• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 00:08:05 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 00:08:05 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[Today at 00:03:44]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[June 22, 2026, 13:58:02 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431504
Total Topics: 32024
Online Today: 1075
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 46
Guests: 1007
Total: 1053
anouba
ioannisdamantis
user03
alekos87
Mavromati
Anastasiam
Northern Eagle
kakousios
vmanousi
witchingHour
Akis Papanikolaou
femanak
Anasta
Giannis Masterio
stathis_zch
georkala
EiriniGeo
kchristoua
Athinaaz
Anita
socrates
bennett
giannisdomu
larryen
themis01
menelaras
CodeBro
Cloud Strife
Papalamprous humor
iliaskou
PrincessConsuela
nikol michalou
Mr Watson
UrbanCat
GK
RivenT
Getpwned
zaroumaria
Dimos Bachlas
0restis
Lalson
angelos
fpap
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Εξεταστικής Εαρινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 9ο Εξάμηνο > Ειδικά Κεφάλαια Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας (Moderators: Chr1sgr, ThanosTheTT) > [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014  (Read 4277 times)
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
[ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« on: October 07, 2014, 11:22:47 am »

Άσχετα posts διαγράφονται.
Logged
Ναταλία
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1209



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« Reply #1 on: January 24, 2015, 01:13:05 am »

Ξερει κανεις στη σειρα 3 ασκηση 2 γιατι παιρνει τη σχεση:

I(στους 50) = I(στους 30) / fθ?

Οι συντελεστες θερμοκρασιας  δεν θα ηταν λογικο να ηταν αναποδα?
« Last Edit: January 24, 2015, 01:16:15 am by Ναταλία » Logged
Avraam
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 520


Forza Ferrari


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« Reply #2 on: January 24, 2015, 02:14:00 am »

Quote from: Ναταλία on January 24, 2015, 01:13:05 am
Ξερει κανεις στη σειρα 3 ασκηση 2 γιατι παιρνει τη σχεση:

I(στους 50) = I(στους 30) / fθ?

Οι συντελεστες θερμοκρασιας  δεν θα ηταν λογικο να ηταν αναποδα?

Το ειδα τωρα που το εγραψες, και σκεφτηκα οτι μπορει να εχουν βαλει αναποδα τα ρευματα, δηλ. θα επρεπε να ειναι Ι30=Ι50/fθ.. Ετσι θα ειχε περισσοτερο νοημα γιατι αμα δεις συγκρινει το ρευμα που βρισκει με μεγεθη απο τους πινακες..
Logged
Ναταλία
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1209



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« Reply #3 on: January 24, 2015, 11:33:52 am »

Quote from: Avraam link=topic=61655.msg1068856#msg1068856 datep=1422054840
Quote from: Ναταλία on January 24, 2015, 01:13:05 am
Ξερει κανεις στη σειρα 3 ασκηση 2 γιατι παιρνει τη σχεση:

I(στους 50) = I(στους 30) / fθ?

Οι συντελεστες θερμοκρασιας  δεν θα ηταν λογικο να ηταν αναποδα?

Το ειδα τωρα που το εγραψες, και σκεφτηκα οτι μπορει να εχουν βαλει αναποδα τα ρευματα, δηλ. θα επρεπε να ειναι Ι30=Ι50/fθ.. Ετσι θα ειχε περισσοτερο νοημα γιατι αμα δεις συγκρινει το ρευμα που βρισκει με μεγεθη απο τους πινακες..

Nαι ακριβως. Το Io ειναι στους 30 βαθμους (απο τον πινακα) και πρεπει να πολλαπλασιαστει με το συντελεστή για να βγει το ρευμα στους 50. (Απο σελιδα 211)

Επισης στην ιδια ασκηση γιατι μετα πηγαινει στους πινακες σελ 234?? Εφοσον πριν δουλευε με τους πινακες απο σελ 211 και μετα.
Logged
clora
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Female
Posts: 57



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« Reply #4 on: January 25, 2015, 17:39:23 pm »

Καλα λες αλλα ακομα κ αν πας με τον πινακα στη σελιδα 215 στο ιδιο αποτελεσμα θα καταληξεις....
Logged
Ναταλία
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1209



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« Reply #5 on: January 25, 2015, 18:11:18 pm »

Quote from: clora on January 25, 2015, 17:39:23 pm
Καλα λες αλλα ακομα κ αν πας με τον πινακα στη σελιδα 215 στο ιδιο αποτελεσμα θα καταληξεις....

α καλα λες! ευχαριστω !!
Logged
clora
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Female
Posts: 57



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« Reply #6 on: January 26, 2015, 00:11:45 am »

Να ρωτησω κατι; Στη σειρα 4 ασκηση 1 γιατι ψαχνει την πτωση τασης με τη διατομη χωρις τη διορθωση;
Logged
Ναταλία
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1209



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« Reply #7 on: January 26, 2015, 00:18:00 am »

Quote from: clora on January 26, 2015, 00:11:45 am
Να ρωτησω κατι; Στη σειρα 4 ασκηση 1 γιατι ψαχνει την πτωση τασης με τη διατομη χωρις τη διορθωση;

Το πρωτο καλωδιο που αντεχει εχει διατομη 70mm2 αρα δοκιμαζει ποση θα ειναι η πτωση τασης για αυτο το καλωδιο. Βλεπει οτι δεν ικανοποιει την απαιτηση πτωσης τασης και παιρνει μεγαλυτερο καλωδιο.
Logged
aimitheo
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 79


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« Reply #8 on: January 26, 2015, 12:42:34 pm »

έχει βρει κάποιος την απάντηση για το 2ο θέμα του Φεβρουαρίου 2014?
Logged
Avraam
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 520


Forza Ferrari


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« Reply #9 on: January 26, 2015, 13:39:38 pm »

Quote from: aimitheo on January 26, 2015, 12:42:34 pm
έχει βρει κάποιος την απάντηση για το 2ο θέμα του Φεβρουαρίου 2014?

Υπαρχουν καπου αυτα τα θεματα.??
Logged
aimitheo
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 79


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« Reply #10 on: January 26, 2015, 15:19:50 pm »

έχει λύσει κανείς το 2ο θέμα απο τις Ασκήσεις του Φεβρουαρίου 2008? Αν ναι μήπως μπορεί να ποστάρει τη λύση.

@Avraam εννοούσα τα θέματα θεωρίας του 2014 που τα έχουν ποστάρει σε ένα άλλο τόπικ
Logged
giorgos10
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 52


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« Reply #11 on: January 27, 2015, 22:17:33 pm »

Ασχολήθηκε κανείς με τα θέματα Σεπτέμβρη του 2012.
Με το 1ο συγκεκριμένα.Δεν βγάζω τα αποτελέσματα που έχουν τα παιδιά σε παλαιότερο post.
Logged
Avraam
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 520


Forza Ferrari


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« Reply #12 on: January 27, 2015, 23:01:29 pm »

Quote from: giorgos10 on January 27, 2015, 22:17:33 pm
Ασχολήθηκε κανείς με τα θέματα Σεπτέμβρη του 2012.
Με το 1ο συγκεκριμένα.Δεν βγάζω τα αποτελέσματα που έχουν τα παιδιά σε παλαιότερο post.


Ειχα το ιδιο προβλημα με σενα και μαζι με μια αλλη κοπελα καταληξαμε στο οτι παιζει να εχουν κανει λαθος γιατι αν παρεις σαν δεδομενο τον χρονο tb που εχουν βρει για το προτυπο VDE θα καταληξεις σε ενα ρευμα που μπορει να προκυψει μονο αν εχεις τρια μονοφασικα καλωδια κατι που εδω δεν ισχυει γιατι σου δινει τριπολικο 3x50.. Τωρα τι να πω αν κανουμε 3 ατομα λαθος..   Undecided
Logged
giorgos10
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 52


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« Reply #13 on: January 27, 2015, 23:11:48 pm »

Μπορείς να γράψεις αποτελέσματα,αν τα έχεις εύκολα?
Γιατί δεν μπορώ να καταλάβω την διαφορά ΕΛΟΤ και VDE,αφού οι συντελεστές είναι 1 και στα 2.
Και άμα είδες το 2ο Θέμα απο τα ίδια,στο Β ερώτημα,χωρίζεις την Ζ του καλωδίου στην μέση και συνεχίζεις κατα τα γνωστά?
Logged
Avraam
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 520


Forza Ferrari


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Απορίες σε ασκήσεις 2014
« Reply #14 on: January 27, 2015, 23:22:31 pm »

Quote from: giorgos10 on January 27, 2015, 23:11:48 pm
Μπορείς να γράψεις αποτελέσματα,αν τα έχεις εύκολα?
Γιατί δεν μπορώ να καταλάβω την διαφορά ΕΛΟΤ και VDE,αφού οι συντελεστές είναι 1 και στα 2.
Και άμα είδες το 2ο Θέμα απο τα ίδια,στο Β ερώτημα,χωρίζεις την Ζ του καλωδίου στην μέση και συνεχίζεις κατα τα γνωστά?


Στο 1ο κατα ΕΛΟΤ παιρνεις απο τον πινακα 7.4 και στο VDE απο τον 7.15.. Στον ΕΛΟΤ το ρευμα ειναι 153 Α ενω στο αλλο 159..Μετα παιρνεις τον τυπο και προχωρας κανονικα..Εγω βρηκα

α)tb=0.212T
b)tb=0.231T

Στο Β ναι ετσι οπως το λες ειναι, απλα δεν ξερω κατα ποσο συμβαλει το φορτιο στο βραχυκυκλωμα(νομιζω ομως πως δεν συμβαλει)
Logged
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...