• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 20:05:52 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 20:05:52 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Anstasia
[Today at 17:49:43]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Μπιγκόνια
[Today at 15:53:57]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 15:20:50]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431522
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 45
Guests: 865
Total: 910
protians
plapas
Nekt
Giannis Masterio
Kena
PolarBear
Papakas
Stauros
femanak
dimitris585
Christofanis
panagiotisv
ZontanosThrylos
eplysia
iliaskou
George_RT
high_pres
Dimos Bachlas
vaggelis.ntokas
kskou
klaintit
stavros0201
apob
Stathis Ioannidis
kakousios
VagsS
jason6157
Stavkan
vpoug
Ulmo
Haralampos
ThanosKoutsoump
sinakos
Jim4
vasilikitsatsi
vasilis saitis
acolak
Alex Kosmas
eliannaantonarou
diesel
PAPARI69
birimfoukios
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική ΙΙ (Moderators: RivenT, tony stank) > [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14  (Read 10672 times)
lakis
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 386



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #15 on: November 16, 2013, 20:17:03 pm »

Παιδιά θα ήταν πολύ σημαντικό να κάνουμε μία (υπεύθυνη) αντιστοίχιση των διαφανειών του Χατζόπουλου με τον Sedra.Το να διαβάσει κάποιος όλο το SEdra  είναι εξαιρετικά χρονοβόρο.Θα κάνω μία προσπάθεια αυτές τις μέρες.Αν κάποιος το έχει ψάξει παραπάνω το θέμα,ας βοηθήσει λίγο την κατάσταση  Wink
Logged
antonios
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1236



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #16 on: November 16, 2013, 20:25:17 pm »

Το μάθημα αυτό είναι λίγο χαωτικό αν κάτσεις να διαβάσεις τα πάντα.. Θα έλεγα να καθίσεις να δεις ασκήσεις και θέματα, που έχει αρκετά λυμένα και ότι χρειάζεσαι να ψάχνεις στο Sedra. Και οι διαφάνειες του Χατζόπουλου είναι μια χαρά για γενικά και εισαγωγικά πριν κάνεις όλο αυτό.
Αυτά νομίζω αρκούν για το μάθημα. Αν θέλεις κάτι παραπάνω, τότε απλά διάβασε τα πάντα από τα κεφάλαια που αφορούν την Ηλεκτρονική 2 από sedra
Logged
lakis
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 386



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #17 on: November 16, 2013, 21:48:02 pm »

Δεν πάει ακριβώς έτσι το πράμα.Ο χατζό κάνει συγκεκριμένες ενότητες απο το σεντρα και το θέμα είναι ότι πετιέται απο κεφάλαιο σε κεφάλαιο σε πολλές περιπτώσεις στις διαφάνειες του....Άμα προσπαθήσεις να καταλάβεις με τη μία τις διαφάνειες ,λίγα πράγματα θα νιώσεις.Για να καταλάβεις τι γίνεται ,πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσεις απο το σεντρα τα αντίστοιχα.Τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ γιατί δεν μαρέσουν τα πασαλλείματα.αν λοιπόν κάναμε μία αντιστοιχία διαφάνειες με σελίδες απο σεντρα,θα είμασταν πιο προσανατολισμένοι.Μετά απ'αυτο είναι προφανές ότι πρέπει δείς ασκήσεις καδή,κάποιες σχετικές απο λυμένες σεντρα και οπωσδήποτε παλιά θέματα.
Logged
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6387


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #18 on: November 16, 2013, 22:29:24 pm »

https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=52906.msg935454#msg935454
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
lakis
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 386



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #19 on: December 14, 2013, 15:26:38 pm »

Τετάρτη μάθημα ασκήσεων δεν έγινε?
Logged
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #20 on: December 14, 2013, 15:37:04 pm »

Quote from: lakis on December 14, 2013, 15:26:38 pm
Τετάρτη μάθημα ασκήσεων δεν έγινε?

έγινε  Wink
Logged

lakis
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 386



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #21 on: December 14, 2013, 15:46:11 pm »

 Wink
Logged
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #22 on: December 19, 2013, 18:06:03 pm »

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ IΙ
18 Δεκ 2013 11:07 πμ
Γιαννούλας

Όσοι φοιτητές οφείλουν μια άσκηση στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικής ΙΙ μπορούν να την αναπληρώσουν ως εξής :

α. Πέμπτη 9/1/2014 και ώρα 09:00π.μ. - 12:00μ.μ. (Group 1,3,5,7) αίθουσα 1
β. Πέμπτη 9/1/2014 και ώρα 18:00μ.μ. - 21:00μ.μ. (Group 2,4,6,8) αίθουσα 1
Logged

Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #23 on: December 21, 2013, 16:18:38 pm »

ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ 5
20 Δεκ 2013 1:09 μμ
Κωνσταντινίδης

Οι  φοιτητές  των  groups  G1,  G3,  G5,  G7,  που  έχουν  απουσία  στην  άσκηση  5,
μπορούν  να  την  αναπληρώσουν  την  Τετάρτη  8/1/2014  στις  15:30.
Logged

Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #24 on: January 10, 2014, 12:25:06 pm »

Επιλυση αποριών θεωρίας
9 Ιαν 2014 8:15 μμ
Χατζόπουλος

Την  Δευτέρα  13/1/2014  ώρες  10:00-11:00  θα  γίνει  συνάντηση  με  σκοπό  την  επίλυση  ερωτήσεων  θεωρίας  σε  όλη  την  ύλη,  στην  αίθουσα  του  μαθήματος.
Logged

Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #25 on: January 10, 2014, 20:41:24 pm »

Υλη μαθήματος για τις εξεταστικές περιόδους 2013-14
10 Ιαν 2014 11:57 πμ
Χατζόπουλος

Η  ύλη  του  μαθήματος  για  τις  εξεταστικές  περιόδους  2013-14  καθορίζεται  ουσιαστικά    από  το  περιεχόμενο  των  διαφανειών  παρουσίασης  που  υπάρχουν  στο  υλικό  του  μαθήματος  και  είναι  ως  εξής:
 
1.    Διαφορικός  ενισχυτής
2.    Ενισχυτές  στις  χαμηλές  συχνότητες
3.    Ενισχυτές  στις  υψηλές  συχνότητες
4.    Πολυβάθμιοι  ενισχυτές
5.    Ανάδραση
6.    Τελεστικός  ενισχυτής
7.    Ταλαντωτές  –  Γεννήτριες  σήματος
Logged

Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #26 on: January 10, 2014, 20:41:44 pm »

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΙΙ
10 Ιαν 2014 2:35 μμ
Γιαννούλας

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΙΙ
ΕΦΕΤΟΣ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟ e-thmmy ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΜΕΧΡΙ 19-01-14.
Logged

Jim D. Ace
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3672


Τρελός παπάς με βάφτισε!!!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #27 on: January 13, 2014, 14:12:57 pm »

να ρωτησω
ο χατζοπουλος απο ποτε εχει το μαθημα;
δλδ απο ποια χρονια ξεκινησε να βαζει θεματα;
Logged

People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy.
It is in a glass jar on my desk.
Nerevar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3482


I'm Pickle Rick!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #28 on: January 13, 2014, 16:55:06 pm »

Quote from: Jim D. Ace on January 13, 2014, 14:12:57 pm
να ρωτησω
ο χατζοπουλος απο ποτε εχει το μαθημα;
δλδ απο ποια χρονια ξεκινησε να βαζει θεματα;

Aπο φλεβαρη του 2011 και μετα.Αν δεις τα θεματα του,τα σχηματα ειναι copy/paste απο sendra-smith και τα ξεχωριζεις ευκολα.
Logged

A pirate i was meant to be.
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις 2013/14
« Reply #29 on: January 15, 2014, 02:50:38 am »

Ηλεκτρονική αξιολόγηση του μαθήματος
14 Ιαν 2014 10:44 μμ
Χατζόπουλος

Παρακαλούνται  οι  φοιτητές  που  παρακολούθησαν  το  μάθημα  να  συμπληρώσουν  ηλεκτρονικά  το  δελτίο  αξιολόγησης  του  μαθήματος  μέχρι  τις    19/2/2014.  Η  συμπλήρωση  του  δελτίου  μπορεί  να  γίνει  από  την  ιστοσελίδα  της  ΜΟΔΙΠ    (http://qa.auth.gr)  κάνοντας  "ΕΙΣΟΔΟ"    στο  σύστημα  με  τον  πανεπιστημιακό  σας  λογαριασμό  και  επιλέγοντας  Ηλεκτρονική  αξιολόγηση  ή  απευθείας  μέσω  του  συνδέσμου  (https://login-idp.auth.gr/idp/Authn/UserPassword).

Logged

Pages: 1 [2] 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...