• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 20:04:49 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 20:04:49 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Anstasia
[Today at 17:49:43]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Μπιγκόνια
[Today at 15:53:57]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 15:20:50]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431522
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 43
Guests: 910
Total: 953
Kena
PolarBear
Papakas
Stauros
femanak
dimitris585
Christofanis
panagiotisv
ZontanosThrylos
eplysia
iliaskou
George_RT
high_pres
Dimos Bachlas
vaggelis.ntokas
kskou
klaintit
stavros0201
apob
Stathis Ioannidis
kakousios
VagsS
jason6157
Stavkan
vpoug
Ulmo
Haralampos
ThanosKoutsoump
sinakos
Jim4
vasilikitsatsi
vasilis saitis
acolak
Alex Kosmas
eliannaantonarou
diesel
PAPARI69
birimfoukios
johnnypap
EvanTsir
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική ΙΙ (Moderators: RivenT, tony stank) > [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 5 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15  (Read 14672 times)
billyk
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 144



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #15 on: January 01, 2015, 17:47:18 pm »

μεχρι ποτε και που στελνουμε τις εργασιες του εργαστηριου?
Logged

Ζηστε επικινδυνα. Ανακατεψτε τον καφε αριστεροστροφα.
vasilis94
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1511



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #16 on: January 02, 2015, 09:38:03 am »

Quote from: billyk on January 01, 2015, 17:47:18 pm
μεχρι ποτε και που στελνουμε τις εργασιες του εργαστηριου?

Θα βγάλουν ανακοίνωση λογικά... Ο Γιαννούλας δε μας είχε πει κάτι. Πάντως σίγουρα πριν την εξέταση του μαθήματος.
Logged
Μεταλλαγμένη Πάπια
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 450



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #17 on: January 02, 2015, 17:12:49 pm »

Quote from: vasilis94 on January 02, 2015, 09:38:03 am
Quote from: billyk on January 01, 2015, 17:47:18 pm
μεχρι ποτε και που στελνουμε τις εργασιες του εργαστηριου?

Θα βγάλουν ανακοίνωση λογικά... Ο Γιαννούλας δε μας είχε πει κάτι. Πάντως σίγουρα πριν την εξέταση του μαθήματος.

Ο Γιαννούλας βασικά είπε ακριβώς αυτό, να είναι οπωσδήποτε πριν την εξέταση του μαθήματος. Κατα τα άλλα, χέστηκε.
Logged

Quote
Αυτό που λες δεν ισχύει γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι αντιλαμβάνονται 3 διαστάσεις αλλά ο κ. Κεχαγιάς όπως μας έχει πει μπορεί και αντιλαμβάνεται τον τετραδιάστατο κύβο.
-Apostolof
billyk
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 144



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #18 on: January 03, 2015, 01:16:30 am »

αρα περιμενουμε ανακοινωση ή την στελνουμε οποτε λαχει?
Logged

Ζηστε επικινδυνα. Ανακατεψτε τον καφε αριστεροστροφα.
annakom
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Female
Posts: 69


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #19 on: January 08, 2015, 20:04:33 pm »

παιδιά έχουν γίνει όλα τα εργαστήρια? κανονικά δεν έπρεπε να έχει ένα και σήμερα στις 6? και επίσης ξέρει κανείς αν θα γίνει κανένα αναπληρωματικό?
Logged
pentium4
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 7940


εφακ


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #20 on: January 08, 2015, 20:18:23 pm »

Quote from: annakom on January 08, 2015, 20:04:33 pm
παιδιά έχουν γίνει όλα τα εργαστήρια? κανονικά δεν έπρεπε να έχει ένα και σήμερα στις 6? και επίσης ξέρει κανείς αν θα γίνει κανένα αναπληρωματικό?

Οι 2 τελευταιες ασκησεις εγιναν σε 1 εργαστηριο  οποτε θεωρητικα τελειωσαμε
Για το αλλο με την αναπληρωση δε ξερω να σου απαντησω
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=doMu-YNc4wM&feature=emb_title

annakom
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Female
Posts: 69


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #21 on: January 08, 2015, 20:29:02 pm »

Quote from: pentium4 on January 08, 2015, 20:18:23 pm
Quote from: annakom on January 08, 2015, 20:04:33 pm
παιδιά έχουν γίνει όλα τα εργαστήρια? κανονικά δεν έπρεπε να έχει ένα και σήμερα στις 6? και επίσης ξέρει κανείς αν θα γίνει κανένα αναπληρωματικό?

Οι 2 τελευταιες ασκησεις εγιναν σε 1 εργαστηριο  οποτε θεωρητικα τελειωσαμε
Για το αλλο με την αναπληρωση δε ξερω να σου απαντησω

κάτσε κάτσε, για το τελευταίο εργαστήριο μας είχε μείνει μόνο η εργαστηριακή άσκηση 5. τα 2 πρώτα τμήματα θα την κάνανε 17 κ 18 Δεκεμβρίου και τα επόμενα 2, 7 κ 8 Ιανουαρίου. ποιες 2 ασκήσεις γίνανε σ ένα εργαστήριο και πότε?
Logged
pentium4
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 7940


εφακ


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #22 on: January 08, 2015, 20:35:57 pm »

Quote from: annakom on January 08, 2015, 20:29:02 pm
Quote from: pentium4 on January 08, 2015, 20:18:23 pm
Quote from: annakom on January 08, 2015, 20:04:33 pm
παιδιά έχουν γίνει όλα τα εργαστήρια? κανονικά δεν έπρεπε να έχει ένα και σήμερα στις 6? και επίσης ξέρει κανείς αν θα γίνει κανένα αναπληρωματικό?

Οι 2 τελευταιες ασκησεις εγιναν σε 1 εργαστηριο  οποτε θεωρητικα τελειωσαμε
Για το αλλο με την αναπληρωση δε ξερω να σου απαντησω

κάτσε κάτσε, για το τελευταίο εργαστήριο μας είχε μείνει μόνο η εργαστηριακή άσκηση 5. τα 2 πρώτα τμήματα θα την κάνανε 17 κ 18 Δεκεμβρίου και τα επόμενα 2, 7 κ 8 Ιανουαρίου. ποιες 2 ασκήσεις γίνανε σ ένα εργαστήριο και πότε?

Ημουν με Γιαννουλα Τεταρτη απογευμα και καναμε 4 κ 5 μαζι , για τα αλλα τμηματα δε ξερω

Πριν τις γιορτες αυτο , ας απαντησει και αλλος απο αλλο τμημα
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=doMu-YNc4wM&feature=emb_title

airguitar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1396


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #23 on: January 10, 2015, 19:45:49 pm »

για την εργασια υπαρχει καποιο ετοιμο αρχειο οπως στην ηλεκτρονικη 1 ?
και μεχρι ποτε πρεπει να την παραδοσουμε ?
Logged
thessalos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 53


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #24 on: January 11, 2015, 22:46:07 pm »

παιδια ξέρει κανείς αν οι ασκήσεις που έγιναν φέτος είναι ίδιες με τις περσινές( που υπάρχουν και στις σημειώσεις του Exomag);
Αν όχι μπορεί κάποιος μου πει αν είναι απο το βιβλίο ή να τις ανέβασει αν είναι δυνατόν;
Logged
τσαι-borg
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1703


Central to nowhere.


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #25 on: January 12, 2015, 12:11:39 pm »

συνήθως αντίστοιχες είναι αλλά το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δεις τα παλιά θέματα και να βρεις αυτές τις ασκήσεις στο sedra-smith
Logged

Θα ήθελα να υπενθυμίσω στη Διεύθυνση ότι τα ποτά είναι μπόμπες,ότι η γκαρσόνα με το καπέλο έχει σύφιλη κι ότι η ορχήστρα αποτελείται από πρώην SS τέρατα.
Ωστόσο,επειδή είναι Παραμονή Πρωτοχρονιάς κι έχω καρκίνο στο χείλος θα βάλω το χάρτινο καπέλο μου πάνω στη διάσεισή μου και θα χορέψω.
thessalos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 53


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #26 on: January 12, 2015, 16:18:59 pm »

Quote from: τσαι-borg on January 12, 2015, 12:11:39 pm
συνήθως αντίστοιχες είναι αλλά το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δεις τα παλιά θέματα και να βρεις αυτές τις ασκήσεις στο sedra-smith

ναι το ξέρω... Απλά ήθελα να μάθω αν έκανε καμία καινούργια γιατί τα θέματα που έβαλε τον Σεπτέμβρη δεν είχαν καμία σχέση με τις ασκήσεις που έκανε
Logged
MrsHofstadter
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 153


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #27 on: January 12, 2015, 18:54:35 pm »

Είπε τίποτα ο Χατζόπουλος σήμερα στο μάθημα για το πότε θα δώσουμε ηλεκτρονική; (ας μας πει κάποιος που πήγε πλιζ Smiley )
Logged
nlogn
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 150



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #28 on: January 12, 2015, 20:06:53 pm »

Quote from: MrsHofstadter on January 12, 2015, 18:54:35 pm
Είπε τίποτα ο Χατζόπουλος σήμερα στο μάθημα για το πότε θα δώσουμε ηλεκτρονική; (ας μας πει κάποιος που πήγε πλιζ Smiley )

Δεν ξέρει ούτε ο ίδιος, περιμένει όπως και εμείς το πρόγραμμα.
Logged
SportBillyPap
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 280



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2014/15
« Reply #29 on: January 13, 2015, 22:46:58 pm »

ποια ειναι η υλη sedra smith?
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...