• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 13:27:09 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 13:27:09 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426687
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 59
Guests: 76
Total: 135
tzortzis
ggalamat
Pastellaki
Saint_GR
anastas1a
idchatzi
chidi anagonye
micelethe
Juror8
msandr
dimitavram
vdelimpalta
Xontroulis
thanoswyd
ThanosKoutsoump
shamaelas
Arakapas
chrisg
mmikelo
sassi
dimitris kiziridis
Leftor
dnikoa
gsifnio
ZontanosThrylos
thomasdt
ellimoschou
kvas
athena_apo
aggelina
Giannis_Kako
giannisd
papaloui
MrGreekArrow
Mavromati
alexkont
mike1996
dimopoul
paristetos
George_RT
gpap
Geoth
panagiot
airam
Maximos7
programmer2004
DimKaratzas
superkolios
acolak
noimaginationforthis
Gray139
Roidos
Mr Watson
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Παιδεία U18 (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Η απατη της "βασης του 10"
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 Go Down Print
Author Topic: Η απατη της "βασης του 10"  (Read 13462 times)
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #75 on: September 17, 2006, 15:18:26 pm »

Quote from: Νessa on September 17, 2006, 15:11:39 pm
Γιατί ο Ολύμπιος επιμένει ότι όσοι παίρνουν κάτω από τη βάση είναι άχρηστοι.

Εγώ δε λέω να μπει στο Πανεπιστήμιο η κοπέλα χωρίς εξετάσεις, αλλά η βαθμολογία σαφώς και δεν είναι κριτήριο της ικανότητάς της. Οι εξετάσεις γενικά είναι εντελώς αναξιόπιστο και αντιπαιδαγωγικό μέτρο.

Συμφωνούμε απόλυτα βέβαια


Απλώς μου φάνηκε oτι το παραδέχτηκε πως τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως θέλει να πιστεύει. Wink


Logged
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #76 on: September 17, 2006, 15:20:51 pm »

Quote from: Ολύμπιος on September 17, 2006, 15:18:06 pm
Οπότε να μην υπάρχουν εξετάσεις?
Να του δώσουμε το πτυχίο τότε!

Και στον τσοπάνο το Μητσάρα ένα πτυχίο γιατρού παρακαλωωωωωωωωωωωωωώ!

Δε μπορεί να γίνεται αυτή η συζήτηση!
Μοιάζει για παιδάκια δημοτικού..
Logged
Νessa
Guest
Απ: Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #77 on: September 17, 2006, 15:23:01 pm »

Quote from: Ολύμπιος on September 17, 2006, 15:18:06 pm
Οπότε να μην υπάρχουν εξετάσεις?
Να του δώσουμε το πτυχίο τότε!
Αυτό είπα εγώ ρε;
Logged
Ολύμπιος
Ανιάτων
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 458


Μη μου αντιμιλάς


View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #78 on: September 17, 2006, 15:28:30 pm »


Δεν φαντάζεστε πως φαίνεστε  με την αντιθεση σας στο μέτρο του 10 που κανονικά έπρεπε να ήταν παραπάνω από 10! 8)


Quote from: Νessa on September 17, 2006, 15:23:01 pm
Quote from: Ολύμπιος on September 17, 2006, 15:18:06 pm
Οπότε να μην υπάρχουν εξετάσεις?
Να του δώσουμε το πτυχίο τότε!
Αυτό είπα εγώ ρε;

Αυτό είναι το πρόβλημα  με σένα ότι κανείς δεν μπορεί να σε καταλάβει σε κανένα θέμα! 8)


Logged

Αν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται τις επιλογές του, είναι κυρίως δικό του πρόβλημα ...δεν είναι δικό μου
Τόξιν τζένεραλ σπείκινγκ
aliakmwn
Guest
Απ: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #79 on: September 19, 2006, 07:59:36 am »

Έκρηξη εγγραφών στα φροντιστήρια έφερε η βάση του «10»

Στα φροντιστήρια οδήγησε χιλιάδες από τους μαθητές που έμειναν εκτός ΑΕΙ η απόφαση του υπουργείου Παιδείας για τη βάση του «10».
Οι φροντιστές εκτιμούν ότι η πελατεία τους από αυτήν την κατηγορία υποψηφίων θα αυξηθεί κατά 50% και ενδεχομένως θα διπλασιαστεί, υπολογίζοντας ότι οι υποψήφιοι που θα διεκδικήσουν μια δεύτερη ευκαιρία θα πλησιάσουν το επόμενο έτος τις 20.000.

Όπως γράφει τη Δευτέρα η εφημερίδα Τα Νέα, ήδη τα κολέγια ανακοίνωσαν ότι υπολογίζουν αύξηση 50% στις εγγραφές συγκριτικά με πέρυσι.

Μεγάλη αύξηση προσδοκούν και τα ιδιωτικά ΙΕΚ, ενώ και τα φροντιστήρια «βλέπουν» την πελατεία τους από την κατηγορία των αποφοίτων να εκτινάσσεται, με... σημαία πάντοτε τη δεύτερη ευκαιρία.

Πέρυσι, σε όλα τα φροντιστήρια της χώρας, οι απόφοιτοι που γράφτηκαν για να ξαναδώσουν εξετάσεις δεν ξεπερνούσαν τις 10.000.

Σύμφωνα με τους φροντιστές, οι εγγραφές των μαθητών της Γ' Λυκείου κινούνται σε επίπεδα ανάλογα με τα περυσινά. Στη Β' Λυκείου υπάρχει πτώση της τάξης του 20% σε σχέση με την περίοδο πριν από την κατάργηση των Πανελληνίων Εξετάσεων, ενώ στην Α' Λυκείου οι φροντιστές «βλέπουν» φέτος οριακή αύξηση εγγραφών της τάξης του 5%-10% σε σχέση με πέρυσι.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=739333&lngDtrID=244
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #80 on: September 19, 2006, 15:48:38 pm »

Quote from: Ολύμπιος on September 17, 2006, 14:30:33 pm

Corina αυτά που έγραψα είναι περίπου το πως θα έπρεπε να είναι ένα πανεπιστήμιο που θα βγάζει επιστήμονες και το έκανα για αυτούς που μας τα έχουν πρήξει με τη γκρίνια τους για την επιστήμη!

Δεν θα τα μάθεις μηχανικά αναγκαστικά, και αν συμβεί αυτό θα είναι δικό σου πρόβλημα όχι δικό μου και ούτε κάποου αλλουνού!

Από την άλλη εσύ μπορεί να μην σε πειράζει που χάνεις 5 χρόνια μαθαίνοντας ψιλοπράγματα αλλά κάποιους άλλους τους πειράζει.

Οι απορίες θα είναι αφού έχεις διαβάσει κάποια πράγματα από τα βιβλία!
Αυτό με τα εργαστήρια που λες έχω κάνει και πήγα διαβασμένος δεν πήγα χύμα στο κύμα!

Αν ήξερες τι θα πει αφαίρεση και σύνθεση θα συμφωνούσες μαζί μου!
Και δεν θα χρειαζόσουν καθηγητή να σου υποδείξει πως να την κάνεις μέσα στα μαθήματα!
Και δεν πρόκειτε να τη μάθεις ποτέ παρά μόνο όταν δεν έχεις άλλη επιλογη και βάλεις το μυαλό σου να δουλεύει χωρίς τις υποδείξεις κάποιου καθηγητή!

Ακαδημαϊκή κοινότητα είναι εδώ! Πανεπιστήμιο!
Δεν είναι δημοτικό!

Για αυτό καλά θα κάνουν κάποιοι να το σκεφτούν καλά πριν ξαναμιλήσουν για επιστήμη και αρχίσουν να μας τα πρήζουν!(Αυτό δεν ήταν για σένα Κορίνα)

Κανείς δεν είπε ότι εδώ είναι δημοτικό. Απλά αυτό που προτείνεις δεν είναι ακαδημαϊκή εκπαίδευση αλλά επαγγελματική κατάρτιση. όσο για τις διαφορές του ενός από το άλλο, μπορείς να ανατρέξεις σε πληροφορίες του ΟΑΕΔ, του ΟΕΕΚ, στα ΚΕΚ κ.ο.κ.
Όσο για τη σύνθεση και την αφαίρεση, αυτή δεν μπορεί να είναι μονόπλευρη. Γιατί μέσα στις παραδόσεις έρχεσαι σε επαφή και με άλλους συναδέλφους, είτε αυτοί είναι καθηγητές, είτε συμφοιτητές, και ακούς και την άλλη γνώμη, η οποία μπορεί να είναι διαφορετική από αυτήν που είχες σχηματίσει μόνος σου. (και όταν έχεις σχηματίσει λάθος άποψη, έχεις πρόβλημα στα εργαστήρια, όχι όταν πάς αδιάβαστος...). Τώρα για το πώς πρέπει να γίνεται η παράδοση, αυτό είναι ένα άλλο θέμα, γιατί σίγουρα όπως γίνεται τώρα δεν δίνει τη μέγιστη βοήθεια που μπορεί να δωσει... Ούτως η άλλως δεν είναι αναγκαστικές οι παρακολουθήσεις. Αν δε γουστάρεις, δεν τις παρακολουθείς. Αν γουστάρεις, καλό είναι να έχεις το δικαίωμα.. Και επειδή βγαίνουμε off topic:
Quote from: aliakmwn on September 19, 2006, 07:59:36 am
Έκρηξη εγγραφών στα φροντιστήρια έφερε η βάση του «10»

Στα φροντιστήρια οδήγησε χιλιάδες από τους μαθητές που έμειναν εκτός ΑΕΙ η απόφαση του υπουργείου Παιδείας για τη βάση του «10».
Οι φροντιστές εκτιμούν ότι η πελατεία τους από αυτήν την κατηγορία υποψηφίων θα αυξηθεί κατά 50% και ενδεχομένως θα διπλασιαστεί, υπολογίζοντας ότι οι υποψήφιοι που θα διεκδικήσουν μια δεύτερη ευκαιρία θα πλησιάσουν το επόμενο έτος τις 20.000.

Όπως γράφει τη Δευτέρα η εφημερίδα Τα Νέα, ήδη τα κολέγια ανακοίνωσαν ότι υπολογίζουν αύξηση 50% στις εγγραφές συγκριτικά με πέρυσι.

Μεγάλη αύξηση προσδοκούν και τα ιδιωτικά ΙΕΚ, ενώ και τα φροντιστήρια «βλέπουν» την πελατεία τους από την κατηγορία των αποφοίτων να εκτινάσσεται, με... σημαία πάντοτε τη δεύτερη ευκαιρία.

Πέρυσι, σε όλα τα φροντιστήρια της χώρας, οι απόφοιτοι που γράφτηκαν για να ξαναδώσουν εξετάσεις δεν ξεπερνούσαν τις 10.000.

Σύμφωνα με τους φροντιστές, οι εγγραφές των μαθητών της Γ' Λυκείου κινούνται σε επίπεδα ανάλογα με τα περυσινά. Στη Β' Λυκείου υπάρχει πτώση της τάξης του 20% σε σχέση με την περίοδο πριν από την κατάργηση των Πανελληνίων Εξετάσεων, ενώ στην Α' Λυκείου οι φροντιστές «βλέπουν» φέτος οριακή αύξηση εγγραφών της τάξης του 5%-10% σε σχέση με πέρυσι.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=739333&lngDtrID=244

Για τα φροντιστήρια να σας μεταφέρω και δική μου εμπειρία γιατί δουλεύω σε ένα... Σίγουρα πιστεύω ότι φέτος θα γίνει το χάος με τα παιδιά που θα πάνε να γραφτούν. Κακά τα ψέμματα, τα φροντιστήρια πλέον το γεγονός της βάσης του 10 το τονίζουν στις ενημερώσεις των πελατών, με τον έναν ή με τον άλλον  τρόπο, για να προσελκύσουν πελάτες και για να αναδείξουν την αναγκαιότητα του φροντιστηρίου
Πώς μοιράζονται οι μαθητές; Αυξάνονται οι της Α' Λυκείου, οι οποίοι είναι οι περισσότεροι μαθητές με κενά, που κρίνουν ότι θα χρειστούν φροντιστηριακή βοήθεια καθ' όλη τη διάρκεια του Λυκείου. Στην Γ' Λυκείου, λίγο αυξημένοι, λόγω της βάσης του 10, και στην Β' λυκείου λίγο μειωμένοι λόγω της κατάργησης των πανελλαδικών στην τάξη αυτή. Εκείνοι που όντως αυξάνονται, και θα αυξηθούν και άλλο μέσα στον προσεχή μήνα, γιατί είναι μήνας έναρξης μαθημάτων των αποφοίτων στα φροντιστήρια, είναι οι απόφοιτοι ακριβώς, δηλαδή αυτοί που απέτυχαν πέρυσι.
Τι αλλάζει στον τρόπο διδασκαλίας; Τίποτα φυσικά! Όπως και πέρυσι, υπήρχαν μαθητές των οποίων η οικογένεια πλήρωσε πολλές χιλιάδες ευρώ και δεν πέρασαν πουθενά, έτσι και φέτος θα έχουμε το ίδιο φαινόμενο! Με τη μόνη διαφορά ότι, αφενός αυξάνονται αυτές οι "χιλιάδες ευρώ" ανά μαθητή, αφετέρου αυξάνονται οι μαθητές...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #81 on: September 19, 2006, 16:07:52 pm »

για μένα το πρόβλημα δεν είναι ούτε τα φροντιστήρια ούτε η βάση του 10.
Φταίει η ηλίθια νοοτροπία μας οτι το παιδί μας πρέπει πάση θυσία να σπουδάσει σε ανώτατο ίδρυμα αλλιώς δεν είναι άνθρωπος.
Επειδή και εγώ τυγχάνει να δουλεύω σε φροντιστήριο βλέπω παιδιά που δυστυχώς δεν έχουν δυνατότητες ή συνηθέστερα δεν έχουν τη διάθεση να σουδάσουν. Αυτά τα παιδιά οι γονείς τα αναγκάζουν να πάν και να ξαναπάν φροντιστήριο,
ενω το αποτέλεσμα είναι μετά από 1,2,3 αποτυχίες να διδαχτούν τελικά κάποια τέχνη.
Αν οι γονείς το είχαν καταλάβει από την αρχή θα είχαν γλυτώσει 2 και τρεις χρονιές τρεχάματος, αγωνίας και εξόδων.
Και θα γλύτωναν και το παιδί τους από 2 χαμένα χρόνια
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #82 on: September 19, 2006, 16:23:32 pm »

Quote from: fugiFOX on September 19, 2006, 16:07:52 pm
για μένα το πρόβλημα δεν είναι ούτε τα φροντιστήρια ούτε η βάση του 10.
Φταίει η ηλίθια νοοτροπία μας οτι το παιδί μας πρέπει πάση θυσία να σπουδάσει σε ανώτατο ίδρυμα αλλιώς δεν είναι άνθρωπος.
Επειδή και εγώ τυγχάνει να δουλεύω σε φροντιστήριο βλέπω παιδιά που δυστυχώς δεν έχουν δυνατότητες ή συνηθέστερα δεν έχουν τη διάθεση να σουδάσουν. Αυτά τα παιδιά οι γονείς τα αναγκάζουν να πάν και να ξαναπάν φροντιστήριο,
ενω το αποτέλεσμα είναι μετά από 1,2,3 αποτυχίες να διδαχτούν τελικά κάποια τέχνη.
Αν οι γονείς το είχαν καταλάβει από την αρχή θα είχαν γλυτώσει 2 και τρεις χρονιές τρεχάματος, αγωνίας και εξόδων.
Και θα γλύτωναν και το παιδί τους από 2 χαμένα χρόνια

Δε θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο! Άλλωστε τα ίδια είχα πει σε παλιότερό μου post σε άλλο topic...Αν γίνουμε όλοι επιστήμονες, να δω ποιος θα κάνει όλα τα υπόλοιπα!!...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #83 on: September 19, 2006, 20:17:35 pm »

Αρχικά θα απαντήσω σε κάτι που ρώτησε η Tsihiro και στη συνέχεια θα αναφέρω την πρότασή μου για το πώς θα έπρεπε κατ'εμέ να είναι δομημένη η εκπαίδευση. Αν θέλετε μελετήστε την πρότασή μου.

Η μη ύπαρξη της βάσης του 10 δεν θα βοηθήσει την εκπαίδευση ούτε τα φτωχά παιδιά. Και αυτό γιατί το πρόβλημα της παιδείας είναι δομικό. Στην παρούσα φάση όμως, με την συγκεκριμένη μορφή που έχει σήμερα η εκπαίδευση, η θέσπιση της βάσης του 10 κατά την άποψή μου βλάπτει την εκπαίδευση. Και τους λόγους τους εξήγησα στα παραπάνω μου ποστ. Συμπεραματικά κατά την άποψή μου:
Με την συγκεκριμένη μορφή που έχει σήμερα η εκπαίδευση, η μη ύπαρξη της βάσης του 10 δεν βοηθά την εκπαίδευση και τα φτωχά παιδιά, αλλά η ύπαρξή της σίγουρα βλάπτει την εκπαίδευση. Αυτή είναι η απάντησή μου στην αγαπητή μου tsihiro.



Η πρότασή μου για το πώς θα έπρεπε να είναι δομημένη η εκπαίδευση είναι:

12χρονο υποχρεωτικό σχολείο (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο). Στο Λύκειο να υπάρχει σοβαρό πρόγραμμα Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού έτσι ώστε οι μαθητές να βρίσκουν ποιές είναι οι κλίσεις τους και ποιό είναι το επάγγελμα στο οποίο μπορούν να τα καταφέρουν καλύτερα.

Στη συνέχεια, θα δηλώνουν πρώτα ποιές σχολές τους ενδιαφέρουν, και μετά θα δίνουν τις εξετάσεις (έτσι ώστε η επιλογή της σχολής από πλευράς μαθητή να γίνεται με βάση τα ενδιαφέροντά του και όχι με βάση τον βαθμό του).

Η Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα αποτελείται από 2 σκέλη:
α)Την Δημόσια και Δωρεάν Ανώτατη Εκπαίδευση δίχως διαχωρισμούς σε ΑΕΙ-ΤΕΙ
β) Την Δημόσια και Δωρεάν Επαγγελματική-Τεχνική Εκπάιδευση

Για να περάσει κάποιος μαθητής σε κάποιο από τα 2 παραπάνω σκέλη της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα δίνει εξετάσεις, οι οποίες θα διεξάγονται ώς εξής:

Οι εξετάσεις θα δίνονται σε κάθε σχολή ξεχωριστά σε θέματα και μαθήματα που θα ορίζει η σχολή. Πχ. όσοι θα θέλουν να μπουν σε κάποια Πολυτεχνική Σχολή, είτε Ηλ/γων είτε Μηχανολόγων, είτε Πολιτικών Μηχανικών, είτε Αρχιτεκτόνων κτλ., θα δίνουν εξετάσεις όλοι μαζί στο Πολυτεχνείο σε μαθήματα και θέματα που το Πολυτεχνείο θα ορίσει. Έτσι ώστε να μην παρουσιάζεται το φαινόμενο οι πρωτοετείς φοιτητές να έχουν βασικές ελλείψεις πχ. σε μαθηματικά ή στερεομετρία, με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν τα μαθήματα της σχολής (πχ. θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι στην Γραμμική Άλγεβρα οι καθηγητές μας λέγαν ότι θεωρούν δεδομένο ότι ξέρουμε Πίνακες, τη στιγμή που αυτοί ήταν εκτός ύλης στα μαθηματικά της Γ'Λυκείου).
Οι σχολές, ως οι πλέον αρμόδιες και ως οι άμεσα θιγόμενες, θα ορίζουν αυτές το επίπεδο των φοιτητών που θα δέχονται και όχι το υπουργείο με την βάση του 10.


Αυτή είναι πάνω κάτω η πρότασή μου, η οποία βεβαίως επιδέχεται επιδιορθώσεις και συμπληρώσεις αφού υπάρχουν κάποιες λεπτομέριες που χρειάζεται να αποσαφηνιστούν προς αποφυγήν ανωμαλειών.

Θεωρώ ότι αυτή είναι μια πρόταση που μας βγάζει από το αδιέξοδο και αντιμετωπίζει το θέμα στην αλήθινή του διάσταση, στην δομική.

Αναρωτιέμαι: Όσοι στο φόρουμ και αλλού μιλούν υπέρ ή κατά της βάσης του 10 έχουν να κάνουν κάποια πρόταση?? Γιατί υποτίθεται είμαστε νέοι που θέλουμε να διαμορφώσουμε την εκπαίδευση, τον κόσμο όπως τον ονειρευόμαστε και μπλα μπλα μπλα. Ως συμμετέχοντες στην εκπιαδευτική διαδικασία έχουμε προτάσεις για την βελτίωσή της?? Ή το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιοριζόμαστε στον να υπερασπιζόμαστε ή να κατακρίνουμε την κυβέρνηση, οπότε τότε πραγματικά έχουμε την εκπαίδευση που μας αξίζει.

Την πρότασή μου αυτήν θα την καταθέσω στην Γενική Συνέλευση. Θα επιδιώξω η δουλειά να γίνει συλλογικά. Συλλογική δουλειά όμως μπορεί να γίνει μόνο με ανθρώπους που δέχονται ότι δεν είναι το κέντρο του κόσμου και είναι διατεθιμένοι να αποδεχτούν την διαφορετικότητα του άλλου.

Ο Ολύμπιος νομίζει ότι είναι το κέντρο του κόσμου και ότι όλα θα έπρεπε να λειτουργούν όπως μόνο αυτός νομίζει. Δεν έχει κανένα νόημα συνεπώς να συνεχίσω τη συζήτηση μάζί του, δεδομένου ότι ο στόχος μου είναι να βγει κάτι συλλογικά.

Με τον marauber μάλλον δεν υπάρχει ελπίδα συνενόησης, γιατί εγώ ισχυρίζομαι ότι δεν καταλαβαίνει τα μισά από όσα γράφω και αυτός ισχυρίζεται ότι δεν καταλαβαίνω τα μισά από όσα γράφει. Μάλλον έχουμε διαφορετικές αντιληπτικές ικανότητες. Πιστεύω πάντως ότι όποιος διάβασε όλην τη συζήτηση κάτι κατάλαβε και κάτι του έμεινε.
« Last Edit: September 19, 2006, 20:22:53 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
Username
Guest
Απ: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #84 on: September 19, 2006, 20:26:46 pm »

Quote from: electroSOK on September 19, 2006, 20:17:35 pm
... Γιατί υποτίθεται είμαστε νέοι που θέλουμε να διαμορφώσουμε την εκπαίδευση, τον κόσμο όπως τον ονειρευόμαστε και μπλα μπλα μπλα...

ορίστε και μερικές αξίες...

Quote from: electroSOK on August 30, 2006, 01:36:36 am
Αν και τις ευχές μου τις έδωσα και τηλεφωνικά,

Αλεξ σου εύχομαι ό,τι επιθυμείς να το πάθεις..

Με μια γκομενάρα δίμετρη με γαλάζια μάτια και μεγάλα... SuperInnocent δίπλα σου, με εξωχικά σε Χαβάη, Άλπεις, Νήσους του Πάσχα, Νήσους του Σάντουιτς κτλ., με ακόμα περισσότερες φίλες από Καστοριά, με 3 κότερα και ένα ιδιωτικό αεροπλάνο, με ένα μεγάλο τηλεσκόπιο δωρεά της NASA, με μια Πορσε, α,.... και με υγεία, ναι το ξέχασα... Tongue Tongue

Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #85 on: September 19, 2006, 20:43:49 pm »

Τώρα μάλλον πλάκα μου κάνεις, γιατί αυτά που έγραψα στον Αλεξ ως ευχές τα γραψα γιατί διαρκώς μου αρέσει να τον πειράζω και αυτός το αποδέχεται ευχάριστα, γι'αυτό άλλωστε είμαστε και δύο καλά φιλαράκια. Προφανώς και δεν θεωρώ ως υπέρατες αξίες την γκομενάρα, την Πόρσε και τα εξωχικά.

Το αν κάποιοι εδώ μέσα δεν έχουν αίσθηση του χιούμορ, δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Απλά θα τους παρακαλούσα να μην μπαχαλεύουν το τοπικ.
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #86 on: September 19, 2006, 20:53:32 pm »

Quote from: electroSOK on September 19, 2006, 20:43:49 pm
εξωχικά

Σε πιστεύω ότι είσαι ενάντια στα εξοχικά.
Άλλωστε ο τρόπος που το γράφεις το δηλώνει:
έξω+ΟΧΙ+κα=εξΩχικά   SuperConfused   Grin Grin Grin
Logged
Username
Guest
Απ: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #87 on: September 19, 2006, 21:15:52 pm »

Όχι στο forum έχει γραφτεί ότι υπάρχει ένα στην Χαλκιδική.
Στο Πανόραμα θεωρήται εξοχική κατοικία;
(Προσοχή δεν έκανα κανένα σχόλιο αλλά παράθεση γεγονότων)
Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #88 on: September 19, 2006, 21:35:37 pm »

Luben, τι ακριβως θες νας πεις?

Δεν εχω κανενα προβλημα να απαντησω. Αλλα μου αρεσει ξέρεις να συζητώ με όρους αμοιβαίας ειλικρίνιας.

Θα ήθελα λοιπόν να μου πεις τι ακριβώς εννοείς και πώς αυτό σχετίζεται με το ποστ μου και με το θέμα του τοπικ.

 Λυπάμαι που ενώ έκανα ενα ποστ με μια πρότασή μου για την Εκπαίδευση, που εγώ προσωπικά την θεωρώ σοβαρή, κανείς μέχρι τώρα δεν την σχολίασε αλλά αντιθέτως ο Luben θέλει να μπαχαλέψει το τοπικ.
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Απ: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #89 on: September 19, 2006, 23:41:47 pm »

Η πρότασή σου electrosok γενικά μου αρέσει, έχω όμως να προσθέσω κάτι.

Στα λύκεια θα διδάσκονται όλοι τα ίδια πράγματα και μετά θα εξετάζονται σε διαφορετικά; Προφανώς θα υπάρχουν μαθήματα (πχ στερεομετρία) που θα ζητούνται από κάποιες σχολές αλλά δε θα διδάσκονται στο λύκειο. Δε νομίζω ότι μπορούν να υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις στο λύκειο, γιατί θα έπρεπε οι μαθητές να διαλέξουν νωρίτερα το τι θα σπουδάσουν αλλά και σε πρακτικό επίπεδο δεν μπορούν να διδάσκονται 100 διαφορετικά μαθήματα σε ένα σχολείο. Άρα οι μαθητές θα καλούνταν να διαβάσουν μόνοι τους; Όχι φυσικά, θα πήγαιναν σε φροντιστήρια "για εισαγωγή στο πολυτεχνείο" ή "για εισαγωγή στις φυσικομαθηματικές" κλπ, κάτι που σίγουρα δεν το θέλουμε.
Μια λύση σε αυτό θα ήταν ένα προπαρασκευαστικό έτος ή εξάμηνο όπου οι μαθητές θα επέλεγαν ανάμεσα σε 10-15 κατευθύνσεις ή χωρίς κατευθύνσεις, θα επέλεγαν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα τα οποία ζητάει η σχολή που θέλουν να μπουν. Αν τους ενδιαφέρουν περισσότερες από μία σχολές με παρόμοια αντικείμενα, πολλά μαθήματα θα ήταν κοινά οπότε τους δίνεται η δυνατότητα να δώσουν ταυτόχρονα εισαγωγικές για περισσότερες σχολές.
Αν η διαδικασία είναι ανεξάρτητη από το λύκειο (δηλαδή παίρνουν απολυτήριο και μετά παρακολουθούν προπαρασκευαστικό έτος) τότε υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα:
1) Το λύκειο αποδεσμεύεται από τον εξεταστικοκεντρικό χαρακτήρα. Πλέον δε θα υπάρχει λόγος να παραμελήσουμε τα ενδοσχολικά εξεταζόμενα μαθήματα για να διαβάσουμε τα πανελλαδικά εξεταζόμενα. Σκοπός του λυκείου δεν είναι να σε προετοιμάσει για τις εισαγωγικές.
2) Μπορεί να λειτουργεί διαφορετικά και η παρακολούθηση των μαθημάτων να είναι προαιρετική. Η νοοτροπία μπορεί να είναι σαν του πανεπιστημίου περισσότερο παρά σαν του λυκείου, χωρίς προφορική εξέταση την ώρα του μαθήματος, χωρίς τεστ και χωρίς τιμωρίες για το κάπνισμα κλπ. Έτσι οι πρωτοετείς φοιτητές δε θα έχουν δυσκολία προσαρμογής.
3) Αν οι εξετάσεις γίνονται από τις σχολές, δεν υπάρχει κανένας λόγος να επικεντρώνουμε σε τυποποιημένες διαδικασίες και ασκήσεις, σε παπαγαλία και σε θέματα SOS. Αυτό δεν είναι εύκολο να σταματήσει στο λύκειο, δεν μπορεί να αλλάξει από τη μια στιγμή στην άλλη. Οι καθηγητές εκεί έχουν μάθει να κάνουν μάθημα με συγκεκριμένο τρόπο. Έχουν μάθει να λένε αυτά που λέει το βιβλίο και να βάζουν μια άσκηση που είναι γνωστή στους μαθητές για να περάσουν όόόλοι. Με τέτοιου είδους μάθημα οι μαθητές δε θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στα θέματα των πανεπιστημιακών. Στο προπαρασκευαστικό έτος μπορούν να διδάσκουν ακαδημαϊκοί και να γίνεται το μάθημα με την ίδια λογική που γίνεται στο πανεπιστήμιο.
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...