• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:50:33 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:50:33 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 21:32:50]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[Today at 21:25:42]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[Today at 20:59:13]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 50
Guests: 146
Total: 196
Psychoktonos_
kostas1507
mayia psarikoglou
thathas12
sotos_sta
odkoutrolikos
fatseas
Cersei Tsoulannister
KZerenidis
Nikos_313
Gray139
athena_apo
Zaxarenia
ppss
thomasdt
χασλμαλικι
christina02
etsilika
natavhoo
varvoutis
Annapar
Grigorisioan05
vaggelisx
PrincessConsuela
chaniotism
Stelios V.
ThanosV
sassi
Aglosdoum
dimopoul
stavr0s16
chrysa.tsilika
gprok
dorapangeiou
soule
tasos potsakis
soph553
Fovidis
DarkMagiK06
Dimos Bachlas
stelinas
MrGreekArrow
andyy
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Εκδηλώσεις - Ημερίδες (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 Go Down Print
Author Topic: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)  (Read 13042 times)
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #75 on: May 27, 2006, 21:53:52 pm »

Ένα συμπέρασμα έχω βγάλει...

Από την πρόταση νόμου λείπει μία γραμμή που θα άλλαζε τα πάντα:

- Για να επιτευχθούν όλα αυτά, αυξάνεται ο προϋπολογισμός για την παιδεία στο 8% του Α.Ε.Π.

Αυτό δεν θα τα άλλαζε όλα;
Logged
jimi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1273


Live Free or Die...


View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #76 on: May 27, 2006, 22:12:54 pm »

Quote from: οοοοο on May 27, 2006, 20:49:29 pm

κόβούμε την πρόσβαση στον κόσμο σε ανώτερες σπουδές και μέτα τον αναγκάζουμε να πληρώσει στα ιδιωτικά μας πανεπιστημιάκια για να σπουδάσει και αυτός. αυτό και αν είναι λαικισμός.


Μα εκεί είναι το πρόβλημα στην ελλάδα...ότι όλοι θέλουν να έχουν πτυχίο πανεπιστημίου.Λες και αυτό θα τους λύσει το πρόβλημα.Αυτό πρέπει να αλλάξουμε ....Για αυτό η αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος πρέπει να ξεκινήσει από το νηπιαγωγείο και όχι από την τριτοβάθμια εκπαίδευση.Αλλά που προγραμματισμός σε αυτή τη χώρα.
Logged

Καιρός να  αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας.....
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #77 on: May 27, 2006, 22:16:47 pm »

@ PAPADOS: Αυτό που θα τα άλλαζε όλα, θα ήταν αν αυτό το 8 το έκανες 15.


ΟΦΦ ΤΟΠΙΚ (ντεμί)

Όχι άλλα όπλα ρε γαμώ το!

(εθνικιστικές κορώνες, πατριωτικά λακτίσματα και ότι άλλο βάζει ο νούς σας σε πιμί, μη το χέσουμε το θέμα)
Logged

byeeee
jimi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1273


Live Free or Die...


View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #78 on: May 27, 2006, 23:28:51 pm »

Αυτό που θα τα άλλαζε όλα Turambar και Papados είναι η σωστή διαχείριση των δαπανών για την παιδεία.Όχι απαραίτητα η αύξηση.
Logged

Καιρός να  αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας.....
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #79 on: May 27, 2006, 23:37:02 pm »

Η σωστή διαχείριση θα έπρεπε να εννοείται.


αλλά και πάλι δε θα αρκούσε Τζίμι. Μια κοινωνία πρέπει να στηριχτεί πρώτα από όλα στη παιδεία που θα προσφέρει στους νέους ανθρώπους της. Μόνο έτσι πάει μπροστά. Απλά το πιθανότερο είναι, και να είχαμε τόσα λεφτά, και καλή διαχείριση να κάναμε, μάλλον δεν θα ξέραμε πώς να τα εκμεταλευτούμε.

Αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Logged

byeeee
jiraiya
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 164


Helpful, loyal, perverted....


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #80 on: May 28, 2006, 00:21:08 am »

Βασικά, δεν είναι τόσα πολλά αυτά που ζητάμε...

Απλώς χρειάζεται άλλος τρόπος σκέψης και προσέγγισης στον τομέα της παιδείας γενικά.

Όλα ξεκινάν από το νηπιαγωγείο όσο αστείο και να φαίνεται... Κοροϊδεύουμε στο δημοτικό, κοροϊδεύουμε στο γυμνάσιο, Κοροϊδεύουμε στο Λύκειο....

Ρε παιδιά, όλοι περνούν στο πανεπιστήμιο... Ξέρετε τι θα πει αυτό? Τις προάλλες έκανα μάθημα στην άλλη που σπούδαζε ΤΕΙ λογιστικής και δεν ήξερε πράξεις με κλάσματα!!! Έχουμε μαθητές του 10 (το 10 στο σημερινό λύκειο ξέρετε τι σημαίνει.., με το συμπάθειο) που περνούν σε πανεπιστήμιο.
Γιατί στη Γερμανία ή στη Γαλλία δε γίνεται αυτό? ΓΙατί έχουν καλά τεχνικά λύκεια. Εξειδικεύονται από πιο πριν. Δεν μπορούμε όλοι να γίνουμε επιστήμονες πια...
« Last Edit: May 28, 2006, 00:33:01 am by jiraiya » Logged

jiraiya
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 164


Helpful, loyal, perverted....


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #81 on: May 28, 2006, 00:34:58 am »

Ίσως το παρατράβηξα με τον χαρακτηρισμό... ΑΛλά όλοι καταλαβαίνετε τι θέλω να πω.

Όταν άτομο που σπουδάζει αυτή τη στιγμή  γύρισε και μου είπε ότι η πράξη ένα πλην ένα δεύτερο μας κάνει ένα δια μηδέν (αφαιρώ αριθμητές - αφαιρώ παρονομαστές...) εγώ τι μπορώ να πω...? (ΤΟ περιστατικό είναι ΑΚΡΩΣ πραγματικό)
Logged

Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #82 on: May 28, 2006, 09:35:52 am »

Jiraya και jimi συμφωνώ. Είναι αυτό που ισχυρίζομαι και εγώ. Άλλο το να έχουν όλοι δικαίωμα στη μόρφωση και να σπουδάσουν και άλλο να σπουδάζουν. Στο κάτω κάτωυπάρχουν και λίγα άτομα συνειδητοποιημένα που ξέρουν ως πού τα παίρνει και θέλουν απλά να τελειώσουν το Λύκειο και να δουλέψουν μετά. Αλλά το μεγάλο λάθος στην προκειμένη το έχουν κάνει οι γονείς και η νοοτροπία "κάθε πόλη και ΑΕΙ, κάθε χωριό και ΤΕΙ".

@Zarathustra: Ήσουν στην ημερίδα που είχε γίνει πριν κανα 6μηνο στο αμφιθέατρο "Α.Τσιούμης"? Εκεί που αναλύθηκαν οι νόμοι που πέρασαν το καλοκαίρι (αξιολόγηση, ΙΔΒΕ, ανοιχτό Πανεπιστήμιο, ΔΟΑΤΑΠ).

Το συμπέρασμα ήταν ότι οι νόμοι είναι απλά για τα μάτια του κόσμου. Για να πάει η υπουργός στην επόμενη σύνοδο και να πει "ορίστε, εγώ εφάσμοσα την Μπολώνια, Λισσαβόνα" ή πού σκατά αποφασίστηκαν όλα αυτά. Οι νόμοι αυτοί, όπως και οι τώρα προτεινόμενοι, είναι απλά κενοί περιεχομένου!  Ωραίες σάλτσες και απλά περιτριγυρίζουν το πρόβλημα, χωρίς να τολμάνε να το αγγίξουν. Στην τελική όπως λες, χρειάζεται αξιολόγηση, δε διαφωνώ. Να δεις που δεν πρόκειται να εφαρμοστεί αυτός ο νόμος. Δεν ορίζει καν ποιος θα κρίνει τι και γιατί. Εσύ μπορείς να βλέπεις αγαθές προθέσεις (κι εγώ μαζί σου), ο άλλος μπορεί να σου πει ότι σκοπός είναι να μπουν σε μια λίστα ποιότητας τα ιδρύματα.
Το ότι η εσωτερική αξιολόγηση δεν είχε αποτελέσματα δεν το είπα εγώ, φαίνεται από το ότι το τμήμα έκρινε άσκοπο να τη συνεχίσει (ελπίζω να μη λέω βλακείες, αλλά νομίζω το έχω ακούσει αυτό το πράγμα, ίσως να ήταν για τους Μηχανολόγους).
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #83 on: May 28, 2006, 10:17:14 am »

Κατ αρχην για τις προτασεις που ειπωθηκαν οτι δεν ειπα εγω η καποιοι αλλοι, προφανως υπαρχουν. Αλλα δεν καταλαβα, περιμενεις να πω τις προτασεις μου σε σενα. Τις λεμε απο εδω κι απο εκει οπου ο χωρος και ο χρονος ειναι καταλληλος. Εσυ τωρα ανεφερες και καλα τα θετικα του νομου και εγω σου ειπα οτι ειναι θετικα μονο αν εσυ τα βλεπεις θετικα.
Κατα την γνωμη μου οι νομοι ειναι σαφως σε σωστη κατευθυνση. Αλλα αυτο ειναι που τους κανει επικινδυνους. Διοτι επειδη ανφερει υπαρκτα και σοβαρα προβληματα προσελκυει σαφως πολυ κοσμο. Το θεμα ειναι οτι δεν κανει προτασεις για την βελτιωση των πραγαμτων. Κανει ευχες και θεωρητικες υποθεσεις. Το γεγονος ομως οτι ειανι υπαρκτα τα προβληματα ριχνει σκονη στα ματια των περισσοτερων γιατι λενε, αφου μας τα περιγραφει τα προβληματα, αρα θελει και να τα καταπολεμησει. Αυτο, οπως αφινεται απο τις προτασεις ειναι ενα τεραστιο λογικο αλμα υποθεσης.

Δεν λεμε να μην γινετε αξιολογηση στους καθηγητες η να μην δινονται αθλια βιβλια η ... Αλλα δεν ειανι προταση να λες οτι αντι να δινουμε βιβλια(που σημειωτεον ρωτησα και μας ειπαν οτι στοιχιζουν μολις γυρω στις 25.000 ευρω ανα τμημα το ετος) φτιαχνοντας υποθετικες βιβλιοθηκες, χωρις να λεει πως θα γινει αυτο. Βεβαια θα μας πεις, αυτοι μια προταση για την παιδεια κανανε, δεν ειναι νομοθετες.Το θεμα ειναι οτι οι νομοθετες και οι πολιτικοι, οπως παντα, θα κανουν μονο αυτο που τους συμφερει. Και μετα στη βουλη θα κανουν τον τρελο, οπως φαινεται και απο την ομιλια απο τον Καραμανλη....
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #84 on: May 28, 2006, 14:57:35 pm »

Κι εγώ συμφωνώ με τον jiraya και νομίζω πως όλο αυτό το πράγμα οφείλεται τόσο στις ελπίδες των απλών ανθρώπων οι οποίοι μετά που η Ελλάδα πέρασε όλα τα πάνδεινα απέκτησαν όλοι την φιλοσοφία του "να σπουδάσει το παιδί μου γιατί δεν σπούδασα εγώ". Ύστερα πάλι αυτό το εκμεταλλεύτηκαν οι Ελληνικές Κυβερνήσεις (κυρίως αυτές του ΠΑΣΟΚ), αυξήσαν τις θέσεις των εισακτέων κατά πολύ μη δίνοντας σημασία στο ότι οι υποδομές είναι ελλειπείς, αλλάξαν και τα συστήματα για να μπαίνουν όλοι κι όσοι δεν μπορούσαν τους δημιουργήσαν ΤΕΙ με χαμηλότατες βάσεις και έτσι μέναν οι γονείς ευχαριστημένοι και ψήφιζαν ξανά τα ίδια σκατά. Έτσι υποβαθμίστηκε η ποιότητα των σπουδών στα Ελληνικά πανεπιστήμια...

Και τώρα ποιος θα τολμήσει να αντιστρέψει την παραπάνω διαδικασία???
Κανένας και τώρα κόβουν και ράβουν με όλους αυτούς τους κωλονόμους...
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #85 on: May 28, 2006, 19:54:17 pm »

Και να σκεφτούμε και λογικά. ΔΕΝ είναι καθόλου κακό κάποιος να μην σπουδάσει. Δηλαδή είναι κατώτερος; Κάτι τέτοιες αντιλήψεις καταστρέφουν την κοινωνία.

Ο άλλος δε γουστάρει να μάθει να αφαιρεί τα κλάσματα, τι τον αναγκάζεις να μπεί κάπου και να το κάνει. Υπάρχουν 1002 τομείς που μπορεί να διαπρέψει και να είναι παραγωγικός χωρίς να σπουδάσει κάποιος.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
lambros
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 170


Mike Oldfield - Ommadawn :)


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26
« Reply #86 on: May 28, 2006, 22:24:14 pm »

Quote from: VR6 on May 28, 2006, 19:54:17 pm
Και να σκεφτούμε και λογικά. ΔΕΝ είναι καθόλου κακό κάποιος να μην σπουδάσει. Δηλαδή είναι κατώτερος; Κάτι τέτοιες αντιλήψεις καταστρέφουν την κοινωνία.

Ο άλλος δε γουστάρει να μάθει να αφαιρεί τα κλάσματα, τι τον αναγκάζεις να μπεί κάπου και να το κάνει. Υπάρχουν 1002 τομείς που μπορεί να διαπρέψει και να είναι παραγωγικός χωρίς να σπουδάσει κάποιος.

Δυστυχώς , η ίδια η κατάσταση της κοινωνίας μας το δημιουργεί αυτό.Με την ανεργία που υπάρχει , την επαγγελματική αβεβαιότητα και τους πενιχρους μισθούς , είναι λογικό καθε γονιός να θέλει να σπουδάσει το παιδί του στις 5-10 σχολές που φαίνεται να παρέχουν καλή επαγγελματική αποκατάσταση.
Logged

Έλευθερος είναι ο άνθρωπος που ζει μέσα στο Αιώνιο , γιατί αυτό είναι Ζωή.

Κ.
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #87 on: May 28, 2006, 22:44:42 pm »

Το ποστ αυτό απευθύνεται κυρίως σε όσους υποστηρίζουν τις προτάσεις του ΕΣΥΠ:

Παιδιά, μην πέφτετε στην παγίδα. Το κείμενο αυτό γράφηκε από φιλόσοφους, νομικούς και φιλόλογους και ως εκτούτου μπορεί να θεωρηθεί απλά ως μία καλή έκθεση. Διαβάστε το και θα με θυμηθείτε. Ιδίως το πρώτο κεφάλαιο είναι μία πάρα πολύ καλή εκθεσούλα, η οποία όμως τίποτα δεν προσθέτει στην ουσία.

Εκτός αυτού, εγώ πιστεύω πωςπράγματι τα προβλήματα που εντοπίζει το ΕΣΥΠ είναι υπαρκτά και τα βιώνουμε όλοι καθημερινά. Το θέμα όμως δεν είναι μονάχα να τα περιγράψουμε με ωραίες εκφράσεις και δομημένο λόγο, αλλά οι προτάσεις που γίνονται. Νομίζω πάνω απ' όλα στις προτάσεις θα πρέπει να επικεντρωθούμε - εκεί βρίσκεται η ουσία.
Μία πρόταση που έχει συνταχθεί αποκλειστικά από θεωρητικούς επιστήμονες, δεν μπορεί να λαμβάνει υπόψη της καταστάσεις που ισχύουν στο Πολυτεχνείο. Στις θεωρητικές σχολές δεν υπάρχουν εργαστήρια, οπότε πως είναι δυνατόν να περιμένουμε από κάποιον φιλόλογο να μας λύσει το πρόβλημα των εργαστηρίων?

Το γεγονός αυτό είναι ένας από τους πολλούς λόγους γιατί θα πρέπει να αντιδράσουμε. Ο κυριότερος όμως νομίζω πως είναι ότι προσπαθεί η κυβέρνηση να το περάσει το καλοκαίρι όταν θα κάνουν -φοιτητές και καθηγητές- τις βουτιές τους. Κάτι βρωμάει εδώ πέρα.
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
jiraiya
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 164


Helpful, loyal, perverted....


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #88 on: May 28, 2006, 23:29:03 pm »

Quote from: chggr005 on May 28, 2006, 22:44:42 pm
Το ποστ αυτό απευθύνεται κυρίως σε όσους υποστηρίζουν τις προτάσεις του ΕΣΥΠ:

Παιδιά, μην πέφτετε στην παγίδα. Το κείμενο αυτό γράφηκε από φιλόσοφους, νομικούς και φιλόλογους και ως εκτούτου μπορεί να θεωρηθεί απλά ως μία καλή έκθεση. Διαβάστε το και θα με θυμηθείτε. Ιδίως το πρώτο κεφάλαιο είναι μία πάρα πολύ καλή εκθεσούλα, η οποία όμως τίποτα δεν προσθέτει στην ουσία.



Η νομική δεν κάνει κατάληψη και οι περισσότεροι φοιτητές της είναι κατά των κινητοποιήσεων για να μη χάσουν την εξεταστική τους...

Πώς γίνεται ρε παιδιά αυτοί οι άνθρωποι να είναι οι πρώτοι που θέλουν να μπουν στη βουλή και να εκφράσουν το κοινό συμφέρον.....?
Logged

Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #89 on: May 29, 2006, 00:15:00 am »

και όμως.. όλα εξηγούνται αν το καλοσκεφτείς.
Logged

byeeee
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...