• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 17:34:55 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 17:34:55 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 62
Guests: 89
Total: 151
kevangelo
Lykaonia
vasilis saitis
chriskazakos
kathrin_p
Δημήτρης Διακολουκάς
ioannisdamantis
themisb
dnikoa
andreaspaper
despoina15
apob
gkg
kakousios
Pastellaki
Gone_Forever
Aris★
giorgosss03
tourlaza
mgrivab
annaparask
gkaramp
mrotskos
giorgos_skl
Petross
mdimitrig
hacky
Captain
matrozos
aggp
Mr Watson
Dimos Bachlas
kapoutsi
stavros0201
shamaelas
Marihouan820
akiousia
meni
3rdDegreeBurn
ArsenD
jimalexoud
sofaki
xristodoulou
George_RT
sterlouk
almpandr
egiannoula
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
papaloui
jim_sklab
Smaragda
nmpampal
eleftheria
mmikelo
Nikoletta
fkagk
Petran25
nikitask
Kv
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Νέα εργοτάξια: "Ολοταχώς για τραμ η Θεσσαλονίκη"
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Νέα εργοτάξια: "Ολοταχώς για τραμ η Θεσσαλονίκη"  (Read 1790 times)
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Νέα εργοτάξια: "Ολοταχώς για τραμ η Θεσσαλονίκη"
« on: June 15, 2014, 13:27:17 pm »

Ολοταχώς για τραμ η Θεσσαλονίκη - Ως το τέλος του 2014 η δημοπράτηση του έργου

Δημοσιεύτηκε: Παρασκευή, 6 Ιουνίου 2014 21:43
 




(μεγέθυνση:)
http://www.agelioforos.gr/files/FAKALIS/tram.JPG



Την τελική πρόταση για τη δημιουργία δικτύου Τραμ στη Θεσσαλονίκη παρουσίασε σήμερα το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, στη 2η συνάντηση εκπροσώπων φορέων στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου ECOTALE. Το Τραμ σχεδιάστηκε με σκοπό να λειτουργήσει συμπληρωματικά και τροφοδοτικά με το μετρό και σε καμία περίπτωση ανταγωνιστικά.Το προτεινόμενο δίκτυο έχει μήκος 24 χλμ., προτείνεται να υλοποιηθεί σε τρεις χρονικά φάσεις και το κόστος του ανέρχεται στα 20-22 εκ. ευρώ ανά χλμ. (συνολικό κόστος 515,76 εκ. ευρώ).

Παρουσιάστηκαν τα παραδείγματα τριών δικτύων τραμ σε ευρωπαϊκές πόλεις (Ιλ Ντε Φρανς του Παρισίου, Νότιγχαμ, Στρασβούργο), που εξετάστηκαν ώστε και η πρόταση για το Τραμ Θεσσαλονίκης να είναι υλοποιήσιμη.

Το Τραμ μπορεί να εξασφαλίσει υψηλές ταχύτητες μετακινήσεων, υψηλή συχνότητα δρομολογίων και βελτίωση εξυπηρέτησης των μετακινουμένων, αποτρέποντάς τους από τη χρήση ΙΧ αυτοκινήτων.

Στις βασικές αρχές του σχεδιασμού περιλαμβάνεται η παραδοχή ότι το Τραμ θα έχει συμπληρωματική λειτουργία με το Μετρό στη διαδρομή του στο κέντρο της πόλης όπου αναμένονται συνθήκες κορεσμού (τμήμα από Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι Σιντριβάνι). Επίσης, οι οδεύσεις του Τραμ θα καλύπτουν περιοχές της πόλης που δε θα εξυπηρετούνται από τις επεκτάσεις του Μετρό (Άνω Τούμπα, ανατολικές περιοχές της Θεσσαλονίκης κοντά και παράλληλα στο θαλάσσιο μέτωπο), ενώ το νέο μέσο προβλέφθηκε να έχει τροφοδοτική λειτουργία στο Μετρό με μετεπιβίβαση σε ικανό αριθμό κοινών ή κοντινών σταθμών.

Στα 24 χλμ. του δικτύου Τραμ η γραμμή θα είναι διπλή και οι διάδρομοι προστατευμένοι στο 89,6% του μήκους. Προβλέφθηκαν 43 στάσεις (5 τερματικοί), ένα αμαξοστάσιο 45 στρεμμάτων και ηλεκτροκίνηση με εναέρια καλώδια.

Η μετακίνηση των επιβατών θα γίνεται με 45 αρθρωτά οχήματα χαμηλού δαπέδου, μήκους 35 μέτρων και πλάτους 2,3, χωρητικότητας 220 ατόμων (140 όρθιοι, 40 καθήμενοι), τα οποία θα έχουν μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ./ώρα (μέση ταχύτητα 20-21 χλμ./ώρα). Το Τραμ θα έχει προτεραιότητα σε όλες της σηματοδοτημένες διασταυρώσεις και η απόσταση μεταξύ των στάσεων θα είναι μεταξύ 450 και 650 μέτρων.

Οι κοινές στάσεις με το Μετρό είναι πέντε (Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός, Πανεπιστήμια, Παπάφη, πρώην Νομαρχία, Μίκρα).

Οι συνολικοί αναμενόμενοι επιβάτες ημερησίως ανέρχονται σε 172.700, με δυνατότητα να φτάσουν στους 196.300, που σημαίνει ότι ετησίως αναμένεται να μετακινούνται με το Τραμ 51.810.000 επιβάτες.

Τα προτεινόμενα δρομολόγια είναι τρία:

    ΚΤΕΛ – Ελαιώνες: μήκος 10,8 χλμ., χρόνος απλής διαδρομής 32 λεπτά.
    ΝΣΣΘ – Ελαιώνες: μήκος 8,76 χλμ., χρόνος απλής διαδρομής 26 λεπτά.
    Πλατεία Ευόσμου – Μίκρα: μήκος 14,3 χλμ., χρόνος απλής διαδρομής 41 λεπτά.

Οι γραμμές που σχεδιάστηκαν ακολουθούν τις εξής πορείες:

-Πλατεία Ευόσμου – Αριστοτέλους – Λεωφόρος Δενδροποτάμου – ΚΤΕΛ – ΝΣΣ – Αναγεννήσεως – Πολυτεχνείου – Τσιμισκή (ΧΑΝΘ) – Λεωφόρος Στρατού – Γ’ Σεπτεμβρίου – Ν. Εγνατία – Παπάφη – Μαραθώνος – Διογένους – Κλεάνθους – Γρηγορίου Λαμπράκη – Κωνσταντινουπολίτικα – Ελαιώνες.

-ΧΑΝΘ – Μ. Ανδρόνικου – Λεωφόρος Γεωργίου – Β. Όλγας – Εθνικής Αντιστάσεως – Μίκρα.

-ΝΣΣΘ – Μιχ. Καλού – Δραγουμάνου – Αγ. Δημητρίου – 3ης Σεπτεμβρίου – Πανεπιστήμιο.

Το κόστος του έργου συνολικά υπολογίστηκε στα 515,76 εκ. ευρώ, από τα οποία 146,3 αφορούν στο κόστος του τροχαίου υλικού και τα υπόλοιπα στο κόστος υποδομής. Το συνολικό κόστος λειτουργίας και συντήρησης ανά επιβάτη είναι 0,4 ευρώ και η τιμή του εισιτηρίου μπορεί να είναι κοντά στο 1 ευρώ.

Στις ωφέλειες από το Τραμ οι μελετητές περιλαμβάνουν τη μείωση ρύπων, τροχαίων ατυχημάτων και συνολικού εξωτερικού κόστους μεταφορών, την προσέλκυση επενδύσεων και τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης.

Επίσης, με την κατασκευή του Τραμ θα γίνουν αναπλάσεις και αναβαθμίσεις περιοχών, τακτοποιήσεις οδών, αύξηση της ελκυστικότητας και σημαντική βελτίωση της εικόνας της πόλης.

Στις συνθήκες μετακίνησης το Τραμ θα σημάνει μείωση των χρόνων διαδρομής, αποφόρτιση του Μετρό στο κέντρο της πόλης και αύξηση των επιβιβάσεων στο Μετρό στους κοινούς σταθμούς. Είναι χαρακτηριστικό ότι χωρίς Τραμ οι μετακινήσεις των Θεσσαλονικέων με ΙΧ στους άξονες από τους οποίους έχει σχεδιαστεί να διέρχεται το νέο μέσο, το 2030 θα είναι 68%, ενώ με Τραμ αυτό το ποσοστό μειώνεται στο 45%.

Την υλοποίηση του Τραμ προτείνεται να αναλάβει η «Αττικό Μετρό ΑΕ», που έχει την τεχνογνωσία, σε συνεργασία με το ΣΑΣΘ, ώστε να επιτευχθεί και η μέγιστη δυνατή διεπαφή με το Μετρό, ενώ προβλέπεται και αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών, ώστε να είναι τροφοδοτικές προς το Τραμ κι όχι ανταγωνιστικές.

Για τη χρηματοδότηση προβλέπονται νέες μορφές με διευρυμένη Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) και μόχλευση επενδύσεων, αλλά και αξιοποίηση των μέσων περιφερειακής πολιτικής και χρηματοδοτικής τεχνικής (JESSICA), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα χρηματοδότησης μέσω «Δέσμευσης της Αξίας Γης», δηλαδή άντληση κεφαλαίων με βάση την αύξηση της αξίας γης λόγω της βελτίωσης της προσβασιμότητας από το δίκτυο Τραμ. Προβλέπεται επίσης επένδυση εσόδων από την αναβαθμισμένη ελεγχόμενη στάθμευση ΙΧ, από συμπληρωματικά τέλη κυκλοφορίας ΙΧ ή από χρέωση κυκλοφοριακής συμφόρησης στο κέντρο (μακροπρόθεσμα).

Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης που παρουσίασαν οι μελετητές προβλέπει δημοπράτηση του έργου ως το τέλος του 2014 (με την προϋπόθεση ότι όλες οι εγκρίσεις θα δοθούν το δεύτερο εξάμηνο), ανάθεση του έργου ως το τέλος του 2016, κατασκευή της πρώτης φάσης (ΚΤΕΛ – Ελαιώνες) ως το τέλος του 2020, κατασκευή δεύτερης φάσης (ΧΑΝΘ – Μίκρα) ως το τέλος του 2025 και κατασκευή της τρίτης φάσης (ΝΣΣ - Πανεπιστήμιο) ως το τέλος του 2030.




http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=208063
« Last Edit: June 15, 2014, 13:30:50 pm by Karaμazoβ » Logged

princess_of_the_dawn
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 5768


με μια σφαίρα στο κεφάλι το μυαλό σου θ αλλάξει!


View Profile
Re: Νέα εργοτάξια: "Ολοταχώς για τραμ η Θεσσαλονίκη"
« Reply #1 on: June 15, 2014, 14:23:24 pm »

Quote
Προβλέπεται επίσης επένδυση εσόδων από την αναβαθμισμένη ελεγχόμενη στάθμευση ΙΧ, από συμπληρωματικά τέλη κυκλοφορίας ΙΧ ή από χρέωση κυκλοφοριακής συμφόρησης στο κέντρο (μακροπρόθεσμα).

Αυτό δεν το κατάλαβα.Δηλαδή φτιάχνοντας(αν ποτέ γίνει-δεν είμαι και πολύ αισιόδοξη) τραμ και μετρό θα αυξήσουν τα τέλη κυκλοφορίας για τα ΙΧ και τα έσοδα θα πάνε που; Σε κρατικούς φορείς οι οποίοι θα τα επενδύσουν προκαταβολικά για την υλοποίηση του τραμ; Σε φάση βάζουμε λεφτά που δεν έχουμε και σε 20-30 χρονάκια θα κάνουμε απόσβεση;

Επίσης,το εισιτήριο λένε θα είναι κοντά στο 1 ευρώ. 1 ευρώ με τα τωρινά δεδομένα; Σε (με πολύ αισιοδοξία) 5-6 χρόνια πχ που λένε ότι θα έχει ολοκληρωθεί η πρώτη γραμμή,πόσο προσιτό θα είναι το εισιτήριο για τον επιβάτη και πόσο αναμένεται να έχει φτάσει το εισιτήριο του λεωφορείου;

Γενικά δε ξέρω είμαι κάπως καχύποπτη με το θέμα.Ας τελειώσουν το μετρό πρώτα και μετά να κάνουν προβλέψεις για τον μέσο αριθμό των επιβατών που θα μετακινούνται κλπ και την αναγκαιότητα του τραμ.
Logged

λευκά κελιά για σένα

https://www.behance.net/Thomas_Kef
Mathematica
Καταστραμμένος
********
Posts: 5465


Apples in the human world are worth the trip.


View Profile
Re: Νέα εργοτάξια: "Ολοταχώς για τραμ η Θεσσαλονίκη"
« Reply #2 on: June 15, 2014, 14:27:17 pm »

ας κλεισουν πρωτα την τεραστια τρυπα που λεγεται μετρο κ μετα βλεπουμε
Logged

http://dilbert.com/strip/2015-05-24
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Νέα εργοτάξια: "Ολοταχώς για τραμ η Θεσσαλονίκη"
« Reply #3 on: June 15, 2014, 14:36:13 pm »

Γιατι η κατασκευη του τραμ πρεπει να παρει 15 χρονια?
Ποσο δυσκολο ειναι?

Ηταν ενας τυπας στην στον δεδδηε νομιζω, στην πτολεμαιδα, που ελεγε στην ελλαδα δεν εχουμε πολιτισμο μηχανικης.
Οταν θεωρουμε νορμαλ ενα εργο να παιρνει 15 χρονια, αρχιζω να πιστευω οτι ειχε δικιο.


Επισης ειχα την εντυπωση οτι το μετρο θα σταματουσε.
Logged
princess_of_the_dawn
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 5768


με μια σφαίρα στο κεφάλι το μυαλό σου θ αλλάξει!


View Profile
Re: Νέα εργοτάξια: "Ολοταχώς για τραμ η Θεσσαλονίκη"
« Reply #4 on: June 15, 2014, 14:43:10 pm »

Μα δεν είναι νορμάλ,αλλά είναι πραγματικότητα. Η πραγματικότητα δηλαδή δεν είναι νορμάλ.
Όταν σταματάνε και ξεκινάνε συνεχώς τέτοια εγχειρήματα,ε κάτι δεν πάει καλά. Και το μετρό προβλεπόταν να τελειώσει αν δεν απατώμεν το 2012 κι ακόμα η Θεσσαλονίκη σκαμμένη είναι.
Logged

λευκά κελιά για σένα

https://www.behance.net/Thomas_Kef
lynx
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 827


Freedom is the right of all sentient beings


View Profile
Re: Νέα εργοτάξια: "Ολοταχώς για τραμ η Θεσσαλονίκη"
« Reply #5 on: June 15, 2014, 15:26:58 pm »

Quote from: Endeavour on June 15, 2014, 14:36:13 pm
Γιατι η κατασκευη του τραμ πρεπει να παρει 15 χρονια?
Ποσο δυσκολο ειναι?

Ηταν ενας τυπας στην στον δεδδηε νομιζω, στην πτολεμαιδα, που ελεγε στην ελλαδα δεν εχουμε πολιτισμο μηχανικης.
Οταν θεωρουμε νορμαλ ενα εργο να παιρνει 15 χρονια, αρχιζω να πιστευω οτι ειχε δικιο.


Επισης ειχα την εντυπωση οτι το μετρο θα σταματουσε.

Δεν είναι αυτό, ίσα ίσα, έχουμε το ίδιο πολιτισμό με τότε που ξεκινήσαμε τα μεγάλα έργα:
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B8%CE%B5%CE%BD%CF%8E%CE%BD%CE%B1%CF%82

"Ο Παρθενώνας αποτελεί το λαμπρότερο μνημείο της Αθηναϊκής πολιτείας και τον κολοφώνα του δωρικού ρυθμού. Η κατασκευή του ξεκίνησε το 448/7 π.Χ. και τα εγκαίνια έγιναν το 438 π.Χ. στα Μεγάλα Παναθήναια, ενώ ο γλυπτός διάκοσμος περατώθηκε το 433/2 π.Χ"  Tongue
Logged

if there were in the world today any large number of people who desired their own happiness more than they desired the unhappiness of others, we could have paradise in a few years

70/70
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Νέα εργοτάξια: "Ολοταχώς για τραμ η Θεσσαλονίκη"
« Reply #6 on: June 15, 2014, 17:02:17 pm »

Quote from: Endeavour on June 15, 2014, 14:36:13 pm

Ηταν ενας τυπας στην στον δεδδηε νομιζω, στην πτολεμαιδα, που ελεγε στην ελλαδα δεν εχουμε πολιτισμο μηχανικης.
Ικανοποιητικα περιγραφικο. Εψαχνα μια τετοια ατακα, λιγοτερο απομακρη ισως.

Στην Ελλαδα αν δεν εχεις μαστιγιο, οχι καθυστερηση, ποτε δε θα γινει το εργο σου. Δεν πα να εχεις γνωστους η λεφτα. Το λεω κρινοντας απο τη συνεργασια με γαλλικες, γερμανικες επιχειρησεις σε συγκριση με ελληνικες. Στο πλαισιο της διπλωματικης μου.

Συν το γεγονος οτι ο ελληνας ξερει πως να νομιμοποιησει μιζες για ενα εργο και στις περισσοτερες περιπτωσεις λογω παιδειας το κανει, το εργο παει πισω.

15 χρονια μοιαζει με wishful thinking.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Νέα εργοτάξια: "Ολοταχώς για τραμ η Θεσσαλονίκη"
« Reply #7 on: June 15, 2014, 18:05:18 pm »

Quote from: princess_of_the_dawn on June 15, 2014, 14:23:24 pm
Quote
Προβλέπεται επίσης επένδυση εσόδων από την αναβαθμισμένη ελεγχόμενη στάθμευση ΙΧ, από συμπληρωματικά τέλη κυκλοφορίας ΙΧ ή από χρέωση κυκλοφοριακής συμφόρησης στο κέντρο (μακροπρόθεσμα).

Αυτό δεν το κατάλαβα.Δηλαδή φτιάχνοντας(αν ποτέ γίνει-δεν είμαι και πολύ αισιόδοξη) τραμ και μετρό θα αυξήσουν τα τέλη κυκλοφορίας για τα ΙΧ και τα έσοδα θα πάνε που; Σε κρατικούς φορείς οι οποίοι θα τα επενδύσουν προκαταβολικά για την υλοποίηση του τραμ; Σε φάση βάζουμε λεφτά που δεν έχουμε και σε 20-30 χρονάκια θα κάνουμε απόσβεση;

Επίσης,το εισιτήριο λένε θα είναι κοντά στο 1 ευρώ. 1 ευρώ με τα τωρινά δεδομένα; Σε (με πολύ αισιοδοξία) 5-6 χρόνια πχ που λένε ότι θα έχει ολοκληρωθεί η πρώτη γραμμή,πόσο προσιτό θα είναι το εισιτήριο για τον επιβάτη και πόσο αναμένεται να έχει φτάσει το εισιτήριο του λεωφορείου;

Γενικά δε ξέρω είμαι κάπως καχύποπτη με το θέμα.Ας τελειώσουν το μετρό πρώτα και μετά να κάνουν προβλέψεις για τον μέσο αριθμό των επιβατών που θα μετακινούνται κλπ και την αναγκαιότητα του τραμ.


Γενικά δεν μπορώ να γίνω το Μαντείο των Δελφών ωστε να καταλάβω τι ετοιμάζουν ακριβώς, αλλα καποιες υποθέσεις μπορούν να γίνουν., με βαση αυτα που λενε και με βαση τα εργα που έχουν γίνει ως τωρα πανελλαδικα.

Στην περίπτωση των δρόμων, οι κατασκευαστες-εργολάβοι εχουν το δικαιωμα μετα την περάτωση της κατασκευής να εκμεταλλευονται οικονομικα τον δρόμο (δηλαδή διόδια). Δεν εχει σημασία που τα λεφτα κατασκευής του δρόμου ηταν ΕΣΠΑ, κρατικά χρηματα ή δανεικα. Το ίδιο θα γίνει και τώρα, η εταιρία που θα κατασκευάσει το Τραμ θα το εκμεταλλευεται οικονομικα μετα. Αυτη κατα κυριο λογο θα ειναι η Αττικό Μετρό ΑΕ, η οποια είναι Νομικό Προσωπο Ιδιωτικου Δικαιου, υπο την εποπτεια του Υπουργου Μεταφορών. Το δημοσίευμα υπονοει οτι επιδιώκεται και η συμμετοχή κι αλλων εργολαβων (στο Μετρο Θεσσαλονικης συμμετειχαν εταιρίες κατασκευων που κινουνταν μεταξυ λειτουργίας και χρεωκοπίας, παραδειγμα η ΑΕΓΕΚ ΑΕ).

Δηλαδή, τα χρήματα απο τα εισητήρια δεν θα πανε στο Υπουργείο Οικονομικών, αν αυτό ειναι που ρωτάς. Τα εσοδα θα πανε μεταξυ των εταιριών που ανελαβαν την κατασκευή του έργου.


Ο Δημος Θεσσαλονίκης στο μελλον, με το σκεπτικό οτι "τωρα εχουμε εκτεταμένες δημόσιες συγκοινωνίες" θα εγκαταστήσει παρκόμετρα με σκοπό να εχει μια extra πηγη εσοδων.


Quote from: Endeavour on June 15, 2014, 14:36:13 pm
Ηταν ενας τυπας στην στον δεδδηε νομιζω, στην πτολεμαιδα, που ελεγε στην ελλαδα δεν εχουμε πολιτισμο μηχανικης.
Οταν θεωρουμε νορμαλ ενα εργο να παιρνει 15 χρονια, αρχιζω να πιστευω οτι ειχε δικιο.


Δεν ξερω αν εχουμε πολιτισμό μηχανικής, πολιτισμό εργολαβιών εχουμε σιγουρα.


Ποιος είναι ο λόγος να μην υπάρχει μια δημοσια υπηρεσία κατασκευών; Πραγματικα.

Επειδή θα καθυστερεί; Οι εταιρίες κατασκευών στους δρομους, μετρό κτλ καθυστερούν απίστευτα, με τραγικές δικαιολογίες που συνηθως σχετίζονται με την χρηματοδότηση τους.

Επειδή θα είναι φθηνότερη η ιδιωτική πρωτοβουλία; Τα χρήματα για την κατασκευή κυριότερα προέρχονται απο τα ΕΣΠΑ και κρατικά λεφτα. Όσα πρεπει να βαλουν οι ιδιώτες μπαίνουν απο τραπεζικά δάνεια, τα οποια παίρνουν με αστειες υποθηκες με διαπλοκη με το τραπεζικό κεφάλαιο. Όταν δεν μπορούν να πληρώσουν, πιστολιάζουν τους εργάτες και σταματάνε τα έργα. Οι τράπεζες δε τους κυνηγάνε, αλλα απαιτούν απο το Κρατος να δωσει πακετα ενισχυσης για να καλυψουν τρυπες απο τα πιστολιασμένα δανεια, και να δωσει εξτρα χρηματα στις κατασκευαστικες, αλλιως σταματάνε τα εργα, και αν θελετε καντε προσφυγη. Οταν το εργο ολοκληρωθει, απομυζουν σαν βαμπιρ τον κόσμο με διόδια και εισητήρια.

Επειδή θα υπάρχει διαφθορά; Η διαπλοκη τραπεζών-κρατους-κατασκευαστικών εχει βαρέσει κοκκινο ήδη.




Ο μόνος λόγος ειναι πανελίστικος: "πειτε μας μια χώρα στην ΕΕ που εχει δημοσια υπηρεσία κατασκευών;;", "όλοι έτσι κανουν στον κόσμο!", και τέτοια για ρινόκερους...
« Last Edit: June 15, 2014, 18:36:38 pm by Karaμazoβ » Logged

Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6379


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: Νέα εργοτάξια: "Ολοταχώς για τραμ η Θεσσαλονίκη"
« Reply #8 on: June 15, 2014, 18:17:31 pm »

αιλυνοικει επιχειρηματικοτητα
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...