• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:11:36 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:11:36 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 21:32:50]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[Today at 21:25:42]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[Today at 20:59:13]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 63
Guests: 173
Total: 236
Giopan
MasteRoot
dimant
Nikos_313
Crainer
Pakapis5
gpapmtb
ecevz
thunder
vasillikiiiiii
pantoulis
mprizakias
AA RE LEWN
Born_Confused
Petros Ts
Local Rider
iakov
Nekt
vlasiosv
Elenit
alekos87
Tsomp
Aglosdoum
MrGreekArrow
Aria10
Gone_Forever
thomassamaras
anastas1a
dkonst
stavr0s16
stefpapa21
dkatsoul
acolak
soule
christina02
chaniotism
nikpapoutsi
alexlemp
iliaskou
gstom
apapamichail
nikosmonov
Evripidis
msandr
petrtheo
Zaxarenia
m.renia
evrinasto
florianm
georsoti
cheinopor
pavlaras
chris123
Kenedy
theofr
xristostsi03
maria_s
gntitsios
fivosfivos1
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Παιδεία U18 (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Η απατη της "βασης του 10"
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Go Down Print
Author Topic: Η απατη της "βασης του 10"  (Read 13509 times)
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Απ: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #60 on: September 16, 2006, 00:37:40 am »

Quote from: Ολύμπιος on September 15, 2006, 21:00:23 pm
Τα λόγια είναι ωραία αλλά στην πράξη δεν είναι όπως τα λες ηλεκτροσόκ!

Αναρωτιέμαι τι εννοείς εσύ σαν τριτοβάθμια εκπαίδευση όταν ισχυρίζεσαι ότι είναι άδικο το μέτρο του 10 επειδή φταίνε οι συνθήκες και όχι οι μαθητές που δεν το πιάνουν!

Ξεκάθαρα λόγια: Μόνο ένα άτομο ξέρω που δεν κατάφερε να πιάσει το 10 , ενώ το κηνύγησε και δηλώνω ότι αυτό το άτομο ήταν πολύ γκαγκά!
Και όποιος δεν μπορεί να πιάσει το 10, ενώ προσπάθησε είναι για τα πανηγύρια και δεν έχει καμία θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση!

Για το επίπεδο της εκπαίδευσης τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχουν οι φοιτητές που δεν ασχολούνται γενικά και απλά θέλουν ένα χαρτί που να τους χαρακτηρίζει "επιστήμονες" ώστε να πληρώνονται ακόμα καλύτερα (και ανάμεσα σε άλλους εις βάρος των μεταναστών που τόσο πολύ σε νοιάζουν)!
Η δικιά μας σχολή δεν έχει καλό επίπεδο, όπως θα ανάμενε κανείς τουλάχιστον στη καλύτερη πολυτεχνική σχολή!
Αν γίνουν εργαστήρια ισχυρίζεσαι ότι θα αποκτήσουν ενδιαφέρον οι φοιτητές προς το αντικείμενο? Grin

Η σχολή μας βγαίνει χαλαρά και σε 3 χρόνια και βαθμό άνετα πάνω από 7!
Οπότε τα φούμαρα περί υποβαθμισμένης εκπαίδευσης που ευθύνεται για το χαμηλό επίπεδο των φοιτητών καλύτερα να τα πεις σε αυτούς που δεν ξέρουν τα πράγματα!

Καλός ο λαϊκισμός αλλά υπάρχουν και κάποια όρια!
Καλά θα κάνει το ΚΚΕ να προσέχει πιο πολύ, γιατί θα χάσει και το 5%!

Αν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση βάζεις και την τεχνική εκπαίδευση που προτείνει ο electrosok, τότε διαφωνώ ότι όποιος δε βγάλει 10 δεν μπορεί να συνεχίσει στην τριτοβάθμια. Μια χαρά θα τα καταφέρει στην τεχνική εκπαίδευση, όπως τα καταφέρναν μέχρι τώρα οι φοιτητές τμημάτων ΤΕΙ με βάση 6 και 7.

Λες ότι το επίπεδο της εκπαίδευσης δεν είναι καλό και ότι γι' αυτό δε φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά οι φοιτητές. Δηλαδή που οφείλεται ότι οι περισσότεροι φοιτητές είναι όπως είναι; Αν ήταν λίγοι θα λέγαμε ότι φταίνε αυτοί, αλλά τώρα δεν μπορείς να πεις ότι το σύστημα είναι καλό και ο κόσμος όλος σκάρτος. Δεν μπορεί να είναι όλοι στραβοί! Έτσι κι αλλιώς το σύστημα είναι καλό όταν είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες της πλειοψηφίας. Και δε μιλάω μόνο για την κατάσταση μέσα στα πανεπιστήμια (πχ εργαστήρια κλπ) αλλά για όλη την εκπαίδευση.

Για το πόσο εύκολα βγαίνει η σχολή σε 3 χρόνια... Νομίζω ότι και σε 5 χρόνια που είναι τώρα, ακόμα και από τους πιο ικανούς απαιτεί πολύ προσπάθεια και αφιέρωση μεγάλου μέρους του χρόνου. Ναι, θα μπορούσε να βγει και σε 3 χρόνια και με μέσο όρο 7, όχι από όλους, αλλά ακόμα και οι λίγοι που θα μπορούσαν να το κάνουν θα έπρεπε να ξεχάσουν οτιδήποτε άλλο όπως χόμπι, διασκέδαση και γενικά κοινωνική ζωή. Και φυσικά δε θα είχαν και περιθώρια να ασχοληθούν λίγο παραπάνω με ένα αντικείμενο της σχολής που βρήκαν ενδιαφέρον. Εσύ μπορεί να μου πεις ότι είσαι τσακάλι και μαθαίνεις τα πάντα τέλεια σε πολύ λίγο χρόνο και σου μένει άπειρος ελεύθερος χρόνος, αλλά εντάξει, δεν είναι όλοι σαν εσένα. Και αν βγάζαμε κάθε χρόνο 10 μηχανικούς δε θα ήταν αρκετοί (άσε που οι 9 θα ήταν φυτά)

Το τελευταίο πάντως που λες για το ΚΚΕ έχει πλάκα γιατί ο electrosok δεν ανήκει στη νεολαία του ούτε έχει καμιά σχέση.
Logged
Ολύμπιος
Ανιάτων
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 458


Μη μου αντιμιλάς


View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #61 on: September 16, 2006, 11:39:26 am »

Ρε συ Junior επειδή βαριέμαι να γράφω και πολλά θα πω

Τα ΤΕΙ ανωτατοποιήθηκαν και δεν είναι τόσο πεζά αυτά που κάνουν αν μιλήσεις με κανέναν ηλεκτρονικό από εκεί!
Αν εσύ εννοείς τεχνική εκπαίδευση αυτό που μπορεί να μάθει κανείς πλάι σε έναν μάστορα σε ένα χρόνο πάω πάσο, αλλά δεν θα είναι ανωτάτη εκπαίδευση αυτή!Να υποβαθμιστούν άμεσα τα ΤΕΙ τότε!
Και τα ΤΕΕ ή επαγγελματικά λύκεια ή όπως αλλιώς τα λένε

Quote from: Junior on September 16, 2006, 00:37:40 am
Λες ότι το επίπεδο της εκπαίδευσης δεν είναι καλό και ότι γι' αυτό δε φταίει το εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά οι φοιτητές. Δηλαδή που οφείλεται ότι οι περισσότεροι φοιτητές είναι όπως είναι;

Φυσικά στους μασώνους!
Καλά με δουλεύεις?
Κατηγορείς κι εσύ άλλους για τις επιλογές σου?

Quote from: Junior on September 16, 2006, 00:37:40 am
Για το πόσο εύκολα βγαίνει η σχολή σε 3 χρόνια... Νομίζω ότι και σε 5 χρόνια που είναι τώρα, ακόμα και από τους πιο ικανούς απαιτεί πολύ προσπάθεια και αφιέρωση μεγάλου μέρους του χρόνου. Ναι, θα μπορούσε να βγει και σε 3 χρόνια και με μέσο όρο 7, όχι από όλους, αλλά ακόμα και οι λίγοι που θα μπορούσαν να το κάνουν θα έπρεπε να ξεχάσουν οτιδήποτε άλλο όπως χόμπι, διασκέδαση και γενικά κοινωνική ζωή. Και φυσικά δε θα είχαν και περιθώρια να ασχοληθούν λίγο παραπάνω με ένα αντικείμενο της σχολής που βρήκαν ενδιαφέρον. Εσύ μπορεί να μου πεις ότι είσαι τσακάλι και μαθαίνεις τα πάντα τέλεια σε πολύ λίγο χρόνο και σου μένει άπειρος ελεύθερος χρόνος, αλλά εντάξει, δεν είναι όλοι σαν εσένα. Και αν βγάζαμε κάθε χρόνο 10 μηχανικούς δε θα ήταν αρκετοί (άσε που οι 9 θα ήταν φυτά)

Αν κάποιος ξέρει να χρησιμοποιεί το ρημάδι το μυαλό του χαρακτηριστικό που βρίσκεις στους επιστήμονες δεν θέλει και ιδιαίτερη προσπάθεια!
Τα 3 χρόνια συνοδεύονται και από αλλαγές στην εκμάθηση!
Δεν θα παραδίδονται μαθήματα παρά μόνο τα εργαστήρια και κάποιες απορίες!
Θα είναι 3 3μηνα (2 μήνες προετοιμασία+1 μήνας εξετάσεις) από 8 μαθήματα το καθένα!
Τα μαθηματικά έχουν 5 σελίδες θεωρία πρακτικά και με μερικές ασκησούλες αφού θα έχεις πιάσει το νόημα θα είσαι έτοιμος!Για τα άλλα μαθήματα είναι πεζές αφαρμογές των μαθηματικών που θα έχεις μάθει!Με ένα 5ωρο την ημέρα βγαίνει χαλαρά και έχεις χρόνο άφθονο!Τώρα ουσιαστικά η σχολή μας είναι τουριστικό θέρετρο!Και δεν χρειάζεται να είναι κανείς ιδιοφυ'ί'α για να τα κάνει αυτα αλλά απλά επιστήμονας που τόσο πολύ  τρώει μερικούς και το λένε διαρκώς!

Όσους φοιτητές έχω ακούσει να μιλάνε για επιστήμη το κάναν μόνο για την τσέπη τους!
Και άμα σοβάρευες το πράμα κομπλάραν!

Πάλι πολλά έγραψα!

« Last Edit: September 16, 2006, 11:52:02 am by Ολύμπιος » Logged

Αν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται τις επιλογές του, είναι κυρίως δικό του πρόβλημα ...δεν είναι δικό μου
Τόξιν τζένεραλ σπείκινγκ
Νessa
Guest
Απ: Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #62 on: September 16, 2006, 11:50:03 am »

Quote from: Ολύμπιος on September 16, 2006, 11:39:26 am
Τα ΤΕΙ ανωτατοποιήθηκαν και δεν είναι τόσο πεζά αυτά που κάνουν αν μιλήσεις με κανέναν ηλεκτρονικό από εκεί!
Μα αυτά τα ΤΕΙ έχουν πολή υψηλή βάση.
Logged
Tsihiro
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 311



View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #63 on: September 17, 2006, 01:21:52 am »

Δεν πρέπει να τίθετα προς συζήτηση κατα την γνώμη μου αν αδικούνται οι φτωχοί  μαθητές σε σχέση με τους πλούσιους γιατί η απαντηση είναι προφανής.Σε όλους σχεδόν τους τομείς της ζωής οι πλούσιοι είναι σε ευνοικότερη θέση άλλωστε,στην υγεία,στην ψυχαγωγία,στις ευκαιρίες ευρεσης εργασίας,κ.α.

Το θέμα είναι αν δεν εφαρμοστεί η βάση του 10,η αυτή η απάτη όπως λέει και ο τίτλος,θεωρείτε ότι εξισορροπείται κάθόλου αυτή η αδικία εις βάρων των φτωχών στρωμάτων?

Δηλαδή,αν θεωρήσουμε τον έφηβο αυτό,ο οποίος για διάφορους προσωπικούς και μη λόγους-και όχι επειδή είναι απαραίτητα βλάκας ολύμπιε!- εγραψε στις πανελλήνιες 7,5 για παράδειγμα και προερχεται απο χαμηλού εισοδήματος οικογένεια,πιστευτετε ότι η δυνατότητα να πάει να σπουδάσει σε ένα απο τα τελευταία ΤΕΙ της χώρας θα είναι χρήσιμη γι'αυτόν?όσον αφορά την ευρεση εργασίας μετά την φοιτηση του..

Το γεγονός ότι υπάρχουν ΤΕΙ με βάση ,άρα και ζήτηση τόσο χαμηλή μπορεί να ερμηνευτεί ως εξής:
1)Τα ΤΕΙ αυτά έχουν αντικείμενο που δεν βρίσκει ανταποκριση στην αγορά εργασίας  ή/και
2)Τα ΤΕΙ αυτά δεν έχουν καλή φήμη όσον αφορά την λειτουργία τους.

Επομένως η φοιτηση σε ένα τέτοιο διαλυμένο-κατα την γνώμη μου ίδιρυμα- θα καθυστερούσε έναν άπορο νέο κατά 4 χρόνια απο την αγορά εργασίας,
θα δημιουργούσε έξοδα στους γονείς του
θα συντηρούσε ένα ίδρυμα ,του οποίου πιθανόν το διδακτικό προσωπικό δεν έχει αναλάβει σοβαρά τον ρόλο του,
και
το αποτέλεσμα θα ήταν με πιθανότητα στην καλύτερη περίπτωση 70%

ο νέος αυτος να προσληφθεί ως ανειδικευτος εργάτης με τον βασικό μισθό,χωρίς καθόλου να ληφθούν υπόψιν οι σπουδές του απο τον εργοδότη  του.

Αρα για ποια αδικία μιλάμε?

Η αδικία είναι στο εκπαιδευτικο σύστημα,εκεί ξεκινάει.
Η απάτη της βάσης του 10,δεν ξέρω αν είναι απάτη,είναι ίσως το κερασάκι στην τούρτα..
« Last Edit: September 17, 2006, 01:38:40 am by Tsihiro » Logged
Ολύμπιος
Ανιάτων
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 458


Μη μου αντιμιλάς


View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #64 on: September 17, 2006, 01:31:02 am »

Quote from: Tsihiro on September 17, 2006, 01:21:52 am
αν θεωρήσουμε τον έφηβο αυτό,ο οποίος για διάφορους προσωπικούς και μη λόγους-και όχι επειδή είναι απαραίτητα βλάκας ολύμπιε

Αυτός μπορεί να μην είναι αλλά εσύ αρχίζεις να τείνεις προς τα εκεί αφού έχω αναφέρει επανειλλημένα για αυτούς που θέλουν και προσπαθουν να πιάσουν το 10 και δεν μπορούν!

Και για να μην ξαναγράφω τα ίδια


Quote from: Ολύμπιος on September 15, 2006, 21:00:23 pm
Ξεκάθαρα λόγια: Μόνο ένα άτομο ξέρω που δεν κατάφερε να πιάσει το 10 , ενώ το κηνύγησε και δηλώνω ότι αυτό το άτομο ήταν πολύ γκαγκά!
Και όποιος δεν μπορεί να πιάσει το 10, ενώ προσπάθησε είναι για τα πανηγύρια και δεν έχει καμία θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση!

« Last Edit: September 17, 2006, 14:58:01 pm by Ολύμπιος » Logged

Αν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται τις επιλογές του, είναι κυρίως δικό του πρόβλημα ...δεν είναι δικό μου
Τόξιν τζένεραλ σπείκινγκ
Νessa
Guest
Απ: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #65 on: September 17, 2006, 02:15:24 am »

Ξέρω μια κοπέλα που ήταν αρκετά καλή... στην Γ' Λυκείου χώρισε με το αγόρι της και τα βρόντηξε όλα... δεν έπιασε τη βάση και μετά ψαχνόταν για εξωτερικό. Δε θα έλεγα ότι δεν ήθελε να πιάσει το 10, αλλά έφαγε φοβερό ψυχολογικό μπλοκάρισμα.
Logged
takis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 171



View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #66 on: September 17, 2006, 02:32:04 am »

Ολύμπιε ,παραμελείς νομίζω μια σημαντική παράμετρο.Οι εισαγωγικές εξετάσεις όπως έχουν καταντήσει αποτελούν απλώς κατατακτήριες εξετάσεις....

και για αυτόν τον λόγο νομίζω η βάση του 10 δεν αφορά τις πανεπιστιμιακές σχολές, αλλά κατά 99% κάτι τει χωμένα σε κάθε απίθανη γωνιά της επαρχίας...

η βάση του 10 λοιπόν  μπορεί να στερεί από ένα παιδί της επαρχίας μια αμφισβιτούμενη έστω, επαγγελματική προοπτική..πχ ο άλλος στην Άρτα να μη μπορεί να σπουδάσει ανθοκομία..η φυτική/ζωική παραγωγή κτλ και δεν προφύλασει την κοινωνία από μελλοντικούς μηχανικούς του 10 ας πόυμε

οπότε έτσι αναγκάζεται να καταφύγει σε διάφορα κρατικά η ιδωτικά ιεκ που πρέπει βέβαια να πληρώσει..

υπό αυτήν την πραγματικότητα βρίσκω άσκοπο να  συζητάμε για το επίπεδο των φοιτητών που μπαίνουν με βαθμό μικρότερο του 10(το που μπαίνουν το είπαμε) αλλά αυτό που πρέπει να μας προβληματίσει είναι το ποια παιδιά και γιατί παρουσιάζουν τόσο χαμηλές επιδόσεις


επιπλέον θα ήθελα να πω κάτι για αυτό που λέει η υπουργός για τα τει που θα μείνουν χωρίς φοιτητές, ότι φταίει λέει το αντικέιμενοι σπουδών

τα τει ηλεκτρολογιας και μηχανολογίας  αθήνα θεσσαλονίκης είναι τίγκα..στην υπόλοιπη ελλάδα τι γίνεται όμως??
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Απ: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #67 on: September 17, 2006, 10:08:24 am »

Quote from: Tsihiro on September 17, 2006, 01:21:52 am
Το γεγονός ότι υπάρχουν ΤΕΙ με βάση ,άρα και ζήτηση τόσο χαμηλή μπορεί να ερμηνευτεί ως εξής:
1)Τα ΤΕΙ αυτά έχουν αντικείμενο που δεν βρίσκει ανταποκριση στην αγορά εργασίας  ή/και
2)Τα ΤΕΙ αυτά δεν έχουν καλή φήμη όσον αφορά την λειτουργία τους.

Επομένως η φοιτηση σε ένα τέτοιο διαλυμένο-κατα την γνώμη μου ίδιρυμα- θα καθυστερούσε έναν άπορο νέο κατά 4 χρόνια απο την αγορά εργασίας,
θα δημιουργούσε έξοδα στους γονείς του
θα συντηρούσε ένα ίδρυμα ,του οποίου πιθανόν το διδακτικό προσωπικό δεν έχει αναλάβει σοβαρά τον ρόλο του,
και
το αποτέλεσμα θα ήταν με πιθανότητα στην καλύτερη περίπτωση 70%

ο νέος αυτος να προσληφθεί ως ανειδικευτος εργάτης με τον βασικό μισθό,χωρίς καθόλου να ληφθούν υπόψιν οι σπουδές του απο τον εργοδότη  του.

Πολλά ΤΕΙ έχουν χαμηλή βάση επειδή το αντικείμενο δεν έχει πολύ ενδιαφέρον και επειδή είναι στην επαρχία. Τρανταχτό παράδειγμα το τμήμα Τυποποίησης και Διακίνησης Προϊόντων στην Κατερίνη. Ένας σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού όταν ήμουν Γ' λυκείου μας έλεγε τα καλύτερα λόγια για τις επαγγελματικές προοπτικές αυτού του τμήματος. Σίγουρη δουλειά μόλις τελειώσεις τις σπουδές με αρκετά καλές αποδοχές. Φήμη για τη λειτουργία του δεν υπήρχε, αφού κανείς δεν το ήξερε. Η βάση του ήταν γύρω στο 7,5. Ένας φίλος που έβγαλε 9 και πέρασε εκεί. Και μαντέψτε... τα καταφέρνει μια χαρά!

Θυμάμαι χαρακτηριστικά τα λόγια του συμβούλου εκείνου: "Η δουλειά σας θα είναι να κάθεστε σε ένα γραφείο μπροστά στον υπολογιστή και θα λέτε 'αυτό θα πάει εκεί, εκείνο θα πάει εκεί'. Ποιος θα τα πηγαίνει; Ο άνεργος ιατρός, ο άνεργος φυσικός..."  Grin
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #68 on: September 17, 2006, 13:28:45 pm »

Quote from: Ολύμπιος on September 16, 2006, 11:39:26 am

Τα 3 χρόνια συνοδεύονται και από αλλαγές στην εκμάθηση!
Δεν θα παραδίδονται μαθήματα παρά μόνο τα εργαστήρια και κάποιες απορίες!
Θα είναι 3 3μηνα (2 μήνες προετοιμασία+1 μήνας εξετάσεις) από 8 μαθήματα το καθένα!
Τα μαθηματικά έχουν 5 σελίδες θεωρία πρακτικά και με μερικές ασκησούλες αφού θα έχεις πιάσει το νόημα θα είσαι έτοιμος!Για τα άλλα μαθήματα είναι πεζές αφαρμογές των μαθηματικών που θα έχεις μάθει!Με ένα 5ωρο την ημέρα βγαίνει χαλαρά και έχεις χρόνο άφθονο!Τώρα ουσιαστικά η σχολή μας είναι τουριστικό θέρετρο!

 Σόρυ κιόλας αλλά το όλο σκεπτικό σου μου φαίνεται επιστημονίκή φαντασία!!! Μέσα σε δύο μήνες προετοιμασίας, το μόνο που κάνεις είναι να μαθαίνεις (αν το καταφέρεις και αυτό) κάποια πρακτικά τρικ για να λύνεις ασκήσεις ή να χρησιμοποιείς τις μαθηματικές σου γνώσεις στα υπόλοιπα μαθήματα.

 -Οι απορίες πώς θα προκύπτουν; Από τα εργαστήρια; Έχεις κάνει εργαστήριο χωρίς να έχεις κάνει πρώτα την αντίστοιχη θεωρία; Γιατί εγώ έτυχε να κάνω: Ψηφιακά, σε μια άσκηση είχα πάει χωρίς να έχω παρακολουθήσει θεωρία, και δεν καταλάβαινα τη μία μου. Δεν σου σημιουργούνται απλά απορίες, όλο το εργαστήριο είναι μια απορία!!

 -Κάποιοι συνάδελφοί σου δεν μπορούν να διαβάσουν ένα σύγγραμμα χωρίς να έχουν κάποιον καθηγητή για καθοδήγηση, μέσα από τις παραδόσεις φυσικά. Εγώ όταν δεν έχω παρακολουθήσει θεωρία, δεν μπορώ να παρακολουθήσω ούτε ασκήσεις, ούτε με καλύπτει απλά η μελέτη ενός συγγράμματος. Το όλο θέμα είναι η ανταλλαγή απόψεων που κάνεις με τον καθηγητή (αν φυικά είναι καλός) την ώρα του μαθήματος.

 -Αν καταφέρεις να μαζέψεις όλο το Λογισμό 2 για παράδειγμα σε 5 σελίδες, και να είναι και κατανοητός, θα σε παραδεχτώ.

 - Προτιμάς να μάθεις κάποια πράγματα σε ένα "ταχύρρυθμο πανεπιστήμιο" τα οποία να τα εφαρμόζεις μηχανικά (γιατί αυτό θα γίνόταν αν ίσχυαν αυτά που προτείνεις) ή να ξέρεις το αντικέιμενό σου σε βάθος, με όλες τις πτυχές του? Αργότερα στη δουλειά σου θα χρειαστεί να κάνεις αφαίρεση και σύνθεση των γνώσεών σου, για να αντιμετωπίσεις τα διάφορα προβλήματα που θα προκύψουν. Αν έχεις μάθει να τα αντιμετωπίζεις μηχανικά, δε θα βγάλεις άκρη.

Σόρυ αν γίνομαι λίγο επιθετική, αλλά όταν τα γράφεις αυτά και τα βρίσκεις αυτονόητα, προκαλείς αυτούς που χτυπάνε το κεφάλι τους, γιατί πέρασαν για παράδειγμα τυχαία τις διαφορικές, διαβάζοντας μόνο τα SOS, και τώρα χτυπάνε το κεφάλι τους στα κυκλώματα 3...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Ολύμπιος
Ανιάτων
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 458


Μη μου αντιμιλάς


View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #69 on: September 17, 2006, 14:30:33 pm »


Corina αυτά που έγραψα είναι περίπου το πως θα έπρεπε να είναι ένα πανεπιστήμιο που θα βγάζει επιστήμονες και το έκανα για αυτούς που μας τα έχουν πρήξει με τη γκρίνια τους για την επιστήμη!

Δεν θα τα μάθεις μηχανικά αναγκαστικά, και αν συμβεί αυτό θα είναι δικό σου πρόβλημα όχι δικό μου και ούτε κάποου αλλουνού!

Από την άλλη εσύ μπορεί να μην σε πειράζει που χάνεις 5 χρόνια μαθαίνοντας ψιλοπράγματα αλλά κάποιους άλλους τους πειράζει.

Οι απορίες θα είναι αφού έχεις διαβάσει κάποια πράγματα από τα βιβλία!
Αυτό με τα εργαστήρια που λες έχω κάνει και πήγα διαβασμένος δεν πήγα χύμα στο κύμα!

Αν ήξερες τι θα πει αφαίρεση και σύνθεση θα συμφωνούσες μαζί μου!
Και δεν θα χρειαζόσουν καθηγητή να σου υποδείξει πως να την κάνεις μέσα στα μαθήματα!
Και δεν πρόκειτε να τη μάθεις ποτέ παρά μόνο όταν δεν έχεις άλλη επιλογη και βάλεις το μυαλό σου να δουλεύει χωρίς τις υποδείξεις κάποιου καθηγητή!

Ακαδημαϊκή κοινότητα είναι εδώ! Πανεπιστήμιο!
Δεν είναι δημοτικό!

Για αυτό καλά θα κάνουν κάποιοι να το σκεφτούν καλά πριν ξαναμιλήσουν για επιστήμη και αρχίσουν να μας τα πρήζουν!(Αυτό δεν ήταν για σένα Κορίνα)
Logged

Αν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται τις επιλογές του, είναι κυρίως δικό του πρόβλημα ...δεν είναι δικό μου
Τόξιν τζένεραλ σπείκινγκ
Ολύμπιος
Ανιάτων
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 458


Μη μου αντιμιλάς


View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #70 on: September 17, 2006, 14:47:33 pm »

Quote from: Νessa on September 17, 2006, 02:15:24 am
Ξέρω μια κοπέλα που ήταν αρκετά καλή... στην Γ' Λυκείου χώρισε με το αγόρι της και τα βρόντηξε όλα... δεν έπιασε τη βάση και μετά ψαχνόταν για εξωτερικό. Δε θα έλεγα ότι δεν ήθελε να πιάσει το 10, αλλά έφαγε φοβερό ψυχολογικό μπλοκάρισμα.

Κι εγώ ήξερα έναν τύπο στο πανεπιστήμιο όμως που στο 3ο έτος έπαθε κάτι ανάλογο με πολύ άσχημο τρόπο οπότε να του δώσουμε το πτυχίο να μην ταλαιπωρειται!

Quote from: takis on September 17, 2006, 02:32:04 am
ποια παιδιά και γιατί παρουσιάζουν τόσο χαμηλές επιδόσεις

Από χωριό είμαι και ξέρω πολλούς τέτοιους!
Επιλογή τους ήταν και όχι ότι δεν μπόρεσαν να πιάσουν το 10 ενώ το κυνήγησαν!


Quote from: takis on September 17, 2006, 02:32:04 am
η βάση του 10 λοιπόν  μπορεί να στερεί από ένα παιδί της επαρχίας μια αμφισβιτούμενη έστω, επαγγελματική προοπτική..πχ ο άλλος στην Άρτα να μη μπορεί να σπουδάσει ανθοκομία..η φυτική/ζωική παραγωγή κτλ και δεν προφύλασει την κοινωνία από μελλοντικούς μηχανικούς του 10 ας πόυμε

Οι μηχανικοί του 10 είναι το μόνο πρόβλημα?
Νομίζεις αυτά τα επαγγέλματα δεν έχουν ευθύνες?
Τα φυτοφάρμακα που βάζουν και πουλάνε στους αγρότες και τις ορμόνες που δίνουν στα ζώα που τα βάζεις?

Από την άλλη:
Και εκεί που θα πάει τι θα μάθει και πόσο θα διαβάσει?Όσο και στο λύκειο ή μήπως λιγότερο?
Έχεις μιλήσει με κανέναν τέτοιο?
Σχεδόν όλοι τους είναι αυτοί που δεν διάβαζαν και ανάμεσα στις 100 σχολές που δήλωσαν στο τέλος ήταν κάποια από αυτές!
Τέτοιες σχολές με αυτό το επίπεδο δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να θεωρούνται τριτοβάθμια εκπαίδευση και αν είναι να συνεχίσουν έτσι να υποβαθμιστούν άμεσα! Αλλά δεν ξέρω κατά πόσο τους ρώτησες αν το θέλουν αυτό!

Quote from: takis on September 17, 2006, 02:32:04 am
τα τει ηλεκτρολογιας και μηχανολογίας  αθήνα θεσσαλονίκης είναι τίγκα..στην υπόλοιπη ελλάδα τι γίνεται όμως??

Παίζει ρόλο και ο πληθυσμός της περιοχής και εξάλλου υπάρχουν και άλλες σχολές να πάει ο κόσμος που μπορεί να τους ενδιαφέρουν πιο πολύ!
« Last Edit: September 17, 2006, 14:57:18 pm by Ολύμπιος » Logged

Αν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται τις επιλογές του, είναι κυρίως δικό του πρόβλημα ...δεν είναι δικό μου
Τόξιν τζένεραλ σπείκινγκ
Νessa
Guest
Απ: Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #71 on: September 17, 2006, 15:01:51 pm »

Quote from: Ολύμπιος on September 17, 2006, 14:47:33 pm
Κι εγώ ήξερα έναν τύπο στο πανεπιστήμιο όμως που στο 3ο έτος έπαθε κάτι ανάλογο με πολύ άσχημο τρόπο οπότε να του δώσουμε το πτυχίο να μην ταλαιπωρειται!
Αυτό είπα εγώ ρε;
« Last Edit: September 17, 2006, 15:05:30 pm by Νessa » Logged
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #72 on: September 17, 2006, 15:07:30 pm »

Quote from: Νessa on September 17, 2006, 02:15:24 am
Ξέρω μια κοπέλα που ήταν αρκετά καλή... στην Γ' Λυκείου χώρισε με το αγόρι της και τα βρόντηξε όλα... δεν έπιασε τη βάση και μετά ψαχνόταν για εξωτερικό. Δε θα έλεγα ότι δεν ήθελε να πιάσει το 10, αλλά έφαγε φοβερό ψυχολογικό μπλοκάρισμα.

Κι εγώ ξέρω μια κοπέλα που ήταν αρκετά καλή και στη Γ' Λυκείου ..... (μπλα μπλα - τραγικο συμβαν)..... και τα βρόντηξε όλα..
Ε και;

Γιατι το λες αυτο;
Logged
Νessa
Guest
Απ: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #73 on: September 17, 2006, 15:11:39 pm »

Γιατί ο Ολύμπιος επιμένει ότι όσοι παίρνουν κάτω από τη βάση είναι άχρηστοι.

Εγώ δε λέω να μπει στο Πανεπιστήμιο η κοπέλα χωρίς εξετάσεις, αλλά η βαθμολογία σαφώς και δεν είναι κριτήριο της ικανότητάς της. Οι εξετάσεις γενικά είναι εντελώς αναξιόπιστο και αντιπαιδαγωγικό μέτρο.
Logged
Ολύμπιος
Ανιάτων
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 458


Μη μου αντιμιλάς


View Profile
Re: Η απατη της "βασης του 10"
« Reply #74 on: September 17, 2006, 15:18:06 pm »

Quote from: Νessa on September 17, 2006, 15:01:51 pm
Quote from: Ολύμπιος on September 17, 2006, 14:47:33 pm
Κι εγώ ήξερα έναν τύπο στο πανεπιστήμιο όμως που στο 3ο έτος έπαθε κάτι ανάλογο με πολύ άσχημο τρόπο οπότε να του δώσουμε το πτυχίο να μην ταλαιπωρειται!
Αυτό είπα εγώ ρε;

Διαμαρτύρομαι εντονότατα!
Που πήγε το "ηλίθιε"? Grin

Η άρνηση είναι η πιο προβλέψιμη αντίδραση του ανθρώπου!

Quote from: Νessa on September 17, 2006, 15:11:39 pm
Οι εξετάσεις γενικά είναι εντελώς αναξιόπιστο και αντιπαιδαγωγικό μέτρο.

Οπότε να μην υπάρχουν εξετάσεις?
Να του δώσουμε το πτυχίο τότε!

Και στον τσοπάνο το Μητσάρα ένα πτυχίο γιατρού παρακαλωωωωωωωωωωωωωώ!

Quote from: Νessa on September 17, 2006, 15:11:39 pm
Γιατί ο Ολύμπιος επιμένει ότι όσοι παίρνουν κάτω από τη βάση είναι άχρηστοι.

Για άλλη μία φορά για αυτούς που δεν ξέρουν να διαβάζουν:

Quote from: Ολύμπιος on September 15, 2006, 21:00:23 pm
Ξεκάθαρα λόγια: Μόνο ένα άτομο ξέρω που δεν κατάφερε να πιάσει το 10 , ενώ το κηνύγησε και δηλώνω ότι αυτό το άτομο ήταν πολύ γκαγκά!
Και όποιος δεν μπορεί να πιάσει το 10, ενώ προσπάθησε είναι για τα πανηγύρια και δεν έχει καμία θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση!

Logged

Αν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται τις επιλογές του, είναι κυρίως δικό του πρόβλημα ...δεν είναι δικό μου
Τόξιν τζένεραλ σπείκινγκ
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...