• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 11:35:37 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 11:35:37 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georgino
[Today at 09:48:06]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[June 22, 2026, 13:58:02 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431505
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 58
Guests: 534
Total: 592
stathis_zch
mark123456
YetAnotherECEStudent
XristosGakidis
dimopana
klaintit
aggp
vajulin
DespoinaKarategou
mayia psarikoglou
Kwstas
ThanosKoutsoump
Antpan
swtotrelas
alexiosmara
GVlachonasios
mdimitrig
ntinos²
dseid
Tzikaman
kaskas12
gfragkak
themis01
idchatzi
iliaskou
georgeb
Azagoul
kvas
anouba
kostas.13v
karadimitras
astra
AODON
anrkos
apob
Konlefk
kostisgialamas
PrincessConsuela
Ecet
elena_k
Getpwned
marios2912
vpoug
mimaki
Bit4Thought
nataliakara
qwertyuiop
yiannis
Antonistsak
Nicolasstamou
geoarg
vivbi
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Εξεταστικής Εαρινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα - Εξεταστικές (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 51 Go Down Print
Author Topic: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014  (Read 135989 times)
lakis
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 386



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #600 on: October 16, 2014, 13:03:50 pm »

Πρωτοφανής αργοπορεία Αναλογικών Καραγιαννίδη   Angry
Logged
BluE_NoTe
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 209


Blue Note = θρυλική Jazz δισκογραφική εταιρεία !!!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #601 on: October 16, 2014, 13:21:46 pm »

Ασύρματος Τηλεπικοινωνία Ι  Angry
Logged

I search the past back to a time when I was younger
A target for the new society
Picked to displace the leaders countering objectives
Of this new underground reality
Μικρός λόρδος
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 757



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #602 on: October 16, 2014, 19:52:57 pm »

ηλεκτρονική 1 Angry Angry Angry Angry Angry
Logged
riko5
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 255



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #603 on: October 16, 2014, 19:53:49 pm »

Quote from: Μικρός λόρδος on October 16, 2014, 19:52:57 pm
ηλεκτρονική 1 Angry Angry Angry Angry Angry
+1 Angry
Logged
sexycowboy
Θαμώνας
****
Posts: 456



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #604 on: October 16, 2014, 20:02:56 pm »

Ξέρουμε τίποτα για Κβαντική; Αν θα βγει κατευθείαν στο itc όπως τον Ιούνιο;
Logged
chrimour
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 112


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #605 on: October 16, 2014, 20:49:27 pm »

ο ντελοπουλος τι κανει; ΨΕΕ 20-30 ατομα Γραφικη 20-30 ατομα.. σχεδον 1μιση μηνας.. απορω..
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #606 on: October 16, 2014, 23:07:26 pm »

Για τις αναλογικές τμήμα Καραγιαννίδη, υπενθυμίζω ότι ο διδάσκων λείπει στο εξωτερικό. Επίσης θυμίζω ότι μόλις συμπληρώνονται δυο βδομάδες από την εξέταση. Δεδομένων των συνθηκών όπως και του γεγονότος ότι η διόρθωση οδεύει στο τέλος, θεωρώ ότι είμαστε πολύ καλά χρονικά. Επίσης, προσωπικά να δηλώσω ότι... δεν εμπλέκομαι εγώ σε αυτή την εξέταση γιατί έκανα πολύ λίγα μαθήματα και επιπλέον τελειώνω πλέον το διδακτορικό μου!!

Παρόλα αυτά, επειδή λαμβάνω εγώ τα περισσότερα μαιλ μεταξύ των συναδέλφων μου - και προφανώς εκκλήσεις εδώ στο φόρουμ - θα παρακαλούσα όταν στέλνετε μαιλ να ρωτήσετε για το πότε θα βγουν οι βαθμοί είτε και για το οτιδήποτε άλλο, να έχετε την καλοσύνη να υπογράφετε επώνυμα (και προφανώς να μας λέτε σε ποιο μάθημα αναφέρεστε), για να ξέρουμε και εμείς με ποιον μιλάμε (όπως άλλωστε κάνω κι εγώ εδώ στο φόρουμ από το 2006 που γράφτηκα). Σήμερα έλαβα πολλαπλά ανυπόγραφα μαιλ, και δεν ξέρω ρε παιδιά καν πώς να σας αποκαλέσω, για να σας απαντήσω. Γεια σου Γιώργο? Δημήτρη? Κατερίνα? Τι φάση; Ένας μάλιστα μου λέει, δε ρωτάω για μένα, με ρωτάνε στο φόρουμ. Εσένα γιατί σε ρωτάνε; Ως τι; Ρωτήστε με απευθείας!

Καταλαβαίνω την αγωνία σας, άλλωστε την ίδια σχολή βγάλαμε. Δε νομίζω ότι γενικά θεωρούμαστε από αυτούς που καθυστερούν βαθμούς. Προσπαθήστε κι εσείς να μας διευκολύνετε τώρα που υπάρχει πρακτική δυσκολία στη διόρθωση λόγω απόστασης. Πιστεύω Δευτέρα θα έχετε τους βαθμούς σας.

Προφανώς και αυτό το μαιλ είναι τελείως informal, απλά μη νομίζετε κι εσείς ότι δεν προσπαθούμε για το καλύτερο..."αίμα φτύσαμε" κι εμείς 4-5 χρόνια πριν, και καταλαβαίνουμε...

Φιλικά,
Κορίνα
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Μικρός λόρδος
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 757



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #607 on: October 17, 2014, 00:01:38 am »

Quote from: corina on October 16, 2014, 23:07:26 pm
Για τις αναλογικές τμήμα Καραγιαννίδη, υπενθυμίζω ότι ο διδάσκων λείπει στο εξωτερικό. Επίσης θυμίζω ότι μόλις συμπληρώνονται δυο βδομάδες από την εξέταση. Δεδομένων των συνθηκών όπως και του γεγονότος ότι η διόρθωση οδεύει στο τέλος, θεωρώ ότι είμαστε πολύ καλά χρονικά. Επίσης, προσωπικά να δηλώσω ότι... δεν εμπλέκομαι εγώ σε αυτή την εξέταση γιατί έκανα πολύ λίγα μαθήματα και επιπλέον τελειώνω πλέον το διδακτορικό μου!!

Παρόλα αυτά, επειδή λαμβάνω εγώ τα περισσότερα μαιλ μεταξύ των συναδέλφων μου - και προφανώς εκκλήσεις εδώ στο φόρουμ - θα παρακαλούσα όταν στέλνετε μαιλ να ρωτήσετε για το πότε θα βγουν οι βαθμοί είτε και για το οτιδήποτε άλλο, να έχετε την καλοσύνη να υπογράφετε επώνυμα (και προφανώς να μας λέτε σε ποιο μάθημα αναφέρεστε), για να ξέρουμε και εμείς με ποιον μιλάμε (όπως άλλωστε κάνω κι εγώ εδώ στο φόρουμ από το 2006 που γράφτηκα). Σήμερα έλαβα πολλαπλά ανυπόγραφα μαιλ, και δεν ξέρω ρε παιδιά καν πώς να σας αποκαλέσω, για να σας απαντήσω. Γεια σου Γιώργο? Δημήτρη? Κατερίνα? Τι φάση; Ένας μάλιστα μου λέει, δε ρωτάω για μένα, με ρωτάνε στο φόρουμ. Εσένα γιατί σε ρωτάνε; Ως τι; Ρωτήστε με απευθείας!

Καταλαβαίνω την αγωνία σας, άλλωστε την ίδια σχολή βγάλαμε. Δε νομίζω ότι γενικά θεωρούμαστε από αυτούς που καθυστερούν βαθμούς. Προσπαθήστε κι εσείς να μας διευκολύνετε τώρα που υπάρχει πρακτική δυσκολία στη διόρθωση λόγω απόστασης. Πιστεύω Δευτέρα θα έχετε τους βαθμούς σας.

Προφανώς και αυτό το μαιλ είναι τελείως informal, απλά μη νομίζετε κι εσείς ότι δεν προσπαθούμε για το καλύτερο..."αίμα φτύσαμε" κι εμείς 4-5 χρόνια πριν, και καταλαβαίνουμε...

Φιλικά,
Κορίνα

+++
Logged
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #608 on: October 17, 2014, 01:41:16 am »

Quote from: corina on October 16, 2014, 23:07:26 pm
Για τις αναλογικές τμήμα Καραγιαννίδη, υπενθυμίζω ότι ο διδάσκων λείπει στο εξωτερικό. Επίσης θυμίζω ότι μόλις συμπληρώνονται δυο βδομάδες από την εξέταση. Δεδομένων των συνθηκών όπως και του γεγονότος ότι η διόρθωση οδεύει στο τέλος, θεωρώ ότι είμαστε πολύ καλά χρονικά. Επίσης, προσωπικά να δηλώσω ότι... δεν εμπλέκομαι εγώ σε αυτή την εξέταση γιατί έκανα πολύ λίγα μαθήματα και επιπλέον τελειώνω πλέον το διδακτορικό μου!!

Παρόλα αυτά, επειδή λαμβάνω εγώ τα περισσότερα μαιλ μεταξύ των συναδέλφων μου - και προφανώς εκκλήσεις εδώ στο φόρουμ - θα παρακαλούσα όταν στέλνετε μαιλ να ρωτήσετε για το πότε θα βγουν οι βαθμοί είτε και για το οτιδήποτε άλλο, να έχετε την καλοσύνη να υπογράφετε επώνυμα (και προφανώς να μας λέτε σε ποιο μάθημα αναφέρεστε), για να ξέρουμε και εμείς με ποιον μιλάμε (όπως άλλωστε κάνω κι εγώ εδώ στο φόρουμ από το 2006 που γράφτηκα). Σήμερα έλαβα πολλαπλά ανυπόγραφα μαιλ, και δεν ξέρω ρε παιδιά καν πώς να σας αποκαλέσω, για να σας απαντήσω. Γεια σου Γιώργο? Δημήτρη? Κατερίνα? Τι φάση; Ένας μάλιστα μου λέει, δε ρωτάω για μένα, με ρωτάνε στο φόρουμ. Εσένα γιατί σε ρωτάνε; Ως τι; Ρωτήστε με απευθείας!

Καταλαβαίνω την αγωνία σας, άλλωστε την ίδια σχολή βγάλαμε. Δε νομίζω ότι γενικά θεωρούμαστε από αυτούς που καθυστερούν βαθμούς. Προσπαθήστε κι εσείς να μας διευκολύνετε τώρα που υπάρχει πρακτική δυσκολία στη διόρθωση λόγω απόστασης. Πιστεύω Δευτέρα θα έχετε τους βαθμούς σας.

Προφανώς και αυτό το μαιλ είναι τελείως informal, απλά μη νομίζετε κι εσείς ότι δεν προσπαθούμε για το καλύτερο..."αίμα φτύσαμε" κι εμείς 4-5 χρόνια πριν, και καταλαβαίνουμε...

Φιλικά,
Κορίνα

 Sad Sad Sad Sad
Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
Κάρβουνο
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1593


Πρόεδρας.


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #609 on: October 17, 2014, 03:26:20 am »

Quote from: chrimour on October 16, 2014, 20:49:27 pm
ο ντελοπουλος τι κανει; ΨΕΕ 20-30 ατομα Γραφικη 20-30 ατομα.. σχεδον 1μιση μηνας.. απορω..
Εδώ δεν έχει βγάλει του Ιούνη ακόμα...
Logged

Για κήνσορα τάξεων/αριστερών πεποιθήσεων απευθυνθείτε στον Μανωλάκη.
Για ορθογραφία στον Άπλυτο.

Guest    22:15:25    Viewing Κάρβουνο's profile. (11.3.11)
Ποιός με κατασκοπεύει;
perukas
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 292



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #610 on: October 17, 2014, 07:45:16 am »

ειπε .. περιμενει να διορθωσει ολα τα μαθηματα που εχει... για να δουν τα γραπτα ολα σε μια μερα... κατι τετοιο καταλαβα
Logged
fanoula
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 135



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #611 on: October 17, 2014, 10:48:52 am »

Κανένα νέο βρε παιδιά για τα ΣΗΕ ΙΙ;
Logged
johnnykost
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 282


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #612 on: October 17, 2014, 12:03:52 pm »

Quote from: fanoula on October 17, 2014, 10:48:52 am
Κανένα νέο βρε παιδιά για τα ΣΗΕ ΙΙ;
Είχανε βγει τα ΣΗΕ ΙΙ. Αν δεν είναι στο ethmmy λογικά θα ναι στον 4ο.

Edit: Βρήκα το λινκ απ το ιστορικό. http://alexander.ee.auth.gr:8083/eTHMMY/archive/84/downloadFile/5732/SHE%20II%20Sept14%20Grades.pdf
« Last Edit: October 17, 2014, 12:19:28 pm by johnnykost » Logged
vlad
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 989

Меньше знаешь крепче спишь


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #613 on: October 17, 2014, 15:15:20 pm »

Quote from: corina on October 16, 2014, 23:07:26 pm
Για τις αναλογικές τμήμα Καραγιαννίδη, υπενθυμίζω ότι ο διδάσκων λείπει στο εξωτερικό. Επίσης θυμίζω ότι μόλις συμπληρώνονται δυο βδομάδες από την εξέταση. Δεδομένων των συνθηκών όπως και του γεγονότος ότι η διόρθωση οδεύει στο τέλος, θεωρώ ότι είμαστε πολύ καλά χρονικά. Επίσης, προσωπικά να δηλώσω ότι... δεν εμπλέκομαι εγώ σε αυτή την εξέταση γιατί έκανα πολύ λίγα μαθήματα και επιπλέον τελειώνω πλέον το διδακτορικό μου!!

Παρόλα αυτά, επειδή λαμβάνω εγώ τα περισσότερα μαιλ μεταξύ των συναδέλφων μου - και προφανώς εκκλήσεις εδώ στο φόρουμ - θα παρακαλούσα όταν στέλνετε μαιλ να ρωτήσετε για το πότε θα βγουν οι βαθμοί είτε και για το οτιδήποτε άλλο, να έχετε την καλοσύνη να υπογράφετε επώνυμα (και προφανώς να μας λέτε σε ποιο μάθημα αναφέρεστε), για να ξέρουμε και εμείς με ποιον μιλάμε (όπως άλλωστε κάνω κι εγώ εδώ στο φόρουμ από το 2006 που γράφτηκα). Σήμερα έλαβα πολλαπλά ανυπόγραφα μαιλ, και δεν ξέρω ρε παιδιά καν πώς να σας αποκαλέσω, για να σας απαντήσω. Γεια σου Γιώργο? Δημήτρη? Κατερίνα? Τι φάση; Ένας μάλιστα μου λέει, δε ρωτάω για μένα, με ρωτάνε στο φόρουμ. Εσένα γιατί σε ρωτάνε; Ως τι; Ρωτήστε με απευθείας!

Καταλαβαίνω την αγωνία σας, άλλωστε την ίδια σχολή βγάλαμε. Δε νομίζω ότι γενικά θεωρούμαστε από αυτούς που καθυστερούν βαθμούς. Προσπαθήστε κι εσείς να μας διευκολύνετε τώρα που υπάρχει πρακτική δυσκολία στη διόρθωση λόγω απόστασης. Πιστεύω Δευτέρα θα έχετε τους βαθμούς σας.

Προφανώς και αυτό το μαιλ είναι τελείως informal, απλά μη νομίζετε κι εσείς ότι δεν προσπαθούμε για το καλύτερο..."αίμα φτύσαμε" κι εμείς 4-5 χρόνια πριν, και καταλαβαίνουμε...

Φιλικά,
Κορίνα
Δευτέρα or riot.
Logged
stavrosd
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 97


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #614 on: October 17, 2014, 15:32:08 pm »

Τί γίνετα με ΨΕΣ??? Κοντεύει μήνας!  Angry Angry Angry Angry
Logged
Pages: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 51 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...