το gain αν έχεις differential input.

Για τον prescaler κατάλαβα πως ανάλογα τη συχνότητα που έχει το μηχανάκι μας ορίζουμε κατάλληλη τιμή στον ADCSRA για να βγαίνουμε στα 50 - 200ΚΗz. Αν έχουμε χρονισμό 4MHz βάζουμε 32 και καταλήγουμε σε 125KHz.
« Last Edit: June 17, 2008, 03:28:23 am by Larry_Flynt » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
l0v3null
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 420


τι λεει θα παμε καμια....ΒΒΒβββόλτα?


View Profile
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #83 on: June 17, 2008, 15:09:10 pm »

Quote from: Azdul on June 17, 2008, 01:01:11 am
Να κάνω μία ψιλοάσχετη ερώτηση...αμα π.χ. χρησιμοποιούμε τον Timer0 με ένα μικρό prescaling σε normal mode και έχουμε ενεργοποιήσει το OCIE0 τότε αν τη στιγμή που γράφουμε την εντολή sei ο TCNT0 είναι ακομά στο μηδέν τότε μετά απο μερικούς κύκλους(δηλαδή μόλις ο TCNT0 γίνει μονάδα ) θα έχουμε interrupt??Δηλαδή πρέπει να έχουμε προνοήσει να είναι τουλάχιστον 1 ο TCNT όταν ενεργοποιούμε τις διακοπές?

To ΟCIE0 συμβαινει για Compare Match κοινως βλεπε OCR, τωρα αν ενεργοποιειται και στο OVF δεν ειμαι βεβαιος αλλα αυτο που λες δεν ισχυει....

P.S Μη τρελενεστε με λεπτομερειες,..κωδικα σε χαρτι γραφεις.....
Logged

Τhis is my reality and YOU are a guest!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #84 on: June 17, 2008, 15:14:54 pm »

Υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιήσουμε του timers εκτός απο CTC με τον OCR για OCIE?

Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
l0v3null
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 420


τι λεει θα παμε καμια....ΒΒΒβββόλτα?


View Profile
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #85 on: June 17, 2008, 15:50:15 pm »

Δε νομιζω,.....εγω παλι αναρωτιεμαι....για ποιο λογο κανουμε αφαιρεσεις και χαζομαρες με OVF interrupts μονο και μονο για να χρησιμοποιησουμε normal mode και δε χρησιμοποιουμε ομορφα κι ωραια CTC?......θα μου λυσει κανεις την απορια?....

Ακυρο βλεπω εδω σε πινακακι για COM εχει και Normal και CTC και PWM....
« Last Edit: June 17, 2008, 16:10:41 pm by l0v3null » Logged

Τhis is my reality and YOU are a guest!
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #86 on: June 17, 2008, 16:57:18 pm »

Στον αναλογικό συγκριτή στην προτελευταία σελίδα τι κάνει; Γιατί ανακατεύεται με τις διακοπές αφού χρησιμοποιεί σημαίες; Στην τελευταία σελίδα εκεί με τον temp τι κάνει πάλι; Help! :'(
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Mendoza
Guest
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #87 on: June 17, 2008, 17:00:37 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on June 17, 2008, 16:57:18 pm
Στον αναλογικό συγκριτή στην προτελευταία σελίδα τι κάνει; Γιατί ανακατεύεται με τις διακοπές αφού χρησιμοποιεί σημαίες; Στην τελευταία σελίδα εκεί με τον temp τι κάνει πάλι; Help! :'(
ela nte!!to diagrama deixnei oti kanei polling sto ACO,to programma omos kanei sto ACI!!
« Last Edit: June 17, 2008, 17:02:50 pm by Bo@rD-RiDeR » Logged
Mendoza
Guest
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #88 on: June 17, 2008, 17:02:29 pm »

Επισης στις εξετασεις θα βαζουμε στην στοιβα τον SREG σε μια διακοπη η οχι??
Στις 9 ασκησεις δεν το κανει!Στα παραδειγματα ων διαφανιων μερικες φορες το κανει..
Logged
l0v3null
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 420


τι λεει θα παμε καμια....ΒΒΒβββόλτα?


View Profile
Re: Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά >> Γενικά
« Reply #89 on: June 17, 2008, 17:19:17 pm »

Πρεπει να ξερεις αν οι εντολες που θα χρησιμοποιησεις τον μεταβαλλουν...οποτε για να μη μπλεκεις βαζε τον παντα,....τζαμπα ειναι.......
Logged

Τhis is my reality and YOU are a guest!
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 22 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...