THMMY.gr

Μαθήματα Βασικού Κύκλου => Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο II (ΠΠΣ) => Topic started by: Karaμazoβ on October 06, 2015, 21:21:10 pm



Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Συζήτηση για την εξεταστική του Σεπτεμβρίου 2015
Post by: Karaμazoβ on October 06, 2015, 21:21:10 pm
Σας είχαμε προειδοποιήσει μεσα στην τάξη όταν γράφατε οτι οι εξόφθαλμες αντιγραφές εξοργίζουν τους διορθωτές. Εχουμε ανακαλύψει παραπάνω απο 3 ζευγη γραπτών που είναι ακριβώς ίδια: μεταβλητές, προτάσεις, σχήματα, στα λαθη, ακόμα και πως ειναι τοποθετημένοι οι τύποι πανω στο φυλλο - στην ίδια θεση. Ακόμα και αν είναι σε διαφορετική αίθουσα: εύκολα πλεον μπορουν να αντιγράψουν απο χαρτιά στην τουλέτα ή με smartphone, ισως.


Οι εξόφθαλμες αντιγραφές μεταφράζονται σε κοροιδία στη μουρη των διορθωτών/διδασκόντων και θα αντιμετωπιστούν αναλόγως. Το λέω για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως, αν αντιγράψατε μην κανετε τον κόπο να ερθετε να δειτε το γραπτό σας.

_________________________________________________ _________________________________________________ ________________

Το παρόν topic προέκυψε από το διαχωρισμό των μηνυμάτων στο topic:


https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=62705.new#new (https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=62705.new#new)



Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: raf on October 06, 2015, 21:34:56 pm
πέρα από το δυσάρεστο γεγονός...πότε θα βγούν τα αποτελέσματα?


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: Karaμazoβ on October 06, 2015, 22:17:48 pm
πέρα από το δυσάρεστο γεγονός...πότε θα βγούν τα αποτελέσματα?

απο βδομάδα, τα ξαναλέμε σχετικα



Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: c0ndemn3d on October 06, 2015, 22:57:12 pm
Ποιος διορθώνει; Για να δω δηλαδή ποιος εξοργίζεται


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: Give_Life_Back on October 09, 2015, 19:30:38 pm
Ανάλυση Βαθμών Πεδίου 2 Σεπτέμβριος 2015

PS1 Αν υπάρχει κάποιο λάθος δεν έγινε εσκεμένα απλά τα έβαλα χειροκίνητα στο Excel. Επίσης δεν ξέρω ποιο είναι το κατάλληλο τόπικ. Ας μετακινηθεί αν δεν πάει εδώ
PS2 Στο pdf είναι τα αποτελέσματα της ανάλυσης και στο excel τα data



Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: VPap on October 09, 2015, 20:00:27 pm
Εγω θα ηθελα να δω και πως πηγαν οι βαθμολογιες σε καθε θεμα ξεχωριστα, κυριως για το 3 :P


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: Give_Life_Back on October 09, 2015, 20:03:12 pm
Εγω θα ηθελα να δω και πως πηγαν οι βαθμολογιες σε καθε θεμα ξεχωριστα, κυριως για το 3 :P
Δεν έχω πρόσβαση σε τέτοια δεδομένα. Ότι βγήκε στους πίνακες ανακοινώσεων...


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: VPap on October 09, 2015, 20:30:02 pm
Εγω θα ηθελα να δω και πως πηγαν οι βαθμολογιες σε καθε θεμα ξεχωριστα, κυριως για το 3 :P
Δεν έχω πρόσβαση σε τέτοια δεδομένα. Ότι βγήκε στους πίνακες ανακοινώσεων...
καλα ναι, το λεω για να μας διαφωτισει σχετικα για το θεμα ο Karaμazoβ πχ.


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: Karaμazoβ on October 09, 2015, 21:28:17 pm
Εγω θα ηθελα να δω και πως πηγαν οι βαθμολογιες σε καθε θεμα ξεχωριστα, κυριως για το 3 :P
Δεν έχω πρόσβαση σε τέτοια δεδομένα. Ότι βγήκε στους πίνακες ανακοινώσεων...
καλα ναι, το λεω για να μας διαφωτισει σχετικα για το θεμα ο Karaμazoβ πχ.



Το θέμα με το μεγαλύτερο ποσοστό αποτυχίας ηταν το 2ο. Δηλαδη πολλά 0/3.

Μεσα στο ΣΚ θα γραψω σε ποιες ασκήσεις βιβλιου και φυλλαδίου αντιστοιχούσαν τα θεματα.


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: nvog1993 on October 18, 2015, 16:11:37 pm
Έχει περαστεί σε κανέναν ο βαθμός του Σεπτεμβρίου?


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: PureForm on October 18, 2015, 16:48:15 pm
οχι


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: απλυτος on October 18, 2015, 17:15:39 pm
Σας είχαμε προειδοποιήσει μεσα στην τάξη όταν γράφατε οτι οι εξόφθαλμες αντιγραφές εξοργίζουν τους διορθωτές. Εχουμε ανακαλύψει παραπάνω απο 3 ζευγη γραπτών που είναι ακριβώς ίδια: μεταβλητές, προτάσεις, σχήματα, στα λαθη, ακόμα και πως ειναι τοποθετημένοι οι τύποι πανω στο φυλλο - στην ίδια θεση. Ακόμα και αν είναι σε διαφορετική αίθουσα: εύκολα πλεον μπορουν να αντιγράψουν απο χαρτιά στην τουλέτα ή με smartphone, ισως.


Οι εξόφθαλμες αντιγραφές μεταφράζονται σε κοροιδία στη μουρη των διορθωτών/διδασκόντων και θα αντιμετωπιστούν αναλόγως. Το λέω για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως, αν αντιγράψατε μην κανετε τον κόπο να ερθετε να δειτε το γραπτό σας.





επειδή καλό είναι τα παράπονα να εκφράζονται αμφιπλεύρως..

Ακούστηκαν έντονα παράπονα από παιδιά για την διόρθωση και τη συμπεριφορά των διορθωτών σε πεδίο Ι και πεδίο ΙΙ. Δεν θέλω να αναφέρω περιστατικά και πρόσωπα, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή δεν έχει αξία. Αλλά το διαταύτα είναι οτι η συμπεριφορά του Καταρτζή κυρίως ήταν εξοργιστική-προσβλητική σε πάρα πολλές περιπτώσεις. (αναφέρθηκαν τουλάχιστον 3 ξεχωριστές περιπτώσεις) Καλό είναι οι καθηγητές να μαζευτούν λίγο και να μην αντιμετωπίζουν τους φοιτητές σαν σκουπίδια, ειδικά σε μαθήματα αντικειμενικά δύσκολα που τα ποσοστά επιτυχίας είναι εξαιρετικά χαμηλά (περίπου 25%)


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: Karaμazoβ on October 18, 2015, 17:28:18 pm
Σας είχαμε προειδοποιήσει μεσα στην τάξη όταν γράφατε οτι οι εξόφθαλμες αντιγραφές εξοργίζουν τους διορθωτές. Εχουμε ανακαλύψει παραπάνω απο 3 ζευγη γραπτών που είναι ακριβώς ίδια: μεταβλητές, προτάσεις, σχήματα, στα λαθη, ακόμα και πως ειναι τοποθετημένοι οι τύποι πανω στο φυλλο - στην ίδια θεση. Ακόμα και αν είναι σε διαφορετική αίθουσα: εύκολα πλεον μπορουν να αντιγράψουν απο χαρτιά στην τουλέτα ή με smartphone, ισως.


Οι εξόφθαλμες αντιγραφές μεταφράζονται σε κοροιδία στη μουρη των διορθωτών/διδασκόντων και θα αντιμετωπιστούν αναλόγως. Το λέω για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως, αν αντιγράψατε μην κανετε τον κόπο να ερθετε να δειτε το γραπτό σας.


επειδή καλό είναι τα παράπονα να εκφράζονται αμφιπλεύρως..

Ακούστηκαν έντονα παράπονα από παιδιά για την διόρθωση και τη συμπεριφορά των διορθωτών σε πεδίο Ι και πεδίο ΙΙ. Δεν θέλω να αναφέρω περιστατικά και πρόσωπα, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή δεν έχει αξία. Αλλά το διαταύτα είναι οτι η συμπεριφορά του Καταρτζή κυρίως ήταν εξοργιστική-προσβλητική σε πάρα πολλές περιπτώσεις. (αναφέρθηκαν τουλάχιστον 3 ξεχωριστές περιπτώσεις) Καλό είναι οι καθηγητές να μαζευτούν λίγο και να μην αντιμετωπίζουν τους φοιτητές σαν σκουπίδια, ειδικά σε μαθήματα αντικειμενικά δύσκολα που τα ποσοστά επιτυχίας είναι εξαιρετικά χαμηλά (περίπου 25%)





Ο Κανταρτζής δε γραφει σε αυτο το φόρουμ.



Για το κυρίως τωρα, να λεμε συγκεκριμένα, σε ποια σημεία η συμπεριφορά η δικιά μου (ή του Αμανατιάδη που ειναι και φίλος μου) ήταν προσβλητική-εξοργιστική. Για να μην αιωρούνται πράγματα ετσι. Εχει και παρα πολυ μάλιστα αξια.


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: απλυτος on October 18, 2015, 17:47:37 pm
Σας είχαμε προειδοποιήσει μεσα στην τάξη όταν γράφατε οτι οι εξόφθαλμες αντιγραφές εξοργίζουν τους διορθωτές. Εχουμε ανακαλύψει παραπάνω απο 3 ζευγη γραπτών που είναι ακριβώς ίδια: μεταβλητές, προτάσεις, σχήματα, στα λαθη, ακόμα και πως ειναι τοποθετημένοι οι τύποι πανω στο φυλλο - στην ίδια θεση. Ακόμα και αν είναι σε διαφορετική αίθουσα: εύκολα πλεον μπορουν να αντιγράψουν απο χαρτιά στην τουλέτα ή με smartphone, ισως.


Οι εξόφθαλμες αντιγραφές μεταφράζονται σε κοροιδία στη μουρη των διορθωτών/διδασκόντων και θα αντιμετωπιστούν αναλόγως. Το λέω για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως, αν αντιγράψατε μην κανετε τον κόπο να ερθετε να δειτε το γραπτό σας.


επειδή καλό είναι τα παράπονα να εκφράζονται αμφιπλεύρως..

Ακούστηκαν έντονα παράπονα από παιδιά για την διόρθωση και τη συμπεριφορά των διορθωτών σε πεδίο Ι και πεδίο ΙΙ. Δεν θέλω να αναφέρω περιστατικά και πρόσωπα, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή δεν έχει αξία. Αλλά το διαταύτα είναι οτι η συμπεριφορά του Καταρτζή κυρίως ήταν εξοργιστική-προσβλητική σε πάρα πολλές περιπτώσεις. (αναφέρθηκαν τουλάχιστον 3 ξεχωριστές περιπτώσεις) Καλό είναι οι καθηγητές να μαζευτούν λίγο και να μην αντιμετωπίζουν τους φοιτητές σαν σκουπίδια, ειδικά σε μαθήματα αντικειμενικά δύσκολα που τα ποσοστά επιτυχίας είναι εξαιρετικά χαμηλά (περίπου 25%)





Ο Κανταρτζής δε γραφει σε αυτο το φόρουμ.



Για το κυρίως τωρα, να λεμε συγκεκριμένα, σε ποια σημεία η συμπεριφορά η δικιά μου (ή του Αμανατιάδη που ειναι και φίλος μου) ήταν προσβλητική-εξοργιστική. Για να μην αιωρούνται πράγματα ετσι. Εχει και παρα πολυ μάλιστα αξια.

το εξοργιστική-προσβλητική πάει στον Καταρτζή. το κυριως παει και για τον Αντωνοπουλο κι οχι σ εσενα η το αλλο παιδι. Για τους μεταπτυχιακούς δεν αναφέρθηκε κάποιο ιδιαίτερο παράπονο. Το οτι δεν εχει λογαριασμό στο φορουμ δεν έχει σημασία, το γράφω για να το δουν άτομα της σχολής. Αν αποφασιστεί θα του κοινοποιηθούν τα όποια παράπονα στο γραφείο του. Τα περιστατικά με τον Καταρτζή είναι διασταυρωμένα και ειπωμένα από άτομα που ήταν παρόντες.

αν κάτι αγγίζει κάποιον μεταπτυχιακό είναι το παρακάτω, το οποίο δεν ειναι διασταυρωμένο οπότε το παραθέτω με καθε επιφυλαξη

ένα παιδί δεν μπόρεσε να δει το γραπτό του, επειδή όπως του είπαν ήδη το έχουν δει πάρα πολλοί. αυτός απάντησε οτι έρχεται από αλλη πόλη γι αυτο το σκοπο κι αν οντως ήταν τοσοι πολλοι αυτοι που θα ερχονταν για να δουν γραπτο επρεπε να υπάρχει μια σχετικη πρόβλεψη, όπως π.χ. δύο μέρες για τα γραπτα αντι για μια. σε καθε περιπτωση αυτος που ερχεται εντος της προθεσμιας, δεν γινεται να του αρνειται η δυνατοτητα να δει το γραπτο του, ειδικα εφοσον υπαρχει η δυσκολια της μετακινησης. τελικά δεν μπόρεσε να δει το γραπτό του.


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: Karaμazoβ on October 18, 2015, 18:03:11 pm
Σας είχαμε προειδοποιήσει μεσα στην τάξη όταν γράφατε οτι οι εξόφθαλμες αντιγραφές εξοργίζουν τους διορθωτές. Εχουμε ανακαλύψει παραπάνω απο 3 ζευγη γραπτών που είναι ακριβώς ίδια: μεταβλητές, προτάσεις, σχήματα, στα λαθη, ακόμα και πως ειναι τοποθετημένοι οι τύποι πανω στο φυλλο - στην ίδια θεση. Ακόμα και αν είναι σε διαφορετική αίθουσα: εύκολα πλεον μπορουν να αντιγράψουν απο χαρτιά στην τουλέτα ή με smartphone, ισως.


Οι εξόφθαλμες αντιγραφές μεταφράζονται σε κοροιδία στη μουρη των διορθωτών/διδασκόντων και θα αντιμετωπιστούν αναλόγως. Το λέω για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως, αν αντιγράψατε μην κανετε τον κόπο να ερθετε να δειτε το γραπτό σας.


επειδή καλό είναι τα παράπονα να εκφράζονται αμφιπλεύρως..

Ακούστηκαν έντονα παράπονα από παιδιά για την διόρθωση και τη συμπεριφορά των διορθωτών σε πεδίο Ι και πεδίο ΙΙ. Δεν θέλω να αναφέρω περιστατικά και πρόσωπα, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή δεν έχει αξία. Αλλά το διαταύτα είναι οτι η συμπεριφορά του Καταρτζή κυρίως ήταν εξοργιστική-προσβλητική σε πάρα πολλές περιπτώσεις. (αναφέρθηκαν τουλάχιστον 3 ξεχωριστές περιπτώσεις) Καλό είναι οι καθηγητές να μαζευτούν λίγο και να μην αντιμετωπίζουν τους φοιτητές σαν σκουπίδια, ειδικά σε μαθήματα αντικειμενικά δύσκολα που τα ποσοστά επιτυχίας είναι εξαιρετικά χαμηλά (περίπου 25%)

Ο Κανταρτζής δε γραφει σε αυτο το φόρουμ.

Για το κυρίως τωρα, να λεμε συγκεκριμένα, σε ποια σημεία η συμπεριφορά η δικιά μου (ή του Αμανατιάδη που ειναι και φίλος μου) ήταν προσβλητική-εξοργιστική. Για να μην αιωρούνται πράγματα ετσι. Εχει και παρα πολυ μάλιστα αξια.

το εξοργιστική-προσβλητική πάει στον Καταρτζή. Για τους μεταπτυχιακούς δεν αναφέρθηκε κάποιο ιδιαίτερο παράπονο. Το οτι δεν εχει λογαριασμό στο φορουμ δεν έχει σημασία, το γράφω για να το δουν άτομα της σχολής. Αν αποφασιστεί θα του κοινοποιηθούν τα όποια παράπονα στο γραφείο του. Τα περιστατικά με τον Καταρτζή είναι διασταυρωμένα και ειπωμένα από άτομα που ήταν παρόντες.

αν κάτι αγγίζει κάποιον μεταπτυχιακό είναι το παρακάτω, το οποίο δεν ειναι διασταυρωμένο οπότε το παραθέτω με καθε επιφυλαξη

ένα παιδί δεν μπόρεσε να δει το γραπτό του, επειδή όπως του είπαν ήδη το έχουν δει πάρα πολλοί. αυτός απάντησε οτι έρχεται από αλλη πόλη γι αυτο το σκοπο κι αν οντως ήταν τοσοι πολλοι αυτοι που θα ερχονταν για να δουν γραπτο επρεπε να υπάρχει μια σχετικη πρόβλεψη, όπως π.χ. δύο μέρες για τα γραπτα αντι για μια. σε καθε περιπτωση αυτος που ερχεται εντος της προθεσμιας, δεν γινεται να του αρνειται η δυνατοτητα να δει το γραπτο του, ειδικα εφοσον υπαρχει η δυσκολια της μετακινησης. τελικά δεν μπόρεσε να δει το γραπτό του.



Θα σου έλεγα παντως να μην εχεις παντα τόση εμπιστοσύνη στις μαρτυρίες και στις αφηγήσεις καποιων συμφοιτητών σου. Οι καθηγητές δεν ειναι απαραίτητα a priori αντιπαλοι και εχθροι ωστε να λένε παντα ψέμματα ή να μην εχεις καποιο τακτικο συμφέρον να αποδεχτείς οτι μπορει να εχουν και δίκιο. Και το λεω γιατι ήμουν παρών σε καποια περιστατικά "διαπληκτισμών" και ειδα και ακουσα με τα αυτια μου τι γινόταν. Αλλα αυτα θα τα πουμε μεταξύ μας κατ'ιδίαν, γιατι δεν ξερω συγκεκριμενα για ποιους μιλας.




Για το γραπτό τώρα. Παντα, όσο μπορούμε, κανονίζουμε private συναντήσεις για να δουν το γραπτό τους οταν δεν μπορουν για διαφορους λογους. Τωρα στο Πεδίο Ι εγινε καποιες φορες γι αυτο και εκπλήσσομαι. Αυτό το περιστατικό δε το εχω υποψιν μου που λες, πραγματικα. Παντως να ξερεις και κατι άλλο: οταν κανονίζονται οι "ωρες γραπτών", κανονίζονται ετσι ώστε να είναι και ολοι οι διορθωτές παρόντες. Καποιοι διορθωτές λοιπον, μπορεί και να μην μπορούν να σου δειξουν το γραπτό αλλη ώρα γιατι δε θα είναι στο πανεπιστημιο, γιατι δουλεύουν τα πρωινα καπου εξω για να βγαλουν κανα φραγκο. Αρα σκεψου το ενδεχομενο ο Χ διορθωτης να δουλευει και να μην μπορει να παρει αδεια για να σου δειξει το θεμα του και πως το διορθωσε, επομενως δε θα μπορεσεις να το δεις απο τον ιδιον.

Το γραπτο πρεπει να ζητας να το βλεπεις, αλλα οταν δεν ερχεσαι την ωρα των γραπτων, πρεπει να κανεις καποιους συμβιβασμους.


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: journeyman on October 18, 2015, 18:09:17 pm
Το περιστατικό με το παιδί από άλλη πόλη είναι αληθινό, ήμουν μπροστά. Όσο για τις αντιγραφές δεν ξέρω αν όντως υπήρχαν. Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι κατηγορήθηκαν παιδιά χωρίς να έχουν αντιγράψει.


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: Elade on October 18, 2015, 18:13:53 pm
Όσον αφορά την ειρωνία του κ. Αντωνόπουλου συγκεκριμένα είναι ψιλοκοινό μυστικό απ όσους φοιτητές είτε τον έχουνε παρακολουθήσει σε μάθημα είτε τόλμησαν να ζητήσουν να δουν γραπτό τους. Προφανώς δεν περιμένω να κάνεις μια τέτοια παραδοχή εδώ πέρα Καραμάνο απλά το αναφέρω


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: απλυτος on October 18, 2015, 18:17:02 pm




Θα σου έλεγα παντως να μην εχεις παντα τόση εμπιστοσύνη στις μαρτυρίες και στις αφηγήσεις καποιων συμφοιτητών σου. Οι καθηγητές δεν ειναι απαραίτητα a priori αντιπαλοι και εχθροι ωστε να λένε παντα ψέμματα ή να μην εχεις καποιο τακτικο συμφέρον να αποδεχτείς οτι μπορει να εχουν και δίκιο. Και το λεω γιατι ήμουν παρών σε καποια περιστατικά "διαπληκτισμών" και ειδα και ακουσα με τα αυτια μου τι γινόταν. Αλλα αυτα θα τα πουμε μεταξύ μας κατ'ιδίαν, γιατι δεν ξερω συγκεκριμενα για ποιους μιλας.




Για το γραπτό τώρα. Παντα, όσο μπορούμε, κανονίζουμε private συναντήσεις για να δουν το γραπτό τους οταν δεν μπορουν για διαφορους λογους. Τωρα στο Πεδίο Ι εγινε καποιες φορες γι αυτο και εκπλήσσομαι. Αυτό το περιστατικό δε το εχω υποψιν μου που λες, πραγματικα. Παντως να ξερεις και κατι άλλο: οταν κανονίζονται οι "ωρες γραπτών", κανονίζονται ετσι ώστε να είναι και ολοι οι διορθωτές παρόντες. Καποιοι διορθωτές λοιπον, μπορεί και να μην μπορούν να σου δειξουν το γραπτό αλλη ώρα γιατι δε θα είναι στο πανεπιστημιο, γιατι δουλεύουν τα πρωινα καπου εξω για να βγαλουν κανα φραγκο. Αρα σκεψου το ενδεχομενο ο Χ διορθωτης να δουλευει και να μην μπορει να παρει αδεια για να σου δειξει το θεμα του και πως το διορθωσε, επομενως δε θα μπορεσεις να το δεις απο τον ιδιον.

Το γραπτο πρεπει να ζητας να το βλεπεις, αλλα οταν δεν ερχεσαι την ωρα των γραπτων, πρεπει να κανεις καποιους συμβιβασμους.
οι καθηγητες γενικα σιγουρα δεν ειναι εκ θεσεως εχθροι. εκτος απο συγκεκριμενους μεγαλοκαθηγηταδες που κανουν μπιζνες στο πανεπιστημιο. για τους υπολοιπους δεν υπαρχει κανενας λογος να αντιμετωπιζονται εχθρικα, εκτος αν έχουν ακατνοητα κομπλεξ που βγαζουν στους φοιτητες (τα χουμε δει κι αυτα επανειλημμένα ). Τα είδαμε μάλιστα και σε περσινό τμήμα όπου σύσσωμοι οι καθηγητές έβγαζαν κόμπλεξ απέναντι σε λογικά επιχειρήματα. Ας μην πάμε εκεί την κουβέντα γιατι υπάρχουν πολλά.

επειδή οι κριτικές σε διαπληκτισμούς είναι πάντα υποκειμενικές, όντως είναι παρορμητικό να πείθεσαι κατ' ευθείαν. Στην τελικη κάθε φοιτητης έχει το κομπλεξ του με καποιον καθηγητη και τουμπαλιν. Οταν ομως ακους 2-3++ αφηγησεις απο διαφορετικά άτομα, τότε μάλλον κάτι όντως δεν πάει καλά. Αυτο συμβαίνει στην τωρινή περίπτωση για τον Καταρτζή (+ τον Αντωνοπουλο). και γι΄αυτό κοινοποίησα. Έχουν συμβεί κάποιες χοντράδες.

για το δεύτερο. μιλάω για άτομο που ήρθε κανονικά στην ώρα του. απλά λόγω πολλών ατόμων που περίμεναν έμεινε τελευταίος και ισως (αυτο δεν το ξέρω) είχε λήξει το σχετικό δύωρο(ή όσο είναι) των γραπτών. Καταλαβαίνω αυτό που λες, γι αυτο ειπα και στο προηγουμενο ποστ οτι αν υπάρχει πολυς κόσμος πρέπει να κανονίζεται από πριν κι άλλη ώρα. Εν πάσει περιπτώσει το διαδικαστικο ειναι στα χερια των καθηγητων και διδακτορικών, το ζήτημα ειναι οτι δεν γίνεται κάποιος συμφοιτητης που ήρθε κανονικα να δει το γραπτο του να μην το καταφερνει.


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: Karaμazoβ on October 18, 2015, 18:19:02 pm
Στο Πεδιο ΙΙ ηταν; Στο Πεδίο Ι βαλαμε και 2η ημερα και δειξαμε σε 2-3 private. Πως ξεφυγε αυτός;
Για το Πεδίο ΙΙ ελαβα μολις ενα mail για να δει καποιος το γραπτο του εξω απο την ημερομηνια. Δε λεω να τα στελνετε σε μενα, δεν απανταω, με τη μια fwd στους διδασκοντες τα κανω, αλλα δεν αντιληφτηκα κατι.



Οι αντιγραφες υπηρχαν, σε αυτα που ειδα εγω τουλαχιστον, γιατι ειχε και αλλου. Υπάρχει σαφές pattern, και φαινεται πως αυτός που αντιγραφει δεν καταλαβαινει κιολας τι αντιγραφει γιατι φροντιζει να κανει copy-paste ο,τι βλεπει. Ήδη ενας ομολογησε πως εδειχνε και εδωσε και αυτον που αντεγραψε, αλλα πραγματικα μην το παμε εκει.



ΥΓ εγω εχω υποψιν μου δυο περιπτώσεις που με εκνευρισαν απιστευτα αλλα κρατησα την ψυχραιμία μου. Καλως ή κακώς. Ε ο Κανταρτζης δεν συγκρατήθηκε. Γι αυτό αναρωτιεμαι για ποιους μιλας, αλλα οταν σε πετυχω θα στα πω.


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: απλυτος on October 18, 2015, 18:31:51 pm
Στο Πεδιο ΙΙ ηταν; Στο Πεδίο Ι βαλαμε και 2η ημερα και δειξαμε σε 2-3 private. Πως ξεφυγε αυτός;
Για το Πεδίο ΙΙ ελαβα μολις ενα mail για να δει καποιος το γραπτο του εξω απο την ημερομηνια. Δε λεω να τα στελνετε σε μενα, δεν απανταω, με τη μια fwd στους διδασκοντες τα κανω, αλλα δεν αντιληφτηκα κατι.



Οι αντιγραφες υπηρχαν, σε αυτα που ειδα εγω τουλαχιστον, γιατι ειχε και αλλου. Υπάρχει σαφές pattern, και φαινεται πως αυτός που αντιγραφει δεν καταλαβαινει κιολας τι αντιγραφει γιατι φροντιζει να κανει copy-paste ο,τι βλεπει. Ήδη ενας ομολογησε πως εδειχνε και εδωσε και αυτον που αντεγραψε, αλλα πραγματικα μην το παμε εκει.



ΥΓ εγω εχω υποψιν μου δυο περιπτώσεις που με εκνευρισαν απιστευτα αλλα κρατησα την ψυχραιμία μου. Καλως ή κακώς. Ε ο Κανταρτζης δεν συγκρατήθηκε. Γι αυτό αναρωτιεμαι για ποιους μιλας, αλλα οταν σε πετυχω θα στα πω.

οκ, απο κοντα.

για τον Καταρτζη εχουν ακουστει συμπεριφορες καθικιου απο αρκετα διαφορετικα στοματα. επειδη δεν πιστευω στις συνομοσιες κατι δεν παει καλα.

δε ζηταω προφανως να εκφερεις δημοσια αποψη.


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: Karaμazoβ on October 18, 2015, 18:38:26 pm
Βριζεις καποιον δημόσια ξεροντας οτι ουτε θα απαντήσει ουτε και θα τοποθετηθεί. Άτομο που ούτε καν το ξερεις ή δεν εχεις ψαξει πως κινειται στο πανεπιστημιο και στις συνεργασίες του. Μονο και μόνο απο τις διαδόσεις ατόμων που μιλανε αρνητικά γι αυτόν. Γι αυτους που μιλάνε θετικα; Παιζει εκει συνομωσία;




Βριζεις σε δημοσια συζητηση με εμενα, ατομο που ξερεις οτι συνεργαζομαι μαζι του επιστημονικα και επαγγελματικα 5+ χρόνια και το βλεπω καθε μερα και περιμένεις πραγματικα "να μην παρω θεση";;; Η ουδετερότητα φιλε μου και το no comment, ειναι θεση.


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: απλυτος on October 18, 2015, 19:13:41 pm
Βριζεις καποιον δημόσια ξεροντας οτι ουτε θα απαντήσει ουτε και θα τοποθετηθεί. Άτομο που ούτε καν το ξερεις ή δεν εχεις ψαξει πως κινειται στο πανεπιστημιο και στις συνεργασίες του. Μονο και μόνο απο τις διαδόσεις ατόμων που μιλανε αρνητικά γι αυτόν. Γι αυτους που μιλάνε θετικα; Παιζει εκει συνομωσία;




Βριζεις σε δημοσια συζητηση με εμενα, ατομο που ξερεις οτι συνεργαζομαι μαζι του επιστημονικα και επαγγελματικα 5+ χρόνια και το βλεπω καθε μερα και περιμένεις πραγματικα "να μην παρω θεση";;; Η ουδετερότητα φιλε μου και το no comment, ειναι θεση.


υποστηριξέ τον, αν τον εκτιμάς και τον θεωρείς σωστό και πάρε θέση αν νοιώθεις την ανάγκη.

δικαίωμα μου να τον κρίνω με βάση ακριβείς και πολυπληθείς περιγραφές από άτομα που εμπιστεύομαι απόλυτα.

δεν καταλαβαίνω τι ζητάς; να μην λέω αυτό που πιστεύω επειδή είσαι παρών και είστε συνεργάτες ή επειδή δεν έχει λογαριασμό; είναι ανήθικο αυτό που κάνω δλδ;

το "δεν περιμένω απάντηση" το είπα για να μην θεωρήσεις οτι σου πετάω το μπαλάκι ή οτι σε φέρνω σε δύσκολη θέση σε μια δημόσια συζήτηση, που δε σε αφορά άμεσα (εφόσον εξήγησα οτι το σχόλιο μου δεν αναφέρεται σε διδακτορικούς).


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: Karaμazoβ on October 18, 2015, 19:34:12 pm
Εφοσον είπες ο,τι είπες, θεση θα παρω εκ των πραγματων, πεις δεν πεις "δεν περιμενω απαντηση". Αντικειμενικο ειναι, η ουδετερότητα ειναι θεση. Αν το πες για τα formalities, παντα ειναι εκτιμητέα σε μια συζητηση, αλλα παραμενουν formalities.

Αναρωτιέμαι τωρα ποια ειναι τα ατομα που "εμπιστευεσαι απολυτα", που κανουν "ακριβείς περιγραφες" οι οποίες μαλιστα ειναι και "πολυπληθεις". Αναρωτιέμαι γιατι εχω την απολύτως αντιθετη αποψη, ειδικα οταν τον συγκρίνω με κατι αλλους. Ειμαι στο ΤΗΜΜΥ απο το 2004 και εχω δει πολλα. Και εχω υπαρξει και φοιτητης και επικουρων στη διδασκαλια.


Και να τον υποστηρίξω βεβαια τον Κανταρτζη, μαλλον θα ειναι σα να μιλάω στον αερα: η μεγαλη πλειοψηφία δεν εχει ιδεα τι γινεται πισω απο κλειστες πορτες στους ορόφους, ποιοι δουλευουν σα τα σκυλια στο Τμημα και ποιοι απλα εισπραττουν το μισθο του δημοσίου, ποιοι επομίζονται τα βαρη και ποιοι λουφάρουν, ποιοι αναλαμβανουν μεχρι και δουλειες τεχνιτη και ποιοι γραφουν ουσιαστικά το πανεπιστήμιο στα @@ τους περιοριζόμενοι σε μεγαλοστομίες, ποιοι εχουν τους διδακτορικούς σαν συνεργάτες και ποιοι τους εχουν σαν υποζυγια. Η πλειψηφία δεν εχει ιδεα τι βοηθεια εχει γινει επαγγελματικα και ηθικα σε φοιτητες και αποφοιτους. Θα στα πω και αυτα, κατ ιδιαν, γιατι αυτα ειναι που δε λεγονται.



Αρα, εφοσον το θελουν, φταιει ο Κανταρτζης για τα ποσοστα του Πεδίου, και ειναι και δυνάστης απο πάνω. Ποιος ειμαι εγω που θα τους το χαλασω.


Title: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2015
Post by: απλυτος on October 18, 2015, 19:46:00 pm
Εφοσον είπες ο,τι είπες, θεση θα παρω εκ των πραγματων, πεις δεν πεις "δεν περιμενω απαντηση". Αντικειμενικο ειναι, η ουδετερότητα ειναι θεση. Αν το πες για τα formalities, παντα ειναι εκτιμητέα σε μια συζητηση, αλλα παραμενουν formalities.

Αναρωτιέμαι τωρα ποια ειναι τα ατομα που "εμπιστευεσαι απολυτα", που κανουν "ακριβείς περιγραφες" οι οποίες μαλιστα ειναι και "πολυπληθεις". Αναρωτιέμαι γιατι εχω την απολύτως αντιθετη αποψη, ειδικα οταν τον συγκρίνω με κατι αλλους. Ειμαι στο ΤΗΜΜΥ απο το 2004 και εχω δει πολλα. Και εχω υπαρξει και φοιτητης και επικουρων στη διδασκαλια.


Και να τον υποστηρίξω βεβαια τον Κανταρτζη, μαλλον θα ειναι σα να μιλάω στον αερα: η μεγαλη πλειοψηφία δεν εχει ιδεα τι γινεται πισω απο κλειστες πορτες στους ορόφους, ποιοι δουλευουν σα τα σκυλια στο Τμημα και ποιοι απλα εισπραττουν το μισθο του δημοσίου, ποιοι επομίζονται τα βαρη και ποιοι λουφάρουν, ποιοι αναλαμβανουν μεχρι και δουλειες τεχνιτη και ποιοι γραφουν ουσιαστικά το πανεπιστήμιο στα @@ τους περιοριζόμενοι σε μεγαλοστομίες, ποιοι εχουν τους διδακτορικούς σαν συνεργάτες και ποιοι τους εχουν σαν υποζυγια. Η πλειψηφία δεν εχει ιδεα τι βοηθεια εχει γινει επαγγελματικα και ηθικα σε φοιτητες και αποφοιτους. Θα στα πω και αυτα, κατ ιδιαν, γιατι αυτα ειναι που δε λεγονται.



Αρα, εφοσον το θελουν, φταιει ο Κανταρτζης για τα ποσοστα του Πεδίου, και ειναι και δυνάστης απο πάνω. Ποιος ειμαι εγω που θα τους το χαλασω.


ωραια. να αναδιπλωθω κι εγω λίγο γιατι μπορει να γενικευω χωρις λογο και σ ενα βαθμο να βγαινω offside.

παρορμητικό να τον χαρακτηρισω καθικι γιατι οπως περιγραφεις υπάρχει κι ενα παγοβουνο κατω απο τη θαλασσα για το οποιο εχουμε πληρη αγνοια εμεις οι προπτυχιακοι. μπορει σε πραγματα τα οποια αγνοω ο Καταρτζης να ειναι ενταξει, εξυπηρετικος, δουλευταρας.

αυτο δεν αναιρεί την απαράδεκτη σταση του απεναντι σε καποιους φοιτητες, να μην το γενικευσω μπορει παλι απεναντι σε αλλους να ηταν ξηγας ή τα περιστατικά να εγιναν σε μια μερα που δεν ηταν στις καλες του ή οτιδηποτε. Δεκτο. Αυτο ομως δεν τον δικαιολογει. ουτε ειμαστε διατεθειμενοι εμεις οι προπτυχιακοι ν ανεχομαστε τις χοντραδες καθε καθηγητη επειδή αποφάσισε οτι δεν είναι στις καλές του. γιατι ξαναλεω υπαρχουν συγκεκριμενα πολυ κατακριτεα σκηνικά.


Title: Re: [Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Συζήτηση για την εξεταστική του Σεπτεμβρίου 2015
Post by: Give_Life_Back on October 19, 2015, 13:23:03 pm
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί κάποια πράγματα,όπως αναφέρθηκε παραπάνω πρέπει να λέγονται κατ' ιδίαν και μόνο πίσω από κλειστές πόρτες και face2face. Γενικά εμένα μου ξυνίζει όταν λες ότι δεν μπορείς να τα πεις εδώ. Σκαλώνω όταν μου λένε ότι κάτι δεν μπορεί να λεχθεί δημόσια ( άμεσα συμπερένω πως κάτι δεν γίνεται σωστά, το ξέρεις ότι δεν γίνετε σωστά αλλά το ευρύ κοινό δεν μπορεί να αντιληφθεί γιατί δεν γίνεται σωστα ) και να το ακούσω και εγώ που δεν σε ξέρω προσωπικά.