• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 23:46:59 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 23:46:59 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[Today at 22:59:48]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[Today at 22:49:21]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Nikos_313
[Today at 22:23:48]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 15:20:50]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431529
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 34
Guests: 1597
Total: 1631
cheinopor
epapatsa
Kyritsisss
filkilkis
pannick_v
asx212
babistso
alex6kyr
Gray139
ttsengel
anna.f
acolak
dnikoa
gkouskou
CodeBro
pizza123
Petran25
DPARASIOU
astra
jim_sklab
Νικη
MariosTsourek
Vasilis31
sotkara
fpap
Chrysanthos
nthanos
dimopana
ThodorisStav
chenger
VagsS
Anton Pozov
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα - Εξεταστικές (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
0 Members and 3 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 51 Go Down Print
Author Topic: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014  (Read 137645 times)
RFed the King
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4187



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #105 on: September 16, 2014, 19:11:22 pm »

πεδιο 1,ηλεκτρονικη 2,3
Logged

"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."
Ragnar Lothbrok
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 736


Hail King Ragnar!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #106 on: September 16, 2014, 20:10:06 pm »

Τα Κ2 συνηθως ποσο καιρο κανουν;
Logged

It gladdens me to know that Odin prepares for a feast.Soon I shall be drinking ale from curved horns. This hero that comes into Valhalla does not lament his death! I shall not enter Odin's hall with fear. There I shall wait for
my sons to join me, and when they do, I will bask in their tales of triumph. The Aesir will welcome me! My death comes without apology! And I welcome the valkyries to summon me home!

Ragnar's last speech
TrueForce
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3156


Κλέβω Μπάτσους


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #107 on: September 16, 2014, 20:38:24 pm »

νομιζω κοντα σε μηνα
Logged

c0ndemn3d's da b0sS

Ηλεκτρονική ο τομέας της βίας, του punk και της αλητείας
 Knuppel guitar  Cool
Ragnar Lothbrok
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 736


Hail King Ragnar!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #108 on: September 16, 2014, 20:41:24 pm »

Quote from: TrueForce on September 16, 2014, 20:38:24 pm
νομιζω κοντα σε μηνα

Αν τρολλάρεις, θα σε βρω, και θα σε σκοτωσω.
Logged

It gladdens me to know that Odin prepares for a feast.Soon I shall be drinking ale from curved horns. This hero that comes into Valhalla does not lament his death! I shall not enter Odin's hall with fear. There I shall wait for
my sons to join me, and when they do, I will bask in their tales of triumph. The Aesir will welcome me! My death comes without apology! And I welcome the valkyries to summon me home!

Ragnar's last speech
TrueForce
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3156


Κλέβω Μπάτσους


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #109 on: September 16, 2014, 20:48:51 pm »

1) θα μου κλασεις παλιομπαγλαμα.
2) νομιζω οντως τοσο θελει.

φταιω εγω που σου απαντησα. ριταρντ.
Logged

c0ndemn3d's da b0sS

Ηλεκτρονική ο τομέας της βίας, του punk και της αλητείας
 Knuppel guitar  Cool
Ragnar Lothbrok
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 736


Hail King Ragnar!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #110 on: September 16, 2014, 20:51:25 pm »

Quote from: TrueForce on September 16, 2014, 20:48:51 pm
1) θα μου κλασεις παλιομπαγλαμα.
2) νομιζω οντως τοσο θελει.

φταιω εγω που σου απαντησα. ριταρντ.

Τσίλαρε. Μην αφηνεις την εξεταστικη να σου παιρνει το χιουμορ Wink
Logged

It gladdens me to know that Odin prepares for a feast.Soon I shall be drinking ale from curved horns. This hero that comes into Valhalla does not lament his death! I shall not enter Odin's hall with fear. There I shall wait for
my sons to join me, and when they do, I will bask in their tales of triumph. The Aesir will welcome me! My death comes without apology! And I welcome the valkyries to summon me home!

Ragnar's last speech
TrueForce
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3156


Κλέβω Μπάτσους


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #111 on: September 16, 2014, 20:53:38 pm »

αστα να πανε ρε μαν. ξεκινησα να διαβαζω ηλεκτρονικη 1. ειναι το τελευταιο απο το 2ο ετος και μου φαινεται πολυ περιεργο. πρωτη φορα ασχολουμαι με ηλεκτρονικη. και ειμαι και στον τομεα ο βλακας. Cry
αλλα τι σε νοιαζει εσενα; κανεις δε θελει να ακουσει τον πονο μου Cry
Logged

c0ndemn3d's da b0sS

Ηλεκτρονική ο τομέας της βίας, του punk και της αλητείας
 Knuppel guitar  Cool
Ragnar Lothbrok
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 736


Hail King Ragnar!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #112 on: September 16, 2014, 20:57:26 pm »

Quote from: TrueForce on September 16, 2014, 20:53:38 pm
αστα να πανε ρε μαν. ξεκινησα να διαβαζω ηλεκτρονικη 1. ειναι το τελευταιο απο το 2ο ετος και μου φαινεται πολυ περιεργο. πρωτη φορα ασχολουμαι με ηλεκτρονικη. και ειμαι και στον τομεα ο βλακας. Cry
αλλα τι σε νοιαζει εσενα; κανεις δε θελει να ακουσει τον πονο μου Cry

Πες τον αγορι μου να ξεθυμανεις. Ολοι μας εδω, μια μιζερη παρεα ειμαστε Cheesy (αφου έχεις μόνο ηλεκτρονική από 2ο έτος, αρχοντας είσαι, μη σκας)
Logged

It gladdens me to know that Odin prepares for a feast.Soon I shall be drinking ale from curved horns. This hero that comes into Valhalla does not lament his death! I shall not enter Odin's hall with fear. There I shall wait for
my sons to join me, and when they do, I will bask in their tales of triumph. The Aesir will welcome me! My death comes without apology! And I welcome the valkyries to summon me home!

Ragnar's last speech
RFed the King
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4187



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #113 on: September 16, 2014, 21:07:33 pm »

ωραια θα πω και εγω τον δικο μου
δεν εχω ορεξη να διαβασω θελω απλα να κοιμαμαι Sad
Logged

"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."
TrueForce
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3156


Κλέβω Μπάτσους


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #114 on: September 16, 2014, 21:08:28 pm »

κανεις δε σε ρωτησε!
το παιδι για μενα ενδιαφερεται
Logged

c0ndemn3d's da b0sS

Ηλεκτρονική ο τομέας της βίας, του punk και της αλητείας
 Knuppel guitar  Cool
RFed the King
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4187



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #115 on: September 16, 2014, 21:10:30 pm »

Quote from: TrueForce on September 16, 2014, 21:08:28 pm
κανεις δε σε ρωτησε!
το παιδι για μενα ενδιαφερεται
ουτε καν απλα εισαι ατενσιον χορ και θες ολα τα βλεμματα πανω σου  Cool
Logged

"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."
TrueForce
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3156


Κλέβω Μπάτσους


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #116 on: September 16, 2014, 21:13:14 pm »

λες να ειμαι και να μην το εχω ανακαλύψει;  Cool
Logged

c0ndemn3d's da b0sS

Ηλεκτρονική ο τομέας της βίας, του punk και της αλητείας
 Knuppel guitar  Cool
Ragnar Lothbrok
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 736


Hail King Ragnar!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #117 on: September 16, 2014, 21:13:38 pm »

χαχαχαχαχαχαχαχα

Ελάτε να κάνουμε ψυχοθεραπεία όλοι μαζί.

Με λένε vashmmy, μπαίνω στο 3ο έτος, και ήμουν καλά μέχρι το τέλος της 3ης λυκείου.
Logged

It gladdens me to know that Odin prepares for a feast.Soon I shall be drinking ale from curved horns. This hero that comes into Valhalla does not lament his death! I shall not enter Odin's hall with fear. There I shall wait for
my sons to join me, and when they do, I will bask in their tales of triumph. The Aesir will welcome me! My death comes without apology! And I welcome the valkyries to summon me home!

Ragnar's last speech
RFed the King
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4187



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #118 on: September 16, 2014, 21:16:04 pm »

Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:13:38 pm
χαχαχαχαχαχαχαχα

Ελάτε να κάνουμε ψυχοθεραπεία όλοι μαζί.

Με λένε vashmmy, μπαίνω στο 3ο έτος, και ήμουν καλά μέχρι το τέλος της 3ης λυκείου.
εισαι μικρος/η δεν ξερεις μουαχααχαχαχαχαχχααχαχαχα
Logged

"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."
Ragnar Lothbrok
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 736


Hail King Ragnar!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #119 on: September 16, 2014, 21:18:50 pm »

Quote from: RFed the King on September 16, 2014, 21:16:04 pm
Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:13:38 pm
χαχαχαχαχαχαχαχα

Ελάτε να κάνουμε ψυχοθεραπεία όλοι μαζί.

Με λένε vashmmy, μπαίνω στο 3ο έτος, και ήμουν καλά μέχρι το τέλος της 3ης λυκείου.
εισαι μικρος/η δεν ξερεις μουαχααχαχαχαχαχχααχαχαχα

Το ότι είμαι 3ο έτος, δεν σημαίνει ότι είμαι μικρός. Απλά έτυχε να είμαι αρκετά μαζοχιστής για να δώσω κατακτήριες στην ηλεκτρολόγκα. Κατάλαβες μικρή;
Logged

It gladdens me to know that Odin prepares for a feast.Soon I shall be drinking ale from curved horns. This hero that comes into Valhalla does not lament his death! I shall not enter Odin's hall with fear. There I shall wait for
my sons to join me, and when they do, I will bask in their tales of triumph. The Aesir will welcome me! My death comes without apology! And I welcome the valkyries to summon me home!

Ragnar's last speech
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 51 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...