• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 22:49:02 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 22:49:02 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Nikos_313
[Today at 22:23:48]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Μπιγκόνια
[Today at 15:53:57]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 15:20:50]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431527
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 33
Guests: 1544
Total: 1577
Νικη
panagiotisv
mark123456
kouf
vivbi
plapas
kostas aramp
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
kkourlis
Giannis Masterio
Lil Magnetron
Thalasotsanta
Orgianelis
Petross
gefo7
Alexandros28
Lykaonia
mixkats
Sarikas
femanak
kkon
mclovin
DemetriosL
micelethe
ioannisk
high_pres
tasos gourd
zoumpi
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα - Εξεταστικές (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 51 Go Down Print
Author Topic: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014  (Read 137590 times)
pentium4
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 7940


εφακ


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #120 on: September 16, 2014, 21:19:18 pm »

Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:13:38 pm
χαχαχαχαχαχαχαχα

Ελάτε να κάνουμε ψυχοθεραπεία όλοι μαζί.

Με λένε vashmmy, μπαίνω στο 3ο έτος, και ήμουν καλά μέχρι το τέλος της 3ης λυκείου.

https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=60800.0

Η εξεταστική σχολή με χαλάει!!!! (fixed)
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=doMu-YNc4wM&feature=emb_title

RFed the King
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4187



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #121 on: September 16, 2014, 21:19:55 pm »

Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:18:50 pm
Quote from: RFed the King on September 16, 2014, 21:16:04 pm
Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:13:38 pm
χαχαχαχαχαχαχαχα

Ελάτε να κάνουμε ψυχοθεραπεία όλοι μαζί.

Με λένε vashmmy, μπαίνω στο 3ο έτος, και ήμουν καλά μέχρι το τέλος της 3ης λυκείου.
εισαι μικρος/η δεν ξερεις μουαχααχαχαχαχαχχααχαχαχα

Το ότι είμαι 3ο έτος, δεν σημαίνει ότι είμαι μικρός. Απλά έτυχε να είμαι αρκετά μαζοχιστής για να δώσω κατακτήριες στην ηλεκτρολόγκα. Κατάλαβες μικρή;

ωωωχ ταπα  Tongue
συγνωμηηηη αν σε προσεβαλα  Cheesy
Logged

"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."
Ragnar Lothbrok
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 736


Hail King Ragnar!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #122 on: September 16, 2014, 21:20:58 pm »

Quote from: RFed the King on September 16, 2014, 21:19:55 pm
Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:18:50 pm
Quote from: RFed the King on September 16, 2014, 21:16:04 pm
Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:13:38 pm
χαχαχαχαχαχαχαχα

Ελάτε να κάνουμε ψυχοθεραπεία όλοι μαζί.

Με λένε vashmmy, μπαίνω στο 3ο έτος, και ήμουν καλά μέχρι το τέλος της 3ης λυκείου.
εισαι μικρος/η δεν ξερεις μουαχααχαχαχαχαχχααχαχαχα

Το ότι είμαι 3ο έτος, δεν σημαίνει ότι είμαι μικρός. Απλά έτυχε να είμαι αρκετά μαζοχιστής για να δώσω κατακτήριες στην ηλεκτρολόγκα. Κατάλαβες μικρή;

ωωωχ ταπα  Tongue
συγνωμηηηη αν σε προσεβαλα  Cheesy

Τσίλαρε.
Και συ που μπαίνεις 4ο τι κατάλαβες;
Logged

It gladdens me to know that Odin prepares for a feast.Soon I shall be drinking ale from curved horns. This hero that comes into Valhalla does not lament his death! I shall not enter Odin's hall with fear. There I shall wait for
my sons to join me, and when they do, I will bask in their tales of triumph. The Aesir will welcome me! My death comes without apology! And I welcome the valkyries to summon me home!

Ragnar's last speech
TrueForce
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3156


Κλέβω Μπάτσους


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #123 on: September 16, 2014, 21:21:34 pm »

ασε μας ρε πεντιουμ μπας και γεμισει καμια σελιδα
Logged

c0ndemn3d's da b0sS

Ηλεκτρονική ο τομέας της βίας, του punk και της αλητείας
 Knuppel guitar  Cool
pentium4
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 7940


εφακ


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #124 on: September 16, 2014, 21:21:58 pm »

Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:20:58 pm
Quote from: RFed the King on September 16, 2014, 21:19:55 pm
Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:18:50 pm
Quote from: RFed the King on September 16, 2014, 21:16:04 pm
Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:13:38 pm
χαχαχαχαχαχαχαχα

Ελάτε να κάνουμε ψυχοθεραπεία όλοι μαζί.

Με λένε vashmmy, μπαίνω στο 3ο έτος, και ήμουν καλά μέχρι το τέλος της 3ης λυκείου.
εισαι μικρος/η δεν ξερεις μουαχααχαχαχαχαχχααχαχαχα

Το ότι είμαι 3ο έτος, δεν σημαίνει ότι είμαι μικρός. Απλά έτυχε να είμαι αρκετά μαζοχιστής για να δώσω κατακτήριες στην ηλεκτρολόγκα. Κατάλαβες μικρή;

ωωωχ ταπα  Tongue
συγνωμηηηη αν σε προσεβαλα  Cheesy

Τσίλαρε.
Και συ που μπαίνεις 4ο τι κατάλαβες;

εγώ που μπαίνω 5ο κατάλαβα (σχεδόν)
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=doMu-YNc4wM&feature=emb_title

Ragnar Lothbrok
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 736


Hail King Ragnar!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #125 on: September 16, 2014, 21:23:31 pm »

Quote from: pentium4 on September 16, 2014, 21:21:58 pm
Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:20:58 pm
Quote from: RFed the King on September 16, 2014, 21:19:55 pm
Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:18:50 pm
Quote from: RFed the King on September 16, 2014, 21:16:04 pm
Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:13:38 pm
χαχαχαχαχαχαχαχα

Ελάτε να κάνουμε ψυχοθεραπεία όλοι μαζί.

Με λένε vashmmy, μπαίνω στο 3ο έτος, και ήμουν καλά μέχρι το τέλος της 3ης λυκείου.
εισαι μικρος/η δεν ξερεις μουαχααχαχαχαχαχχααχαχαχα

Το ότι είμαι 3ο έτος, δεν σημαίνει ότι είμαι μικρός. Απλά έτυχε να είμαι αρκετά μαζοχιστής για να δώσω κατακτήριες στην ηλεκτρολόγκα. Κατάλαβες μικρή;

ωωωχ ταπα  Tongue
συγνωμηηηη αν σε προσεβαλα  Cheesy

Τσίλαρε.
Και συ που μπαίνεις 4ο τι κατάλαβες;

εγώ που μπαίνω 5ο κατάλαβα (σχεδόν)

Περίεργο. Σχεδόν όλοι μου λέγαν ότι όταν βγω από τη σχολή δεν θα ξέρω τίποτα. My childhood ruined
Logged

It gladdens me to know that Odin prepares for a feast.Soon I shall be drinking ale from curved horns. This hero that comes into Valhalla does not lament his death! I shall not enter Odin's hall with fear. There I shall wait for
my sons to join me, and when they do, I will bask in their tales of triumph. The Aesir will welcome me! My death comes without apology! And I welcome the valkyries to summon me home!

Ragnar's last speech
pentium4
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 7940


εφακ


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #126 on: September 16, 2014, 21:26:06 pm »

Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:23:31 pm
Quote from: pentium4 on September 16, 2014, 21:21:58 pm
Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:20:58 pm
Quote from: RFed the King on September 16, 2014, 21:19:55 pm
Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:18:50 pm
Quote from: RFed the King on September 16, 2014, 21:16:04 pm
Quote from: vashmmy on September 16, 2014, 21:13:38 pm
χαχαχαχαχαχαχαχα

Ελάτε να κάνουμε ψυχοθεραπεία όλοι μαζί.

Με λένε vashmmy, μπαίνω στο 3ο έτος, και ήμουν καλά μέχρι το τέλος της 3ης λυκείου.
εισαι μικρος/η δεν ξερεις μουαχααχαχαχαχαχχααχαχαχα

Το ότι είμαι 3ο έτος, δεν σημαίνει ότι είμαι μικρός. Απλά έτυχε να είμαι αρκετά μαζοχιστής για να δώσω κατακτήριες στην ηλεκτρολόγκα. Κατάλαβες μικρή;

ωωωχ ταπα  Tongue
συγνωμηηηη αν σε προσεβαλα  Cheesy

Τσίλαρε.
Και συ που μπαίνεις 4ο τι κατάλαβες;

εγώ που μπαίνω 5ο κατάλαβα (σχεδόν)

Περίεργο. Σχεδόν όλοι μου λέγαν ότι όταν βγω από τη σχολή δεν θα ξέρω τίποτα. My childhood ruined

από ψυχολογικά προβλήματα εννοούσα ,όχι γνώσεις (μιλάω ταυτόχρονα τηλ οπότε αν γράφω βλακείες να ξέρετε)
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=doMu-YNc4wM&feature=emb_title

Ragnar Lothbrok
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 736


Hail King Ragnar!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #127 on: September 16, 2014, 21:28:32 pm »

Quote from: pentium4 on September 16, 2014, 21:26:06 pm
από ψυχολογικά προβλήματα εννοούσα ,όχι γνώσεις (μιλάω ταυτόχρονα τηλ οπότε αν γράφω βλακείες να ξέρετε)

απο αυτά μπόλικα
Logged

It gladdens me to know that Odin prepares for a feast.Soon I shall be drinking ale from curved horns. This hero that comes into Valhalla does not lament his death! I shall not enter Odin's hall with fear. There I shall wait for
my sons to join me, and when they do, I will bask in their tales of triumph. The Aesir will welcome me! My death comes without apology! And I welcome the valkyries to summon me home!

Ragnar's last speech
Δον
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 724



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #128 on: September 16, 2014, 22:42:34 pm »

Ο Παπ έβγαλε οπτική και δεν έβγαλε πεδίο ?!  Shocked
Logged
Fcoriolis
Guest
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #129 on: September 16, 2014, 22:43:05 pm »

Quote from: Δον on September 16, 2014, 22:42:34 pm
Ο Παπ έβγαλε οπτική και δεν έβγαλε πεδίο ?!  Shocked
5 άτομα έδιναν!
Logged
Δον
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 724



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #130 on: September 16, 2014, 22:47:22 pm »

Quote from: The Batman on September 16, 2014, 22:43:05 pm
Quote from: Δον on September 16, 2014, 22:42:34 pm
Ο Παπ έβγαλε οπτική και δεν έβγαλε πεδίο ?!  Shocked
5 άτομα έδιναν!

Σύνηθες Tongue

Αλλά πάλι! Τι διακρίσεις είναι αυτές?!?!?
Δώκε πεδία στον ΛΑΟ  beg
Logged
Fcoriolis
Guest
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #131 on: September 16, 2014, 22:52:40 pm »

Υπομονή
Logged
adianohtos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 869


κουτσουρακι...!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #132 on: September 16, 2014, 23:54:22 pm »

Ηλεκτρικη Οικονομια αργει;;
Logged

ΠΑΟΚ -για να μην ξεχνιομαστε-
sexycowboy
Θαμώνας
****
Posts: 456



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #133 on: September 17, 2014, 10:46:53 am »

Φωτό ηλεκτρολογικά υλικά κανείς;
« Last Edit: September 17, 2014, 12:04:21 pm by sexycowboy » Logged
mrboombastic
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 130


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #134 on: September 17, 2014, 12:59:23 pm »

Οι φωτογραφίες που ανέβηκαν για τη θερμοδυναμική δεν είναι τα αποτελέσματα του Ιουνίου;;;
Logged
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 51 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...