• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
December 20, 2025, 09:51:24 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
December 20, 2025, 09:51:24 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Των συνειρμών το παίγνιο....
by Μπιγκόνια
[Today at 09:50:53]

Κρίση στην Ουκρανία
by tartoufos
[Today at 01:25:58]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[December 19, 2025, 18:43:37 pm]

Απορίες σχετικά με την εξ...
by Nikos_313
[December 19, 2025, 18:39:53 pm]

Σαν Σήμερα...
by tartoufos
[December 19, 2025, 14:31:16 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by tartoufos
[December 19, 2025, 04:12:19 am]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by chatzikys
[December 18, 2025, 16:50:50 pm]

Τα δύο πρόσωπα του Γιάννη...
by Elliot Alderson
[December 18, 2025, 13:24:33 pm]

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ...
by tartoufos
[December 18, 2025, 01:25:35 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by chatzikys
[December 17, 2025, 20:07:35 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[December 17, 2025, 12:04:06 pm]

[ΟΔΕ] Γενικές απορίες,ασκ...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:14:18 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:12:27 pm]

πώληση παλμογράφου και πο...
by botrinis
[December 16, 2025, 21:59:34 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by tartoufos
[December 16, 2025, 21:54:47 pm]

Υποτιμημένες για εσάς ται...
by tartoufos
[December 16, 2025, 12:28:56 pm]

Αναγνωριση μαθηματων
by The Web
[December 15, 2025, 12:33:40 pm]

Αιτήσεις ορκωμοσίας επανα...
by Elliot Alderson
[December 14, 2025, 15:18:37 pm]

Δυσκολία με την Φυσική στ...
by Mr Watson
[December 13, 2025, 22:37:02 pm]

Υποβολή αιτήσεων Erasmus+...
by PolarBear
[December 13, 2025, 21:01:46 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10248
Latest: nikmallior
Stats
Total Posts: 1429597
Total Topics: 31878
Online Today: 287
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 9
Guests: 225
Total: 234
dimitris585
Μπιγκόνια
christina02
thanaf_231
RivenT
tinidou
apob
sotirispo2
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > H Στοά των Off Topic
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 2555 Go Down Print
Author Topic: H Στοά των Off Topic  (Read 1949115 times)
akis
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4005


View Profile
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #30 on: June 06, 2006, 04:15:58 am »

και όταν θα έρθει, μόνο η μεμψίμοιροι γλιτώνουν, γιατί αυτοί υπνοβατούν σε ένα διαφορετικό και πιο βαθύ κατάστρωμα σκότους...μπρρρ
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #31 on: June 06, 2006, 04:16:52 am »

Menounos
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
akis
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4005


View Profile
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #32 on: June 06, 2006, 04:17:25 am »

μας γάμ...ες
« Last Edit: June 06, 2006, 04:21:38 am by akiSPAMfox » Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #33 on: June 06, 2006, 04:17:57 am »

ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ

ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΣΚΟΤΟΣ ΠΟΥ ΠΛΑΚΩΝΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ!

Έχετε την θέληση? έχουμε τον τρόπο? ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ

Logged

byeeee
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #34 on: June 06, 2006, 04:18:19 am »

μα τελείως ρε νίρο....

μας έκαψες ωσάν τον αυτοκράτωρα
« Last Edit: June 06, 2006, 04:20:48 am by SPAMM Turam » Logged

byeeee
akis
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4005


View Profile
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #35 on: June 06, 2006, 04:20:19 am »

μόνο με υπακοή όμως θα γίνει αυτό...
μόνο τότε θα φύγει η μπόχα της λεπίδας με την οποία τόσα χρόνια σας έκαιγαν τις συνειδήσεις...
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #36 on: June 06, 2006, 04:21:48 am »

ε; off topic δεν έπρεπε να είμαι;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #37 on: June 06, 2006, 04:23:44 am »

Η συνείδηση της μία παγειωμένης άποψης ΠΕΘΑΝΕ! Ξυπνάτε δούλοι της σάρκας να υπηρετήσετε την αφέντρα σας σε κάθε έκφανση της ζωής.






(διακόπτεις τελετή τώρα- μείνε στα 888 ποστ που είναι και ωραίος αριθμός)
Logged

byeeee
akis
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4005


View Profile
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #38 on: June 06, 2006, 04:26:14 am »

είθε να αποτελέσουμε εφαλτήριο της ασύγχρονης μετάβασης από δουλοπάροικο σε μη λαμόγιο...
Ζήτω η κίνηση της ανεξάρτητης μετασοσιαλιστικής προπαγάνδας...
Ζήτω...!
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #39 on: June 06, 2006, 04:27:42 am »

Δεν το δα οτι είχα 888....

κοσμούσε σαν χορηγός και κάτι ωραία Impreza WRC....
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #40 on: June 06, 2006, 04:28:30 am »

κάτω η προγενέστερη κουμούνα των άθλιων υπερσηβήριων μπολσεβικιανών

φρίκη στα μάτια του γορίλα που πόνεσε την ψυχή της μάνας του τρώγοντας μπανάνες.


ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ
Ο ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ


75000
Logged

byeeee
akis
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4005


View Profile
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #41 on: June 06, 2006, 04:28:39 am »

75000
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #42 on: June 06, 2006, 04:32:52 am »


750000000000000000000
Logged

byeeee
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #43 on: June 06, 2006, 04:33:18 am »

7500000000000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000000000000000000000000
Logged

byeeee
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: H Στοά των Off Topic
« Reply #44 on: June 06, 2006, 04:33:47 am »

75.000 + κάτι λίγα ακόμη για να πάρω μια M3  Roll Eyes axxx
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 2555 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...