• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 28, 2026, 09:01:07 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 28, 2026, 09:01:07 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by User
[June 27, 2026, 16:40:19 pm]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by el mariachi
[June 27, 2026, 11:00:16 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 27, 2026, 10:45:47 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by nmpampal
[June 26, 2026, 21:28:50 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[June 26, 2026, 15:58:48 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[June 25, 2026, 11:20:27 am]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431548
Total Topics: 32025
Online Today: 2414
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 3
Guests: 997
Total: 1000
George_RT
femanak
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 5ο Εξάμηνο > 5ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Διάδοση Η/Μ κύματος Ι > Διάδοση Η/Μ κύματος Ι - Παλιά Θέματα (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Θέματα 2009 (Παπαγιαννάκης)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Θέματα 2009 (Παπαγιαννάκης)  (Read 3117 times)
konsstai
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 155


View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Θέματα 2009 (Παπαγιαννάκης)
« Reply #15 on: February 10, 2015, 21:04:06 pm »

Φεβρουάριος 2009 στο θέμα πρώτο Πώς βρίσκω τη φασικη ταχύτητα κατά τις κατευθύνσεις των τριών αξόνων. Επίσης στο θέμα 3 τι ακριβώς είναι η π πόλωση?
Logged
vasilis94
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1511



View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Θέματα 2009 (Παπαγιαννάκης)
« Reply #16 on: February 10, 2015, 21:28:31 pm »

Quote from: konsstai on February 10, 2015, 21:04:06 pm
Φεβρουάριος 2009 στο θέμα πρώτο Πώς βρίσκω τη φασικη ταχύτητα κατά τις κατευθύνσεις των τριών αξόνων. Επίσης στο θέμα 3 τι ακριβώς είναι η π πόλωση?


Για το πρώτο θέμα νομίζω είναι Vx=V/cos(ωx), όπου ωx η γωνία με τον x άξονα. Αντίστοιχα και τα άλλα. Τσέκαρε το ppt για το ΕΟΚ στο site (διαφάνεια 32), γενικά το μήκος κύματος κατά κατεύθυνση είναι μεγαλύτερο, άρα και η φασική ταχύτητα κατά κατεύθυνση.

(Υπάρχει κάπου ένας τύπος με sinθi κάπου στην ανάκλαση σε τέλειο αγωγό υπό γωνία, αλλά εκεί η θi είναι συμπληρωματική της γωνίας ωx.)

Για την π πόλωση, είναι απλώς η παράλληλη ή TM ή || πόλωση, αυτή δηλαδή που το Ε βρίσκεται πάνω(παράλληλα) στο επίπεδο πρόσπτωσης.
Logged
konsstai
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 155


View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Θέματα 2009 (Παπαγιαννάκης)
« Reply #17 on: February 10, 2015, 23:05:52 pm »

Φεβρουάριος του 2009 πως βρίσκω το n3??
Logged
vasilis94
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1511



View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Θέματα 2009 (Παπαγιαννάκης)
« Reply #18 on: February 10, 2015, 23:51:04 pm »

Quote from: konsstai on February 10, 2015, 23:05:52 pm
Φεβρουάριος του 2009 Θέμα 3ο πως βρίσκω το n3??

Προφανώς εννοείς στο 3ο θέμα, γιατί δεν υπάρχει κάτι σχετικό στα άλλα. Θες να μην υπάρχει τίποτα πέρα από το προσπίπτων στον χώρο 1. Αυτό μπορεί να γίνει με 2 περιπτώσεις:
>Με τις σχέσεις που συνδέουν τα η και το d με το μήκος κύματος (αν δε το χεις φετινές σημειώσεις για πρόσπτωση σε διηλεκτρική πλάκα). Σ αυτή την περίπτωση, όμως, το d δεν είναι πολλαπλάσιο του λ/4. Άρα, δε παίζει κάτι τέτοιο.

>Παράλληλη πρόσπτωση και γωνία Brewster παντού. Παράλληλη πρόσπτωση έχουμε. Αν δεις και 21,8 μοίρες αντιστοιχούν στην Brewster στην επιφάνεια 1-2, άρα δεν έχει ανακλώμενο από κει. Θες Brewster και στην 2-3, βρίσκεις πρώτα τη γωνία πρόσπτωσης εκεί, βάσει Snell στην πρώτη διαχωριστική (είναι θt=θi2) και απαιτείς (τύπος ΧΙΙ.33 τυπολογιο) να είναι αυτή η γωνία Brewster. Έτσι, ούτε εκεί εχείς ανάκλαση και το κύμα φεύγει.

>Τώρα που το σκέφτομαι, υπάρχει και 3η περίπτωση. Brewster στην πρώτη για να μην έχω ανάκλαση, κανονικά με ανάκλαση στη 2η, αλλά όταν θα επιστρέφει να έρθει με γωνία θ>θcr, ώστε να μη βγει κύμα έξω στο χώρο 1. Κάτι τέτοιο, όμως, απορρίπτεται επειδή n2<n1, οπότε για την εν λόγω πρόσπτωση (2->1) δεν υπάρχει θcr.
Logged
Λήσταρχος Γιαγκούλας
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 385



View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Θέματα 2009 (Παπαγιαννάκης)
« Reply #19 on: February 10, 2015, 23:56:06 pm »

Quote from: vasilis94 on February 10, 2015, 23:51:04 pm
Quote from: konsstai on February 10, 2015, 23:05:52 pm
Φεβρουάριος του 2009 Θέμα 3ο πως βρίσκω το n3??

Προφανώς εννοείς στο 3ο θέμα, γιατί δεν υπάρχει κάτι σχετικό στα άλλα. Θες να μην υπάρχει τίποτα πέρα από το προσπίπτων στον χώρο 1. Αυτό μπορεί να γίνει με 2 περιπτώσεις:
>Με τις σχέσεις που συνδέουν τα η και το d με το μήκος κύματος (αν δε το χεις φετινές σημειώσεις για πρόσπτωση σε διηλεκτρική πλάκα). Σ αυτή την περίπτωση, όμως, το d δεν είναι πολλαπλάσιο του λ/4. Άρα, δε παίζει κάτι τέτοιο.

>Παράλληλη πρόσπτωση και γωνία Brewster παντού. Παράλληλη πρόσπτωση έχουμε. Αν δεις και 21,8 μοίρες αντιστοιχούν στην Brewster στην επιφάνεια 1-2, άρα δεν έχει ανακλώμενο από κει. Θες Brewster και στην 2-3, βρίσκεις πρώτα τη γωνία πρόσπτωσης εκεί, βάσει Snell στην πρώτη διαχωριστική (είναι θt=θi2) και απαιτείς (τύπος ΧΙΙ.33 τυπολογιο) να είναι αυτή η γωνία Brewster. Έτσι, ούτε εκεί εχείς ανάκλαση και το κύμα φεύγει.

>Τώρα που το σκέφτομαι, υπάρχει και 3η περίπτωση. Brewster στην πρώτη για να μην έχω ανάκλαση, κανονικά με ανάκλαση στη 2η, αλλά όταν θα επιστρέφει να έρθει με γωνία θ>θcr, ώστε να μη βγει κύμα έξω στο χώρο 1. Κάτι τέτοιο, όμως, απορρίπτεται επειδή n2<n1, οπότε για την εν λόγω πρόσπτωση (2->1) δεν υπάρχει θcr.

Συμφωνω κι εγώ με την δέυτερη περίπτωση .'Ετσι το έκανα.Αν δεν κάνω λάθος βρήκα ν3=5.Μπορεί κανείς να επιβεβαιώσει;
Logged
konsstai
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 155


View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Θέματα 2009 (Παπαγιαννάκης)
« Reply #20 on: February 11, 2015, 00:52:08 am »

Quote from: vasilis94 on February 10, 2015, 23:51:04 pm
Quote from: konsstai on February 10, 2015, 23:05:52 pm
Φεβρουάριος του 2009 Θέμα 3ο πως βρίσκω το n3??

Προφανώς εννοείς στο 3ο θέμα, γιατί δεν υπάρχει κάτι σχετικό στα άλλα. Θες να μην υπάρχει τίποτα πέρα από το προσπίπτων στον χώρο 1. Αυτό μπορεί να γίνει με 2 περιπτώσεις:
>Με τις σχέσεις που συνδέουν τα η και το d με το μήκος κύματος (αν δε το χεις φετινές σημειώσεις για πρόσπτωση σε διηλεκτρική πλάκα). Σ αυτή την περίπτωση, όμως, το d δεν είναι πολλαπλάσιο του λ/4. Άρα, δε παίζει κάτι τέτοιο.

>Παράλληλη πρόσπτωση και γωνία Brewster παντού. Παράλληλη πρόσπτωση έχουμε. Αν δεις και 21,8 μοίρες αντιστοιχούν στην Brewster στην επιφάνεια 1-2, άρα δεν έχει ανακλώμενο από κει. Θες Brewster και στην 2-3, βρίσκεις πρώτα τη γωνία πρόσπτωσης εκεί, βάσει Snell στην πρώτη διαχωριστική (είναι θt=θi2) και απαιτείς (τύπος ΧΙΙ.33 τυπολογιο) να είναι αυτή η γωνία Brewster. Έτσι, ούτε εκεί εχείς ανάκλαση και το κύμα φεύγει.

>Τώρα που το σκέφτομαι, υπάρχει και 3η περίπτωση. Brewster στην πρώτη για να μην έχω ανάκλαση, κανονικά με ανάκλαση στη 2η, αλλά όταν θα επιστρέφει να έρθει με γωνία θ>θcr, ώστε να μη βγει κύμα έξω στο χώρο 1. Κάτι τέτοιο, όμως, απορρίπτεται επειδή n2<n1, οπότε για την εν λόγω πρόσπτωση (2->1) δεν υπάρχει θcr.

Ευχαριστώ πολύ για όλα, Βασίλη. Άντε, και ο Θεός βοηθός αύριο!!
Logged
Αλντεμπαράν
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 2963


גם זה יעבור


View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Θέματα 2009 (Παπαγιαννάκης)
« Reply #21 on: September 16, 2015, 11:42:08 am »

Σε κάποιο θέμα ζητάει ταχύτητα ενέργειας. Πώς την βρίσκουμε ?
Logged

http://de.academic.ru/pictures/dewiki/75/Kemenche-Salut_de_trebizonde-Danse_aux_sabres.jpg
τσαι-borg
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1703


Central to nowhere.


View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Θέματα 2009 (Παπαγιαννάκης)
« Reply #22 on: September 16, 2015, 11:52:30 am »

Quote from: vasilis94 on February 10, 2015, 19:51:22 pm

Quote from: iliachry on February 10, 2015, 12:58:10 pm
γενικά πως υπολογίζουμε ταχύτητα ενέργειας?
π.χ. Φεβρουάριος 2009 Θέμα 2γ

Την ανέφερε ο Παπαγιαννάκης σε μια άσκηση. Συγκεκριμένα την ΕΟΚ11 που δε λύθηκε ολόκληρη. Είναι ven=P/(we+wm). Τσέκαρε το κι από καμιά ανεβασμένη σημείωση καλού κακού.
Logged

Θα ήθελα να υπενθυμίσω στη Διεύθυνση ότι τα ποτά είναι μπόμπες,ότι η γκαρσόνα με το καπέλο έχει σύφιλη κι ότι η ορχήστρα αποτελείται από πρώην SS τέρατα.
Ωστόσο,επειδή είναι Παραμονή Πρωτοχρονιάς κι έχω καρκίνο στο χείλος θα βάλω το χάρτινο καπέλο μου πάνω στη διάσεισή μου και θα χορέψω.
mmarios
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 67


View Profile
Re: [Διάδοση Η/Μ κύματος Ι] Θέματα 2009 (Παπαγιαννάκης)
« Reply #23 on: September 16, 2015, 14:04:22 pm »

Quote from: Αλντεμπαράν on September 16, 2015, 11:42:08 am
Σε κάποιο θέμα ζητάει ταχύτητα ενέργειας. Πώς την βρίσκουμε ?

Νομίζω ότι είναι το ίδιο με την ταχύτητα ομάδας σελ. 858 στο βιβλίο του Τσιμπούκη.
Logged
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...