• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 19:56:29 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 19:56:29 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 19:40:47]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[Today at 19:26:00]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[Today at 18:22:39]

H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426721
Total Topics: 31711
Online Today: 262
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 75
Guests: 155
Total: 230
coyg
EvanTsir
Isidora
mgrivab
sosak
Sotiris_atha
tsaliki
Kyriacos
redwolf
filkilkis
itsikou
mayia psarikoglou
karaths.d
Pastellaki
antreassv
A-TheITGuy
Papalamprous humor
jimalexoud
distillery
Bigie_Cheese
Nekt
Thanos_Bog
melisste22
Giorgos2222
Psychoktonos_
angelos
stolieras
Katarameno
filon05
tzortzis
Petross
ΦΙδανης Αριστοτελης
valentini
agis3
vaggelisx
Κaraflodaimonas
anmata
andreas2000
chriskazakos
kourasan!
Evripidis
gkyrodi
Fotis Roukoutakis
PetrosCc
papatmaria
tols1
evax
el1
chrisg
vasilikitsatsi
gkaramp
Pcsc
alexandraskol
Zoifouka
kpapama
argiris2006
marilita
ariadnipm
tinidou
dimitriskon
ELEF
thanosk
dimitris kiziridis
prigians
okanpala
apapagd
thaliatsk
micelethe
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση δυσκολίας(?) θεμάτων
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Go Down Print
Author Topic: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση δυσκολίας(?) θεμάτων  (Read 10910 times)
Atsi
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 58


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #60 on: February 16, 2015, 20:36:22 pm »

Quote from: Dealan on February 16, 2015, 20:11:01 pm
Αφού ρε μαλάκα δεν είναι σαν 8 μαθήματα, τι να σου πει... Ετκός αν όλα τα μαθήματα σου είναι του στυλ αριθμητική ανάλυση.

Edit: Είμαι ηλεκτρολόγος, αν είναι ανάγκη δίνω και το πάσο μου να το αποδείξω.  Tongue
Εντάξει βρε μακαφλιόκαρη δεν είναι σαν 8!! ημουν λίγο υπερβολικός!  Tongue
Logged
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #61 on: February 16, 2015, 20:39:45 pm »

Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:34:39 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:15:07 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:13:02 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:11:55 pm
Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?

Φταίει ότι μας πλασάρουν οι άλλοι εύκολες τακτικές για να περνάμε μαθήματα και όταν βλέπουμε το πεδίο το κράζουμε γιατί δεν μπορούμε να το περάσουμε.

Θεωρείς πως ο ατρέας κάνει κακό μάθημα στον λογισμό 2? Δηλαδή κάνει λίγότερο δύσκολα πράγματα από ότι επιτάσει η επιστήμη του?

Επειδή δεν απάντησα, καταρχάς δεν αναφερόμουν στον Ατρέα όταν έλεγα εύκολες τακτικές, ο Ατρέας πήρε κάποια μαθήματα σε δύσκολη περίοδο και τα έκανε καλά, αλλά μεγάλο μέρος της εκτίμησης που του έδειχναν ήταν από τα εύκολα θέματα που έμπαιναν ΤΟΤΕ, και αυτό το λέω για άτομα που ξέρω.

Πάντως σίγουρα έχεις δει κάτι μαθήματα που περνάς με 20 λεπτά (που λέει ο λόγος) διάβασμα (αριθμητική ανάλυση, υλικά κτλπ). Εσύ το θεωρείς σωστό αυτό;



Θα σου απαντήσω για την κλασική περίπτωση Λιτσαρδάκη. Προσωπικα τον θεωρώ πολύ καλό επιστήμονα αλλά φρικτό καθηγητή. Επίσης έχει δύο επιλογές για τα υλικά. Είτε θα τα κάνει πίτα δύσκολα και θα γίνουν τα νέα πεδία ( γιατί σοβαρά μαθήματα υλικών χωρίς πεδίο δεν γίνονται ) είτε τα αφήνει όπως είναι. Και προσωπικά πάλι συμφωνώ μαζί του. Τι θα κερδίσω αν ο Λιτσαρδάλης αποφασίσει ότι τα υλικά θα είναι δύσκολα? Αν ασχοληθείς σοβαρά με τα υλικά θα διαβάσεις ( όπως πολλά παιδιά που έχουν κάνει διπλωματική στον Λιτσ) . Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να με πηδήξει ο καθηγητής σε οποιοδήποτε μάθημα.
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
Escobar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 2821



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #62 on: February 16, 2015, 20:42:22 pm »

 Σαν μάθημα παραδέχομαι ότι είναι πραγματικά δύσκολο, αλλά βλέποντας τα φετινά θέματα δε μπορώ να πω ότι ήταν αντάξια του κλίματος τρομοκρατίας που επικρατεί γύρω του. Καθαρά προσωπική μου άποψη, δεν είναι τόσο πρόβλημα το θέμα της διδασκαλίας. Εγώ με Κανταρτζή-Καραμάνο πραγματικά θεωρώ ότι κατάλαβα αρκετά πράγματα -και συγχρόνως πέρασα- ,άσχετα αν δεν τα απέδωσα όλα στο χαρτί,πράγμα που θα το ήθελα ώστε να έγραφα και λίγο καλύτερα. Γιατί; επειδή το θέλεις ή όχι,το μάθημα θέλει να σε βάλει σε άλλο τρόπο σκέψης σε σχέση με τα υπόλοιπα(τουλάχιστον αυτό κατάλαβα) και αυτό δε γίνεται παρά μόνο σταδιακά,γεγονός το οτι ακόμα και ο μεθοδικός-μηχανοποιημένος-λαϊκός κατά Ατρέα λογισμός ΙΙ που έμαθα, πάλι δεν αρκούσε για να είσαι άνετος με τις διάφορες έννοιες. Και επειδή, εγώ πήγα να γράψω εξαντλημένος από το διάβασμα και το πρόγραμμα όλο το εξάμηνο στη σχολή και δεν είχα καθαρό μυαλό να σκεφτώ το 3ο θέμα (το πρώτο και τα 2 ερωτήματα από το 2ο ήταν κάπως μηχανιστικά). Θα μου πείτε,πέρασες,στα αρχίδια σου. Ε,απλά όταν κάτι το καταλαβαίνεις σε κάποιο ικανοποιητικό βαθμό και βλέπεις ότι υπάρχει διάθεση απο τους διδάσκοντες να σε βοηθήσουν θες πάντα κάτι καλύτερο.

P.S: Ακόμη και αν κοβόμουν,τα ίδια θα έλεγα.
Logged

"Yesterday is History-Today is a Gift-Tommorow is a Mystery"

c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #63 on: February 16, 2015, 20:43:29 pm »

Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:39:45 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:34:39 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:15:07 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:13:02 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:11:55 pm
Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?

Φταίει ότι μας πλασάρουν οι άλλοι εύκολες τακτικές για να περνάμε μαθήματα και όταν βλέπουμε το πεδίο το κράζουμε γιατί δεν μπορούμε να το περάσουμε.

Θεωρείς πως ο ατρέας κάνει κακό μάθημα στον λογισμό 2? Δηλαδή κάνει λίγότερο δύσκολα πράγματα από ότι επιτάσει η επιστήμη του?

Επειδή δεν απάντησα, καταρχάς δεν αναφερόμουν στον Ατρέα όταν έλεγα εύκολες τακτικές, ο Ατρέας πήρε κάποια μαθήματα σε δύσκολη περίοδο και τα έκανε καλά, αλλά μεγάλο μέρος της εκτίμησης που του έδειχναν ήταν από τα εύκολα θέματα που έμπαιναν ΤΟΤΕ, και αυτό το λέω για άτομα που ξέρω.

Πάντως σίγουρα έχεις δει κάτι μαθήματα που περνάς με 20 λεπτά (που λέει ο λόγος) διάβασμα (αριθμητική ανάλυση, υλικά κτλπ). Εσύ το θεωρείς σωστό αυτό;



Θα σου απαντήσω για την κλασική περίπτωση Λιτσαρδάκη. Προσωπικα τον θεωρώ πολύ καλό επιστήμονα αλλά φρικτό καθηγητή. Επίσης έχει δύο επιλογές για τα υλικά. Είτε θα τα κάνει πίτα δύσκολα και θα γίνουν τα νέα πεδία ( γιατί σοβαρά μαθήματα υλικών χωρίς πεδίο δεν γίνονται ) είτε τα αφήνει όπως είναι. Και προσωπικά πάλι συμφωνώ μαζί του. Τι θα κερδίσω αν ο Λιτσαρδάλης αποφασίσει ότι τα υλικά θα είναι δύσκολα? Αν ασχοληθείς σοβαρά με τα υλικά θα διαβάσεις ( όπως πολλά παιδιά που έχουν κάνει διπλωματική στον Λιτσ) . Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να με πηδήξει ο καθηγητής σε οποιοδήποτε μάθημα.

Έτσι όπως το λες άμα είναι να μην εξεταζόμαστε και καθόλου, να μας το δίνουν έτσι το πτυχίο
Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #64 on: February 16, 2015, 20:44:30 pm »

Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:43:29 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:39:45 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:34:39 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:15:07 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:13:02 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:11:55 pm
Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?

Φταίει ότι μας πλασάρουν οι άλλοι εύκολες τακτικές για να περνάμε μαθήματα και όταν βλέπουμε το πεδίο το κράζουμε γιατί δεν μπορούμε να το περάσουμε.

Θεωρείς πως ο ατρέας κάνει κακό μάθημα στον λογισμό 2? Δηλαδή κάνει λίγότερο δύσκολα πράγματα από ότι επιτάσει η επιστήμη του?

Επειδή δεν απάντησα, καταρχάς δεν αναφερόμουν στον Ατρέα όταν έλεγα εύκολες τακτικές, ο Ατρέας πήρε κάποια μαθήματα σε δύσκολη περίοδο και τα έκανε καλά, αλλά μεγάλο μέρος της εκτίμησης που του έδειχναν ήταν από τα εύκολα θέματα που έμπαιναν ΤΟΤΕ, και αυτό το λέω για άτομα που ξέρω.

Πάντως σίγουρα έχεις δει κάτι μαθήματα που περνάς με 20 λεπτά (που λέει ο λόγος) διάβασμα (αριθμητική ανάλυση, υλικά κτλπ). Εσύ το θεωρείς σωστό αυτό;



Θα σου απαντήσω για την κλασική περίπτωση Λιτσαρδάκη. Προσωπικα τον θεωρώ πολύ καλό επιστήμονα αλλά φρικτό καθηγητή. Επίσης έχει δύο επιλογές για τα υλικά. Είτε θα τα κάνει πίτα δύσκολα και θα γίνουν τα νέα πεδία ( γιατί σοβαρά μαθήματα υλικών χωρίς πεδίο δεν γίνονται ) είτε τα αφήνει όπως είναι. Και προσωπικά πάλι συμφωνώ μαζί του. Τι θα κερδίσω αν ο Λιτσαρδάλης αποφασίσει ότι τα υλικά θα είναι δύσκολα? Αν ασχοληθείς σοβαρά με τα υλικά θα διαβάσεις ( όπως πολλά παιδιά που έχουν κάνει διπλωματική στον Λιτσ) . Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να με πηδήξει ο καθηγητής σε οποιοδήποτε μάθημα.

Έτσι όπως το λες άμα είναι να μην εξεταζόμαστε και καθόλου, να μας το δίνουν έτσι το πτυχίο

Μετά με ρωτάς γιατί δεν έχω διάθεση να συνομιλήσω...
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #65 on: February 16, 2015, 20:45:42 pm »

Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:44:30 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:43:29 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:39:45 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:34:39 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:15:07 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:13:02 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:11:55 pm
Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?

Φταίει ότι μας πλασάρουν οι άλλοι εύκολες τακτικές για να περνάμε μαθήματα και όταν βλέπουμε το πεδίο το κράζουμε γιατί δεν μπορούμε να το περάσουμε.

Θεωρείς πως ο ατρέας κάνει κακό μάθημα στον λογισμό 2? Δηλαδή κάνει λίγότερο δύσκολα πράγματα από ότι επιτάσει η επιστήμη του?

Επειδή δεν απάντησα, καταρχάς δεν αναφερόμουν στον Ατρέα όταν έλεγα εύκολες τακτικές, ο Ατρέας πήρε κάποια μαθήματα σε δύσκολη περίοδο και τα έκανε καλά, αλλά μεγάλο μέρος της εκτίμησης που του έδειχναν ήταν από τα εύκολα θέματα που έμπαιναν ΤΟΤΕ, και αυτό το λέω για άτομα που ξέρω.

Πάντως σίγουρα έχεις δει κάτι μαθήματα που περνάς με 20 λεπτά (που λέει ο λόγος) διάβασμα (αριθμητική ανάλυση, υλικά κτλπ). Εσύ το θεωρείς σωστό αυτό;



Θα σου απαντήσω για την κλασική περίπτωση Λιτσαρδάκη. Προσωπικα τον θεωρώ πολύ καλό επιστήμονα αλλά φρικτό καθηγητή. Επίσης έχει δύο επιλογές για τα υλικά. Είτε θα τα κάνει πίτα δύσκολα και θα γίνουν τα νέα πεδία ( γιατί σοβαρά μαθήματα υλικών χωρίς πεδίο δεν γίνονται ) είτε τα αφήνει όπως είναι. Και προσωπικά πάλι συμφωνώ μαζί του. Τι θα κερδίσω αν ο Λιτσαρδάλης αποφασίσει ότι τα υλικά θα είναι δύσκολα? Αν ασχοληθείς σοβαρά με τα υλικά θα διαβάσεις ( όπως πολλά παιδιά που έχουν κάνει διπλωματική στον Λιτσ) . Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να με πηδήξει ο καθηγητής σε οποιοδήποτε μάθημα.

Έτσι όπως το λες άμα είναι να μην εξεταζόμαστε και καθόλου, να μας το δίνουν έτσι το πτυχίο

Μετά με ρωτάς γιατί δεν έχω διάθεση να συνομιλήσω...

Δεν κατάλαβα τι σε πείραξε, δεν με ενοχλούν αυτά που λες, με ενοχλούν αυτοί που τα κάνουν
Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #66 on: February 16, 2015, 20:47:46 pm »

Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:45:42 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:44:30 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:43:29 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:39:45 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:34:39 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:15:07 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:13:02 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:11:55 pm
Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?

Φταίει ότι μας πλασάρουν οι άλλοι εύκολες τακτικές για να περνάμε μαθήματα και όταν βλέπουμε το πεδίο το κράζουμε γιατί δεν μπορούμε να το περάσουμε.

Θεωρείς πως ο ατρέας κάνει κακό μάθημα στον λογισμό 2? Δηλαδή κάνει λίγότερο δύσκολα πράγματα από ότι επιτάσει η επιστήμη του?

Επειδή δεν απάντησα, καταρχάς δεν αναφερόμουν στον Ατρέα όταν έλεγα εύκολες τακτικές, ο Ατρέας πήρε κάποια μαθήματα σε δύσκολη περίοδο και τα έκανε καλά, αλλά μεγάλο μέρος της εκτίμησης που του έδειχναν ήταν από τα εύκολα θέματα που έμπαιναν ΤΟΤΕ, και αυτό το λέω για άτομα που ξέρω.

Πάντως σίγουρα έχεις δει κάτι μαθήματα που περνάς με 20 λεπτά (που λέει ο λόγος) διάβασμα (αριθμητική ανάλυση, υλικά κτλπ). Εσύ το θεωρείς σωστό αυτό;



Θα σου απαντήσω για την κλασική περίπτωση Λιτσαρδάκη. Προσωπικα τον θεωρώ πολύ καλό επιστήμονα αλλά φρικτό καθηγητή. Επίσης έχει δύο επιλογές για τα υλικά. Είτε θα τα κάνει πίτα δύσκολα και θα γίνουν τα νέα πεδία ( γιατί σοβαρά μαθήματα υλικών χωρίς πεδίο δεν γίνονται ) είτε τα αφήνει όπως είναι. Και προσωπικά πάλι συμφωνώ μαζί του. Τι θα κερδίσω αν ο Λιτσαρδάλης αποφασίσει ότι τα υλικά θα είναι δύσκολα? Αν ασχοληθείς σοβαρά με τα υλικά θα διαβάσεις ( όπως πολλά παιδιά που έχουν κάνει διπλωματική στον Λιτσ) . Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να με πηδήξει ο καθηγητής σε οποιοδήποτε μάθημα.

Έτσι όπως το λες άμα είναι να μην εξεταζόμαστε και καθόλου, να μας το δίνουν έτσι το πτυχίο

Μετά με ρωτάς γιατί δεν έχω διάθεση να συνομιλήσω...

Δεν κατάλαβα τι σε πείραξε, δεν με ενοχλούν αυτά που λες, με ενοχλούν αυτοί που τα κάνουν

Γιατί υπάρχει τεράστιο χάσμα ανάμεσα στο πάρε πτυχίο τσάμπα, γράψε εύκολα θέματα, και πέρνα με κάπο. Δεν μπορείς να τα ισοπεδώνεις όλα. Και αν δεν καταλαβαίνεις την διαφορά, δεν είμαι ο κατάλληλος συνομιλητής. Δεν έχω υπομονή...
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #67 on: February 16, 2015, 20:50:09 pm »

Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:47:46 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:45:42 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:44:30 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:43:29 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:39:45 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:34:39 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:15:07 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:13:02 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:11:55 pm
Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?

Φταίει ότι μας πλασάρουν οι άλλοι εύκολες τακτικές για να περνάμε μαθήματα και όταν βλέπουμε το πεδίο το κράζουμε γιατί δεν μπορούμε να το περάσουμε.

Θεωρείς πως ο ατρέας κάνει κακό μάθημα στον λογισμό 2? Δηλαδή κάνει λίγότερο δύσκολα πράγματα από ότι επιτάσει η επιστήμη του?

Επειδή δεν απάντησα, καταρχάς δεν αναφερόμουν στον Ατρέα όταν έλεγα εύκολες τακτικές, ο Ατρέας πήρε κάποια μαθήματα σε δύσκολη περίοδο και τα έκανε καλά, αλλά μεγάλο μέρος της εκτίμησης που του έδειχναν ήταν από τα εύκολα θέματα που έμπαιναν ΤΟΤΕ, και αυτό το λέω για άτομα που ξέρω.

Πάντως σίγουρα έχεις δει κάτι μαθήματα που περνάς με 20 λεπτά (που λέει ο λόγος) διάβασμα (αριθμητική ανάλυση, υλικά κτλπ). Εσύ το θεωρείς σωστό αυτό;



Θα σου απαντήσω για την κλασική περίπτωση Λιτσαρδάκη. Προσωπικα τον θεωρώ πολύ καλό επιστήμονα αλλά φρικτό καθηγητή. Επίσης έχει δύο επιλογές για τα υλικά. Είτε θα τα κάνει πίτα δύσκολα και θα γίνουν τα νέα πεδία ( γιατί σοβαρά μαθήματα υλικών χωρίς πεδίο δεν γίνονται ) είτε τα αφήνει όπως είναι. Και προσωπικά πάλι συμφωνώ μαζί του. Τι θα κερδίσω αν ο Λιτσαρδάλης αποφασίσει ότι τα υλικά θα είναι δύσκολα? Αν ασχοληθείς σοβαρά με τα υλικά θα διαβάσεις ( όπως πολλά παιδιά που έχουν κάνει διπλωματική στον Λιτσ) . Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να με πηδήξει ο καθηγητής σε οποιοδήποτε μάθημα.

Έτσι όπως το λες άμα είναι να μην εξεταζόμαστε και καθόλου, να μας το δίνουν έτσι το πτυχίο

Μετά με ρωτάς γιατί δεν έχω διάθεση να συνομιλήσω...

Δεν κατάλαβα τι σε πείραξε, δεν με ενοχλούν αυτά που λες, με ενοχλούν αυτοί που τα κάνουν

Γιατί υπάρχει τεράστιο χάσμα ανάμεσα στο πάρε πτυχίο τσάμπα, γράψε εύκολα θέματα, και πέρνα με κάπο. Δεν μπορείς να τα ισοπεδώνεις όλα. Και αν δεν καταλαβαίνεις την διαφορά, δεν είμαι ο κατάλληλος συνομιλητής. Δεν έχω υπομονή...

Εδώ φίλε είναι διαφορετική η αντίληψή μας, γιατί εγώ θεωρώ τζάμπα πτυχίο το να πέφτουν κάθε εξάμηνο τα ΙΔΙΑ θέματα (το εννοώ ίδια, λύνεις τα θέματα το προηγούμενου έτους και περνάς - εγώ έτσι πήρα 8 και πάλι λίγο ήταν, γιατί - επαναλαμβάνω - ήταν ακριβώς τα ίδια). Αυτό είναι εύκολα θέματα ή τζάμπα πτυχίο; Όταν ο καθηγητής σου λύνει τα θέματα την προηγούμενη εβδομάδα και πέφτουν τα ΙΔΙΑ είναι ότι τα θέματα ήταν εύκολα Ή τζάμπα πτυχίο;

Εκεί δεν υπάρχουν παράπονα για τη διδασκαλία, εκεί δεν υπάρχουν ευθύνες; Δεν είναι ανευθυνότητα του καθηγητή αυτό;
« Last Edit: February 16, 2015, 20:52:13 pm by c0ndemn3d » Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #68 on: February 16, 2015, 20:51:54 pm »

Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:50:09 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:47:46 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:45:42 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:44:30 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:43:29 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:39:45 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:34:39 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:15:07 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:13:02 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:11:55 pm
Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?

Φταίει ότι μας πλασάρουν οι άλλοι εύκολες τακτικές για να περνάμε μαθήματα και όταν βλέπουμε το πεδίο το κράζουμε γιατί δεν μπορούμε να το περάσουμε.

Θεωρείς πως ο ατρέας κάνει κακό μάθημα στον λογισμό 2? Δηλαδή κάνει λίγότερο δύσκολα πράγματα από ότι επιτάσει η επιστήμη του?

Επειδή δεν απάντησα, καταρχάς δεν αναφερόμουν στον Ατρέα όταν έλεγα εύκολες τακτικές, ο Ατρέας πήρε κάποια μαθήματα σε δύσκολη περίοδο και τα έκανε καλά, αλλά μεγάλο μέρος της εκτίμησης που του έδειχναν ήταν από τα εύκολα θέματα που έμπαιναν ΤΟΤΕ, και αυτό το λέω για άτομα που ξέρω.

Πάντως σίγουρα έχεις δει κάτι μαθήματα που περνάς με 20 λεπτά (που λέει ο λόγος) διάβασμα (αριθμητική ανάλυση, υλικά κτλπ). Εσύ το θεωρείς σωστό αυτό;



Θα σου απαντήσω για την κλασική περίπτωση Λιτσαρδάκη. Προσωπικα τον θεωρώ πολύ καλό επιστήμονα αλλά φρικτό καθηγητή. Επίσης έχει δύο επιλογές για τα υλικά. Είτε θα τα κάνει πίτα δύσκολα και θα γίνουν τα νέα πεδία ( γιατί σοβαρά μαθήματα υλικών χωρίς πεδίο δεν γίνονται ) είτε τα αφήνει όπως είναι. Και προσωπικά πάλι συμφωνώ μαζί του. Τι θα κερδίσω αν ο Λιτσαρδάλης αποφασίσει ότι τα υλικά θα είναι δύσκολα? Αν ασχοληθείς σοβαρά με τα υλικά θα διαβάσεις ( όπως πολλά παιδιά που έχουν κάνει διπλωματική στον Λιτσ) . Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να με πηδήξει ο καθηγητής σε οποιοδήποτε μάθημα.

Έτσι όπως το λες άμα είναι να μην εξεταζόμαστε και καθόλου, να μας το δίνουν έτσι το πτυχίο

Μετά με ρωτάς γιατί δεν έχω διάθεση να συνομιλήσω...

Δεν κατάλαβα τι σε πείραξε, δεν με ενοχλούν αυτά που λες, με ενοχλούν αυτοί που τα κάνουν

Γιατί υπάρχει τεράστιο χάσμα ανάμεσα στο πάρε πτυχίο τσάμπα, γράψε εύκολα θέματα, και πέρνα με κάπο. Δεν μπορείς να τα ισοπεδώνεις όλα. Και αν δεν καταλαβαίνεις την διαφορά, δεν είμαι ο κατάλληλος συνομιλητής. Δεν έχω υπομονή...

Εδώ φίλε είναι διαφορετική η αντίληψή μας, γιατί εγώ θεωρώ τζάμπα πτυχίο το να πέφτουν κάθε εξάμηνο τα ΙΔΙΑ θέματα (το εννοώ ίδια, λύνεις τα θέματα το προηγούμενου έτους και περνάς - εγώ έτσι πήρα 8 και πάλι λίγο ήταν, γιατί - επαναλαμβάνω - ήταν ακριβώς τα ίδια). Αυτό είναι εύκολα θέματα ή τζάμπα πτυχίο; Όταν ο καθηγητής σου λύνει τα θέματα την προηγούμενη εβδομάδα και πέφτουν τα ΙΔΙΑ είναι ότι τα θέματα ήταν εύκολα Ή τζάμπα πτυχίο;

Ωραία αν στο θέσω αλλιώς. Ο Λιτσ φταίει που όταν έκανα υλικά ήμασταν 4 άτομα?
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6379


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #69 on: February 16, 2015, 20:52:57 pm »

Θα στο πω με τροπο condemned. Το πτυχιο ειναι τσαμπα. Το ποσο αξια εχει, εχει να κανει με σενα τον ιδιο. Ιδιο βαθμο θα παρεις εσυ που ελιωσες στο πεδιο με αυτον που του πεσανε τα θεματα που διαβασε την προηγουμενη μερα.
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #70 on: February 16, 2015, 20:54:49 pm »

Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:51:54 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:50:09 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:47:46 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:45:42 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:44:30 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:43:29 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:39:45 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:34:39 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:15:07 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:13:02 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:11:55 pm
Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?

Φταίει ότι μας πλασάρουν οι άλλοι εύκολες τακτικές για να περνάμε μαθήματα και όταν βλέπουμε το πεδίο το κράζουμε γιατί δεν μπορούμε να το περάσουμε.

Θεωρείς πως ο ατρέας κάνει κακό μάθημα στον λογισμό 2? Δηλαδή κάνει λίγότερο δύσκολα πράγματα από ότι επιτάσει η επιστήμη του?

Επειδή δεν απάντησα, καταρχάς δεν αναφερόμουν στον Ατρέα όταν έλεγα εύκολες τακτικές, ο Ατρέας πήρε κάποια μαθήματα σε δύσκολη περίοδο και τα έκανε καλά, αλλά μεγάλο μέρος της εκτίμησης που του έδειχναν ήταν από τα εύκολα θέματα που έμπαιναν ΤΟΤΕ, και αυτό το λέω για άτομα που ξέρω.

Πάντως σίγουρα έχεις δει κάτι μαθήματα που περνάς με 20 λεπτά (που λέει ο λόγος) διάβασμα (αριθμητική ανάλυση, υλικά κτλπ). Εσύ το θεωρείς σωστό αυτό;



Θα σου απαντήσω για την κλασική περίπτωση Λιτσαρδάκη. Προσωπικα τον θεωρώ πολύ καλό επιστήμονα αλλά φρικτό καθηγητή. Επίσης έχει δύο επιλογές για τα υλικά. Είτε θα τα κάνει πίτα δύσκολα και θα γίνουν τα νέα πεδία ( γιατί σοβαρά μαθήματα υλικών χωρίς πεδίο δεν γίνονται ) είτε τα αφήνει όπως είναι. Και προσωπικά πάλι συμφωνώ μαζί του. Τι θα κερδίσω αν ο Λιτσαρδάλης αποφασίσει ότι τα υλικά θα είναι δύσκολα? Αν ασχοληθείς σοβαρά με τα υλικά θα διαβάσεις ( όπως πολλά παιδιά που έχουν κάνει διπλωματική στον Λιτσ) . Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να με πηδήξει ο καθηγητής σε οποιοδήποτε μάθημα.

Έτσι όπως το λες άμα είναι να μην εξεταζόμαστε και καθόλου, να μας το δίνουν έτσι το πτυχίο

Μετά με ρωτάς γιατί δεν έχω διάθεση να συνομιλήσω...

Δεν κατάλαβα τι σε πείραξε, δεν με ενοχλούν αυτά που λες, με ενοχλούν αυτοί που τα κάνουν

Γιατί υπάρχει τεράστιο χάσμα ανάμεσα στο πάρε πτυχίο τσάμπα, γράψε εύκολα θέματα, και πέρνα με κάπο. Δεν μπορείς να τα ισοπεδώνεις όλα. Και αν δεν καταλαβαίνεις την διαφορά, δεν είμαι ο κατάλληλος συνομιλητής. Δεν έχω υπομονή...

Εδώ φίλε είναι διαφορετική η αντίληψή μας, γιατί εγώ θεωρώ τζάμπα πτυχίο το να πέφτουν κάθε εξάμηνο τα ΙΔΙΑ θέματα (το εννοώ ίδια, λύνεις τα θέματα το προηγούμενου έτους και περνάς - εγώ έτσι πήρα 8 και πάλι λίγο ήταν, γιατί - επαναλαμβάνω - ήταν ακριβώς τα ίδια). Αυτό είναι εύκολα θέματα ή τζάμπα πτυχίο; Όταν ο καθηγητής σου λύνει τα θέματα την προηγούμενη εβδομάδα και πέφτουν τα ΙΔΙΑ είναι ότι τα θέματα ήταν εύκολα Ή τζάμπα πτυχίο;

Ωραία αν στο θέσω αλλιώς. Ο Λιτσ φταίει που όταν έκανα υλικά ήμασταν 4 άτομα?

Να στο θέσω εγώ αλλιώς, όταν το πρώτο πράγμα που λέει ο Λιτς όταν μπαίνει μέσα είναι ότι <<θα περάσετε όλοι γιατί πέφτουν εύκολα θέματα>>, ποιος είναι ο ανεύθυνος σε αυτή την υπόθεση;

Και σου το ξαναλέω, δεν έχω κόντρα με σένα, με αυτόν έχω.
Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #71 on: February 16, 2015, 20:57:15 pm »

Quote from: Grecs on February 16, 2015, 20:52:57 pm
Θα στο πω με τροπο condemned. Το πτυχιο ειναι τσαμπα. Το ποσο αξια εχει, εχει να κανει με σενα τον ιδιο. Ιδιο βαθμο θα παρεις εσυ που ελιωσες στο πεδιο με αυτον που του πεσανε τα θεματα που διαβασε την προηγουμενη μερα.

Ναι ρε φίλε, αλλά εγώ που πέρασα πεδίο Ι το χρωστάω στους καθηγητές και άμα ήταν και αυτοί τόσο σκατά ούτε το πεδίο θα μάθαινα και θα ήθελα να με παρακινεί λίγο και ο καθηγητής και να μην μου πλασάρει εύκολο δρόμο. Ε ναι λοιπόν χρειάζομαι την παρακίνηση, όταν έχω να δώσω 7 μαθήματα το εξάμηνο πάει ο νους σου στον εύκολο δρόμο, αν δεν υπάρχει τέτοιος σκίζεσαι και πετυχαίνεις στο τέλος και θα πετυχαίνατε όλοι (ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) άμα δεν είχαμε κάτι τύπους που σου βάζουν τα ίδια και τα ίδια για να καλύψουν το πόσο άσχετοι είναι
Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #72 on: February 16, 2015, 20:58:12 pm »

Δεν θεωρώ ότι μου επιτίθεσαι. Άραξε. Απλά δεν είναι όλα μονόπλευρα και στο τέλος όταν ορκιστούμε δυστυχώς δεν θα φαίνεται πουθενά το πόσο πολύ το ήθελες και πόσο εγώ. Το μόνο που αλλάζει είναι αν θα το πάρεις σε 5 ή 7 χρόνια. Και εκεί είναι που μπαίνει το πόσο εύκολα ή δυσκολα θα είναι τα μαθήματα και κατά πόσο αξίζει αυτή η δυσκολία
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6379


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #73 on: February 16, 2015, 21:05:04 pm »

Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:57:15 pm
Quote from: Grecs on February 16, 2015, 20:52:57 pm
Θα στο πω με τροπο condemned. Το πτυχιο ειναι τσαμπα. Το ποσο αξια εχει, εχει να κανει με σενα τον ιδιο. Ιδιο βαθμο θα παρεις εσυ που ελιωσες στο πεδιο με αυτον που του πεσανε τα θεματα που διαβασε την προηγουμενη μερα.

Ναι ρε φίλε, αλλά εγώ που πέρασα πεδίο Ι το χρωστάω στους καθηγητές και άμα ήταν και αυτοί τόσο σκατά ούτε το πεδίο θα μάθαινα και θα ήθελα να με παρακινεί λίγο και ο καθηγητής και να μην μου πλασάρει εύκολο δρόμο. Ε ναι λοιπόν χρειάζομαι την παρακίνηση, όταν έχω να δώσω 7 μαθήματα το εξάμηνο πάει ο νους σου στον εύκολο δρόμο, αν δεν υπάρχει τέτοιος σκίζεσαι και πετυχαίνεις στο τέλος και θα πετυχαίνατε όλοι (ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) άμα δεν είχαμε κάτι τύπους που σου βάζουν τα ίδια και τα ίδια για να καλύψουν το πόσο άσχετοι είναι

Επειδη το ΤΗΜΜΥ απαρτιζεται στην συντριπτικη πλειοψηφια απο τετοιους τυπους, το τι θα βγει ο καθενας απο εδω μεσα ειναι προσωπικη υποθεση. Αν τα ενδιαφεροντα σου διδασκονται απο τυπους που νοιαζονται εισαι πολυ τυχερος. Προσωπικα δεν εχω κανενα ενδιαφερον για πεδια εκτος απο το να μαθω τι ειναι ο πυκνωτης και τι το πηνιο. Τα εμαθα πηρα προβιβασιμο βαθμο και γεια σας.
« Last Edit: February 16, 2015, 21:12:09 pm by Grecs » Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
giapapva
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 128


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #74 on: February 16, 2015, 21:23:28 pm »

Επι του θέματος ως φοιτητής στο 6ο έτος πλέον η αποψη μου είναι η εξης.. Το πρόβλημα προκύπτει από το γεγονός ότι ο φοιτητής δεν έχει μάθει να διαβάζει με τον σωστό τρόπο, ειδικά σε αυτά τα μαθήματα που απαιτούν κατανόηση.. Δεν έχει προλάβει δηλαδή να αποβάλλει το σχολικό τρόπο σκέψης και να ενσωματωθεί στο πλαίσιο που απαιτεί η συγκεκριμένη σχολή..

Ναι οι απαιτήσεις του τμήματος είναι υψηλές.. Δυστυχώς η ευτυχώς θέλει προσπάθεια για να μπεις στο κλίμα και κυρίως αρκετό προσωπικό χρόνο. Να σας θυμίσω ότι στις πανελλαδικές εξετάσεις τουλαχιστον οι φοιτητες του ΤΗΜΜΥ αφιέρωσαμε πάρα πολλες ώρες διαβάσματος για να προετοιμαστούμε καλά. Με μια απλή αναγωγή αν θέσουμε βαθμό δυσκολίας μαθηματικών κατεύθυνσης Γ' Λυκείου με 4/10 τότε για το πεδιο που διδάσκεται στο 3ο εξάμηνο θα μπορούσαμε να πουμε ότι έχει 8/10; Πως αναμένετε λοιπόν ότι με 40 ώρες διαβάσματος 10 μερες πριν την εξεταση ένας 19χρονος φοιτητής θα μπορέσει να βρίσκεται σε θεση να διεκδικεί ένα 9 για παράδειγμα σε μια απο τις πιο δυσκολες σχολες της Ελλάδας;

Αυτό που προτέινω είναι το εξής.. Όταν διαβάζετε (ειδικα για το συγκεκριμένο μαθημα) βάλτε ως στόχο την πληρη κατανόηση της ύλης που διδάχθηκε σε σημείο που να νιώθετε εσεις ηθική ικανοποίηση. Τότε θα αρχίσετε να μπαινετε στον τρόπο σκέψης, να απολαμβάνετε το διάβασμα αυτών των μαθημάτων και διεκδικείτε υψηλους βαθμούς.. Επειδή και εγώ τα πέρασα αυτά θεωρούσα τον εαυτό μου ηλίθιο τα πρώτα 2 χρόνια που μπήκα στη σχολή και πήγαινα με ταβάνι το 5..

Αναμενόμενος ο εκνευρισμός ωστόσο δεν υπάρχει λόγος για απογοήτευση..
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...