• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 09:01:16 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 09:01:16 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 13
Guests: 92
Total: 105
Theislander
alexiosmara
astakos1
dmoral
Geoth
ALeXLe
ekyriakos
stefpapa21
Alex Kosmas
georkala
PeriklisL
Gray139
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, tzortzis) > [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Συζήτηση για την εξεταστική του Σεπτεμβρίου 2015
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Συζήτηση για την εξεταστική του Σεπτεμβρίου 2015  (Read 3637 times)
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Συζήτηση για την εξεταστική του Σεπτεμβρίου 2015
« on: October 06, 2015, 21:21:10 pm »

Σας είχαμε προειδοποιήσει μεσα στην τάξη όταν γράφατε οτι οι εξόφθαλμες αντιγραφές εξοργίζουν τους διορθωτές. Εχουμε ανακαλύψει παραπάνω απο 3 ζευγη γραπτών που είναι ακριβώς ίδια: μεταβλητές, προτάσεις, σχήματα, στα λαθη, ακόμα και πως ειναι τοποθετημένοι οι τύποι πανω στο φυλλο - στην ίδια θεση. Ακόμα και αν είναι σε διαφορετική αίθουσα: εύκολα πλεον μπορουν να αντιγράψουν απο χαρτιά στην τουλέτα ή με smartphone, ισως.


Οι εξόφθαλμες αντιγραφές μεταφράζονται σε κοροιδία στη μουρη των διορθωτών/διδασκόντων και θα αντιμετωπιστούν αναλόγως. Το λέω για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως, αν αντιγράψατε μην κανετε τον κόπο να ερθετε να δειτε το γραπτό σας.

_________________________________________________ _________________________________________________ ________________

Το παρόν topic προέκυψε από το διαχωρισμό των μηνυμάτων στο topic:


https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=62705.new#new

« Last Edit: October 18, 2015, 19:56:34 pm by Firkraag » Logged

raf
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 130


do it well...!


View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
« Reply #1 on: October 06, 2015, 21:34:56 pm »

πέρα από το δυσάρεστο γεγονός...πότε θα βγούν τα αποτελέσματα?
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
« Reply #2 on: October 06, 2015, 22:17:48 pm »

Quote from: raf on October 06, 2015, 21:34:56 pm
πέρα από το δυσάρεστο γεγονός...πότε θα βγούν τα αποτελέσματα?

απο βδομάδα, τα ξαναλέμε σχετικα

Logged

c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
« Reply #3 on: October 06, 2015, 22:57:12 pm »

Ποιος διορθώνει; Για να δω δηλαδή ποιος εξοργίζεται
Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
« Reply #4 on: October 09, 2015, 19:30:38 pm »

Ανάλυση Βαθμών Πεδίου 2 Σεπτέμβριος 2015

PS1 Αν υπάρχει κάποιο λάθος δεν έγινε εσκεμένα απλά τα έβαλα χειροκίνητα στο Excel. Επίσης δεν ξέρω ποιο είναι το κατάλληλο τόπικ. Ας μετακινηθεί αν δεν πάει εδώ
PS2 Στο pdf είναι τα αποτελέσματα της ανάλυσης και στο excel τα data

Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
VPap
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 137



View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
« Reply #5 on: October 09, 2015, 20:00:27 pm »

Εγω θα ηθελα να δω και πως πηγαν οι βαθμολογιες σε καθε θεμα ξεχωριστα, κυριως για το 3 Tongue
Logged
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
« Reply #6 on: October 09, 2015, 20:03:12 pm »

Quote from: VPap on October 09, 2015, 20:00:27 pm
Εγω θα ηθελα να δω και πως πηγαν οι βαθμολογιες σε καθε θεμα ξεχωριστα, κυριως για το 3 Tongue
Δεν έχω πρόσβαση σε τέτοια δεδομένα. Ότι βγήκε στους πίνακες ανακοινώσεων...
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
VPap
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 137



View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
« Reply #7 on: October 09, 2015, 20:30:02 pm »

Quote from: Give_Life_Back on October 09, 2015, 20:03:12 pm
Quote from: VPap on October 09, 2015, 20:00:27 pm
Εγω θα ηθελα να δω και πως πηγαν οι βαθμολογιες σε καθε θεμα ξεχωριστα, κυριως για το 3 Tongue
Δεν έχω πρόσβαση σε τέτοια δεδομένα. Ότι βγήκε στους πίνακες ανακοινώσεων...
καλα ναι, το λεω για να μας διαφωτισει σχετικα για το θεμα ο Karaμazoβ πχ.
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
« Reply #8 on: October 09, 2015, 21:28:17 pm »

Quote from: VPap on October 09, 2015, 20:30:02 pm
Quote from: Give_Life_Back on October 09, 2015, 20:03:12 pm
Quote from: VPap on October 09, 2015, 20:00:27 pm
Εγω θα ηθελα να δω και πως πηγαν οι βαθμολογιες σε καθε θεμα ξεχωριστα, κυριως για το 3 Tongue
Δεν έχω πρόσβαση σε τέτοια δεδομένα. Ότι βγήκε στους πίνακες ανακοινώσεων...
καλα ναι, το λεω για να μας διαφωτισει σχετικα για το θεμα ο Karaμazoβ πχ.



Το θέμα με το μεγαλύτερο ποσοστό αποτυχίας ηταν το 2ο. Δηλαδη πολλά 0/3.

Μεσα στο ΣΚ θα γραψω σε ποιες ασκήσεις βιβλιου και φυλλαδίου αντιστοιχούσαν τα θεματα.
Logged

nvog1993
Θαμώνας
****
Posts: 459


View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
« Reply #9 on: October 18, 2015, 16:11:37 pm »

Έχει περαστεί σε κανέναν ο βαθμός του Σεπτεμβρίου?
Logged
PureForm
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 520


View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
« Reply #10 on: October 18, 2015, 16:48:15 pm »

οχι
Logged
απλυτος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1317



View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
« Reply #11 on: October 18, 2015, 17:15:39 pm »

Quote from: Karaμazoβ on October 06, 2015, 21:21:10 pm
Σας είχαμε προειδοποιήσει μεσα στην τάξη όταν γράφατε οτι οι εξόφθαλμες αντιγραφές εξοργίζουν τους διορθωτές. Εχουμε ανακαλύψει παραπάνω απο 3 ζευγη γραπτών που είναι ακριβώς ίδια: μεταβλητές, προτάσεις, σχήματα, στα λαθη, ακόμα και πως ειναι τοποθετημένοι οι τύποι πανω στο φυλλο - στην ίδια θεση. Ακόμα και αν είναι σε διαφορετική αίθουσα: εύκολα πλεον μπορουν να αντιγράψουν απο χαρτιά στην τουλέτα ή με smartphone, ισως.


Οι εξόφθαλμες αντιγραφές μεταφράζονται σε κοροιδία στη μουρη των διορθωτών/διδασκόντων και θα αντιμετωπιστούν αναλόγως. Το λέω για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως, αν αντιγράψατε μην κανετε τον κόπο να ερθετε να δειτε το γραπτό σας.





επειδή καλό είναι τα παράπονα να εκφράζονται αμφιπλεύρως..

Ακούστηκαν έντονα παράπονα από παιδιά για την διόρθωση και τη συμπεριφορά των διορθωτών σε πεδίο Ι και πεδίο ΙΙ. Δεν θέλω να αναφέρω περιστατικά και πρόσωπα, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή δεν έχει αξία. Αλλά το διαταύτα είναι οτι η συμπεριφορά του Καταρτζή κυρίως ήταν εξοργιστική-προσβλητική σε πάρα πολλές περιπτώσεις. (αναφέρθηκαν τουλάχιστον 3 ξεχωριστές περιπτώσεις) Καλό είναι οι καθηγητές να μαζευτούν λίγο και να μην αντιμετωπίζουν τους φοιτητές σαν σκουπίδια, ειδικά σε μαθήματα αντικειμενικά δύσκολα που τα ποσοστά επιτυχίας είναι εξαιρετικά χαμηλά (περίπου 25%)
Logged

http://arage-e-a-a-k.blogspot.gr/
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
« Reply #12 on: October 18, 2015, 17:28:18 pm »

Quote from: απλυτος on October 18, 2015, 17:15:39 pm
Quote from: Karaμazoβ on October 06, 2015, 21:21:10 pm
Σας είχαμε προειδοποιήσει μεσα στην τάξη όταν γράφατε οτι οι εξόφθαλμες αντιγραφές εξοργίζουν τους διορθωτές. Εχουμε ανακαλύψει παραπάνω απο 3 ζευγη γραπτών που είναι ακριβώς ίδια: μεταβλητές, προτάσεις, σχήματα, στα λαθη, ακόμα και πως ειναι τοποθετημένοι οι τύποι πανω στο φυλλο - στην ίδια θεση. Ακόμα και αν είναι σε διαφορετική αίθουσα: εύκολα πλεον μπορουν να αντιγράψουν απο χαρτιά στην τουλέτα ή με smartphone, ισως.


Οι εξόφθαλμες αντιγραφές μεταφράζονται σε κοροιδία στη μουρη των διορθωτών/διδασκόντων και θα αντιμετωπιστούν αναλόγως. Το λέω για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως, αν αντιγράψατε μην κανετε τον κόπο να ερθετε να δειτε το γραπτό σας.


επειδή καλό είναι τα παράπονα να εκφράζονται αμφιπλεύρως..

Ακούστηκαν έντονα παράπονα από παιδιά για την διόρθωση και τη συμπεριφορά των διορθωτών σε πεδίο Ι και πεδίο ΙΙ. Δεν θέλω να αναφέρω περιστατικά και πρόσωπα, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή δεν έχει αξία. Αλλά το διαταύτα είναι οτι η συμπεριφορά του Καταρτζή κυρίως ήταν εξοργιστική-προσβλητική σε πάρα πολλές περιπτώσεις. (αναφέρθηκαν τουλάχιστον 3 ξεχωριστές περιπτώσεις) Καλό είναι οι καθηγητές να μαζευτούν λίγο και να μην αντιμετωπίζουν τους φοιτητές σαν σκουπίδια, ειδικά σε μαθήματα αντικειμενικά δύσκολα που τα ποσοστά επιτυχίας είναι εξαιρετικά χαμηλά (περίπου 25%)





Ο Κανταρτζής δε γραφει σε αυτο το φόρουμ.



Για το κυρίως τωρα, να λεμε συγκεκριμένα, σε ποια σημεία η συμπεριφορά η δικιά μου (ή του Αμανατιάδη που ειναι και φίλος μου) ήταν προσβλητική-εξοργιστική. Για να μην αιωρούνται πράγματα ετσι. Εχει και παρα πολυ μάλιστα αξια.
Logged

απλυτος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1317



View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
« Reply #13 on: October 18, 2015, 17:47:37 pm »

Quote from: Karaμazoβ on October 18, 2015, 17:28:18 pm
Quote from: απλυτος on October 18, 2015, 17:15:39 pm
Quote from: Karaμazoβ on October 06, 2015, 21:21:10 pm
Σας είχαμε προειδοποιήσει μεσα στην τάξη όταν γράφατε οτι οι εξόφθαλμες αντιγραφές εξοργίζουν τους διορθωτές. Εχουμε ανακαλύψει παραπάνω απο 3 ζευγη γραπτών που είναι ακριβώς ίδια: μεταβλητές, προτάσεις, σχήματα, στα λαθη, ακόμα και πως ειναι τοποθετημένοι οι τύποι πανω στο φυλλο - στην ίδια θεση. Ακόμα και αν είναι σε διαφορετική αίθουσα: εύκολα πλεον μπορουν να αντιγράψουν απο χαρτιά στην τουλέτα ή με smartphone, ισως.


Οι εξόφθαλμες αντιγραφές μεταφράζονται σε κοροιδία στη μουρη των διορθωτών/διδασκόντων και θα αντιμετωπιστούν αναλόγως. Το λέω για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως, αν αντιγράψατε μην κανετε τον κόπο να ερθετε να δειτε το γραπτό σας.


επειδή καλό είναι τα παράπονα να εκφράζονται αμφιπλεύρως..

Ακούστηκαν έντονα παράπονα από παιδιά για την διόρθωση και τη συμπεριφορά των διορθωτών σε πεδίο Ι και πεδίο ΙΙ. Δεν θέλω να αναφέρω περιστατικά και πρόσωπα, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή δεν έχει αξία. Αλλά το διαταύτα είναι οτι η συμπεριφορά του Καταρτζή κυρίως ήταν εξοργιστική-προσβλητική σε πάρα πολλές περιπτώσεις. (αναφέρθηκαν τουλάχιστον 3 ξεχωριστές περιπτώσεις) Καλό είναι οι καθηγητές να μαζευτούν λίγο και να μην αντιμετωπίζουν τους φοιτητές σαν σκουπίδια, ειδικά σε μαθήματα αντικειμενικά δύσκολα που τα ποσοστά επιτυχίας είναι εξαιρετικά χαμηλά (περίπου 25%)





Ο Κανταρτζής δε γραφει σε αυτο το φόρουμ.



Για το κυρίως τωρα, να λεμε συγκεκριμένα, σε ποια σημεία η συμπεριφορά η δικιά μου (ή του Αμανατιάδη που ειναι και φίλος μου) ήταν προσβλητική-εξοργιστική. Για να μην αιωρούνται πράγματα ετσι. Εχει και παρα πολυ μάλιστα αξια.

το εξοργιστική-προσβλητική πάει στον Καταρτζή. το κυριως παει και για τον Αντωνοπουλο κι οχι σ εσενα η το αλλο παιδι. Για τους μεταπτυχιακούς δεν αναφέρθηκε κάποιο ιδιαίτερο παράπονο. Το οτι δεν εχει λογαριασμό στο φορουμ δεν έχει σημασία, το γράφω για να το δουν άτομα της σχολής. Αν αποφασιστεί θα του κοινοποιηθούν τα όποια παράπονα στο γραφείο του. Τα περιστατικά με τον Καταρτζή είναι διασταυρωμένα και ειπωμένα από άτομα που ήταν παρόντες.

αν κάτι αγγίζει κάποιον μεταπτυχιακό είναι το παρακάτω, το οποίο δεν ειναι διασταυρωμένο οπότε το παραθέτω με καθε επιφυλαξη

ένα παιδί δεν μπόρεσε να δει το γραπτό του, επειδή όπως του είπαν ήδη το έχουν δει πάρα πολλοί. αυτός απάντησε οτι έρχεται από αλλη πόλη γι αυτο το σκοπο κι αν οντως ήταν τοσοι πολλοι αυτοι που θα ερχονταν για να δουν γραπτο επρεπε να υπάρχει μια σχετικη πρόβλεψη, όπως π.χ. δύο μέρες για τα γραπτα αντι για μια. σε καθε περιπτωση αυτος που ερχεται εντος της προθεσμιας, δεν γινεται να του αρνειται η δυνατοτητα να δει το γραπτο του, ειδικα εφοσον υπαρχει η δυσκολια της μετακινησης. τελικά δεν μπόρεσε να δει το γραπτό του.
« Last Edit: October 18, 2015, 17:51:01 pm by απλυτος » Logged

http://arage-e-a-a-k.blogspot.gr/
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
« Reply #14 on: October 18, 2015, 18:03:11 pm »

Quote from: απλυτος on October 18, 2015, 17:47:37 pm
Quote from: Karaμazoβ on October 18, 2015, 17:28:18 pm
Quote from: απλυτος on October 18, 2015, 17:15:39 pm
Quote from: Karaμazoβ on October 06, 2015, 21:21:10 pm
Σας είχαμε προειδοποιήσει μεσα στην τάξη όταν γράφατε οτι οι εξόφθαλμες αντιγραφές εξοργίζουν τους διορθωτές. Εχουμε ανακαλύψει παραπάνω απο 3 ζευγη γραπτών που είναι ακριβώς ίδια: μεταβλητές, προτάσεις, σχήματα, στα λαθη, ακόμα και πως ειναι τοποθετημένοι οι τύποι πανω στο φυλλο - στην ίδια θεση. Ακόμα και αν είναι σε διαφορετική αίθουσα: εύκολα πλεον μπορουν να αντιγράψουν απο χαρτιά στην τουλέτα ή με smartphone, ισως.


Οι εξόφθαλμες αντιγραφές μεταφράζονται σε κοροιδία στη μουρη των διορθωτών/διδασκόντων και θα αντιμετωπιστούν αναλόγως. Το λέω για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως, αν αντιγράψατε μην κανετε τον κόπο να ερθετε να δειτε το γραπτό σας.


επειδή καλό είναι τα παράπονα να εκφράζονται αμφιπλεύρως..

Ακούστηκαν έντονα παράπονα από παιδιά για την διόρθωση και τη συμπεριφορά των διορθωτών σε πεδίο Ι και πεδίο ΙΙ. Δεν θέλω να αναφέρω περιστατικά και πρόσωπα, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή δεν έχει αξία. Αλλά το διαταύτα είναι οτι η συμπεριφορά του Καταρτζή κυρίως ήταν εξοργιστική-προσβλητική σε πάρα πολλές περιπτώσεις. (αναφέρθηκαν τουλάχιστον 3 ξεχωριστές περιπτώσεις) Καλό είναι οι καθηγητές να μαζευτούν λίγο και να μην αντιμετωπίζουν τους φοιτητές σαν σκουπίδια, ειδικά σε μαθήματα αντικειμενικά δύσκολα που τα ποσοστά επιτυχίας είναι εξαιρετικά χαμηλά (περίπου 25%)

Ο Κανταρτζής δε γραφει σε αυτο το φόρουμ.

Για το κυρίως τωρα, να λεμε συγκεκριμένα, σε ποια σημεία η συμπεριφορά η δικιά μου (ή του Αμανατιάδη που ειναι και φίλος μου) ήταν προσβλητική-εξοργιστική. Για να μην αιωρούνται πράγματα ετσι. Εχει και παρα πολυ μάλιστα αξια.

το εξοργιστική-προσβλητική πάει στον Καταρτζή. Για τους μεταπτυχιακούς δεν αναφέρθηκε κάποιο ιδιαίτερο παράπονο. Το οτι δεν εχει λογαριασμό στο φορουμ δεν έχει σημασία, το γράφω για να το δουν άτομα της σχολής. Αν αποφασιστεί θα του κοινοποιηθούν τα όποια παράπονα στο γραφείο του. Τα περιστατικά με τον Καταρτζή είναι διασταυρωμένα και ειπωμένα από άτομα που ήταν παρόντες.

αν κάτι αγγίζει κάποιον μεταπτυχιακό είναι το παρακάτω, το οποίο δεν ειναι διασταυρωμένο οπότε το παραθέτω με καθε επιφυλαξη

ένα παιδί δεν μπόρεσε να δει το γραπτό του, επειδή όπως του είπαν ήδη το έχουν δει πάρα πολλοί. αυτός απάντησε οτι έρχεται από αλλη πόλη γι αυτο το σκοπο κι αν οντως ήταν τοσοι πολλοι αυτοι που θα ερχονταν για να δουν γραπτο επρεπε να υπάρχει μια σχετικη πρόβλεψη, όπως π.χ. δύο μέρες για τα γραπτα αντι για μια. σε καθε περιπτωση αυτος που ερχεται εντος της προθεσμιας, δεν γινεται να του αρνειται η δυνατοτητα να δει το γραπτο του, ειδικα εφοσον υπαρχει η δυσκολια της μετακινησης. τελικά δεν μπόρεσε να δει το γραπτό του.



Θα σου έλεγα παντως να μην εχεις παντα τόση εμπιστοσύνη στις μαρτυρίες και στις αφηγήσεις καποιων συμφοιτητών σου. Οι καθηγητές δεν ειναι απαραίτητα a priori αντιπαλοι και εχθροι ωστε να λένε παντα ψέμματα ή να μην εχεις καποιο τακτικο συμφέρον να αποδεχτείς οτι μπορει να εχουν και δίκιο. Και το λεω γιατι ήμουν παρών σε καποια περιστατικά "διαπληκτισμών" και ειδα και ακουσα με τα αυτια μου τι γινόταν. Αλλα αυτα θα τα πουμε μεταξύ μας κατ'ιδίαν, γιατι δεν ξερω συγκεκριμενα για ποιους μιλας.




Για το γραπτό τώρα. Παντα, όσο μπορούμε, κανονίζουμε private συναντήσεις για να δουν το γραπτό τους οταν δεν μπορουν για διαφορους λογους. Τωρα στο Πεδίο Ι εγινε καποιες φορες γι αυτο και εκπλήσσομαι. Αυτό το περιστατικό δε το εχω υποψιν μου που λες, πραγματικα. Παντως να ξερεις και κατι άλλο: οταν κανονίζονται οι "ωρες γραπτών", κανονίζονται ετσι ώστε να είναι και ολοι οι διορθωτές παρόντες. Καποιοι διορθωτές λοιπον, μπορεί και να μην μπορούν να σου δειξουν το γραπτό αλλη ώρα γιατι δε θα είναι στο πανεπιστημιο, γιατι δουλεύουν τα πρωινα καπου εξω για να βγαλουν κανα φραγκο. Αρα σκεψου το ενδεχομενο ο Χ διορθωτης να δουλευει και να μην μπορει να παρει αδεια για να σου δειξει το θεμα του και πως το διορθωσε, επομενως δε θα μπορεσεις να το δεις απο τον ιδιον.

Το γραπτο πρεπει να ζητας να το βλεπεις, αλλα οταν δεν ερχεσαι την ωρα των γραπτων, πρεπει να κανεις καποιους συμβιβασμους.
« Last Edit: October 18, 2015, 18:05:33 pm by Karaμazoβ » Logged

Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...