• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 07:38:21 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 07:38:21 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 21, 2026, 22:58:40 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by sofi
[June 21, 2026, 22:55:14 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by Nikos_313
[June 18, 2026, 14:01:54 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by Roidos
[June 10, 2026, 21:37:48 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Karaμazoβ
[June 10, 2026, 18:42:33 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Giannis Masterio
[June 09, 2026, 20:27:57 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431494
Total Topics: 32024
Online Today: 2235
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 14
Guests: 489
Total: 503
marnas
Gkonos
thomaitheodosiadou
hacky
alice
Roidos
ikitsas
nikol michalou
proteinikosmixanikos
Annapar
vasillikiiiiii
jkara
kyrlef
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Εξεταστικής Εαρινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα - Εξεταστικές (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 76 Go Down Print
Author Topic: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014  (Read 192811 times)
RFed the King
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4187



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #345 on: July 01, 2014, 15:39:50 pm »

C  Angry
Logged

"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."
TrueForce
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3156


Κλέβω Μπάτσους


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #346 on: July 01, 2014, 15:41:27 pm »

Quote from: Boo on July 01, 2014, 15:39:50 pm
C  Angry
ελα κοπηκες και παλι, απλα χωνεψε το
Logged

c0ndemn3d's da b0sS

Ηλεκτρονική ο τομέας της βίας, του punk και της αλητείας
 Knuppel guitar  Cool
ori0ngel
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 339



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #347 on: July 01, 2014, 18:58:52 pm »

Ο Σδοκ γενικοτερα ποσο καιρο κανει να βγαλει βαθμολογιες;
Για τα ψηφιακα 1 ποτε να τα περιμενουμε;

Βλεπω κατι τετοια στο αλλο τοπικ και ανησυχω
"Προγραμματιζόμενα Κυκλώματα ASIC βαθμοί Φεβρουαρίου στο eTHMMY"
Logged
sophie22
Θαμώνας
****
Posts: 476


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #348 on: July 01, 2014, 19:04:27 pm »

Θελουμε ΣΗΕ 1!!!!!!!
Logged
TrueForce
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3156


Κλέβω Μπάτσους


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #349 on: July 01, 2014, 19:04:58 pm »

Quote from: Sunrise_C on July 01, 2014, 18:58:52 pm
Ο Σδοκ γενικοτερα ποσο καιρο κανει να βγαλει βαθμολογιες;
Για τα ψηφιακα 1 ποτε να τα περιμενουμε;

Βλεπω κατι τετοια στο αλλο τοπικ και ανησυχω
"Προγραμματιζόμενα Κυκλώματα ASIC βαθμοί Φεβρουαρίου στο eTHMMY"
σε περιμενουν εκπληξεις, οπως λεει και ο powerslave.
Logged

c0ndemn3d's da b0sS

Ηλεκτρονική ο τομέας της βίας, του punk και της αλητείας
 Knuppel guitar  Cool
RFed the King
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4187



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #350 on: July 01, 2014, 19:06:21 pm »

Quote from: TrueForce on July 01, 2014, 15:41:27 pm
Quote from: Boo on July 01, 2014, 15:39:50 pm
C  Angry
ελα κοπηκες και παλι, απλα χωνεψε το
Δεν εχω κοπει  Angry
Logged

"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."
TrueForce
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3156


Κλέβω Μπάτσους


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #351 on: July 01, 2014, 19:14:18 pm »

τοτε τι σε νοιαζει, αφου περασες...
Logged

c0ndemn3d's da b0sS

Ηλεκτρονική ο τομέας της βίας, του punk και της αλητείας
 Knuppel guitar  Cool
RFed the King
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4187



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #352 on: July 01, 2014, 19:17:52 pm »

Quote from: TrueForce on July 01, 2014, 19:14:18 pm
τοτε τι σε νοιαζει, αφου περασες...
γιατι μπορει και να εχω κοπει  Tongue Embarrassed
Logged

"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."
TrueForce
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3156


Κλέβω Μπάτσους


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #353 on: July 01, 2014, 19:20:04 pm »

c2izi
Logged

c0ndemn3d's da b0sS

Ηλεκτρονική ο τομέας της βίας, του punk και της αλητείας
 Knuppel guitar  Cool
Nerevar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3482


I'm Pickle Rick!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #354 on: July 01, 2014, 19:28:23 pm »

Quote from: Sunrise_C on July 01, 2014, 18:58:52 pm
Ο Σδοκ γενικοτερα ποσο καιρο κανει να βγαλει βαθμολογιες;
Για τα ψηφιακα 1 ποτε να τα περιμενουμε;

Βλεπω κατι τετοια στο αλλο τοπικ και ανησυχω
"Προγραμματιζόμενα Κυκλώματα ASIC βαθμοί Φεβρουαρίου στο eTHMMY"

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Το χειρότερο είναι ότι εμείς που θέλουμε να δώσουμε τώρα ξανά γραπτά asic δεν έχουμε μάθει ακόμα βαθμούς εργασιών.
Logged

A pirate i was meant to be.
Fcoriolis
Guest
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #355 on: July 01, 2014, 19:34:09 pm »

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=EjWgq9o7eDI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=EjWgq9o7eDI</a>
Logged
themis93
Θαμώνας
****
Posts: 303


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #356 on: July 01, 2014, 20:19:46 pm »

Quote from: Pοwerslave on July 01, 2014, 19:28:23 pm
Quote from: Sunrise_C on July 01, 2014, 18:58:52 pm
Ο Σδοκ γενικοτερα ποσο καιρο κανει να βγαλει βαθμολογιες;
Για τα ψηφιακα 1 ποτε να τα περιμενουμε;

Βλεπω κατι τετοια στο αλλο τοπικ και ανησυχω
"Προγραμματιζόμενα Κυκλώματα ASIC βαθμοί Φεβρουαρίου στο eTHMMY"

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Το χειρότερο είναι ότι εμείς που θέλουμε να δώσουμε τώρα ξανά γραπτά asic δεν έχουμε μάθει ακόμα βαθμούς εργασιών.
λεπτομέριες. λογικά ο διδάσκων θεωρεί ότι έχετε πάει σε μέντιουμ και ξέρετε πόσο πήρατε
Logged
Nerevar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3482


I'm Pickle Rick!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #357 on: July 01, 2014, 20:27:33 pm »

Quote from: themis93 on July 01, 2014, 20:19:46 pm
Quote from: Pοwerslave on July 01, 2014, 19:28:23 pm
Quote from: Sunrise_C on July 01, 2014, 18:58:52 pm
Ο Σδοκ γενικοτερα ποσο καιρο κανει να βγαλει βαθμολογιες;
Για τα ψηφιακα 1 ποτε να τα περιμενουμε;

Βλεπω κατι τετοια στο αλλο τοπικ και ανησυχω
"Προγραμματιζόμενα Κυκλώματα ASIC βαθμοί Φεβρουαρίου στο eTHMMY"

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Το χειρότερο είναι ότι εμείς που θέλουμε να δώσουμε τώρα ξανά γραπτά asic δεν έχουμε μάθει ακόμα βαθμούς εργασιών.
λεπτομέριες. λογικά ο διδάσκων θεωρεί ότι έχετε πάει σε μέντιουμ και ξέρετε πόσο πήρατε

Oχι απλά θα βγάλει τελικούς βαθμούς μετά από όλα τα παρακάτω μαθήματα:

Ψηφιακά3
ΑSIC
Ψηφιακά2
Ψηφιακά1

Δηλαδή σεπτέμβριο.
Logged

A pirate i was meant to be.
Salvation
Guest
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #358 on: July 01, 2014, 20:30:29 pm »

Quote from: Pοwerslave on July 01, 2014, 20:27:33 pm
Quote from: themis93 on July 01, 2014, 20:19:46 pm
Quote from: Pοwerslave on July 01, 2014, 19:28:23 pm
Quote from: Sunrise_C on July 01, 2014, 18:58:52 pm
Ο Σδοκ γενικοτερα ποσο καιρο κανει να βγαλει βαθμολογιες;
Για τα ψηφιακα 1 ποτε να τα περιμενουμε;

Βλεπω κατι τετοια στο αλλο τοπικ και ανησυχω
"Προγραμματιζόμενα Κυκλώματα ASIC βαθμοί Φεβρουαρίου στο eTHMMY"

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Το χειρότερο είναι ότι εμείς που θέλουμε να δώσουμε τώρα ξανά γραπτά asic δεν έχουμε μάθει ακόμα βαθμούς εργασιών.
λεπτομέριες. λογικά ο διδάσκων θεωρεί ότι έχετε πάει σε μέντιουμ και ξέρετε πόσο πήρατε

Oχι απλά θα βγάλει τελικούς βαθμούς μετά από όλα τα παρακάτω μαθήματα:

Ψηφιακά3
ΑSIC
Ψηφιακά2
Ψηφιακά1

Δηλαδή σεπτέμβριο.

Δεν ισχύει αυτό. Έχει ορκωμοσία 20 Ιουλίου, οπότε θα βγάλει θέλει δε θελει
Logged
Nerevar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3482


I'm Pickle Rick!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Ιούνιος 2014
« Reply #359 on: July 01, 2014, 20:37:02 pm »

Quote from: Valerie on July 01, 2014, 20:30:29 pm
Quote from: Pοwerslave on July 01, 2014, 20:27:33 pm
Quote from: themis93 on July 01, 2014, 20:19:46 pm
Quote from: Pοwerslave on July 01, 2014, 19:28:23 pm
Quote from: Sunrise_C on July 01, 2014, 18:58:52 pm
Ο Σδοκ γενικοτερα ποσο καιρο κανει να βγαλει βαθμολογιες;
Για τα ψηφιακα 1 ποτε να τα περιμενουμε;

Βλεπω κατι τετοια στο αλλο τοπικ και ανησυχω
"Προγραμματιζόμενα Κυκλώματα ASIC βαθμοί Φεβρουαρίου στο eTHMMY"

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Το χειρότερο είναι ότι εμείς που θέλουμε να δώσουμε τώρα ξανά γραπτά asic δεν έχουμε μάθει ακόμα βαθμούς εργασιών.
λεπτομέριες. λογικά ο διδάσκων θεωρεί ότι έχετε πάει σε μέντιουμ και ξέρετε πόσο πήρατε

Oχι απλά θα βγάλει τελικούς βαθμούς μετά από όλα τα παρακάτω μαθήματα:

Ψηφιακά3
ΑSIC
Ψηφιακά2
Ψηφιακά1

Δηλαδή σεπτέμβριο.

Δεν ισχύει αυτό. Έχει ορκωμοσία 20 Ιουλίου, οπότε θα βγάλει θέλει δε θελει

Kαι τον απρίλιο είχε ορκωμοσία,δεν τον εμπόδισε αυτό να βγάλει πτυχιακές ψ2/ψ3 ιούνιο.
Logged

A pirate i was meant to be.
Pages: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 76 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...